Euhm, we zeggen het als we zo onze vuisten tegen elkaar aan tikken.quote:Op zondag 28 januari 2007 03:17 schreef Bupatih het volgende:
Is 'Vuisje' vergelijkbaar met 'Boks'?
'.
quote:Op zondag 28 januari 2007 03:18 schreef Bupatih het volgende:
Ja, dan zeggen 'wij' 'hier' 'Boks!'
Of, hihi, houd je vast, 'Tik 'm aan, Marokkaan! [afbeelding]'.
Omg, de perfectie! Ik heb vandaag nog een soortgelijk gesprek gehad.quote:Op zondag 28 januari 2007 03:20 schreef Bupatih het volgende:
Vuisje.Klinkt ook zo Vlaams, hè.
"Hela, hoe is het?"
"Ja, goe. Ik heb net wat eten gepopt!"
"Ah, Vuuuiiiiisje!"
"Ja, toch. Je weet toooooch?"
Of zeggen jullie in plaats van dat laatste '"Ja, toch. Je bent je er toch van bewuuuuusst"? [afbeelding]
Oh, dat dan weer wel.quote:Op zondag 28 januari 2007 03:21 schreef Paltos het volgende:
[..]
Omg, de perfectie! Ik heb vandaag nog een soortgelijk gesprek gehad.![]()
"Je weet toch" zeggen we inderdaad ook!
Uiteraard.quote:Op zondag 28 januari 2007 03:21 schreef Bupatih het volgende:
Wedden dat jij morgen "Tik 'm aan, Marokkaan" gaat roepen als je 'vuisje' gaat doen bij je vrienden.
Nou ja, ik heb dat wel geïntroduceerd, zoals de meeste uitspraken in m'n omgeving.quote:
Of eerder van dat ene filmpje van die wigger.quote:Op zondag 28 januari 2007 03:23 schreef Paltos het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb dat wel geïntroduceerd, zoals de meeste uitspraken in m'n omgeving.![]()
Dus komt wel van het Fok!forum.
Check die kraagje!quote:Op zondag 28 januari 2007 03:24 schreef Paltos het volgende:
[..]
Of eerder van dat ene filmpje van die wigger.
Dan zeg je gewoon:quote:Op zondag 28 januari 2007 03:23 schreef Bupatih het volgende:
Mja, ík moet dan weer niet aankomen met jóúw termen.
Kan ik een 'vuisje' in mijn bakkes verwachten.
quote:Eej wa is't? Probleem ofwa? Gij zij echt een pak te graaf aan't doen ze gast.![]()
Ja, ik zuig het niet uit m'n duim.quote:Op zondag 28 januari 2007 03:26 schreef Bupatih het volgende:
http://www.google.nl/search?q=%22een+pak+te+graaf%22
Uhu, zoiets!quote:
Nu wel!quote:Op zondag 28 januari 2007 03:29 schreef Bupatih het volgende:
* PALTOS!! HAD JIJ MIJN INTERVIEW NOU AL GELEZEN???
FOK!ker van de week: Bupatih
België.
Don't let the bed bugs bite!quote:Op zondag 28 januari 2007 03:32 schreef Bupatih het volgende:
* DAN GA IK NU SLAPEN. WELTERUSTEN, ALLEN!
Whehe, een dronken BVO. Erg nepquote:Op zondag 28 januari 2007 01:35 schreef BVO het volgende:
[..]Dizer :d/. Die heeft in elke onderboek een DVD zitten. Ofzo. Toch??
Ach ja, Dizer. Wat moet ik ervan vinde. Niet veel eigenlijk. Mag dat?
Maar weet jue, Sven, als jij mij meet, denk jij ook, hoe tof, dfe BVO!!!!!!
Bupaquote:Op zondag 28 januari 2007 10:34 schreef Bupatih het volgende:
'Oi.
Ja, en?quote:Op zondag 28 januari 2007 10:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je lag er maar een paar uur geleden in.
Kijk MissBliss: bij deze quote bijvoorbeeld is de smileybelevenis beter en intenser als je er het stupide lachje van een mongooltje bij denktquote:
Dizer, was je melig gisteren?!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik verlaag jou tot mijn niveau... of zo iets.
quote:Op zondag 28 januari 2007 01:32 schreef BVO het volgende:
Buppppppppppatih.
Of is het nou Buuuuuuuuuuuuupatih.
Of maakt ht niet uit?
Ach, weet je, iedereen geeft daar zijn eigen invulling aan. Das nou ook zo mooi. Da iedereen daat zijn eigen gevoel bij heb. Leven en laten leven!!! Kom op Buup, niet zo moeilijk doen. Het leven is al zo kort. Ik noem je zoals ik dat wil.
Mag toch wel?
.
quote:Op zondag 28 januari 2007 03:20 schreef Bupatih het volgende:
"Ja, toch. Je weet toooooch?"
Of zeggen jullie in plaats van dat laatste '"Ja, toch. Je bent je er toch van bewuuuuusst"? [afbeelding]
Ik had er vannacht wel goesting in, zenne.quote:
Je bedoelt "GEzenne"?quote:Op zondag 28 januari 2007 11:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik had er vannacht wel goesting in, zenne.
Die heb ik grotendeels geskippedquote:Op zondag 28 januari 2007 11:51 schreef BVO het volgende:
Wat vond je van mijn hersenspinselen in Red Room?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |