Dan zou ik op zwart moe..quote:Op zondag 28 januari 2007 00:12 schreef Svensational het volgende:
Krijgen we dan nu een herhaling van de rel tussen Bupa en Dizer van vorig jaar, wat iedereen geloofde en dat het dan eindigt met dat Bupa op zwa....oh wacht..
Hé, imbiciel... ik ben geen mocroquote:Op zondag 28 januari 2007 00:12 schreef Bupatih het volgende:
Ja, omdat wij daarmee willen refereren naar het tijdperk dat we met Lego speelden.Snap dat dan, Berber! Met je Lego®-hoofd!
Ik zou eerder verwijzen naar de rel met "die", aangezien "wat" hier slaat op de hele vorige zin, waarmee je dus zoveel wilt zeggen dat iedereen in de herhaling van de rel tussen Bupa en Dizer geloofde.quote:Op zondag 28 januari 2007 00:12 schreef Svensational het volgende:
Krijgen we dan nu een herhaling van de rel tussen Bupa en Dizer van vorig jaar, wat iedereen geloofde en dat het dan eindigt met dat Bupa op zwa....oh wacht..
ik twijfelde al.quote:Op zondag 28 januari 2007 00:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zou eerder verwijzen naar de rel met "die", aangezien "wat" hier slaat op de hele vorige zin, waarmee je dus zoveel wilt zeggen dat iedereen in de herhaling van de rel tussen Bupa en Dizer geloofde.
En laat nou de grote mensen verder bashen, wil je?
Het enige verschil is dat jullie vróúwen een snor hebben in plaats van de man. Ga je vlassnor toch trimmen, kameelkrikker.quote:
Hoer.quote:Op zondag 28 januari 2007 00:16 schreef Dizer het volgende:
Maaruh poepies, ik ga naar bed.
Weltrusten DaMart
Weltrusten Bupatih
Weltrusten Tha_Erik
Weltrusten Lynx666
Weltrusten Svensational.
Heb je al vijf keer naar Allah gebeden vandaag?quote:Op zondag 28 januari 2007 00:16 schreef Dizer het volgende:
Maaruh poepies, ik ga naar bed.
Weltrusten DaMart
Weltrusten Bupatih
Weltrusten Tha_Erik
Weltrusten Lynx666
Weltrusten Svensational.
Ja, in de ochtend kun je het weer goedmaken nu heb ik hoofdpijnquote:Op zondag 28 januari 2007 00:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
Sorry. Weltrusten Ody moppy poppy toppy
!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |