quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:52 schreef MUUS het volgende:
[..]
Naakt. 'Iets met paarden'.
Ik sla deze over..
quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:36 schreef egeltje1985 het volgende:
tvp'tje. en nog even de uitleg van daniel radcliffe naakt met paard: iets met een toneelstuk, met paarden en euh naakte mensen. http://www.showbuzz.cbsne(...)le/main1844647.shtml
Had ik al gezegd dat ik deze over zou slaan?quote:In one scene the actor playing Strang is required to simulate sexual ecstasy while riding a horse naked
Nee hoorquote:Op woensdag 31 januari 2007 13:16 schreef dutchie het volgende:
Nou...
Volgens mij ben ik de enige die vind dat Harry Potter leuks is euh opgedroogd.
Nou, een beetje vochtig is ie nog wel hoor...quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:16 schreef dutchie het volgende:
Nou...
Volgens mij ben ik de enige die vind dat Harry Potter leuks is euh opgedroogd.
quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:23 schreef bladibladibla het volgende:
Amy Winehouse is er ook niet beter uit gaan zien:
[afbeelding]
Is het op foto 2 wel dezelfde persoon. Op foto 1 heeft ze op haar linkerarm een tattoo op foto 2 niet. Ook al zou die zijn weggehaald, het laat altijd sporen na..quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:23 schreef bladibladibla het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:30 schreef purplerose het volgende:
Jezus!![]()
Ze had zulke mooie rondingen! Lijkt nu wel een wandelende tak!
Ik zag haar laatst nog op tv, en ze ziet er echt zo uit als op foto 2. Maar waar de tattoo is gebleven is een mysterie. Misschien is hij naar haar bovenarm gekropen en heeft zich vanaf daar vermenigvuldigt?quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:31 schreef denka het volgende:
Is het op foto 2 wel dezelfde persoon. Op foto 1 heeft ze op haar linkerarm een tattoo op foto 2 niet. Ook al zou die zijn weggehaald, het laat altijd sporen na..
Waarom moeten we toch allemaal het lichaam van een 12jarige hebben?quote:
d-r-u-g-squote:Op woensdag 31 januari 2007 14:37 schreef purplerose het volgende:
[..]
Waarom moeten we toch allemaal het lichaam van een 12jarige hebben?Zelfs de 12jarigen van nu hebben meer vet aan hun lijf.
Ouders ontzet over naakte Daniel Radcliffequote:Op woensdag 31 januari 2007 12:38 schreef Nuna het volgende:
Ohja, nog een andere in de 'Harry Potter serie':
[afbeelding]
Hmm, dan gebruik iknog niet genoeg drugs dusquote:
Jezus die ken ook lelijke bekken trekken zegquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:29 schreef schatje het volgende:
Nog maar eentje van Jade:
[afbeelding]
Jemig! En ze wilde ook al een duet gaan opnemen met Pete Doherty! Ik vrees dat ze niet levend de studio uitkomen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:23 schreef bladibladibla het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:16 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ouders ontzet over naakte Daniel Radcliffe
quote:Hairy Potter
Ok, laat ik dan maar een heel politiek incorrecte opmerking maken, ze lijkt op deze foto net een aapquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:53 schreef Marsjaan het volgende:
Ik vind het een leuke vrouw verder, maar deze vind ik dan weer wat onflatteus
[afbeelding]
Heel politiek correctquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:12 schreef Samson het volgende:
[..]
Ok, laat ik dan maar een heel politiek incorrecte opmerking maken, ze lijkt op deze foto net een aap![]()
Dit meen je nietquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:15 schreef KinkyGiraf het volgende:
Het borsthaar van Alicia Keys
[afbeelding]
[afbeelding]
Is dit Amy Winehousequote:Op woensdag 31 januari 2007 14:23 schreef bladibladibla het volgende:
[afbeelding]
blijven oefenen dan kom je er welquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:42 schreef purplerose het volgende:
[..]
Hmm, dan gebruik iknog niet genoeg drugs dus
Ik vind haar er leuk op staan hoor, heel meisjesachtigquote:Op woensdag 31 januari 2007 12:08 schreef seeya_40 het volgende:
Zelfs Eva Longoria ziet er niet altijd fantastisch uit:
[afbeelding]
quote:ASHLEY: Bitch STOLE MY LIPSTICK.
quote:BOB: It's so nice to be here with the twins now that they're legal. And still talking to me. I mean, seriously, these are good kids.
Die linker met het rood aanquote:
Dit vind ik echt een schokkende metamorfose!quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:23 schreef bladibladibla het volgende:
[afbeelding]
Ja, alleen is het soms wel jammer dat ze daar ook op afgerekend wordenquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:00 schreef IkWilbert het volgende:
Heerlijk om te zien dat beroemdheden ook maar gewoon mensen zijn.
leuke hoed vooralquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:02 schreef schatje het volgende:
Fergie die een kop trekt alsof ze zelf ook beseft dat ze lelijk is.
[afbeelding]
Dat ligt dan puur aan de styling. Kapsel, haarkleur, makeup & kleding, want anders zijn bijna exact hetzelfdequote:Op donderdag 1 februari 2007 19:17 schreef Spees_Eend het volgende:
Gek dat er zo'n duidelijk verschil in knapheid zit tussen die twee Olsens. Ik vind Mary Kate echt lelijk, en ashley heel knap...
Idd, volgens mij is het nl een eeneiige tweelingquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:44 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Dat ligt dan puur aan de styling. Kapsel, haarkleur, makeup & kleding, want anders zijn bijna exact hetzelfde
Tuurlijk. Als ze zoveel geld hebben mogen ze er ook wel een beetje fatsoenlijk uitzien.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:35 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja, alleen is het soms wel jammer dat ze daar ook op afgerekend worden
Joh! Vertel mij wat, ik ben er zelf ook een (eeneiig, met kinkygiraf zelfs!). Mary Kate heeft dragqueen jukbeenderen en veel uitpuilendere ogen. Ik zie echt wel dat ze een andere styling hebben, maar ashley heeft een veel zachter gezicht dan mkquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:35 schreef Samson het volgende:
[..]
Idd, volgens mij is het nl een eeneiige tweeling![]()
Dat vind ik onzin, dus als je rijk en beroemd bent moet je er altijd tip top uitzien. Ik ben het niet met die stelling eens, het zijn ook gewoon mensen en geen goden ofzo..quote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:01 schreef Nuna het volgende:
[..]
Tuurlijk. Als ze zoveel geld hebben mogen ze er ook wel een beetje fatsoenlijk uitzien.
iddquote:
Ah gelukkig, verbeelde ik het me niet met me stonede hoofiequote:
Ja, dat is ook wel zo. Alleen ik zei fatsoenlijk, ze hoeven van mij echt niet in designerjurkjes rond te lopen. Wat bv Britney aanheeft is pure trailertrash.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:25 schreef denka het volgende:
[..]
Dat vind ik onzin, dus als je rijk en beroemd bent moet je er altijd tip top uitzien. Ik ben het niet met die stelling eens, het zijn ook gewoon mensen en geen goden ofzo..
-knip-
![]()
kan die 2e niet gewoon een gespiegelde afbeelding zijn?quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:31 schreef denka het volgende:
[..]
Is het op foto 2 wel dezelfde persoon. Op foto 1 heeft ze op haar linkerarm een tattoo op foto 2 niet. Ook al zou die zijn weggehaald, het laat altijd sporen na..
Volgens mij zie je het goedquote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:46 schreef cinnamongirl het volgende:
Zie ik het nou goed of valt d'r poes bijna uit 'r broek?
[afbeelding]
Dit zijn trouwens Denise Richards en Richie Sambora.
quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:15 schreef KinkyGiraf het volgende:
Het borsthaar van Alicia Keys
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:46 schreef cinnamongirl het volgende:
Zie ik het nou goed of zit ze coke te snuiven?
Dit zijn trouwens Denise Richards en Richie Sambora.
hehehequote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:00 schreef Radegast het volgende:
[..]
[afbeelding]
http://www.egotastic.com/(...)aine-snorting-002141
Nope, er zijn nog meer foto's, bij mokkels.nlquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:26 schreef Marsjaan het volgende:
Volgens mij is die van pam echt mega gefotosoept
Dat mens! Die neus waar die bril amper op blijft hangen!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:16 schreef schatje het volgende:
David Lee Roth en Paris Hilton wannabe
[afbeelding]
Ik dacht wheh? heeft die nou een toetsenbord onder haar armquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:26 schreef Andoire het volgende:
Geen idee of ie al gepost is (sorry dan) maar moest echt lachen om deze
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:16 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
Ja he, ga je je echt beter van voelenquote:Op zondag 4 februari 2007 00:41 schreef Aanvoerder het volgende:
Wat een onsmakelijk topic.
Die discussie hebben we al gehadquote:Op zondag 4 februari 2007 00:44 schreef Peekaboo het volgende:
[..]
Ik dacht wheh? heeft die nou een toetsenbord onder haar arm![]()
Z'n dochter lust er ook wel pap vanquote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:16 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
waarvanquote:Op zondag 4 februari 2007 16:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Z'n dochter lust er ook wel pap van:
[afbeelding]
http://en.wikipedia.org/wiki/Avy_Lee_Roth
Donatellequote:
Alleen met behulp van de chirurgquote:Op zondag 4 februari 2007 22:06 schreef ellos het volgende:
Heidi Klum, jee ik wist niet dat je alleen van kinderen krijgen zulke hangborsten kon krijgen...
kunnen die nog in oorspronkelijke vorm komen na een tijdje?
Hoe oud is zij eigenlijk?quote:Op zondag 4 februari 2007 21:46 schreef Samson het volgende:
[..]
DonatelleDie hoeft geen leren kleding meer te kopen, dat heeft ze zo te zien constant al aan, je zou echt geen stap meer in de zon durven zetten als je dit dramatische gevolg ziet
![]()
48 dacht ik zo. Denk dat veel vrouwen van bijna 50 zo'n achterkant hebben..quote:
Meer regel dan uitzondering guys!quote:Op maandag 5 februari 2007 09:58 schreef denka het volgende:
[..]
48 dacht ik zo. Denk dat veel vrouwen van bijna 50 zo'n achterkant hebben..
Niet jouw fout, was in een ander topic. De lelijkste outfitjes #9quote:
ah, vandaar dat ik het niet heb gezien, kan niet alles volgen natuurlijkquote:Op maandag 5 februari 2007 12:01 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Niet jouw fout, was in een ander topic. De lelijkste outfitjes #9
Wel jouw fout als je dat topic natuurlijk ook volgt
51quote:Op maandag 5 februari 2007 09:58 schreef denka het volgende:
[..]
48 dacht ik zo. Denk dat veel vrouwen van bijna 50 zo'n achterkant hebben..
Ja, dat dacht ik ook.. griezelig mensquote:Op maandag 5 februari 2007 14:03 schreef Spees_Eend het volgende:
HUH?!?!?! Is Donatella Versace pas 51??? Ik dacht echt dat zij minstens 65 was, en zo ziet ze er ook uit.
Dat dacht ik dus ookquote:Op maandag 5 februari 2007 14:03 schreef Spees_Eend het volgende:
HUH?!?!?! Is Donatella Versace pas 51??? Ik dacht echt dat zij minstens 65 was, en zo ziet ze er ook uit.
*in shock*quote:Op maandag 5 februari 2007 14:03 schreef Spees_Eend het volgende:
20quote:Op maandag 5 februari 2007 19:35 schreef bladibladibla het volgende:
Haar dochter Allegra, 20 jaar en erfgename van het Versace-imperium ter waarde van $700 miljoen, kan er ook wat van. Ze ziet eruit als een wandelend skelet:
[afbeelding]
[afbeelding]
Als je op Google naar foto's van Allegra zoekt kom je een flink aantal Thinspiration pagina's tegen![]()
Een wereld van verschil, dit ziet er een stukkie beter uitquote:Op maandag 5 februari 2007 19:46 schreef Liejannuh het volgende:
Allegra Versace ziet er al weer wat beter uit tegenwoordig
[afbeelding]
Deze foto is van afgelopen oktober en hoort eigenlijk niet in dit topic thuis, maar ze ziet er een stuk gezonder uit dan op de foto's die hier boven staan.
Ze kijkt wel een beetje gedrogeerd uit haar ogen maar qua lichaamsvet denk ik dat ze er een stukje beter aan toe is.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:59 schreef Samson het volgende:
[..]
Een wereld van verschil, dit ziet er een stukkie beter uit![]()
Klopt maar er wordt denk ik bedoeld dat ze aan haar kruis zitquote:Op maandag 5 februari 2007 22:26 schreef Haunter het volgende:
[..]
Hier valt het nog enigzins mee hoor.
Ik denk dat ze haar gezicht bedoelt (beetje raar getrek?) Het merendeel van de foto's vind ik niet onflatteus het zijn meer ongelukkige opnames. Net als er iemand aan het praten is of een bepaalde gelaatsuitdrukking of houding heeft *klik* foto..En dan wordt er weer een heel verhaal bij verzonnen..quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:27 schreef Copycat het volgende:
Wat is er volgens jou onflatteus aan de foto van Jessica Simpson, Dana85?
Ze heeft gelukkig nog haar bovenlip als stutbalk.quote:Op zondag 4 februari 2007 00:42 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dat mens! Die neus waar die bril amper op blijft hangen!!
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze heeft gelukkig nog haar bovenlip als stutbalk.
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze heeft gelukkig nog haar bovenlip als stutbalk.
Engquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:31 schreef Poison-Ivy het volgende:
[afbeelding]
Kate moss zonder makeup, rechts onder![]()
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:09 schreef MUUS het volgende:!!!
Jezus, die foto is zó geweldig, echt, elke keer als ik kijk moet ik hardop lachen..
*bril op doet*
*bijna omvalt*
*neus zoekt*
*lip optrekt*
"Ja, zo kan ik best de deur uit vandaag."
Whahahaaaaaaaaaaaaaaa!!
afschuwelijkquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:41 schreef cinnamongirl het volgende:
Helllp, waar moet deze van Joss Stone?! Het is een fashiondisaster maar dat haar staat 'r ook niet super.
[afbeelding]
zo, lekker overgegeven na het eten en lopen janken ervan?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:51 schreef cinnamongirl het volgende:
Aubrey O'Dane zit in Danity Kane, Diddy's meidenprojectje.
Ze ziet eruit of ze een paar dagen heeft doorgehaald zonder te slapen/wassen
[afbeelding]
mwah..quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:02 schreef cinnamongirl het volgende:
Okee, de schoenen gáán dan nog wel...
roflquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:28 schreef Relin het volgende:
Er is een tas speciaal voor Ms. Miller!
En zwaar aan de alcoholquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:59 schreef cinnamongirl het volgende:
...we have a winner. Oksana Baiul. Oksana Baiul? Jup, díe Oksana Baiul (1977), de voormalige kunstrijdster uit de Oekraine.
Dit is geen 'lelijk outfitje', dit is helemaal géén outfitje! Wat bezielt iemand in hemelsnaam om in een correctiebroekje en een BH te gaan lopen in het openbaar?!
[afbeelding]
Natalie Reid is de naam.quote:Op zondag 4 februari 2007 00:42 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dat mens! Die neus waar die bril amper op blijft hangen!!
Het lijkt wel alsof iemand eerst haar neus/mond in elkaar gepropt heeft en toen haar kaken weer uit elkaar getrokken heeft in photoshop ofzoquote:Op woensdag 7 februari 2007 09:18 schreef schatje het volgende:
[..]
Natalie Reid is de naam.
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:18 schreef schatje het volgende:
[..]
Natalie Reid is de naam.
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat heeft ze precies achter die boom gedaan?quote:Op woensdag 7 februari 2007 03:41 schreef sanni het volgende:
[[url=http://xs412.xs.to/xs412/07063/britney_spears_no_bra35.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
ik zou seggen trek eens een beha aan Britney![]()
quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:18 schreef schatje het volgende:
[..]
Natalie Reid is de naam.
[afbeelding]
[afbeelding]
Sterker nog, ze is een Paris Hilton impersonator.quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:23 schreef Lllaura het volgende:
Ze lijkt inderdaad wel erg d'r best te doen om op Paris Hilton te lijken...
't Is maar net tegen wie je opkijkt...
Acts like Paris Hilton? Je laat constant je tieten uit je shirt vallen op feestjes? Moeiluk werrûk, hoor!quote:Looklike Talent: Speaks, acts like Paris Hilton
Appearances: Corporate events, promotions, grand openings, private parties
Waarschijnlijk haar armen (die aders)quote:
Heel erg maar ik vind dit wel wat hebben eigenlijkquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:41 schreef cinnamongirl het volgende:
Helllp, waar moet deze van Joss Stone?! Het is een fashiondisaster maar dat haar staat 'r ook niet super.
[afbeelding]
Heb je $ 2.000,-?quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:44 schreef MUUS het volgende:
Maar ohohohohohohoh, wat zou ik die graag inhuren.. Gewoon op een stoel zetten, grote bril opzetten en dan heb ik de hele avond lol.
.
quote:Nathalie Reid..
Is a professional Paris Hilton impersonator. She commands up to $2,000 to appear at events.
Hoort echt niet thuis hier in dit topic, is toch een leuke fotoquote:
Ging vooral om die aders op haar arm, maar niet echt een goede foto nee.quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:01 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Hoort echt niet thuis hier in dit topic, is toch een leuke foto![]()
Wat een foute foto zegquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:35 schreef SEMTEX het volgende:
Het is eng en het heet Amanda Lepore
[afbeelding]
Maar vroeger was het Armand Leporequote:Op woensdag 7 februari 2007 22:35 schreef SEMTEX het volgende:
[afbeelding]
Hij doet me denken aan Jordan's bruiloft.quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:36 schreef Haunter het volgende:
[..]
Wat een foute foto zeg![]()
al die kinderen maken het plaatje wel af
![]()
Ongelooflijk, en als ze dan zelf zo'n foto terug ziet, wat zou ze dan denken. Zo van, mmmm, ik sta er best weer ok opquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:35 schreef SEMTEX het volgende:
[afbeelding]
Net een sprookje ahquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:35 schreef SEMTEX het volgende:
[afbeelding]
Ze ziet er juist cool uit. Zelfs op een onchalante wijze is ze sexy!quote:
Nou, deze foto is toch hartstikke schattig? Ben echt geen Dakota-fan maar dit zijn gewoon twee schattige kiddiesquote:
quote:
Two different wrongs don't make one rightquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:16 schreef cinnamongirl het volgende:
Mwah het is weliswaar een grote, maar stevige kont, er zit zeker vorm in. Beter dan zo'n slappe, van cellulitis vergeven pannenkoekreet.
Zusjes! Je hebt Serena met de dikke billen en Venus van 2 meter lang. Beide tennissen ze op topniveau maar zijn ze ook enooorrum glamourous.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, beide wat van Williams dan?!
Inderdaad, dat dusquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:00 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Zusjes! Je hebt Serena met de dikke billen en Venus van 2 meter lang. Beide tennissen ze op topniveau maar zijn ze ook enooorrum glamorous.
Oh, beiden.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:00 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Zusjes! Je hebt Serena met de dikke billen en Venus van 2 meter lang. Beide tennissen ze op topniveau maar zijn ze ook enooorrum glamorous.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:36 schreef superhero87 het volgende:
Als we het er toch over hebben:
[afbeelding]
Het is erger dan die van J.Loquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:36 schreef superhero87 het volgende:
[afbeelding]
Glamoureusquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:00 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Zusjes! Je hebt Serena met de dikke billen en Venus van 2 meter lang. Beide tennissen ze op topniveau maar zijn ze ook enooorrum glamourous.
Ieuwquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:36 schreef superhero87 het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:24 schreef Spees_Eend het volgende:
Justin Timberlake gets all nice and cosy met zijn achtergrondzangeres
[afbeelding]
playerquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:24 schreef Spees_Eend het volgende:
Justin Timberlake gets all nice and cosy met zijn achtergrondzangeres
[afbeelding]
Die andere optie lijkt me helaas net iets aannemelijker. Beetje apart dat een broek vanzelf zo gaat staan.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:54 schreef shiNinG_staR het volgende:
Is het niet gewoon een rare vouw in z'n broek?
Oefenenquote:Op zondag 11 februari 2007 10:38 schreef -x-nathali-x- het volgende:
Wat hebben al die vrouwen daar met lolly's?
quote:Op zondag 11 februari 2007 16:25 schreef bloodymary het volgende:
Jessica doet mij altijd denken aan een transsexueel, ze heeft zo'n hard, mannelijk gezicht.....
Tja, dit is een echte, kijk en vergelijkquote:
Ik heb echt nooit begrepen wat er mooi is aan SJP ,het is alsof de zanger van "twisted sister" zich heeft laten ombouwen. Oerlelijk!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:13 schreef Maraca het volgende:
[afbeelding]
Sarah Jessica Parker en Chris Noth (Mr. Big uit SATC)
Ja inderdaadquote:Op zondag 11 februari 2007 17:49 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Ik heb echt nooit begrepen wat er mooi is aan SJP ,het is alsof de zanger van "twisted sister" zich heeft laten ombouwen. Oerlelijk!![]()
Wat een sprookjequote:Op woensdag 7 februari 2007 22:35 schreef SEMTEX het volgende:
[afbeelding]
Al die mongolen met hun groene wegwerpcamera'squote:Op zondag 11 februari 2007 17:12 schreef Samson het volgende:
[..]
Tja, dit is een echte, kijk en vergelijk![]()
[afbeelding]
(amanda lepore nog maar eens)
Waarvoor is dit dan?quote:Op maandag 12 februari 2007 00:04 schreef Spees_Eend het volgende:
Afgezien van het feit dat ze met blote boebiez op de foto staat, is haar hoofd ook niet om over naar huis te schrijven in dit geval
[afbeelding]
They don't call him Hairy Potter for nothingquote:Op dinsdag 13 februari 2007 07:01 schreef Ku_Klux_Kloon het volgende:
Hoezo schaamhaar tot aan de navel ?
Ze ziet er toch vreselijk uit in vergelijking met vroegerquote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:48 schreef apestaartje het volgende:
Aan die laaste foto zie ik niets geks.
Een streepje haar vanaf de navel is geil, maar dit is gewoon een bos landschapquote:
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:15 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ze ziet er toch vreselijk uit in vergelijking met vroeger![]()
Sorry hoor, maar dit is gewoon de definitie van onflatteus op een foto staan. Kan wel zijn dat ze knap is, ze lijkt wel een draak op deze fotoquote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:03 schreef Smoezie het volgende:
Hillary is gewoon een prachtige foto.
En Drew is nog steeds een plaatje, alleen trekt ze net een grijns waardoor haar nek spant. Verder ziet ze er prachtig uit.
Wat een haar heeft die gast zeg.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:17 schreef ellos het volgende:
[..]
uhm ik ben zeker de enige die het wel mooi vindt...
Nou ja, ik vind het boven zijn navel zeker geen lelijke foto, maar dit is echt too much!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:17 schreef ellos het volgende:
[..]
uhm ik ben zeker de enige die het wel mooi vindt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |