Iddquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Lijn 300, halte Europaweg dus
Ik kom er zo min mogelijk.
Misschien kan je dus wel weer normaal naar binnen, misschien niet. Ik zou het niet weten. En dat terwijl ik er bijna dagelijks in de bus langs rij (lijn 73)...
Ga maar naar ONZ met je kinderachtige gedoequote:Op woensdag 31 januari 2007 19:50 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
fipo
quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:52 schreef Seraphina het volgende:
Morgen WIDM!
Sorry moest het even kwijt
Dadelijk nog Stevie Wonderquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:55 schreef -Hans- het volgende:
Na de Wonderwall komt the Wonderchild.
Ik moet bellen als zij komt, maar ik luister via internet en heb 30 sec. vertragingquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:56 schreef Seraphina het volgende:
Je hebt het antwoord, nou moet je ook bellen D.Rose! Ik zal niet bellen (jaja ik was het even hard van plan). Is er al weer 1 minder he![]()
Ik wacht ook al weer met smartquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:52 schreef Seraphina het volgende:
Morgen WIDM!
Sorry moest het even kwijt
Edit: dit nummer doet me niet echt iets om een of andere reden...
Ik ook! Spannend.....quote:
www.uitzendinggemist.nlquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:03 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Ik kan het morgen niet zien![]()
De slotaflevering is inmiddels opgenomen, dus alle deelnemers weten wie de mol is... Nu wij nogquote:
waaromquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:03 schreef IedeK. het volgende:
Idee'tje voor de OP:![]()
Vorige topics:
----------------------------------------------------------------
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
[3FM # 31] Spasmodermie-requests!
[3FM #32] Bijna weekend!
[3FM #33] Astrid's laatste dag bij Coen & Sander!
[3FM #34] Nog een keer de Pet Shop Boys! En nog een keer!
[3FM #35] NatteGiel... uhm, NachteGiel in Vrijdag FreakNacht
[3FM # 36] Ditmaal met dag-, uitzending- en DJ-loze TT
[3FM # 37] Feesten in Kenia en de 250e MetMichiel!
[3FM #38] Lang zal ze leven!
Oh ja....wilde Sander nog uithoren, helemaal vergetenquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:04 schreef MutZ het volgende:
[..]
De slotaflevering is inmiddels opgenomen, dus alle deelnemers weten wie de mol is... Nu wij nog
ja ik vind het er niet mooier op worden, misschien iets korter maar wie boeit dat?quote:
quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:05 schreef Maricha het volgende:
[..]
Oh ja....wilde Sander nog uithoren, helemaal vergeten![]()
Doe dat! En anders kun je ook Paul nog uithoren... Hoewel ik niet zou willen weten wie het is eigenlijkquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:05 schreef Maricha het volgende:
[..]
Oh ja....wilde Sander nog uithoren, helemaal vergeten![]()
Ik heb geen problemen met de OP zoals die nu is...quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:03 schreef IedeK. het volgende:
Idee'tje voor de OP:![]()
Vorige topics:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
[3FM # 31] Spasmodermie-requests!
[3FM #32] Bijna weekend!
[3FM #33] Astrid's laatste dag bij Coen & Sander!
[3FM #34] Nog een keer de Pet Shop Boys! En nog een keer!
[3FM #35] NatteGiel... uhm, NachteGiel in Vrijdag FreakNacht
[3FM # 36] Ditmaal met dag-, uitzending- en DJ-loze TT
[3FM # 37] Feesten in Kenia en de 250e MetMichiel!
[3FM #38] Lang zal ze leven!
Ik let niet echt goed genoeg op daarvoorquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:09 schreef Seraphina het volgende:
Hoort iemand anders ook af en toe ruis...?
Ruis?quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:09 schreef Seraphina het volgende:
Hoort iemand anders ook af en toe ruis...?
quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:13 schreef MutZ het volgende:
Good Things End - I Know vind ik echt een tof nummer!
Dat dus ook ja, maar da`s nu wel over, in plaats daarvan nu af en toe ruisquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:13 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Geen ruis, hij hapert af een toe een beetje
quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:19 schreef D.Rose het volgende:
ik alle moeite doen voor een extra radio om een badeend te kunnen winnen
Bel ik, gaat ie over, nemen ze niet op
Sorry....ik kan maar 1 telefoontje tegelijk aannemen en er zijn 4 lijnen die tegelijk over gaan....en je was dus helaas niet de eerste beller.quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:19 schreef D.Rose het volgende:
Volgens mij sta je op de ignore-lijst.quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:19 schreef D.Rose het volgende:
Ik heb vandaag al een tentamen verkloot, ik wil m'n tentamen van vrijdag graag wel halenquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:14 schreef Seraphina het volgende:
Hahahaha MutZ, MUTS! Sja, ik hoor af en toe ineens alleen ruis. Zal wel aan de kabel liggen hier...nu 3 keer gehad, toen MetMichiel net begon was het ook net alsof...het vastliep op de computer, beter kan ik het niet omschrijven. Anyway, ligt aan de kabel dan denk ik.
Nou ja zeg. Worden jullie niet geselecteerd op meer dan twee oren!quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:21 schreef Maricha het volgende:
[..]
Sorry....heb maar 1 oor en er zijn 4 lijnen die tegelijk over gaan....en je was dus helaas niet de eerste beller.
Arme Roosjequote:Op woensdag 31 januari 2007 20:22 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Volgens mij sta je op de ignore-lijst.
Cappuccino he, even volledig blijven!quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:23 schreef Toad het volgende:
Volgens mij dacht Maricha, ah dat is die D. Roos. Die ga ik niet opnemen, die zegt dat ik hier alleen maar zit om Michiel te voorzien van koffie.
Volgende keer een moeilijkere vraag graagquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:21 schreef Maricha het volgende:
[..]
Sorry....ik kan maar 1 telefoontje tegelijk aannemen en er zijn 4 lijnen die tegelijk over gaan....en je was dus helaas niet de eerste beller.
en ik heb mijn bericht al aangepast...toen ik het verstuud had, bedacht ik me ook dat dat een hele domme zin wasquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:22 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Nou ja zeg. Worden jullie niet geselecteerd op meer dan twee oren!
Edit: mijn reactie klopt niet helemaal, maar jij hebt maar 1 oor![]()
Uitgebreide automaat hebben jullie daar.quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:24 schreef MichielV het volgende:
[..]
Cappuccino he, even volledig blijven!![]()
quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:24 schreef Maricha het volgende:
[..]
en ik heb mijn bericht al aangepast...toen ik het verstuud had, bedacht ik me ook dat dat een hele domme zin was![]()
Misschien helpt netjes vragen?quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:27 schreef IedeK. het volgende:
He Michiel!
Doe mij es accepteren op MSN, ik wil een plaatje aanvragen.![]()
Het zou toch wat zijn...... 1 oorquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:26 schreef Seraphina het volgende:
[..]
![]()
Gelukkig heb je gewoon twee oren![]()
quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:29 schreef Maricha het volgende:
[..]
Het zou toch wat zijn...... 1 oor![]()
Toch nog nietquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:29 schreef -Hans- het volgende:
The Creeps (Anne mix) is toch nog niet voorbij gekomen? was nml. ff journaal aan het kijken.
Ik heb ooit een keer op m'n stageadres een automaat gehad waar ik 14 (!) verschillende soorten koffie uit kon halenquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:26 schreef Toad het volgende:
[..]
Uitgebreide automaat hebben jullie daar.
Deleten die hap!quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:33 schreef MichielV het volgende:
Volgens mij zit m'n MSN account vol, want ik krijg niets meer te zien over nieuwe aanmeldingen, maar soms krijg ik nog wel een bericht van iemand die niet in m'n overvolle lijst staat (die ik dus ook niet meer mag toevoegen, want lijst vol).
Ah oke, dan maar even via de mail.quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:33 schreef MichielV het volgende:
Volgens mij zit m'n MSN account vol, want ik krijg niets meer te zien over nieuwe aanmeldingen, maar soms krijg ik nog wel een bericht van iemand die niet in m'n overvolle lijst staat (die ik dus ook niet meer mag toevoegen, want lijst vol).
Ik vrees dat op je nieuwe plekje zelf je koffie en thee moet zetten.quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:32 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik heb ooit een keer op m'n stageadres een automaat gehad waar ik 14 (!) verschillende soorten koffie uit kon halen
Blijft een leuk liedje idd... Heb hem hier ff opgeschreven, dat ik hem zelf ook weer eens snel moet draaienquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:33 schreef Toad het volgende:
Jeeeeej, leuk liedje. Het zou een uitjediptip kunnen zijn voor Paul! Ben Lee!
ook nog thee, of was er niet aan de niet-koffiedrinkers gedachtquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:32 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik heb ooit een keer op m'n stageadres een automaat gehad waar ik 14 (!) verschillende soorten koffie uit kon halen
Dat was ook een zorginstellingquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:34 schreef Toad het volgende:
[..]
Ik vrees dat op je nieuwe plekje zelf je koffie en thee moet zetten.
Je kon er heet water uit halenquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:35 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ook nog thee, of was er niet aan de niet-koffiedrinkers gedacht
Eensquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:36 schreef -Hans- het volgende:
Tijd voor een *mute* moment.....
I miss you lufffffff
Zozo, er kan best nog wat bezuinigd worden daar.quote:
ach, 'm er inhangen ben ik wel gewendquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:36 schreef MutZ het volgende:
[..]
Je kon er heet water uit halenTheezakje moest je er zelf inhangen
GGZ hè, die mensen leven op koffiequote:Op woensdag 31 januari 2007 20:37 schreef Toad het volgende:
[..]
Zozo, er kan best nog wat bezuinigd worden daar.
Maria Mena, dat is denk ik na Di-rect de meest favoriete megahit in deze topicreeks.
quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:37 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ach, 'm er inhangen ben ik wel gewend
Jammer ik was ook nog aan het wachten tot je me toevoegdquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:33 schreef MichielV het volgende:
`t is maar wat je leuk vindtquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:43 schreef Toad het volgende:
Ah misschien leuk voor de request straks. De echte versie van 'Even aan mijn moeder vragen'.
Waar zit jij dan ergens?quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:42 schreef Seraphina het volgende:
Jemig Michiel zn zangkunsten
MutZ! Wij hebben gewoon geen koffieautomaat! Wij hebben gewoon zo`n ouderwetsch enorm koffiezetapparaat
ah... het is niet dat ik dat nummer op mijn ipod heb staan, maar het is toch wel 'ns aardig een keertje?quote:
GGz Nijmegen, maar niet het deel wat als "hoofddeel" wordt gezien (al staat vrijwel alles van GGz Nijmegen bij ons op het terrein), op het ouderencentrum.....ach ja...gewone koffie is ook lekkerquote:
"Een kaartje van vijf gulden, voor de film van vanavond"quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:43 schreef Toad het volgende:
Ah misschien leuk voor de request straks. De echte versie van 'Even aan mijn moeder vragen'.
Stage of werk?quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:45 schreef Seraphina het volgende:
[..]
GGz Nijmegen, maar niet het deel wat als "hoofddeel" wordt gezien (al staat vrijwel alles van GGz Nijmegen bij ons op het terrein), op het ouderencentrum.....ach ja...gewone koffie is ook lekker
meteen graag.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |