Ze heeft gelukkig nog haar bovenlip als stutbalk.quote:Op zondag 4 februari 2007 00:42 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dat mens! Die neus waar die bril amper op blijft hangen!!
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze heeft gelukkig nog haar bovenlip als stutbalk.
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze heeft gelukkig nog haar bovenlip als stutbalk.
Engquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:31 schreef Poison-Ivy het volgende:
[afbeelding]
Kate moss zonder makeup, rechts onder![]()
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:09 schreef MUUS het volgende:!!!
Jezus, die foto is zó geweldig, echt, elke keer als ik kijk moet ik hardop lachen..
*bril op doet*
*bijna omvalt*
*neus zoekt*
*lip optrekt*
"Ja, zo kan ik best de deur uit vandaag."
Whahahaaaaaaaaaaaaaaa!!
afschuwelijkquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:41 schreef cinnamongirl het volgende:
Helllp, waar moet deze van Joss Stone?! Het is een fashiondisaster maar dat haar staat 'r ook niet super.
[afbeelding]
zo, lekker overgegeven na het eten en lopen janken ervan?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:51 schreef cinnamongirl het volgende:
Aubrey O'Dane zit in Danity Kane, Diddy's meidenprojectje.
Ze ziet eruit of ze een paar dagen heeft doorgehaald zonder te slapen/wassen
[afbeelding]
mwah..quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:02 schreef cinnamongirl het volgende:
Okee, de schoenen gáán dan nog wel...
roflquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:28 schreef Relin het volgende:
Er is een tas speciaal voor Ms. Miller!
En zwaar aan de alcoholquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:59 schreef cinnamongirl het volgende:
...we have a winner. Oksana Baiul. Oksana Baiul? Jup, díe Oksana Baiul (1977), de voormalige kunstrijdster uit de Oekraine.
Dit is geen 'lelijk outfitje', dit is helemaal géén outfitje! Wat bezielt iemand in hemelsnaam om in een correctiebroekje en een BH te gaan lopen in het openbaar?!
[afbeelding]
Natalie Reid is de naam.quote:Op zondag 4 februari 2007 00:42 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dat mens! Die neus waar die bril amper op blijft hangen!!
Het lijkt wel alsof iemand eerst haar neus/mond in elkaar gepropt heeft en toen haar kaken weer uit elkaar getrokken heeft in photoshop ofzoquote:Op woensdag 7 februari 2007 09:18 schreef schatje het volgende:
[..]
Natalie Reid is de naam.
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:18 schreef schatje het volgende:
[..]
Natalie Reid is de naam.
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat heeft ze precies achter die boom gedaan?quote:Op woensdag 7 februari 2007 03:41 schreef sanni het volgende:
[[url=http://xs412.xs.to/xs412/07063/britney_spears_no_bra35.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
ik zou seggen trek eens een beha aan Britney![]()
quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:18 schreef schatje het volgende:
[..]
Natalie Reid is de naam.
[afbeelding]
[afbeelding]
Sterker nog, ze is een Paris Hilton impersonator.quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:23 schreef Lllaura het volgende:
Ze lijkt inderdaad wel erg d'r best te doen om op Paris Hilton te lijken...
't Is maar net tegen wie je opkijkt...
Acts like Paris Hilton? Je laat constant je tieten uit je shirt vallen op feestjes? Moeiluk werrûk, hoor!quote:Looklike Talent: Speaks, acts like Paris Hilton
Appearances: Corporate events, promotions, grand openings, private parties
Waarschijnlijk haar armen (die aders)quote:
Heel erg maar ik vind dit wel wat hebben eigenlijkquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:41 schreef cinnamongirl het volgende:
Helllp, waar moet deze van Joss Stone?! Het is een fashiondisaster maar dat haar staat 'r ook niet super.
[afbeelding]
Heb je $ 2.000,-?quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:44 schreef MUUS het volgende:
Maar ohohohohohohoh, wat zou ik die graag inhuren.. Gewoon op een stoel zetten, grote bril opzetten en dan heb ik de hele avond lol.
.
quote:Nathalie Reid..
Is a professional Paris Hilton impersonator. She commands up to $2,000 to appear at events.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |