quote:Op zondag 28 januari 2007 01:16 schreef BVO het volgende:
'Globbbbbbeeeeeeeeeeeee. Jij ook al. Hoe tof.
Begon zo'n meid daar over X Factor, da ze dat strak ging kijken. Dus ik zo over Anja. Raad eens wat ze zegt![]()
!
'Ja, ze zingt wel goed, maar.......... ze mist de X Factor'. Nou, dan weet je, an heb je me. Dus ik zo hoe tof, Anja was leuk. Dus ik zo 2 keer stemmen.
Lees ik nu dat ze slecht was![]()
. Mijn Anja, wat doe je. Toch 2 keer gestemd. Maar morgen exit. Ben ik bang. Jamer ou. Ze kan zoveel beter.
Anja![]()
![]()
!!!
quote:Op zondag 28 januari 2007 01:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Kijk!!1!! Jij snapot het.
Ik haar daar zo verdedigen. Zo'n ouder mens... ja, maar ze is zo verheven! Ik zo... nee, echt niet, ik heb dr meegemaakt ze is leeueueueuek
!
Dus ik zo 2 keer stemmen. Blijkt ze slecht geweest te zijn. Sta ik me effe voor lul. 1,20 eur weggeooid. Dankje, Anja!!!!!
quote:Op zondag 28 januari 2007 01:38 schreef BVO het volgende:
Verdoerie Anja, ik steun je, jij ingt slecht.
Nu zet ik me al voor lul met die drank., wat moeten die mensen nou van me denken?!?!?!?! :'(.
Bob, je hebt geen smaaaaaak!!!!! Val op een jong ding, niet op oude Anja. Dat denken ze/. Zingt ze ook nog slecht.,
Verdorie, ANJA!!!!!!
Ik leefquote:Op zondag 28 januari 2007 01:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik heb dus 1 euro 20 aan haar gestemd net. Omdat dat overigens apetijtelijk meid haar wel goed vond, maar haar dex facto vond missen. Zong ze slecht. Maar ik verdedigde haar. Sta ik voor lul.
DANK JE< ANJA!!!!!
Dan zijn je smsjes toch gewoon goed terecht gekomen.quote:Op zondag 28 januari 2007 12:56 schreef BVO het volgende:
Neeee.
Ik denk het. Dat wel. Maar Anja is nog steeds tof.
`Die grap had ik al gemaaktquote:Op zondag 28 januari 2007 23:16 schreef shiNinG_staR het volgende:
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat het verschil tussen Anja en Christian of Dorine twee smsjes bedroeg!
Boeiend, ik vind die van jou grappiger.quote:Op zondag 28 januari 2007 23:29 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Serieus waar. Nouja, we hebben dezelfde humor
!
quote:Op zondag 28 januari 2007 23:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Boeiend, ik vind die van jou grappiger.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |