Heeft m'n baas heul niks mee te makenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:41 schreef Dromenvanger het volgende:
Junk
Wat zegt je baas daarvan? Zomaar wiet roken in je vrije tijdIn Nederland nota bene
Inderdaad, maar het was ook maar een grapjequote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:47 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Heeft m'n baas heul niks mee te maken![]()
Ik rook al 20 jaar m'n jointje en het heeft me niet aan lager wal gebrachtik vind het nou eenmaal lekker
Wat jij met je biertje hebt, heb ik met m'n jointje denk ik
![]()
door jou voel ik me niet zo snel aangevallen hoorquote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:48 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Inderdaad, maar het was ook maar een grapje![]()
Niet zo snel aangevallen voelen
Breath in and breath out.
Inhale and exhale.
Let the joint do the job
Okeyquote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:50 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
door jou voel ik me niet zo snel aangevallen hoor![]()
![]()
Jawel maar de kriek is naar mijn hersens gestegenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:49 schreef Marietje_34 het volgende:
Moest het geen kriek zijn trouwens![]()
[afbeelding]
eehhh...nou ok danquote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:52 schreef Normalneo het volgende:
mogen mensen ook nuchter zijn in dit topic?
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:53 schreef Blue_ei het volgende:
Str41ght From the heART
0F a f*CK3d up CoUNTry.
HardC0RE HardC0DEd PunK...
You've found...
Drugs Heals Freaks
or maybe
Donzige Hetero Flaporen
no wait.. I think it was
Dikke Homo Fielen
Tell us what you think DHF means and yours will show
Mits met hallucinaties en waandenkbeeldenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:52 schreef Normalneo het volgende:
mogen mensen ook nuchter zijn in dit topic?
vertel er meer overquote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:53 schreef Blue_ei het volgende:
Str41ght From the heART
0F a f*CK3d up CoUNTry.
HardC0RE HardC0DEd PunK...
You've found...
Drugs Heals Freaks
or maybe
Donzige Hetero Flaporen
no wait.. I think it was
Dikke Homo Fielen
Tell us what you think DHF means and yours will show
Dat krijg je er van!quote:
Het stamt af van geen stijl dus je weet wat voor vlees je in de kuip hebtquote:
dat is idd wel het minstequote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:55 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Mits met hallucinaties en waandenkbeelden
Van een bananen mix drank met een trippende zee-egel?quote:
ff denken geduldquote:
had ik nog niet eens gezien. Ik vind er niks aan, aan dat hele geenstijl nietquote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:57 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Het stamt af van geen stijl dus je weet wat voor vlees je in de kuip hebt
Klopt het sucksquote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:58 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
had ik nog niet eens gezien. Ik vind er niks aan, aan dat hele geenstijl niet![]()
Inderdaadquote:
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:59 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Inderdaad
Je moet met 1 been in de goot staan en trippen op volle maan
Yepquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:01 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
en af en toe depri of onbeheerst agressief zijn
![]()
schuif aan Barraquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hmmmm bacardi and coke:)
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:04 schreef Dromenvanger het volgende:
Zullen we een lijntje leggen van 1 meter?
Snuiven we om de beurt 5 cm weg
![]()
Zorg je wel voor schone naalden? De vorige naald zorgde voor een ontsteking bij mij.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:06 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
![]()
zal ik eerst nog ff wat heroine scoren dan?
zeker weten Neoquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:05 schreef Normalneo het volgende:
nou ik wil gewoon gezellig iets drinken..hoef me niet helemaal vol te tanken hier-o..
gewoon het is lekker weekend..daar mag ik best wel van genieten toch
heb er hard genoeg voor gewerkt deze week..
doe ik. Ik wil er zelf ook geen abcessen meer bij nuquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:06 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Zorg je wel voor schone naalden? De vorige naald zorgde voor een ontsteken bij mij.
quote:
Ik zie alleen maar een zee van vuur met doodskoppen de hele tijd.quote:
Ik heb nog steeds uitslag van de vorige shotquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:07 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
doe ik. Ik wil er zelf ook geen abcessen meer bij nu![]()
ach, jij kunt tenminste nog aderen vinden, dat wordt bij mij ook steeds moeilijkerquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:08 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds uitslag van de vorige shot
Alsof het een mierennest is dat zich genesteld heeft in mijn ader.
nou volgens mij draaien jullie al op "volle toeren" !!!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:09 schreef Marietje_34 het volgende:
Moet echt lachen nu, en die joint is nog niet eens gedraaid![]()
dat jij ook begint over stemmen in je hoofd sloot ook zo mooi aanquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:11 schreef Normalneo het volgende:
[..]
nou volgens mij draaien jullie al op "volle toeren" !!!
quote:
Perfect matchquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:12 schreef sararaats het volgende:
An & Sara sitting in a tree K.I.S.S.I.N.G. !!
[afbeelding] loves [afbeelding]
en dat is alles wat ik erover kwijt wil
neeeee, niet dood gaanquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:15 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik moest net 5 liter bloed ophoesten
Straks ben ik dood![]()
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:15 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik moest net 5 liter bloed ophoesten
Straks ben ik dood![]()
Ik loop al 20 maanden achterstand op bij huur en ziektenkosten premie. Op straat noemen ze me vieze junk en schelden ze me uit voor vuile rat.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:10 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ach, jij kunt tenminste nog aderen vinden, dat wordt bij mij ook steeds moeilijker![]()
ik weet het, we hebben het dieptepunt nu wel zowat bereikt. Sinds ik in die doos slaap wordt het er allemaal niet makkelijker opquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:17 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik loop al 20 maanden achterstand op bij huur en ziektenkosten premie. Op straat noemen ze me vieze junk en schelden ze me uit voor vuile rat.
Hoe laag kun je zinken?
Dan ga je naar C1000 om bier te kopen en vraagt de kassa-miep waarom je geen groenten en fruit koopt![]()
Die brievenbus hangt buiten aan de gevelquote:
was een grapje barraquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dude.... ff naar de doc dan!
geef ff een linkjequote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:20 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Zometeen moet ik mijn lichaam nog verkopen achter het CS om aan m'n dagelijkse shot te komen![]()
Ik mis al 1 nier en 1/2 leverquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:20 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik weet het, we hebben het dieptepunt nu wel zowat bereikt. Sinds ik in die doos slaap wordt het er allemaal niet makkelijker op![]()
Zometeen moet ik mijn lichaam nog verkopen achter het CS om aan m'n dagelijkse shot te komen![]()
ga jij me dan redden uit mijn verloederde bestaanquote:
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:20 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik weet het, we hebben het dieptepunt nu wel zowat bereikt. Sinds ik in die doos slaap wordt het er allemaal niet makkelijker op![]()
uiteraard..bij mij kun je weer helemaal tot rust komen!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:22 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ga jij me dan redden uit mijn verloederde bestaan![]()
ik doe mee, overdosis en weg uit dit ellendige bestaanquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:21 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik mis al 1 nier en 1/2 lever![]()
En zo heeft een miljonair opties op mijn rook-longen, over 2 jaar wordt het onder het mes gaan hier.
Mijn dikke teen is al verkocht aan een dierentuin voor kans-arme dolfijnen
Mijn leven is al verknald. Dus daarom nu even een overdosis![]()
hehe cum shotquote:
Tot straksquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:24 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik doe mee, overdosis en weg uit dit ellendige bestaan![]()
see you in the afterlife![]()
pont, parkeerplaatsen, whateverquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:22 schreef Blue_ei het volgende:
[..]
[afbeelding]
Pont achter cs ook goed?
ach, dan wachten we gewoon nog ff met reincarnerenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:25 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Tot straks
De shot van vanavond is van doorslaggevende aard denk ik
Hopelijk wordt het geen reincarnatie-weigering maar die kans zit er dik in natuurlijk als ik middels een overdosis aan mijn einde kom.
Tuurlijk draait het om verzachten van de pijn in het nuquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:26 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ach, dan wachten we gewoon nog ff met reincarnerenAlles op z'n tijd.
nog niet eens gedraaid en ik lig al in een deuk, kan je nagaanquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
jointje al op marietje?
In een deuk liggen is beter dan in de goot liggenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:28 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
nog niet eens gedraaid en ik lig al in een deuk, kan je nagaan![]()
word een dolle boelquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:28 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
nog niet eens gedraaid en ik lig al in een deuk, kan je nagaan![]()
en met een deuk in de goot liggen is ook beter dan zonder in een deuk te liggen in de goot te liggenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:29 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
In een deuk liggen is beter dan in de goot liggen
ik lig op dit moment liever zonder deuken op de bank met een bacardi-tjequote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:31 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
en met een deuk in de goot liggen is ook beter dan zonder in een deuk te liggen in de goot te liggen![]()
Inderdaadquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:31 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
en met een deuk in de goot liggen is ook beter dan zonder in een deuk te liggen in de goot te liggen![]()
ga ik zo ook doen, ik ga naar medium kijken, maar zonder bacardi danquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik lig op dit moment liever zonder deuken op de bank met een bacardi-tje
Jij bent dan ook de maffia baas Barra. Jij bent de leverancier van heroine, vanzelf zeg je dat je liever in je villa op de bank ligt met je luxe drankje.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik lig op dit moment liever zonder deuken op de bank met een bacardi-tje
Stoney woneyquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:32 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ga ik zo ook doen, ik ga naar medium kijken, maar zonder bacardi dan![]()
als de cash niet uit de lengte komt dan uit de breedtequote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:32 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Jij bent dan ook de maffia baas Barra. Jij bent de leverancier van heroine, vanzelf zeg je dat je liever in je villa op de bank ligt met je luxe drankje.
Zonder junks heb jij geen kapitaal voorhanden
dat bedoel ikquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:32 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Inderdaad
Lig je dan in de goot, zorg dan wel dat je in een deuk ligt. Dat maakt het tenminste gezellig met je mede-junks die om je heen liggen te spuiten![]()
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:34 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
dat bedoel ik![]()
ik ga weg nu, eindelijk die joint draaien en tv kijken. Heb erg gezellig met je geouwehoerd vandaag DV![]()
dus ik zeg dag mensen, ook tegen Neo en Barra![]()
Of uit de adersquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
als de cash niet uit de lengte komt dan uit de breedte
goeie filmquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:35 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Of uit de aders
Of in de aders?
Via de aders?
Heb net een shot gezet
Damn zeg. Ik zeg Godverdomme!!!!
Mijn lichaam is eindelijk gezond nu
Ik ga film kijken
From dusk till dawn
Een trip film.
4 coca cola original en 1 coca cola zeroquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:38 schreef Dromenvanger het volgende:
Cola met tick zeker, of was het echt natuurlijk?
yep, ouwehoeren kunnen we hier als geen ander, zal wel komen omdat we geestelijk niet helemaal in orde zijn (wordt beweert)quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:46 schreef senesta het volgende:
Ha ha ha, hallo allemaal, dit is wel kwaliteits ouwehoeren of niet?![]()
![]()
Dat wil ik eerst wetenschappelijk onderbouwd zienquote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:01 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
yep, ouwehoeren kunnen we hier als geen ander, zal wel komen omdat we geestelijk niet helemaal in orde zijn (wordt beweert)![]()
Hier hoeft lekker niets wetenschappelijk onderbouwd te wordenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:13 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat wil ik eerst wetenschappelijk onderbouwd zien![]()
Hoi Lillith, fijn dat je er weer bent![]()
ja klinkt ook heeeeel zieligquote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:41 schreef vamperotica het volgende:
Miniminimannetjes met aan twee kanten middenoorontsteking zijn zielig
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 09:45 schreef Normalneo het volgende:
ohw nokwanda .. dat klinkt niet goed he.. en waar ga je heen dan?
ow ga maar naar station de maten halen we je daar op....quote:Op zaterdag 27 januari 2007 09:44 schreef nokwanda het volgende:
Hier ook bijna klaar om te gaan. Kleren nog niet aan bij mij. Maar dat kost nauwelijks tijd (het is het uitzoeken dat tijd kost)
Moest nog even bijkomen van mijn rare dromen. Er gingen allerlei mensen dood
hi hi dankquote:Op zaterdag 27 januari 2007 09:52 schreef Normalneo het volgende:
ohw..dat lijkt me wel leuk..ik ga mee![]()
een station bij ons, anders dan het centrale eigenlijkquote:Op zaterdag 27 januari 2007 09:55 schreef Normalneo het volgende:
"de maten" ??? was da?
thee graagquote:Op zaterdag 27 januari 2007 09:59 schreef Normalneo het volgende:
* Normalneo aan de koffie iemand anders nog een bakkie? DV?![]()
waar is mijn koffie?
Je hebt mail. We vertrekken nu.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:19 schreef draculettetje het volgende:
ow ikke nie
Net op tijdquote:Op zaterdag 27 januari 2007 09:52 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow ga maar naar station de maten halen we je daar op....
ha ha als je dit nog leest natuurlijk
ja graag!!!!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:28 schreef Normalneo het volgende:
jij!!! thee??!??
Zeker nog even en ik ga naar het station rollen!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:24 schreef Dromenvanger het volgende:
Veel plezier Nok en Drac
Ik ben net wakker en moet even koffie zetten![]()
Ik wilde om 5:30 opstaan maar besloot toen om nog even te blijven liggen, en dat even duurde tot 11:00
Wel gezellig zo'n mini meet
Waarom waren die praatjes eerst niet aanwezig? Of zijn het nu bijzondere praatjes?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:45 schreef vamperotica het volgende:
Jeuj!! Miniminimonster krijg tweer wat praatjes!!
Monstertje is ziek...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:56 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Waarom waren die praatjes eerst niet aanwezig? Of zijn het nu bijzondere praatjes?
Hoe oud is het monster?
Vraag me dus af waarom het monster ineens praatjes krijgt. Ligt dat eraan of het monster zin heeft om te praten?
Ik wil altijd alles weten dusDe complete achtergrond-informatie
Oei, 40 graden is behoorlijk veelquote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:02 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Monstertje is ziek...
Oorontsteking in beide oortjes![]()
Wilde alleen maar tegen je aanhangen... verder niets...
Maar nu blijft zn temperatuur redelijk onder de 40 en krijgt ie weer praatjes!![]()
Komt koorts niet altijd in de avond opzetten vampie de lampie?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:53 schreef vamperotica het volgende:
En te vroeg gejuigd....
40.5 en weer heeeeel zieligjes![]()
Good evening Mister Neoquote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:58 schreef Normalneo het volgende:
beterschap aan het "monster" vampje..
goedeavond allen
ja, vaak is het 's avonds wat hoger... Maar op die opleving van vanmiddag na, zit ie al de hele dag boven de 40quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:59 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Komt koorts niet altijd in de avond opzetten vampie de lampie?
Sterkte voor mini monster
Ben je al naar de doktor geweest?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:37 schreef vamperotica het volgende:
[..]
ja, vaak is het 's avonds wat hoger... Maar op die opleving van vanmiddag na, zit ie al de hele dag boven de 40
40,5 graadquote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:53 schreef vamperotica het volgende:
En te vroeg gejuigd....
40.5 en weer heeeeel zieligjes![]()
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:11 schreef draculettetje het volgende:
zooooo pffffffff Nokje en Ew weer op de trein
tijd om bij te komen nu![]()
Je gaat me toch niet vertellen dat je van MIJ moe bent geworden?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:11 schreef draculettetje het volgende:
zooooo pffffffff Nokje en Ew weer op de trein
tijd om bij te komen nu![]()
maar hoest met de beep nu?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:18 schreef vamperotica het volgende:
Kad n heel verhaal over stomme dokters.. paracetapilletjws in de billetjes enz...
Alles floep weg...
Penicillinekuurtje gekregen en in droompjeslandquote:
He he! Finally een kuurtje. Arm jochie. Dat doet zo'n zeer.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:46 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Penicillinekuurtje gekregen en in droompjesland
Ja idd... Stomme dokters daar...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
He he! Finally een kuurtje. Arm jochie. Dat doet zo'n zeer.
Het moest er een keer van komenquote:Op zondag 28 januari 2007 00:53 schreef nokwanda het volgende:
Hallo Beezz. Leuk dat je dat deze keer wel doet
Wat staat er nou in je sig? Pro FAP flamer?quote:Op zondag 28 januari 2007 01:04 schreef Beezz het volgende:
[..]
Het moest er een keer van komen![]()
En ik werd een beetje aangetrokken door de titel.
pro Frontpage flamerquote:Op zondag 28 januari 2007 01:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wat staat er nou in je sig? Pro FAP flamer?
Leuk.... vinnik ook
Je bent nu gezapig?quote:Op zondag 28 januari 2007 01:10 schreef Beezz het volgende:
[..]
pro Frontpage flamer![]()
Dat was nog van m'n rebelse tijd![]()
Ik zat er toevallig net over na te denken om 'em te veranderen, ik weet alleen nog niet wat er gaat staan.
Ik moest gewoon woordenboek.nl checken voor gezapigquote:
quote:Op zondag 28 januari 2007 01:22 schreef Beezz het volgende:
[..]
Ik moest gewoon woordenboek.nl checken voor gezapig![]()
Maar nee hoor, ik ben nog scherp, net niet op dat punt dat alles een beetje blurry wordt. Maar als ik het verander, wil ik het wel meteen goed doen.
zo heb ik het nooit bekeken, maar ergens klinkt dat best logisch ja. De uitdrukking is toch ook altijd 'problemen met je mee torsen/dragen, en als een probleem opgelost is: ' dat is een pak van mijn hart' enzoquote:Op zondag 28 januari 2007 11:42 schreef Dromenvanger het volgende:
Verlichting kan toch alleen plaats vinden als je te maken hebt met zwaarte of niet? En dan is verlichting natuurlijk een groot woord maar nu ik minder geestelijke problemen draag op deze mooie zondag lijkt het echt een openbaring te zijn. Laatste 2 dagen gaat het beter en vandaag gaat het goed, geen zware gedachtes.
Yepquote:Op zondag 28 januari 2007 11:53 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
zo heb ik het nooit bekeken, maar ergens klinkt dat best logisch ja. De uitdrukking is toch ook altijd 'problemen met je mee torsen/dragen, en als een probleem opgelost is: ' dat is een pak van mijn hart' enzo
quote:Op zondag 28 januari 2007 11:59 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Yep
Stel je hebt je hele leven een rugtas met je meegedragen vol stenen en daarna is die rugtas niet meer aanwezig, vanzelf loop je makkelijker en vanzelf ga je meer kracht krijgen om andere zaken op te pakken. Je hoeft je niet meer te richten op die rugtas vol stenen en kunt iets anders optillen.
Dus wie weet hebben problemen wel zin om meer te kunnen tillen in je bestaan. Heb je alles al eens gehad van ellende dan is het daarna de beurt aan andere uitdagingen en dan til je op een gegeven moment alles op dat je maar kunt indenken.
vaste schema's kunnen heel nuttig en effectief zijnquote:.......
En zeker niet alleen werken maar ook activiteiten in de vrije tijd.
Dan is fokken natuurlijk een activiteit maar soms weet ik dus echt niets meer uit het toetsenbord te rammen, dan wil ik een nieuw topic openen ergens en dan komt er niets meer uit.
Nu zou ik wel willen sporten en hardlopen, even de schoenen aantrekken en de outfit aantrekken en gewoon 1 uur rennen met verstand op nulWie weet in de lente als ik de outfit bij elkaar heb gekocht.
Sporten is 1 ding natuurlijk, daarnaast moet nog meer erbij komen. Werken, sporten, fokken en het leven ziet er meteen interessanter uit. Vrijwilligerswerk is ook goed, heb ik niets op tegen, zolang het maar in mijn straatje past.
Nu zit ik hier dus en denk ik van, wat zal ik gaan doen. En dan komt vanzelf naar voren dat ik hier blijf hangenOmdat ik geen echte activiteiten heb die ik vast beoefen. Stel ik ga iedere dag 2 uur rennen of 1 uur rennen, dan is dat weer 1 of 2 uur uit de 16 uur dat ik wakker ben. 1/8 deel van de dag besteedt
![]()
In principe wil ik dus een vast schema hanteren om tijd te besteden. 2 uur internet, 2 uur rennen, 6 uur werken en dan kun je nog film kijken en lezen en zo wil ik het in de toekomst dus aanpakken. Tijd beter besteden dus
De situatie juist inschatten inderdaadquote:Op zondag 28 januari 2007 12:16 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
meer kracht krijgen ja, en de positieve dingen op juiste waarde weten te schatten, hoe ongelukkiger een mens is geweest, hoe intenser die persoon geluk kan ervaren. Da's mijn theorie iig als ik me weer eens afvraag waarom enzo![]()
Ook dit met mate weer, ik kan nu een heel schema gaan opstellen tot in de details en dan is het niet meer leuk om te doen. Als ik manisch ga doen en ik ga tot in de details alles uitstippelen dan is het ook weer overdreven gedrag en dan is het vanzelf zo dat ik me niet eraan doe houden.quote:vaste schema's kunnen heel nuttig en effectief zijnEn helpen houvast te geven bij het indelen van je dag. Time management
![]()
Misschien kun je ook voor jezelf een PvA (zo noem ik dat zelf altijd, een Plan van Aanpak ') ) maken om te bereiken wat je wilt gaan doen. Dus eerst een doelstelling formuleren en dan een stappenplan bedenken hoe je daar komen kunt
en hoe heb je geslapen?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je van MIJ moe bent geworden?
Die joypad van je heeft me heel braaf en gelukkig gehouden anders. Je had geen kind aan me![]()
Ik zal komende nacht heeeerlijk slapen.
Ik denk dat je hier precies aansnijdt wat soms/vaak het probleem kan zijn tussen hulpverlener en client.quote:Op zondag 28 januari 2007 13:06 schreef Dromenvanger het volgende:
Genoeg nu
Ik ga naar buiten met muziek zitten verder analyseren van mezelf, ik ben mijn eigen psycholoog. Alleen een andere psycholoog omdat ik niet alleen in mezelf kan kijken maar ook zelf kan aanvoelen. Geen enkele dokter kan aanvoelen hoe het voelt om gedachtes te hebben die het leven zuur maken
Goede morgenquote:
Ze begrijpen inderdaad vaak niet hoe de client is, ze weten vaak niet eens met wie ze te maken hebben. Dan gebruiken ze wel allerlei modellen maar dat zegt totaal niets. Zo heb ik dus ook een boek liggen hier die ik vorige week geleend hebt over die intelligentie en persoonlijkheids testen die ik dus ook al 2 keer heb moeten doen.quote:Op zondag 28 januari 2007 13:23 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik denk dat je hier precies aansnijdt wat soms/vaak het probleem kan zijn tussen hulpverlener en client.
de hulpverlener kan met geen mogelijkheid daadwerkelijk door de ogen van de client kijken, hoe erg ze ook hun best doen.
De client zal altijd de gedachte kunnen blijven houden "maar jij ziet niet wat ik zie".
moelijk hoor, en knap dat je jezelf bekijkt van bovenaf.
DV
quote:Op zondag 28 januari 2007 15:21 schreef Dromenvanger het volgende:
Stage in het buitenland?
Met mij gaat het stukken beter. Ik heb het idee dat ik controle heb maar ik heb andere controle. Heb het idee dat ik totale controle heb op mijn denken op dit moment. En ook totale controle op mijn bewegingen. Het is een moment van aanwezigheid op een ander niveau.
Bewuster van mezelf. Door gebrek aan gedachtes en dan is dat een zege dat gebrek want gedachtes heb je 0 komma 0 aan.
Wat voor studie doet ze precies? Even nieuwsgierig weer hierquote:
Een verzorgster dusquote:Op zondag 28 januari 2007 15:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
HBOV ( HBO Verpleegkunde)
Amersfoortquote:Op zondag 28 januari 2007 16:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
bij amersfoort
Dat wisselt al weken.quote:Op zondag 28 januari 2007 13:37 schreef Mirage het volgende:Je weet er wel wat van te maken Dromenvanger.
In jouw omgeving is het nooit saai
@nokwanda, je had gisteravond een beetje last van je buik.
Is dat weer in orde na een nachtje slaap ?
Zoessie dr kookkunsten?quote:Op zondag 28 januari 2007 13:37 schreef Mirage het volgende:Je weet er wel wat van te maken Dromenvanger.
In jouw omgeving is het nooit saai
@nokwanda, je had gisteravond een beetje last van je buik.
Is dat weer in orde na een nachtje slaap ?
quote:
Die ranzige zooi mot ik niequote:Op zondag 28 januari 2007 17:21 schreef Dromenvanger het volgende:
Helpt Yakult niet?
Ik drink iedere dag 1 kleintje yakult. Sommigen beweren dat het niet helpt maar een tijd geleden op tv had je schaatsers die over het middel spraken zonder dat het reclame was zoals normale reclame is. Eerder een documentaire was het dan reclame.
Geloofwaardig dus ook. Niet zomaar 1 thee-lepel dreft volstaat voor de hele vaat reclame.
ik geloof gewoon in gezond eten met mate en veel sportenquote:Op zondag 28 januari 2007 17:21 schreef Dromenvanger het volgende:
Helpt Yakult niet?
Ik drink iedere dag 1 kleintje yakult. Sommigen beweren dat het niet helpt maar een tijd geleden op tv had je schaatsers die over het middel spraken zonder dat het reclame was zoals normale reclame is. Eerder een documentaire was het dan reclame.
Geloofwaardig dus ook. Niet zomaar 1 thee-lepel dreft volstaat voor de hele vaat reclame.
Ik drink het nu voorlopig wel even omdat ik niet de meest gezonde leefgewoonte heb, zou ik zoals Barra zeg iedere dag sporten en exact zijn met voedsel eten op een gezonde manier dan is het middel niet nodig.quote:
Dat is ook het beste om te doen Barraquote:Op zondag 28 januari 2007 17:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik geloof gewoon in gezond eten met mate en veel sporten
quote:Op zondag 28 januari 2007 18:02 schreef Dromenvanger het volgende:
Nu heb ik zin in koude witlof in een salade met stukjes appel en sinas appelWarme witlof met kaas en ham erop is ook lekker. Witlof met gesmolten kaas en ham
quote:
Die heb ik hier op dvd liggen.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:36 schreef Normalneo het volgende:by the way
vanavond komt er een best aardige film: The Time Machine
Ik dacht forum.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:40 schreef Normalneo het volgende:
voetnoot..voor degene die het niet wisten..
het is vier rum..een wit glas, een blauwe bar-tafel en een rode achtergrond..
Nee das niet zo..degene die het biefstuk eet..de verader..zegt: ik weet dat hij lekker smaakt, ik weet dat.. en dat.., maar in de matrix is het eigenlijk een 1 (bij wijze van spreke), voor hem is het een soort stuk plastic waar hij niet tevreden mee is..hij wil immers opnieuw ingeplugged worden en een invloedrijke man zijn..om Morpheus aan te bieden/af-te-leveren zegt hij eigenlijk.."ik wil meer als dit biefstuk"quote:Op zondag 28 januari 2007 18:42 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Maar even op de film the matrix terug komen. Die film is gewoon niet realistisch. Ze doen net alsof een bestaan met biefstuk niet okey is, dat je pap moet eten iedere dag.
Wat is fout aan een biefstuk? In wat voor psychose leven de makers van die film om biefstuk af te schetsen als iets dat staat voor een nep realiteit?
vooral die wat donkere rum..volgens mij Caribian rum..wat zoeter is die als bacardi..quote:nee af en toe een beetje..vind rum cola echt super lekker
Ahzoquote:Op zondag 28 januari 2007 18:47 schreef Normalneo het volgende:
[..]
Nee das niet zo..degene die het biefstuk eet..de verader..zegt: ik weet dat hij lekker smaakt, ik weet dat.. en dat.., maar in de matrix is het eigenlijk een 1 (bij wijze van spreke), voor hem is het een soort stuk plastic waar hij niet tevreden mee is..hij wil immers opnieuw ingeplugged worden en een invloedrijke man zijn..om Morpheus aan te bieden zegt hij eigenlijk.."ik wil meer als dit biefstuk", ik wil meer proeven ..
Alleen op foto's en webcam. En regelmatig fooncontact en mail en msn.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:34 schreef Normalneo het volgende:
leuk om te horenaltijd fijn als het gezellig is.. als je iemand tegen-komt..hadden jullie elkaar wel eens eerder gezien zo-wie-zo?
quote:Op zondag 28 januari 2007 19:00 schreef Normalneo het volgende:
nee neee..het geweer komt nadat de "trap/val" wordt ingesteld in het hotel..met de kat die twee keer voorbijkomt..daarvoor gooit hij (de verader) de "exit-phone" in de prullenbak, maar hij zorgt wel dat hij er als eerste uit komt door te telefoneren in een cel..als hij terugkomt is Neo op de vlucht..en hij zegt..niks kan mij stoppen..om nu nog de plug uit Neo te trekken, maar dan wordt hij geblassed door een Dozer of Tanker die niet goed was geraakt..maar die biefstuk scene komt ervoor..
het paperige eten in het schip voldoet aan alle eisen van een volledige maaltijd..dagelijks dat eten is geen pretje..het is iets waar je mee moet leven..als je uit de matrix stapt..
het biefstuk in the Matrix echter is heel onreeel..je eet het niet elke dag en het kan wel lekker zijn..alleen die gast wil meer en die wil helemaal niet op dat schip zitten of "ontwaakt" zijn ..
probeer eens bacardi reservaquote:Op zondag 28 januari 2007 18:49 schreef Normalneo het volgende:
[..]
vooral die wat donkere rum..volgens mij Caribian rum..wat zoeter is die als bacardi..
BCC dat is toch die donkere? toch? want die heb ik ook al op en vond ik ook erg goed..quote:Op zondag 28 januari 2007 19:06 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
probeer eens bacardi reserva
De grenzen in je hoofd inderdaadquote:Op zondag 28 januari 2007 19:08 schreef Normalneo het volgende:
ik vind persoonlijk de matrix niet reeel, maar ik kan me wel voorstellen..het idee achter..wereld in een wereld..en zo verder en verder..groter en groter..
ik vindt het jammer dat the matrix online zo "vechterig" is geworden enzo..het zou echt leuk zijn als je daar "echt" in kon zitten op internet..
dat over wereld in een wereld is wel heel diepgaand..ik denk dat jij daar zelfs ook wel iets over kunt begrijpen DV(misschien valt er wel niks te begrijpen) aangezien je daar vroeger ook wel mee bezig geweest zult zijn..het is gewoon de grenzen die je in je hoofd voor jezelf aan-kunt-bieden..het houdt je bezig..
smakelijk eten, ik vind persoonlijk en ik denk ook dat vele mensen redelijkerwijs over alle "skills" beschikken om je niet aan standaarden te houden en er toch enigsinds van af-te-wijken wanneer nodig..quote:Op zondag 28 januari 2007 19:12 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
De grenzen in je hoofd inderdaad
Maar zo groei je als mens al snel op met grenzen die standaard zijn. Als mens groei je op in standaarden.
Een standaard of norm die gangbaar is.
Je wordt al vanaf het begin met die standaarden geconfrontreerd ook en je wordt geleerd hoe je je aan die standaarden moet aanpassen.
Even eten
Quellek... by Grabthar's hammer... by the Sons of Warvan... you shall be... avenged.quote:Op zondag 28 januari 2007 19:03 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Hoe wij nu praten doet me denken aan de film Galaxy Guest![]()
Die film gaat over star trek maar dan anders.
Heb je al eens Galaxy Guest gezien
Geweldige aanrader
Een komedie, een parodie op star trek
The omega 13 !!!!!!!!!!quote:Op zondag 28 januari 2007 19:30 schreef Champloo het volgende:
[..]
Quellek... by Grabthar's hammer... by the Sons of Warvan... you shall be... avenged.
![]()
nou op dit punt ben ik het niet helemaal met je eens..hoe kun je immers jezelf corrigeren? Misschien is het iets..wat je niet weet waar het vandaan komt.. zou kunnen toch.. misschien komt dat op dat moment door de "haat" van de maatschappij..waardoor jij onbewust signalen oppikt waardoor je ook zo gaat denken..terwijl je het niet wilt..vervolgens zul je toch "iets" moeten veranderen!quote:Op zondag 28 januari 2007 19:58 schreef Dromenvanger het volgende:
Het beste is als zulke dingen niet eens in je opkomen volgens mij
thx DV ja ik maak ze bijna altijd zelf..heb een speciaal fok-mapie hier-o..quote:Op zondag 28 januari 2007 20:03 schreef Dromenvanger het volgende:
Coole avatar weer Neo
Zelf gemaakt
Frustratie kent ieder mens inderdaad, frustratie is iets dat erin zit. Wie weet hoort het wel erbij.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:02 schreef Normalneo het volgende:
[..]
nou op dit punt ben ik het niet helemaal met je eens..hoe kun je immers jezelf corrigeren? Misschien is het iets..wat je niet weet waar het vandaan komt.. zou kunnen toch.. moisschien komt dat op dat moment door de "haat" van de maatschappij..waardoor jij onbewust signalen oppikt waardoor je ook zo gaat denken..terwijl je het niet wilt..vervolgens zul je toch "iets" moeten veranderen!
quote:Op zondag 28 januari 2007 20:04 schreef Normalneo het volgende:
waar het om draait is dat de hele maatschappij invloed op je heeft en je eigenlijk "opvoed"..wat wel mag in een land en wat niet mag..terwijl je ouders je misschien heel anders leerden..misschien alleen maar "goed" waardoor je op een gegeven moment wordt los-ge-laten als een fokking beest om je heen-slaat, wat slachtoffers maakt voordat je de eerste klappen uitdeelt..! of de maatschappij..er is eigenlijk nog en eens geen volgorde..![]()
ik ben gestopt nu al langer als twee weken..het lijkt wel of ik vergeten ben hoe het roken was..quote:Op zondag 28 januari 2007 20:27 schreef Dromenvanger het volgende:
Ben ik ook nieuwsgierig naar
Ik ben begonnen maar ik rook bewust minder en dat is ook winst. Ik ben bewust van iedere sigaret die ik doe opsteken en rook niet zomaar omdat ik rook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |