Boodschap uit de Disneyfilm Bambi: 'Als je niets leuks kunt zeggen... zeg dan niets-niemand-al.'quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:39 schreef Repeat het volgende:
[..]
een kind dat wel al kan praten de fles geven?
quote:Op zondag 28 januari 2007 20:42 schreef pinquit het volgende:
ooh NaatjeAron, volgens mij is Aron echt zo zo zo zo liiieeef![]()
![]()
Ik vind dat al zo geweldig als een nichtje of dagverblijfkindje dat zegtquote:Op maandag 29 januari 2007 13:58 schreef Rottdog het volgende:
Vanochtend een lekker wijffie bij je in bed krijgen, die zich inene omdraait je omhelst en zegt mama kvind je lief![]()
![]()
Had je nog teruggelezen Lois? Deze staat op pagina 1.....quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:08 schreef Lois het volgende:
Als je thuiskomt na een lange, slopende dag op kantoor 2 armpjes om je nek krijgen en horen "mama ik heb je zooooooo gemist"![]()
Of zoals eerder vandaag, met zijn 3en in de douche. Iris durft nog niet goed te douchen dus Eva slaat arm om Iris' schoudertjes en zegt "kom maar, dan doen we het samen":'(
quote:Op donderdag 6 september 2007 09:19 schreef dutchie het volgende:
*slik*
Daar krijg je toch ook een brok van in je keel. Wat een schatjes heb je toch.
Ik kom ook nog wel met mijn momenten, want ik kan niet kiezen.
Wow... mij heeft ze ook aan het huilen. Wat mooiquote:Op donderdag 6 september 2007 09:26 schreef Lois het volgende:
Ik heb vandaag gehuild op de kermisEva wil al jaren mee naar de kermis maar haakt 10 meter vooraf al af vanwege de herrie.
We zijn dus vanmiddag eerst met Bram en Iris geweest, die vonden het helemaal geweldig.
Om 4 uur kwam Eva thuis en ze wilde nog steeds naar de kermis. Wij uitgelegd dat het enorm veel herrie was maar dat we het gewoon gaan proberen. Zij lekker capuchon op voor de herrie (en voor de regen) en we gingen op weg. Vond ze het toch helemaal geweldig!! Ze is in de draaimolen geweest en daarna kwam het huilmoment:
Er was een soort autobaantje waarin auto's een circuitje rijden (elektrisch) en waar de kinderen in een autootje kunnen zitten.
Eva wilde wel maar vond het eng. Iris zei heel lief: ik ga wel met je mee Eefje, dan hou ik je vast.
![]()
Iris en Eva in het autootje, Iris tegen Jeroen "geef mij de kaartjes maar papa, dan regel ik dat ook voor Eva"
En daar gingen ze, en stond moeders te huilen om het beschermende handje van Iris op Eva's schouder.
Uiteraard waren we zonder fototoestel, want we hadden eerlijk gezegd niet gedacht dat het zou lukken.
klopt, mijn aandeel in de samen uit volle borst gezongen sinterklaasliedjes op dat moment wordt ook vaak wat gesmoord door ontroering...quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:21 schreef poemojn het volgende:
samen vol verwachting je schoen zetten
(ok, cliché, maar hoort wel bij het rijtje hier vind ik)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |