Ging vooral om die aders op haar arm, maar niet echt een goede foto nee.quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:01 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Hoort echt niet thuis hier in dit topic, is toch een leuke foto![]()
Wat een foute foto zegquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:35 schreef SEMTEX het volgende:
Het is eng en het heet Amanda Lepore
[afbeelding]
Maar vroeger was het Armand Leporequote:Op woensdag 7 februari 2007 22:35 schreef SEMTEX het volgende:
[afbeelding]
Hij doet me denken aan Jordan's bruiloft.quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:36 schreef Haunter het volgende:
[..]
Wat een foute foto zeg![]()
al die kinderen maken het plaatje wel af
![]()
Ongelooflijk, en als ze dan zelf zo'n foto terug ziet, wat zou ze dan denken. Zo van, mmmm, ik sta er best weer ok opquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:35 schreef SEMTEX het volgende:
[afbeelding]
Net een sprookje ahquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:35 schreef SEMTEX het volgende:
[afbeelding]
Ze ziet er juist cool uit. Zelfs op een onchalante wijze is ze sexy!quote:
Nou, deze foto is toch hartstikke schattig? Ben echt geen Dakota-fan maar dit zijn gewoon twee schattige kiddiesquote:
quote:
Two different wrongs don't make one rightquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:16 schreef cinnamongirl het volgende:
Mwah het is weliswaar een grote, maar stevige kont, er zit zeker vorm in. Beter dan zo'n slappe, van cellulitis vergeven pannenkoekreet.
Zusjes! Je hebt Serena met de dikke billen en Venus van 2 meter lang. Beide tennissen ze op topniveau maar zijn ze ook enooorrum glamourous.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, beide wat van Williams dan?!
Inderdaad, dat dusquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:00 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Zusjes! Je hebt Serena met de dikke billen en Venus van 2 meter lang. Beide tennissen ze op topniveau maar zijn ze ook enooorrum glamorous.
Oh, beiden.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:00 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Zusjes! Je hebt Serena met de dikke billen en Venus van 2 meter lang. Beide tennissen ze op topniveau maar zijn ze ook enooorrum glamorous.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:36 schreef superhero87 het volgende:
Als we het er toch over hebben:
[afbeelding]
Het is erger dan die van J.Loquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:36 schreef superhero87 het volgende:
[afbeelding]
Glamoureusquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:00 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Zusjes! Je hebt Serena met de dikke billen en Venus van 2 meter lang. Beide tennissen ze op topniveau maar zijn ze ook enooorrum glamourous.
Ieuwquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:36 schreef superhero87 het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:24 schreef Spees_Eend het volgende:
Justin Timberlake gets all nice and cosy met zijn achtergrondzangeres
[afbeelding]
playerquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:24 schreef Spees_Eend het volgende:
Justin Timberlake gets all nice and cosy met zijn achtergrondzangeres
[afbeelding]
Die andere optie lijkt me helaas net iets aannemelijker. Beetje apart dat een broek vanzelf zo gaat staan.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:54 schreef shiNinG_staR het volgende:
Is het niet gewoon een rare vouw in z'n broek?
Oefenenquote:Op zondag 11 februari 2007 10:38 schreef -x-nathali-x- het volgende:
Wat hebben al die vrouwen daar met lolly's?
quote:Op zondag 11 februari 2007 16:25 schreef bloodymary het volgende:
Jessica doet mij altijd denken aan een transsexueel, ze heeft zo'n hard, mannelijk gezicht.....
Tja, dit is een echte, kijk en vergelijkquote:
Ik heb echt nooit begrepen wat er mooi is aan SJP ,het is alsof de zanger van "twisted sister" zich heeft laten ombouwen. Oerlelijk!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:13 schreef Maraca het volgende:
[afbeelding]
Sarah Jessica Parker en Chris Noth (Mr. Big uit SATC)
Ja inderdaadquote:Op zondag 11 februari 2007 17:49 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Ik heb echt nooit begrepen wat er mooi is aan SJP ,het is alsof de zanger van "twisted sister" zich heeft laten ombouwen. Oerlelijk!![]()
Wat een sprookjequote:Op woensdag 7 februari 2007 22:35 schreef SEMTEX het volgende:
[afbeelding]
Al die mongolen met hun groene wegwerpcamera'squote:Op zondag 11 februari 2007 17:12 schreef Samson het volgende:
[..]
Tja, dit is een echte, kijk en vergelijk![]()
[afbeelding]
(amanda lepore nog maar eens)
Waarvoor is dit dan?quote:Op maandag 12 februari 2007 00:04 schreef Spees_Eend het volgende:
Afgezien van het feit dat ze met blote boebiez op de foto staat, is haar hoofd ook niet om over naar huis te schrijven in dit geval
[afbeelding]
They don't call him Hairy Potter for nothingquote:Op dinsdag 13 februari 2007 07:01 schreef Ku_Klux_Kloon het volgende:
Hoezo schaamhaar tot aan de navel ?
Ze ziet er toch vreselijk uit in vergelijking met vroegerquote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:48 schreef apestaartje het volgende:
Aan die laaste foto zie ik niets geks.
Een streepje haar vanaf de navel is geil, maar dit is gewoon een bos landschapquote:
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:15 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ze ziet er toch vreselijk uit in vergelijking met vroeger![]()
Sorry hoor, maar dit is gewoon de definitie van onflatteus op een foto staan. Kan wel zijn dat ze knap is, ze lijkt wel een draak op deze fotoquote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:03 schreef Smoezie het volgende:
Hillary is gewoon een prachtige foto.
En Drew is nog steeds een plaatje, alleen trekt ze net een grijns waardoor haar nek spant. Verder ziet ze er prachtig uit.
Wat een haar heeft die gast zeg.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:17 schreef ellos het volgende:
[..]
uhm ik ben zeker de enige die het wel mooi vindt...
Nou ja, ik vind het boven zijn navel zeker geen lelijke foto, maar dit is echt too much!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:17 schreef ellos het volgende:
[..]
uhm ik ben zeker de enige die het wel mooi vindt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |