Waarover, welk adres, hoe laat?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:39 schreef escape_nl het volgende:
Ik ben bezig om een website te bouwen, ben bijna klaar en hoop hem vanavond online te gooien
Thanxquote:
Waar blijven de foto's van de kevers???quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:30 schreef IJsmuts het volgende:
Stefan, regel 1 = een nieuw topique aanmaken als je de laatste post hebt en een linkje naar het nieuwe topique in je laatste post monteren![]()
whehe ik ben nu aant opzetten, oftewel aant voorbroeien om ze op te kunnen zetten, doe er nu 4. zal morgen wel eens wat pics makenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:40 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Waar blijven de foto's van de kevers???
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:29 schreef Silver_Shark het volgende:
ik stop met het spelen op de bof server![]()
die admins kloppen helemaal niet
ze zitten bij mec en mec zit amerika te spawnkillen.
als hun bij amerika zatten dreigde ze gelijk met kicken
zo hoef het dan niet meer voor mij
En wie waren die admins dan??quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:29 schreef Silver_Shark het volgende:
Neem een biertjequote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:29 schreef Silver_Shark het volgende:
Euh dudequote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:29 schreef Silver_Shark het volgende:
welke admins... als je probs hebt en er zijn geen [of partijdige] admins pm mij dan ff... moet natuurlijk niet zo zijn dat we spelers gaan verliezen net nu het weer beter gaat...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:29 schreef Silver_Shark het volgende:
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:24 schreef FJD het volgende:
Komen we daar hebben ze er een of andere tentoonstelling met allemaal grote pilaren uit de Romeinse tijd. Nou ja goed, allemaal leuk en aardig maar dan zullen die kevers er wel onder liggen ofzo. Je weet hoe dat gaat als je aan het verhuizen bent, dat gaat niet altijd even makkelijk. Dus ik een paar van die pilaren aan de kant gerold maar nee hoor helemaal niets.
whehe maakt niet uit kerel. volgende keer zal ik al die 1x2 sterren incl jou eens even flink ownenquote:Op zondag 28 januari 2007 04:34 schreef -chiel- het volgende:
@ IJsmuts,
Sorry dat het een ongelijk spelletje was maar er was net een hele clan van jou kant vertrokken van de server , de [NLF] clan [een stuk of 8]
Toen die wegvielen was de strijd erg ongelijk idd.
Evengoed leuk je zo af en toe af te knallen![]()
Noemen ze ook wel hobby..ieder zijn ding..quote:Op zondag 28 januari 2007 12:12 schreef dekkered het volgende:
en dan is dit leuk? lijkt mij alleen maar geld verspilling
keilbout ja!!!quote:Op zondag 28 januari 2007 12:51 schreef Suikermais het volgende:
Alleen al die spelden erom heen is maar niks...
Gewoon een dikke schroef er doorheen jagen...
Zoals JP zegt, ieder z'n hobby. Als je geld gaat verdienen dan gaat er ook meer geld in je hobby zitten en dan ga je ook hobbys uitkiezen die meer geld kosten.quote:Op zondag 28 januari 2007 12:12 schreef dekkered het volgende:
en dan is dit leuk? lijkt mij alleen maar geld verspilling
Preciesquote:Op zondag 28 januari 2007 12:59 schreef staticdata het volgende:
als je geld heb moet je het laten rollen
je kan het toch neit je graf mee innemen
hehe das foxie joh, die loopt altijd te zeuren met zn stemmetje. daarom is het ook lachuh om hem in je squad te hebbenquote:Op zondag 28 januari 2007 12:56 schreef staticdata het volgende:
wordt zo lekker moe van foxie. als iemand hem twee keer neerknald is het een cheater. loopt lekker te bashen over admins die hun werk niet doen. als je zegt wie er loopt te rapen worden ze er zo af geschopt als er een admin aanwezig is.
ik ben zelfs geneigd om mensen die constant op de server cheater roepen te gaan kicken. speel volwassen of de server of ga single playeren
quote:Op zondag 28 januari 2007 12:57 schreef FJD het volgende:
Hobby's kosten geld maar daar wil je niet over nadenken meer dan 100,- per vierkante meter.
ik geef ook gewoon men geld uit hor maar naar de nachtwacht zou ik ook nooit gaan kijken (dat noem ik ook geen hobby)quote:Op zondag 28 januari 2007 14:13 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
![]()
en zoals puni ook al zei, misschien ben je morgen dood en dan staat je bankboekje vol met knaken omdat je nooits iets leuks hebt gedaan![]()
Daar kom jij dan weer meequote:Op zondag 28 januari 2007 14:09 schreef IJsmuts het volgende:
(tenzij ze levend zijn, dan kan je ze over je snikkel laten lopen, dat kriebelt zo lekker!)
Ik dacht even dat je een kever-acupuncturist wasquote:@suikermais, uiteraard gaan al die spelden weg als ze in de juiste positie gedroogd zijn. dan blijft er een speld over die er dwars doorheen gestoken is![]()
Wat voor hobbies heb jij eigenlijk?quote:Op zondag 28 januari 2007 14:26 schreef dekkered het volgende:
[..]
ik geef ook gewoon men geld uit hor maar naar de nachtwacht zou ik ook nooit gaan kijken (dat noem ik ook geen hobby)
ieder mens verschild van mening en wat ie leuk vindt
em ff denkenquote:Op zondag 28 januari 2007 14:27 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Wat voor hobbies heb jij eigenlijk?
naar schilderijen kijken is niks voor mij.quote:Op zondag 28 januari 2007 14:39 schreef JMPoSTMaN het volgende:
@Dekkered: Ga eens naar een museum het zal je verbazen.
quote:Op zondag 28 januari 2007 14:09 schreef IJsmuts het volgende:
en als iedereen dezelfde hobby heeft is er natuurlijk ook geen reet aan. en ja, naar kevers kan je idd alleen maar kijken (tenzij ze levend zijn, dan kan je ze over je snikkel laten lopen, dat kriebelt zo lekker!)
maar naar de nachtwacht kan je ook alleen maar kijken......
Owww ik vroeg me al afquote:@suikermais, uiteraard gaan al die spelden weg als ze in de juiste positie gedroogd zijn. dan blijft er een speld over die er dwars doorheen gestoken is![]()
Kijk ik weet ook niet wat IJs aan z'n kevers vind. Of het nou een Sumatraanse boomspelonk-kever of een West-Javaanse reetkever is, ik word er niet bepaald nat van. Ik zie 1 zo'n beest en dat is wel cool maar na twee van die dingen heb ik het wel weer gezien. Punt is dat dat altijd zo met hobbys is. Ik heb met oud&nieuw geregeld even m'n hoofd naar buiten gehangen, waarom? Omdat het hard waaide en er is niets lekkerder dan met je ogen dicht je hoofd in de wind te stekenquote:Op zondag 28 januari 2007 13:48 schreef dekkered het volgende:
ja maar dat van jp en die van fjd die hobby's daar kan je nog wat mee maar met van die kevers daar kijk je een keer naar en dan is he tgedaan
Cheaterquote:Op zondag 28 januari 2007 16:34 schreef -Raffie- het volgende:
Tweede helft gaat stuk beteral 2 weken achter elkaar meeste punten
quote:De crash van Hammond
Engeland verkeerde vorig jaar in rep en roer toen Top Gear-presentator Richard Hammond (foto) in een enorme crash bijna het leven liet. Maar hij herstelde razendsnel en is nu alweer van de partij in een nieuwe Top Gear. Met beelden van de crash. Lees verder...
Top gear, BBC 2, 21:00 uur
Ik kijk al "Je Leven In De Steigers"quote:
Laten we dat even visualiseren voor alle mannen hier:quote:Op zondag 28 januari 2007 20:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik kijk al "Je Leven In De Steigers"
Dit programa wordt dus verkozen boven een programma wat met de volgende onderwerpen kwam:quote:Voor het programma Je Leven in De Steigers zoeken wij gezinnen die dringend hulp nodig hebben bij een verbouwing. Het moet gaan om gezinnen:
-in nood
-in een schrijnende woonsituatie
-die door pech, tegenslagen of ziekte met de rug tegen de muur staan
-die zonder onze hulp niet verder komen met een dringende verbouwing.
quote:Op zondag 28 januari 2007 20:58 schreef FJD het volgende:
[..]
Laten we dat even visualiseren voor alle mannen hier:
[..]
Dit programa wordt dus verkozen boven een programma wat met de volgende onderwerpen kwam:
[afbeelding]
de Winter Olympics
[afbeelding]
de Bugatti Veyron
[afbeelding]
het Wereldkampioenschap Auto-voetbal
[afbeelding]
en als laatste niet te vergeten de Ariel Atom.
Zeg Frank, zullen we een vriendje voor je gaan zoeken
Hap Hapquote:Op zondag 28 januari 2007 20:58 schreef FJD het volgende:
[..]
Laten we dat even visualiseren voor alle mannen hier:
[..]
Dit programa wordt dus verkozen boven een programma wat met de volgende onderwerpen kwam:
[afbeelding]
de Winter Olympics
[afbeelding]
de Bugatti Veyron
[afbeelding]
het Wereldkampioenschap Auto-voetbal
[afbeelding]
en als laatste niet te vergeten de Ariel Atom.
Zeg Frank, zullen we een vriendje voor je gaan zoeken
frogster heb ik uitgespeeld!!quote:Op zondag 28 januari 2007 22:09 schreef RudyCarell het volgende:
Hij ging hard ja...
PSAmiga, the sweet memories
![]()
[..]
He wattequote:Op maandag 29 januari 2007 08:57 schreef jpjedi het volgende:
verder in mijn geheugen:
-full-contact
-lotus turbo challenge
-sensible soccer
man man man tranen schieten in mijn ogen.![]()
je heb gelijkquote:Op maandag 29 januari 2007 09:17 schreef IJsmuts het volgende:
whehe een spelletje met ron jeremy die zn pijp door spuit, das idd geweldig![]()
WAT!!!!quote:Op maandag 29 januari 2007 09:24 schreef ursel het volgende:. Goedemorgen allen.
* Meld zich ook even jortzichtig in dit foute topic..
IJs, gisteren ff in het Nationaal historisch museam van Parijs geweest, maar geen kever gezien daaro..
Super Mario IJsmuts stylequote:Op maandag 29 januari 2007 09:25 schreef staticdata het volgende:
je heb gelijk
zo heb ik het nog nooit bekeken![]()
ja, binnen bof wordt je wereldbeeld nog eens vergroot!quote:Op maandag 29 januari 2007 09:25 schreef staticdata het volgende:
[..]
je heb gelijk
zo heb ik het nog nooit bekeken![]()
quote:Op maandag 29 januari 2007 09:31 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
WAT!!!!Ben je lekker een weekendje in Parijs geweest! Leuk hoor! Maaruh, ze hebben daar de grootste collectie insecten ter wereld, had je je ogen dicht toen je binnen was
![]()
ik zal ff googleen
leuke verassing van de vrouw! parijs is echt een leuke stad om rond te lopenquote:
vergeten te qouten, maar das het zekerquote:Op maandag 29 januari 2007 10:14 schreef ursel het volgende:
[..]
Maar heb volgens mij alleen botten gezien..en dan bedoel ik ook HEEEELL erg veel botten..
-----, daarna door naar het historisch museum, waar ze kweet niet hoeveel beesten hadden opgezet. Ook veel op sterk water, waar ze hele zenuw-stelsels en bloedstelsels toonden. Behorlijk interesant.
Allemaal verschillendequote:Op maandag 29 januari 2007 10:23 schreef IJsmuts het volgende:
maar ik zal eens even gaan zoeken. een grote collectie is ong. 10 miljoen opgezette insecten. zag net wel op de site van de parijse naturalis dat ze maar 1500 insecten tentoonstellen
quote:Op maandag 29 januari 2007 11:01 schreef diamondvoodoo het volgende:
Vandaag deden net als vrijdag de systemen het weer niet op me werkPaar daagjes vrij en gewoon uitbetaald krijgen
Wie komt er knallen
![]()
Ben er over een ander halve uurquote:Op maandag 29 januari 2007 11:01 schreef diamondvoodoo het volgende:
Vandaag deden net als vrijdag de systemen het weer niet op me werkPaar daagjes vrij en gewoon uitbetaald krijgen
Wie komt er knallen
![]()
quote:Op maandag 29 januari 2007 11:41 schreef IJsmuts het volgende:
zometeen weer naar school sinds een half jaar
![]()
Was t maar zo'n feestquote:
quote:Hallo Pascal...
Ha ha wat veel meiden heb jij op je site staan!!!! Ik ben ook weer zo'n meisje die benieuwd is hoe t met je gaat!!
Een meisje ofwel vrouw van heel lang
geleden... Uit zwolle!!!
Ik zit helaas heel weinig op hyfes,
maar misschien heb je een mail adres die check ik tig keer op een dag...
Kunnen we ff lekker mailen....
Mijn e-mail .......@hotmail.com
Hoop van je te horen. liefs
Marjolein 2 Ik zag namelijk al een marjolein staan.
Jaja ik doe m'n best. Kut scriptiequote:Op maandag 29 januari 2007 11:45 schreef IJsmuts het volgende:
leren/typen dan met je luie donderanders zul je nooit 3x X5 rijden
![]()
Jammer dat je nu een gaymer ben...quote:Op maandag 29 januari 2007 11:44 schreef IJsmuts het volgende:
whehe kreeg een berichtje op mn hyves![]()
super lekkere chick waar ik jaren geleden mee heb aan zit kloten![]()
inet is echt erg![]()
[..]
bisexuele gaymer hequote:Op maandag 29 januari 2007 12:21 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Jammer dat je nu een gaymer ben...![]()
quote:
quote:Ik bedoel hyves... OOOH wat erg. Moet je nagaan hoe vaak ik dit doe!!!
ha ha bijna nooit
xxx marjolein2
ach, morgen heb je een leuke dagquote:Op maandag 29 januari 2007 12:30 schreef BattleLies het volgende:
Ik verveel me!!
Ik zit al 4 dagen met mijn poot omhoog op de bank!
is wel in de bof gay stijl met je poot op de bankquote:Op maandag 29 januari 2007 12:30 schreef BattleLies het volgende:
Ik zit al 4 dagen met mijn poot omhoog op de bank!
Is er casema in de buurt waar hij wil gaan wonen? Ik heb het digitaal-extra TV pakket en daar zitten wel wat germanische zenders...quote:Op maandag 29 januari 2007 12:43 schreef IJsmuts het volgende:
owke ik heb een serieuse vraag
een duitse collega komt hier in NL wonen en wil graag een pakketje met bellen-inet- en TV (heeeel veel duitse zenders) ik ken alleen tele2 en probeerde ze net te bellen maar dat schijnt onmogelijk te zijniemand die een provider weet die zulke diensten heeft en te bereiken is?
quote:Digitale televisiezenders als onderdeel van het Standaard RTV-pakket
arte
RTBF
ARD
ZDF
WDR
Sat
Radiozenders
Digitale radiozenders als onderdeel van het Standaard RTV-pakket
WDR 1 Live
WDR 5
WDR 4
RNE Radio 1
quote:Digitaal Pluspakket ¤ 9,95 per maand
Radiozenders
Total Hits (Germany)
quote:Op maandag 29 januari 2007 13:10 schreef FJD het volgende:
maar die hebben het niet alle drieUPC en KPN wel
Wat dan weer handig is tja daar moet je even naar kijken.
upc ken ik alleen van 'kassa' en van 'ook dat nog'..quote:Op maandag 29 januari 2007 13:12 schreef FJD het volgende:
I stand corrected
damn weer m'n UPC-spam-target niet gehaald
standaard pakket van Casema heeft alle gebruikelijke moffen zenders.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:15 schreef IJsmuts het volgende:
moet zeg maar het NL pakket hebben (NL1-3, RTL4-52, SBS, Talpa) maar dan voor DE. iemand een idee wat de standaard duitse popi zenders zijn? zal mn collega ook ff vragen, misschien wel zo makkelijk![]()
Inderdaadquote:Op maandag 29 januari 2007 13:15 schreef IJsmuts het volgende:
zal mn collega ook ff vragen, misschien wel zo makkelijk![]()
at least ARD, ZDF, VOX, Sat1, Pro7 should be there....and great if there are also others like, WDR, BR, SWR, NDR, Kabel1, RTL 1+2,quote:Op maandag 29 januari 2007 13:17 schreef FJD het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Hij kan zo aangeven welke programmas hij wil kijken
Canaal Digitaal! Sateliet heb je echt alles...quote:Op maandag 29 januari 2007 13:32 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
at least ARD, ZDF, VOX, Sat1, Pro7 should be there....and great if there are also others like, WDR, BR, SWR, NDR, Kabel1, RTL 1+2,
nu naar school![]()
Genoeg Duitsers denk ik zo...quote:Standaard aanbod + Vrij te ontvangen
Nederland 1
Nederland 2
Nederland 3
Limburg TV
Omroep Brabant
Omroep Zeeland
Omrop Fryslân
RTV Drenthe
RTV Gelderland
RTV Noord
RTV Noord-Holland
RTV Oost
RTV Rijnmond
TMF
BVN
BBC World
Euronews
CNBC
CNN International
France 24 English
TV5 + Monde Europe
ARD Das Erste
ZDF
RAI 1
2M Maroc
3 Sat
Al Jazeera + International
Andalucia TV
Arirang TV
ARTE
Astro TV
Bayerisches Fernsehen
Bahn TV
BFM TV
Bibel TV
Bloomberg
BR Alpha
Budapest TV
Canal Algerie
Comedy Central
CT 24
Cubavision
Das Vierte
Deluxe Music
Direct 8
DMAX
DSF
Duna TV
DW TV
Ecs1 Egypte
Eins Extra
Eins Plus
Euskadi TV
Giga TV
Go TV
hr fernsehen
Kabel 1
KIKA
KTO
La Latina
LCP
Liberty TV
MDR
MTV Central
N24
NDR Fernsehen
NICK
N-TV
Phoenix
Pro 7
Real Madrid TV
Record Int
RTL Television / RTL2
RTM 1 Maroc
RTP Int
Sat 1
Sky News
Sonnenklar TV
Sudwest BW
Super RTL
Terra Nova
TM SAT / LAOTRA
Travel Channel
TRT International
Tunis 7
TV Canaria
TV Galicia
TVC Int
TVE Int
TV Gusto
TV Polonia
TVP Kultura
TW1
VIVA
VIVA Plus
VOX
WDR Fernsehen
XXP
ZDF Dokukanal
ZDF Infokanal
ZDF Theaterkanal
ZIK
XXL
Heeft ie nog meer wensenquote:Op maandag 29 januari 2007 13:32 schreef IJsmuts het volgende:
at least ARD, ZDF, VOX, Sat1, Pro7 should be there....and great if there are also others like, WDR, BR, SWR, NDR, Kabel1, RTL 1+2,
Hebben wij thuis!quote:Op maandag 29 januari 2007 13:37 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Canaal Digitaal! Sateliet heb je echt alles...
[..]
Genoeg Duitsers denk ik zo...
Met goldcard, of een magicquote:Op maandag 29 januari 2007 14:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hebben wij thuis!Perfecte kwaliteit en heeeeeeeel veel zenders. Vooral VH1 is een geweldige muziekzender
Verder hebben we ook nog Sport 1, Film 1.1 & Film 1.2
Werkt dat nog dan? Was in de veronderstelling dat die krengen uitgeschakeld waren en dat degene die wel werkte maar een paar maanden werkten en dat er dan weer een nieuwe code was en je weer terug kon naar je mannetjequote:
Ik weet het ook niet, maar vroegah progde ik die dingen altijd... Freeseeka!quote:Op maandag 29 januari 2007 14:19 schreef FJD het volgende:
[..]
Werkt dat nog dan? Was in de veronderstelling dat die krengen uitgeschakeld waren en dat degene die wel werkte maar een paar maanden werkten en dat er dan weer een nieuwe code was en je weer terug kon naar je mannetje
Toen wel jaquote:Op maandag 29 januari 2007 14:20 schreef RudyCarell het volgende:
Ik weet het ook niet, maar vroegah progde ik die dingen altijd... Freeseeka!
whehe goed hequote:
boefje!quote:Op maandag 29 januari 2007 17:59 schreef staticdata het volgende:
heb net op eigen initiatief Viro admin rechten gegeven op de server is wel zo makkelijk.
Schavuit!quote:Op maandag 29 januari 2007 17:59 schreef staticdata het volgende:
heb net op eigen initiatief Viro admin rechten gegeven op de server is wel zo makkelijk.
quote:Op maandag 29 januari 2007 19:19 schreef Stefan740 het volgende:
Ja hij is aangenomen na zijn proeftijd![]()
O jippiequote:Op maandag 29 januari 2007 19:19 schreef Stefan740 het volgende:
quote:Op maandag 29 januari 2007 19:19 schreef Stefan740 het volgende:
inderdaad..quote:Op maandag 29 januari 2007 20:40 schreef Sickert het volgende:
[..]![]()
ik heb ook een proeftijd maar dan een voorwaardelijke
kleuterclans met hun proeftijd
ja en sommige sites zijn niet bereikbaar.quote:Op maandag 29 januari 2007 19:47 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
O jippie![]()
Wat is er mis met ons... Gaat het eindelijk beter...
PS: GVD Casema zit te fokken met digitv... Al me favos veranderd en ik mis netten!
en constant kankerdit en kanker zo op TSquote:Op maandag 29 januari 2007 20:49 schreef BattleLies het volgende:
[..]
inderdaad..gemiddelde leeftijd van 15 jaar, 33 pagina`s aan server regels. Plus van die regels die ze gehoord hebben van de voetbal club waar ze weg gepest zijn: ' niet trainen is niet opgesteld worden voor de wedstrijd'
![]()
Moet je nu ook verplicht aanmelden bij de Gamert speeltuin?![]()
jp
niet zijken over de leefdtijd he want dan kunnen we bof net zo goed een bejaarde clan noemenquote:Op maandag 29 januari 2007 20:49 schreef BattleLies het volgende:
[..]
inderdaad..gemiddelde leeftijd van 15 jaar, 33 pagina`s aan server regels. Plus van die regels die ze gehoord hebben van de voetbal club waar ze weg gepest zijn: ' niet trainen is niet opgesteld worden voor de wedstrijd'
![]()
jp
ik zou willen dat de clan bejaard was! en voor bejaarden only!quote:Op maandag 29 januari 2007 21:18 schreef dekkered het volgende:
[..]
niet zijken over de leefdtijd he want dan kunnen we bof net zo goed een bejaarde clan noemen
omg..quote:Op maandag 29 januari 2007 21:18 schreef dekkered het volgende:
[..]
niet zijken over de leefdtijd he want dan kunnen we bof net zo goed een bejaarde clan noemen
Nee eiquote:Op maandag 29 januari 2007 21:26 schreef jpjedi het volgende:
omg..![]()
Bof bestaat pas een jaar en een half. Bejaarde clan..![]()
joh lampje...quote:Op maandag 29 januari 2007 21:28 schreef FJD het volgende:
[..]
Nee ei![]()
Hij bedoeld dat wij al zo oud zijnProud of it trouwens en dan ben ik pas 23
altijd dat gezijk van spelvouden dit spelvouden datquote:Op maandag 29 januari 2007 21:24 schreef Sickert het volgende:
[..]
ik zou willen dat de clan bejaard was! en voor bejaarden only!
die maken iig niet van die grote spelfouten
rot aub zelf opquote:Op maandag 29 januari 2007 21:43 schreef dekkered het volgende:
[..]
altijd dat gezijk van spelvouden dit spelvouden datrot op !
![]()
Hoe moet jij ooit functioneren op je werk later als je "gezijk" e.d. typt?quote:Op maandag 29 januari 2007 21:43 schreef dekkered het volgende:
[..]
altijd dat gezijk van spelvouden dit spelvouden datrot op !
![]()
Had het op nieuws gezien... Ja als je wat wilt horen lukt dat altijd wel... Je hebt het ook in een nummer van Darkraver, maar daar was het de bedoeling....quote:Op maandag 29 januari 2007 21:45 schreef escape_nl het volgende:
http://jeffmilner.com/backmasking.htm
Lachen, zelfs k3 doet hier aan mee
"Oma's aan de top".
Dit is het nr van K3 achterstevoren: k3
En hier de tekst:
Grote massamoord.
Grote massamoord.
We just against a life
Godverdomme leuk.
Grote massamoord.
God die laat je zitten.
Grote massamoord.
Grote massamoord.
We just against a life
Godverdomme leuk.
Grote massamoord.
God die laat je zitten.
Grote massamoord.
ik heb ook een normaal leven hor dan ga ik niet steeds dit topic lezenquote:Op maandag 29 januari 2007 21:48 schreef Sickert het volgende:
[..]
rot aub zelf op(en ja dat meen ik serieus)
goddamn constant vragen naar dingen die gewoon terug te lezen zijn of je weet het niet omdat je niet hebt opgeletetc etc
en ook nog eens reageren op dingen die je niet begrijpt/begrepen hebt![]()
maargoed mischien erger ik mezelf snel aan dingen (JA dat is zo!! kun je nagaan hoelang ik me al erger aan jou)
TYquote:Op maandag 29 januari 2007 17:59 schreef staticdata het volgende:
Ik sprak ferdi zelf op msn aan voor dit, aangezien ik nu bijna iedere dag online ben tot een uurjte of 4/5 nu me stage afgerond is.quote:Op maandag 29 januari 2007 18:09 schreef FJD het volgende:
[..]
Schavuit!
Nee waarschijnlijk is het in overleg gegaan. Viro kwam 20 minuten geleden naar me toe met de vraag en ik heb daarop toestemming gegeven. Normaal gesproken zou je zoiets kunnen overleggen maar iedereen is zo druk en het gaat over zoiets kleins dat overleg niet echt zinvol is.
Aangezien Viro 's nachts veel online is zal hij dus daarom gaan adminen. Sander, als je er toch bent kun je Viro dan terugdraaien naar kick/ban rechten? Dat had ik eigenlijk afgesproken, meer rechten hebben niet echt veel nut. Als het niet eenvoudig gaat dan kun je het laten staan, zo boeiend is t nou ook weer niet
Dus bij deze
Ja ik stond ook even zo te kijken. Maar was het jullie niet opgevallen dat hij al een lange tijdje zonder [BoF] tag speelde. Hij heeft het wel verdiend vind ik. Die [1X2] gasten zijn heel goed qua teamwork en als lonewolf. K heb een paar keer bij hun op de server gespeeld en man o manquote:
quote:Op maandag 29 januari 2007 22:46 schreef Viro het volgende:
Ja ik stond ook even zo te kijken. Maar was het jullie niet opgevallen dat hij al een lange tijdje zonder [BoF] tag speelde. Hij heeft het wel verdiend vind ik. Die [1X2] gasten zijn heel goed qua teamwork en als lonewolf. K heb een paar keer bij hun op de server gespeeld en man o manIk werd er met plezier geowned
![]()
2 sterretjesquote:Op maandag 29 januari 2007 22:54 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
die gasten zijn idd goed en chiel past er goed bij hoor. ik gun het hem iig. en ik ga hem zeker stalken om zn 2 sterretjes af en toe te poetsen
![]()
whehe, ik merk wel dat je nog niet zo bekend bent met de herenliefdequote:Op maandag 29 januari 2007 22:56 schreef Viro het volgende:
[..]
2 sterretjes, k dacht dat mensen maar 1 ster hadden
![]()
Herenliefde wat is dat ?quote:Op maandag 29 januari 2007 23:01 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
whehe, ik merk wel dat je nog niet zo bekend bent met de herenliefde![]()
ik kan heus wel een normaale brief typen maar op fok lukt het me een soort van niet om zonder spel fouten te typen (en ik doe het echt niet persee hor dat breezah taaltje "KUT MSN!!")quote:Op maandag 29 januari 2007 22:59 schreef staticdata het volgende:
Dekkered even serieus, stop aub met het breezah taaltje te typen. straks kan je geen fatsoenlijke brief meer typen omdat je de fouten die je nu maakt over het hoofd ziet.
het is voor je eigen bestwil
kijk gerust eens even rond:quote:Op maandag 29 januari 2007 23:02 schreef Viro het volgende:
[..]
Herenliefde wat is dat ?Mag ik het een keer zien
![]()
link is kapoetquote:Op maandag 29 januari 2007 23:06 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
kijk gerust eens even rond:
www.knetterhardeensuperranzigepaypr0n.com
zo thee op, nu lekker pitten![]()
Beetje kinderachtige reactie ditquote:Op maandag 29 januari 2007 20:49 schreef BattleLies het volgende:
![]()
jp
quote:Op maandag 29 januari 2007 23:01 schreef IJsmuts het volgende:
whehe, ik merk wel dat je nog niet zo bekend bent met de herenliefde![]()
Kom naar de zomer-kampioen-BBQ-meet dan laten we wel wat zien.quote:Op maandag 29 januari 2007 23:02 schreef Viro het volgende:
Herenliefde wat is dat ?Mag ik het een keer zien
![]()
Inderdaadquote:Op maandag 29 januari 2007 22:59 schreef staticdata het volgende:
Dekkered even serieus, stop aub met het breezah taaltje te typen. straks kan je geen fatsoenlijke brief meer typen omdat je de fouten die je nu maakt over het hoofd ziet.
het is voor je eigen bestwil
Firefox 2.0 met Nederlandse spellcheckquote:Op maandag 29 januari 2007 23:06 schreef dekkered het volgende:
ik kan heus wel een normaale brief typen maar op fok lukt het me een soort van niet om zonder spel fouten te typen (en ik doe het echt niet persee hor dat breezah taaltje "KUT MSN!!")
kut betraptquote:
o is ze jarigquote:Op dinsdag 30 januari 2007 07:25 schreef IJsmuts het volgende:
ER IS ER EEN JARIG HOERA, HOERA
DAT KUNE JE ZWL ZIEN DAT IS LIES!!!!
GEFELICITEERD![]()
voor de rest morguh flikkers![]()
lolquote:Op dinsdag 30 januari 2007 07:48 schreef FJD het volgende:
[afbeelding]
Gefeliciteerd Liesje
http://www.catinatree.com/blography/snaps/guys3-waya_798.jpg
Taart op z'n BoFs
-update-
Eerste foto van het feest:
[afbeelding]
Nou zo gaat het dus niet hoor, zeker met betrekking tot taalgebruik zijn ze een stuk strikter dan dat dat bij BoF het geval is!quote:Op maandag 29 januari 2007 21:00 schreef Sickert het volgende:
en constant kankerdit en kanker zo op TSkom wel eens de TS van saaf zn css clan man wat een kutventjes
en dan zie je ze in t echt en stel je je voor is het van eh.... hoi...
![]()
Hmmm, ik was niet op zoek maar ik ben gevraagd, bovendien ben ik ook elke dag op mijn werk hoorquote:Op dinsdag 30 januari 2007 07:02 schreef FJD het volgende:
Je hebt groot gelijk Chiel. Sowieso wordt er nog maar weinig gespeeld en als er gespeeld wordt dan wordt er eigenlijk alleen maar 's avonds gespeeld omdat de dag erna er weer vroeg gewerkt moet worden. Dan hoor je er vanzelf minder bij dus begrijpelijk dat je dan op zoek gaat naar een andere clan. Veel succes en gefeliciteerd met de toelatingHoop dat je nog wel eens terug komt om ons te laten zien hoe het moet
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:07 schreef -chiel- het volgende:
Hmmm, ik was niet op zoek maar ik ben gevraagd, bovendien ben ik ook elke dag op mijn werk hoor![]()
naar je Shell adres?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:36 schreef IJsmuts het volgende:
kan je die doormailen, PB is best leuk![]()
he chiel, zit het zweedse dames beachvollybal team ook toevallig bij 1X2??quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:07 schreef -chiel- het volgende:
Hmmm, ik was niet op zoek maar ik ben gevraagd
Voor al die vrouwen zekerquote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:39 schreef IJsmuts het volgende:
of naar mn gmail, of hotmail, of dari, of yahoo
ik heb zooo veel emailadressen![]()
ik ben al een jaar gestopt met newsgroups, mag niet van bigquote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:40 schreef FJD het volgende:
[..]
Voor al die vrouwen zeker
Haal m gewoon van Usenet man
ik moet eerst nog werken, dan usenet en dan msn ik hem wel ffquote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:41 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik ben al een jaar gestopt met newsgroups, mag niet van big
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:41 schreef IJsmuts het volgende:
ik ben al een jaar gestopt met newsgroups, mag niet van big
daarbij zit ik bij tiscali, die ondersteunen bijna geen newsgroups. moet ik speciaal bij eweka gaan aanmelden, credits kopen en downloaden, das me te veel moeitequote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:43 schreef FJD het volgende:
[..]
BIG kan me wat, er is niets illegaals aan en dus kunnen ze je niets doenFilms en muziek mag je gratis downloaden
Alleen het uploaden is illegaal.
Neem een jaarabo en deel dat met iemandquote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:58 schreef IJsmuts het volgende:
daarbij zit ik bij tiscali, die ondersteunen bijna geen newsgroups. moet ik speciaal bij eweka gaan aanmelden, credits kopen en downloaden, das me te veel moeite![]()
laat ik nou net 20 euro's van je krijgenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:59 schreef FJD het volgende:
[..]
Neem een jaarabo en deel dat met iemandDoe ik met Frank en JP en werkt super. Kost 20,- per jaar
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:00 schreef IJsmuts het volgende:
laat ik nou net 20 euro's van je krijgen![]()
Let op!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:04 schreef IJsmuts het volgende:
maaruh, jaarabbo waarop? eweka? usenet?
in adam heb ik gewoon een 3mbit lijn hoorquote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:05 schreef FJD het volgende:
Wij hebben abo op Tweaknews maar geloof dat Ewaka iets hogere snelheden toelaat maar goed met een 52kb/s verbinding hoef je je daar niet echt zorgen over te maken
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:11 schreef IJsmuts het volgende:
in adam heb ik gewoon een 3mbit lijn hoor![]()
alleen geen pc
6 UUR!!! en dat noem jij weinigquote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:08 schreef FJD het volgende:hoe weinig slaap je dan wel niet per dag
Ik heb zelf ook weinig slaap nodig normaal gesproken maar een uurtje of 6 heb ik toch wel nodig
![]()
ach joh, bij shell hebben we een 100mbit lijnquote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:13 schreef FJD het volgende:
[..]
Ook daarmee maakt het niet uit. Geloof dat t verschil is tussen 10mbit of 20mbit
Binnenkort pasquote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:20 schreef IJsmuts het volgende:
ach joh, bij shell hebben we een 100mbit lijn![]()
en ik krijg binnenkort een 2TB lijn![]()
paupers![]()
oh ja..quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:15 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
moet je wel lid zijn van FTD... anders kan je het niet lezen
En wij maar weer meer voor de benzine betalenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:20 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ach joh, bij shell hebben we een 100mbit lijn![]()
en ik krijg binnenkort een 2TB lijn![]()
paupers![]()
Eigenlijk betalen wij dus IJs z'n internetverbindingquote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
En wij maar weer meer voor de benzine betalen
whehehe, zie ik nou dat bijna de helft van de prijs door de ambtenaren wordt binnengehengeldquote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
ik ga niet nog meer spammen als jullie dat nu gaan eisenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:12 schreef FJD het volgende:
[..]
Eigenlijk betalen wij dus IJs z'n internetverbinding
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:15 schreef IJsmuts het volgende:
whehehe, zie ik nou dat bijna de helft van de prijs door de ambtenaren wordt binnengehengeld![]()
[afbeelding]
Ach chiel ze zijn gewoon jaloers. En nog gefeli met je toelatingquote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:17 schreef -chiel- het volgende:
[..]
6 UUR!!! en dat noem jij weinig(eigenlijk ben ik nu jaloers)
Je kan ook in zo'n hybride auto gaan rijdenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:27 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Je kan ook in zo'n hybride auto gaan rijden![]()
Verder heb je wel gelijkquote:
hopelijk gaat kovolainen zichzelf goed profilerenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:24 schreef IJsmuts het volgende:
R27
![]()
[afbeelding]
alonso eat your heart out!!![]()
Studenten? Boomknuffelaars? Kevin-quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:44 schreef IJsmuts het volgende:
volgens mij hebben we de twee frank-grappen gehad, moeten we weer iets anders gaan bedenken om te lachu![]()
ik hoop dat fiscichella ( kutnaamquote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:44 schreef staticdata het volgende:
[..]
hopelijk gaat kovolainen zichzelf goed profileren
Is goed hoorquote:
ligt het aan mij of doet fok raarquote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:50 schreef FJD het volgende:
[..]
Is goed hoorZoek even een goede op waarmee we met groepen kunnen spelen
quote:
ik vind van wel... iemad nog interesse in een X1900XTX? moet strak toch aande DX10 kaartquote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:10 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
tja ik weet het niet....... voor de home-user, is vista een aanwinst![]()
kan ik die in SLI zetten met mn 7800 GTXquote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:12 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
ik vind van wel... iemad nog interesse in een X1900XTX? moet strak toch aande DX10 kaart
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:14 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
kan ik die in SLI zetten met mn 7800 GTX![]()
Of een andere crossfirequote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:16 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
nee noob!
![]()
Wel in crossfire met een 2e 1900xtx
Ultimate OEM? Waar...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:24 schreef FJD het volgende:
Omdat je de nieuwe grafische dingen zo'n cool vindt? Ik zie er zelf ook het grote nut nog niet van in en wacht lekker tot ik een nieuwe mobo aan ga schaffen en dan koop ik er een OEM versie bij denk ik. Gewoon een keertje een legale versieAl dat gezeik met genuine advantage en het gezeik met updates
Voor 160 heb je een Ultimate OEM. Nu alleen nog even zien of ik niet met Home of Business af kan
ow weirdquote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:16 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
nee noob!
![]()
Wel in crossfire met een 2e 1900xtx
http://tweakers.net/pricewatch/zoeken?keyword=vista&catID=&scoreMin=&priceMin=0&priceMax=&land=quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:25 schreef RudyCarell het volgende:
Ultimate OEM? Waar...
Netwerk opties e.d. plus een paar kleine extraatjes als systeembeheerder oid? Ik denk idem aan het verschil tussen XP Home en Pro. Weet er het fijne niet van hoor, met computers ben ik goed in poppetjes schieten, downloaden en een klein stukje video en audio editten.. de rest gaat wel mijn petje te boven. Draai wel XP Pro, was gratiesquote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:31 schreef FJD het volgende:
[..]
http://tweakers.net/pricewatch/zoeken?keyword=vista&catID=&scoreMin=&priceMin=0&priceMax=&land=
Maar wat is nu eigenlijk hetgene waarvoor je Ultimate wil kopen in plaats van Home Premium? Ultimate is twee keer zo duur
kunnen we wel doen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:46 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik hoop dat fiscichella ( kutnaam) eindelijk gaat knallen
vorig jaar was schumacher echt
maar kimmi vind ik niks en alonzo gun ik het helemaal niet
![]()
gaan we BoF F1 Manager doen??![]()
Dat meen je nietquote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:51 schreef RudyCarell het volgende:
OEM, dan moet je van MS nu een volledige PC kopen... Heb Computerland gebeld... Dammit...
"Een losse OEM licentie mag bij een moederbord verkocht worden, niet bij een kabel, harddisk, processor etc. Een moederbord wél.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:02 schreef FJD het volgende:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1183016/1
Je moet even verder doorbellen denk ik.
Goede daadquote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:47 schreef Mr_Baus het volgende:
En ook ik ga deze keer voor de legit OEM versie.. lekker makkelijk en doe ik ook eens een keer een goede daad![]()
je heb ook een klein filetje waardoor die genuie32 weer wordt afgevangen en de updates gewoon binnenkomen hoorquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:06 schreef FJD het volgende:
[..]
Goede daad
MS maakt een partij winst waar je eng van wordt, nee een goede daad wil ik het noemen. Tis eigenlijk meer dat ik het gezeik van updates e.d. zat benAan de andere kant gaat het met XP Pro ook best makkelijk zolang je de updates maar uitzet en redistributables download maar goed of dat nu zo handig is?
Shitquote:
Eens.. Zou uit principe ook heel graag een ander OS willen draaien, maar dan kan ik geen fuck meerquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:06 schreef FJD het volgende:
[..]
Goede daad
MS maakt een partij winst waar je eng van wordt, nee een goede daad wil ik het noemen. Tis eigenlijk meer dat ik het gezeik van updates e.d. zat benAan de andere kant gaat het met XP Pro ook best makkelijk zolang je de updates maar uitzet en redistributables download maar goed of dat nu zo handig is?
Juist. Krijg volgende week m'n Lexusquote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:27 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Je kan ook in zo'n hybride auto gaan rijden![]()
rx400h?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Juist. Krijg volgende week m'n Lexus
En wat is de nieuwste uber 2007 hype dan? Poker?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:12 schreef IJsmuts het volgende:
jullie hoeven je niet meer druk te maken over nieuwe computers en vista. hoorde net dat deze dingen uit zijn in 2007
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:12 schreef IJsmuts het volgende:
jullie hoeven je niet meer druk te maken over nieuwe computers en vista. hoorde net dat deze dingen uit zijn in 2007
Echtquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:12 schreef IJsmuts het volgende:
volgens mij zijn ouderwetse tennissokken helemaal hot in 2007quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:15 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
En wat is de nieuwste uber 2007 hype dan? Poker?![]()
PS3quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:18 schreef FJD het volgende:
[..]
EchtKut zeg.
Wat wordt dan de nieuwe hype? Punniken? Haken? Boom knuffelen? Toch geen PS3 he? Dan moet ik die weer gaan kopen.
en zweetbandjesquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:18 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
volgens mij zijn ouderwetse tennissokken helemaal hot in 2007
WOOHOO!!!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:18 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
volgens mij zijn ouderwetse tennissokken helemaal hot in 2007
Ik heb al wel geïntegreerde zwembandjes. Tellen die ook?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:21 schreef RudyCarell het volgende:
en zweetbandjes
Enkel in oranje.. doet het goed op koningendag!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:24 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik heb al wel geïntegreerde zwembandjes. Tellen die ook?
Weet je hoe koud het is danquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:25 schreef Mr_Baus het volgende:
Enkel in oranje.. doet het goed op koningendag!
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:28 schreef FJD het volgende:
[afbeelding]
M'n nieuwe auto is zeker ook niet hip dit jaar?
Firefox zegt:quote:
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:41 schreef FJD het volgende:
[..]
Firefox zegt:
necessaires
questionaires
accessoires
questionnaires
incassobureau
![]()
Firefox is duidelijk hipOf juist niet, de jeugd lijkt het niet echt te gebruiken
Niet zo miepen. We hebben Frank vandaag alweer gepakt, nu ben jij weer aan de beurtquote:
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:38 schreef IJsmuts het volgende:
@ baus, ga je vanaond nog ff knallen, ik ben er iig
Gefeliciteerd heh! En sterkte!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:51 schreef BattleLies het volgende:
Ja bedankt jongens! Leuk dat jullie eraan denken!!!![]()
Vanmorgen trouwens bij de huisarts en fysio geweest. Beide zeiden dat het flink beschadigd is. Vooral de buitenste enkelbanden zijn er erg aan toe. En er zit zelfs een scheur in de pees/spier die van mijn enkel naar mijn knie loopt. Zoveel kracht is er dus komen te staan op mijn enkel toen hij dubbelklapte.
Aangezien we zondag vertrekken en mijn voet nog steeds dikker wordt en niet minder pijn gaat doen heb ik nu een brace gekregen. En dat scheelt een hoop als je die aan hebt! Helaas mag je die alleen aan als je naar buiten gaat enz. Verder dus lopen met krukken enz. En ook de krukken mee naar India ... wat een gedoe ..
Maar vandaag ben ik jarig!!!!!!!!!!!!!!! Dus ik laat me heerlijk verwennen door mijn manneke!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
whehehe , je weet dat RDVOLX oid de no.1 is he? met een SPM van dik 5.0 en GP van >500k, wens ik je veel succesquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:54 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Zit er al klaar voor.. ga alleen nog ff heel verkeerd "koken" tussen 5 en 6 ofzo, maar ik ben er vanavond! Zit al dik in de top 1000 support + light machine gun en heb er volle vertrouwen in dat ik op nummer 1 kom. Kwestie van blijven spelen
(stijg als een malle)
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:05 schreef IJsmuts het volgende:
owja, ga vanaond ook weer met de [BoF] tag lopen, sloot zich laatst iemand bij mn squadje aan met een [GAY] tag![]()
Waarom geen rolstoel? Heeft JP nog wat te doen... Me ma neemt zelfs altijd haar elektrische mee!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:51 schreef BattleLies het volgende:
Ja bedankt jongens! Leuk dat jullie eraan denken!!!![]()
Vanmorgen trouwens bij de huisarts en fysio geweest. Beide zeiden dat het flink beschadigd is. Vooral de buitenste enkelbanden zijn er erg aan toe. En er zit zelfs een scheur in de pees/spier die van mijn enkel naar mijn knie loopt. Zoveel kracht is er dus komen te staan op mijn enkel toen hij dubbelklapte.
Aangezien we zondag vertrekken en mijn voet nog steeds dikker wordt en niet minder pijn gaat doen heb ik nu een brace gekregen. En dat scheelt een hoop als je die aan hebt! Helaas mag je die alleen aan als je naar buiten gaat enz. Verder dus lopen met krukken enz. En ook de krukken mee naar India ... wat een gedoe ..
Maar vandaag ben ik jarig!!!!!!!!!!!!!!! Dus ik laat me heerlijk verwennen door mijn manneke!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:05 schreef IJsmuts het volgende:
owja, ga vanaond ook weer met de [BoF] tag lopen, sloot zich laatst iemand bij mn squadje aan met een [GAY] tag![]()
Ooit wordt ik nummer 1!!! OK?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:02 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
whehehe , je weet dat RDVOLX oid de no.1 is he? met een SPM van dik 5.0 en GP van >500k, wens ik je veel succes![]()
aan de andere kant, nummer 2 moet lukken![]()
ik ga rond een uur of 21.00 online, ga eerst nog ff mn kop kaal scheren![]()
eet ze bij de mac![]()
-edit-
ik ga wel achter je aan lopen met mn shock paddles, wordt ik no.1 medichoer![]()
gelukkig heb ik wallglitch, hebben we ff een vluggertje gedaan in hotel. alleen nu denktie dat we "iets" hebbenquote:
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:09 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Ooit wordt ik nummer 1!!! OK?Dan zit ik in mijn schommelstoel en komen de kleinkinderen op bezoek met hun VR-helmen/brillen en dan kan ik trots zeggen dat Opa nummer 1 van de wereld is in het ouderwets PKM poppetjes schieten op een CRT/TFT scherm
![]()
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:10 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
gelukkig heb ik wallglitch, hebben we ff een vluggertje gedaan in hotel. alleen nu denktie dat we "iets" hebben![]()
Daarom moest ie op Karkand hequote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:10 schreef IJsmuts het volgende:
gelukkig heb ik wallglitch, hebben we ff een vluggertje gedaan in hotel. alleen nu denktie dat we "iets" hebben![]()
Die heb ik nietquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:07 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Waarom geen rolstoel? Heeft JP nog wat te doen... Me ma neemt zelfs altijd haar elektrische mee!
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:19 schreef FJD het volgende:
[..]
Daarom moest ie op Karkand heOnze server is verworden tot een homo-ontmoetingsplaats
Ik heb een rollator te leen!quote:
http://youtube.com/watch?v=r6ujDRCi3Igquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:22 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
i wanna start a nuclear war, at the gaybar, gaybar, gaybar, WOOOO!!!
Is die BF2 shit niet te hacken zodat je deze song hoort bij het laden van de BoF server?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:31 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
http://youtube.com/watch?v=r6ujDRCi3Ig
![]()
Hier wordt ik zo vrolijk van heh
![]()
![]()
Mag je hopen dat ik je dan niet betrap, dan krijg je een speciale gaykick op de serverquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:10 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
alleen lullen kunnen servers vullenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:33 schreef BugWorks het volgende:
Komt er nog iemand anders de server vullen behalve Baus?
Overigens, nog gefeliciteerd Lies![]()
echt gast als jij mij ooit kicked pak ik je fok account afquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:42 schreef Viro het volgende:
[..]
Mag je hopen dat ik je dan niet betrap, dan krijg je een speciale gaykick op de server
of een BF2 stat-resetquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:44 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
echt gast als jij mij ooit kicked pak ik je fok account af![]()
+ een IP spoof en een Al Quida spamgolf op een willekeurig amerikaans .gov websitequote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:44 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
echt gast als jij mij ooit kicked pak ik je fok account af![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |