Mooi gezegd!quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:02 schreef lcicle het volgende:
Ahhh![]()
![]()
Weet je.. dit topic is ook best genieten!
ik ook hoor als ik Amber op de psz afgezet heb, of als allebei de kids in bed liggenquote:Op woensdag 9 september 2009 09:18 schreef Vivi het volgende:
Ik vind het soms het toppunt van genieten als ik Dean afzet op het KDV.
Ik word altijd al emo van die eerste jaren Kinderen voor Kinderen, maar nu helemaalquote:Ik heb zo wa-wa-wa-waanzinnig gedroomd
Ik was zo mooi-mooi-mooi, 't was echt niet gewoon
Iedereen riep: Hieperdepiep!
Daarna werd ik gekust en gekroond
Ik heb zo wa-wa-wa-waanzinnig gedroomd
Ik werd met ka-ka-ka-kado's overstroomd
Iedereen zei: Hou je van mij?
Wa-waanzinnig, maar heerlijk gedroomd
quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:10 schreef Sorbootje het volgende:
Als ik Isabeau 's morgens wakker maak en ik til haar uit haar bedje. Hoe ze dan haar beentjes optrekt en haar gezichtje in mijn hals begraaft. Hoe ze haar onderlipje naar voren steekt als ze genoeg heeft gedronken bij me. Hoe ze haar handje op mijn borst legt en met haar nageltjes krabbelt als ze drinkt. Hoe ze breeduit lacht als ze me ziet. Hoe ze helemaal op kan gaan in het bestuderen van haar eigen handjes. Hoe ze woest kan worden als ze de hik heeft. Hoe ze aan mijn wang gaat zuigen als ik haar uit haar bedje til voor de nachtvoeding en ze HONGER heeft. Hoe ze alle spanning uit haar lijfje laat vloeien als ze het warme water van het bad voelt terwijl ze een diepe zucht slaakt….
Wat kun je houden van zo'n klein frummeltje. Onvoorstelbaar!
Oja! Ineens horen dat er om één, drie, één, vijf iets op tv komt wat ze graag wilt zienquote:Op woensdag 24 februari 2010 12:10 schreef debuurvrouw het volgende:
Een net-lezend kind dat voorleest uit zijn favoriete boek.Als ze dat een keer kunnen is hun wereld zoveel groter. Afscheid van klein, maar een warm welkom in een immense fantasiewereld.
dat was ook het eerste wat ik dacht toen ik dat lasquote:Op maandag 14 juni 2010 12:51 schreef Lishe het volgende:
Miss, ik raak er ontroerd door. Ik geloof dat dit wel de ultieme kroon op je wachten is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |