abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78382053
Ik ga de laatste tijd erg vroeg naar bed, want brak. En dan mag Jen van mij nog wel even bij papa in de woonkamer blijven om een boekje te lezen. Maar Jen vindt het blijkbaar fijner om bij mij in bed te kruipen dan een boekje te lezen. Das

En dan hoor ik haar naast me in slaap vallen, door de manier van zuigen op haar speen wet ik of ze slaapt of niet.

Of als ze wakker wordt en ik doe mn ogen open dat ik dan eerst een flinke knuffel krijg.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_78382123
Ahja. Anna is ook helemaal van het kussen en kroelen als ze bij ons in bed ligt. .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_78382320
toppunt van genieten zijn er meerdere. Mijn dochter die als een havik over haar broertjes waakt, en met name de kleinste van 5 weken oud. Mijn oudste zoon die zijn broertje en zus 's avonds voor het slapen gaan welterusten kust en de kusjes die ik de hele dag door krijg maar met name die met bedtijd en dat ik dan al half slaperig nog een welterusten hoor. En last but not least, de lachjes van de jongste en als hij na de borst met een lach op zijn mondje in slaap valt.
pi_78385088
Als ik Isabeau 's morgens wakker maak en ik til haar uit haar bedje. Hoe ze dan haar beentjes optrekt en haar gezichtje in mijn hals begraaft. Hoe ze haar onderlipje naar voren steekt als ze genoeg heeft gedronken bij me. Hoe ze haar handje op mijn borst legt en met haar nageltjes krabbelt als ze drinkt. Hoe ze breeduit lacht als ze me ziet. Hoe ze helemaal op kan gaan in het bestuderen van haar eigen handjes. Hoe ze woest kan worden als ze de hik heeft. Hoe ze aan mijn wang gaat zuigen als ik haar uit haar bedje til voor de nachtvoeding en ze HONGER heeft. Hoe ze alle spanning uit haar lijfje laat vloeien als ze het warme water van het bad voelt terwijl ze een diepe zucht slaakt….

Wat kun je houden van zo'n klein frummeltje. Onvoorstelbaar!
pi_78385196
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 11:10 schreef Sorbootje het volgende:
Als ik Isabeau 's morgens wakker maak en ik til haar uit haar bedje. Hoe ze dan haar beentjes optrekt en haar gezichtje in mijn hals begraaft. Hoe ze haar onderlipje naar voren steekt als ze genoeg heeft gedronken bij me. Hoe ze haar handje op mijn borst legt en met haar nageltjes krabbelt als ze drinkt. Hoe ze breeduit lacht als ze me ziet. Hoe ze helemaal op kan gaan in het bestuderen van haar eigen handjes. Hoe ze woest kan worden als ze de hik heeft. Hoe ze aan mijn wang gaat zuigen als ik haar uit haar bedje til voor de nachtvoeding en ze HONGER heeft. Hoe ze alle spanning uit haar lijfje laat vloeien als ze het warme water van het bad voelt terwijl ze een diepe zucht slaakt….

Wat kun je houden van zo'n klein frummeltje. Onvoorstelbaar!

idd, dat. alles.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 24 februari 2010 @ 11:45:51 #231
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78386447
Oh wat mooi weer allemaal, van de hele kleintjes, maar ook van de groten.
Dat zingen van Isa! Hier is dat 'laap kindje laap'
En stoeien ipv kroelen, maar idd ook om tijd te rekken. Zo schattig allemaal!
pi_78387342
Als ik achter Seb en papa aan de trap op loop en Seb die dan over de schouder van papa kijkt en helemaal in een deuk ligt om mij
ti amo più di ieri ma meno di domani
  woensdag 24 februari 2010 @ 12:10:44 #233
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_78387448
Een net-lezend kind dat voorleest uit zijn favoriete boek. Als ze dat een keer kunnen is hun wereld zoveel groter. Afscheid van klein, maar een warm welkom in een immense fantasiewereld.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  woensdag 24 februari 2010 @ 12:13:19 #234
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_78387551
Mijn dochter die elke ochtend als eerste zegt: "Ab oot watter?"

Er gaat niks boven de liefde voor haar broertje
  woensdag 24 februari 2010 @ 12:14:37 #235
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_78387595
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 12:10 schreef debuurvrouw het volgende:
Een net-lezend kind dat voorleest uit zijn favoriete boek. Als ze dat een keer kunnen is hun wereld zoveel groter. Afscheid van klein, maar een warm welkom in een immense fantasiewereld.
Oja! Ineens horen dat er om één, drie, één, vijf iets op tv komt wat ze graag wilt zien

Zit ze de televisiegids na te pluizen (Welliswaar nog niet met de goede dag voor haar neus, maar a la )
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  woensdag 24 februari 2010 @ 12:15:29 #236
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_78387631
Als we op zondagmorgen met z'n vieren in het grote bed nog even knuffelen voor we opstaan. Als ik bij de bedjes kom en meteen begroet wordt met een grote glimlach. Als ze lachen, geluidjes maken naar elkaar. Als ze heerlijk 'samen' aan het spelen zijn. Als ze na een heerlijk badje lekker door mij ingesmeerd worden met baby-olie... die oogjes dan smelt je toch? Als ze lekker smullen van mijn zelfgemaakte hapje. Als ze voldaan na een fles even nagenieten op mijn arm, als ze hun gezichtjes heerlijk in mijn nek begraven... Als ze 'gek doen' met papa. Oh, ja, ik houd ook zóveel van mijn mannen. En ik vind het zo ontzettend bijzonder en geweldig en en en dat ze een tweeling zijn. Zou mijn oma ergens op een wolkje stilletjes met ons meegenieten??
pi_78387758
Eh... verkeerde topic.
  woensdag 24 februari 2010 @ 12:19:35 #238
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_78387777
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 12:18 schreef prinseszondererwt het volgende:
Eh... verkeerde topic.
d8 ik al! haha!
  maandag 5 april 2010 @ 20:28:14 #239
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_79978685
Dat je 7-8 maanden oude baby begint te giechelen als je 'zijn' liedje zingt!

'Oscartje, Oscartje' op het melodietje van 'Woutertje, woutertje, wiebelwiebelwiebelwoep'.
  Moderator maandag 14 juni 2010 @ 08:06:09 #240
5428 crew  miss_sly
pi_82774401
Het toppunt van genieten...

Vanochtend in bed toen ik Senna had gevoed, kwam ze op haar buik op mijn buik liggen, hoofdje op mijn schouder. Ze lag even wat te aaien met haar handje, toen fluisterde ze heel zacht "mama" ontspande zich nog een beetje meer en viel zo in slaap
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_82774417
Miss!
pi_82774512
Miss, geweldig
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  maandag 14 juni 2010 @ 08:57:08 #243
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_82775093
Nooit huilt Yade als we haar naar opa's en oma's brengen of naar het KDV, sterker nog ze gaat er met alle plezier naartoe. Maar als we haar dan ophalen, begint ze breeduit te glunderen en stralen, gooit ze haar handjes in de lucht en kirt ze "MAPA!!!" terwijl ze op ons afstormt om tig kusjes en knuffels te geven en vervolgens een heel relaas houdt over wat ze aan het doen was.

En Miss wat heerlijk. <3
  maandag 14 juni 2010 @ 12:51:10 #244
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_82782746
Miss, ik raak er ontroerd door. Ik geloof dat dit wel de ultieme kroon op je wachten is.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  Moderator maandag 14 juni 2010 @ 13:37:25 #245
5428 crew  miss_sly
pi_82784619
Lishe <3 idd, ik heb ook neit meer geslapen, heb alleen liggen genieten!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 14 juni 2010 @ 14:51:14 #246
62233 Jelief
ikke lief!
pi_82787764
Miss wat lief!
mijn toppunt van vandaag; ruben scharrelt rond in de tuin met blote billetjes.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_82787872
'sochtends, eerst een huiltje als Jair wakker wordt. Dan met gezonde tegenzin opstaan en naar zijn kamer lopen. Als je dan de deur opendoet, staat er zo'n half slapend kind naar je te kijken, die oogjes gaan glimmen, de armpjes gaan omhoog, en ik hoor dan in de liefste stem van de wereld: "papa?"
pi_82793831
miss wauw
  maandag 14 juni 2010 @ 17:02:37 #249
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_82793944
quote:
Op maandag 14 juni 2010 12:51 schreef Lishe het volgende:
Miss, ik raak er ontroerd door. Ik geloof dat dit wel de ultieme kroon op je wachten is.
dat was ook het eerste wat ik dacht toen ik dat las

red, wat lief!
wacht maar tot hij bijna 3 is. dan is het niet schattig meer
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')