Die komt vast nog wel terug als Zhenar the Whitequote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:36 schreef DaMart het volgende:
Waar is Zhenar dan gebleven, eigenlijk?
Welk een toffe dissquote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:36 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Waag het eens![]()
Dat zou ik net zo erg vinden als... als... als een topic#1000 dat door Dada geopend wordt![]()
De samenvatting is nog niet beschikbaar.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:38 schreef Tha_Erik het volgende:
DaMart moet zich beter inlezen.
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:43 schreef Bupatih het volgende:
ShowChat #1003 Dagen zonder lijm
LaPo.
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:43 schreef Bupatih het volgende:
LaPo.
Bedankt nog he!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:42 schreef Bupatih het volgende:
Maar goed, ik gooi dit topic wel weer op slot.
Guess againquote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:43 schreef Bupatih het volgende:
LaPo.
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:42 schreef Bupatih het volgende:
Diegene die na me post is een latente homo.
Maar jij hebt toch ook opeens modkrachten, gebruik ze eensquote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:49 schreef Bupatih het volgende:
Jaja, en nu kan ik opeens niet meer editen. Lamlul.Machtsmisbruik.
Wat ben je grappig vandaagquote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maar jij hebt toch ook opeens modkrachten, gebruik ze eens.
*snel kopieert en hier post voor het nageslacht*quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:42 schreef Bupatih het volgende:
Het editen van andermans berichten is voor Irakeze, onderdrukte homofielen in leren pakjes en met geile tuigjes op zolder, die zich te goed doen aan het besnuffelen van meisjesondergoed in de kleedkamers van atletiekvereniging Met M'n Naadje In Een Spagaatje terwijl ze zich aftrekken op afbeeldingen van moeilijk kijkende mannen in herenondergoed in de zojuist uitgekomen gids van de Neckermann.
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:42 schreef Bupatih het volgende:
Diegene die na me post is een lekkere gozer en ik ben zelf een homo.
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:43 schreef Dizer het volgende:
Dat treft, neuken?
Mijn reputatie, wat doe je?quote:Het edidten van andermanz berichden is voor Irakese, onderdrukdte homofielen in leren pakjes en met geile tuichjes op zolder, die zich te goed doen aan het besnuvelen van meisjesondergoedt in de kleedkamerz van atletiekvereniging Met M'n Naadje In Een Spagaatje terwijl ze zich aftrekken op afbeelddingen van moeilijk kijkende mannen in herenondergoed in de zojuizdt uitgekomen gids van de Neckermann.
Waarom ga je niet staken? Zal wel werkenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:56 schreef Bupatih het volgende:
Ik stap trouwens even naar FB, be right back. Beetje mijn berichten editen teneinde zo mijn onschendbare reputatie die ik hier op het FOK!forum geniet te schaden. Blauw zijn is één ding, maar je macht misbruiken is een tweede.
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Waarom ga je niet staken? Zal wel werken.
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:56 schreef Bupatih het volgende:
Ik stap trouwens even naar FB, be right back. Beetje mijn berichten editen teneinde zo mijn onschendbare reputatie die ik hier op het FOK!forum geniet te schaden. Blauw zijn is één ding, maar je macht misbruiken is een tweede.
Verzuurde ex-crew my ass.
Ik zal eens een paar staken door je hart boren, gast.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Waarom ga je niet staken? Zal wel werken.
Buffaty the vamdizer slayer.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zal eens een paar staken door je hart boren, gast.
Nee, ik word er niet beter in.quote:
Nee, hoor. Ik ben alleen goed in rollenspellen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.Wat ben je toch ook een boos jongetje af en toe.
Zie je nou wel. Dat gedrag van jou al die jaren, dat moest wel uit een Turk komen die doet alsof hij een perfecte Nederlander is. En wanneer hij het gevoel krijgt dat hij niet gerespecteerd wordt en dat niemand meer naar hem kijkt als een Nederlander. Dan flipt hij. En gaat hij het foute pad op! We hebben je al één keer zo meegemaakt, toen ben je gaan staken en nu ga je woorden gebruiken zoals gast...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zal eens een paar staken door je hart boren, gast.
En daarna naar R&P om zeven maagden uit te zoeken!quote:Op zondag 28 januari 2007 00:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zie je nou wel. Dat gedrag van jou al die jaren, dat moest wel uit een Turk komen die doet alsof hij een perfecte Nederlander is. En wanneer hij het gevoel krijgt dat hij niet gerespecteerd wordt en dat niemand meer naar hem kijkt als een Nederlander. Dan flipt hij. En gaat hij het foute pad op! We hebben je al één keer zo meegemaakt, toen ben je gaan staken en nu ga je woorden gebruiken zoals gast...
Wat ga je hierna doen? Woorden zoals Allah en Sagbi gebruiken?
Pfff, wollah. Ik zweer, ik maak je kapot, gast!quote:Op zondag 28 januari 2007 00:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zie je nou wel. Dat gedrag van jou al die jaren, dat moest wel uit een Turk komen die doet alsof hij een perfecte Nederlander is. En wanneer hij het gevoel krijgt dat hij niet gerespecteerd wordt en dat niemand meer naar hem kijkt als een Nederlander. Dan flipt hij. En gaat hij het foute pad op! We hebben je al één keer zo meegemaakt, toen ben je gaan staken en nu ga je woorden gebruiken zoals gast...
Wat ga je hierna doen? Woorden zoals Allah en Sagbi gebruiken?
Zeven? We leven niet in een recessie.quote:Op zondag 28 januari 2007 00:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
En daarna naar R&P om zeven maagden uit te zoeken!
Noem je mij een buitenlander? Gaan we zo beginnen? Homoquote:Op zondag 28 januari 2007 00:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien refereert gast wel naar jou als buitenlander Dizer.
Zou ik niet doen, zit je met 7 borderliners opgescheept..quote:Op zondag 28 januari 2007 00:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
En daarna naar R&P om zeven maagden uit te zoeken!
Ik noem je geen buitenlander! Lezen, Turk!quote:Op zondag 28 januari 2007 00:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Noem je mij een buitenlander? Gaan we zo beginnen? Homo!
Eerder homo. Dat mens is in sommige foto's net een manquote:Op zondag 28 januari 2007 00:06 schreef Bupatih het volgende:
Dizer, hier word zelfs jij toch spontaan hetero van?
Dus je vindt haar wel lekker?quote:Op zondag 28 januari 2007 00:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Eerder homo. Dat mens is in sommige foto's net een man.
Poepgraaierquote:Op zondag 28 januari 2007 00:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik noem je geen buitenlander! Lezen, Turk!
Zolang ikquote:Op zondag 28 januari 2007 00:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
Poepgraaier
(als ie te erg is, moet je het zeggen)
Dat zeg ik toch nergens, mongoolquote:Op zondag 28 januari 2007 00:09 schreef Bupatih het volgende:
"Oh, ik scheld je uit! Voor iets heel ergs! Zo!
Maar als het iets te hard is, moet je het zeggen, hoor. Dan neem ik alles terug."
Ik heb een brede borstkas en een vierkant hoofd. Een combinatie waar een heleboel mannen tienduizenden euro's aan uitgeven om zo uit te mogen zienquote:
Dan zou ik op zwart moe..quote:Op zondag 28 januari 2007 00:12 schreef Svensational het volgende:
Krijgen we dan nu een herhaling van de rel tussen Bupa en Dizer van vorig jaar, wat iedereen geloofde en dat het dan eindigt met dat Bupa op zwa....oh wacht..
Hé, imbiciel... ik ben geen mocroquote:Op zondag 28 januari 2007 00:12 schreef Bupatih het volgende:
Ja, omdat wij daarmee willen refereren naar het tijdperk dat we met Lego speelden.Snap dat dan, Berber! Met je Lego®-hoofd!
Ik zou eerder verwijzen naar de rel met "die", aangezien "wat" hier slaat op de hele vorige zin, waarmee je dus zoveel wilt zeggen dat iedereen in de herhaling van de rel tussen Bupa en Dizer geloofde.quote:Op zondag 28 januari 2007 00:12 schreef Svensational het volgende:
Krijgen we dan nu een herhaling van de rel tussen Bupa en Dizer van vorig jaar, wat iedereen geloofde en dat het dan eindigt met dat Bupa op zwa....oh wacht..
ik twijfelde al.quote:Op zondag 28 januari 2007 00:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zou eerder verwijzen naar de rel met "die", aangezien "wat" hier slaat op de hele vorige zin, waarmee je dus zoveel wilt zeggen dat iedereen in de herhaling van de rel tussen Bupa en Dizer geloofde.
En laat nou de grote mensen verder bashen, wil je?
Het enige verschil is dat jullie vróúwen een snor hebben in plaats van de man. Ga je vlassnor toch trimmen, kameelkrikker.quote:
Hoer.quote:Op zondag 28 januari 2007 00:16 schreef Dizer het volgende:
Maaruh poepies, ik ga naar bed.
Weltrusten DaMart
Weltrusten Bupatih
Weltrusten Tha_Erik
Weltrusten Lynx666
Weltrusten Svensational.
Heb je al vijf keer naar Allah gebeden vandaag?quote:Op zondag 28 januari 2007 00:16 schreef Dizer het volgende:
Maaruh poepies, ik ga naar bed.
Weltrusten DaMart
Weltrusten Bupatih
Weltrusten Tha_Erik
Weltrusten Lynx666
Weltrusten Svensational.
Ja, in de ochtend kun je het weer goedmaken nu heb ik hoofdpijnquote:Op zondag 28 januari 2007 00:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
Sorry. Weltrusten Ody moppy poppy toppy
!
quote:
Goed. Ja, goed, ja!quote:
Nacht is jong.quote:Op zondag 28 januari 2007 00:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben echt totaal niet moe...
Moet je vroeg op dan?quote:Op zondag 28 januari 2007 00:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, maar ik hoop dat ik toch wel wat slaap te pakken krijg anders ben ik morgen niks waard.
Nee, maar niet slapen beïnvloedt mijn humeur en levensinstelling nogal de laatste tijd.quote:
jij kent mij echt níet he....quote:Op zondag 28 januari 2007 00:41 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
Om babette en MBabe wat op te vrolijken.
Ik weet nog wel dat je zowel moest huilen als lachen toen die aflevering op tv kwam.quote:
ja weet ik 't hoe die kneus heetquote:Op zondag 28 januari 2007 00:44 schreef Bupatih het volgende:
"Fillimon"
Trusten E.quote:Op zondag 28 januari 2007 00:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik waag het erop, ik ga slapen.
Trusten allemaal.
Zelfs niet gelachen uit triestheid?quote:Op zondag 28 januari 2007 00:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja weet ik 't hoe die kneus heet
oh en ik heb echt geen moment gelachen om dit item hoor...
misschien dat er tegelijkertijd een bnn'er werd gevolgd die wél grappig was, maar om hem kán 't niet geweest zijn
Wel kneuzig dat je die copyright erop zetquote:Op zondag 28 januari 2007 00:41 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
Om babette en MBabe wat op te vrolijken.
Hoezo?quote:Op zondag 28 januari 2007 01:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wel kneuzig dat je die copyright erop zet.
De vlegelsquote:Op zondag 28 januari 2007 01:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoezo?
Men jat zelfs mijn smileys:
http://stomforum.nl/html/emoticons/Borat.gif
Wat een overdreven neppe 'ik ben dronken'-post, zeg.quote:Op zondag 28 januari 2007 01:32 schreef BVO het volgende:
Buppppppppppatih.
Of is het nou Buuuuuuuuuuuuupatih.
Of maakt ht niet uit?
Ach, weet je, iedereen geeft daar zijn eigen invulling aan. Das nou ook zo mooi. Da iedereen daat zijn eigen gevoel bij heb. Leven en laten leven!!! Kom op Buup, niet zo moeilijk doen. Het leven is al zo kort. Ik noem je zoals ik dat wil.
Mag toch wel?
.
Da's al wat beter.quote:Op zondag 28 januari 2007 01:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
De vlegels!
Dan moet je die vanaf nu ook gaan copyrighten!
[afbeelding]
Boepatihquote:Op zondag 28 januari 2007 01:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat een overdreven neppe 'ik ben dronken'-post, zeg.
En ik noem mezelf Boepàtih.![]()
Weet je, hoe zou een kind van Haai zich voelen?quote:Op zondag 28 januari 2007 01:39 schreef Bupatih het volgende:
Wat is dit?Het kind van Dromenvanger en Haaibaaike?
quote:Op zondag 28 januari 2007 01:35 schreef BVO het volgende:
[..]
Dizer :d/. Die heeft in elke onderboek een DVD zitten. Ofzo. Toch??
Ach ja, Dizer. Wat moet ik ervan vinde. Niet veel eigenlijk. Mag dat?
Maar weet jue, Sven, als jij mij meet, denk jij ook, hoe tof, dfe BVO!!!!!!
Ik ookquote:Op zondag 28 januari 2007 01:45 schreef Bupatih het volgende:
Dronken mensen spreken de waarheid. Daar houd ik wel van.
Een hele vlindertuin!!!!quote:Op zondag 28 januari 2007 01:48 schreef Bupatih het volgende:
Vertel eens over dat meisje, Beev.Hoe is ze? Hoe ziet ze eruit? Krijg je vlindertjes in je buik van haar?
Je kan toch wel over haar vertellen.quote:Op zondag 28 januari 2007 01:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Een hele vlindertuin!!!!
Maar Bupa, lieve Boepa, Bupa, whatever hoe je heet, ik ben niet zo gek dat ik dat hier vertel. Zelfs drie extra flessen bacardi doen dat niet. Alsof 1 of 1,5 niet genoeg was.
Maar nee, ik vertel niks. NIKSSS!!!!
BUPAAA, ga slapen joh, je lult onzinquote:Op zondag 28 januari 2007 01:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je kan toch wel over haar vertellen.Ik hoef haar naam niet te weten. Ik hoef haar foto's niet te zien. Ik wil dat jij, in alle eerlijkheid, over haar vertelt. Stort je hart. Laat ons meevaren op de wilde stroom die liefde heet. Deel ons jouw verliefdheid.
Opdat de wereld nog mooier wordt.
quote:Op zondag 28 januari 2007 01:52 schreef BVO het volgende:
[..]
BUPAAA, ga slapen joh, je lult onzin!
Moet jij morgen niet naar school?quote:Op zondag 28 januari 2007 02:26 schreef Paltos het volgende:
Wat een leuke dag alweer!
Morgen nog van dat! Doei! ~xx~!!1!818 NTB
En dat kan niet leuk zijn, bedoel je?quote:
Nee, dat bedoel ik niet. P.quote:Op zondag 28 januari 2007 02:31 schreef Paltos het volgende:
[..]
En dat kan niet leuk zijn, bedoel je?
Hihi, je doorgrondt me als de beste, man.quote:Op zondag 28 januari 2007 02:31 schreef Paltos het volgende:
Of probeerde je gewoon zo'n standaard "Het is al na twaalf dus morgen is in theorie niet zondag maar maandag, hihi, niet dat iemand niet snapt wat je bedoelt maar jeweettoch, gast?" mopje op ons af te schieten?
Waarom?quote:Op zondag 28 januari 2007 02:37 schreef markisboer het volgende:
tvp
Ik ook niet. Mijn excuses.quote:Op zondag 28 januari 2007 02:36 schreef Paltos het volgende:
What's with the "[afbeelding]", ik kan echt niet tegen die kutPI.
The Departed. Vette film. Net gezien. Laatavondfilm. Duurt lang. 155 minuten. Daarna gothic van de klas gezocht. In Btown. Hij al door. Jammer. Goede film. Echt. Zien.quote:
Was was omdat de was was.quote:Op zondag 28 januari 2007 02:40 schreef Bupatih het volgende:
"Hij al door"?
Zou de TS zich nou aftrekken met stokjes?quote:Op zondag 28 januari 2007 02:40 schreef HenkBenzinetank het volgende:
+ its the size of yer dick
Matig grappig.quote:Op zondag 28 januari 2007 02:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zou de TS zich nou aftrekken met stokjes?
Ik heb het kunnen teruglezen. Dus jij beschouwt me als een vervelende onderbuurman waar jij vriendelijk tegen doet maar BVO niet omdat die dat niet kan? That's just cold.quote:Op zondag 28 januari 2007 02:46 schreef Bupatih het volgende:
Maar was nou een uur eerder gekomen, onderbuurman. Nu is het al zo laat. En dan had je een dronken BVO kunnen meemaken.
quote:Op zondag 28 januari 2007 02:48 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ik heb het kunnen teruglezen. Dus jij beschouwt me als een vervelende onderbuurman waar jij vriendelijk tegen doet maar BVO niet omdat die dat niet kan? That's just cold.![]()
Maar je bent wel jonger. En je doet iets met ICT. En je bent geen Belg.quote:Op zondag 28 januari 2007 02:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wie ?
Ik ? Iemand die langer member is en meer posts heeft
Fuck, ben ik ff zwaar geowned.quote:Op zondag 28 januari 2007 02:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wie ?
Ik ? Iemand die langer member is en meer posts heeft
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zondag 28 januari 2007 02:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar je bent wel jonger. En je doet iets met ICT. En je bent geen Belg.
OWNED TO THA BONE!!@!!!!!!
Nee!quote:Op zondag 28 januari 2007 02:56 schreef Bupatih het volgende:
Paltos, snap jij nou wat die dude probeert te zeggen met z'n M35-40 bij 130?
Hij begon over Main Priorities. En z'n 25ste en 30ste...maar toen haakte ik af.quote:Op zondag 28 januari 2007 02:57 schreef Paltos het volgende:
[..]
Nee!![]()
Soort cupmaat voor penissen, of zo?![]()
Heeft 'ie al een SWOT-analyse gemaakt?quote:Op zondag 28 januari 2007 02:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hij begon over Main Priorities. En z'n 25ste en 30ste...maar toen haakte ik af.
Dat is zó mij.quote:Others see you as fresh, lively, charming, amusing and always
interesting; someone who is constantly the center of attention,
but sufficiently well-balanced not to let it go to your head.
They see you also as kind, considerate and understanding;
someone who will cheer them up and help them out.
Zo'n uitspraakje poppen moet kunnen.quote:Op zondag 28 januari 2007 03:05 schreef Bupatih het volgende:
Een pak te strak.
quote:Your friends see you as an exciting, highly volatile, rather
impulsive personality; a natural leader, quick to make decisions
(though not always the right ones). They see you as a bold and
venturesome; someone who will try anything-well almost
anything-once; someone who takes a chance and enjoys an
adventure. They enjoy being in your company because of the
excitement you radiate.
Nee, die pop je niet.quote:Op zondag 28 januari 2007 03:10 schreef Bupatih het volgende:
Of Belgische meisjes poppen.
Uhu!quote:Op zondag 28 januari 2007 03:10 schreef Bupatih het volgende:
Paltos, ik kan nog zóveel van je leren.Op Belgisch gebied dan, hè.
Vuisje.quote:
Euhm, we zeggen het als we zo onze vuisten tegen elkaar aan tikken.quote:Op zondag 28 januari 2007 03:17 schreef Bupatih het volgende:
Is 'Vuisje' vergelijkbaar met 'Boks'?
quote:Op zondag 28 januari 2007 03:18 schreef Bupatih het volgende:
Ja, dan zeggen 'wij' 'hier' 'Boks!'
Of, hihi, houd je vast, 'Tik 'm aan, Marokkaan! [afbeelding]'.
Omg, de perfectie! Ik heb vandaag nog een soortgelijk gesprek gehad.quote:Op zondag 28 januari 2007 03:20 schreef Bupatih het volgende:
Vuisje.Klinkt ook zo Vlaams, hè.
"Hela, hoe is het?"
"Ja, goe. Ik heb net wat eten gepopt!"
"Ah, Vuuuiiiiisje!"
"Ja, toch. Je weet toooooch?"
Of zeggen jullie in plaats van dat laatste '"Ja, toch. Je bent je er toch van bewuuuuusst"? [afbeelding]
Oh, dat dan weer wel.quote:Op zondag 28 januari 2007 03:21 schreef Paltos het volgende:
[..]
Omg, de perfectie! Ik heb vandaag nog een soortgelijk gesprek gehad.![]()
"Je weet toch" zeggen we inderdaad ook!
Uiteraard.quote:Op zondag 28 januari 2007 03:21 schreef Bupatih het volgende:
Wedden dat jij morgen "Tik 'm aan, Marokkaan" gaat roepen als je 'vuisje' gaat doen bij je vrienden.
Nou ja, ik heb dat wel geïntroduceerd, zoals de meeste uitspraken in m'n omgeving.quote:
Of eerder van dat ene filmpje van die wigger.quote:Op zondag 28 januari 2007 03:23 schreef Paltos het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb dat wel geïntroduceerd, zoals de meeste uitspraken in m'n omgeving.![]()
Dus komt wel van het Fok!forum.
Check die kraagje!quote:Op zondag 28 januari 2007 03:24 schreef Paltos het volgende:
[..]
Of eerder van dat ene filmpje van die wigger.
Dan zeg je gewoon:quote:Op zondag 28 januari 2007 03:23 schreef Bupatih het volgende:
Mja, ík moet dan weer niet aankomen met jóúw termen.
Kan ik een 'vuisje' in mijn bakkes verwachten.
quote:Eej wa is't? Probleem ofwa? Gij zij echt een pak te graaf aan't doen ze gast.![]()
Ja, ik zuig het niet uit m'n duim.quote:Op zondag 28 januari 2007 03:26 schreef Bupatih het volgende:
http://www.google.nl/search?q=%22een+pak+te+graaf%22
Uhu, zoiets!quote:
Nu wel!quote:Op zondag 28 januari 2007 03:29 schreef Bupatih het volgende:
* PALTOS!! HAD JIJ MIJN INTERVIEW NOU AL GELEZEN???
FOK!ker van de week: Bupatih
België.
Don't let the bed bugs bite!quote:Op zondag 28 januari 2007 03:32 schreef Bupatih het volgende:
* DAN GA IK NU SLAPEN. WELTERUSTEN, ALLEN!
Whehe, een dronken BVO. Erg nepquote:Op zondag 28 januari 2007 01:35 schreef BVO het volgende:
[..]Dizer :d/. Die heeft in elke onderboek een DVD zitten. Ofzo. Toch??
Ach ja, Dizer. Wat moet ik ervan vinde. Niet veel eigenlijk. Mag dat?
Maar weet jue, Sven, als jij mij meet, denk jij ook, hoe tof, dfe BVO!!!!!!
Bupaquote:Op zondag 28 januari 2007 10:34 schreef Bupatih het volgende:
'Oi.
Ja, en?quote:Op zondag 28 januari 2007 10:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je lag er maar een paar uur geleden in.
Kijk MissBliss: bij deze quote bijvoorbeeld is de smileybelevenis beter en intenser als je er het stupide lachje van een mongooltje bij denktquote:
Dizer, was je melig gisteren?!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik verlaag jou tot mijn niveau... of zo iets.
quote:Op zondag 28 januari 2007 01:32 schreef BVO het volgende:
Buppppppppppatih.
Of is het nou Buuuuuuuuuuuuupatih.
Of maakt ht niet uit?
Ach, weet je, iedereen geeft daar zijn eigen invulling aan. Das nou ook zo mooi. Da iedereen daat zijn eigen gevoel bij heb. Leven en laten leven!!! Kom op Buup, niet zo moeilijk doen. Het leven is al zo kort. Ik noem je zoals ik dat wil.
Mag toch wel?
.
quote:Op zondag 28 januari 2007 03:20 schreef Bupatih het volgende:
"Ja, toch. Je weet toooooch?"
Of zeggen jullie in plaats van dat laatste '"Ja, toch. Je bent je er toch van bewuuuuusst"? [afbeelding]
Ik had er vannacht wel goesting in, zenne.quote:
Je bedoelt "GEzenne"?quote:Op zondag 28 januari 2007 11:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik had er vannacht wel goesting in, zenne.
Die heb ik grotendeels geskippedquote:Op zondag 28 januari 2007 11:51 schreef BVO het volgende:
Wat vond je van mijn hersenspinselen in Red Room?
Geskippedquote:Op zondag 28 januari 2007 11:53 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Die heb ik grotendeels geskipped![]()
Maar wat ik meekreeg was vooral veel dronkenmansgeblaat en Dromenvangerachtige overwegingen enzo![]()
En een homo-erotische voorliefde voor Bupatih![]()
Op de een of andere manier was dit een van de posts waar ik het hardst om moest lachen.quote:Op zondag 28 januari 2007 01:40 schreef BVO het volgende:
Put your hands up for Detroit!!!!!!!!
Poedoemdoedoemdoedoem, lalalallaalla
Minder.quote:Op zondag 28 januari 2007 11:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik had er vannacht wel goesting in, zenne.
Alsof dat hier niet gezegd wordt.quote:Op zondag 28 januari 2007 12:07 schreef Bupatih het volgende:
Mijn broer had trouwens een keer het woord 'Minder!' (in de betekenis van "Jammer" of "Balen!") geïntroduceerd bij de zoon van Belgische kennissen waar we eens bij op vakantie waren. Daarna kon hij niks anders meer zeggen. Bwehehe.
Ik heb het nu teruggelezen. Het was wel vermakelijk, vooral die analogie met die vuilnisbelt en het speelpleintjequote:Op zondag 28 januari 2007 11:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Geskipped![]()
. Ik vond ze teruglezend best interessant. Een beetje vreemd, maar ach....
Ja, mijn liefde voor Bupatih blijkt toch dieper te zitten dan je had vermoed he.
Dat was nog in 1996.quote:Op zondag 28 januari 2007 12:10 schreef Paltos het volgende:
[..]
Alsof dat hier niet gezegd wordt.![]()
Gewoon een zoon met weinig woordenschat..
Goh, Bassie.quote:Op zondag 28 januari 2007 12:11 schreef Paltos het volgende:
[..]
Het staat er nogal gemaakt en ongeloofwaardig, je zin.
Toen was jij ook nog superklein, joh.quote:Op zondag 28 januari 2007 12:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat was nog in 1996.Toen jij nog in je pampers lag te wenen.
Mijn broer heeft dat woord geïntroduceerd in België en door die Belgenzoon is het nu in heel België bekend.
Ik was toen al negen, hoor.quote:Op zondag 28 januari 2007 12:15 schreef Paltos het volgende:
[..]
Toen was jij ook nog superklein, joh.![]()
Ik was toen 7. Met je pampers.quote:Op zondag 28 januari 2007 12:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik was toen al negen, hoor.
Maar goed. Minder. Dankzij mijn broer dus. Dat je het even weet.
blablabla...quote:Op zondag 28 januari 2007 13:29 schreef alwaysthebest het volgende:
Hoop geluld hier.
Zet die verwarming dan ook wat hoger.quote:Op zondag 28 januari 2007 13:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb het koud!
Dat vroeg mijn moeder laatst ook aan mijn vader. En nu de verwarming tegen het plafond hangt, is het weer niet goed.quote:Op zondag 28 januari 2007 13:47 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Zet die verwarming dan ook wat hoger..
Ik heb geen verwarmingquote:Op zondag 28 januari 2007 13:47 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Zet die verwarming dan ook wat hoger..
Koop er dan eenquote:
Dan heb ik er nog geen fuck aan, aangezien ik geen ketel heb om het ding op aan te sluitenquote:
Gister al gedaan.quote:Op zondag 28 januari 2007 14:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
of ga stofzuigen, krijg je 't ook warm van
Van de voorbereidingen krijg je het vast ook wel warm.quote:Op zondag 28 januari 2007 14:49 schreef alwaysthebest het volgende:
Ga koken!
Je weet wel, met zo'n kampvuurtje met een pot erboven.
Zo bruin word ik nooitquote:Op zondag 28 januari 2007 14:51 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Van de voorbereidingen krijg je het vast ook wel warm.
[afbeelding]
quote:
quote:Op zondag 28 januari 2007 15:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Eerst The Crow en daarna The Village
Die eerste hadden we al gekeken voor ik me hier melddequote:Op zondag 28 januari 2007 15:47 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
De eerste vond ik altijd zo gaaf
De tweede overigens nog nooit gezien.
T zal wel laat geworden zijn dan, na 2 films
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |