abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61769965
Meestal heeft Jasja 's nachts zijn pyamaatje aan een stuk aan, met voetjes eraan. Ik noem haar dan 'mijn kleine urretje in haar urrepakje'. Geen idee waar het op slaat trouwens (lief dacht het niet goed verstaan te hebben aangezien hij het woord urrepakje niet kende (vreemd genoeg ) en vroeg 'wat zeg je nou? Urkerpakje?' ).
Enniewie, die zaten allemaal in de was dus vannacht had ze een broekje en truitje aan. Toen ze vannacht op mijn buik lag na de fles voelde ik ineens die kleine warme poezelige voetjes en daar heb ik lekker een kwartiertje mee liggen kroelen. Vond ze heerlijk want ik kreeg een brede lach .

Vandaag ben ik sowieso helemaal verliefd op mijn kleine meisje, ze is zo lief en opgewekt en helemaal tevreden en blij met haar wereldje
  woensdag 15 oktober 2008 @ 15:51:38 #152
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62406947
.

[ Bericht 99% gewijzigd door BE op 15-10-2008 20:05:06 ]
  woensdag 15 oktober 2008 @ 15:57:40 #153
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_62407158
Genieten is misschien het verkeerde woord hier, maar toch raakt het me zeer op positieve manier.

Arwen die elke avond trouw naar de sterren roept naar papa ik hou van jou en dat uit volle borst uitgilt. En heel slim zelf bedacht dat als de sterretjes er niet zijn, ze verstoppertje doen achter de wolken.
Bij elke tekening die ze maakt ze een * sterretje* tekent voor papa.

Mooi dat zo;n klein meisje nog, al zo groot en wijs kan zijn.
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_62407997
.... Jennifer die kusjes terug geeft.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 15 oktober 2008 @ 17:20:15 #155
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62409722
Ik snap wel wat je wil zeggen Evenstar, mooi idd!

En Jennifer lijkt me ook superlief zo ja!
pi_62410578
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 15:57 schreef _evenstar_ het volgende:
Genieten is misschien het verkeerde woord hier, maar toch raakt het me zeer op positieve manier.

Arwen die elke avond trouw naar de sterren roept naar papa ik hou van jou en dat uit volle borst uitgilt. En heel slim zelf bedacht dat als de sterretjes er niet zijn, ze verstoppertje doen achter de wolken.

Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 15 oktober 2008 @ 18:47:49 #157
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_62411999
Als je dochter wakkerschrikt om twee uur 's nachts, en dan gewoon stiekem héél erg zit te genieten terwijl ze net doet alsof ze echt heel erg dorst had met het troostflesje in haar mond .
pi_62412397
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 15:57 schreef _evenstar_ het volgende:

mijn toppunt van genieten is als de jongste(6maanden) heerlijk grapjes op haar manier maakt en als je haar aan kijkt en ze met een brede glimlach naar je lacht met haar sprankelende oogjes.
de oudste(21 maanden) heerlijk recht voor de raap is. ze heerlijk een snotterkusje komt geven
of als ik haar een kusje geeft en ze zegt mama is lief
mama van 3 kids!
pi_62569704
Als het buiten koud is, met je kindje in bed in bed, en dan horen hoe ze drinkt en voelen hoe ze ondertussen met een warm handje zachtjes m`n wang aait
Saartje
  Jubileum moderator woensdag 22 oktober 2008 @ 08:44:49 #160
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_62573397
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 23:25 schreef Maneki.Neko het volgende:
Als het buiten koud is, met je kindje in bed in bed, en dan horen hoe ze drinkt en voelen hoe ze ondertussen met een warm handje zachtjes m`n wang aait
*rammel*
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 22 oktober 2008 @ 09:18:56 #161
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62573971
Ik kan het me helemaal voorstellen Maneki!
pi_62577262
Wat een heerlijk topic!

- elk lachje van onze zoon is nog steeds genieten, gaat dat ooit over? (mannetje is 15 weken)
- mijn man aan de telefoon hebben als ik aan het werk ben de mannen dus samen thuis zijn en dan horen hoe hij zowat overstroomt van geluk en geniet van zijn dagje thuis, heerlijk.
- boven de wieg hangen als hij wakker wordt en dan die grote glimlach
- zijn handjes die mijn vinger pakken als hij de fles drinkt...

Het is eigenlijk allemaal heerlijk en miljoen keer mooier dan ik me ooit had voorgesteld!
  woensdag 22 oktober 2008 @ 13:02:32 #163
33969 babsjuh
Net zo eigenwijs als groot!
pi_62579938
Het was volop genieten geblazen afgelopen zondag... We waren bij vrienden blijven slapen na een verjaardagsfeestje voor hun jongste èn papa. Een enorme meute kinderen en volwassenen krioelde zondagochtend door het huis. De volwassenen in de keuken aan hectoliters koffie en de kinderen in de woonkamer heerlijk aan het spelen op vol volume.

Komt mijn 6-jarige de keuken in, oude gitaar om z'n nek gehangen, en begint te zingen:
"Alles is zo fijn... als het vrede is op aaaaaaarde....
Maar soms is het geen vrede, en dat is niet leeeuuuheeeuuukkkk...
Maar ook al is het geeeeeeen vrede.... dat is heel jammer.... maar thuis is het altijd fijhijhijn!!!"

Of het slaapgebrek was weet ik niet... maar de tranen rolden over m'n wangen... Zo ongedwongen, zo vol overtuiging ten overstaan van heel veel voor hem vreemde mensen zo duidelijk laten weten dat hij het thuis fijn heeft... Ja, dat was echt en oprecht genieten geblazen...
I'll stand my ground!
babsjuh.web-log.nl
  woensdag 22 oktober 2008 @ 14:14:54 #164
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_62581982
Demi van 3.5 jaar die tegen me zegt "Mama, ik vind jou wel zóóóó lief dat ik bijna moet huilen" ( en dan bij zóóóó armgebaartjes)

Nika ( 4 maanden) na de laatste fles terug in bed liggen waar ze nog eens een brede lach geeft en dat je haar na het sluiten van de deur nog zo'n 10min. hoor kraaien van plezier.

Zo dus.

"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_62632494
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 14:14 schreef snakelady het volgende:
Demi van 3.5 jaar die tegen me zegt "Mama, ik vind jou wel zóóóó lief dat ik bijna moet huilen" ( en dan bij zóóóó armgebaartjes)

Nika ( 4 maanden) na de laatste fles terug in bed liggen waar ze nog eens een brede lach geeft en dat je haar na het sluiten van de deur nog zo'n 10min. hoor kraaien van plezier.

Zo dus.

[ afbeelding ]
Ach, wat liev
pi_62741046
Hier ook een stukje genieten:
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 09:08:27 #167
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_62741952
Vanmorgen errug vroeg wakker. Ze had te vast geslapen en in bed geplast. We zaten dus zo'n beetje al om kwart voor 6 gereed om naar school te gaan.

"Suuhuus?? Je mag ook nog even je bedje weer in hoor? Dan belt mama wel dat je vanmiddag naar school gaat?"

Maar nee hoor, ze moest en zou naar school! Dus liep ik om kwart over 8 over straat met een blij zingende en huppeldende kleuter naar school

Én dat is nu voor mij het toppunt van genieten!
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_62742678
Ik bracht Sander gisteravond naar bed, zijn biologische vader heeft al een maand of 5 niets van zich laten horen. Dus zonder teveel los te schudden (hij heeft het zelf nooit over papa of vragen) vraag ik hem: Sander waar is papa? Zegt ie: Beneden, (daar waar mijn vriend met onze kleinste in bad aan het doen is)
Ik vind het mooi, ontroerend maar verdorie ook zo dubbel.
pi_62742802
Ik vind het top punt van genieten om te zien hoe mijn kinderen met elkaar samen spelen, elkaar vermaken en kennelijk niet zonder elkaar kunnen want als de een zijn of haar kont keert komt de ander er achteraan, ondanks het leeftijdsverschil van 3 jaar en 4 maanden.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 09:52:14 #170
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_62742985
Lovely

De rest
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 10:18:30 #171
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_62743628
Ireth, dát is echt een toppunt! Heerlijk om te zien dat het weer zo goed gaat met je kleine grote meid!
Lovely dat lijkt me heel dubbel ja.
Faja ik scheel 3 jaar en 1 maand met mijn broertje, een geweldig leeftijdsverschil vond en vind ik dat!

Mijn toppunt van genieten op dit moment is mijn kind op de grond op zijn buik vol overtuiging met zijn Duplo te zien spelen of met zijn allen om tafel een spelletje
Maar de leukste is toch wel als ik thuiskom na mijn werk en dan 2 armpjes om mijn nek krijgen en horen; 'Ik heb je gemíst mama!' om daarna helemaal platgeknuffeld te worden
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 10:52:17 #172
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_62744559
Ireth, saffier, LL, bright, maneki, babsjuh
Engaging Infinite Improbability Drive..
  donderdag 30 oktober 2008 @ 23:09:11 #173
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_62825158
Nog even kijken naar je slapende kind voordat je zelf gaat slapen, wat er voor een buitenstaander wrs zal uitzien als het supersofte clichébeeld van een moeder. Terwijl het in werkelijkheid helemaal anders is. Het is niet soft, het is juist zo'n beetje de meest rauwe emotie die er bestaat. Een overweldigende liefde tot op het bot die je opvreet met huid en haar, een verliefdheid die niet overgaat, een oergevoel dat er iemand bestaat voor wie je alles zou doen tot aan je leven geven, dat is niet lief. Dat is bloed en staal en tanden en klauwen. En heel veel liefde daardoorheen geweven. En het is verdomd mooi.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_62825533
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 23:09 schreef Vivi het volgende:
Nog even kijken naar je slapende kind voordat je zelf gaat slapen, wat er voor een buitenstaander wrs zal uitzien als het supersofte clichébeeld van een moeder. Terwijl het in werkelijkheid helemaal anders is. Het is niet soft, het is juist zo'n beetje de meest rauwe emotie die er bestaat. Een overweldigende liefde tot op het bot die je opvreet met huid en haar, een verliefdheid die niet overgaat, een oergevoel dat er iemand bestaat voor wie je alles zou doen tot aan je leven geven, dat is niet lief. Dat is bloed en staal en tanden en klauwen. En heel veel liefde daardoorheen geweven. En het is verdomd mooi.
Zoooooow waar!!

Dit vond ik nét boven in diepe rust....
Ze liggen samen op 1 matras op de grond omdat de jongste van deze twee uit zn ledikantje klimt en in de hoogslaper bij zn broer wil gaan slapen.... En dan van het trapje valt....
Nu gaan ze binnenkort naar een andere kamer, waar ze allebei een "laag" bed krijgen... Tot die tijd het trapje van de hoogslaper gehaal en een matras op de grond
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_62828910
LL, dat lijkt me idd heel dubbel, maar wat fijn dat Sander en jouw nieuwe vriend zo'n goede band hebben!
Vivi. Wat heb je dat mooi beschreven, ik kan het me zo voorstellen, hoop het binnenkort ook te voelen.
pi_62830254
mijn meisje dat weigert papa ik hou van jou te zeggen maar voor het eerst 'mama ik hou van jou' zegt

LL ziet er lekker knus uit.
vivi helemaal waar
mama van 3 kids!
  vrijdag 7 november 2008 @ 07:07:35 #177
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_63021550
Wat een lieve foto van die twee broertjes.

Zomaar zonder duidelijke aanleiding midden op de dag: Mama, ik vind jou lief.
pi_63021670
  vrijdag 7 november 2008 @ 12:13:56 #179
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_63026983
Mijn zieke kippie die op de bank zich ellendig ligt te voelen onder een dekentje en dan plotseling blij overeind veert omdat Diewertje Blok op nl3 meldt dat Sinterklaas onderweg is!
  vrijdag 7 november 2008 @ 13:07:50 #180
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_63028374
Mijn toch-niet-meer-zo-kleine Lena, die na het badderen in haar luier op mijn buik ligt om haar fles leeg te drinken.

Van de zomer op het strand. Niet te druk, heerlijk weer, een koelbox vol lekkers. Lena speelt rondom mij met een vormpje en zand. Lief staat met Luuke in de zee, ze springen over de golven. Het vooruitzicht dat dit nog een hele week gaat duren. Ik geniet en moet er gewoon van huilen.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_63029475
Oef ik wordt helemaal warm van binnen van al die verhalen hierboven waarbij ik me vaak voor kan stellen hoe het moet zijn en voelen

Linde die gisteravond zoveel last van doorkomende hoektandjes had en daardoor alleen maar kon huilen. Toen ze na anderhalf uur troosten weer wat rustiger was, ging ze nog even spelen/rondscharrelen en toen kwam ze naar me toe met haar armpjes wijd terwijl ze "Mama " riep om een kus te geven
pi_63300546
Ik heb gehuild en gelachen. Gehuild omdat ik er zo slecht tegen kan als mijn mannetje ziek is. Nu voor de 3e dag alweer koorts, boven de 40 graden (morgen dokter)
Maar zo ontzettend gelachen om zijn mooie tekening. Dan ben je als moeder trots als hij vertelt dat hij heeeeeeeeeeeel veel kadootjes wil hebben en dat hij vraagt aan zijn mama met zijn zeehondenstemmetje: Mama ik ben toch heel lief?
Nou.....Dan smelt ik ....

De tekening (klikbaar)voor Sinterklaas:

voor de duidelijkheid, van links naar rechts: Piet, Klaas, Americo

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-11-2008 21:35:11 ]
  dinsdag 18 november 2008 @ 21:16:03 #183
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_63328229
Ah, wat een mooie tekening van Sander!

Vanavond:
2 zusjes in bijna dezelfde pyama's. Samen komen ze in de keuken een flesje warme melk halen. Vervolgens lopen(!) ze naar de kamer om die lekker bij papa op de bank op te drinken. Zoeits kleins maar ik raakte echt ontroerd door het beeld van die 2, samen door de kamer.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_63329668
Twee kleine grote flenzenkinderen in de bakfiets zittend onder de regenhuif.
Kleine handjes die door een opening de regen opvangen om daarna elkaars hand af te likken en dan : " MMMMMMMMMMMM ! " zeggen......gevolgd door gelach
pi_63331432
Wat een schattige Amerigo heeft Sander getekend

Lishe en KP, wat lijkt me dat heerlijk om je twee meisjes zo met elkaar bezig te zien, krijg er helemaal een warm gevoel van . Ik kan alleen maar heel hard hopen dat wij ook ooit van dat soort tafereeltjes mogen genieten. Wat mij betreft zou die tweede er zo mogen komen .
En uiteraard zou ik dolblij zijn met een zoon maar stiekem zijn twee meiden toch wel altijd een droom van me geweest
  zaterdag 25 april 2009 @ 21:52:35 #186
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_68377510
Vorige zaterdag had ook met gemak in Stoomafblaastopic #3 gepost kunnen worden. We moesten naar zwemles. En ze heeft vanaf het moment dat ik aangaf dat ze haar tas moest pakken gegild tot ze met badpak en al in het zwembad stond te wachten. Toen de deur open ging en de kinderen naar het zwembad mochten lopen brulde ze nog. Net op het moment dat ik besloot het maar op te geven werd ze uit mijn handen overgepakt door een badmeester. En daar ging mijn brullende kind.. het zwembad in en de klapdeur viel voor mijn neus dicht. Blij en uitgelaten kwam ze een uur later weer naar buiten! Zwemles was leuk! En volgende zaterdag zou ze weer met meester M. gaan zwemmen!

En toen was het 'volgende zaterdag'.
Het begon vanmorgen vroeg toen ze wakker werd. Een blij, vrolijk, uitgelaten kind wat om half 9 al vroeg wanneer we nu eindelijk naar zwemles gingen! Want vandaag zou meester M. haar weer apart nemen. En die is soooo lief mama! Maar wat als Meester M. er niet is schat? Misschien is ie wel ziek? Dan zou ze gewoon bij badje 1 mee gaan doen!
Meester M. was er gelukkig wel en al huppelend zag ik mijn kind in badpak (en tshirt, ze moesten met kleding zwemmen ) verdwijnen naar 'haar' Meester M.
Lekker op het terras van het restaurant gezeten met een kop koffie terwijl mijn dochter voor het eerst sinds maanden zonder enig gepiep naar zwemles was. heerlijk! Zonnebril op, boek er bij, genieten maar.
Toen het bijna tijd was dat ze weer uit het water zouden komen ging ik naar de kleedkamers, blauwe sokken over mijn schoenen en wachten bij de douches. Alwaar ik een perfect uitzicht had op het diepe bad waar groep 5 zwemles heeft... en daar zag ik Meester M.! Met mijn dochter! In het diepe! Samen aftellen van 5 naar 0 en dan steeds kopje onder! ("met mijn ogen open mama!!" vertelde ze even later!).
Waar ik vorige week bijna stond te huilen van ellende kreeg ik nu een koude rilling van pure emotie. Mijn bange kind.. in bad 5, samen met haar held. Even later terwijl ze onder de douche stond kwam meester M. even praten. Ze wordt steeds minder bang, ze is steeds meer ontspannen en ze vind het steeds leuker! "Tot na de vakantie Meester!" riep ze uitgelaten. Nou, ik gaf bijna licht, zo trots was ik op haar, en zo ontroerd omdat ze het nu echt leuk gaat vinden! Voorlopig blijft ze onder de hoede van meester M.
We hebben nog samen patatjes gegeten op het terras met een chocomel en toen naar huis. Trots aan papa verteld wat ze allemaal had gedaan en toen voor de boodschappen op pad. Verder is het vandaag gewoon gezellig geweest, geen gekibbel, geen gezeur, geen ruzie, gewoon een heerlijke dag!

Toen ze net naar bed ging kreeg ik een dikke kus.. "het was gezellig vandaag he mama..." "Ja schat!"

Vandaag was voor mij een topdag qua genieten!

[ Bericht 0% gewijzigd door Ireth op 25-04-2009 23:01:15 ]
  zondag 26 april 2009 @ 11:15:39 #187
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_68385931
Het toppunt van genieten is dat Jessai en Junah het zo goed samen kunnen vinden... al vanaf de geboorte van Junah zijn ze twee handen op één buik. Deze vakantie logeren ze samen in onze 'logeerkamer':

zondag 26 april 2009 @ 11:54:36 #188
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_68386785
Hele lieve bijdrages, Ireth en Tan
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_68387419
Wat een heerlijk topic! Al die lieve verhalen, ik verheug me nu alleen nog maar meer op ons kindje.

Even een tvp dus om straks met een pak tissues weer verder te lezen.
  zaterdag 27 juni 2009 @ 21:16:08 #190
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_70434288
Ik weet het echt, deze opmerking ga ik misschien wel op heel korte termijn heel vaak vervelend vinden maar toen ik net 'Snel, de lamp uit, ik hoor de slippers van m'n moeder' hoorde, moest ik zo ontzettend lachen. Een heus logeerpartijtje met vriendinnetje en dan weten hoe dit is, hoe dat was, hoe elk kind dit hoort mee te maken
pi_70434321
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 21:16 schreef Luchtbel het volgende:
Ik weet het echt, deze opmerking ga ik misschien wel op heel korte termijn heel vaak vervelend vinden maar toen ik net 'Snel, de lamp uit, ik hoor de slippers van m'n moeder' hoorde, moest ik zo ontzettend lachen. Een heus logeerpartijtje met vriendinnetje en dan weten hoe dit is, hoe dat was, hoe elk kind dit hoort mee te maken
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_70434698
Oh ik kan niet wachten logeerpartijtjes

Waar ik echt van kan genieten is dat ze tijdens het eten doet alsof ze mij een hapje geeft, en dan snel in haar mond stopt en heel hard moet lachen.. En hoe ze het nog grappiger vind als ik sneller ben en het op eet

En als ze aan het drinken is moet ik na iedere slok van haar ook drinken, en ze blijft net zolang aanbieden tot ik het doe pakt ze beker/fles uit haar mond en duwt hem in de mijne
  zaterdag 27 juni 2009 @ 22:33:46 #193
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_70435996
Een klein klammig ventje wat 's nachts bij me in bed mag komen kruipen en dan zijn armpjes om me heen doet en zegt:

"Mama"?
Ja lieffie?
"Ik ist een bofkontje "

Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  zondag 28 juni 2009 @ 09:23:25 #194
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_70441674
Och vivi

ik heb ook een knuffelkind. Hij wurmt zich tegen me aan en lacht met zijn ogen dicht door de schopjes van zijn ongeboren broer tegen zijn buik of rug <3
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_70607173
als je dochtertje naar je toe komt kruipen en zich vol overgave bovenop je stort om je een knuffel te geven en als je dan vraagt of je ook een kusje krijgt ze haar gezichtje naar je toebuigt zodat je dr een kusje kunt geven
  vrijdag 3 juli 2009 @ 15:31:43 #196
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_70614906
damn, ik wil ook een kind

wat een stoere, lieve en dappere kinderen hier allemaal
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  vrijdag 3 juli 2009 @ 15:40:17 #197
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_70615182
We komen net uit school gelopen, staan te wachten tot het stoplicht groen is om over te steken als er een oudere dame naast ons komt staan. Suus pakt mijn hand stevig vast, draait zich om naar de oude dame... en begint te praten: "Dit is mijn mama..... en ze is de allerliefste van de hele wereld!"

woensdag 15 juli 2009 @ 21:03:04 #198
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71013632
Als je denkt 'wat zegt ie nou toch, hij herhaalt toch steeds hetzelfde'.
En dat je hem uit de box tilt en ineens hoort: oppeteete!
Oftewel: Huppakee(tje). Zo lief! Zo schattig!
pi_71013852
hier ook zo schattig vanmiddag. ze hadden de hele dag best goed samen gespeeld maar zaten elkaar op een zeker moment toch wat teveel in de haren naar mijn zin dus ik besloot ze tijdelijk even apart te laten spelen. piet boven of in de gang, anna in de woonkamer / buiten. piet pakte dat vrij positief op, zei 'OK, ik maak een huisje in de gang en dat is dan mijn huis. ik ben dan jullie buurman!' en in no time zaten ze alweer bij elkaar op de thee, zogenaamde gebakjes te eten en boeken uit te wisselen, met echt beleefde 'buurman/buurvrouw' gesprekjes. zo grappig. en lief!
  woensdag 15 juli 2009 @ 22:11:54 #200
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_71015940
Genieten is als Anna op bed ligt, maar nog niet slaapt. Dan voert ze hele gesprekken met haar beren en zingt ze liedjes voor hun ( huhuhuh eeevee...i uuuh ooo-iii-aaa, i uuuh oooo-iiiii-aaa, hiehie oea!! hiehie oaaaa! ). En ik zit dan lekker op de bank met de babyfoon te genieten van dat getuttel.

Oja en natuurlijk kan ik ook geen genoeg krijgen van die tevreden knorretjes van mijn mannetje als hij op mijn borst ligt uit te buiken.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')