Daar heb ik ook last vanquote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:04 schreef charmed_angel het volgende:
GoedemorgenWaarom kan ik nou nooit langer uitslapen dan 10 uur?
![]()
Van hetzelfdequote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ook niet, goeiemiddag!
Nouja, ze kijkt iig al alsof ze bijna blind is.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Trouwens: Dorine schijnt Hello van Lionel Richie te gaan zingen.
Weet je er nog meer?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Trouwens: Dorine schijnt Hello van Lionel Richie te gaan zingen.
Nee, alleen Dorinequote:
Lionel is ook niet blind hoor.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:51 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Nouja, ze kijkt iig al alsof ze bijna blind is.
Nee joh, maar dat liedje gaat toch over een blindequote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:10 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Lionel is ook niet blind hoor.![]()
Nee hoor, vanavond ontkomt ze niet aan de sing-offquote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Dorine kan het dan weer heerlijk lelijk zingen, alle lof van de jury krijgen en dan makkelijk naar volgende week. Hiep hoi.
Ja, en dan gaat ze alsnog door als het even tegenzitquote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:20 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Nee hoor, vanavond ontkomt ze niet aan de sing-off.
Ja, maar degene die het zingt niet. Blind kijken zal Dorine hierbij niet zoveel helpen, denk ik.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:16 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Nee joh, maar dat liedje gaat toch over een blinde.
Henk laat 'r wel door, maar ik denk niet dat Marianne en Henkjan er ook zo over denken.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, en dan gaat ze alsnog door als het even tegenzit.
Klopt helemaalquote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:23 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Ja, maar degene die het zingt niet. Blind kijken zal Dorine hierbij niet zoveel helpen, denk ik.Niet dat ik dat erg vind, de hele gimmick Dorine heeft nu eigenlijk wel lang genoeg geduurd.
![]()
Nee oke, maar dan kan ze zich helemaal inleven in de tekst, enzooo.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:23 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Ja, maar degene die het zingt niet. Blind kijken zal Dorine hierbij niet zoveel helpen, denk ik.Niet dat ik dat erg vind, de hele gimmick Dorine heeft nu eigenlijk wel lang genoeg geduurd.
![]()
Dan heb ik liever Christian.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:44 schreef Californian_dreamer het volgende:
exit voor dorine deze week inderdaad. en verder hoop ik dat richy in de sing-off terecht komt. omdat hij gewoon al weken onder de maat presteert, en omdat er wel weer eens een kandidaat van HJ in de sing-off mag zitten.
ook goedquote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:44 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dan heb ik liever Christian.
Ik ben Christian zat. Hij had wat mij betreft niet eens door gemogen naar de liveshows. Nadeche had daar moeten staan.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:48 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
ook goed
maar over het algemeen vind ik Richy gewoon slechter dan Christian tijdens de liveshows
Mee eens. Bij de Ultieme Test vond ik 'm prima, en een leuke gast, maar sinds de liveshow wordt ie alleen maar slaapverwekkender. Zoals ie Smooth deedquote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:48 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
ook goed
maar over het algemeen vind ik Richy gewoon slechter dan Christian tijdens de liveshows
preciesquote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:56 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Mee eens. Bij de Ultieme Test vond ik 'm prima, en een leuke gast, maar sinds de liveshow wordt ie alleen maar slaapverwekkender. Zoals ie Smooth deed.
Richy dus he. Christian vond ik bij de Ultieme Test een jankzak, een nepfiguur. Sinds de liveshows is ie zoveel vooruit gegaan, dat ie nog een kans maakt ook. Vind 'm ook sympatieker geworden
.
Dus wmb Richy exit. Maar omdat ik denk dat Dorine naast Richy ook in de singoff komt zal zij het eerst het veld moeten ruimen. Daarna Richy. En daarna zien we wel.
Vind je haar serieus mooi zingen?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:58 schreef chansadres het volgende:
Dorine!
Voor mij mag ze volgende week er ook nog inblijven!
En Hello is een mooi nummer voor haar denk ik
Laatste twee week niet maar de weken ervoor vond ik haar echt goed ja!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vind je haar serieus mooi zingen?
Ok.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:01 schreef chansadres het volgende:
[..]
Laatste twee week niet maar de weken ervoor vond ik haar echt goed ja!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |