quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:52 schreef MUUS het volgende:
[..]
Naakt. 'Iets met paarden'.
Ik sla deze over..
quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:36 schreef egeltje1985 het volgende:
tvp'tje. en nog even de uitleg van daniel radcliffe naakt met paard: iets met een toneelstuk, met paarden en euh naakte mensen. http://www.showbuzz.cbsne(...)le/main1844647.shtml
Had ik al gezegd dat ik deze over zou slaan?quote:In one scene the actor playing Strang is required to simulate sexual ecstasy while riding a horse naked
Nee hoorquote:Op woensdag 31 januari 2007 13:16 schreef dutchie het volgende:
Nou...
Volgens mij ben ik de enige die vind dat Harry Potter leuks is euh opgedroogd.
Nou, een beetje vochtig is ie nog wel hoor...quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:16 schreef dutchie het volgende:
Nou...
Volgens mij ben ik de enige die vind dat Harry Potter leuks is euh opgedroogd.
quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:23 schreef bladibladibla het volgende:
Amy Winehouse is er ook niet beter uit gaan zien:
[afbeelding]
Is het op foto 2 wel dezelfde persoon. Op foto 1 heeft ze op haar linkerarm een tattoo op foto 2 niet. Ook al zou die zijn weggehaald, het laat altijd sporen na..quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:23 schreef bladibladibla het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:30 schreef purplerose het volgende:
Jezus!![]()
Ze had zulke mooie rondingen! Lijkt nu wel een wandelende tak!
Ik zag haar laatst nog op tv, en ze ziet er echt zo uit als op foto 2. Maar waar de tattoo is gebleven is een mysterie. Misschien is hij naar haar bovenarm gekropen en heeft zich vanaf daar vermenigvuldigt?quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:31 schreef denka het volgende:
Is het op foto 2 wel dezelfde persoon. Op foto 1 heeft ze op haar linkerarm een tattoo op foto 2 niet. Ook al zou die zijn weggehaald, het laat altijd sporen na..
Waarom moeten we toch allemaal het lichaam van een 12jarige hebben?quote:
d-r-u-g-squote:Op woensdag 31 januari 2007 14:37 schreef purplerose het volgende:
[..]
Waarom moeten we toch allemaal het lichaam van een 12jarige hebben?Zelfs de 12jarigen van nu hebben meer vet aan hun lijf.
Ouders ontzet over naakte Daniel Radcliffequote:Op woensdag 31 januari 2007 12:38 schreef Nuna het volgende:
Ohja, nog een andere in de 'Harry Potter serie':
[afbeelding]
Hmm, dan gebruik iknog niet genoeg drugs dusquote:
Jezus die ken ook lelijke bekken trekken zegquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:29 schreef schatje het volgende:
Nog maar eentje van Jade:
[afbeelding]
Jemig! En ze wilde ook al een duet gaan opnemen met Pete Doherty! Ik vrees dat ze niet levend de studio uitkomen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:23 schreef bladibladibla het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:16 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ouders ontzet over naakte Daniel Radcliffe
quote:Hairy Potter
Ok, laat ik dan maar een heel politiek incorrecte opmerking maken, ze lijkt op deze foto net een aapquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:53 schreef Marsjaan het volgende:
Ik vind het een leuke vrouw verder, maar deze vind ik dan weer wat onflatteus
[afbeelding]
Heel politiek correctquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:12 schreef Samson het volgende:
[..]
Ok, laat ik dan maar een heel politiek incorrecte opmerking maken, ze lijkt op deze foto net een aap![]()
Dit meen je nietquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:15 schreef KinkyGiraf het volgende:
Het borsthaar van Alicia Keys
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |