quote:
Ik heb zóveel momenten pfff maar om een kleine greep uit de kassa te doen;
Ryan 8.5 mnd:
Ryan die met zijn bolle wangen tegen mn borst aan ligt te slapen, 2 kleine knuistjes onder zijn kinnetje en dan af en toe nog van die zuigbeweginkjes maakt met zijn mondje, net of het nog aan het tutten is.
Ryan die helemaal glundert als je ook maar iets vrolijks tegen hem zegt, Ryan die schaterlacht als je zijn rug je kietelt, Ryan die zo hard als hij kan in zijn loopwagentje achter Jeremy aan hobbelt om te spelen. Ryan....gewoon Ryan omdat hij zo mooi is.
Jeremy bijna 2.5 jr;
Jeremy die smorgens wakker wordt en hard roept "mama, kom mij halen" . Jeremy die Ryan roept en zich dan schaterlachend verstopt onder de eettafel omdat die kleine ukkepuk dáár met zn loopwagentje niet bij kan.
Jeremy die ontzettend sip kijkt met rode wangen van opwinding en die dan vraagt "mam, waar is de mama van Bambi nou gebleven?"
is meer ontroering dan genieten, maargoed
Jeremy die me ineens uit het niets een aai geeft en zegt "mama, jij bent gewoon lief" Jeremy die áltijd lief is voor zijn broertje, Jeremy die altijd als eerste naar zijn broertje rent om hem een knuffel te geven als hij huilt.
Jeremy.....gewoon Jeremy omdat hij z'ón goed hart heeft.
Never argue with an idiot, they drag you down to their level... and then beat you with experience!