Waarom waren die praatjes eerst niet aanwezig? Of zijn het nu bijzondere praatjes?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:45 schreef vamperotica het volgende:
Jeuj!! Miniminimonster krijg tweer wat praatjes!!
Monstertje is ziek...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:56 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Waarom waren die praatjes eerst niet aanwezig? Of zijn het nu bijzondere praatjes?
Hoe oud is het monster?
Vraag me dus af waarom het monster ineens praatjes krijgt. Ligt dat eraan of het monster zin heeft om te praten?
Ik wil altijd alles weten dusDe complete achtergrond-informatie
Oei, 40 graden is behoorlijk veelquote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:02 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Monstertje is ziek...
Oorontsteking in beide oortjes![]()
Wilde alleen maar tegen je aanhangen... verder niets...
Maar nu blijft zn temperatuur redelijk onder de 40 en krijgt ie weer praatjes!![]()
Komt koorts niet altijd in de avond opzetten vampie de lampie?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:53 schreef vamperotica het volgende:
En te vroeg gejuigd....
40.5 en weer heeeeel zieligjes![]()
Good evening Mister Neoquote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:58 schreef Normalneo het volgende:
beterschap aan het "monster" vampje..
goedeavond allen
ja, vaak is het 's avonds wat hoger... Maar op die opleving van vanmiddag na, zit ie al de hele dag boven de 40quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:59 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Komt koorts niet altijd in de avond opzetten vampie de lampie?
Sterkte voor mini monster
Ben je al naar de doktor geweest?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:37 schreef vamperotica het volgende:
[..]
ja, vaak is het 's avonds wat hoger... Maar op die opleving van vanmiddag na, zit ie al de hele dag boven de 40
40,5 graadquote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:53 schreef vamperotica het volgende:
En te vroeg gejuigd....
40.5 en weer heeeeel zieligjes![]()
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:11 schreef draculettetje het volgende:
zooooo pffffffff Nokje en Ew weer op de trein
tijd om bij te komen nu![]()
Je gaat me toch niet vertellen dat je van MIJ moe bent geworden?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:11 schreef draculettetje het volgende:
zooooo pffffffff Nokje en Ew weer op de trein
tijd om bij te komen nu![]()
maar hoest met de beep nu?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:18 schreef vamperotica het volgende:
Kad n heel verhaal over stomme dokters.. paracetapilletjws in de billetjes enz...
Alles floep weg...
Penicillinekuurtje gekregen en in droompjeslandquote:
He he! Finally een kuurtje. Arm jochie. Dat doet zo'n zeer.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:46 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Penicillinekuurtje gekregen en in droompjesland
Ja idd... Stomme dokters daar...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
He he! Finally een kuurtje. Arm jochie. Dat doet zo'n zeer.
Het moest er een keer van komenquote:Op zondag 28 januari 2007 00:53 schreef nokwanda het volgende:
Hallo Beezz. Leuk dat je dat deze keer wel doet
Wat staat er nou in je sig? Pro FAP flamer?quote:Op zondag 28 januari 2007 01:04 schreef Beezz het volgende:
[..]
Het moest er een keer van komen![]()
En ik werd een beetje aangetrokken door de titel.
pro Frontpage flamerquote:Op zondag 28 januari 2007 01:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wat staat er nou in je sig? Pro FAP flamer?
Leuk.... vinnik ook
Je bent nu gezapig?quote:Op zondag 28 januari 2007 01:10 schreef Beezz het volgende:
[..]
pro Frontpage flamer![]()
Dat was nog van m'n rebelse tijd![]()
Ik zat er toevallig net over na te denken om 'em te veranderen, ik weet alleen nog niet wat er gaat staan.
Ik moest gewoon woordenboek.nl checken voor gezapigquote:
quote:Op zondag 28 januari 2007 01:22 schreef Beezz het volgende:
[..]
Ik moest gewoon woordenboek.nl checken voor gezapig![]()
Maar nee hoor, ik ben nog scherp, net niet op dat punt dat alles een beetje blurry wordt. Maar als ik het verander, wil ik het wel meteen goed doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |