Goed. Ja, goed, ja!quote:
Nacht is jong.quote:Op zondag 28 januari 2007 00:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben echt totaal niet moe...
Moet je vroeg op dan?quote:Op zondag 28 januari 2007 00:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, maar ik hoop dat ik toch wel wat slaap te pakken krijg anders ben ik morgen niks waard.
Nee, maar niet slapen beïnvloedt mijn humeur en levensinstelling nogal de laatste tijd.quote:
jij kent mij echt níet he....quote:Op zondag 28 januari 2007 00:41 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
Om babette en MBabe wat op te vrolijken.
Ik weet nog wel dat je zowel moest huilen als lachen toen die aflevering op tv kwam.quote:
ja weet ik 't hoe die kneus heetquote:Op zondag 28 januari 2007 00:44 schreef Bupatih het volgende:
"Fillimon"
Trusten E.quote:Op zondag 28 januari 2007 00:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik waag het erop, ik ga slapen.
Trusten allemaal.
Zelfs niet gelachen uit triestheid?quote:Op zondag 28 januari 2007 00:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja weet ik 't hoe die kneus heet
oh en ik heb echt geen moment gelachen om dit item hoor...
misschien dat er tegelijkertijd een bnn'er werd gevolgd die wél grappig was, maar om hem kán 't niet geweest zijn
Wel kneuzig dat je die copyright erop zetquote:Op zondag 28 januari 2007 00:41 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
Om babette en MBabe wat op te vrolijken.
Hoezo?quote:Op zondag 28 januari 2007 01:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wel kneuzig dat je die copyright erop zet.
De vlegelsquote:Op zondag 28 januari 2007 01:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoezo?
Men jat zelfs mijn smileys:
http://stomforum.nl/html/emoticons/Borat.gif
Wat een overdreven neppe 'ik ben dronken'-post, zeg.quote:Op zondag 28 januari 2007 01:32 schreef BVO het volgende:
Buppppppppppatih.
Of is het nou Buuuuuuuuuuuuupatih.
Of maakt ht niet uit?
Ach, weet je, iedereen geeft daar zijn eigen invulling aan. Das nou ook zo mooi. Da iedereen daat zijn eigen gevoel bij heb. Leven en laten leven!!! Kom op Buup, niet zo moeilijk doen. Het leven is al zo kort. Ik noem je zoals ik dat wil.
Mag toch wel?
.
Da's al wat beter.quote:Op zondag 28 januari 2007 01:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
De vlegels!
Dan moet je die vanaf nu ook gaan copyrighten!
[afbeelding]
Boepatihquote:Op zondag 28 januari 2007 01:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat een overdreven neppe 'ik ben dronken'-post, zeg.
En ik noem mezelf Boepàtih.![]()
Weet je, hoe zou een kind van Haai zich voelen?quote:Op zondag 28 januari 2007 01:39 schreef Bupatih het volgende:
Wat is dit?Het kind van Dromenvanger en Haaibaaike?
quote:Op zondag 28 januari 2007 01:35 schreef BVO het volgende:
[..]
Dizer :d/. Die heeft in elke onderboek een DVD zitten. Ofzo. Toch??
Ach ja, Dizer. Wat moet ik ervan vinde. Niet veel eigenlijk. Mag dat?
Maar weet jue, Sven, als jij mij meet, denk jij ook, hoe tof, dfe BVO!!!!!!
Ik ookquote:Op zondag 28 januari 2007 01:45 schreef Bupatih het volgende:
Dronken mensen spreken de waarheid. Daar houd ik wel van.
Een hele vlindertuin!!!!quote:Op zondag 28 januari 2007 01:48 schreef Bupatih het volgende:
Vertel eens over dat meisje, Beev.Hoe is ze? Hoe ziet ze eruit? Krijg je vlindertjes in je buik van haar?
Je kan toch wel over haar vertellen.quote:Op zondag 28 januari 2007 01:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Een hele vlindertuin!!!!
Maar Bupa, lieve Boepa, Bupa, whatever hoe je heet, ik ben niet zo gek dat ik dat hier vertel. Zelfs drie extra flessen bacardi doen dat niet. Alsof 1 of 1,5 niet genoeg was.
Maar nee, ik vertel niks. NIKSSS!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |