2 boterhammen eten en je kunt weer door.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:39 schreef tho_Omas het volgende:
Och, zodra je ledematen beginnen te shaken denk ik dat je wel mag stoppen.
Terwijl we de maandag aardig overleefd hebben...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:32 schreef Zeurberus het volgende:
gaarheid begint hier in te slaan
Geen peuk die meer helpt
Ik hou het op een all-nighterquote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:46 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Terwijl we de maandag aardig overleefd hebben...![]()
Hou het maar op een doordeweekse dip![]()
Zo nog even een peuk en dan off to work !![]()
Jij gaat dood!quote:
Oh, daaromquote:
iedereen heeft honger, maar niemand heeft etenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:22 schreef Tezz het volgende:
gezellig hier
ik heb stoofvlees op staan. Straks wat friet in het vet mikken, wat tomatensalade erbij: hoppakee: eten! Willen jullie ook wat?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:26 schreef Sebasser het volgende:
[..]
iedereen heeft honger, maar niemand heeft eten![]()
opwindend.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:27 schreef -skippybal- het volgende:
Ik heb een banaan
Lijkt me heerlijk.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:28 schreef Tezz het volgende:
[..]
ik heb stoofvlees op staan. Straks wat friet in het vet mikken, wat tomatensalade erbij: hoppakee: eten! Willen jullie ook wat?
Friet.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:28 schreef Tezz het volgende:
[..]
ik heb stoofvlees op staan. Straks wat friet in het vet mikken, wat tomatensalade erbij: hoppakee: eten! Willen jullie ook wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |