Waarom ben ik nooit in deze situatie gekomen toen ik mod was?quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:18 schreef purplerose het volgende:
[..]
Again![]()
Snakey! *op de knieeen valt* wat kan ik doen om het goed te maken ik wil niet gebanned worden
Ik denk dat je met op de knieen vallen al op de juiste hoogte zit weg bentquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:18 schreef purplerose het volgende:
[..]
Again![]()
Snakey! *op de knieeen valt* wat kan ik doen om het goed te maken ik wil niet gebanned worden
Jij sloot alle topics, Snakey gaat er beter mee om.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:19 schreef Stofje het volgende:
[..]
Waarom ben ik nooit in deze situatie gekomen toen ik mod was?.
Dingie kan gewoon blijven staanquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:19 schreef longinus het volgende:
[..]
Ik denk dat je met op de knieen vallen al op de juiste hoogte zit weg bent![]()
Hoog?quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:20 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dingie kan gewoon blijven staan. Ze is 1.40 m.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:19 schreef pussydeluxe het volgende:
Le0 zegt:
ik heb een idee voor een restaurantje
K1P. zegt:
Vertel
Le0 zegt:
een zalm restaurant
K1P. zegt:
![]()
Le0 zegt:
"Zalm 'O Nella"
OMG, dat is ZO niet waar!quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:20 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dingie kan gewoon blijven staan. Ze is 1.40 m.
Haal jullie gedachten es uit de goot guys?quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:19 schreef longinus het volgende:
[..]
Ik denk dat je met op de knieen vallen al op de juiste hoogte zit weg bent![]()
Jij doet toch niet aan MSN?quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:22 schreef longinus het volgende:
Zitten ze nog te MSNnen ook
Ik voel mij buitengesloten.
Bio, mag ik jou een kusje geven op 9 februari in de Stairway tussen 7 uur 's avonds en 12 uur 's avonds?quote:
quote:
Vroeger wel, toen de groepen nog vrij waren.quote:
(Nog steeds zoekende veur een printer btwquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:24 schreef Stofje het volgende:
[..]
Bio, mag ik jou een kusje geven op 9 februari in de Stairway tussen 7 uur 's avonds en 12 uur 's avonds?
([afbeelding]).
Weet je dat ik eigenlijk te verlegen was om met je te praten tijdens de vorige meetquote:
Oeh, hier zijn de vrouwtjes gevoelig voor.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:25 schreef longinus het volgende:
[..]
Weet je dat ik eigenlijk te verlegen was om met je te praten tijdens de vorige meet![]()
Owjeejquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:25 schreef longinus het volgende:
[..]
Weet je dat ik eigenlijk te verlegen was om met je te praten tijdens de vorige meet![]()
Bemoei je er niet mee ja.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:27 schreef Stofje het volgende:
[..]
Oeh, hier zijn de vrouwtjes gevoelig voor.![]()
Ja, ik zag je wel rondhuppelen maar praten kwam er niet vanquote:
*monitor schoonmaakt*quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:25 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ze was 2,70, maar sinds 2000 niet meer, die verdomde euro hè. [afbeelding]
Ik poep op je!quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:28 schreef Biogarde het volgende:
En vrouwen met hun kont in hun ava poepen en stinken.
Bah.
Eens.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:28 schreef Biogarde het volgende:
Bah.
Ga jij ff een ander topic verpestenquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:28 schreef Biogarde het volgende:
Bah.
hihihihiquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:27 schreef longinus het volgende:
[..]
Ja, ik zag je wel rondhuppelen maar praten kwam er niet van![]()
Oi!quote:
Nog een weekje, dan durf ik welquote:
Longinus en dingie, sitting in a tree, deeltje twentiethree.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:30 schreef pussydeluxe het volgende:
Heeft iemand al een leuke TT en bijpassende PI verzonnen voor het volgende topic? Het gaat best snel.
Je weet me te vindenquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:30 schreef longinus het volgende:
[..]
Nog een weekje, dan durf ik wel![]()
Ik zit al op de achterbank (van zn auto) met admiraalquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:31 schreef Stofje het volgende:
[..]
Longinus en dingie, sitting in a tree, deeltje twentiethree.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:31 schreef Stofje het volgende:
[..]
Longinus en dingie, sitting in a tree, deeltje twentiethree.
wat ben jij onvriendelijk, het is dat dit ONZ is maar andersquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:31 schreef Stofje het volgende:
[..]
Als ik m'n jas aan het zoeken ben en naar de grond kijk, zie ik jou ook.
Ja! Je mag je fukking neusharen wel es knippen!!quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:31 schreef Stofje het volgende:
[..]
Als ik m'n jas aan het zoeken ben en naar de grond kijk, zie ik jou ook.
Kijk je uit? Ik ben 1.90m bij 105 kilo momenteel.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:29 schreef longinus het volgende:
[..]
Ga jij ff een ander topic verpesten
quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:33 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ja! Je mag je fukking neusharen wel es knippen!!![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:31 schreef Stofje het volgende:
[..]
Longinus, Admiraal_Anaal, TheYoung, etc. etc. en dingie, sitting in a tree, deeltje twentiethree.
Anders wat? Hmm?quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:33 schreef longinus het volgende:
[..]
wat ben jij onvriendelijk, het is dat dit ONZ is maar anders![]()
quote:
quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:38 schreef Stofje het volgende:
[..]
NJ komt waarschijnlijk ook trouwens. Zal niet al te lang zijn, 'ik kom denk ik een uurtje langs of zo'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |