Ze heeft aal een vriend. Bah. Bij voorbaat kansloos. Ach, meer vrouwen dan mestkevers, denk ik altijd maar. Toch?quote:Op zondag 28 januari 2007 01:53 schreef Bupatih het volgende:
Je moet het hartje van een meisje niet proberen te veroveren door geld, Beev.
Met drank wel dan?quote:Op zondag 28 januari 2007 01:53 schreef Bupatih het volgende:
Je moet het hartje van een meisje niet proberen te veroveren met geld, Beev.
Ja, want dan kan je er gemakkelijker misbruik van maken.quote:
Nee, blijf!quote:Op zondag 28 januari 2007 02:09 schreef BVO het volgende:
Tijd om te gaan slapen dus.
Haha.
Weltrusten, ouwe rukkers. Het gaat jullie goied.
Bupa, hier zeg j iets moois.quote:Op zondag 28 januari 2007 02:20 schreef Bupatih het volgende:
Dit is zeker briljant. Daarom vraag ik je vriendelijk om niet te stoppen, maar door te gaan! Veeg dat pleintje leeg. Want weet je, Beev? Als je een enorme vuilnisbelt hebt, valt het niet meer zo op. Je bent er aan gewend geraakt. Maar als je nou op een net, schoon pleintje een paar papiertjes ziet liggen, valt het des te meer op.
Dus. Gooi die laatste beetjes vuilnis hier weg, Beev.
Nee, man. Moet je vaker doen.quote:Op zondag 28 januari 2007 10:55 schreef BVO het volgende:
Wat kan ik dom lullen zeg.
Nouja, een beetjequote:
Ik vind hem wel tof zo. Moet-ie vaker doen.quote:Op zondag 28 januari 2007 02:38 schreef Fir3fly het volgende:
Kan iemand B. er nog een paar inschenken?
Ik ben het vaker, regelmatig, maar nooit op FOK!quote:Op zondag 28 januari 2007 15:04 schreef charmed_angel het volgende:
Ik lees nooit de Red Room gesprekken terug. Maar toen ik hoorde dat BVO lekker aan het lamlullen was heb ik het maar even doorgelezen
GeweldigBVO je mag vaker dronken zijn.... dan doe ik met je mee
![]()
![]()
Misschien had iemand wat GHB in je drankje gedaanquote:Op zondag 28 januari 2007 17:44 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ben het vaker, regelmatig, maar nooit op FOK!.
Al was het nu wel meer dan normaal. Niet dat ik bijzonder veel op had, maar ik denk dat het nogal vreemd viel.
Je bent er zelf bij hoor, gastquote:Op zondag 28 januari 2007 17:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ben al sinds donderdagavond bezig met een non-stop rollercoaster van dronken zijn/kater/dronken zijn. Niet grappig
Tuurlijk ben ik er zelf bij.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:55 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Je bent er zelf bij hoor, gast![]()
Als je het niet wilt, doe het dan niet. Loop niet te zeikenIk wou dat ik nog nonstop zuipfeesten af kun struinen
![]()
Mwah, daar zie ik die mensen niet bepaald voor aanquote:Op zondag 28 januari 2007 17:54 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Misschien had iemand wat GHB in je drankje gedaan![]()
Als je toch niets doet met je eigen kritiek, waarom lever je die danquote:Op zondag 28 januari 2007 17:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Tuurlijk ben ik er zelf bij.Maar dan mag ik na afloop nog wel m'n eigen gedrag bekritiseren
Ook op verjaardagen gebeuren soms rare dingenquote:Op zondag 28 januari 2007 17:57 schreef BVO het volgende:
[..]
Mwah, daar zie ik die mensen niet bepaald voor aan.
Was slechts een verjaardag he.
Trust me. Na dit weekend doe ik ECHT wel wat met m'n eigen kritiekquote:Op zondag 28 januari 2007 18:00 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Als je toch niets doet met je eigen kritiek, waarom lever je die dan![]()
Let's get this over with:quote:Op zondag 28 januari 2007 00:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik wacht in spanning af, me dunkt dat je ons idd wel wat uitleg verschuldigd bent.
Das een goede instellingquote:Op zondag 28 januari 2007 18:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Bedoel ik ben gewoon 19 a.s. woensdag en wat doe ik nou met m'n leven? Fucking nix, want iets afmaken lukt me niet...
Heb je het nu over een blootvoetse dokter of documentairequote:Op zondag 28 januari 2007 18:44 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik zou je bijna PeRi's barefoot doc aan gaan raden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |