Kom eens hier danquote:Op zondag 28 januari 2007 01:14 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
8 Bacardi-cola's, dan typ je nog goed.
Met mij gaat het goed hoor. Was ook liever iets leuks gaan doen maar moet de hele dag leren morgen, donderdag ga ik de schade inhalen
.
Wat een kutwijf is het toch ook hč..quote:Op zondag 28 januari 2007 01:16 schreef BVO het volgende:
'Globbbbbbeeeeeeeeeeeee. Jij ook al. Hoe tof.
Anja![]()
![]()
!!!
Kijk!!1!! Jij snapot het.quote:Op zondag 28 januari 2007 01:18 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Wat een kutwijf is het toch ook hč..
Jij mag dat bestquote:Op zondag 28 januari 2007 01:19 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik maak geen misbruik van dronken mannen.
VADUZZZZZZZZZZZ!!!quote:Op zondag 28 januari 2007 01:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Een slaapmutsje pakken en naar bed kerel.
Sveeeeeeeeeeeeeeeeeeenquote:
Dizer is way cooler dan jijquote:Op zondag 28 januari 2007 01:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Sveeeeeeeeeeeeeeeeeeen. Ik wil ook meeten met je. Ik ben toch veel toffer dan Dizer
. Echt waar.
quote:Op zondag 28 januari 2007 01:34 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Nu moet ik weer denken aan mn nachtmerrie een paar dagen geleden
quote:
Nou, dan zie ik je 11 februariquote:Op zondag 28 januari 2007 01:35 schreef BVO het volgende:
Maar weet jue, Sven, als jij mij meet, denk jij ook, hoe tof, dfe BVO!!!!!!
Desondanks wel een sigwaardige opmerkingquote:Op zondag 28 januari 2007 01:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dizer is way cooler dan jij.
Ik ben niet dronken.quote:Op zondag 28 januari 2007 01:19 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik maak geen misbruik van dronken mannen.
quote:Op zondag 28 januari 2007 01:42 schreef BVO het volgende:
Notitie aan BVO: niet met drank fokken. De het niet. Nu is het leuk, morgen denk je: wat eeebn lul ben ik, iedereen kan doit lezen. IEDEREENF! Heel de wereld. Gek eoigenlijk. Heel de wereld kan dit lezen, hoe stom ik nu ben. Als ik dit in een disco heb kunnen maar eeen beperkt aantal mensen het zien. Nu heel de wereld. Waarom die ik het dan????
Nouja, dat vertel ik morgen. Nu weet ik het niet.
Sorry..
Ach beevje, iedereen doet stomme dingen als ie dronken is, zelfs ik!quote:Op zondag 28 januari 2007 01:42 schreef BVO het volgende:
Notitie aan BVO: niet met drank fokken. De het niet. Nu is het leuk, morgen denk je: wat eeebn lul ben ik, iedereen kan doit lezen. IEDEREENF! Heel de wereld. Gek eoigenlijk. Heel de wereld kan dit lezen, hoe stom ik nu ben. Als ik dit in een disco heb kunnen maar eeen beperkt aantal mensen het zien. Nu heel de wereld. Waarom die ik het dan????
Nouja, dat vertel ik morgen. Nu weet ik het niet.
Sorry..
Ik verlaat je niet hoor, je mag wel meedoen als je wiltquote:Op zondag 28 januari 2007 01:45 schreef BVO het volgende:
Shining.
Verlaat je me nu voor de eerste de beste BOEPATIE?
Jij kn veel beter krijgen. Denk ik. Probeer het eens. Echt.
Ik heb dus 1 euro 20 aan haar gestemd netquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |