Tuurlijk. Als ze zoveel geld hebben mogen ze er ook wel een beetje fatsoenlijk uitzien.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:35 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja, alleen is het soms wel jammer dat ze daar ook op afgerekend worden
Joh! Vertel mij wat, ik ben er zelf ook een (eeneiig, met kinkygiraf zelfs!). Mary Kate heeft dragqueen jukbeenderen en veel uitpuilendere ogen. Ik zie echt wel dat ze een andere styling hebben, maar ashley heeft een veel zachter gezicht dan mkquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:35 schreef Samson het volgende:
[..]
Idd, volgens mij is het nl een eeneiige tweeling![]()
Dat vind ik onzin, dus als je rijk en beroemd bent moet je er altijd tip top uitzien. Ik ben het niet met die stelling eens, het zijn ook gewoon mensen en geen goden ofzo..quote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:01 schreef Nuna het volgende:
[..]
Tuurlijk. Als ze zoveel geld hebben mogen ze er ook wel een beetje fatsoenlijk uitzien.
iddquote:
Ah gelukkig, verbeelde ik het me niet met me stonede hoofiequote:
Ja, dat is ook wel zo. Alleen ik zei fatsoenlijk, ze hoeven van mij echt niet in designerjurkjes rond te lopen. Wat bv Britney aanheeft is pure trailertrash.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:25 schreef denka het volgende:
[..]
Dat vind ik onzin, dus als je rijk en beroemd bent moet je er altijd tip top uitzien. Ik ben het niet met die stelling eens, het zijn ook gewoon mensen en geen goden ofzo..
-knip-
![]()
kan die 2e niet gewoon een gespiegelde afbeelding zijn?quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:31 schreef denka het volgende:
[..]
Is het op foto 2 wel dezelfde persoon. Op foto 1 heeft ze op haar linkerarm een tattoo op foto 2 niet. Ook al zou die zijn weggehaald, het laat altijd sporen na..
Volgens mij zie je het goedquote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:46 schreef cinnamongirl het volgende:
Zie ik het nou goed of valt d'r poes bijna uit 'r broek?
[afbeelding]
Dit zijn trouwens Denise Richards en Richie Sambora.
quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:15 schreef KinkyGiraf het volgende:
Het borsthaar van Alicia Keys
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:46 schreef cinnamongirl het volgende:
Zie ik het nou goed of zit ze coke te snuiven?
Dit zijn trouwens Denise Richards en Richie Sambora.
hehehequote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:00 schreef Radegast het volgende:
[..]
[afbeelding]
http://www.egotastic.com/(...)aine-snorting-002141
Nope, er zijn nog meer foto's, bij mokkels.nlquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:26 schreef Marsjaan het volgende:
Volgens mij is die van pam echt mega gefotosoept
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |