quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind Leo kut. Vind 'm alleen leuk in the Beach en Gangs of New York.
Ik had het niet over jouw post, maar over die van vuurvliegje. Die ging nog door op wat jij vond dat het einde had moeten zijn.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat is niet het einde en zo dus zeik niet! Dat zeg ik nog en zo
!
Die heb ik dus niet gezien.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:13 schreef Dizer het volgende:
[..]. In the Departed was hij ook SUPER
!
Dat terwijl zijn bovengenoemde (scroll scroll) films toch een stuk beter zijnquote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind Leo kut. Vind 'm alleen leuk in the Beach en Gangs of New York.
Dat krijg je als je F! Gebruikt... weet ik niet of je FF bedoelt of mij (via mijn echte naam)quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had het niet over jouw post, maar over die van vuurvliegje. Die ging nog door op wat jij vond dat het einde had moeten zijn.![]()
Ik ken je echte naam niet eens.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat krijg je als je F! Gebruikt... weet ik niet of je FF bedoelt of mij (via mijn echte naam).
De gangbare afkorting voor Fir3fly is nog altijd F3, hoorquote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat krijg je als je F! Gebruikt... weet ik niet of je FF bedoelt of mij (via mijn echte naam).
En FF is FireFizerquote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De gangbare afkorting voor Fir3fly is nog altijd F3, hoor.
Fir3, knurft.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De gangbare afkorting voor Fir3fly is nog altijd F3, hoor.
Svenniequote:
ff DM-en jijquote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die afkorting is nog langer dan de originele naam!![]()
Ik zei vorige week toch dat ik 'm kendequote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
Svennie. We hebben het over jou gehad tijdens de meet
.
hornage is een vriend van jou huisgenoot!
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die afkorting is nog langer dan de originele naam!![]()
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik zei vorige week toch dat ik 'm kende!
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat was mijn eerste flauwe grapje van deze week.![]()
![]()
En dat blijkbaar de eerste onbegrepen van dit jaar.quote:
Jij zou toch helemaal niet naar die meet gaanquote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:22 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
We konden jouw gekke accent toch helemaal niet verstaan, suffie
![]()
Ik ken het.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
En dat blijkbaar de eerste onbegrepen van dit jaar.![]()
![]()
Je bedoelt die van vorige week?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij zou toch helemaal niet naar die meet gaan?
Roué Verveer: R.I.Pquote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:19 schreef Odysseuzzz het volgende:
Grappenmaker op Ned3 om 22:30.![]()
![]()
Ken z'n grapjes niet...leuk?![]()
Jaquote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:24 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Je bedoelt die van vorige week?![]()
Waar wij allebei aanwezig waren?![]()
Nee tuurlijk niet kneus, ik heb het over de FTR-meetquote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja? Ik heb jou niet gezien anders
.
Echt? Kan het me niet herinnerenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik zei vorige week toch dat ik 'm kende!
Ja, daar was ik toch ook helemaal niet?!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet kneus, ik heb het over de FTR-meet.
Je was er niet eens knurftquote:
Oh nee, ik was er helemaal niet!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je was er niet eens knurft!
Oh, en er woont een FOK!er bij jou in de straat!
Toen jij zei dat ik ook naar de FTR-meet zou komenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
Echt? Kan het me niet herinneren.
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:28 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Ja, daar was ik toch ook helemaal niet?!![]()
quote:
Zhenar?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je was er niet eens knurft!
Oh, en er woont een FOK!er bij jou in de straat!
Volgens je posthistory heb je anders nog nooit in een KLB-topic gepost.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:30 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Oh nee, ik was er helemaal niet!![]()
![]()
Er wonen sowieso best wat Fok!kers bij mij in de buurt; we kennen allemaal dezelfde randdebiel bij de Albert Heijn, zo bleek uit een KLB-topic van mij![]()
Ik, Zhenar... het is allemaal een pot nat snotquote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Volgens je posthistory heb je anders nog nooit in een KLB-topic gepost.
Valt me weer mee/tegen dat je geen smegma zegt.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:32 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Ik, Zhenar... het is allemaal een pot nat snot![]()
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Valt me weer mee/tegen dat je geen smegma zegt.
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:30 schreef Gezondaar het volgende:
Ik denk dat je Ripley bedoelt; die reageerde ook in dat kassamantopic en was ook op de meet![]()
Dat was één van die kinderachtige dingen die Zhenar altijd zei.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Valt me weer mee/tegen dat je geen smegma zegt.
Ik ookquote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat was één van die kinderachtige dingen die Zhenar altijd zei..
Ik mis hem..
Waag het eensquote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ook. Zal ik eens bij de Admins om een accountkaping vragen?
.
Gaan wij die runnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |