abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Jubileum moderator donderdag 6 september 2007 @ 09:17:02 #1
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_52975234
Ik heb gezocht want ik dacht dat we al eerder een topic als dit hadden, maar ik heb niks gevonden

Je kent ze wel, die momenten dat je wel kunt huilen van geluk. Dat je uit elkaar spat van emotie, van liefde en trots.
Dus de officiele tegenhanger van het stoomafblaastopic, de goede kanten aan het hebben van kinderen.

Mijn moment gisteren:

Ik heb vandaag gehuild op de kermis Eva wil al jaren mee naar de kermis maar haakt 10 meter vooraf al af vanwege de herrie.
We zijn dus vanmiddag eerst met Bram en Iris geweest, die vonden het helemaal geweldig.
Om 4 uur kwam Eva thuis en ze wilde nog steeds naar de kermis. Wij uitgelegd dat het enorm veel herrie was maar dat we het gewoon gaan proberen. Zij lekker capuchon op voor de herrie (en voor de regen) en we gingen op weg. Vond ze het toch helemaal geweldig!! Ze is in de draaimolen geweest en daarna kwam het huilmoment:
Er was een soort autobaantje waarin auto's een circuitje rijden (elektrisch) en waar de kinderen in een autootje kunnen zitten.
Eva wilde wel maar vond het eng. Iris zei heel lief: ik ga wel met je mee eefje, dan hou ik je vast.

Iris en Eva in het autootje, Iris tegen Jeroen "geef mij de kaartjes maar papa, dan regel ik dat ook voor Eva"
En daar gingen ze, en stond moeders te huilen om het beschermende handje van Iris op Eva's schouder.

Uiteraard waren we zonder fototoestel, want we hadden eerlijk gezegd niet gedacht dat het zou lukken.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_52975266
mooi moment Lois!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 6 september 2007 @ 09:19:09 #3
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_52975267
*slik*
Daar krijg je toch ook een brok van in je keel. Wat een schatjes heb je toch.

Ik kom ook nog wel met mijn momenten, want ik kan niet kiezen.
Als je niet lacht, ben je dood.
  donderdag 6 september 2007 @ 09:20:37 #4
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52975294
Laat maar schuiven, die kleine stille Iris... Maar ondertussen...
Echt heel erg lief!
  donderdag 6 september 2007 @ 09:20:46 #5
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_52975299
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  Jubileum moderator donderdag 6 september 2007 @ 09:26:10 #6
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_52975412
Ik ga hem daar heen verplaatsen Sugar, dank je wel!
Eva ♥ en Iris ♥
  Jubileum moderator donderdag 6 september 2007 @ 09:27:09 #7
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_52975430
En dan kan deze wel dicht
Eva ♥ en Iris ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')