en anders doe ik dat wel.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:40 schreef Queen_Bee het volgende:
Anders km je niet telkens bij de lapo om een kut OP te maken, no offence
Wat is dat voor pose?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:42 schreef PeZu het volgende:
pas op qube houdt ons in de gaten
[afbeelding]
Wtf, ik lijk wel bezetenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:42 schreef PeZu het volgende:
pas op qube houdt ons in de gaten
[afbeelding]
mag ik niet zeggenquote:
Ja sebasser, doe dat.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:42 schreef PeZu het volgende:
ooh jaa
sebasser verander die TT is even heel snel
ik zal voortan waarschuw voordat ik "shot"quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:43 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ie ging shotten
Deze is normaal.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:43 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Doe dan op z'n minst een normale TT...![]()
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zal voortan waarschuw voordat ik "shot"
Hehe, shotten.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:43 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ie ging shotten
uhmquote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zal voortan waarschuw voordat ik "shot"
i waidsquote:
omg, die quote.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
uhm
als je hier komt om alleen maar de tt te mogen vegbaggeren mag je ook weg blijven![]()
ik moest deze quotequote:
maar goed doe eens mooi maken die ttquote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:43 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Deze is normaal.
Volgens sommige mensen...
nee ik heb nog thee van Q_Bquote:
Dat weet ik tochquote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik moest deze quote
[..]
maar goed doe eens mooi maken die tt
Doorgaans Barclay ( Kentquote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:45 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Hallo jpg97, wat rookt u doorgaans?
smoesjes!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:47 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat weet ik toch
Ja, mooie TT.
volgende topic, dit topic kan ik toch niet aanpassen...
Hoe smaken films nouquote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:47 schreef -skippybal- het volgende:
Ik heb 200 gram Turks Fruit op ofzo
Mijn naamquote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:47 schreef Queen_Bee het volgende:
Ja, Sebastian, ik deed al geen ruzie meer maken enzo. En bij ieder ander zou ik dit zeggen, dus; blijf bij die lapo uit de buurt als je alleen kut TTs wil maken
Dat heb ik ook nog liggen. Nooit zin in gehad.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:47 schreef -skippybal- het volgende:
Ik heb 200 gram Turks Fruit op ofzo
ZO DAT is wel Heeul direct!quote:
quote:
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:47 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Doorgaans Barclay ( Kent) of Gauloises
Ophalenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:48 schreef jpg97 het volgende:
[..]
ZO DAT is wel Heeul direct!
Maar ik kom je wel palen hoor
vierkante skippyballen wtf!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:49 schreef -skippybal- het volgende:
[afbeelding]
Ik zit ook helemaal onder die poeder![]()
en wat rook jij dan?quote:
god nondeju, jij hierquote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:51 schreef opgebaarde het volgende:
en ik ben een heterofiel
tpytufys viepjes hierquote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:52 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Je kan goed zien wanneer je vodka ophebt Q_B !![]()
![]()
![]()
Hoewel het nooit echt onbegrijpelijk is..quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:52 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Je kan goed zien wanneer je vodka ophebt Q_B !![]()
![]()
![]()
je bent er al!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:52 schreef Queen_Bee het volgende:
ik wach to pagina 2
do ej eook wat ana de tt leive remolie?quote:
typtyfus all over the placequote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
do ej eook wat ana de tt leive remolie?
Nice, behalve die sigaren danquote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:54 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Luckies. En in de weekends meestal wat sigaren.
Hey Monica, steek die klapsigaren eens in je neusquote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:54 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Luckies. En in de weekends meestal wat sigaren.
Kutsmoes zegquote:
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:56 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hé skat, blaf me vol NU SCHNELL JA!
Vertel me je geheim!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:56 schreef -skippybal- het volgende:
Tof! M'n toetsenbord is veranderd in een piano![]()
Nu nog piano leren spelen./..
Jah zoeen wazig programmaquote:
Nee als ik er nu 1 opsteek dan tol ik helemaal weg jeweetsquote:
tamponnen theequote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:57 schreef Queen_Bee het volgende:
Ziek, maar wel tampnnen thee dirnken?
Ken je dat gezegde niet: " Men is nooit te beroerd om tamponnen thee te drinken, mits versch "quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:57 schreef Queen_Bee het volgende:
Ziek, maar wel tampnnen thee dirnken?
Duitsersquote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:58 schreef opgebaarde het volgende:
* opgebaarde klikt op play voor de tiende keer op een rij (is dat een record?) van the blue man group.
MEIN MUTTI
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:58 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Nee als ik er nu 1 opsteek dan tol ik helemaal weg jeweets
mits bloedvariant,t och?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:59 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ken je dat gezegde niet: " Men is nooit te beroerd om tamponnen thee te drinken, mits versch "
Heul niejquote:
Krijg een terminaal sexueel overdraagbare SOA op korte termijn astublieft.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:59 schreef tho_Omas het volgende:
Noem me geen Monica opgebaarde. Beter zou zijn: Geneviève.
Dit is NB. Hetzelfde, maar dan anders. Jewaid, HIV!!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:00 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Niet generaliseren aub
Skippyballen![]()
![]()
![]()
![]()
Ben blij dat Nachtbagger afgeschaft is![]()
dit gaat nog harder ookquote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:00 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Niet generaliseren aub
Skippyballen![]()
![]()
![]()
![]()
Ben blij dat Nachtbagger afgeschaft is![]()
Ook, maar dat is weer een ander gezegdequote:
quote:
motorheadquote:
Je zuster op een houtvlot, onverlaat.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:00 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Krijg een terminaal sexueel overdraagbare SOA op korte termijn astublieft.
je vergeet in de saharaquote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:01 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Je zuster op een houtvlot, onverlaat.
Aber check die bestandsnaamquote:
loller lenny!quote:
Ja sigaren uitdelen danquote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:02 schreef opgebaarde het volgende:
ich bin fatih gewortd
mini ramboquote:
Matthias Reimquote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:03 schreef -skippybal- het volgende:
Wie weet er nog muziek met de kwaliteit van Lil' Jon?
nee dit is de officiële slowchat reeks! voor den dag en nachtquote:
zweedse vrouwenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:04 schreef opgebaarde het volgende:
[afbeelding]
Mijn moeder, altijd leuke als fipo...![]()
![]()
![]()
![]()
Ietsjes te slick voor mij. En blond...quote:
Wie niet !...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:04 schreef -skippybal- het volgende:
Wisten jullie al dat er best vaak Aliëns op bezoek komen?
j aho or bi jd ezequote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
do ej eook wat ana de tt leive remolie?
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee dit is de officiële slowchat reeks! voor den dag en nacht
hatelij k be dankt lei ve mod jequote:
vaak...vaak..... ik ben pas één keer langs geweest belhamelquote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:04 schreef -skippybal- het volgende:
Wisten jullie al dat er best vaak Aliëns op bezoek komen?
quote:
Ben jij echt uit een andere Melkweg?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:06 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
vaak...vaak..... ik ben pas één keer langs geweest belhamel
ja de sinasappelstraatquote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:07 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ben jij echt uit een andere Melkweg?
hangende het justitioneel onderzoek mag ik hier geen uitlatingen over doen.. excuus..quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:07 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ben jij echt uit een andere Melkweg?
dat weet e.t. toch nietquote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:09 schreef -skippybal- het volgende:
Bier is bier, ook als het lauw is
Da's balen...van dat bier !quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:08 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
hangende het justitioneel onderzoek mag ik hier geen uitlatingen over doen.. excuus..
mijn koude bier is op
E.T. lukt het zelfs om die M&M's niet te laten smelten in de hand. Dat lukt mij zelfs nooit!!quote:
Dus allëns zijn koudbloedig ! Makkelijk, biertje koelen in de handquote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:11 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
E.T. lukt het zelfs om die M&M's niet te laten smelten in de hand. Dat lukt mij zelfs nooit!!
Dan moet 'ie ook wel een lauw biertje aankunnen...
dude, e.t. mocht geenees m&m's na 12en eten anders werd ie een gemeen monster!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:11 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
E.T. lukt het zelfs om die M&M's niet te laten smelten in de hand. Dat lukt mij zelfs nooit!!
Is 't weer te volgenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:13 schreef -skippybal- het volgende:
Het tempo is er een beetke uut. Dat is jammer...
Dat waren Gremlins toch ? Of..of..of...ff wachtenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
dude, e.t. mocht geenees m&m's na 12en eten anders werd ie een gemeen monster!
nee gremlins fietse langs de maan en blede naar huisquote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:14 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Dat waren Gremlins toch ? Of..of..of...ff wachten![]()
O, dus toch, dacht ff dat ik alles door mekaar haalde...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee gremlins fietse langs de maan en blede naar huis
e.t. kon niet tegen water en stikt op het laatst in een m& m en toen moest ie in die grote suurstof tent
tis een verkoude uilquote:
viepje komt zo wel weerquote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:18 schreef BeeDee het volgende:
[..]
O, dus toch, dacht ff dat ik alles door mekaar haalde...![]()
Waar is Q_B trouwens ?![]()
Vinger...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:18 schreef BeeDee het volgende:
[..]
O, dus toch, dacht ff dat ik alles door mekaar haalde...![]()
Waar is Q_B trouwens ?![]()
E.T. is the King of the world.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:11 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Nee, gewoon een duif. Vogeltjesquote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:19 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Grijze rondvliegende kamikaze rat bedoel je hoop ik![]()
ik zei komtquote:
Moet ik jou weer knock-out swaffelen?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:21 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Squirten
We win !quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:22 schreef PeZu het volgende:
we zijn al verder met deeze reeks dan het onz meet topic
en we zijn veul later begonnen!
is hij een smurf danquote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:23 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Moet ik jou weer knock-out swaffelen?
Van links naar rechts ben bijgelovig.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:23 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Moet ik jou weer knock-out swaffelen?
hertsten ook!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:23 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Een jong van een paard dat nog geen 1 jaar oud is noemt men een veulen.
Vrouwelijke en mannelijke veulens lijken op elkaar; de verschillen komen wanneer de veulen ouder wordt. Het geslacht van een pasgeboren veulen is vast te stellen door onder de staart te kijken: de aanleg van de vrouwelijke geslachtsdelen is al zichtbaar.
De dracht van een merrie duurt 11 maanden. Het veulen wordt meestal 's nachts geboren. Wanneer hij geboren is zal hij nog niet kunnen lopen. Na enkele uren probeert hij zelf op te staan. Omdat zijn benen te ver uit elkaar staan, staat hij onhandig en wankelend op zijn benen. De merrie houdt hem goed in de gaten terwijl hij zijn eerste stappen in de grote wereld zet.
Oh mijn! Keiharde insuniatie dat Opgebaarde een kleine penis aan zijn anatomisch wondertje heeft hangen!quote:
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:25 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Oh mijn! Keiharde insuniatie dat Opgebaarde een kleine penis aan zijn anatomisch wondertje heeft hangen!
Lately zoals sinds 2004?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:25 schreef BeeDee het volgende:
Pezu..heb jij SOL nog gesignaleerd lately !![]()
ja hoor, ik spreek haar geregeld!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:25 schreef BeeDee het volgende:
Pezu..heb jij SOL nog gesignaleerd lately !![]()
geen plintentrapquote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:25 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
dakgootladder will do the trick![]()
Jij zei penis..... hihiquote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:25 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Oh mijn! Keiharde insuniatie dat Opgebaarde een kleine penis aan zijn anatomisch wondertje heeft hangen!
En als je niet rookt......?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:27 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Had haar wel een keer hier verwacht...rookt ook tenslotte![]()
![]()
![]()
ik zla het doorgevenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:27 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Had haar wel een keer hier verwacht...rookt ook tenslotte![]()
![]()
![]()
Nou ?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:28 schreef -skippybal- het volgende:
Zal ik jullie eens een geheimpje verklappen?
nee!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:28 schreef -skippybal- het volgende:
Je bent ook een heterofiel?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:28 schreef -skippybal- het volgende:
pwnd!!@@!!@EINS!!!WALLAH!!BIELAH!!!@quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:28 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Je bent ook een heterofiel?
Je hebt een moeder?
OGOSHONOESTEHSJOK
Wie ga je ver klappenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:28 schreef -skippybal- het volgende:
Je hebt bijna 10Kquote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:29 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ze zit maar 1 of 2 keer per week op FOK! heb ik begrepen..![]()
uhuh kloptquote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:29 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ze zit maar 1 of 2 keer per week op FOK! heb ik begrepen..![]()
ik ookquote:
Hoi,quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:30 schreef opgebaarde het volgende:
Oké, maar terug naar het onderwerp. Ik ben ook anti-roken, rokers zijn aandachtsvragende huilie;s die in hun jeugd (hihi fok hihi) gepest zijn door hul fati) gepest zijn
Mooie en vooral goede zin.,....quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:30 schreef opgebaarde het volgende:
Oké, maar terug naar het onderwerp. Ik ben ook anti-roken, rokers zijn aandachtsvragende huilie;s die in hun jeugd (hihi fok hihi) gepest zijn door hul fati) gepest zijn
Binnen een weekquote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:31 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ga ik vannacht niet meer redden denk ik...zo slapen..![]()
![]()
Ik scheer me schaamrooslozeokselsquote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
Hoi,
waarom heb jij geen teelballen?
Groetjes,
Hun
hee apen mepper!quote:
ooh maar over de eenkhoorn zijn mij mindere gunstige verhalen ten oren gekomen!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:32 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik scheer me schaamrooslozeoksels
darum nananana jijbentum
hoogachtend,
uw koning
Story of the seasonquote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
hee apen mepper!
wat was dat nu bij nac?
ja mijn condoleances aan de overledenen hehquote:
mwoaaaap?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:34 schreef -skippybal- het volgende:
Hoe heet dat instrument dat *tuut tuuuut pwoap tuut* gaat?
Een electrische harp.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:34 schreef -skippybal- het volgende:
Hoe heet dat instrument dat *tuut tuuuut pwoap tuut* gaat?
Zuig het zaad uit die ballen!! De moeder van Ruud pakte zijn hand en legde die op haar achterhoofd.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:32 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik scheer me schaamrooslozeoksels
darum nananana jijbentum
hoogachtend,
uw koning
ok, lik'm!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:35 schreef opgebaarde het volgende:
MICROPENIS FOR TEH WIN N00BS![]()
Oké, bier kort, ik ben me opbaren. Tot ziens in dromenland waar ik hullie defestreer![]()
Er is niemand overleden, strijd tot de laatste snik, en bedankt.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja mijn condoleances aan de overledenen heh
succes dit seizoen nog
![]()
de koalatrombone zeg ik jequote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:36 schreef -skippybal- het volgende:
Volgens mij is het een soort toeter.
wij staan ferm tweedequote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:37 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Er is niemand overleden, strijd tot de laatste snik, en bedankt.![]()
fiatquote:
quote:
Davids isquote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
ach ja davids is e rnu bij du salle skomt goed
![]()
de mezzelsquote:
ga je dood!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:45 schreef opgebaarde het volgende:
zal ik nu een piovan actie uihalen....?
Sorry sgat, hvj en wjnmk enzoot maar wanneer zijn dit soort ridiculiteiten wel gepland? lebberssssquote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:45 schreef Zeurberus het volgende:
![]()
Ben gestrand in A-dam, laatste trein was een no-show
Ergste is dat dit absoluut niet gepland is en ik niets bij me heb qua kleren enzo.
Ik zou ffs dolblij moeten zijn dat ik bij der kan blijven slapen en dat ben ik dus niet, niet zozeer vanwege haar maar vanwege de situatie![]()
Zo nog ff de deur uit sluipen voor een laatste peuk![]()
ohjah
nog even een hele terechte:
K%nker NS !
![]()
ik hoop dat ze wel sliktquote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:45 schreef Zeurberus het volgende:
![]()
Ben gestrand in A-dam, laatste trein was een no-show
Ergste is dat dit absoluut niet gepland is en ik niets bij me heb qua kleren enzo.
Ik zou ffs dolblij moeten zijn dat ik bij der kan blijven slapen en dat ben ik dus niet, niet zozeer vanwege haar maar vanwege de situatie![]()
Zo nog ff de deur uit sluipen voor een laatste peuk![]()
ohjah
nog even een hele terechte:
K%nker NS !
![]()
Jah want hij heeft geen schone kleren en dan zit 'ie helemaal onderquote:
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:47 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
hihi, ik wil jou toch nooit meer kwijt![]()
BeeDee, tot cams
maar nu gaat ik ook echt wegquote:
Teh Horrorquote:Op dinsdag 30 januari 2007 07:00 schreef tho_Omas het volgende:
Laat ik nu net gisteren mijn 2 jarig foboaccountjubileum hebben kunnen vieren.
Huh wtf?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 08:15 schreef Zeurberus het volgende:
Maaaar ik zie dat Tezz de playmobiel heeft laten liggen![]()
![]()
Ben ff bezig hoor![]()
![]()
Is opzich iets voor te zeggen jaquote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:13 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ik heb gewoon niets te vertellen om 7 uur in de morgen.![]()
2 boterhammen eten en je kunt weer door.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:39 schreef tho_Omas het volgende:
Och, zodra je ledematen beginnen te shaken denk ik dat je wel mag stoppen.
Terwijl we de maandag aardig overleefd hebben...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:32 schreef Zeurberus het volgende:
gaarheid begint hier in te slaan
Geen peuk die meer helpt
Ik hou het op een all-nighterquote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:46 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Terwijl we de maandag aardig overleefd hebben...![]()
Hou het maar op een doordeweekse dip![]()
Zo nog even een peuk en dan off to work !![]()
Jij gaat dood!quote:
Oh, daaromquote:
iedereen heeft honger, maar niemand heeft etenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:22 schreef Tezz het volgende:
gezellig hier
ik heb stoofvlees op staan. Straks wat friet in het vet mikken, wat tomatensalade erbij: hoppakee: eten! Willen jullie ook wat?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:26 schreef Sebasser het volgende:
[..]
iedereen heeft honger, maar niemand heeft eten![]()
opwindend.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:27 schreef -skippybal- het volgende:
Ik heb een banaan
Lijkt me heerlijk.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:28 schreef Tezz het volgende:
[..]
ik heb stoofvlees op staan. Straks wat friet in het vet mikken, wat tomatensalade erbij: hoppakee: eten! Willen jullie ook wat?
Friet.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:28 schreef Tezz het volgende:
[..]
ik heb stoofvlees op staan. Straks wat friet in het vet mikken, wat tomatensalade erbij: hoppakee: eten! Willen jullie ook wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |