Buffaty the vamdizer slayer.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zal eens een paar staken door je hart boren, gast.
Nee, ik word er niet beter in.quote:
Nee, hoor. Ik ben alleen goed in rollenspellen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.Wat ben je toch ook een boos jongetje af en toe.
Zie je nou wel. Dat gedrag van jou al die jaren, dat moest wel uit een Turk komen die doet alsof hij een perfecte Nederlander is. En wanneer hij het gevoel krijgt dat hij niet gerespecteerd wordt en dat niemand meer naar hem kijkt als een Nederlander. Dan flipt hij. En gaat hij het foute pad op! We hebben je al één keer zo meegemaakt, toen ben je gaan staken en nu ga je woorden gebruiken zoals gast...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zal eens een paar staken door je hart boren, gast.
En daarna naar R&P om zeven maagden uit te zoeken!quote:Op zondag 28 januari 2007 00:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zie je nou wel. Dat gedrag van jou al die jaren, dat moest wel uit een Turk komen die doet alsof hij een perfecte Nederlander is. En wanneer hij het gevoel krijgt dat hij niet gerespecteerd wordt en dat niemand meer naar hem kijkt als een Nederlander. Dan flipt hij. En gaat hij het foute pad op! We hebben je al één keer zo meegemaakt, toen ben je gaan staken en nu ga je woorden gebruiken zoals gast...
Wat ga je hierna doen? Woorden zoals Allah en Sagbi gebruiken?
Pfff, wollah. Ik zweer, ik maak je kapot, gast!quote:Op zondag 28 januari 2007 00:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zie je nou wel. Dat gedrag van jou al die jaren, dat moest wel uit een Turk komen die doet alsof hij een perfecte Nederlander is. En wanneer hij het gevoel krijgt dat hij niet gerespecteerd wordt en dat niemand meer naar hem kijkt als een Nederlander. Dan flipt hij. En gaat hij het foute pad op! We hebben je al één keer zo meegemaakt, toen ben je gaan staken en nu ga je woorden gebruiken zoals gast...
Wat ga je hierna doen? Woorden zoals Allah en Sagbi gebruiken?
Zeven? We leven niet in een recessie.quote:Op zondag 28 januari 2007 00:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
En daarna naar R&P om zeven maagden uit te zoeken!
Noem je mij een buitenlander? Gaan we zo beginnen? Homoquote:Op zondag 28 januari 2007 00:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien refereert gast wel naar jou als buitenlander Dizer.
Zou ik niet doen, zit je met 7 borderliners opgescheept..quote:Op zondag 28 januari 2007 00:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
En daarna naar R&P om zeven maagden uit te zoeken!
Ik noem je geen buitenlander! Lezen, Turk!quote:Op zondag 28 januari 2007 00:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Noem je mij een buitenlander? Gaan we zo beginnen? Homo!
Eerder homo. Dat mens is in sommige foto's net een manquote:Op zondag 28 januari 2007 00:06 schreef Bupatih het volgende:
Dizer, hier word zelfs jij toch spontaan hetero van?
Dus je vindt haar wel lekker?quote:Op zondag 28 januari 2007 00:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Eerder homo. Dat mens is in sommige foto's net een man.
Poepgraaierquote:Op zondag 28 januari 2007 00:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik noem je geen buitenlander! Lezen, Turk!
Zolang ikquote:Op zondag 28 januari 2007 00:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
Poepgraaier
(als ie te erg is, moet je het zeggen)
niet als PI gebruik kan 't er mee door.
Dat zeg ik toch nergens, mongoolquote:Op zondag 28 januari 2007 00:09 schreef Bupatih het volgende:
"Oh, ik scheld je uit! Voor iets heel ergs! Zo!
Maar als het iets te hard is, moet je het zeggen, hoor. Dan neem ik alles terug."
Ik heb een brede borstkas en een vierkant hoofd. Een combinatie waar een heleboel mannen tienduizenden euro's aan uitgeven om zo uit te mogen zienquote:
Dan zou ik op zwart moe..quote:Op zondag 28 januari 2007 00:12 schreef Svensational het volgende:
Krijgen we dan nu een herhaling van de rel tussen Bupa en Dizer van vorig jaar, wat iedereen geloofde en dat het dan eindigt met dat Bupa op zwa....oh wacht..
Hé, imbiciel... ik ben geen mocroquote:Op zondag 28 januari 2007 00:12 schreef Bupatih het volgende:
Ja, omdat wij daarmee willen refereren naar het tijdperk dat we met Lego speelden.Snap dat dan, Berber! Met je Lego®-hoofd!
Ik zou eerder verwijzen naar de rel met "die", aangezien "wat" hier slaat op de hele vorige zin, waarmee je dus zoveel wilt zeggen dat iedereen in de herhaling van de rel tussen Bupa en Dizer geloofde.quote:Op zondag 28 januari 2007 00:12 schreef Svensational het volgende:
Krijgen we dan nu een herhaling van de rel tussen Bupa en Dizer van vorig jaar, wat iedereen geloofde en dat het dan eindigt met dat Bupa op zwa....oh wacht..
ik twijfelde al.quote:Op zondag 28 januari 2007 00:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zou eerder verwijzen naar de rel met "die", aangezien "wat" hier slaat op de hele vorige zin, waarmee je dus zoveel wilt zeggen dat iedereen in de herhaling van de rel tussen Bupa en Dizer geloofde.
En laat nou de grote mensen verder bashen, wil je?
Het enige verschil is dat jullie vróúwen een snor hebben in plaats van de man. Ga je vlassnor toch trimmen, kameelkrikker.quote:
Hoer.quote:Op zondag 28 januari 2007 00:16 schreef Dizer het volgende:
Maaruh poepies, ik ga naar bed.
Weltrusten DaMart
Weltrusten Bupatih
Weltrusten Tha_Erik
Weltrusten Lynx666
Weltrusten Svensational.
Heb je al vijf keer naar Allah gebeden vandaag?quote:Op zondag 28 januari 2007 00:16 schreef Dizer het volgende:
Maaruh poepies, ik ga naar bed.
Weltrusten DaMart
Weltrusten Bupatih
Weltrusten Tha_Erik
Weltrusten Lynx666
Weltrusten Svensational.
Ja, in de ochtend kun je het weer goedmaken nu heb ik hoofdpijnquote:Op zondag 28 januari 2007 00:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
Sorry. Weltrusten Ody moppy poppy toppy
!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |