Vertel me je geheim!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:56 schreef -skippybal- het volgende:
Tof! M'n toetsenbord is veranderd in een piano![]()
Nu nog piano leren spelen./..
Jah zoeen wazig programmaquote:
Nee als ik er nu 1 opsteek dan tol ik helemaal weg jeweetsquote:
tamponnen theequote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:57 schreef Queen_Bee het volgende:
Ziek, maar wel tampnnen thee dirnken?
Ken je dat gezegde niet: " Men is nooit te beroerd om tamponnen thee te drinken, mits versch "quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:57 schreef Queen_Bee het volgende:
Ziek, maar wel tampnnen thee dirnken?
Duitsersquote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:58 schreef opgebaarde het volgende:
* opgebaarde klikt op play voor de tiende keer op een rij (is dat een record?) van the blue man group.
MEIN MUTTI
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:58 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Nee als ik er nu 1 opsteek dan tol ik helemaal weg jeweets
mits bloedvariant,t och?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:59 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ken je dat gezegde niet: " Men is nooit te beroerd om tamponnen thee te drinken, mits versch "
Heul niejquote:
Krijg een terminaal sexueel overdraagbare SOA op korte termijn astublieft.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:59 schreef tho_Omas het volgende:
Noem me geen Monica opgebaarde. Beter zou zijn: Geneviève.
Dit is NB. Hetzelfde, maar dan anders. Jewaid, HIV!!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:00 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Niet generaliseren aub
Skippyballen![]()
![]()
![]()
![]()
Ben blij dat Nachtbagger afgeschaft is![]()
dit gaat nog harder ookquote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:00 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Niet generaliseren aub
Skippyballen![]()
![]()
![]()
![]()
Ben blij dat Nachtbagger afgeschaft is![]()
Ook, maar dat is weer een ander gezegdequote:
quote:
motorheadquote:
Je zuster op een houtvlot, onverlaat.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:00 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Krijg een terminaal sexueel overdraagbare SOA op korte termijn astublieft.
je vergeet in de saharaquote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:01 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Je zuster op een houtvlot, onverlaat.
Aber check die bestandsnaamquote:
loller lenny!quote:
Ja sigaren uitdelen danquote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:02 schreef opgebaarde het volgende:
ich bin fatih gewortd
mini ramboquote:
Matthias Reimquote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:03 schreef -skippybal- het volgende:
Wie weet er nog muziek met de kwaliteit van Lil' Jon?
nee dit is de officiële slowchat reeks! voor den dag en nachtquote:
zweedse vrouwenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:04 schreef opgebaarde het volgende:
[afbeelding]
Mijn moeder, altijd leuke als fipo...![]()
![]()
![]()
![]()
Ietsjes te slick voor mij. En blond...quote:
Wie niet !...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:04 schreef -skippybal- het volgende:
Wisten jullie al dat er best vaak Aliëns op bezoek komen?
j aho or bi jd ezequote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
do ej eook wat ana de tt leive remolie?
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee dit is de officiële slowchat reeks! voor den dag en nacht
hatelij k be dankt lei ve mod jequote:
vaak...vaak..... ik ben pas één keer langs geweest belhamelquote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:04 schreef -skippybal- het volgende:
Wisten jullie al dat er best vaak Aliëns op bezoek komen?
quote:
Ben jij echt uit een andere Melkweg?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:06 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
vaak...vaak..... ik ben pas één keer langs geweest belhamel
ja de sinasappelstraatquote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:07 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ben jij echt uit een andere Melkweg?
hangende het justitioneel onderzoek mag ik hier geen uitlatingen over doen.. excuus..quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:07 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ben jij echt uit een andere Melkweg?
dat weet e.t. toch nietquote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:09 schreef -skippybal- het volgende:
Bier is bier, ook als het lauw is
Da's balen...van dat bier !quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:08 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
hangende het justitioneel onderzoek mag ik hier geen uitlatingen over doen.. excuus..
mijn koude bier is op
E.T. lukt het zelfs om die M&M's niet te laten smelten in de hand. Dat lukt mij zelfs nooit!!quote:
Dus allëns zijn koudbloedig ! Makkelijk, biertje koelen in de handquote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:11 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
E.T. lukt het zelfs om die M&M's niet te laten smelten in de hand. Dat lukt mij zelfs nooit!!
Dan moet 'ie ook wel een lauw biertje aankunnen...
dude, e.t. mocht geenees m&m's na 12en eten anders werd ie een gemeen monster!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:11 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
E.T. lukt het zelfs om die M&M's niet te laten smelten in de hand. Dat lukt mij zelfs nooit!!
Dan moet 'ie ook wel een lauw biertje aankunnen...
Is 't weer te volgenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:13 schreef -skippybal- het volgende:
Het tempo is er een beetke uut. Dat is jammer...
Dat waren Gremlins toch ? Of..of..of...ff wachtenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
dude, e.t. mocht geenees m&m's na 12en eten anders werd ie een gemeen monster!
nee gremlins fietse langs de maan en blede naar huisquote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:14 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Dat waren Gremlins toch ? Of..of..of...ff wachten![]()
O, dus toch, dacht ff dat ik alles door mekaar haalde...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee gremlins fietse langs de maan en blede naar huis
e.t. kon niet tegen water en stikt op het laatst in een m& m en toen moest ie in die grote suurstof tent
tis een verkoude uilquote:
viepje komt zo wel weerquote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:18 schreef BeeDee het volgende:
[..]
O, dus toch, dacht ff dat ik alles door mekaar haalde...![]()
Waar is Q_B trouwens ?![]()
Vinger...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:18 schreef BeeDee het volgende:
[..]
O, dus toch, dacht ff dat ik alles door mekaar haalde...![]()
Waar is Q_B trouwens ?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |