Gefeliquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:14 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
![]()
Ik wist niet eens dat ze vandaag jarig is..![]()
Ik heb de verhalen over de verbouwingen idd al gehoordquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ok, jij gaat dus de bouwput in (het is een gigantische chaos bij Zuid/EG door grote verbouwingen).
Van Piepschuim toevallig?quote:
Zoals de petshopboys zekerquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd dat je eens wat meer muziek gaat luisteren
Alleen als je dat echt wilquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:21 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Zoals de petshopboys zeker![]()
Toen ik een paar maanden geleden bij de ingang was moest ik zelfs helemaal omlopen om naar binnen te komen door een zijdeur en door een tijdelijke gang naar een klein balietje in een donkere ruimte. Dat was de tijdelijke receptie...quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik heb de verhalen over de verbouwingen idd al gehoordAch, in de bouwput zelf zal ik niet komen denk ik
Ik beperk me wel gewoon tot het ziekenhuis zelf...
Die juist nietquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:23 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Mij niet gezien, alleen in combi met Robbie Williams
quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Toen ik een paar maanden geleden bij de ingang was moest ik zelfs helemaal omlopen om naar binnen te komen door een zijdeur en door een tijdelijke gang naar een klein balietje in een donkere ruimte. Dat was de tijdelijke receptie...
Op dit moment liggen alle wegen naar de parkeerterreinen half open, zodat je er amper kan komen.
quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:27 schreef B.A.Trix het volgende:
Ali B komt uit Almere toch??
Was het lekker Michiel?quote:
Succesquote:
*tiktiktikkerdetikquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:36 schreef -Hans- het volgende:
ooh dit is ook wel goed hoor, vet ritme.
Lijn 300, halte Europaweg dusquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:27 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik pak gewoon de 300Maar je kunt nu wel weer gewoon naar binnen?
*eigenwijs is en verder droomtquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:33 schreef D.Rose het volgende:
[..]
*droomt van in bad gaan met badeend
Oversight is een sukkelquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:39 schreef B.A.Trix het volgende:
Voor de aagjes onder ons..Oversight hackt Overheid
Ben ik telepatisch or what?quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:40 schreef Cee het volgende:
De vrouw van de bassist van The Feeling.
't Is even dat je 't weet.
Nee hoorquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:46 schreef Toad het volgende:
Heeft Maricha een bril op?
Ik vind de MetMichiel badeend echt zo tof!quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:33 schreef D.Rose het volgende:
[..]
*droomt van in bad gaan met badeend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |