Nee joh, maar dat liedje gaat toch over een blindequote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:10 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Lionel is ook niet blind hoor.![]()
Nee hoor, vanavond ontkomt ze niet aan de sing-offquote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Dorine kan het dan weer heerlijk lelijk zingen, alle lof van de jury krijgen en dan makkelijk naar volgende week. Hiep hoi.
Ja, en dan gaat ze alsnog door als het even tegenzitquote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:20 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Nee hoor, vanavond ontkomt ze niet aan de sing-off.
Ja, maar degene die het zingt niet. Blind kijken zal Dorine hierbij niet zoveel helpen, denk ik.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:16 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Nee joh, maar dat liedje gaat toch over een blinde.
Henk laat 'r wel door, maar ik denk niet dat Marianne en Henkjan er ook zo over denken.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, en dan gaat ze alsnog door als het even tegenzit.
Klopt helemaalquote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:23 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Ja, maar degene die het zingt niet. Blind kijken zal Dorine hierbij niet zoveel helpen, denk ik.Niet dat ik dat erg vind, de hele gimmick Dorine heeft nu eigenlijk wel lang genoeg geduurd.
![]()
Nee oke, maar dan kan ze zich helemaal inleven in de tekst, enzooo.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:23 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Ja, maar degene die het zingt niet. Blind kijken zal Dorine hierbij niet zoveel helpen, denk ik.Niet dat ik dat erg vind, de hele gimmick Dorine heeft nu eigenlijk wel lang genoeg geduurd.
![]()
Dan heb ik liever Christian.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:44 schreef Californian_dreamer het volgende:
exit voor dorine deze week inderdaad. en verder hoop ik dat richy in de sing-off terecht komt. omdat hij gewoon al weken onder de maat presteert, en omdat er wel weer eens een kandidaat van HJ in de sing-off mag zitten.
ook goedquote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:44 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dan heb ik liever Christian.
Ik ben Christian zat. Hij had wat mij betreft niet eens door gemogen naar de liveshows. Nadeche had daar moeten staan.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:48 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
ook goed
maar over het algemeen vind ik Richy gewoon slechter dan Christian tijdens de liveshows
Mee eens. Bij de Ultieme Test vond ik 'm prima, en een leuke gast, maar sinds de liveshow wordt ie alleen maar slaapverwekkender. Zoals ie Smooth deedquote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:48 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
ook goed
maar over het algemeen vind ik Richy gewoon slechter dan Christian tijdens de liveshows
preciesquote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:56 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Mee eens. Bij de Ultieme Test vond ik 'm prima, en een leuke gast, maar sinds de liveshow wordt ie alleen maar slaapverwekkender. Zoals ie Smooth deed.
Richy dus he. Christian vond ik bij de Ultieme Test een jankzak, een nepfiguur. Sinds de liveshows is ie zoveel vooruit gegaan, dat ie nog een kans maakt ook. Vind 'm ook sympatieker geworden
.
Dus wmb Richy exit. Maar omdat ik denk dat Dorine naast Richy ook in de singoff komt zal zij het eerst het veld moeten ruimen. Daarna Richy. En daarna zien we wel.
Vind je haar serieus mooi zingen?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:58 schreef chansadres het volgende:
Dorine!
Voor mij mag ze volgende week er ook nog inblijven!
En Hello is een mooi nummer voor haar denk ik
Laatste twee week niet maar de weken ervoor vond ik haar echt goed ja!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vind je haar serieus mooi zingen?
Ok.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:01 schreef chansadres het volgende:
[..]
Laatste twee week niet maar de weken ervoor vond ik haar echt goed ja!
quote:
Ik denk vanaf volgende week, dan is de club gehalveerd.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:10 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..].
Vanaf wanneer gaan ze twee liedjes per persoon doen, ben bang dat vanavond weer de tijd volgeluld gaat worden..
Liedjes worden trouwens per week ook langer. Totdat er meerdere liedjes worden gezonden. Dan worden ze weer korter gemaakt.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:13 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik denk vanaf volgende week, dan is de club gehalveerd.
Ja, langere liedjes zijn leuk,ik vind het altijd jammer dat ze weerkorter worden, maar meerdere nummers zijn ook tof.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:19 schreef chansadres het volgende:
[..]
Liedjes worden trouwens per week ook langer. Totdat er meerdere liedjes worden gezonden. Dan worden ze weer korter gemaakt.
Korte nummers en dan per persoon 2 nummers vind ik leuker dan langere nummers en dan maar 1 nummer per persoon.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, langere liedjes zijn leuk,ik vind het altijd jammer dat ze weerkorter worden, maar meerdere nummers zijn ook tof.
Bij lange nummers kunnen ze echt laten zien wat ze kunnen doen met zo'n nummer, en met twee korte nummers kunnen ze laten zien dat ze twee verschillende dingen op een avond kunnen doen. Zoietsquote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Het heeft allebei zo z'n voor- en nadelen.
Stuur het naar RTL4!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:54 schreef alwaysthebest het volgende:
De show verlengen met een half uur, en 2 lange liedjes per persoon..
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:54 schreef alwaysthebest het volgende:
De show verlengen met een half uur, en 2 lange liedjes per persoon..
Oh, ik ben nog wel even de stad ingeweest, dus dat zou best kunnen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:03 schreef Fir3fly het volgende:
He SG, liep jij rond kwart voor 5 bij de Pathé langs? Zo ja, dan heb ik je gezien.
Zo bot, lui en klootzak was je toch helemaal nietquote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ga morgenochtend even uitleggen waarom ik de laatste weken zo'n botte luie klootzak ben en even weer mn modtaken serieus nemen.
Ik wacht in spanning af, me dunkt dat je ons idd wel wat uitleg verschuldigd bent.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ga morgenochtend even uitleggen waarom ik de laatste weken zo'n botte luie klootzak ben en even weer mn modtaken serieus nemen.
Maar nu even snel een bedankje voor Vaduz dat hij me smste voor m'n prono! Tof!
quote:Op zondag 28 januari 2007 00:51 schreef shiNinG_staR het volgende:
De nacht is niet goed voor me, net voor 100 euro kleding en spullen besteld bij H&M.
?quote:Op zondag 28 januari 2007 00:54 schreef Lynx666 het volgende:
Owja, ik moet nog mijn 3-maandelijkse verplichte aankoop bij NBC nog doen![]()
Ik heb me tot mijn spijt een keer zo'n abbo aan laten smeren, en dat verplicht me tot elke 3 maanden een verplichte aankoop doenquote:
Haha, die moet ik idd nog doorpluizen, maar weet niet of ik dat aandurf, word gek dan denk ikquote:Op zondag 28 januari 2007 00:53 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Ik werd echt helemaal gek van die catalogus die ik pas opgestuurd kreeg. Helaas stond ik rood.
![]()
Wat heb je zoal besteld?![]()
quote:Op zondag 28 januari 2007 00:59 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik heb me tot mijn spijt een keer zo'n abbo aan laten smeren, en dat verplicht me tot elke 3 maanden een verplichte aankoop doen. Ze beloven gouden kortingen maar incl. die kortingen betaal je nog even veel als in de winkel
. Pas na 2jaar kan ik het opzeggen. Gelukkig is die termijn bijna verlopen
.
Ja, CD's DVD's, boeken, en wat andere prullen. En hun aanbod is wel héél beperkt. Ook niet wat ze beloofd hebbenquote:Op zondag 28 januari 2007 01:00 schreef --Globe-- het volgende:
[..]Gelukkig ben je er bijna van af dan..
Wat kan je voor spul kopen dan.. dvd's/cd's enzo?
Leuk!quote:Op zondag 28 januari 2007 01:00 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Haha, die moet ik idd nog doorpluizen, maar weet niet of ik dat aandurf, word gek dan denk ik
O.a dit besteld:
[afbeelding]
[afbeelding]
en nog wat ondergoed, sieraden, en nog wat topjes.
Wat zijn je laatste aanwinsten dan zoal.quote:Op zondag 28 januari 2007 01:02 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ja, CD's DVD's, boeken, en wat andere prullen. En hun aanbod is wel héél beperkt. Ook niet wat ze beloofd hebben.
Bij hun gehaald? Das drie maanden geleden, en dat was de dvd "Crash" geloof ikquote:Op zondag 28 januari 2007 01:05 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Wat zijn je laatste aanwinsten dan zoal.
Nu al terug? Dan ben je niet uitgeweest zeker, want bij mij begint het altijd pas rond dit tijdstip als ik uitgaquote:Op zondag 28 januari 2007 01:10 schreef BVO het volgende:
Yooooooooooooooo.
Was gezellig. Te gezellig. Ben ietwat dronken nu.
Maaaaaaaaaaaaargoed, dat kijkt de afgang van Anja wat beer weg. Ik ga eens kijken. Of het wat is.
.
Dit lijkt ook echt totaal niet op 1 van jouw posts.quote:Op zondag 28 januari 2007 01:10 schreef BVO het volgende:
Yooooooooooooooo.
Was gezellig. Te gezellig. Ben ietwat dronken nu.
Maaaaaaaaaaaaargoed, dat kijkt de afgang van Anja wat beer weg. Ik ga eens kijken. Of het wat is.
.
Ik vind 'm zo gezelligerquote:Op zondag 28 januari 2007 01:12 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Dit lijkt ook echt totaal niet op 1 van jouw posts.![]()
8 Bacardi-cola's, dan typ je nog goedquote:Op zondag 28 januari 2007 01:13 schreef BVO het volgende:
Neeeeeeee. Gewon, een verjaardagje. Begon wat saai, maar na de 5e Bacardi-cola kwam de stemming er goed in hoor
. Maar ben na een stuk of 8 opgehouden.
Dusssssssssssssss.
Hoe is het nou met jou, shining?
Kom eens hier danquote:Op zondag 28 januari 2007 01:14 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
8 Bacardi-cola's, dan typ je nog goed.
Met mij gaat het goed hoor. Was ook liever iets leuks gaan doen maar moet de hele dag leren morgen, donderdag ga ik de schade inhalen
.
Wat een kutwijf is het toch ook hč..quote:Op zondag 28 januari 2007 01:16 schreef BVO het volgende:
'Globbbbbbeeeeeeeeeeeee. Jij ook al. Hoe tof.
Anja![]()
![]()
!!!
Kijk!!1!! Jij snapot het.quote:Op zondag 28 januari 2007 01:18 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Wat een kutwijf is het toch ook hč..
Jij mag dat bestquote:Op zondag 28 januari 2007 01:19 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik maak geen misbruik van dronken mannen.
VADUZZZZZZZZZZZ!!!quote:Op zondag 28 januari 2007 01:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Een slaapmutsje pakken en naar bed kerel.
Sveeeeeeeeeeeeeeeeeeenquote:
Dizer is way cooler dan jijquote:Op zondag 28 januari 2007 01:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Sveeeeeeeeeeeeeeeeeeen. Ik wil ook meeten met je. Ik ben toch veel toffer dan Dizer
. Echt waar.
quote:Op zondag 28 januari 2007 01:34 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Nu moet ik weer denken aan mn nachtmerrie een paar dagen geleden
quote:
Nou, dan zie ik je 11 februariquote:Op zondag 28 januari 2007 01:35 schreef BVO het volgende:
Maar weet jue, Sven, als jij mij meet, denk jij ook, hoe tof, dfe BVO!!!!!!
Desondanks wel een sigwaardige opmerkingquote:Op zondag 28 januari 2007 01:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dizer is way cooler dan jij.
Ik ben niet dronken.quote:Op zondag 28 januari 2007 01:19 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik maak geen misbruik van dronken mannen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |