abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 27 januari 2007 @ 19:01:34 #171
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45732113
Ik ga zo film kijken weer, ben uitgebrandt.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_45733364
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 18:59 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Komt koorts niet altijd in de avond opzetten vampie de lampie?

Sterkte voor mini monster
ja, vaak is het 's avonds wat hoger... Maar op die opleving van vanmiddag na, zit ie al de hele dag boven de 40
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_45733948
hallo allemaal
Kom even binnen vallen om te vertellen dat nokje aan het mario partyen is!
Ze is vooral gek op de trillende consoler....

zoessie beterschap en sterkte voor miniminimonster we kee in touch...
  zaterdag 27 januari 2007 @ 19:58:08 #174
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45734142
Trillende voorwerpen

Verbaasd me niets dat ze daar zo gek op is

Doe de groeten aan Nokje
  zaterdag 27 januari 2007 @ 19:59:05 #175
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45734179
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 19:37 schreef vamperotica het volgende:

[..]

ja, vaak is het 's avonds wat hoger... Maar op die opleving van vanmiddag na, zit ie al de hele dag boven de 40
Ben je al naar de doktor geweest?
  zaterdag 27 januari 2007 @ 19:59:36 #176
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45734199
Ik ga even lopen met de hond
  zaterdag 27 januari 2007 @ 20:28:01 #177
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_45735324
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 18:53 schreef vamperotica het volgende:
En te vroeg gejuigd....
40.5 en weer heeeeel zieligjes
40,5 graad das best hoog.
Misschien wat paracetamol ? dat werkt koortsverlagend.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_45738949
zooooo pffffffff Nokje en Ew weer op de trein
tijd om bij te komen nu
pi_45740469
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 22:11 schreef draculettetje het volgende:
tijd om bij te komen nu
Poeh... zeg dat
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_45740781
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 22:11 schreef draculettetje het volgende:
tijd om bij te komen nu
Je gaat me toch niet vertellen dat je van MIJ moe bent geworden?
Die joypad van je heeft me heel braaf en gelukkig gehouden anders. Je had geen kind aan me
Ik zal komende nacht heeeerlijk slapen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_45741119
Kad n heel verhaal over stomme dokters.. paracetapilletjws in de billetjes enz...
Alles floep weg...
pi_45741199
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 23:18 schreef vamperotica het volgende:
Kad n heel verhaal over stomme dokters.. paracetapilletjws in de billetjes enz...
Alles floep weg...
maar hoest met de beep nu?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_45742741
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 23:20 schreef nokwanda het volgende:

[..]

maar hoest met de beep nu?
Penicillinekuurtje gekregen en in droompjesland
pi_45742823
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 23:46 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Penicillinekuurtje gekregen en in droompjesland
He he! Finally een kuurtje. Arm jochie. Dat doet zo'n zeer.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_45743171
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 23:48 schreef nokwanda het volgende:

[..]

He he! Finally een kuurtje. Arm jochie. Dat doet zo'n zeer.
Ja idd... Stomme dokters daar...
Vertel je aan de telefoon dat ie wel lekker helder is en eik best zou willen spelen als ie niet zo'n pijn had gehad... oke zegt de assistentmuts ik ga even overleggen en dan bel ik terug...
Kom toch maar even langs... Eerste wat de dokter zegt...Hij is wel lekker helder... Op een daar is weer zo'n overbezorgdemoedermuts...
pi_45743752

GAPPY BIRTHDAY QUEEN BEE!!!
*
  zondag 28 januari 2007 @ 00:43:21 #187
2618 Beezz
Criticaster
pi_45744796
Ik ben zo vaak aan het meelezen, en zo vaak zeg ik niets, bij deze

pi_45745099
ik ben filmpjes aan het kijken op YouTube

en daarna ga ik ronken (lees: slapen)

Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_45745107
Hallo Beezz. Leuk dat je dat deze keer wel doet
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_45745377

Gefeliciteerd. Moge er dit jaar weer vele trouwe werkers u dienen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 28 januari 2007 @ 01:04:37 #191
2618 Beezz
Criticaster
pi_45745387
quote:
Op zondag 28 januari 2007 00:53 schreef nokwanda het volgende:
Hallo Beezz. Leuk dat je dat deze keer wel doet
Het moest er een keer van komen

En ik werd een beetje aangetrokken door de titel.
pi_45745425
quote:
Op zondag 28 januari 2007 01:04 schreef Beezz het volgende:

[..]

Het moest er een keer van komen

En ik werd een beetje aangetrokken door de titel.
Wat staat er nou in je sig? Pro FAP flamer?
Leuk.... vinnik ook
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 28 januari 2007 @ 01:10:50 #193
2618 Beezz
Criticaster
pi_45745564
quote:
Op zondag 28 januari 2007 01:06 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Wat staat er nou in je sig? Pro FAP flamer?
Leuk.... vinnik ook
pro Frontpage flamer

Dat was nog van m'n rebelse tijd

Ik zat er toevallig net over na te denken om 'em te veranderen, ik weet alleen nog niet wat er gaat staan.
pi_45745732
quote:
Op zondag 28 januari 2007 01:10 schreef Beezz het volgende:

[..]

pro Frontpage flamer

Dat was nog van m'n rebelse tijd

Ik zat er toevallig net over na te denken om 'em te veranderen, ik weet alleen nog niet wat er gaat staan.
Je bent nu gezapig?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 28 januari 2007 @ 01:22:00 #195
2618 Beezz
Criticaster
pi_45745922
quote:
Op zondag 28 januari 2007 01:15 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Je bent nu gezapig?
Ik moest gewoon woordenboek.nl checken voor gezapig

Maar nee hoor, ik ben nog scherp, net niet op dat punt dat alles een beetje blurry wordt. Maar als ik het verander, wil ik het wel meteen goed doen.
pi_45750281
quote:
Op zondag 28 januari 2007 01:22 schreef Beezz het volgende:

[..]

Ik moest gewoon woordenboek.nl checken voor gezapig

Maar nee hoor, ik ben nog scherp, net niet op dat punt dat alles een beetje blurry wordt. Maar als ik het verander, wil ik het wel meteen goed doen.
was er op de een of andere manier al bang voor en zat te grinniken toen ik het schreef.
Maar toch nog knap dat je om die tijd, midden in de nacht nog een woordenboek gaat raadplegen
Ik zou het niet gedaan hebben.

Goeiemorgen allemaal
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 28 januari 2007 @ 10:59:42 #197
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45750789
Goedemorgen

84 kilo is in zicht

Zodra ik onder de 85 zit is het een mijlpaal te noemen.
  zondag 28 januari 2007 @ 11:29:11 #198
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_45751291
Goeiemorgen ook even terug lezen
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  zondag 28 januari 2007 @ 11:32:34 #199
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45751371
Ik heb niet veel geschreven hoewel ik ze gisteren behoorlijk had plakken van de kriek en de brand maar ik ben ocean's eleven gaan kijken dus ik heb me een hoop ellende bespaard door me niet in de zeik te zetten in deze topic.

Heb nu een hemd aan dat pastte me vorige maand nog niet, ik kreeg het hemd niet eens dicht geknoopt goed, en nu past het hemd me dus

Ook in het gezicht ben ik mager aan het worden, het opgezwolle gezicht is weg en ik lijk wel mager.

Straks blijft er niets meer over van mijn spek
  zondag 28 januari 2007 @ 11:34:54 #200
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_45751423

kijk maar uit dat je geen mager scharminkel wordt Maar goed gevoel he, beetje afvallen en weer kleding aankunnen die eerst niet paste
  zondag 28 januari 2007 @ 11:42:04 #201
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45751578
En zonder moeite ook nog dat afvallen, stel ik ga meer bewegen dan zit ik binnen een mum van tijd onder de 80 en ga ik richting de 70 Ik wil tot 70 KG gaan en niet richting de 60. 70 kg is voor mij een ideaal gewicht en dan zal het bestaan ook vanzelf lichter zijn. Vergeleken met de zomer van 2006 is het al 9 kg lichter. 9 pakken suiker!!!!

Dat overgewicht heeft me nooit bevallen maar wie bevalt dat wel? Vindt het niet bij me passen als ik met een dikke kop op de foto sta

Heb een mooie theorie over problemen met je meedragen. Hoe zwaarder de problemen des te lichter het is als de problemen oplossen. Heb je 1000 KG problemen met je meegesleept en zijn die problemen weg dan voelt dat aan als verlichting van 1000 kg en is het leven nog mooier dan iemand die nooit problemen gekend heeft.

Net zoals met overgewicht, ook daar merk je het wanneer je 10 kg afvalt dat het lichter lopen en bewegen is.

Verlichting kan toch alleen plaats vinden als je te maken hebt met zwaarte of niet? En dan is verlichting natuurlijk een groot woord maar nu ik minder geestelijke problemen draag op deze mooie zondag lijkt het echt een openbaring te zijn. Laatste 2 dagen gaat het beter en vandaag gaat het goed, geen zware gedachtes.

En dan zijn die zware gedachtes vaak gedachtes zonder betekenis. Als ik met een zwaar hoofd rond loop dan is het niet eens dat ik me druk maak ergens over, het zijn puur en alleen zware warrige gedachtes die het dan zwaar maken om de dag door te komen.

En soms is het dan echt alsof er geen einde aan de dag komt
  zondag 28 januari 2007 @ 11:53:13 #202
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_45751797
quote:
Op zondag 28 januari 2007 11:42 schreef Dromenvanger het volgende:

Verlichting kan toch alleen plaats vinden als je te maken hebt met zwaarte of niet? En dan is verlichting natuurlijk een groot woord maar nu ik minder geestelijke problemen draag op deze mooie zondag lijkt het echt een openbaring te zijn. Laatste 2 dagen gaat het beter en vandaag gaat het goed, geen zware gedachtes.
zo heb ik het nooit bekeken, maar ergens klinkt dat best logisch ja. De uitdrukking is toch ook altijd 'problemen met je mee torsen/dragen, en als een probleem opgelost is: ' dat is een pak van mijn hart' enzo
  zondag 28 januari 2007 @ 11:59:42 #203
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45751928
quote:
Op zondag 28 januari 2007 11:53 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

zo heb ik het nooit bekeken, maar ergens klinkt dat best logisch ja. De uitdrukking is toch ook altijd 'problemen met je mee torsen/dragen, en als een probleem opgelost is: ' dat is een pak van mijn hart' enzo
Yep

Stel je hebt je hele leven een rugtas met je meegedragen vol stenen en daarna is die rugtas niet meer aanwezig, vanzelf loop je makkelijker en vanzelf ga je meer kracht krijgen om andere zaken op te pakken. Je hoeft je niet meer te richten op die rugtas vol stenen en kunt iets anders optillen.

Dus wie weet hebben problemen wel zin om meer te kunnen tillen in je bestaan. Heb je alles al eens gehad van ellende dan is het daarna de beurt aan andere uitdagingen en dan til je op een gegeven moment alles op dat je maar kunt indenken.

Tenzij je in problemen blijft hangen, een hardnekkig probleem als een trauma kan het hele leven aanwezig blijven, dat je een rugtas met je meedraagt die nooit af gedaan wordt, dan heeft een probleem geen nut. Problemen zijn toch gemaakt om van te leren en om om te lossen? De wetenschap teert ook op problemen en vraagstukken waar nog geen antwoord op is.

Verwerking van problemen is wel okey, problemen ontleden en verwerken zodat ze oplossen.

Dat afvallen van mij komt overigens doordat ik geen anti depressiva meer inneem. De kilo's lijken wel eraf te vliegen.

Vandaag lijkt het een probleemloos bestaan te zijn voor mij, alsnog moet er hard gewerkt worden richting de toekomst om inhoud te geven aan mijn leven, ik kan niet in een leeg bestaan functioneren dus ik zal op zoek moeten gaan naar activiteiten.

En zeker niet alleen werken maar ook activiteiten in de vrije tijd.

Dan is fokken natuurlijk een activiteit maar soms weet ik dus echt niets meer uit het toetsenbord te rammen, dan wil ik een nieuw topic openen ergens en dan komt er niets meer uit.

Nu zou ik wel willen sporten en hardlopen, even de schoenen aantrekken en de outfit aantrekken en gewoon 1 uur rennen met verstand op nul Wie weet in de lente als ik de outfit bij elkaar heb gekocht.

Sporten is 1 ding natuurlijk, daarnaast moet nog meer erbij komen. Werken, sporten, fokken en het leven ziet er meteen interessanter uit. Vrijwilligerswerk is ook goed, heb ik niets op tegen, zolang het maar in mijn straatje past.

Nu zit ik hier dus en denk ik van, wat zal ik gaan doen. En dan komt vanzelf naar voren dat ik hier blijf hangen Omdat ik geen echte activiteiten heb die ik vast beoefen. Stel ik ga iedere dag 2 uur rennen of 1 uur rennen, dan is dat weer 1 of 2 uur uit de 16 uur dat ik wakker ben. 1/8 deel van de dag besteedt

In principe wil ik dus een vast schema hanteren om tijd te besteden. 2 uur internet, 2 uur rennen, 6 uur werken en dan kun je nog film kijken en lezen en zo wil ik het in de toekomst dus aanpakken. Tijd beter besteden dus
  zondag 28 januari 2007 @ 12:16:16 #204
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_45752307
quote:
Op zondag 28 januari 2007 11:59 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Yep

Stel je hebt je hele leven een rugtas met je meegedragen vol stenen en daarna is die rugtas niet meer aanwezig, vanzelf loop je makkelijker en vanzelf ga je meer kracht krijgen om andere zaken op te pakken. Je hoeft je niet meer te richten op die rugtas vol stenen en kunt iets anders optillen.

Dus wie weet hebben problemen wel zin om meer te kunnen tillen in je bestaan. Heb je alles al eens gehad van ellende dan is het daarna de beurt aan andere uitdagingen en dan til je op een gegeven moment alles op dat je maar kunt indenken.

meer kracht krijgen ja, en de positieve dingen op juiste waarde weten te schatten, hoe ongelukkiger een mens is geweest, hoe intenser die persoon geluk kan ervaren. Da's mijn theorie iig als ik me weer eens afvraag waarom enzo
quote:
.......
En zeker niet alleen werken maar ook activiteiten in de vrije tijd.

Dan is fokken natuurlijk een activiteit maar soms weet ik dus echt niets meer uit het toetsenbord te rammen, dan wil ik een nieuw topic openen ergens en dan komt er niets meer uit.

Nu zou ik wel willen sporten en hardlopen, even de schoenen aantrekken en de outfit aantrekken en gewoon 1 uur rennen met verstand op nul Wie weet in de lente als ik de outfit bij elkaar heb gekocht.

Sporten is 1 ding natuurlijk, daarnaast moet nog meer erbij komen. Werken, sporten, fokken en het leven ziet er meteen interessanter uit. Vrijwilligerswerk is ook goed, heb ik niets op tegen, zolang het maar in mijn straatje past.

Nu zit ik hier dus en denk ik van, wat zal ik gaan doen. En dan komt vanzelf naar voren dat ik hier blijf hangen Omdat ik geen echte activiteiten heb die ik vast beoefen. Stel ik ga iedere dag 2 uur rennen of 1 uur rennen, dan is dat weer 1 of 2 uur uit de 16 uur dat ik wakker ben. 1/8 deel van de dag besteedt

In principe wil ik dus een vast schema hanteren om tijd te besteden. 2 uur internet, 2 uur rennen, 6 uur werken en dan kun je nog film kijken en lezen en zo wil ik het in de toekomst dus aanpakken. Tijd beter besteden dus
vaste schema's kunnen heel nuttig en effectief zijn En helpen houvast te geven bij het indelen van je dag. Time management
Misschien kun je ook voor jezelf een PvA (zo noem ik dat zelf altijd, een Plan van Aanpak ') ) maken om te bereiken wat je wilt gaan doen. Dus eerst een doelstelling formuleren en dan een stappenplan bedenken hoe je daar komen kunt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')