abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45726822
Het toppunt van genieten is...

Tijdens de nachtvoeding van Maud haar zo zien wurmen dat ze niet meer op de spuugdoek ligt maar lekker met haar wangetje tegen mijn blote borstkas en zo langzaam in slaap sluimert.

's ochtendsvroeg Fleur tegen me aan voelen kruipen en heel zachtje gevraagd krijgen mama heb jij ook lekker geslapen? gevolgd door ik wel, ga je mijn fles maken?

wie volgt....

vond het tijd om eens te zien waar we allemaal van genieten met die kleine druppies van ons
  zaterdag 27 januari 2007 @ 15:44:42 #2
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_45726960
Mijn nichtje van toen 3 dagen oud in de couveuze mogen strelen!
Wat was ze klein zeg.. Ik vergeet dat niet meer!

Dat was echt tot nu toe mijn moment van genieten!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_45727184
Ik geniet elke van mijn kind.
Maar de verwekking was toch wel het toppunt van genieten
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  † In Memoriam † zaterdag 27 januari 2007 @ 16:22:35 #4
37843 lady-wrb
kortaf
pi_45727809
's avonds voor ik naar bed ga nog even bij luca kijken of hij wel goed onder zijn dekbed ligt.
slapende kindjes zijn
pi_45728158
Benthe die op haar roze stoeltje naast het wipstoeltje van Jenna zit en in haar eigen Benthe-taal uit een boekje aan het voorlezen is aan Jenna
2 kleine moppies die in bad zijn geweest en een lekker fris schoon gewassen pyamaatje aan hebben
pi_45728177

[ Bericht 100% gewijzigd door Stiekemurd op 27-01-2007 16:37:47 ]
  † In Memoriam † zaterdag 27 januari 2007 @ 16:38:59 #7
81992 Githa
pi_45728240
Mijn moment van genieten is nú vooral wanneer ik Jordy naar bed breng en hij lekker onder de dekens al liggend in zijn eigen woorden verteld wat hij die dag gedaan heeft en we samen nog even knuffelen
pi_45728258
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 15:38 schreef chacama het volgende:
Het toppunt van genieten is...

Tijdens de nachtvoeding van Maud haar zo zien wurmen dat ze niet meer op de spuugdoek ligt maar lekker met haar wangetje tegen mijn blote borstkas en zo langzaam in slaap sluimert.

's ochtendsvroeg Fleur tegen me aan voelen kruipen en heel zachtje gevraagd krijgen mama heb jij ook lekker geslapen? gevolgd door ik wel, ga je mijn fles maken?

wie volgt....

vond het tijd om eens te zien waar we allemaal van genieten met die kleine druppies van ons
een kind dat wel al kan praten de fles geven?
  zaterdag 27 januari 2007 @ 16:42:55 #9
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45728323
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 16:39 schreef Repeat het volgende:

[..]

een kind dat wel al kan praten de fles geven?
zeg dan niets
Engaging Infinite Improbability Drive..
  zaterdag 27 januari 2007 @ 16:44:31 #10
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45728366
voor ons momenteel is haar zien smullen van een crackertje..

maar meer dan alles, hoe ze is, hoe ze doet.. haar puurheid.. haar kracht.. haar liefde.. ons toppunt is Arwen
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_45728670
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 16:42 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

zeg dan niets
hoezo, ik meen het hoor.
  zaterdag 27 januari 2007 @ 17:18:00 #12
144006 chacama
Ondernemend!
pi_45729270
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 16:55 schreef Repeat het volgende:

[..]

hoezo, ik meen het hoor.
ieder zijn mening, maar het zou wel leuk zijn als je antwoord geeft op mijn aanzet

het toppunt van genieten is voor jou....en dan wel in het kader van kids
pi_45729317
... als Anna klaar is met drinken en dan nog na ligt te smakken
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_45729353
Wanneer ik mijn babysitkindjes van school ga ophalen, ze in volle vaart naar me toegerend komen, luid mijn naam roepend en me dan een dikke knuffel geven
*The waves you made will always be*
pi_45729429
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 17:18 schreef chacama het volgende:

[..]

ieder zijn mening, maar het zou wel leuk zijn als je antwoord geeft op mijn aanzet

het toppunt van genieten is voor jou....en dan wel in het kader van kids
het topunt van genieten is voor mij dan kinderen die praten geen fles meer geven.

Rijden zeker als ze10 zijn nog rond in de kinderwagen ?
  zaterdag 27 januari 2007 @ 17:33:49 #16
152171 leentje2907
Mahre's & Ninthe'
pi_45729703
Na het eten poedelen en "klieren". op haar buik blazen zodat ze gaat gieren van de lach, zo erg dat ze de hik krijgt..., verstoppertje spelen onder de handdoek....
Het laatste flesje en zo heel af en toe valt ze dan nog tegen je aan in slaap...
Als ze uit bed moet en ze niet wakker wil worden en dan tegen je aan verder gaat slapen....
Kijken terwijl ze speelt....

etc etc....
pi_45730655
Toppunt van genieten is voor mij kindjes die in slaap vallen in je armen / op je buik. Die totale overgave.. En dan maar heeeeel stil blijven zitten zodat ze niet wakker wordt ook al krijg je kramp in je armen/benen/whatever.

Toppunt van genieten is je meisje horen schateren van de lach

Toppunt van genieten is 's avonds je dochter naar bed brengen en dan zegt ze 'mama, hou-e-jou, knuggel ? en dan strekt ze d'r armpjes naar je uit en knuffel je d'r plat.
  zaterdag 27 januari 2007 @ 18:30:13 #18
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_45731163
Dat je de deken omhoog slaat en zegt: hup, piep d'r maar in, en dat die lekkere luierkont zich dan zo fijn tegen je buik aan nestelt...
  zaterdag 27 januari 2007 @ 19:43:35 #19
593 sjak
Juffie Bloem
pi_45733596
Ohh, hier had Renzell ook ooit zo'n heerlijk topic over geopend. Ik zat er toevallig van de week nog in te lezen.
Maar nu mag ik meeposten...

Mijn toppunt van genieten is kijken hoe ons kleine grietje nu echt al een hartediefje iis. Als er visite is kijkt ze eerst even de kat uit de boom. Maar als ze dan een paar uur later weggaan geeft ze ze zulke lieve knuffels dat ik bijna moet huilen. Iedereen loopt weg met 'r, en dat doet mijn hart dan smelten, want ik mag haar lekker bij me houden
Lekker douchen!
pi_45733891
Mijn toppunt van genieten is hoe ze snachts half in slaap om een nachtvoeding vraagt en dan met gesloten ogen en een koud knuistje aan mijn borst weer diep in slaap valt.

En hoe ze mijn rustpunt is op drukke familiebijeenkomsten en in winkels.

En hoe ze in haar mini oshkosh tuinbroekje zo heerlijk zelf kan spelen.

en.... en...
  Jubileum moderator zaterdag 27 januari 2007 @ 20:08:18 #21
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_45734539
Als je thuiskomt na een lange, slopende dag op kantoor 2 armpjes om je nek krijgen en horen "mama ik heb je zooooooo gemist"

Of zoals eerder vandaag, met zijn 3en in de douche. Iris durft nog niet goed te douchen dus Eva slaat arm om Iris' schoudertjes en zegt "kom maar, dan doen we het samen"
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_45734620
Als mijn ventje bij me komt zitten, heerlijk rustig genietend van alles en niks

dat gebeurt ook echt bijna nooit de enige tijd dat hij lekker rustig ligt, is na zn avondfles als ie ligt te soezen
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_45734726
oeh en ik geniet ook altijd heel hard als ik eens in de zoveel tijd even zijn hele leventje weer langsga, vanaf de geboorte
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_45734907
Als ik zie dat ze een echt mensje is met haar eigen gedachtegangetjes en ondeugende streken dan geniet ik.

Als ze haar pop/nijntje/knuffel/my little pony 'eten en drinken' geeft met haar plastic ontbijtserviesje. Als ze heel uitbundig staat te dansen op wat voor muziek dan ook. Als ze haar lege bordje naar de keuken brengt en op het aanrecht zet (wat ze niet van ons geleerd heeft). Als ik haar 's morgens in bed hoor kletsen tegen haar knuffels. Als ze bij ons in bed slaapt en heel dicht tegen me aankruipt en een armpje om mijn nek slaat. Als ik haar op ga halen bij het KDV en stiekem kijk hoe ze met de andere kindjes speelt. Hoe ze dan naar me/ons toe komt rennen wanneer ze doorheeft dat ik/wij haar komen ophalen. Hoe de leidsters daar elke keer zeggen dat het zo'n heerlijke meid is.

En zo veel meer.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_45734964
's avonds geef ik een schoongebaddert meisje de borst op bed. Na een borst valt ze meestal in slaap als ik haar dan loskoppel begint ze meestal nog in de lucht te happen naar meer. Ze wordt dan weer een beetje wakker en drinkt daarna weer rustig verder.
Helemaal genieten is dan dat slapende meisje naar haar bed tillen,hoofdje op mijn schouder. Nog een kus en ik fluister 'mama houd van je' .
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')