Veel plezier, Peri! Geniet ervan en vertel ons alles als je weer terug bentquote:Op vrijdag 26 januari 2007 08:04 schreef PeRi het volgende:. Poppedropjes, mama gaat de boel op stelten zetten in London. Wees lief voor CDP, niet teveel pesten hè. Fijn weekend allemaal! Tot maandag
.
Veel plezierquote:Op vrijdag 26 januari 2007 08:04 schreef PeRi het volgende:. Poppedropjes, mama gaat de boel op stelten zetten in London. Wees lief voor CDP, niet teveel pesten hè. Fijn weekend allemaal! Tot maandag
.
Veel plezierquote:Op vrijdag 26 januari 2007 08:04 schreef PeRi het volgende:. Poppedropjes, mama gaat de boel op stelten zetten in London. Wees lief voor CDP, niet teveel pesten hè. Fijn weekend allemaal! Tot maandag
.
.
Is nog leuk om terug te lezen als ze terug isquote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Veel plezier hoef ik PeRi niet meer te wensen, ziet ze toch niet meer.
Peri teruglezenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:30 schreef Woelli het volgende:
[..]
Is nog leuk om terug te lezen als ze terug is![]()
Gefeliciteerd met je mannetjequote:Op vrijdag 26 januari 2007 08:13 schreef Natalie het volgende:
Dat hebben we toch snel volgebabbeld
* Natalie deelt taart uit
(is toch in huis)
Mogen we allemaal taart komen eten?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 08:13 schreef Natalie het volgende:
Dat hebben we toch snel volgebabbeld
* Natalie deelt taart uit
(is toch in huis)
Ik ken ze niet, ik stond slechts achter de lensquote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:17 schreef -Vaduz- het volgende:
We hebben er lang naartoe geleefd.
Benoem jij de heren op de foto even BVO.
Lynxx staat er niet op! jammer hoorquote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:52 schreef chansadres het volgende:
Vriendjes van Lynx. Dat zie je toch zo!
Ik zat op een ander feestquote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:53 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Lynxx staat er niet op! jammer hoor![]()
Niet, jij bediende de camera. Logisch tochquote:
Jij was er idd wèlquote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:31 schreef chansadres het volgende:
[..]
Niet, jij bediende de camera. Logisch toch![]()
Natuurlijk was ik er! Ik wil jouw feestje toch niet missen. Alleen dude, krijg andere vrienden.quote:
Omdat jij deze knullen allemaal hebt ingepikt zekerquote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:33 schreef chansadres het volgende:
[..]
Natuurlijk was ik er! Ik wil jouw feestje toch niet missen. Alleen dude, krijg andere vrienden.![]()
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omdat jij deze knullen allemaal hebt ingepikt zeker.
Mij niet gezien zeg.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:36 schreef chansadres het volgende:
[..]
![]()
Not in a milion years!
Hoezo?
Interesse in eentje?![]()
Inderdaad. Ik zou ook wel willen weten hoe Lynx' kloon eruit zietquote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:53 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Lynxx staat er niet op! jammer hoor![]()
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:09 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik zou ook wel willen weten hoe Lynx' kloon eruit ziet.
quote:
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:53 schreef chansadres het volgende:
Roef en Marian met hun single op TMF!
Ze noemen het een topoptreden!
quote:
Water.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:54 schreef Woelli het volgende:
Wie weet wat ik vanavond kan gaan koken?
Pizzzaaaaquote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:54 schreef Woelli het volgende:
Wie weet wat ik vanavond kan gaan koken?
Koken? Wordt dat niet een beetje.... waterig?quote:
Niet zo bijdehand doen he !quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:09 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Koken? Wordt dat niet een beetje.... waterig?
Oh sorry, dat is Erik's taakquote:
Ja, verdomme!quote:
Heb ik gisteren al gehadquote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:55 schreef charmed_angel het volgende:
Patatdag vandaag....![]()
Maar nu hoef ik de komende weken geen patat meer hoor
en mac is nog geen eens zo heel lekkerquote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:59 schreef Woelli het volgende:
[..]
Heb ik gisteren al gehad![]()
Mijn school staat tegenover de Mac.. zo slecht![]()
heet dat 'hete bliksem' ?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:01 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Stamppot van aardappelen en appels.
Die zullen wel een record-omzet draaienquote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:59 schreef Woelli het volgende:
[..]
Heb ik gisteren al gehad![]()
Mijn school staat tegenover de Mac.. zo slecht![]()
Burgerkingquote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en mac is nog geen eens zo heel lekker
Burger King![]()
Zit elke dag volquote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:03 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Die zullen wel een record-omzet draaien.
Ik kom er ook haast nooit hoor, toevallig gisterenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zou er maar amper gebruik van maken dan, op z'n tijd is het wel oke.
McKroketquote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:35 schreef Woelli het volgende:
[..]
Burgerking![]()
Die hebben de McKroket niet![]()
[..]
Zit elke dag vol![]()
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:56 schreef BVO het volgende:
CHARMED! Waarom vroeg je dat gisteren.
Ik hou niet van kipquote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
McKroket
Mac heeft ggeen chicken wings
dan kan je net zo goed naar een snackbar gaan... kan je ook een broodje kroket halenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:27 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ik hou niet van kip
McKroket ow heerlijk vooral die saus![]()
Maar snackbar heeft die lekkere saus nietquote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan kan je net zo goed naar een snackbar gaan... kan je ook een broodje kroket halen
Ik lust alleen maa rkipOw en de hamburger van de mac is lekker.
Hmm, je weet nu wel wat je moet doen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:09 schreef Californian_dreamer het volgende:
goede avond
de dokter was vandaag niet zo blij met me. ik had me rustig moeten houden deze week (je had gelijk gisteren, vaduz). een van mijn ribben was namelijk gaan bewegen
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:09 schreef Californian_dreamer het volgende:
goede avond
de dokter was vandaag niet zo blij met me. ik had me rustig moeten houden deze week (je had gelijk gisteren, vaduz). een van mijn ribben was namelijk gaan bewegen
ja, rust houden (voor zover ik dat kan volhouden althans)quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:37 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hmm, je weet nu wel wat je moet doen.
Je doet 't maar gewoonquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:18 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
(voor zover ik dat kan volhouden althans)
quote:
Toch jammer van GOEquote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Door wie?
Fons van Westerloo.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Door wie?
Daar heb ik ook last vanquote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:04 schreef charmed_angel het volgende:
GoedemorgenWaarom kan ik nou nooit langer uitslapen dan 10 uur?
![]()
Van hetzelfdequote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ook niet, goeiemiddag!
Nouja, ze kijkt iig al alsof ze bijna blind is.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Trouwens: Dorine schijnt Hello van Lionel Richie te gaan zingen.
Weet je er nog meer?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Trouwens: Dorine schijnt Hello van Lionel Richie te gaan zingen.
Nee, alleen Dorinequote:
Lionel is ook niet blind hoor.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:51 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Nouja, ze kijkt iig al alsof ze bijna blind is.
Nee joh, maar dat liedje gaat toch over een blindequote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:10 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Lionel is ook niet blind hoor.![]()
Nee hoor, vanavond ontkomt ze niet aan de sing-offquote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Dorine kan het dan weer heerlijk lelijk zingen, alle lof van de jury krijgen en dan makkelijk naar volgende week. Hiep hoi.
Ja, en dan gaat ze alsnog door als het even tegenzitquote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:20 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Nee hoor, vanavond ontkomt ze niet aan de sing-off.
Ja, maar degene die het zingt niet. Blind kijken zal Dorine hierbij niet zoveel helpen, denk ik.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:16 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Nee joh, maar dat liedje gaat toch over een blinde.
Henk laat 'r wel door, maar ik denk niet dat Marianne en Henkjan er ook zo over denken.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, en dan gaat ze alsnog door als het even tegenzit.
Klopt helemaalquote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:23 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Ja, maar degene die het zingt niet. Blind kijken zal Dorine hierbij niet zoveel helpen, denk ik.Niet dat ik dat erg vind, de hele gimmick Dorine heeft nu eigenlijk wel lang genoeg geduurd.
![]()
Nee oke, maar dan kan ze zich helemaal inleven in de tekst, enzooo.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:23 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Ja, maar degene die het zingt niet. Blind kijken zal Dorine hierbij niet zoveel helpen, denk ik.Niet dat ik dat erg vind, de hele gimmick Dorine heeft nu eigenlijk wel lang genoeg geduurd.
![]()
Dan heb ik liever Christian.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:44 schreef Californian_dreamer het volgende:
exit voor dorine deze week inderdaad. en verder hoop ik dat richy in de sing-off terecht komt. omdat hij gewoon al weken onder de maat presteert, en omdat er wel weer eens een kandidaat van HJ in de sing-off mag zitten.
ook goedquote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:44 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dan heb ik liever Christian.
Ik ben Christian zat. Hij had wat mij betreft niet eens door gemogen naar de liveshows. Nadeche had daar moeten staan.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:48 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
ook goed
maar over het algemeen vind ik Richy gewoon slechter dan Christian tijdens de liveshows
Mee eens. Bij de Ultieme Test vond ik 'm prima, en een leuke gast, maar sinds de liveshow wordt ie alleen maar slaapverwekkender. Zoals ie Smooth deedquote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:48 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
ook goed
maar over het algemeen vind ik Richy gewoon slechter dan Christian tijdens de liveshows
preciesquote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:56 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Mee eens. Bij de Ultieme Test vond ik 'm prima, en een leuke gast, maar sinds de liveshow wordt ie alleen maar slaapverwekkender. Zoals ie Smooth deed.
Richy dus he. Christian vond ik bij de Ultieme Test een jankzak, een nepfiguur. Sinds de liveshows is ie zoveel vooruit gegaan, dat ie nog een kans maakt ook. Vind 'm ook sympatieker geworden
.
Dus wmb Richy exit. Maar omdat ik denk dat Dorine naast Richy ook in de singoff komt zal zij het eerst het veld moeten ruimen. Daarna Richy. En daarna zien we wel.
Vind je haar serieus mooi zingen?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:58 schreef chansadres het volgende:
Dorine!
Voor mij mag ze volgende week er ook nog inblijven!
En Hello is een mooi nummer voor haar denk ik
Laatste twee week niet maar de weken ervoor vond ik haar echt goed ja!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vind je haar serieus mooi zingen?
Ok.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:01 schreef chansadres het volgende:
[..]
Laatste twee week niet maar de weken ervoor vond ik haar echt goed ja!
quote:
Ik denk vanaf volgende week, dan is de club gehalveerd.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:10 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..].
Vanaf wanneer gaan ze twee liedjes per persoon doen, ben bang dat vanavond weer de tijd volgeluld gaat worden..
Liedjes worden trouwens per week ook langer. Totdat er meerdere liedjes worden gezonden. Dan worden ze weer korter gemaakt.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:13 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik denk vanaf volgende week, dan is de club gehalveerd.
Ja, langere liedjes zijn leuk,ik vind het altijd jammer dat ze weerkorter worden, maar meerdere nummers zijn ook tof.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:19 schreef chansadres het volgende:
[..]
Liedjes worden trouwens per week ook langer. Totdat er meerdere liedjes worden gezonden. Dan worden ze weer korter gemaakt.
Korte nummers en dan per persoon 2 nummers vind ik leuker dan langere nummers en dan maar 1 nummer per persoon.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, langere liedjes zijn leuk,ik vind het altijd jammer dat ze weerkorter worden, maar meerdere nummers zijn ook tof.
Bij lange nummers kunnen ze echt laten zien wat ze kunnen doen met zo'n nummer, en met twee korte nummers kunnen ze laten zien dat ze twee verschillende dingen op een avond kunnen doen. Zoietsquote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Het heeft allebei zo z'n voor- en nadelen.
Stuur het naar RTL4!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:54 schreef alwaysthebest het volgende:
De show verlengen met een half uur, en 2 lange liedjes per persoon..
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:54 schreef alwaysthebest het volgende:
De show verlengen met een half uur, en 2 lange liedjes per persoon..
Oh, ik ben nog wel even de stad ingeweest, dus dat zou best kunnen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:03 schreef Fir3fly het volgende:
He SG, liep jij rond kwart voor 5 bij de Pathé langs? Zo ja, dan heb ik je gezien.
Zo bot, lui en klootzak was je toch helemaal nietquote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ga morgenochtend even uitleggen waarom ik de laatste weken zo'n botte luie klootzak ben en even weer mn modtaken serieus nemen.
Ik wacht in spanning af, me dunkt dat je ons idd wel wat uitleg verschuldigd bent.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ga morgenochtend even uitleggen waarom ik de laatste weken zo'n botte luie klootzak ben en even weer mn modtaken serieus nemen.
Maar nu even snel een bedankje voor Vaduz dat hij me smste voor m'n prono! Tof!
quote:Op zondag 28 januari 2007 00:51 schreef shiNinG_staR het volgende:
De nacht is niet goed voor me, net voor 100 euro kleding en spullen besteld bij H&M.
?quote:Op zondag 28 januari 2007 00:54 schreef Lynx666 het volgende:
Owja, ik moet nog mijn 3-maandelijkse verplichte aankoop bij NBC nog doen![]()
Ik heb me tot mijn spijt een keer zo'n abbo aan laten smeren, en dat verplicht me tot elke 3 maanden een verplichte aankoop doenquote:
Haha, die moet ik idd nog doorpluizen, maar weet niet of ik dat aandurf, word gek dan denk ikquote:Op zondag 28 januari 2007 00:53 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Ik werd echt helemaal gek van die catalogus die ik pas opgestuurd kreeg. Helaas stond ik rood.
![]()
Wat heb je zoal besteld?![]()
quote:Op zondag 28 januari 2007 00:59 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik heb me tot mijn spijt een keer zo'n abbo aan laten smeren, en dat verplicht me tot elke 3 maanden een verplichte aankoop doen. Ze beloven gouden kortingen maar incl. die kortingen betaal je nog even veel als in de winkel
. Pas na 2jaar kan ik het opzeggen. Gelukkig is die termijn bijna verlopen
.
Ja, CD's DVD's, boeken, en wat andere prullen. En hun aanbod is wel héél beperkt. Ook niet wat ze beloofd hebbenquote:Op zondag 28 januari 2007 01:00 schreef --Globe-- het volgende:
[..]Gelukkig ben je er bijna van af dan..
Wat kan je voor spul kopen dan.. dvd's/cd's enzo?
Leuk!quote:Op zondag 28 januari 2007 01:00 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Haha, die moet ik idd nog doorpluizen, maar weet niet of ik dat aandurf, word gek dan denk ik
O.a dit besteld:
[afbeelding]
[afbeelding]
en nog wat ondergoed, sieraden, en nog wat topjes.
Wat zijn je laatste aanwinsten dan zoal.quote:Op zondag 28 januari 2007 01:02 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ja, CD's DVD's, boeken, en wat andere prullen. En hun aanbod is wel héél beperkt. Ook niet wat ze beloofd hebben.
Bij hun gehaald? Das drie maanden geleden, en dat was de dvd "Crash" geloof ikquote:Op zondag 28 januari 2007 01:05 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Wat zijn je laatste aanwinsten dan zoal.
Nu al terug? Dan ben je niet uitgeweest zeker, want bij mij begint het altijd pas rond dit tijdstip als ik uitgaquote:Op zondag 28 januari 2007 01:10 schreef BVO het volgende:
Yooooooooooooooo.
Was gezellig. Te gezellig. Ben ietwat dronken nu.
Maaaaaaaaaaaaargoed, dat kijkt de afgang van Anja wat beer weg. Ik ga eens kijken. Of het wat is.
.
Dit lijkt ook echt totaal niet op 1 van jouw posts.quote:Op zondag 28 januari 2007 01:10 schreef BVO het volgende:
Yooooooooooooooo.
Was gezellig. Te gezellig. Ben ietwat dronken nu.
Maaaaaaaaaaaaargoed, dat kijkt de afgang van Anja wat beer weg. Ik ga eens kijken. Of het wat is.
.
Ik vind 'm zo gezelligerquote:Op zondag 28 januari 2007 01:12 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Dit lijkt ook echt totaal niet op 1 van jouw posts.![]()
8 Bacardi-cola's, dan typ je nog goedquote:Op zondag 28 januari 2007 01:13 schreef BVO het volgende:
Neeeeeeee. Gewon, een verjaardagje. Begon wat saai, maar na de 5e Bacardi-cola kwam de stemming er goed in hoor
. Maar ben na een stuk of 8 opgehouden.
Dusssssssssssssss.
Hoe is het nou met jou, shining?
Kom eens hier danquote:Op zondag 28 januari 2007 01:14 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
8 Bacardi-cola's, dan typ je nog goed.
Met mij gaat het goed hoor. Was ook liever iets leuks gaan doen maar moet de hele dag leren morgen, donderdag ga ik de schade inhalen
.
Wat een kutwijf is het toch ook hè..quote:Op zondag 28 januari 2007 01:16 schreef BVO het volgende:
'Globbbbbbeeeeeeeeeeeee. Jij ook al. Hoe tof.
Anja![]()
![]()
!!!
Kijk!!1!! Jij snapot het.quote:Op zondag 28 januari 2007 01:18 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Wat een kutwijf is het toch ook hè..
Jij mag dat bestquote:Op zondag 28 januari 2007 01:19 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik maak geen misbruik van dronken mannen.
VADUZZZZZZZZZZZ!!!quote:Op zondag 28 januari 2007 01:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Een slaapmutsje pakken en naar bed kerel.
Sveeeeeeeeeeeeeeeeeeenquote:
Dizer is way cooler dan jijquote:Op zondag 28 januari 2007 01:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Sveeeeeeeeeeeeeeeeeeen. Ik wil ook meeten met je. Ik ben toch veel toffer dan Dizer
. Echt waar.
quote:Op zondag 28 januari 2007 01:34 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Nu moet ik weer denken aan mn nachtmerrie een paar dagen geleden
quote:
Nou, dan zie ik je 11 februariquote:Op zondag 28 januari 2007 01:35 schreef BVO het volgende:
Maar weet jue, Sven, als jij mij meet, denk jij ook, hoe tof, dfe BVO!!!!!!
Desondanks wel een sigwaardige opmerkingquote:Op zondag 28 januari 2007 01:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dizer is way cooler dan jij.
Ik ben niet dronken.quote:Op zondag 28 januari 2007 01:19 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik maak geen misbruik van dronken mannen.
quote:Op zondag 28 januari 2007 01:42 schreef BVO het volgende:
Notitie aan BVO: niet met drank fokken. De het niet. Nu is het leuk, morgen denk je: wat eeebn lul ben ik, iedereen kan doit lezen. IEDEREENF! Heel de wereld. Gek eoigenlijk. Heel de wereld kan dit lezen, hoe stom ik nu ben. Als ik dit in een disco heb kunnen maar eeen beperkt aantal mensen het zien. Nu heel de wereld. Waarom die ik het dan????
Nouja, dat vertel ik morgen. Nu weet ik het niet.
Sorry..
Ach beevje, iedereen doet stomme dingen als ie dronken is, zelfs ik!quote:Op zondag 28 januari 2007 01:42 schreef BVO het volgende:
Notitie aan BVO: niet met drank fokken. De het niet. Nu is het leuk, morgen denk je: wat eeebn lul ben ik, iedereen kan doit lezen. IEDEREENF! Heel de wereld. Gek eoigenlijk. Heel de wereld kan dit lezen, hoe stom ik nu ben. Als ik dit in een disco heb kunnen maar eeen beperkt aantal mensen het zien. Nu heel de wereld. Waarom die ik het dan????
Nouja, dat vertel ik morgen. Nu weet ik het niet.
Sorry..
Ik verlaat je niet hoor, je mag wel meedoen als je wiltquote:Op zondag 28 januari 2007 01:45 schreef BVO het volgende:
Shining.
Verlaat je me nu voor de eerste de beste BOEPATIE?
Jij kn veel beter krijgen. Denk ik. Probeer het eens. Echt.
Ik heb dus 1 euro 20 aan haar gestemd netquote:
Ze heeft aal een vriend. Bah. Bij voorbaat kansloos. Ach, meer vrouwen dan mestkevers, denk ik altijd maar. Toch?quote:Op zondag 28 januari 2007 01:53 schreef Bupatih het volgende:
Je moet het hartje van een meisje niet proberen te veroveren door geld, Beev.
Met drank wel dan?quote:Op zondag 28 januari 2007 01:53 schreef Bupatih het volgende:
Je moet het hartje van een meisje niet proberen te veroveren met geld, Beev.
Ja, want dan kan je er gemakkelijker misbruik van maken.quote:
Nee, blijf!quote:Op zondag 28 januari 2007 02:09 schreef BVO het volgende:
Tijd om te gaan slapen dus.
Haha.
Weltrusten, ouwe rukkers. Het gaat jullie goied.
Bupa, hier zeg j iets moois.quote:Op zondag 28 januari 2007 02:20 schreef Bupatih het volgende:
Dit is zeker briljant. Daarom vraag ik je vriendelijk om niet te stoppen, maar door te gaan! Veeg dat pleintje leeg. Want weet je, Beev? Als je een enorme vuilnisbelt hebt, valt het niet meer zo op. Je bent er aan gewend geraakt. Maar als je nou op een net, schoon pleintje een paar papiertjes ziet liggen, valt het des te meer op.
Dus. Gooi die laatste beetjes vuilnis hier weg, Beev.
Nee, man. Moet je vaker doen.quote:Op zondag 28 januari 2007 10:55 schreef BVO het volgende:
Wat kan ik dom lullen zeg.
Nouja, een beetjequote:
Ik vind hem wel tof zo. Moet-ie vaker doen.quote:Op zondag 28 januari 2007 02:38 schreef Fir3fly het volgende:
Kan iemand B. er nog een paar inschenken?
Ik ben het vaker, regelmatig, maar nooit op FOK!quote:Op zondag 28 januari 2007 15:04 schreef charmed_angel het volgende:
Ik lees nooit de Red Room gesprekken terug. Maar toen ik hoorde dat BVO lekker aan het lamlullen was heb ik het maar even doorgelezen
GeweldigBVO je mag vaker dronken zijn.... dan doe ik met je mee
![]()
![]()
Misschien had iemand wat GHB in je drankje gedaanquote:Op zondag 28 januari 2007 17:44 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ben het vaker, regelmatig, maar nooit op FOK!.
Al was het nu wel meer dan normaal. Niet dat ik bijzonder veel op had, maar ik denk dat het nogal vreemd viel.
Je bent er zelf bij hoor, gastquote:Op zondag 28 januari 2007 17:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ben al sinds donderdagavond bezig met een non-stop rollercoaster van dronken zijn/kater/dronken zijn. Niet grappig
Tuurlijk ben ik er zelf bij.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:55 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Je bent er zelf bij hoor, gast![]()
Als je het niet wilt, doe het dan niet. Loop niet te zeikenIk wou dat ik nog nonstop zuipfeesten af kun struinen
![]()
Mwah, daar zie ik die mensen niet bepaald voor aanquote:Op zondag 28 januari 2007 17:54 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Misschien had iemand wat GHB in je drankje gedaan![]()
Als je toch niets doet met je eigen kritiek, waarom lever je die danquote:Op zondag 28 januari 2007 17:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Tuurlijk ben ik er zelf bij.Maar dan mag ik na afloop nog wel m'n eigen gedrag bekritiseren
Ook op verjaardagen gebeuren soms rare dingenquote:Op zondag 28 januari 2007 17:57 schreef BVO het volgende:
[..]
Mwah, daar zie ik die mensen niet bepaald voor aan.
Was slechts een verjaardag he.
Trust me. Na dit weekend doe ik ECHT wel wat met m'n eigen kritiekquote:Op zondag 28 januari 2007 18:00 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Als je toch niets doet met je eigen kritiek, waarom lever je die dan![]()
Let's get this over with:quote:Op zondag 28 januari 2007 00:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik wacht in spanning af, me dunkt dat je ons idd wel wat uitleg verschuldigd bent.
Das een goede instellingquote:Op zondag 28 januari 2007 18:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Bedoel ik ben gewoon 19 a.s. woensdag en wat doe ik nou met m'n leven? Fucking nix, want iets afmaken lukt me niet...
Heb je het nu over een blootvoetse dokter of documentairequote:Op zondag 28 januari 2007 18:44 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik zou je bijna PeRi's barefoot doc aan gaan raden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |