Ja sigaren uitdelen danquote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:02 schreef opgebaarde het volgende:
ich bin fatih gewortd
mini ramboquote:
Matthias Reimquote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:03 schreef -skippybal- het volgende:
Wie weet er nog muziek met de kwaliteit van Lil' Jon?
nee dit is de officiële slowchat reeks! voor den dag en nachtquote:
zweedse vrouwenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:04 schreef opgebaarde het volgende:
[afbeelding]
Mijn moeder, altijd leuke als fipo...![]()
![]()
![]()
![]()
Ietsjes te slick voor mij. En blond...quote:
Wie niet !...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:04 schreef -skippybal- het volgende:
Wisten jullie al dat er best vaak Aliëns op bezoek komen?
j aho or bi jd ezequote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
do ej eook wat ana de tt leive remolie?
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee dit is de officiële slowchat reeks! voor den dag en nacht
hatelij k be dankt lei ve mod jequote:
vaak...vaak..... ik ben pas één keer langs geweest belhamelquote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:04 schreef -skippybal- het volgende:
Wisten jullie al dat er best vaak Aliëns op bezoek komen?
quote:
Ben jij echt uit een andere Melkweg?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:06 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
vaak...vaak..... ik ben pas één keer langs geweest belhamel
ja de sinasappelstraatquote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:07 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ben jij echt uit een andere Melkweg?
hangende het justitioneel onderzoek mag ik hier geen uitlatingen over doen.. excuus..quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:07 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ben jij echt uit een andere Melkweg?
dat weet e.t. toch nietquote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:09 schreef -skippybal- het volgende:
Bier is bier, ook als het lauw is
Da's balen...van dat bier !quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:08 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
hangende het justitioneel onderzoek mag ik hier geen uitlatingen over doen.. excuus..
mijn koude bier is op
E.T. lukt het zelfs om die M&M's niet te laten smelten in de hand. Dat lukt mij zelfs nooit!!quote:
Dus allëns zijn koudbloedig ! Makkelijk, biertje koelen in de handquote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:11 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
E.T. lukt het zelfs om die M&M's niet te laten smelten in de hand. Dat lukt mij zelfs nooit!!
Dan moet 'ie ook wel een lauw biertje aankunnen...
dude, e.t. mocht geenees m&m's na 12en eten anders werd ie een gemeen monster!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:11 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
E.T. lukt het zelfs om die M&M's niet te laten smelten in de hand. Dat lukt mij zelfs nooit!!
Is 't weer te volgenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:13 schreef -skippybal- het volgende:
Het tempo is er een beetke uut. Dat is jammer...
Dat waren Gremlins toch ? Of..of..of...ff wachtenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
dude, e.t. mocht geenees m&m's na 12en eten anders werd ie een gemeen monster!
nee gremlins fietse langs de maan en blede naar huisquote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:14 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Dat waren Gremlins toch ? Of..of..of...ff wachten![]()
O, dus toch, dacht ff dat ik alles door mekaar haalde...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee gremlins fietse langs de maan en blede naar huis
e.t. kon niet tegen water en stikt op het laatst in een m& m en toen moest ie in die grote suurstof tent
tis een verkoude uilquote:
viepje komt zo wel weerquote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:18 schreef BeeDee het volgende:
[..]
O, dus toch, dacht ff dat ik alles door mekaar haalde...![]()
Waar is Q_B trouwens ?![]()
Vinger...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:18 schreef BeeDee het volgende:
[..]
O, dus toch, dacht ff dat ik alles door mekaar haalde...![]()
Waar is Q_B trouwens ?![]()
E.T. is the King of the world.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:11 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Nee, gewoon een duif. Vogeltjesquote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:19 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Grijze rondvliegende kamikaze rat bedoel je hoop ik![]()
ik zei komtquote:
Moet ik jou weer knock-out swaffelen?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:21 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Squirten
We win !quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:22 schreef PeZu het volgende:
we zijn al verder met deeze reeks dan het onz meet topic
en we zijn veul later begonnen!
is hij een smurf danquote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:23 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Moet ik jou weer knock-out swaffelen?
Van links naar rechts ben bijgelovig.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:23 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Moet ik jou weer knock-out swaffelen?
hertsten ook!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:23 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Een jong van een paard dat nog geen 1 jaar oud is noemt men een veulen.
Vrouwelijke en mannelijke veulens lijken op elkaar; de verschillen komen wanneer de veulen ouder wordt. Het geslacht van een pasgeboren veulen is vast te stellen door onder de staart te kijken: de aanleg van de vrouwelijke geslachtsdelen is al zichtbaar.
De dracht van een merrie duurt 11 maanden. Het veulen wordt meestal 's nachts geboren. Wanneer hij geboren is zal hij nog niet kunnen lopen. Na enkele uren probeert hij zelf op te staan. Omdat zijn benen te ver uit elkaar staan, staat hij onhandig en wankelend op zijn benen. De merrie houdt hem goed in de gaten terwijl hij zijn eerste stappen in de grote wereld zet.
Oh mijn! Keiharde insuniatie dat Opgebaarde een kleine penis aan zijn anatomisch wondertje heeft hangen!quote:
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:25 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Oh mijn! Keiharde insuniatie dat Opgebaarde een kleine penis aan zijn anatomisch wondertje heeft hangen!
Lately zoals sinds 2004?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:25 schreef BeeDee het volgende:
Pezu..heb jij SOL nog gesignaleerd lately !![]()
ja hoor, ik spreek haar geregeld!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:25 schreef BeeDee het volgende:
Pezu..heb jij SOL nog gesignaleerd lately !![]()
geen plintentrapquote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:25 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
dakgootladder will do the trick![]()
Jij zei penis..... hihiquote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:25 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Oh mijn! Keiharde insuniatie dat Opgebaarde een kleine penis aan zijn anatomisch wondertje heeft hangen!
En als je niet rookt......?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:27 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Had haar wel een keer hier verwacht...rookt ook tenslotte![]()
![]()
![]()
ik zla het doorgevenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:27 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Had haar wel een keer hier verwacht...rookt ook tenslotte![]()
![]()
![]()
Nou ?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:28 schreef -skippybal- het volgende:
Zal ik jullie eens een geheimpje verklappen?
nee!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:28 schreef -skippybal- het volgende:
Je bent ook een heterofiel?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:28 schreef -skippybal- het volgende:
pwnd!!@@!!@EINS!!!WALLAH!!BIELAH!!!@quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:28 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Je bent ook een heterofiel?
Je hebt een moeder?
OGOSHONOESTEHSJOK
Wie ga je ver klappenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:28 schreef -skippybal- het volgende:
Je hebt bijna 10Kquote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:29 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ze zit maar 1 of 2 keer per week op FOK! heb ik begrepen..![]()
uhuh kloptquote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:29 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ze zit maar 1 of 2 keer per week op FOK! heb ik begrepen..![]()
ik ookquote:
Hoi,quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:30 schreef opgebaarde het volgende:
Oké, maar terug naar het onderwerp. Ik ben ook anti-roken, rokers zijn aandachtsvragende huilie;s die in hun jeugd (hihi fok hihi) gepest zijn door hul fati) gepest zijn
Mooie en vooral goede zin.,....quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:30 schreef opgebaarde het volgende:
Oké, maar terug naar het onderwerp. Ik ben ook anti-roken, rokers zijn aandachtsvragende huilie;s die in hun jeugd (hihi fok hihi) gepest zijn door hul fati) gepest zijn
Binnen een weekquote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:31 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ga ik vannacht niet meer redden denk ik...zo slapen..![]()
![]()
Ik scheer me schaamrooslozeokselsquote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
Hoi,
waarom heb jij geen teelballen?
Groetjes,
Hun
hee apen mepper!quote:
ooh maar over de eenkhoorn zijn mij mindere gunstige verhalen ten oren gekomen!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:32 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik scheer me schaamrooslozeoksels
darum nananana jijbentum
hoogachtend,
uw koning
Story of the seasonquote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
hee apen mepper!
wat was dat nu bij nac?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |