Die komt vast nog wel terug als Zhenar the Whitequote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:36 schreef DaMart het volgende:
Waar is Zhenar dan gebleven, eigenlijk?
Welk een toffe dissquote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:36 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Waag het eens![]()
Dat zou ik net zo erg vinden als... als... als een topic#1000 dat door Dada geopend wordt![]()
De samenvatting is nog niet beschikbaar.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:38 schreef Tha_Erik het volgende:
DaMart moet zich beter inlezen.
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:43 schreef Bupatih het volgende:
ShowChat #1003 Dagen zonder lijm
LaPo.
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:43 schreef Bupatih het volgende:
LaPo.
Bedankt nog he!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:42 schreef Bupatih het volgende:
Maar goed, ik gooi dit topic wel weer op slot.
Guess againquote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:43 schreef Bupatih het volgende:
LaPo.
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:42 schreef Bupatih het volgende:
Diegene die na me post is een latente homo.
Maar jij hebt toch ook opeens modkrachten, gebruik ze eensquote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:49 schreef Bupatih het volgende:
Jaja, en nu kan ik opeens niet meer editen. Lamlul.Machtsmisbruik.
Wat ben je grappig vandaagquote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maar jij hebt toch ook opeens modkrachten, gebruik ze eens.
*snel kopieert en hier post voor het nageslacht*quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:42 schreef Bupatih het volgende:
Het editen van andermans berichten is voor Irakeze, onderdrukte homofielen in leren pakjes en met geile tuigjes op zolder, die zich te goed doen aan het besnuffelen van meisjesondergoed in de kleedkamers van atletiekvereniging Met M'n Naadje In Een Spagaatje terwijl ze zich aftrekken op afbeeldingen van moeilijk kijkende mannen in herenondergoed in de zojuist uitgekomen gids van de Neckermann.
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:42 schreef Bupatih het volgende:
Diegene die na me post is een lekkere gozer en ik ben zelf een homo.
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:43 schreef Dizer het volgende:
Dat treft, neuken?
Mijn reputatie, wat doe je?quote:Het edidten van andermanz berichden is voor Irakese, onderdrukdte homofielen in leren pakjes en met geile tuichjes op zolder, die zich te goed doen aan het besnuvelen van meisjesondergoedt in de kleedkamerz van atletiekvereniging Met M'n Naadje In Een Spagaatje terwijl ze zich aftrekken op afbeelddingen van moeilijk kijkende mannen in herenondergoed in de zojuizdt uitgekomen gids van de Neckermann.
Waarom ga je niet staken? Zal wel werkenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:56 schreef Bupatih het volgende:
Ik stap trouwens even naar FB, be right back. Beetje mijn berichten editen teneinde zo mijn onschendbare reputatie die ik hier op het FOK!forum geniet te schaden. Blauw zijn is één ding, maar je macht misbruiken is een tweede.
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Waarom ga je niet staken? Zal wel werken.
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:56 schreef Bupatih het volgende:
Ik stap trouwens even naar FB, be right back. Beetje mijn berichten editen teneinde zo mijn onschendbare reputatie die ik hier op het FOK!forum geniet te schaden. Blauw zijn is één ding, maar je macht misbruiken is een tweede.
Verzuurde ex-crew my ass.
Ik zal eens een paar staken door je hart boren, gast.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Waarom ga je niet staken? Zal wel werken.
Buffaty the vamdizer slayer.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zal eens een paar staken door je hart boren, gast.
Nee, ik word er niet beter in.quote:
Nee, hoor. Ik ben alleen goed in rollenspellen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.Wat ben je toch ook een boos jongetje af en toe.
Zie je nou wel. Dat gedrag van jou al die jaren, dat moest wel uit een Turk komen die doet alsof hij een perfecte Nederlander is. En wanneer hij het gevoel krijgt dat hij niet gerespecteerd wordt en dat niemand meer naar hem kijkt als een Nederlander. Dan flipt hij. En gaat hij het foute pad op! We hebben je al één keer zo meegemaakt, toen ben je gaan staken en nu ga je woorden gebruiken zoals gast...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zal eens een paar staken door je hart boren, gast.
En daarna naar R&P om zeven maagden uit te zoeken!quote:Op zondag 28 januari 2007 00:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zie je nou wel. Dat gedrag van jou al die jaren, dat moest wel uit een Turk komen die doet alsof hij een perfecte Nederlander is. En wanneer hij het gevoel krijgt dat hij niet gerespecteerd wordt en dat niemand meer naar hem kijkt als een Nederlander. Dan flipt hij. En gaat hij het foute pad op! We hebben je al één keer zo meegemaakt, toen ben je gaan staken en nu ga je woorden gebruiken zoals gast...
Wat ga je hierna doen? Woorden zoals Allah en Sagbi gebruiken?
Pfff, wollah. Ik zweer, ik maak je kapot, gast!quote:Op zondag 28 januari 2007 00:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zie je nou wel. Dat gedrag van jou al die jaren, dat moest wel uit een Turk komen die doet alsof hij een perfecte Nederlander is. En wanneer hij het gevoel krijgt dat hij niet gerespecteerd wordt en dat niemand meer naar hem kijkt als een Nederlander. Dan flipt hij. En gaat hij het foute pad op! We hebben je al één keer zo meegemaakt, toen ben je gaan staken en nu ga je woorden gebruiken zoals gast...
Wat ga je hierna doen? Woorden zoals Allah en Sagbi gebruiken?
Zeven? We leven niet in een recessie.quote:Op zondag 28 januari 2007 00:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
En daarna naar R&P om zeven maagden uit te zoeken!
Noem je mij een buitenlander? Gaan we zo beginnen? Homoquote:Op zondag 28 januari 2007 00:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien refereert gast wel naar jou als buitenlander Dizer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |