Desondanks wil ik 'm ook nog zienquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:02 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Beetje jammer van Leonardo DiCaprio.
Als een 14-jarige nog zo spelt, dan hebben de docenten haar vast al opgegeven nadat ze voor de negende keer groep 3 over moest doen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
hoe kan iemand zo'n lang lulverhaal nou op deze manier schrijven?! dan doe je er toch helemaal 3 uur over???!
en zal ze d'r proefwerken op school nou ook zo maken (hoewel, op praktijkonderwijs hebben ze weinig proefwerken)
damn, en hier werk ik mee.....![]()
Je hebt niets gemist.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:14 schreef Odysseuzzz het volgende:
Maar hoe was de meet, trouwens?
Overdrijven versterkt een opmerking, ja!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:18 schreef Bupatih het volgende:
Als blijkt -aan het eind van 't schooljaar- dat je groep drie over moet doen, ben je meestal zo'n zes jaar. Het schooljaar daarna doe je groep drie voor de eerste keer en ben je zeven. Doe je dat jaar nóg acht keer over, ben je uiteindelijk 17 jaar.
Jouw constatering is dus een onjuiste.
Heb je die gepost?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:04 schreef Bupatih het volgende:
MBabe, heb je nou al de JC-trailer bekeken die ik in je fotoboek postte?
http://fotoboek.fok.nl/user/111829/52/25#1152565quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Heb je die gepost?
Je hebt hem alleen genoemd toch?
't Is je vergeven.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:21 schreef MissBliss het volgende:
Oh, het was de laatste reactie op de vorige pagina en die had ik niet gezien, want hij gaat dan automatisch naar een nieuwe (lege) pagina.
Ziet er goed uitquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
't Is je vergeven.Nou, hup, kijken en enthousiast raken.
Ik erger me dood aan hem altijd. Behalve in Titanic en Catch me if you can.quote:
En in Basketball Diaries was ie ook best goedquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:30 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik erger me dood aan hem altijd. Behalve in Titanic en Catch me if you can.
Stoer.quote:
Dat is zó'n geweldige film!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:53 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Rrrrrr.
Jim is sexy in serieuze rollen. In Man on the Moon![]()
Elke keer als ik 'm weer zie, of als ik het liedje van R.E.M. hoor word ik weer emotioneel...en sinds die film neem ik Jim zeer serieus als acteur.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat is zó'n geweldige film!![]()
![]()
Andy Kaufman.
Jim Carrey.
Ja?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:52 schreef DaMart het volgende:
F.
Halloquote:
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:55 schreef Dizer het volgende:
Ik heb vandaag Blood Diamond gezien. Leonardo DiCaprio komt in mijn top5 beste acteurs denk ik. Die gast kan gewoon fucking goed acteren
!
Leuke film ook wel he?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:55 schreef Dizer het volgende:
Ik heb vandaag Blood Diamond gezien. Leonardo DiCaprio komt in mijn top5 beste acteurs denk ik. Die gast kan gewoon fucking goed acteren
!
Hij duurde me wel een beetje te lang. Dat hele gedoe aan het eind vond ik overdrevenquote:
Ik vond hem ook lang hoor. Niet langdradig, maar wel lang. Het einde vond ik niet overbodig maar had ook niet zo veel uitgemaakt of het nou wel of niet er was. Het had ook kunnen stoppen nadat Leo dat telefoontje afsluit en naar de zon aan het kijken was...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:59 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hij duurde me wel een beetje te lang. Dat hele gedoe aan het eind vond ik overdreven.
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vond hem ook lang hoor. Niet langdradig, maar wel lang. Het einde vond ik niet overbodig maar had ook niet zo veel uitgemaakt of het nou wel of niet er was. Het had ook kunnen stoppen nadat Leo dat telefoontje afsluit en naar de zon aan het kijken was...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
Wat een hollywoodeindequote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:01 schreef Dizer het volgende:
Het had ook kunnen stoppen nadat Leo dat telefoontje afsluit en naar de zon aan het kijken was...
Valt wel mee toch? Ik zal het wel even tussen spoilers zettenquote:
Kijk, zo zien we het graag. Gehoorzamen 1 post voordat het verzoek is geplaatst.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:05 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Ik zal het wel even tussen spoilers zetten.
Dat is niet het einde en zo dus zeik nietquote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:05 schreef DaMart het volgende:
F!
Gebruik eens spoilertags. Nu hoef ik die film dus niet meer te zien, omdat ik weet hoe hij afloopt.![]()
Leo doet het goed hoorquote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil die film lekker toch niet zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |