god nondeju, jij hierquote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:51 schreef opgebaarde het volgende:
en ik ben een heterofiel
tpytufys viepjes hierquote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:52 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Je kan goed zien wanneer je vodka ophebt Q_B !![]()
![]()
![]()
Hoewel het nooit echt onbegrijpelijk is..quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:52 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Je kan goed zien wanneer je vodka ophebt Q_B !![]()
![]()
![]()
je bent er al!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:52 schreef Queen_Bee het volgende:
ik wach to pagina 2
do ej eook wat ana de tt leive remolie?quote:
typtyfus all over the placequote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
do ej eook wat ana de tt leive remolie?
Nice, behalve die sigaren danquote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:54 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Luckies. En in de weekends meestal wat sigaren.
Hey Monica, steek die klapsigaren eens in je neusquote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:54 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Luckies. En in de weekends meestal wat sigaren.
Kutsmoes zegquote:
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:56 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hé skat, blaf me vol NU SCHNELL JA!
Vertel me je geheim!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:56 schreef -skippybal- het volgende:
Tof! M'n toetsenbord is veranderd in een piano![]()
Nu nog piano leren spelen./..
Jah zoeen wazig programmaquote:
Nee als ik er nu 1 opsteek dan tol ik helemaal weg jeweetsquote:
tamponnen theequote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:57 schreef Queen_Bee het volgende:
Ziek, maar wel tampnnen thee dirnken?
Ken je dat gezegde niet: " Men is nooit te beroerd om tamponnen thee te drinken, mits versch "quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:57 schreef Queen_Bee het volgende:
Ziek, maar wel tampnnen thee dirnken?
Duitsersquote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:58 schreef opgebaarde het volgende:
* opgebaarde klikt op play voor de tiende keer op een rij (is dat een record?) van the blue man group.
MEIN MUTTI
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:58 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Nee als ik er nu 1 opsteek dan tol ik helemaal weg jeweets
mits bloedvariant,t och?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:59 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ken je dat gezegde niet: " Men is nooit te beroerd om tamponnen thee te drinken, mits versch "
Heul niejquote:
Krijg een terminaal sexueel overdraagbare SOA op korte termijn astublieft.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:59 schreef tho_Omas het volgende:
Noem me geen Monica opgebaarde. Beter zou zijn: Geneviève.
Dit is NB. Hetzelfde, maar dan anders. Jewaid, HIV!!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:00 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Niet generaliseren aub
Skippyballen![]()
![]()
![]()
![]()
Ben blij dat Nachtbagger afgeschaft is![]()
dit gaat nog harder ookquote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:00 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Niet generaliseren aub
Skippyballen![]()
![]()
![]()
![]()
Ben blij dat Nachtbagger afgeschaft is![]()
Ook, maar dat is weer een ander gezegdequote:
quote:
motorheadquote:
Je zuster op een houtvlot, onverlaat.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:00 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Krijg een terminaal sexueel overdraagbare SOA op korte termijn astublieft.
je vergeet in de saharaquote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:01 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Je zuster op een houtvlot, onverlaat.
Aber check die bestandsnaamquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |