abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62410578
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 15:57 schreef _evenstar_ het volgende:
Genieten is misschien het verkeerde woord hier, maar toch raakt het me zeer op positieve manier.

Arwen die elke avond trouw naar de sterren roept naar papa ik hou van jou en dat uit volle borst uitgilt. En heel slim zelf bedacht dat als de sterretjes er niet zijn, ze verstoppertje doen achter de wolken.
Bij elke tekening die ze maakt ze een * sterretje* tekent voor papa.

Mooi dat zo;n klein meisje nog, al zo groot en wijs kan zijn.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 15 oktober 2008 @ 18:47:49 #157
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_62411999
Als je dochter wakkerschrikt om twee uur 's nachts, en dan gewoon stiekem héél erg zit te genieten terwijl ze net doet alsof ze echt heel erg dorst had met het troostflesje in haar mond .
pi_62412397
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 15:57 schreef _evenstar_ het volgende:
Genieten is misschien het verkeerde woord hier, maar toch raakt het me zeer op positieve manier.

Arwen die elke avond trouw naar de sterren roept naar papa ik hou van jou en dat uit volle borst uitgilt. En heel slim zelf bedacht dat als de sterretjes er niet zijn, ze verstoppertje doen achter de wolken.
Bij elke tekening die ze maakt ze een * sterretje* tekent voor papa.

Mooi dat zo;n klein meisje nog, al zo groot en wijs kan zijn.

mijn toppunt van genieten is als de jongste(6maanden) heerlijk grapjes op haar manier maakt en als je haar aan kijkt en ze met een brede glimlach naar je lacht met haar sprankelende oogjes.
de oudste(21 maanden) heerlijk recht voor de raap is. ze heerlijk een snotterkusje komt geven
of als ik haar een kusje geeft en ze zegt mama is lief
mama van 3 kids!
pi_62569704
Als het buiten koud is, met je kindje in bed in bed, en dan horen hoe ze drinkt en voelen hoe ze ondertussen met een warm handje zachtjes m`n wang aait
Saartje
  Jubileum moderator woensdag 22 oktober 2008 @ 08:44:49 #160
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_62573397
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 23:25 schreef Maneki.Neko het volgende:
Als het buiten koud is, met je kindje in bed in bed, en dan horen hoe ze drinkt en voelen hoe ze ondertussen met een warm handje zachtjes m`n wang aait
*rammel*
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 22 oktober 2008 @ 09:18:56 #161
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62573971
Ik kan het me helemaal voorstellen Maneki!
pi_62577262
Wat een heerlijk topic!

- elk lachje van onze zoon is nog steeds genieten, gaat dat ooit over? (mannetje is 15 weken)
- mijn man aan de telefoon hebben als ik aan het werk ben de mannen dus samen thuis zijn en dan horen hoe hij zowat overstroomt van geluk en geniet van zijn dagje thuis, heerlijk.
- boven de wieg hangen als hij wakker wordt en dan die grote glimlach
- zijn handjes die mijn vinger pakken als hij de fles drinkt...

Het is eigenlijk allemaal heerlijk en miljoen keer mooier dan ik me ooit had voorgesteld!
  woensdag 22 oktober 2008 @ 13:02:32 #163
33969 babsjuh
Net zo eigenwijs als groot!
pi_62579938
Het was volop genieten geblazen afgelopen zondag... We waren bij vrienden blijven slapen na een verjaardagsfeestje voor hun jongste èn papa. Een enorme meute kinderen en volwassenen krioelde zondagochtend door het huis. De volwassenen in de keuken aan hectoliters koffie en de kinderen in de woonkamer heerlijk aan het spelen op vol volume.

Komt mijn 6-jarige de keuken in, oude gitaar om z'n nek gehangen, en begint te zingen:
"Alles is zo fijn... als het vrede is op aaaaaaarde....
Maar soms is het geen vrede, en dat is niet leeeuuuheeeuuukkkk...
Maar ook al is het geeeeeeen vrede.... dat is heel jammer.... maar thuis is het altijd fijhijhijn!!!"

Of het slaapgebrek was weet ik niet... maar de tranen rolden over m'n wangen... Zo ongedwongen, zo vol overtuiging ten overstaan van heel veel voor hem vreemde mensen zo duidelijk laten weten dat hij het thuis fijn heeft... Ja, dat was echt en oprecht genieten geblazen...
I'll stand my ground!
babsjuh.web-log.nl
  woensdag 22 oktober 2008 @ 14:14:54 #164
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_62581982
Demi van 3.5 jaar die tegen me zegt "Mama, ik vind jou wel zóóóó lief dat ik bijna moet huilen" ( en dan bij zóóóó armgebaartjes)

Nika ( 4 maanden) na de laatste fles terug in bed liggen waar ze nog eens een brede lach geeft en dat je haar na het sluiten van de deur nog zo'n 10min. hoor kraaien van plezier.

Zo dus.

"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_62632494
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 14:14 schreef snakelady het volgende:
Demi van 3.5 jaar die tegen me zegt "Mama, ik vind jou wel zóóóó lief dat ik bijna moet huilen" ( en dan bij zóóóó armgebaartjes)

Nika ( 4 maanden) na de laatste fles terug in bed liggen waar ze nog eens een brede lach geeft en dat je haar na het sluiten van de deur nog zo'n 10min. hoor kraaien van plezier.

Zo dus.

[ afbeelding ]
Ach, wat liev
pi_62741046
Hier ook een stukje genieten:
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 09:08:27 #167
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_62741952
Vanmorgen errug vroeg wakker. Ze had te vast geslapen en in bed geplast. We zaten dus zo'n beetje al om kwart voor 6 gereed om naar school te gaan.

"Suuhuus?? Je mag ook nog even je bedje weer in hoor? Dan belt mama wel dat je vanmiddag naar school gaat?"

Maar nee hoor, ze moest en zou naar school! Dus liep ik om kwart over 8 over straat met een blij zingende en huppeldende kleuter naar school

Én dat is nu voor mij het toppunt van genieten!
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_62742678
Ik bracht Sander gisteravond naar bed, zijn biologische vader heeft al een maand of 5 niets van zich laten horen. Dus zonder teveel los te schudden (hij heeft het zelf nooit over papa of vragen) vraag ik hem: Sander waar is papa? Zegt ie: Beneden, (daar waar mijn vriend met onze kleinste in bad aan het doen is)
Ik vind het mooi, ontroerend maar verdorie ook zo dubbel.
pi_62742802
Ik vind het top punt van genieten om te zien hoe mijn kinderen met elkaar samen spelen, elkaar vermaken en kennelijk niet zonder elkaar kunnen want als de een zijn of haar kont keert komt de ander er achteraan, ondanks het leeftijdsverschil van 3 jaar en 4 maanden.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 09:52:14 #170
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_62742985
Lovely

De rest
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 10:18:30 #171
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_62743628
Ireth, dát is echt een toppunt! Heerlijk om te zien dat het weer zo goed gaat met je kleine grote meid!
Lovely dat lijkt me heel dubbel ja.
Faja ik scheel 3 jaar en 1 maand met mijn broertje, een geweldig leeftijdsverschil vond en vind ik dat!

Mijn toppunt van genieten op dit moment is mijn kind op de grond op zijn buik vol overtuiging met zijn Duplo te zien spelen of met zijn allen om tafel een spelletje
Maar de leukste is toch wel als ik thuiskom na mijn werk en dan 2 armpjes om mijn nek krijgen en horen; 'Ik heb je gemíst mama!' om daarna helemaal platgeknuffeld te worden
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 10:52:17 #172
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_62744559
Ireth, saffier, LL, bright, maneki, babsjuh
Engaging Infinite Improbability Drive..
  donderdag 30 oktober 2008 @ 23:09:11 #173
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_62825158
Nog even kijken naar je slapende kind voordat je zelf gaat slapen, wat er voor een buitenstaander wrs zal uitzien als het supersofte clichébeeld van een moeder. Terwijl het in werkelijkheid helemaal anders is. Het is niet soft, het is juist zo'n beetje de meest rauwe emotie die er bestaat. Een overweldigende liefde tot op het bot die je opvreet met huid en haar, een verliefdheid die niet overgaat, een oergevoel dat er iemand bestaat voor wie je alles zou doen tot aan je leven geven, dat is niet lief. Dat is bloed en staal en tanden en klauwen. En heel veel liefde daardoorheen geweven. En het is verdomd mooi.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_62825533
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 23:09 schreef Vivi het volgende:
Nog even kijken naar je slapende kind voordat je zelf gaat slapen, wat er voor een buitenstaander wrs zal uitzien als het supersofte clichébeeld van een moeder. Terwijl het in werkelijkheid helemaal anders is. Het is niet soft, het is juist zo'n beetje de meest rauwe emotie die er bestaat. Een overweldigende liefde tot op het bot die je opvreet met huid en haar, een verliefdheid die niet overgaat, een oergevoel dat er iemand bestaat voor wie je alles zou doen tot aan je leven geven, dat is niet lief. Dat is bloed en staal en tanden en klauwen. En heel veel liefde daardoorheen geweven. En het is verdomd mooi.
Zoooooow waar!!

Dit vond ik nét boven in diepe rust....
Ze liggen samen op 1 matras op de grond omdat de jongste van deze twee uit zn ledikantje klimt en in de hoogslaper bij zn broer wil gaan slapen.... En dan van het trapje valt....
Nu gaan ze binnenkort naar een andere kamer, waar ze allebei een "laag" bed krijgen... Tot die tijd het trapje van de hoogslaper gehaal en een matras op de grond
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_62828910
LL, dat lijkt me idd heel dubbel, maar wat fijn dat Sander en jouw nieuwe vriend zo'n goede band hebben!
Vivi. Wat heb je dat mooi beschreven, ik kan het me zo voorstellen, hoop het binnenkort ook te voelen.
pi_62830254
mijn meisje dat weigert papa ik hou van jou te zeggen maar voor het eerst 'mama ik hou van jou' zegt

LL ziet er lekker knus uit.
vivi helemaal waar
mama van 3 kids!
  vrijdag 7 november 2008 @ 07:07:35 #177
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_63021550
Wat een lieve foto van die twee broertjes.

Zomaar zonder duidelijke aanleiding midden op de dag: Mama, ik vind jou lief.
pi_63021670
  vrijdag 7 november 2008 @ 12:13:56 #179
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_63026983
Mijn zieke kippie die op de bank zich ellendig ligt te voelen onder een dekentje en dan plotseling blij overeind veert omdat Diewertje Blok op nl3 meldt dat Sinterklaas onderweg is!
  vrijdag 7 november 2008 @ 13:07:50 #180
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_63028374
Mijn toch-niet-meer-zo-kleine Lena, die na het badderen in haar luier op mijn buik ligt om haar fles leeg te drinken.

Van de zomer op het strand. Niet te druk, heerlijk weer, een koelbox vol lekkers. Lena speelt rondom mij met een vormpje en zand. Lief staat met Luuke in de zee, ze springen over de golven. Het vooruitzicht dat dit nog een hele week gaat duren. Ik geniet en moet er gewoon van huilen.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_63029475
Oef ik wordt helemaal warm van binnen van al die verhalen hierboven waarbij ik me vaak voor kan stellen hoe het moet zijn en voelen

Linde die gisteravond zoveel last van doorkomende hoektandjes had en daardoor alleen maar kon huilen. Toen ze na anderhalf uur troosten weer wat rustiger was, ging ze nog even spelen/rondscharrelen en toen kwam ze naar me toe met haar armpjes wijd terwijl ze "Mama " riep om een kus te geven
pi_63300546
Ik heb gehuild en gelachen. Gehuild omdat ik er zo slecht tegen kan als mijn mannetje ziek is. Nu voor de 3e dag alweer koorts, boven de 40 graden (morgen dokter)
Maar zo ontzettend gelachen om zijn mooie tekening. Dan ben je als moeder trots als hij vertelt dat hij heeeeeeeeeeeel veel kadootjes wil hebben en dat hij vraagt aan zijn mama met zijn zeehondenstemmetje: Mama ik ben toch heel lief?
Nou.....Dan smelt ik ....

De tekening (klikbaar)voor Sinterklaas:

voor de duidelijkheid, van links naar rechts: Piet, Klaas, Americo

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-11-2008 21:35:11 ]
  dinsdag 18 november 2008 @ 21:16:03 #183
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_63328229
Ah, wat een mooie tekening van Sander!

Vanavond:
2 zusjes in bijna dezelfde pyama's. Samen komen ze in de keuken een flesje warme melk halen. Vervolgens lopen(!) ze naar de kamer om die lekker bij papa op de bank op te drinken. Zoeits kleins maar ik raakte echt ontroerd door het beeld van die 2, samen door de kamer.
pi_63329668
Twee kleine grote flenzenkinderen in de bakfiets zittend onder de regenhuif.
Kleine handjes die door een opening de regen opvangen om daarna elkaars hand af te likken en dan : " MMMMMMMMMMMM ! " zeggen......gevolgd door gelach
pi_63331432
Wat een schattige Amerigo heeft Sander getekend

Lishe en KP, wat lijkt me dat heerlijk om je twee meisjes zo met elkaar bezig te zien, krijg er helemaal een warm gevoel van . Ik kan alleen maar heel hard hopen dat wij ook ooit van dat soort tafereeltjes mogen genieten. Wat mij betreft zou die tweede er zo mogen komen .
En uiteraard zou ik dolblij zijn met een zoon maar stiekem zijn twee meiden toch wel altijd een droom van me geweest
  zaterdag 25 april 2009 @ 21:52:35 #186
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_68377510
Vorige zaterdag had ook met gemak in Stoomafblaastopic #3 gepost kunnen worden. We moesten naar zwemles. En ze heeft vanaf het moment dat ik aangaf dat ze haar tas moest pakken gegild tot ze met badpak en al in het zwembad stond te wachten. Toen de deur open ging en de kinderen naar het zwembad mochten lopen brulde ze nog. Net op het moment dat ik besloot het maar op te geven werd ze uit mijn handen overgepakt door een badmeester. En daar ging mijn brullende kind.. het zwembad in en de klapdeur viel voor mijn neus dicht. Blij en uitgelaten kwam ze een uur later weer naar buiten! Zwemles was leuk! En volgende zaterdag zou ze weer met meester M. gaan zwemmen!

En toen was het 'volgende zaterdag'.
Het begon vanmorgen vroeg toen ze wakker werd. Een blij, vrolijk, uitgelaten kind wat om half 9 al vroeg wanneer we nu eindelijk naar zwemles gingen! Want vandaag zou meester M. haar weer apart nemen. En die is soooo lief mama! Maar wat als Meester M. er niet is schat? Misschien is ie wel ziek? Dan zou ze gewoon bij badje 1 mee gaan doen!
Meester M. was er gelukkig wel en al huppelend zag ik mijn kind in badpak (en tshirt, ze moesten met kleding zwemmen ) verdwijnen naar 'haar' Meester M.
Lekker op het terras van het restaurant gezeten met een kop koffie terwijl mijn dochter voor het eerst sinds maanden zonder enig gepiep naar zwemles was. heerlijk! Zonnebril op, boek er bij, genieten maar.
Toen het bijna tijd was dat ze weer uit het water zouden komen ging ik naar de kleedkamers, blauwe sokken over mijn schoenen en wachten bij de douches. Alwaar ik een perfect uitzicht had op het diepe bad waar groep 5 zwemles heeft... en daar zag ik Meester M.! Met mijn dochter! In het diepe! Samen aftellen van 5 naar 0 en dan steeds kopje onder! ("met mijn ogen open mama!!" vertelde ze even later!).
Waar ik vorige week bijna stond te huilen van ellende kreeg ik nu een koude rilling van pure emotie. Mijn bange kind.. in bad 5, samen met haar held. Even later terwijl ze onder de douche stond kwam meester M. even praten. Ze wordt steeds minder bang, ze is steeds meer ontspannen en ze vind het steeds leuker! "Tot na de vakantie Meester!" riep ze uitgelaten. Nou, ik gaf bijna licht, zo trots was ik op haar, en zo ontroerd omdat ze het nu echt leuk gaat vinden! Voorlopig blijft ze onder de hoede van meester M.
We hebben nog samen patatjes gegeten op het terras met een chocomel en toen naar huis. Trots aan papa verteld wat ze allemaal had gedaan en toen voor de boodschappen op pad. Verder is het vandaag gewoon gezellig geweest, geen gekibbel, geen gezeur, geen ruzie, gewoon een heerlijke dag!

Toen ze net naar bed ging kreeg ik een dikke kus.. "het was gezellig vandaag he mama..." "Ja schat!"

Vandaag was voor mij een topdag qua genieten!

[ Bericht 0% gewijzigd door Ireth op 25-04-2009 23:01:15 ]
  zondag 26 april 2009 @ 11:15:39 #187
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_68385931
Het toppunt van genieten is dat Jessai en Junah het zo goed samen kunnen vinden... al vanaf de geboorte van Junah zijn ze twee handen op één buik. Deze vakantie logeren ze samen in onze 'logeerkamer':

zondag 26 april 2009 @ 11:54:36 #188
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_68386785
Hele lieve bijdrages, Ireth en Tan
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_68387419
Wat een heerlijk topic! Al die lieve verhalen, ik verheug me nu alleen nog maar meer op ons kindje.

Even een tvp dus om straks met een pak tissues weer verder te lezen.
  zaterdag 27 juni 2009 @ 21:16:08 #190
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_70434288
Ik weet het echt, deze opmerking ga ik misschien wel op heel korte termijn heel vaak vervelend vinden maar toen ik net 'Snel, de lamp uit, ik hoor de slippers van m'n moeder' hoorde, moest ik zo ontzettend lachen. Een heus logeerpartijtje met vriendinnetje en dan weten hoe dit is, hoe dat was, hoe elk kind dit hoort mee te maken
pi_70434321
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 21:16 schreef Luchtbel het volgende:
Ik weet het echt, deze opmerking ga ik misschien wel op heel korte termijn heel vaak vervelend vinden maar toen ik net 'Snel, de lamp uit, ik hoor de slippers van m'n moeder' hoorde, moest ik zo ontzettend lachen. Een heus logeerpartijtje met vriendinnetje en dan weten hoe dit is, hoe dat was, hoe elk kind dit hoort mee te maken
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_70434698
Oh ik kan niet wachten logeerpartijtjes

Waar ik echt van kan genieten is dat ze tijdens het eten doet alsof ze mij een hapje geeft, en dan snel in haar mond stopt en heel hard moet lachen.. En hoe ze het nog grappiger vind als ik sneller ben en het op eet

En als ze aan het drinken is moet ik na iedere slok van haar ook drinken, en ze blijft net zolang aanbieden tot ik het doe pakt ze beker/fles uit haar mond en duwt hem in de mijne
  zaterdag 27 juni 2009 @ 22:33:46 #193
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_70435996
Een klein klammig ventje wat 's nachts bij me in bed mag komen kruipen en dan zijn armpjes om me heen doet en zegt:

"Mama"?
Ja lieffie?
"Ik ist een bofkontje "

zondag 28 juni 2009 @ 09:23:25 #194
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_70441674
Och vivi

ik heb ook een knuffelkind. Hij wurmt zich tegen me aan en lacht met zijn ogen dicht door de schopjes van zijn ongeboren broer tegen zijn buik of rug <3
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_70607173
als je dochtertje naar je toe komt kruipen en zich vol overgave bovenop je stort om je een knuffel te geven en als je dan vraagt of je ook een kusje krijgt ze haar gezichtje naar je toebuigt zodat je dr een kusje kunt geven
  vrijdag 3 juli 2009 @ 15:31:43 #196
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_70614906
damn, ik wil ook een kind

wat een stoere, lieve en dappere kinderen hier allemaal
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  vrijdag 3 juli 2009 @ 15:40:17 #197
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_70615182
We komen net uit school gelopen, staan te wachten tot het stoplicht groen is om over te steken als er een oudere dame naast ons komt staan. Suus pakt mijn hand stevig vast, draait zich om naar de oude dame... en begint te praten: "Dit is mijn mama..... en ze is de allerliefste van de hele wereld!"

woensdag 15 juli 2009 @ 21:03:04 #198
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71013632
Als je denkt 'wat zegt ie nou toch, hij herhaalt toch steeds hetzelfde'.
En dat je hem uit de box tilt en ineens hoort: oppeteete!
Oftewel: Huppakee(tje). Zo lief! Zo schattig!
pi_71013852
hier ook zo schattig vanmiddag. ze hadden de hele dag best goed samen gespeeld maar zaten elkaar op een zeker moment toch wat teveel in de haren naar mijn zin dus ik besloot ze tijdelijk even apart te laten spelen. piet boven of in de gang, anna in de woonkamer / buiten. piet pakte dat vrij positief op, zei 'OK, ik maak een huisje in de gang en dat is dan mijn huis. ik ben dan jullie buurman!' en in no time zaten ze alweer bij elkaar op de thee, zogenaamde gebakjes te eten en boeken uit te wisselen, met echt beleefde 'buurman/buurvrouw' gesprekjes. zo grappig. en lief!
  woensdag 15 juli 2009 @ 22:11:54 #200
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_71015940
Genieten is als Anna op bed ligt, maar nog niet slaapt. Dan voert ze hele gesprekken met haar beren en zingt ze liedjes voor hun ( huhuhuh eeevee...i uuuh ooo-iii-aaa, i uuuh oooo-iiiii-aaa, hiehie oea!! hiehie oaaaa! ). En ik zit dan lekker op de bank met de babyfoon te genieten van dat getuttel.

Oja en natuurlijk kan ik ook geen genoeg krijgen van die tevreden knorretjes van mijn mannetje als hij op mijn borst ligt uit te buiken.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_71016273
oh Bix

hier ook zo'n moment vanavond. Ik was Morris aan het voorlezen en Lis kwam mij een kus geven. En Morris wilde ineens ook wel een kus van zijn zus. En toen ze wegliep riep hij dat hij ook wel een knuffel wilde. Zo lief, wang aan wang
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_71017067
je man een foto sms'en van de kinderen die lief spelen in een als jungle ingerichte tuin met 'groeten uit de jungle'.. en dan een foto terugkrijgen met 'groeten uit de vergadering'. Huisvrouw zijn heeft zo z'n voordelen.
pi_71170235
's nachts chagarijnig wakker worden omdat het flessentijd is en M. zich na het maken van een fles omdraait en verder snurkt maar dan tijdens het nachtelijke onderonsje met Tess getrakteerd worden op een mega glimlach.. en dat 10 minuten lang
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 8 september 2009 @ 21:29:01 #204
144006 chacama
Ondernemend!
pi_72563990
*kick*

Even weer een echt geniet-moment:

Vanavond lag ik bij Maud liedjes te zingen en toen hoorde ik terwijl ze mijn arm aan het aaien was:
- Mama.... jij lief

Mijn avond kan niet meer stuk en de komende dagen kan ik hier vast ook nog wel op teren
  dinsdag 8 september 2009 @ 21:45:35 #205
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_72564682
lief is dat he

Hier na vandaag weer een huilbui van Arwen, ze echt zo;n verdriet heeft, veel gepraat en geknuffeld, foto's gekeken, en nog meer geknuffelt. ze heel lief zegt als ze te bedde gaat:

Mam wij zijn een girls team he, samen zijn wij het paar met oranje team, voor altijd he mama want jij bent blij om mij en ik om jou. ik hou van jou het allerveelste
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_72568113
Ahhh
Weet je.. dit topic is ook best genieten!
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  woensdag 9 september 2009 @ 09:18:43 #207
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_72574178
Ik vind het soms het toppunt van genieten als ik Dean afzet op het KDV .
  woensdag 9 september 2009 @ 09:45:51 #208
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_72574672
Dat ken ik, Vivi!

Maud en Arwen, wat lief, jullie liefdesverklaringen aan jullie mama's!

Ik vind het enorm genieten als je je kind zomaar helemaal snapt en aanvoelt. Je hoort iets samen (hoepla!), er plopt een associatie in je hoofd, zonder dat je er echt bij stil staat. Tot je kind tien minuten later zegt: "Mama, zullen we zingen van 'Niemand weet, niemand weet'?" Hoepla!
Zulke bruggetjes snappen en met een glimlach op mijn gezicht al aanvoelen wat er in het koppie omgaat, dat vind ik prachtig en heerlijk. Het verbindt ons zo duidelijk met een onzichtbare, maar stevige lijn.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_72578391
moeder zijn

het is soms zwaar, als ze huilt, huil ik het liefste mee, doorslapen kent ze nog niet en ik keen haar nog niet goed genoeg om altijd meteen ye weten wat ze wil.
maar er is zo weinig voor nodig om me helemaal gelukkig te laten zijn met dit kleine mensje: een klein lachje, de manier waarop ze haar hoofd tegen me aanlegt als ik haar oppak, de nachtvoeding, de druppel melk in haar mondhoek als ze stopt met drinken, hoe z minutelang met haar hoofdje een beetje naar achter geleund in de doek ernstig naar me kijkt en dan ineens lacht
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_72578543
Oh ik heb vanmorgen zó genoten van mijn lieve kindje. Hij wilde een half uur vroeger eten dan ik had gedacht en ik had dus na de voeding nog tijd over voordat we weg moesten om naar hem te staren terwijl hij vlak bij me lag met zn armpjes zo super lief onder zn gezicht en zn handen in kleine knuistjes. Ohw man echt, ik geniet zo van dat soort momenten
  woensdag 9 september 2009 @ 12:30:44 #211
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72578664
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 23:02 schreef lcicle het volgende:
Ahhh
Weet je.. dit topic is ook best genieten!
Mooi gezegd!

Vivi, ik heb hetzelfde met dat moment dat je fluisterend tegen elkaar zegt: 'hij is nu toch al een kwartiertje stil, zou het...'
pi_72578848
quote:
Op woensdag 9 september 2009 09:18 schreef Vivi het volgende:
Ik vind het soms het toppunt van genieten als ik Dean afzet op het KDV .
ik ook hoor als ik Amber op de psz afgezet heb, of als allebei de kids in bed liggen

Maar ik geniet ook als Amber zegt dat ze Tess toch wel heel erg lief vind of als Amber I Love You zegt als ze gaat slape (L)
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72581500
Toen ik m'n zoon de eerste keer bracht naar groep 3 en ik door het raam nog even naar hem kon gluren.
Hij zat daar achter een burootje en hij was ineens zo groot. Ik smolt toen echt even.

Als m'n dochter tijdens het voeden loslaat en ze me dan intens aankijkt met een scheef getrokken lachje.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 15:42:45 #214
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73683611
Toekijken en meeluisteren hoe je dreumes heerlijk op zichzelf aan het spelen is.
Af en toe 'zingt' hij een liedje, of hoor je 'zo!' en laatst toen de blokkentoren om viel 'nee joh!'.

En nu net heeft hij allemaal duplo blokjes heel netjes op een rijtje gezet en staat luid applaudisserend er bij te roepen 'mooi! mooi!'. Zo lief, dat trotse smoeltje als ik beaam dat het idd mooi is!

Of eerder vanmiddag toen we samen de was op hingen: deze ook? deze ook?
pi_73684004
Geen goed topic voor rammelaars...

Nog wel een genietmomentje toen ik laatst op mijn neefjes paste. Grote broer (4) goed helpen om mij uit te leggen hoe ik alles moest doen voor kleine broer (8mnd), waar de luiers lagen, hoeveel lepeltjes voeding er in een flesje gingen.. En dan de mannekes naar bed brengen, grote broer bezorgd of alles goed is met kleine broer. Toen die kleine verschonen, en die lag mem zijn slaperige koppie zó dromerig en haast verliefd aan te kijken.. Ik smolt heemaal weg en had 'm het liefs mee naar huis genomen. Maarja, geeft zoveel vragen he...
pi_73685777
Net nog:

Dochterlief komt net thuis vanuit stage bij de bejaarden...

(Voor wie het verhaal niet kent ff in het kort: Een paar weken terug begon ze aan de stage, bij zwaar dementen, en dat ging faliekant mis. Te hoge verwachtingen van de leiding daar en ze moest dingen doen die niet gangbaar zijn voor een eerste stage, dus paniek en verdriet alom hier .... Maar nu zit ze in een ander pand met "normale" bejaarden, en wordt goed begeleid en ze vind het leuk! )

Ik vroeg: "hoe ging het?"
Dochterlief: "goed! En ik heb twee matties!
Ikkuh: "Huh?"
Dochterlief: "ja. twee van die ouwe mannetjes, die ene zit in een scootmobiel en wil steeds tegen me aan botsen en maakt grapjes , en die andere is gewoon leuk, vertelt van alles, en zegt als ik smorgens de gang stofzuig wat ik daar doe, op die tijd (half 8) hoor ik nog te slapen! Matties! Die ouwetjes zijn Cool!

Echt, dan ben ik zo blij voor haar dat het nu goed gaat, en geniet ik volop.
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
  † In Memoriam † woensdag 14 oktober 2009 @ 17:50:43 #217
37843 lady-wrb
kortaf
pi_73688476
Wat heerlijk Fannie

Toppunt van genieten: Sara die op me komt liggen, haar trui omhoog schuift en dan vraagt of ik haar rug nog eens zo lekker wil kietelen
Sara
Merel
Ukje
pi_73689104
Yeps, heel fijn

Die speel momenten waar bv BE het over heeft met haar dreumes, die zijn ook heel herkenbaar hier , heerlijk om gewoon naar te kijken

En Sara met haar rug kietelen, een lekker momentje met z'n tweeén idd (dochterlief deed dat ook wel, ik ben helaas zoveel kwijt in m'n hoofd van die momenten
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
pi_73692511
Sara gaat morgen uit logeren bij haar tante in Rijswijk (t/m zondag!!). Dus ik zeg haar dat ik d'r wel ga missen, waarop ze zegt: "oh maar mama, ik ga wel van je dromen hoor"
Sara
Merel
Ukje
pi_73767359

dat kleine lijfje helemaal om je heen gevouwen en tegen je aangeplakt, diep in slaap met af en toe zo'n zuchtje
ik geniet daar zo van <3
zo erg dat ik rustig nog even blijf zitten terwijl ik een uur geleden al had besloten om haar nu echt in dr bedje te gaan leggen
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_73767769
  Licht Ontvlambaar dinsdag 23 februari 2010 @ 19:47:53 #223
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_78356886
***Megakick***

Het toppunt van genieten is voor mij nu op dit moment... Isa die in bed ligt te zingen
quote:
Ik heb zo wa-wa-wa-waanzinnig gedroomd
Ik was zo mooi-mooi-mooi, 't was echt niet gewoon
Iedereen riep: Hieperdepiep!
Daarna werd ik gekust en gekroond
Ik heb zo wa-wa-wa-waanzinnig gedroomd
Ik werd met ka-ka-ka-kado's overstroomd
Iedereen zei: Hou je van mij?
Wa-waanzinnig, maar heerlijk gedroomd
Ik word altijd al emo van die eerste jaren Kinderen voor Kinderen, maar nu helemaal
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  woensdag 24 februari 2010 @ 09:01:13 #224
144006 chacama
Ondernemend!
pi_78381979
Kroelen op de bank na het eten als smoes om nog niet naar boven te hoeven (want dan pyama aan en naar bed enzo). "Papa wij nog niet gekroeld he?"
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_78382053
Ik ga de laatste tijd erg vroeg naar bed, want brak. En dan mag Jen van mij nog wel even bij papa in de woonkamer blijven om een boekje te lezen. Maar Jen vindt het blijkbaar fijner om bij mij in bed te kruipen dan een boekje te lezen. Das

En dan hoor ik haar naast me in slaap vallen, door de manier van zuigen op haar speen wet ik of ze slaapt of niet.

Of als ze wakker wordt en ik doe mn ogen open dat ik dan eerst een flinke knuffel krijg.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_78382123
Ahja. Anna is ook helemaal van het kussen en kroelen als ze bij ons in bed ligt. .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_78382320
toppunt van genieten zijn er meerdere. Mijn dochter die als een havik over haar broertjes waakt, en met name de kleinste van 5 weken oud. Mijn oudste zoon die zijn broertje en zus 's avonds voor het slapen gaan welterusten kust en de kusjes die ik de hele dag door krijg maar met name die met bedtijd en dat ik dan al half slaperig nog een welterusten hoor. En last but not least, de lachjes van de jongste en als hij na de borst met een lach op zijn mondje in slaap valt.
pi_78385088
Als ik Isabeau 's morgens wakker maak en ik til haar uit haar bedje. Hoe ze dan haar beentjes optrekt en haar gezichtje in mijn hals begraaft. Hoe ze haar onderlipje naar voren steekt als ze genoeg heeft gedronken bij me. Hoe ze haar handje op mijn borst legt en met haar nageltjes krabbelt als ze drinkt. Hoe ze breeduit lacht als ze me ziet. Hoe ze helemaal op kan gaan in het bestuderen van haar eigen handjes. Hoe ze woest kan worden als ze de hik heeft. Hoe ze aan mijn wang gaat zuigen als ik haar uit haar bedje til voor de nachtvoeding en ze HONGER heeft. Hoe ze alle spanning uit haar lijfje laat vloeien als ze het warme water van het bad voelt terwijl ze een diepe zucht slaakt….

Wat kun je houden van zo'n klein frummeltje. Onvoorstelbaar!
pi_78385196
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 11:10 schreef Sorbootje het volgende:
Als ik Isabeau 's morgens wakker maak en ik til haar uit haar bedje. Hoe ze dan haar beentjes optrekt en haar gezichtje in mijn hals begraaft. Hoe ze haar onderlipje naar voren steekt als ze genoeg heeft gedronken bij me. Hoe ze haar handje op mijn borst legt en met haar nageltjes krabbelt als ze drinkt. Hoe ze breeduit lacht als ze me ziet. Hoe ze helemaal op kan gaan in het bestuderen van haar eigen handjes. Hoe ze woest kan worden als ze de hik heeft. Hoe ze aan mijn wang gaat zuigen als ik haar uit haar bedje til voor de nachtvoeding en ze HONGER heeft. Hoe ze alle spanning uit haar lijfje laat vloeien als ze het warme water van het bad voelt terwijl ze een diepe zucht slaakt….

Wat kun je houden van zo'n klein frummeltje. Onvoorstelbaar!

idd, dat. alles.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 24 februari 2010 @ 11:45:51 #231
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78386447
Oh wat mooi weer allemaal, van de hele kleintjes, maar ook van de groten.
Dat zingen van Isa! Hier is dat 'laap kindje laap'
En stoeien ipv kroelen, maar idd ook om tijd te rekken. Zo schattig allemaal!
pi_78387342
Als ik achter Seb en papa aan de trap op loop en Seb die dan over de schouder van papa kijkt en helemaal in een deuk ligt om mij
ti amo più di ieri ma meno di domani
  woensdag 24 februari 2010 @ 12:10:44 #233
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_78387448
Een net-lezend kind dat voorleest uit zijn favoriete boek. Als ze dat een keer kunnen is hun wereld zoveel groter. Afscheid van klein, maar een warm welkom in een immense fantasiewereld.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  woensdag 24 februari 2010 @ 12:13:19 #234
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_78387551
Mijn dochter die elke ochtend als eerste zegt: "Ab oot watter?"

Er gaat niks boven de liefde voor haar broertje
  woensdag 24 februari 2010 @ 12:14:37 #235
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_78387595
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 12:10 schreef debuurvrouw het volgende:
Een net-lezend kind dat voorleest uit zijn favoriete boek. Als ze dat een keer kunnen is hun wereld zoveel groter. Afscheid van klein, maar een warm welkom in een immense fantasiewereld.
Oja! Ineens horen dat er om één, drie, één, vijf iets op tv komt wat ze graag wilt zien

Zit ze de televisiegids na te pluizen (Welliswaar nog niet met de goede dag voor haar neus, maar a la )
  woensdag 24 februari 2010 @ 12:15:29 #236
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_78387631
Als we op zondagmorgen met z'n vieren in het grote bed nog even knuffelen voor we opstaan. Als ik bij de bedjes kom en meteen begroet wordt met een grote glimlach. Als ze lachen, geluidjes maken naar elkaar. Als ze heerlijk 'samen' aan het spelen zijn. Als ze na een heerlijk badje lekker door mij ingesmeerd worden met baby-olie... die oogjes dan smelt je toch? Als ze lekker smullen van mijn zelfgemaakte hapje. Als ze voldaan na een fles even nagenieten op mijn arm, als ze hun gezichtjes heerlijk in mijn nek begraven... Als ze 'gek doen' met papa. Oh, ja, ik houd ook zóveel van mijn mannen. En ik vind het zo ontzettend bijzonder en geweldig en en en dat ze een tweeling zijn. Zou mijn oma ergens op een wolkje stilletjes met ons meegenieten??
pi_78387758
Eh... verkeerde topic.
  woensdag 24 februari 2010 @ 12:19:35 #238
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_78387777
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 12:18 schreef prinseszondererwt het volgende:
Eh... verkeerde topic.
d8 ik al! haha!
  maandag 5 april 2010 @ 20:28:14 #239
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_79978685
Dat je 7-8 maanden oude baby begint te giechelen als je 'zijn' liedje zingt!

'Oscartje, Oscartje' op het melodietje van 'Woutertje, woutertje, wiebelwiebelwiebelwoep'.
  Moderator maandag 14 juni 2010 @ 08:06:09 #240
5428 crew  miss_sly
pi_82774401
Het toppunt van genieten...

Vanochtend in bed toen ik Senna had gevoed, kwam ze op haar buik op mijn buik liggen, hoofdje op mijn schouder. Ze lag even wat te aaien met haar handje, toen fluisterde ze heel zacht "mama" ontspande zich nog een beetje meer en viel zo in slaap
pi_82774417
Miss!
pi_82774512
Miss, geweldig
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  maandag 14 juni 2010 @ 08:57:08 #243
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_82775093
Nooit huilt Yade als we haar naar opa's en oma's brengen of naar het KDV, sterker nog ze gaat er met alle plezier naartoe. Maar als we haar dan ophalen, begint ze breeduit te glunderen en stralen, gooit ze haar handjes in de lucht en kirt ze "MAPA!!!" terwijl ze op ons afstormt om tig kusjes en knuffels te geven en vervolgens een heel relaas houdt over wat ze aan het doen was.

En Miss wat heerlijk. <3
  maandag 14 juni 2010 @ 12:51:10 #244
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_82782746
Miss, ik raak er ontroerd door. Ik geloof dat dit wel de ultieme kroon op je wachten is.
  Moderator maandag 14 juni 2010 @ 13:37:25 #245
5428 crew  miss_sly
pi_82784619
Lishe <3 idd, ik heb ook neit meer geslapen, heb alleen liggen genieten!
  maandag 14 juni 2010 @ 14:51:14 #246
62233 Jelief
ikke lief!
pi_82787764
Miss wat lief!
mijn toppunt van vandaag; ruben scharrelt rond in de tuin met blote billetjes.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_82787872
'sochtends, eerst een huiltje als Jair wakker wordt. Dan met gezonde tegenzin opstaan en naar zijn kamer lopen. Als je dan de deur opendoet, staat er zo'n half slapend kind naar je te kijken, die oogjes gaan glimmen, de armpjes gaan omhoog, en ik hoor dan in de liefste stem van de wereld: "papa?"
pi_82793831
miss wauw
  maandag 14 juni 2010 @ 17:02:37 #249
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_82793944
quote:
Op maandag 14 juni 2010 12:51 schreef Lishe het volgende:
Miss, ik raak er ontroerd door. Ik geloof dat dit wel de ultieme kroon op je wachten is.
dat was ook het eerste wat ik dacht toen ik dat las

red, wat lief!
wacht maar tot hij bijna 3 is. dan is het niet schattig meer
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')