Een Echte finalequote:Op zondag 28 januari 2007 10:39 schreef Bruce117 het volgende:
Mooie finale tot nu toe.
Nietquote:Op zondag 28 januari 2007 10:42 schreef Ambrosius het volgende:
Vierde SP, deze maakt 'ie.
weer nietquote:Op zondag 28 januari 2007 10:42 schreef Ambrosius het volgende:
Vierde SP, deze maakt 'ie.
Hij denkt ook minder na nu en vervalt in oude gewoontesquote:Op zondag 28 januari 2007 10:47 schreef Jasza het volgende:
Jezus zeg, Gonzo eheft het ff tegenzitten nu.
Niet gek, daar kan een Nederlandse wereldkampioen worden.quote:Op zondag 28 januari 2007 10:58 schreef borisz het volgende:
de NOS gaat over op veldrijden![]()
dus op naar de BBC
ik zou zeggen gooi NL 2 ook aan voor de sportquote:Op zondag 28 januari 2007 10:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niet gek, daar kan een Nederlandse wereldkampioen worden.
Waarom kijk je uberhaubt naar de NOS als je ook naar de BBC kan kijken.quote:Op zondag 28 januari 2007 11:00 schreef borisz het volgende:
[..]
ik zou zeggen gooi NL 2 ook aan voor de sport
Dat is idd een makke van hem, die is stukken minder dan die van Federer. Maar als ie er omheen kan lopen..Boem!quote:Op zondag 28 januari 2007 11:03 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
Gonzales gaat te kort komen omdat ie geen topspin backhand heeft.
mind my words
Da's 't verschil tussen een absolute topfilm uitzenden, of een C-film uitzenden omdat Rutger Hauer er toevallig in speelt.quote:Op zondag 28 januari 2007 10:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niet gek, daar kan een Nederlandse wereldkampioen worden.
quote:Op zondag 28 januari 2007 11:04 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Waarom kijk je uberhaubt naar de NOS als je ook naar de BBC kan kijken.
Of begrijp je geen engels ?
Dat is zélden.quote:Op zondag 28 januari 2007 11:06 schreef borisz het volgende:
bij de belg hebben ze ook vaak en op één en canvas sporza
Dat zou ik dus rete-irritant vindenquote:Op zondag 28 januari 2007 11:09 schreef Ambrosius het volgende:
Ik zie trouwens dat de NOS steeds schakelt tussen veldrijden en tennis, valt allemaal wel mee dus.
Dat is net zoiets als schakelen tussen een topfilm en een C-film omdat Rutger Hauer er toevallig in speeltquote:Op zondag 28 januari 2007 11:09 schreef Ambrosius het volgende:
Ik zie trouwens dat de NOS steeds schakelt tussen veldrijden en tennis, valt allemaal wel mee dus.
Volgens mij zijn er genoeg Nederlanders die liever veldrijden zien dan tennis op dit moment hoorquote:Op zondag 28 januari 2007 11:05 schreef twi het volgende:
[..]
Da's 't verschil tussen een absolute topfilm uitzenden, of een C-film uitzenden omdat Rutger Hauer er toevallig in speelt.
Federer gaat nog iets beter spelen heb ik het ideequote:Op zondag 28 januari 2007 11:03 schreef erkel het volgende:
Gonzalez zijn forehand gaat iets beter lopen heb ik het idee
Dat ligt meer aan de achterlijkheid van het Nederlandse chauvinisme. Al is er een wereldkampioenschap paalzitten waar een Nederlander kampioen kan worden wordt 't uitgezondenquote:Op zondag 28 januari 2007 11:12 schreef Marcosss het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er genoeg Nederlanders die liever veldrijden zien dan tennis op dit moment hoor![]()
Je kijkt niet, Gonzo hield de 3 games hiervoor simpel z'n service.quote:Op zondag 28 januari 2007 11:15 schreef Jasza het volgende:
U See Ambrosius.
Waanzinning. Wat een hoek.quote:Op zondag 28 januari 2007 11:14 schreef TheGeneral het volgende:
Wat een bal zeg!!
Ik kijk wel, maar veel deed Federer daar niet. Nu ging hij er echt voor en breakt hij gelijkquote:Op zondag 28 januari 2007 11:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je kijkt niet, Gonzo hield de 3 games hiervoor simpel z'n service.
Nee, Federer geeft 'm die games, geloof je het zelf?quote:Op zondag 28 januari 2007 11:18 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik kijk wel, maar veel deed Federer daar niet. Nu ging hij er echt voor en breakt hij gelijk![]()
Daarnaast slaat Gonzo niet meer zo hard als in de 1e set volgens mij![]()
Wat mij betreft als je de tijd hebt om een bal te slaanquote:Op zondag 28 januari 2007 11:21 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat de criteria zijn om iets als een unforced error te kwalificeren?
Ik bedoel het is toch behoorlijk subjectief.
Nalbandian, Masters Cup Final 2005. (maar met blessure)quote:Op zondag 28 januari 2007 11:25 schreef Mark het volgende:
Nu wordt het wel heel lastig voor Gonzo, Zou niet weten wanneer FedEx voor het laatst een 2-0 in sets heeft weggegeven
Hoezo, hij heeft gelijk hoor.. Elk punt is belangrijk.quote:Op zondag 28 januari 2007 11:27 schreef Jasza het volgende:
Federer hou nou gewoon op zeg, gaat ie nog zeiken ook
Daar gaat het niet om, maar dat ie ging zeiken toen de scheids zei:quote:Op zondag 28 januari 2007 11:28 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hoezo, hij heeft gelijk hoor.. Elk punt is belangrijk.
Federer zeikt niet, hij doet beleefd zijn beklagquote:Op zondag 28 januari 2007 11:28 schreef Jasza het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, maar dat ie ging zeiken toen de scheids zei:
Replay the point![]()
Federer heeft altijd gelijk.quote:Op zondag 28 januari 2007 11:30 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Federer zeikt niet, hij doet beleefd zijn beklag![]()
Hij had geen rekening gehouden met de wind. De bal stopte ineens waardoor hij er moeilijk bij kwam.quote:Op zondag 28 januari 2007 11:33 schreef Ambrosius het volgende:
WTF, Federer liep alsof de bal uitging.
Like a stroll in the parkquote:Op zondag 28 januari 2007 11:33 schreef Ambrosius het volgende:
WTF, Federer liep alsof de bal uitging.
Ze kijken wel vaak naar hun trainer ja, net of zij het veel beter kunnen zienquote:Op zondag 28 januari 2007 11:38 schreef SCH het volgende:
Ik vroeg me af: hebben ze oogcontact met iemand op de tribune die zegt of ze de walkeye moeten aanvragen want Gonzeles maakte daarmee een grote fout in zijn laatste servicegame eerste set.
Bij de dames zag ik dat vrij vaak, maar bij de mannen eigenlijk weining. Maar het gebeurd wel.quote:Op zondag 28 januari 2007 11:38 schreef SCH het volgende:
Ik vroeg me af: hebben ze oogcontact met iemand op de tribune die zegt of ze de walkeye moeten aanvragen want Gonzeles maakte daarmee een grote fout in zijn laatste servicegame eerste set.
Kan natuurlijk wel, hangt een beetje af van waar ze zitten tov de lijnenquote:Op zondag 28 januari 2007 11:39 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ze kijken wel vaak naar hun trainer ja, net of zij het veel beter kunnen zien.
cruciaalquote:Op zondag 28 januari 2007 11:41 schreef SCH het volgende:
Als Goonzales hem daar had aangevraagd had hij meteen die game gehad en rustiger in de tie gestaan, cruciaal voor de hele wedstrijd volgens mij.
Mwah, meestal heeft 'ie alleen gelijk als 'ie echt goed aan het spelen is. Alsof hij dan 'voelt' dat iets in of uit is. Vaak genoeg gezien dat hij calls maakt op hele rare onbelangrijke momenten waarbij het overduidelijk is dat de bal uit is.quote:Op zondag 28 januari 2007 11:27 schreef Ambrosius het volgende:
Prachtig, ze moeten het systeem FedEye noemen.
Klopt. Volgende game van Gonzo wordt belangrijk, altijd de zevende game.quote:Op zondag 28 januari 2007 11:43 schreef twi het volgende:
[..]
Mwah, meestal heeft 'ie alleen gelijk als 'ie echt goed aan het spelen is. Alsof hij dan 'voelt' dat iets in of uit is. Vaak genoeg gezien dat hij calls maakt op hele rare onbelangrijke momenten waarbij het overduidelijk is dat de bal uit is.
7-6 6-4.quote:
Dat heeft 'ie afgelopen week al gedaan hoor, die zit al lang en breed weer in Spanje.quote:Op zondag 28 januari 2007 11:46 schreef SCH het volgende:
Hup Gonzo, pak die lelijke aap
Ga me hier niet een beetje de les lezen want dan ga ik je de hele middag stalken als Ajax achterstaatquote:Op zondag 28 januari 2007 11:50 schreef twi het volgende:
[..]
Dat heeft 'ie afgelopen week al gedaan hoor, die zit al lang en breed weer in Spanje.
Da's als H'veen supporter best triestquote:Op zondag 28 januari 2007 11:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Ga me hier niet een beetje de les lezen want dan ga ik je de hele middag stalken als Ajax achterstaat
Da's waar.quote:Op zondag 28 januari 2007 11:48 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ach ja, de 2-0 in sets voor is belangrijker dan het aantaal games![]()
Ontopic blijven jongens.quote:
Je had nog verwacht dat Gonzalez ging winnen?quote:Op zondag 28 januari 2007 11:57 schreef Joris33 het volgende:
break Federer, het is nu afgelopen denk ik![]()
quote:Op zondag 28 januari 2007 11:58 schreef SCH het volgende:
Wat een fiasco voor het tennis is die Federer toch
Ik heb liever spannende wedstrijden dan 1 iemand die alles domineert.quote:Op zondag 28 januari 2007 11:59 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Het is gewoon de beste tenniser ter wereld. En een leuk spel om naar te kijken.
Hij is de champion off the champions.quote:Op zondag 28 januari 2007 11:58 schreef SCH het volgende:
Dat is ook een manier waarop je er naar kunt kijken. Maar als niemand in staat is om zijn ontzettend hoge niveau te evenaren, houdt het op.quote:Op zondag 28 januari 2007 12:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb liever spannende wedstrijden dan 1 iemand die alles domineert.
Inderdaad. Federer is gewoon een geweldige toevoeging aan het hedendaagse tennis. Trouwens, de toernooien zijn altijd best spanned, tot men Federer tegenkomt.quote:Op zondag 28 januari 2007 12:02 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dat is ook een manier waarop je er naar kunt kijken. Maar als niemand in staat is om zijn ontzettend hoge niveau te evenaren, houdt het op.
Je kunt natuurlijk ook genieten van hogeschool - tennis dat Federer ons al jaren voorschotelt.
Nee, dat is niet waar. Dat was misschien iemand als een Schumacher voor de F1. Maar als Federer speelt, kan ik en velen met mij daar echt van genieten. Dit terwijl ik normaal niet eens zoveel tennis volg.quote:Op zondag 28 januari 2007 11:58 schreef SCH het volgende:
Federer is een held en nu al een legende. On and off court. Anderen moeten nu maar zien dat niveau te bereiken. Kan alleen maar goed voor het tennis zijnquote:Op zondag 28 januari 2007 11:58 schreef SCH het volgende:
Want? Mag z'n tiende niet meer mooi zijn voor jezelf?quote:Op zondag 28 januari 2007 12:07 schreef Jasza het volgende:
Heb echt het gevoel dat hij iets overdrijft met dat juichen maargoed.
Volgens mij is ie dat nu al. Zo jong en zoveel al gewonnen. Op zn 35e heeft ie straks 25 Grandslams ofzo.quote:Op zondag 28 januari 2007 12:06 schreef Leatherface het volgende:
Als Federer ook nog Roland Garros wint, en eventueel de olympische titel, is hij voor mij definitief de grootste ooit.
Mag ik even een zinnetje gebruiken dat voor MJ gereserveerd was?quote:Op zondag 28 januari 2007 12:05 schreef Zwansen het volgende:
Hoe oud is ie nu? 25? En dan al 10 grandslams..
En eentje zonder een set te verliezen....quote:Op zondag 28 januari 2007 12:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Want? Mag z'n tiende niet meer mooi zijn voor jezelf?
Als hij niet juicht is hij weer arrogant zeker.quote:Op zondag 28 januari 2007 12:07 schreef Jasza het volgende:
Waar slaat dat nou weer op...quote:Op zondag 28 januari 2007 12:07 schreef Jasza het volgende:
Het zag er een beetje gemaakt uit maargoed wat jullie willen, dat hij erg blij is snap ik wel maar dit was wel een beetje overdreven imo.quote:
Dat noemen we benepen Hollandse mentaliteit.quote:Op zondag 28 januari 2007 12:08 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Als hij niet juicht is hij weer arrogant zeker.
Het is ook niet snel goed.
Ik geef me mening, dat Federer geweldig tennist is natuurlijk zo maar van mij mag hij er een jaartje tussenuit voor de spanningquote:Op zondag 28 januari 2007 12:09 schreef Ambrosius het volgende:
Jasza zeikt graag, maar toch kijken.
quote:Op zondag 28 januari 2007 12:08 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Mag ik even een zinnetje gebruiken dat voor MJ gereserveerd was?
He's so good, it's scary!
Ja, zonde voor hem.quote:Op zondag 28 januari 2007 12:12 schreef Marcosss het volgende:
Toch jammer van die 2 setpoints die Gonzalez miste in set 1...
in Parijs zal de finale ook wel weer Nadal Federer worden, maar dan heb je nog een spannende finale denk ikquote:Op zondag 28 januari 2007 12:13 schreef BettyR het volgende:
Tsja. Federer is pure klasse, maar het mannentennis wordt met de Grand Slam saaier. Tuurlijk, er blijven genoeg spannend partijen, maar uiteindelijk is het altijd Federer die overwint. En dat vind ik jammer.
Larry Bird: "I think it's god disguised as Roger Federer."quote:Op zondag 28 januari 2007 12:08 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Mag ik even een zinnetje gebruiken dat voor MJ gereserveerd was?
He's so good, it's scary!
Die is nog mooier.quote:Op zondag 28 januari 2007 12:16 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Larry Bird: "I think it's god disguised as Roger Federer."
Had hem vorig jaar misschien ook al kunnen winnen.quote:Op zondag 28 januari 2007 12:15 schreef Jasza het volgende:
Dit jaar wint Federer roland garros van Nadal denk ik, hij zet eigenlijk alles ervoor opzij.
Sampras is ook heilig vind ik.quote:Op zondag 28 januari 2007 12:19 schreef SCH het volgende:
Het is voor alle tennisliefhebbers te hopen dat er snel een paar mensen opstaan die hem serieus tegenspel bieden.
Maar zolang hij RG niet weet te winnen is hij niet bepaald echt heilig natuurlijk.
En waar komt dat jou inziens dan door?quote:Op zondag 28 januari 2007 12:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
Federers prestaties zijn indrukwekkend af en zijn tennis is fenomenaal. Ik blijf het jammer vinden dat hij vooral ontzag opwekt, nauwelijks passie.
Dat gaat niet lukken joh, Federer zal nooit gestopt worden.quote:Op zondag 28 januari 2007 12:19 schreef SCH het volgende:
Het is voor alle tennisliefhebbers te hopen dat er snel een paar mensen opstaan die hem serieus tegenspel bieden.
Maar zolang hij RG niet weet te winnen is hij niet bepaald echt heilig natuurlijk.
Ik dacht dat ze op de BBC 1980 noemdenquote:Op zondag 28 januari 2007 12:19 schreef Arcee het volgende:
In 't hele toernooi geen enkele set verloren.
Voor het eerst sinds 1972.
Gebrek aan spelvreugde en aan tegenslag, het is ook een karakterkwestie. Hij zal toch vooral bekend blijven als de robot.quote:Op zondag 28 januari 2007 12:21 schreef Leatherface het volgende:
[..]
En waar komt dat jou inziens dan door?
Gebrek aan charisma?
Misschien dat van die andere talenten als Gasquet en Murray ook snel progressie kunnen.quote:Op zondag 28 januari 2007 12:21 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat gaat niet lukken joh, Federer zal nooit gestopt worden.
Djokovic kan het hem misschien soms moeilijk maken over een jaar ofzo maar verder zal hij het altijd wel winnen imo.
BBCquote:Op zondag 28 januari 2007 12:22 schreef Zwansen het volgende:
Waarom werd er gelachen nu dan? Die eerste en 2e keer? Die kwakker zit er doorheen te lullen.
In het stadion 1972...quote:Op zondag 28 januari 2007 12:22 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze op de BBC 1980 noemden
1972 was de laatste keer dat het op de Australian Open gebeurde, 1980 de laatste keer dat het in een grandslam gebeurde. (tenminste, dat begreep ik ervanquote:Op zondag 28 januari 2007 12:22 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze op de BBC 1980 noemden
inderdaad.quote:Op zondag 28 januari 2007 12:23 schreef Marcosss het volgende:
[..]
1972 was de laatste keer dat het op de Australian Open gebeurde, 1980 de laatste keer dat het in een grandslam gebeurde. (tenminste, dat begreep ik ervan)
Amerikaan Sampras was anders nog minder flamboyant.quote:Op zondag 28 januari 2007 12:27 schreef Leatherface het volgende:
Federer is natuurlijk ook een Zwitser en geen flamboyante Amerikaan of Australier.
Die zijn gewoon over het algemeen wat gereserveerder en koeler. Ik kan me voorstellen dat mensen hem daarom minder boeiend vinden.
Ik denk niet dat ie dankbaar is voor teksten als:quote:
quote:Op zondag 28 januari 2007 11:58 schreef SCH het volgende:
Dat. En het komt allemaal wat steriel over. Het lijkt meer eenquote:Op zondag 28 januari 2007 12:21 schreef Leatherface het volgende:
[..]
En waar komt dat jou inziens dan door?
Gebrek aan charisma?
Ja, klopt. Maar Amerikanen hebben natuurlijk wel een geschiedenis van flamboyante tenniskampioenen.quote:Op zondag 28 januari 2007 12:28 schreef Arcee het volgende:
[..]
Amerikaan Sampras was anders nog minder flamboyant.
Het is puur tennis, net als bij Sampras eigenlijk.quote:Op zondag 28 januari 2007 12:25 schreef BettyR het volgende:
Federer roept bij mij ook niets op behalve goed tennis. Ik denk niets bij die vent. En dan kan hij half gaan huilen, dan nog voelt het voor mij alsof hij het faket.
Dat ga je niet reddenquote:Op zondag 28 januari 2007 12:29 schreef SCH het volgende:
Sympathiek
Ik wil weer eens een klootzak zien winnen![]()
Ja, maar bij sport hoort emotie imo. En dat bemerk ik bij Federer niet of nauwelijks.quote:Op zondag 28 januari 2007 12:29 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Het is puur tennis, net als bij Sampras eigenlijk.
Nadal won RG toch, vorig jaar?quote:Op zondag 28 januari 2007 12:29 schreef SCH het volgende:
Sympathiek
Ik wil weer eens een klootzak zien winnen![]()
Volgend jaar nog even de Davis-cup ophalen ookquote:Op zondag 28 januari 2007 12:06 schreef Leatherface het volgende:
Als Federer ook nog Roland Garros wint, en eventueel de olympische titel, is hij voor mij definitief de grootste ooit.
Doet ie altijd meteen na de wedstrijd.quote:Op zondag 28 januari 2007 12:27 schreef Ambrosius het volgende:
Heeft 'ie speciaal een horloge aangedaan?
Vind ik ook.quote:Op zondag 28 januari 2007 12:04 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Inderdaad. Federer is gewoon een geweldige toevoeging aan het hedendaagse tennis. Trouwens, de toernooien zijn altijd best spanned, tot men Federer tegenkomt.
In ieder geval blijft RG wel erg interessant zo.quote:Op zondag 28 januari 2007 12:19 schreef SCH het volgende:
Ik niet. Als hij een beetje had verslapt, had Gonzo best nog een kans gehad. Zo ver lag het niet uit elkaar.quote:Op zondag 28 januari 2007 12:07 schreef Jasza het volgende:
Dat vind ik ook niet zo'n klootzak. Zo'n Hewitt en zo, dat zijn tennissers voor wie ik echt ga zitten - bij Federer denk ik nou nooit, hey joepie, leuk er is tennisquote:
Hij speelde daar alleen maar een sliced backhand return. Te weinig tegen Muster en al die rijen spanjaardenquote:Op zondag 28 januari 2007 12:32 schreef Arcee het volgende:
[..]
In ieder geval blijft RG wel erg interessant zo.
Ongelooflijk eigenlijk dat Sampras daar nooit heeft weten te winnen. Zelfs de finale haalde hij daar nooit...
Dat is niet zo. Vorig jaar verloor hij in Parijs van Nadal.quote:Op zondag 28 januari 2007 12:13 schreef BettyR het volgende:
Tsja. Federer is pure klasse, maar het mannentennis wordt met de Grand Slam saaier. Tuurlijk, er blijven genoeg spannend partijen, maar uiteindelijk is het altijd Federer die overwint. En dat vind ik jammer.
Dit is waar, ik zal het nuanceren. Uiteindelijk is het BIJNA altijd Federer die overwint. Maar echt spannende wedstrijden van Federer zie je zelden.quote:Op zondag 28 januari 2007 12:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat is niet zo. Vorig jaar verloor hij in Parijs van Nadal.
Okee, maar 't blijft toch opvallend dat hij hoewel hij jaren onaantastbaar was hij tussen 14 Grand Slam-overwinningen er van 13 RG-deelnames geeneen kon winnen.quote:Op zondag 28 januari 2007 12:35 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Hij speelde daar alleen maar een sliced backhand return. Te weinig tegen Muster en al die rijen spanjaarden
Hewitt is net een pong-blokje, en Nadal blijft me gewoon irriteren met die nare trekjes van 'm. Het tennis van Federer is het beste, en je moet maar net kunnen verdragen dat hij niet na elk gewonnen punt "COME ON" of "VAMOS" schreeuwt. Maar je kunt het ook andersom zien natuurlijk, ligt het aan Federer dat het tennis zo 'saai' is, of aan alle grijze muizen (qua eendimensionale spel) die de rest van de top 10 vormt?quote:Op zondag 28 januari 2007 12:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat vind ik ook niet zo'n klootzak. Zo'n Hewitt en zo, dat zijn tennissers voor wie ik echt ga zitten - bij Federer denk ik nou nooit, hey joepie, leuk er is tennis
Zoals gezegd, doet 'ie het altijd. In Kooyong droeg 'ie het zelfs tijdens het spelen, waarschijnlijk op verzoek van z'n nieuwe sponsor (overgestapt van Maurice Lacroix naar Rolexquote:Op zondag 28 januari 2007 12:27 schreef Ambrosius het volgende:
Heeft 'ie speciaal een horloge aangedaan?
quote:
Komt wel in de buurt hoor.quote:Op zondag 28 januari 2007 13:11 schreef MarkG het volgende:
Ben je niet goed in je hoofd ofzo met 'slechtste finale ooit'..
Maar RG stond pas hoog op zijn lijstje, toen hij er eigenlijk al veel te oud voor was. Hij gaf altijd de voorkeur aan Wimbledon. Het is ook gewoon niet logisch om die twee toernooien zo vlak achter elkaar te laten spelen.quote:Op zondag 28 januari 2007 12:41 schreef Arcee het volgende:
[..]
Okee, maar 't blijft toch opvallend dat hij hoewel hij jaren onaantastbaar was hij tussen 14 Grand Slam-overwinningen er van 13 RG-deelnames geeneen kon winnen.
Als je het dan toch moet gebruiken, doe het dan ook goed...quote:Op zondag 28 januari 2007 17:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vond het wel opvallend dat Federer al een heel toernooi die Hawk-Eye aan het belachelijk maken was door er kritiek op te geven en hem te gebruiken op de vreemdste momenten(punten die echt overduidelijk uit waren). Maar in de eerste set ging het nogal moeizaam en begon hij 'm plots wel op belangrijke punten te gebruiken, waar hij duidelijk voordeel uit haalde, want hij had gelijk.
Blijkbaar is eigenbelang toch nog iets belangrijker dan principes.
Dan had Federer hem gewoon in 4 gewonnen hoor. Ik snap al niet dat van tevoren jullie dachten dat hij een kans had. Je zag hoe simpel Federer de Gonzalez forehand onder controle had. Hij speelde er gewoon vaak naartoe. De slice backhand wist Federer ook wel raad mee. Service scoort hij ook niet zo mee omdat Federer die heel goed kan lezen en vrijwel elke keer terug had.quote:Op zondag 28 januari 2007 19:32 schreef Norrage het volgende:
[..]
Als je het dan toch moet gebruiken, doe het dan ook goed...
En ik vond het een vermakelijke wedstrijd...Enorm jammer van de 1e set..Als Gonzo die had gewonne...dan weet ik het nog zo net niet hoor.
Volgens mij was het gewoon tevergeefse hoop....quote:Op zondag 28 januari 2007 19:40 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dan had Federer hem gewoon in 4 gewonnen hoor. Ik snap al niet dat van tevoren jullie dachten dat hij een kans had. Je zag hoe simpel Federer de Gonzalez forehand onder controle had. Hij speelde er gewoon vaak naartoe. De slice backhand wist Federer ook wel raad mee. Service scoort hij ook niet zo mee omdat Federer die heel goed kan lezen en vrijwel elke keer terug had.
Hij kreeg in zijn vorige partijen heel langzaam een bal van zijn tegenstander. Dan kan hij lekker aanleggen met zijn forehand. Maar Federer met zijn forehand zet er druk op en dan moet Gonzalez te snel handelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |