Veel plezier, Peri! Geniet ervan en vertel ons alles als je weer terug bentquote:Op vrijdag 26 januari 2007 08:04 schreef PeRi het volgende:. Poppedropjes, mama gaat de boel op stelten zetten in London. Wees lief voor CDP, niet teveel pesten hè. Fijn weekend allemaal! Tot maandag
.
Veel plezierquote:Op vrijdag 26 januari 2007 08:04 schreef PeRi het volgende:. Poppedropjes, mama gaat de boel op stelten zetten in London. Wees lief voor CDP, niet teveel pesten hè. Fijn weekend allemaal! Tot maandag
.
Veel plezierquote:Op vrijdag 26 januari 2007 08:04 schreef PeRi het volgende:. Poppedropjes, mama gaat de boel op stelten zetten in London. Wees lief voor CDP, niet teveel pesten hè. Fijn weekend allemaal! Tot maandag
.
.
Is nog leuk om terug te lezen als ze terug isquote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Veel plezier hoef ik PeRi niet meer te wensen, ziet ze toch niet meer.
Peri teruglezenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:30 schreef Woelli het volgende:
[..]
Is nog leuk om terug te lezen als ze terug is![]()
Gefeliciteerd met je mannetjequote:Op vrijdag 26 januari 2007 08:13 schreef Natalie het volgende:
Dat hebben we toch snel volgebabbeld
* Natalie deelt taart uit
(is toch in huis)
Mogen we allemaal taart komen eten?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 08:13 schreef Natalie het volgende:
Dat hebben we toch snel volgebabbeld
* Natalie deelt taart uit
(is toch in huis)
Ik ken ze niet, ik stond slechts achter de lensquote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:17 schreef -Vaduz- het volgende:
We hebben er lang naartoe geleefd.
Benoem jij de heren op de foto even BVO.
Lynxx staat er niet op! jammer hoorquote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:52 schreef chansadres het volgende:
Vriendjes van Lynx. Dat zie je toch zo!
Ik zat op een ander feestquote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:53 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Lynxx staat er niet op! jammer hoor![]()
Niet, jij bediende de camera. Logisch tochquote:
Jij was er idd wèlquote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:31 schreef chansadres het volgende:
[..]
Niet, jij bediende de camera. Logisch toch![]()
Natuurlijk was ik er! Ik wil jouw feestje toch niet missen. Alleen dude, krijg andere vrienden.quote:
Omdat jij deze knullen allemaal hebt ingepikt zekerquote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:33 schreef chansadres het volgende:
[..]
Natuurlijk was ik er! Ik wil jouw feestje toch niet missen. Alleen dude, krijg andere vrienden.![]()
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omdat jij deze knullen allemaal hebt ingepikt zeker.
Mij niet gezien zeg.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:36 schreef chansadres het volgende:
[..]
![]()
Not in a milion years!
Hoezo?
Interesse in eentje?![]()
Inderdaad. Ik zou ook wel willen weten hoe Lynx' kloon eruit zietquote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:53 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Lynxx staat er niet op! jammer hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |