een kind dat wel al kan praten de fles geven?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:38 schreef chacama het volgende:
Het toppunt van genieten is...
Tijdens de nachtvoeding van Maud haar zo zien wurmen dat ze niet meer op de spuugdoek ligt maar lekker met haar wangetje tegen mijn blote borstkas en zo langzaam in slaap sluimert.
's ochtendsvroeg Fleur tegen me aan voelen kruipen en heel zachtje gevraagd krijgen mama heb jij ook lekker geslapen? gevolgd door ik wel, ga je mijn fles maken?
wie volgt....
vond het tijd om eens te zien waar we allemaal van genieten met die kleine druppies van ons
zeg dan nietsquote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:39 schreef Repeat het volgende:
[..]
een kind dat wel al kan praten de fles geven?
ieder zijn mening, maar het zou wel leuk zijn als je antwoord geeft op mijn aanzetquote:
het topunt van genieten is voor mij dan kinderen die praten geen fles meer geven.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:18 schreef chacama het volgende:
[..]
ieder zijn mening, maar het zou wel leuk zijn als je antwoord geeft op mijn aanzet
het toppunt van genieten is voor jou....en dan wel in het kader van kids
Jordy zou opslag verliefd zijnquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:27 schreef Sugar het volgende:
Mijn keurige, brave, meestal niet al te luidruchtige dochter die ineens buiten op straat op een muurtje gaat zitten en snoei- maar dan ook snoeihard begint te zingen: "Bóóóóóób de Bouwer, kunnen wij het maken? Bóóóóób de Bouwer, nou en of!" En dat tien minuten lang, op volle kracht en met onverminderd enthousiasme. Je kon me opvegen!![]()
![]()
![]()
Ik heb zóveel momenten pfff maar om een kleine greep uit de kassa te doen;quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:38 schreef chacama het volgende:
Het toppunt van genieten is...
Oooeeeh!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:08 schreef Lois het volgende:
Of zoals eerder vandaag, met zijn 3en in de douche. Iris durft nog niet goed te douchen dus Eva slaat arm om Iris' schoudertjes en zegt "kom maar, dan doen we het samen"![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:58 schreef MiSs-TaKe het volgende:
Ryan die met zijn bolle wangen tegen mn borst aan ligt te slapen, 2 kleine knuistjes onder zijn kinnetje en dan af en toe nog van die zuigbeweginkjes maakt met zijn mondje, net of het nog aan het tutten is.
Nou, dat op de borst slapen dus. Heeeeerlijk! Armpjes wijd om me heen. En na afloop een oorafdrukje....quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:11 schreef Ladybos het volgende:
Toppunt van genieten is voor mij kindjes die in slaap vallen in je armen / op je buik. Die totale overgave.. En dan maar heeeeel stil blijven zitten zodat ze niet wakker wordt ook al krijg je kramp in je armen/benen/whatever.
Die foto!!quote:Op zondag 28 januari 2007 12:57 schreef Moonah het volgende:
Nou, dat op de borst slapen dus. Heeeeerlijk! Armpjes wijd om me heen. En na afloop een oorafdrukje....
[afbeelding]
Boodschap uit de Disneyfilm Bambi: 'Als je niets leuks kunt zeggen... zeg dan niets-niemand-al.'quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:39 schreef Repeat het volgende:
[..]
een kind dat wel al kan praten de fles geven?
quote:Op zondag 28 januari 2007 20:42 schreef pinquit het volgende:
ooh NaatjeAron, volgens mij is Aron echt zo zo zo zo liiieeef![]()
![]()
Ik vind dat al zo geweldig als een nichtje of dagverblijfkindje dat zegtquote:Op maandag 29 januari 2007 13:58 schreef Rottdog het volgende:
Vanochtend een lekker wijffie bij je in bed krijgen, die zich inene omdraait je omhelst en zegt mama kvind je lief![]()
![]()
Had je nog teruggelezen Lois? Deze staat op pagina 1.....quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:08 schreef Lois het volgende:
Als je thuiskomt na een lange, slopende dag op kantoor 2 armpjes om je nek krijgen en horen "mama ik heb je zooooooo gemist"![]()
Of zoals eerder vandaag, met zijn 3en in de douche. Iris durft nog niet goed te douchen dus Eva slaat arm om Iris' schoudertjes en zegt "kom maar, dan doen we het samen":'(
quote:Op donderdag 6 september 2007 09:19 schreef dutchie het volgende:
*slik*
Daar krijg je toch ook een brok van in je keel. Wat een schatjes heb je toch.
Ik kom ook nog wel met mijn momenten, want ik kan niet kiezen.
Wow... mij heeft ze ook aan het huilen. Wat mooiquote:Op donderdag 6 september 2007 09:26 schreef Lois het volgende:
Ik heb vandaag gehuild op de kermisEva wil al jaren mee naar de kermis maar haakt 10 meter vooraf al af vanwege de herrie.
We zijn dus vanmiddag eerst met Bram en Iris geweest, die vonden het helemaal geweldig.
Om 4 uur kwam Eva thuis en ze wilde nog steeds naar de kermis. Wij uitgelegd dat het enorm veel herrie was maar dat we het gewoon gaan proberen. Zij lekker capuchon op voor de herrie (en voor de regen) en we gingen op weg. Vond ze het toch helemaal geweldig!! Ze is in de draaimolen geweest en daarna kwam het huilmoment:
Er was een soort autobaantje waarin auto's een circuitje rijden (elektrisch) en waar de kinderen in een autootje kunnen zitten.
Eva wilde wel maar vond het eng. Iris zei heel lief: ik ga wel met je mee Eefje, dan hou ik je vast.
![]()
Iris en Eva in het autootje, Iris tegen Jeroen "geef mij de kaartjes maar papa, dan regel ik dat ook voor Eva"
En daar gingen ze, en stond moeders te huilen om het beschermende handje van Iris op Eva's schouder.
Uiteraard waren we zonder fototoestel, want we hadden eerlijk gezegd niet gedacht dat het zou lukken.
klopt, mijn aandeel in de samen uit volle borst gezongen sinterklaasliedjes op dat moment wordt ook vaak wat gesmoord door ontroering...quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:21 schreef poemojn het volgende:
samen vol verwachting je schoen zetten
(ok, cliché, maar hoort wel bij het rijtje hier vind ik)
geheel off-topic, ik weet het, maar waarom MOET die fles leeg? als jij geen trek meer hebt, stop je toch ook met eten?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:01 schreef Silmarwen het volgende:
Als je gefrustreerd het laatste beetje fles erin probeert te proppen omdat madam weer eens weigert alles op te drinken, en ze dan verschikkelijk lief naar je lacht.
De fles hoeft niet leeg, maar het is wel fijn als ze wat eet me dunkt.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:09 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
geheel off-topic, ik weet het, maar waarom MOET die fles leeg? als jij geen trek meer hebt, stop je toch ook met eten?
Die ken ik hier als een Wij hebt een fijn dagje gehad he mama....quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:43 schreef Sjeen het volgende:
Net op de weg terug van Toverland, vanaf de achterbank ineens uit het niets 'Ik heb zooooo'n hele leuke dag gehad vandaag! Ja, echt een heeeeeel leuke dag' Inclusief de pretoogjes die ik in de spiegel zag
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:57 schreef _evenstar_ het volgende:
Genieten is misschien het verkeerde woord hier, maar toch raakt het me zeer op positieve manier.
Arwen die elke avond trouw naar de sterren roept naar papa ik hou van jou en dat uit volle borst uitgilt. En heel slim zelf bedacht dat als de sterretjes er niet zijn, ze verstoppertje doen achter de wolken.
Bij elke tekening die ze maakt ze een * sterretje* tekent voor papa.
Mooi dat zo;n klein meisje nog, al zo groot en wijs kan zijn.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:57 schreef _evenstar_ het volgende:
Genieten is misschien het verkeerde woord hier, maar toch raakt het me zeer op positieve manier.
Arwen die elke avond trouw naar de sterren roept naar papa ik hou van jou en dat uit volle borst uitgilt. En heel slim zelf bedacht dat als de sterretjes er niet zijn, ze verstoppertje doen achter de wolken.
Bij elke tekening die ze maakt ze een * sterretje* tekent voor papa.
Mooi dat zo;n klein meisje nog, al zo groot en wijs kan zijn.
*rammel*quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:25 schreef Maneki.Neko het volgende:
Als het buiten koud is, met je kindje in bed in bed, en dan horen hoe ze drinkt en voelen hoe ze ondertussen met een warm handje zachtjes m`n wang aait
Ach, wat lievquote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:14 schreef snakelady het volgende:
Demi van 3.5 jaar die tegen me zegt "Mama, ik vind jou wel zóóóó lief dat ik bijna moet huilen" ( en dan bij zóóóó armgebaartjes)
Nika ( 4 maanden) na de laatste fles terug in bed liggen waar ze nog eens een brede lach geeft en dat je haar na het sluiten van de deur nog zo'n 10min. hoor kraaien van plezier.
Zo dus.
[ afbeelding ]
Zoooooow waar!!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 23:09 schreef Vivi het volgende:
Nog even kijken naar je slapende kind voordat je zelf gaat slapen, wat er voor een buitenstaander wrs zal uitzien als het supersofte clichébeeld van een moeder. Terwijl het in werkelijkheid helemaal anders is. Het is niet soft, het is juist zo'n beetje de meest rauwe emotie die er bestaat. Een overweldigende liefde tot op het bot die je opvreet met huid en haar, een verliefdheid die niet overgaat, een oergevoel dat er iemand bestaat voor wie je alles zou doen tot aan je leven geven, dat is niet lief. Dat is bloed en staal en tanden en klauwen. En heel veel liefde daardoorheen geweven. En het is verdomd mooi.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:16 schreef Luchtbel het volgende:
Ik weet het echt, deze opmerking ga ik misschien wel op heel korte termijn heel vaak vervelend vinden maar toen ik net 'Snel, de lamp uit, ik hoor de slippers van m'n moeder' hoorde, moest ik zo ontzettend lachen. Een heus logeerpartijtje met vriendinnetjeen dan weten hoe dit is, hoe dat was, hoe elk kind dit hoort mee te maken
Mooi gezegd!quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:02 schreef lcicle het volgende:
Ahhh![]()
![]()
Weet je.. dit topic is ook best genieten!
ik ook hoor als ik Amber op de psz afgezet heb, of als allebei de kids in bed liggenquote:Op woensdag 9 september 2009 09:18 schreef Vivi het volgende:
Ik vind het soms het toppunt van genieten als ik Dean afzet op het KDV.
Ik word altijd al emo van die eerste jaren Kinderen voor Kinderen, maar nu helemaalquote:Ik heb zo wa-wa-wa-waanzinnig gedroomd
Ik was zo mooi-mooi-mooi, 't was echt niet gewoon
Iedereen riep: Hieperdepiep!
Daarna werd ik gekust en gekroond
Ik heb zo wa-wa-wa-waanzinnig gedroomd
Ik werd met ka-ka-ka-kado's overstroomd
Iedereen zei: Hou je van mij?
Wa-waanzinnig, maar heerlijk gedroomd
quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:10 schreef Sorbootje het volgende:
Als ik Isabeau 's morgens wakker maak en ik til haar uit haar bedje. Hoe ze dan haar beentjes optrekt en haar gezichtje in mijn hals begraaft. Hoe ze haar onderlipje naar voren steekt als ze genoeg heeft gedronken bij me. Hoe ze haar handje op mijn borst legt en met haar nageltjes krabbelt als ze drinkt. Hoe ze breeduit lacht als ze me ziet. Hoe ze helemaal op kan gaan in het bestuderen van haar eigen handjes. Hoe ze woest kan worden als ze de hik heeft. Hoe ze aan mijn wang gaat zuigen als ik haar uit haar bedje til voor de nachtvoeding en ze HONGER heeft. Hoe ze alle spanning uit haar lijfje laat vloeien als ze het warme water van het bad voelt terwijl ze een diepe zucht slaakt….
Wat kun je houden van zo'n klein frummeltje. Onvoorstelbaar!
Oja! Ineens horen dat er om één, drie, één, vijf iets op tv komt wat ze graag wilt zienquote:Op woensdag 24 februari 2010 12:10 schreef debuurvrouw het volgende:
Een net-lezend kind dat voorleest uit zijn favoriete boek.Als ze dat een keer kunnen is hun wereld zoveel groter. Afscheid van klein, maar een warm welkom in een immense fantasiewereld.
dat was ook het eerste wat ik dacht toen ik dat lasquote:Op maandag 14 juni 2010 12:51 schreef Lishe het volgende:
Miss, ik raak er ontroerd door. Ik geloof dat dit wel de ultieme kroon op je wachten is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |