abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45762419
Dat oortje.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  Jubileum moderator zondag 28 januari 2007 @ 19:41:28 #52
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_45767401
Dat oortje, wat een superfoto Moonah. Ik krijg er echt een brok van in mijn keel
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 28 januari 2007 @ 19:43:10 #53
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_45767456
Ow wat een lief oortje

Ik kan hier echt genieten als Glenn op mijn schoot klimt en roept: 'kroelen mamma!'
Hij zingt dan: Lekker kroelen, kroel, kroel, kroel. O het is zo lekker, o het is zo lekker! Mamma kroel...
Hij is nooit zo van het knuffelen geweest en nu klimt hij regelmatig op schoot

En van Kady geniet ik volop als ze vol overgave iets probeert te doen. Of dat nu een kruimel pakken is, of achter de blokkenkar aanloopt, of probeert te staan in bad. Dat fanatieke geconcentreerde koppie....daar kan mijn hart echt van smelten. Helemaal als ik dan tegelijkertijd bedenk dat ze al heel veel dingen fanatiek in haar korte leventje heeft moeten doen, gewoon puur om te overleven.
Do you lead, or are you led?
Are you sure that you don't care?
  zondag 28 januari 2007 @ 19:45:10 #54
24188 Belana
kloon van belana
pi_45767515
moonah, wat mooi

ik vind het altijd heerlijk thuiskomen uit mijn werk en Liam te horen zeggen: "mamaaaaaa, je bent er weeeeeeer"
stormy waters...
sailin'
  zondag 28 januari 2007 @ 20:07:18 #55
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_45768221
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 16:39 schreef Repeat het volgende:

[..]

een kind dat wel al kan praten de fles geven?
Boodschap uit de Disneyfilm Bambi: 'Als je niets leuks kunt zeggen... zeg dan niets-niemand-al.'

Mijn toppunt van genieten is elke dag anders. Vandaag heb ik mijn eigen bevallingsverhaal weer eens nagelezen en me gerealiseerd dat het een topprestatie is voor me
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  zondag 28 januari 2007 @ 20:14:01 #56
161903 NaatjeAron
Het wonder dat Aron heet.
pi_45768458
Genieten...

Als mijn ikwilnietknuffelen mamagaweg zoontje me trakteerd op een gratis openmonden kwijlmetsnot kus

Wanneer hij zo aan het vechten tegen zijn slaap, en het moment dat hij samen met mama op het grote bed gaat liggen dicht tegen me aan kruipt en al snurkend in slaap valt.

Wanneer hij mama roept en lacht als je reageert.

Wanneer hij iets doet wat niet mag en je zegt Nee Aron dat is niet lief al wijzend met het vingertje... je een vingertje richting jou krijgt met dadadada als weerwoord.
Ook wel bekend als Renegate
  zondag 28 januari 2007 @ 20:38:51 #57
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_45769338
Als Nina (10) vraagt of ze iets voor me kan doen of, als we samen naar de dress-up spelletjes kijken tegen me aanschuift en zegt 'Leuk he, mama' .

Als de grote, stoere Storm (9), die alles alleen kan en altijd zijn eigen pad bewandeld en zeker geen kusjes wil (als iemand anders het kan zien) even lekker komt knuffelen .

Als ik karaktertrekken van zijn vader in Kyran (7) herken .

Als Romek (6) zomaar uit het niets tijdens het spelen naar me toe komt rennen, zijn armen om me heenslaat en zegt 'Jij bent de allerliefste mama van de hele wereld' .

Bij het rondje door de slaapkamers voor het naar bed gaan, frisgewassen kindertjes die vol overgave (benijdenswaardig) liggen te slapen .
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
pi_45769455
Moonah, dat oortje is LIEF
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 28 januari 2007 @ 20:42:43 #59
56471 pinquit
oh my lama!
pi_45769519
ooh NaatjeAron, volgens mij is Aron echt zo zo zo zo liiieeef
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zondag 28 januari 2007 @ 21:26:19 #60
161903 NaatjeAron
Het wonder dat Aron heet.
pi_45771435
quote:
Op zondag 28 januari 2007 20:42 schreef pinquit het volgende:
ooh NaatjeAron, volgens mij is Aron echt zo zo zo zo liiieeef
antwoord mama met een trots hoofd
Ook wel bekend als Renegate
  zondag 28 januari 2007 @ 21:52:47 #61
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_45772712
ik geniet intens als ik s'avond snog even mijn rondje langs de kinders maak, en dan romijn in zn bedje zie liggen met zn berenkroeldoekje boven op zn gezicht, goed vasthoudend met 1 handje

en dan Maxim die op zn buik ligt met zn knietjes opgetrokken en zn duim nog half in zn mond

of Maxim die vanavond tijdens het eten ineens zingt " ummie ummie licious" (yammie yammie yammie delicious, dat van die rugzak van Dora).
en ook als hij tv aan het kijken is en die liedjes meezingt zo schattig vind ik dat.

als Maxim snachts bij mij kruipt, dan ligt hij met zn gezicht naar mij toe, 1cm van mijn gezicht af, zn benen opgetrokken tegen mijn bovenbenen en buik aan, en het liefst nog een pluk haar van mij erbij incl zn duim in zn mond. altijd lekker kroelen snachts

of Romijn als hij me met zn grote ogen aankijkt en zn tongetje uit zn mond

ow en ook als Romijn op de grond zit en zich een beetje verveelt, Maxim naast hem gaat zitten en hem een speeltje in zn hand duwt, nog een "toet toet" op zn neus erbij maakt het compleet

of....
of...
of...
kan nog wel uren doorgaan over mijn mooiste genoietmomenten
  maandag 29 januari 2007 @ 10:58:14 #62
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_45783650
..... wanneer ze mijn beste vriendinnetje tot tranen toe roert alleen door "Appel" te zeggen. (haar eerste echte duidelijke woordje. )
...... wanneer ze de demente oma van een vriendin laat schaterlachen door er alleen maar te zijn.
Kortom, ik geniet wanneer ik zie dat mijn dochter anderen blij en gelukkig maakt. Dat ze mensen ontroert door gewoon haarzelf te zijn, door er gewoon te zijn.

En mijn eigen genietmoment is toch ook het ochtenritueel. Heerlijk, haarhandjes op mijn wangen. Ieniemienie kusjes op mijn mond. "Mama? slaap jij?".
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_45788239
Mijn kleine mannetje lekker horen babbelen in zijn bedje. En dat ik hem er nu dus NU uit mag gaan halen.

Mammaaaamamamamaaamama??
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
  maandag 29 januari 2007 @ 13:58:40 #64
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_45788727
Vanochtend een lekker wijffie bij je in bed krijgen, die zich inene omdraait je omhelst en zegt mama kvind je lief
  dinsdag 30 januari 2007 @ 15:24:39 #65
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_45825062
Met je zoontje van 2 1/2 in een zelfgemaakte tent/hut spelen en dan je nek verrekken. Auw.. Dus terwijl je je nek goed strekt voel je ineens een zacht mondje een kusje op je nek drukken.

Nog half slapend een baby in je armen gedrukt krijgen die enthousiast naar je lacht en over je gezicht aait, om nog even zeker te voelen dat jij het bent. Zijn mama.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_45828048
quote:
Op maandag 29 januari 2007 13:58 schreef Rottdog het volgende:
Vanochtend een lekker wijffie bij je in bed krijgen, die zich inene omdraait je omhelst en zegt mama kvind je lief
Ik vind dat al zo geweldig als een nichtje of dagverblijfkindje dat zegt Laat staan als het je eigen kind is!

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 30-01-2007 16:50:07 ]
pi_45828358
Weet je.. ik heb eigenlijk pas geleerd wat echt genieten is sinds ik mamma ben.. Ik geniet elke dag! Met een grote G!

Ik probeerde even een anekdote te verzinnen om aan te geven waar ik van geniet, maar het lukt niet. Te weinig tijd om dat allemaal op te noemen *zwijmel*
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  † In Memoriam † dinsdag 30 januari 2007 @ 17:22:58 #68
7074 moussy
kuttekop
pi_45829145
Als ze 7 zijn, of 3 en proberen het gedrag te hebben van eentje van 7 is het soms zooo genieten als ze in hun eigen troep liggen te slapen die rust

verder ben ik nog steeds wel blij met ze hoor
Je zou er haast een boek over schrijven!
  donderdag 1 februari 2007 @ 17:06:01 #69
129873 Marjan_K
I used to dream
pi_45887928
Je zoontje met zijn koude handjes op je buik waar al 16 weken een 2de kindje in leeft... En dan denken: We redden het wel met ons 3tjes
Or maybe something I thought
  Jubileum moderator donderdag 6 september 2007 @ 09:26:39 #70
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_52975422
Ik heb vandaag gehuild op de kermis Eva wil al jaren mee naar de kermis maar haakt 10 meter vooraf al af vanwege de herrie.
We zijn dus vanmiddag eerst met Bram en Iris geweest, die vonden het helemaal geweldig.
Om 4 uur kwam Eva thuis en ze wilde nog steeds naar de kermis. Wij uitgelegd dat het enorm veel herrie was maar dat we het gewoon gaan proberen. Zij lekker capuchon op voor de herrie (en voor de regen) en we gingen op weg. Vond ze het toch helemaal geweldig!! Ze is in de draaimolen geweest en daarna kwam het huilmoment:
Er was een soort autobaantje waarin auto's een circuitje rijden (elektrisch) en waar de kinderen in een autootje kunnen zitten.
Eva wilde wel maar vond het eng. Iris zei heel lief: ik ga wel met je mee Eefje, dan hou ik je vast.

Iris en Eva in het autootje, Iris tegen Jeroen "geef mij de kaartjes maar papa, dan regel ik dat ook voor Eva"
En daar gingen ze, en stond moeders te huilen om het beschermende handje van Iris op Eva's schouder.

Uiteraard waren we zonder fototoestel, want we hadden eerlijk gezegd niet gedacht dat het zou lukken.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 6 september 2007 @ 09:28:50 #71
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52975468
Mijn reactie dan ook nog maar eens op herhaling:

Laat maar schuiven, die kleine stille Iris... Maar ondertussen...
Echt heel erg lief!
pi_52975527
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 20:08 schreef Lois het volgende:
Als je thuiskomt na een lange, slopende dag op kantoor 2 armpjes om je nek krijgen en horen "mama ik heb je zooooooo gemist"

Of zoals eerder vandaag, met zijn 3en in de douche. Iris durft nog niet goed te douchen dus Eva slaat arm om Iris' schoudertjes en zegt "kom maar, dan doen we het samen" :'(
Had je nog teruggelezen Lois? Deze staat op pagina 1.....

Je hebt twee schatten van meiden.
  donderdag 6 september 2007 @ 09:35:19 #73
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_52975621
En ik zei:
quote:
Op donderdag 6 september 2007 09:19 schreef dutchie het volgende:
*slik*
Daar krijg je toch ook een brok van in je keel. Wat een schatjes heb je toch.

Ik kom ook nog wel met mijn momenten, want ik kan niet kiezen.
Als je niet lacht, ben je dood.
  donderdag 6 september 2007 @ 09:52:08 #74
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_52976027
Als Anna na haar ochtendfles even lekker bij ons in bed komt liggen op het kussen en we dan zo een half uur naar haar liggen te staren.
Of wanneer je een rotdag hebt gehad en ze begint te schaterlachen wanneer ze je ziet en luid kraaakrrraaaaaooooohhhhaaaaahhhh laat horen.
Of wanneer ze nog slaapt en ik haar uit bed haal en ze die beentjes zo helemaal optrekt en kruist en ze dan als een opgerold egeltje tegen te borst aan ligt...
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  donderdag 6 september 2007 @ 11:12:14 #75
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_52977754
Als mijn grote Daan van 8 zorgt voor zijn broer die een ongelukje had met de kat. (het duurde wel 3 doekjes voor het bloeden over was hoor mam ) als ie vol overgave zit te bouwen met lego en met rode blossen en glimmende ogen zegt: wat wordt het mooi he mam...
Bas van 6 die anderen complimenteert met: een nieuw kapsel, nieuwe kleren.. die koffie zet of beschuitjes smeert " omdat je dat zo lekker vind" als ie met zijn voetbalschoentjes over het veld rent achter de bal aan...

en mijn kleine brammie (middelste zei dit altijd toen Bram net geboren was.. ik vind je lief brammie... is altijd gebleven.. ) van 3 als ie geconcentreerd, hardop pratend, zit te spelen. Of je een kus komt brengen. ik vind je zoooooo mooi mama...

als ze met zijn drieen lekker spelen, als ze in bed liggen en zo vol overgave compleet ontspannen slapen.

al die kleine dingetjes waarvan je hoopt dat ze die nooit kwijt raken...

mijn jongens... mijn kracht en mijn zwakheid..
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_52978467
quote:
Op donderdag 6 september 2007 09:26 schreef Lois het volgende:

Ik heb vandaag gehuild op de kermis Eva wil al jaren mee naar de kermis maar haakt 10 meter vooraf al af vanwege de herrie.
We zijn dus vanmiddag eerst met Bram en Iris geweest, die vonden het helemaal geweldig.
Om 4 uur kwam Eva thuis en ze wilde nog steeds naar de kermis. Wij uitgelegd dat het enorm veel herrie was maar dat we het gewoon gaan proberen. Zij lekker capuchon op voor de herrie (en voor de regen) en we gingen op weg. Vond ze het toch helemaal geweldig!! Ze is in de draaimolen geweest en daarna kwam het huilmoment:
Er was een soort autobaantje waarin auto's een circuitje rijden (elektrisch) en waar de kinderen in een autootje kunnen zitten.
Eva wilde wel maar vond het eng. Iris zei heel lief: ik ga wel met je mee Eefje, dan hou ik je vast.

Iris en Eva in het autootje, Iris tegen Jeroen "geef mij de kaartjes maar papa, dan regel ik dat ook voor Eva"
En daar gingen ze, en stond moeders te huilen om het beschermende handje van Iris op Eva's schouder.

Uiteraard waren we zonder fototoestel, want we hadden eerlijk gezegd niet gedacht dat het zou lukken.
Wow... mij heeft ze ook aan het huilen. Wat mooi
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_52978645
Gisteren met rhody (5 jaar) naar zijn eerste voetbaltraining geweest.
Zijn voetbalschoenen stonden al 3 weken op zijn nachtkastje, en gisteren mocht die eindelijk.
En heb ik langs de kant van zijn inzet genoten
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_52978899
even een crosspost uit het dreumestopic:

Van de week had ik weer zo'n smelt moment. Amber heeft Smartville en van de week was ze er mee aan het spelen. De poppetjes gingen elkaar kusjes geven. Ik hoorde steeds mwaoh en toen ik ging kijken had ze alle poppetjes op het randje van de keuken gezet met de mondjes naar elkaar toe
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_52979756
ohhh..wat een heerlijke kindjes allemaal!

ik liep net met ilse terug naar huis,
komt er een vréselijk bemoeizuchtige buurvrouw die uiteraard even wilde kijken, en de slapende schat al had aangeraakt voor ik er erg in had!
Ilse schrikt wakker, kijkt wat moeilijk naar dat mens en begint te huilen
Ik buig me naar haar toe en fluister dat ze maar lekker moet gaan slapen, draait ze haar hoofdje naar me toe en geeft me zo'n mooie lach alsof ze opgelucht was dat ik er ook nog was!
pi_52985175
Het toppunt (tot nu toe dan, want er gaat vast nog heel wat moois komen) van genieten is, als Isa niet wil slapen je haar oppakt uit haar bedje en haar over haar rugje wrijft ze dan als het ware in me wil kruipen heel haar kleine lijfje roept dan mama troost me.
En dan samen op de bank in slaap vallen heerlijk zo'n klein kindje op je buik/borst.
En als je haar uit haar bedje haalt en ze is nog niet helemaal wakker hoe ze zich uitrekt, met de handjes achter haar hoofd en dan strekken en rekken.... zo schattig.
Mama van Isa en Ties
  donderdag 6 september 2007 @ 21:23:25 #81
593 sjak
Juffie Bloem
pi_52990620
Lois wat een heerlijke meiden heb je toch

Hier zijn op het moment de ochtenden ook het geweldigst. Na haar flesje mag ze dan altijd even lekker bij ons blijven liggen/spelen. Dan deelt ze graag veel knuffels uit, of geeft ons om de beurt een kus (en dat kan minuten achter elkaar doorgaan..kusje voor papa...mama..papa..mama etc) maar het schattigst vind ik haar als ze bij me ligt en ik over haar rugje mag kriebelen (ja mag!). Ze moet dan zo vreselijk giegelen omdat ze het zo fijn vindt
Lekker douchen!
pi_52991621
Kady: Als ik haar oppak, om welke reden dan ook, komt er altijd heel snel een moment dat ze me met het koppie iets naar beneden gebogen aankijkt en op immer dezelfde manier "Pappa" roept.

Of je haar nu wilt knuffelen, het bedtijd is of als ze iets doet wat nie tmag of strontvervelend is. En met name in die laatste gevallen is dat dan meteen het moment waarop je niet boos meer kunt zijn. Ze zit je dan echt in te pakken.

Glenn: Als hij helemaal in een verhaal zit en je er gewoon 2 minuten niet tussen komt. Kan op allerlei manieren zijn. Dan staat hij een kind van een jaar of 6 in de bouwmarkt exact uit te leggen hoe een boormachine werkt (eerst de boor erin, vast draaien, dan heel hard boren hihihihihihihihihiihiiiiiiiiiiii en dan pak je een plug en schroef en dan pak je de schroevendraaier en ga je heel hard draaien... etc).

Of als ik met het koekblikje naar m'n werk ga voor de verandering, dan krijg ik bij thuiskomst direct een enorme preek, dat hij heel teleurgesteld is, de grote auto is toch van pappa, dus die moet pappa nemen, de kleine is alleen voor mamma etc.

Ook leuk: Glenn denkt - door het verhuizen en vele klussen - dat pappa echt alles kan maken. Al valt een stuk glas in 1000 stukjes, altijd direct opgewekt de stem dat Pappa het wel even zal maken.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_52997612
Hier vind ik het dagelijkse moment van wakker worden mooi. Merlijn begint als hij wakker is (rond 7.00) ons wakker te knuffelen en te kussen en gaat er eigenlijk mee door tot we opstaan. Heerlijk moment.
  vrijdag 7 september 2007 @ 08:08:08 #84
156412 hestria
erg gastvrij
pi_52997723
ondertussen is samen met michelle in bad gaan heerlijk, ze begint standaart met "mama's" baby te wassen, en als we uit bad gaan word de buik nog even fanatiek geknuffeld en geaait.

Ook haar knuffels zijn heerlijk, 2 van die armpjes om je heen, ik vind jou lief mama, en dan onder gezoent worden.
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
  vrijdag 7 september 2007 @ 08:43:02 #85
24188 Belana
kloon van belana
pi_52998028
....als ik na een dag werken de kinderen ophaal bij de oppas en ze alle 2 gillend op me af stormen en opgetild willen worden en kusjes geven en knuffels dat is ultiem
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 7 september 2007 @ 08:47:21 #86
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_52998069
Storm die met zijn handjes naar me uitgestrekt "mamamamamaaaaa" brabbelt.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_52998567
Elise die na haar eerste school-wenochtend mij op het schoolplein ziet wachten en met uitgestoken armpjes en vol trots stralend op mij af komt rennen!! en papa was minstens zo trots op z'n 'grote' meid
pi_52999232
Minimonster ( van nog net geen 4) Die al vanaf de eerste seconde verliefd is op zn kleine broertje... Al zn speelgoed met 'm wil delen... Als ik ze ophaal bij het KDV komt ie helemaal blij op me af rennen, realiseert zich dan opeens dat er nog iemand rondhobbelt en rent terug naar zn broertje, Kijk..... Mama is er!!! Alles wat we hebben en waar miniminimonster te groot voor is geworden... Daar mag straks de baby in mama's buik in...

Miniminimonster die met glimmende "wachtmaartotIKstraks" oogjes alles volgt wat zn broer doet....Die het liefst bovenop je hoofd in slaap valt... Of gewoon bij ons in bed, maar dan wel onderste boven...

Grote zus... Die van dat kleien beetje zakgeld wat ze meekrijgt op schoolreisje voor iedereen wat weet mee te nemen, behalve voor zichzelf, want daar was geen geld meer voor....

Monster die zo stoer wil doen, mar stiekem, als niemand kijkt nog zo heerlijk klein mannetje is... Maar die wel alles al geregeld kan hebben voordat ik ook maar iets geveraagd heb ( Ow mam... Ik kan voortaan op dinsdag naar de logopedie, dan kan ik op donderdag nara huiswerkbegeleiding....
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_54569752
....thuiskomen uit je werk en opgewacht worden door je zoon die een snoepje in zijn handje heeft.
"Kijk mama. "die heb ik voor jou bewaard"
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  vrijdag 30 november 2007 @ 13:09:30 #90
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_54944070
Met een vriendin en mijn dochter naar McDonalds om ijs te eten. Zonder reden, gewoon een woensdag. Bij de kassa staan schalen met pepernoten. De vriendin gooit een heleboel pepernoten op het dienblad en mijn dochter kijkt met grote ogen toe. Pepernoten met ijs blijkt een zeer goede combinatie te zijn. Jolie wacht af.
'Liza? Is dit wel netjes? Veel pakken?'
'Nee eigenlijk niet maar ja het is ook niet zo erg. Normaal mag dat inderdaad niet, nee.'
Jolie stopt een lepel vol met ijs en pepernoot in haar mond en knijpt zachtjes in mijn hand.
'Leuk en lekker he mama, samen iets stouts doen.'

vrijdag 30 november 2007 @ 13:11:10 #91
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_54944114
wat lief..

ik smelt elke avond als ik arwen op be dleg en ze zegt dag mammie tot monnuh met een handkujse erachteraan ( mwoaaaah )
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_54945576
LB wat lief
pi_54945771
ahhh, jolietje, wat een smelt moment!
Het voelt goed hè?
A je to!
  vrijdag 30 november 2007 @ 15:44:44 #94
144006 chacama
Ondernemend!
pi_54947922
Ohhh wat super weer

Mijn guppie met uitgestrekte armpjes op d'r zus af zien lopen en mmmmmmmsmak geluidjes horen maken.....
pi_54955581
Minimonster die de troep van de grond op wil ruimen, nadat zn broertje gegeten heeft.... Want jouw buik is nou wel heeel dik heh mama..... In de speelgoedwinkel ( of wat voor winkel dan ook) allerlei kadootjes uit gaat zoeken voor de baby in de buik
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_54955668
samen vol verwachting je schoen zetten

(ok, cliché, maar hoort wel bij het rijtje hier vind ik)
pi_54956227
Bij dat verhaal van Jolie moet ik denken aan een opmerking van Morris deze week.
Ik trek hem zijn pyama aan en hij vraagt zich af wat er daarna allemaal nog gaat gebeuren.
Eerst je pyama aan, dan mag je je schoen zetten en een liedje zingen.
En krijg ik dan nog 'wammere' melk. Ja, dan krijg jij nog een beetje warme melk en als je dat op hebt, ga je naar bed en dan lees ik nog een verhaaltje voor.
Met een gelukzalige glimlach verzucht hij: Ja, dat vind ik fijn hè mama?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_54956383
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 21:21 schreef poemojn het volgende:
samen vol verwachting je schoen zetten

(ok, cliché, maar hoort wel bij het rijtje hier vind ik)
klopt, mijn aandeel in de samen uit volle borst gezongen sinterklaasliedjes op dat moment wordt ook vaak wat gesmoord door ontroering...

en wat een lieve verhalen lees ik hier.
  vrijdag 30 november 2007 @ 23:06:48 #99
108648 cattie
lieve moeder
pi_54958717
Met een koortsig ventje dat dicht tegen je aan kruipt op de bank zitten.
Bij binnenkomst bij het kinderdagverblijf achter de deur een opgewekt stemmetje mama horen zeggen.
Als mijn man Ive in bad doet en ze samen aan het spelen zijn. Ik ben dan vaak in de kamer ernaast bezig en luister met veel plezier en vol liefde.
  vrijdag 30 november 2007 @ 23:30:14 #100
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_54959307
Luuke die Lena een knuffel en 100 kussen geeft en daarbij uit d'r tenen zegt... "Jij bent mijn allerbeste vriend."
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')