Sorry sgat, hvj en wjnmk enzoot maar wanneer zijn dit soort ridiculiteiten wel gepland? lebberssssquote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:45 schreef Zeurberus het volgende:
![]()
Ben gestrand in A-dam, laatste trein was een no-show
Ergste is dat dit absoluut niet gepland is en ik niets bij me heb qua kleren enzo.
Ik zou ffs dolblij moeten zijn dat ik bij der kan blijven slapen en dat ben ik dus niet, niet zozeer vanwege haar maar vanwege de situatie![]()
Zo nog ff de deur uit sluipen voor een laatste peuk![]()
ohjah
nog even een hele terechte:
K%nker NS !
![]()
ik hoop dat ze wel sliktquote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:45 schreef Zeurberus het volgende:
![]()
Ben gestrand in A-dam, laatste trein was een no-show
Ergste is dat dit absoluut niet gepland is en ik niets bij me heb qua kleren enzo.
Ik zou ffs dolblij moeten zijn dat ik bij der kan blijven slapen en dat ben ik dus niet, niet zozeer vanwege haar maar vanwege de situatie![]()
Zo nog ff de deur uit sluipen voor een laatste peuk![]()
ohjah
nog even een hele terechte:
K%nker NS !
![]()
Jah want hij heeft geen schone kleren en dan zit 'ie helemaal onderquote:
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:47 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
hihi, ik wil jou toch nooit meer kwijt![]()
BeeDee, tot cams
maar nu gaat ik ook echt wegquote:
Teh Horrorquote:Op dinsdag 30 januari 2007 07:00 schreef tho_Omas het volgende:
Laat ik nu net gisteren mijn 2 jarig foboaccountjubileum hebben kunnen vieren.
Huh wtf?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 08:15 schreef Zeurberus het volgende:
Maaaar ik zie dat Tezz de playmobiel heeft laten liggen![]()
![]()
Ben ff bezig hoor![]()
![]()
Is opzich iets voor te zeggen jaquote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:13 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ik heb gewoon niets te vertellen om 7 uur in de morgen.![]()
2 boterhammen eten en je kunt weer door.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:39 schreef tho_Omas het volgende:
Och, zodra je ledematen beginnen te shaken denk ik dat je wel mag stoppen.
Terwijl we de maandag aardig overleefd hebben...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:32 schreef Zeurberus het volgende:
gaarheid begint hier in te slaan
Geen peuk die meer helpt
Ik hou het op een all-nighterquote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:46 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Terwijl we de maandag aardig overleefd hebben...![]()
Hou het maar op een doordeweekse dip![]()
Zo nog even een peuk en dan off to work !![]()
Jij gaat dood!quote:
Oh, daaromquote:
iedereen heeft honger, maar niemand heeft etenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:22 schreef Tezz het volgende:
gezellig hier
ik heb stoofvlees op staan. Straks wat friet in het vet mikken, wat tomatensalade erbij: hoppakee: eten! Willen jullie ook wat?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:26 schreef Sebasser het volgende:
[..]
iedereen heeft honger, maar niemand heeft eten![]()
opwindend.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:27 schreef -skippybal- het volgende:
Ik heb een banaan
Lijkt me heerlijk.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:28 schreef Tezz het volgende:
[..]
ik heb stoofvlees op staan. Straks wat friet in het vet mikken, wat tomatensalade erbij: hoppakee: eten! Willen jullie ook wat?
Friet.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:28 schreef Tezz het volgende:
[..]
ik heb stoofvlees op staan. Straks wat friet in het vet mikken, wat tomatensalade erbij: hoppakee: eten! Willen jullie ook wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |