Dizer, was je melig gisteren?!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik verlaag jou tot mijn niveau... of zo iets.
quote:Op zondag 28 januari 2007 01:32 schreef BVO het volgende:
Buppppppppppatih.
Of is het nou Buuuuuuuuuuuuupatih.
Of maakt ht niet uit?
Ach, weet je, iedereen geeft daar zijn eigen invulling aan. Das nou ook zo mooi. Da iedereen daat zijn eigen gevoel bij heb. Leven en laten leven!!! Kom op Buup, niet zo moeilijk doen. Het leven is al zo kort. Ik noem je zoals ik dat wil.
Mag toch wel?
.
quote:Op zondag 28 januari 2007 03:20 schreef Bupatih het volgende:
"Ja, toch. Je weet toooooch?"
Of zeggen jullie in plaats van dat laatste '"Ja, toch. Je bent je er toch van bewuuuuusst"? [afbeelding]
Ik had er vannacht wel goesting in, zenne.quote:
Je bedoelt "GEzenne"?quote:Op zondag 28 januari 2007 11:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik had er vannacht wel goesting in, zenne.
Die heb ik grotendeels geskippedquote:Op zondag 28 januari 2007 11:51 schreef BVO het volgende:
Wat vond je van mijn hersenspinselen in Red Room?
Geskippedquote:Op zondag 28 januari 2007 11:53 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Die heb ik grotendeels geskipped![]()
Maar wat ik meekreeg was vooral veel dronkenmansgeblaat en Dromenvangerachtige overwegingen enzo![]()
En een homo-erotische voorliefde voor Bupatih![]()
Op de een of andere manier was dit een van de posts waar ik het hardst om moest lachen.quote:Op zondag 28 januari 2007 01:40 schreef BVO het volgende:
Put your hands up for Detroit!!!!!!!!
Poedoemdoedoemdoedoem, lalalallaalla
Minder.quote:Op zondag 28 januari 2007 11:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik had er vannacht wel goesting in, zenne.
Alsof dat hier niet gezegd wordt.quote:Op zondag 28 januari 2007 12:07 schreef Bupatih het volgende:
Mijn broer had trouwens een keer het woord 'Minder!' (in de betekenis van "Jammer" of "Balen!") geïntroduceerd bij de zoon van Belgische kennissen waar we eens bij op vakantie waren. Daarna kon hij niks anders meer zeggen. Bwehehe.
Ik heb het nu teruggelezen. Het was wel vermakelijk, vooral die analogie met die vuilnisbelt en het speelpleintjequote:Op zondag 28 januari 2007 11:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Geskipped![]()
. Ik vond ze teruglezend best interessant. Een beetje vreemd, maar ach....
Ja, mijn liefde voor Bupatih blijkt toch dieper te zitten dan je had vermoed he.
Dat was nog in 1996.quote:Op zondag 28 januari 2007 12:10 schreef Paltos het volgende:
[..]
Alsof dat hier niet gezegd wordt.![]()
Gewoon een zoon met weinig woordenschat..
Goh, Bassie.quote:Op zondag 28 januari 2007 12:11 schreef Paltos het volgende:
[..]
Het staat er nogal gemaakt en ongeloofwaardig, je zin.
Toen was jij ook nog superklein, joh.quote:Op zondag 28 januari 2007 12:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat was nog in 1996.Toen jij nog in je pampers lag te wenen.
Mijn broer heeft dat woord geïntroduceerd in België en door die Belgenzoon is het nu in heel België bekend.
Ik was toen al negen, hoor.quote:Op zondag 28 januari 2007 12:15 schreef Paltos het volgende:
[..]
Toen was jij ook nog superklein, joh.![]()
Ik was toen 7. Met je pampers.quote:Op zondag 28 januari 2007 12:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik was toen al negen, hoor.
Maar goed. Minder. Dankzij mijn broer dus. Dat je het even weet.
blablabla...quote:Op zondag 28 januari 2007 13:29 schreef alwaysthebest het volgende:
Hoop geluld hier.
Zet die verwarming dan ook wat hoger.quote:Op zondag 28 januari 2007 13:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb het koud!
Dat vroeg mijn moeder laatst ook aan mijn vader. En nu de verwarming tegen het plafond hangt, is het weer niet goed.quote:Op zondag 28 januari 2007 13:47 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Zet die verwarming dan ook wat hoger..
Ik heb geen verwarmingquote:Op zondag 28 januari 2007 13:47 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Zet die verwarming dan ook wat hoger..
Koop er dan eenquote:
Dan heb ik er nog geen fuck aan, aangezien ik geen ketel heb om het ding op aan te sluitenquote:
Gister al gedaan.quote:Op zondag 28 januari 2007 14:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
of ga stofzuigen, krijg je 't ook warm van
Van de voorbereidingen krijg je het vast ook wel warm.quote:Op zondag 28 januari 2007 14:49 schreef alwaysthebest het volgende:
Ga koken!
Je weet wel, met zo'n kampvuurtje met een pot erboven.
Zo bruin word ik nooitquote:Op zondag 28 januari 2007 14:51 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Van de voorbereidingen krijg je het vast ook wel warm.
[afbeelding]
quote:
quote:Op zondag 28 januari 2007 15:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Eerst The Crow en daarna The Village
Die eerste hadden we al gekeken voor ik me hier melddequote:Op zondag 28 januari 2007 15:47 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
De eerste vond ik altijd zo gaaf
De tweede overigens nog nooit gezien.
T zal wel laat geworden zijn dan, na 2 films
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |