Dat wisselt al weken.quote:Op zondag 28 januari 2007 13:37 schreef Mirage het volgende:Je weet er wel wat van te maken Dromenvanger.
In jouw omgeving is het nooit saai
@nokwanda, je had gisteravond een beetje last van je buik.
Is dat weer in orde na een nachtje slaap ?
Zoessie dr kookkunsten?quote:Op zondag 28 januari 2007 13:37 schreef Mirage het volgende:Je weet er wel wat van te maken Dromenvanger.
In jouw omgeving is het nooit saai
@nokwanda, je had gisteravond een beetje last van je buik.
Is dat weer in orde na een nachtje slaap ?
quote:
Die ranzige zooi mot ik niequote:Op zondag 28 januari 2007 17:21 schreef Dromenvanger het volgende:
Helpt Yakult niet?
Ik drink iedere dag 1 kleintje yakult. Sommigen beweren dat het niet helpt maar een tijd geleden op tv had je schaatsers die over het middel spraken zonder dat het reclame was zoals normale reclame is. Eerder een documentaire was het dan reclame.
Geloofwaardig dus ook. Niet zomaar 1 thee-lepel dreft volstaat voor de hele vaat reclame.
ik geloof gewoon in gezond eten met mate en veel sportenquote:Op zondag 28 januari 2007 17:21 schreef Dromenvanger het volgende:
Helpt Yakult niet?
Ik drink iedere dag 1 kleintje yakult. Sommigen beweren dat het niet helpt maar een tijd geleden op tv had je schaatsers die over het middel spraken zonder dat het reclame was zoals normale reclame is. Eerder een documentaire was het dan reclame.
Geloofwaardig dus ook. Niet zomaar 1 thee-lepel dreft volstaat voor de hele vaat reclame.
Ik drink het nu voorlopig wel even omdat ik niet de meest gezonde leefgewoonte heb, zou ik zoals Barra zeg iedere dag sporten en exact zijn met voedsel eten op een gezonde manier dan is het middel niet nodig.quote:
Dat is ook het beste om te doen Barraquote:Op zondag 28 januari 2007 17:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik geloof gewoon in gezond eten met mate en veel sporten
quote:Op zondag 28 januari 2007 18:02 schreef Dromenvanger het volgende:
Nu heb ik zin in koude witlof in een salade met stukjes appel en sinas appelWarme witlof met kaas en ham erop is ook lekker. Witlof met gesmolten kaas en ham
quote:
Die heb ik hier op dvd liggen.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:36 schreef Normalneo het volgende:by the way
vanavond komt er een best aardige film: The Time Machine
Ik dacht forum.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:40 schreef Normalneo het volgende:
voetnoot..voor degene die het niet wisten..
het is vier rum..een wit glas, een blauwe bar-tafel en een rode achtergrond..
Nee das niet zo..degene die het biefstuk eet..de verader..zegt: ik weet dat hij lekker smaakt, ik weet dat.. en dat.., maar in de matrix is het eigenlijk een 1 (bij wijze van spreke), voor hem is het een soort stuk plastic waar hij niet tevreden mee is..hij wil immers opnieuw ingeplugged worden en een invloedrijke man zijn..om Morpheus aan te bieden/af-te-leveren zegt hij eigenlijk.."ik wil meer als dit biefstuk"quote:Op zondag 28 januari 2007 18:42 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Maar even op de film the matrix terug komen. Die film is gewoon niet realistisch. Ze doen net alsof een bestaan met biefstuk niet okey is, dat je pap moet eten iedere dag.
Wat is fout aan een biefstuk? In wat voor psychose leven de makers van die film om biefstuk af te schetsen als iets dat staat voor een nep realiteit?
vooral die wat donkere rum..volgens mij Caribian rum..wat zoeter is die als bacardi..quote:nee af en toe een beetje..vind rum cola echt super lekker
Ahzoquote:Op zondag 28 januari 2007 18:47 schreef Normalneo het volgende:
[..]
Nee das niet zo..degene die het biefstuk eet..de verader..zegt: ik weet dat hij lekker smaakt, ik weet dat.. en dat.., maar in de matrix is het eigenlijk een 1 (bij wijze van spreke), voor hem is het een soort stuk plastic waar hij niet tevreden mee is..hij wil immers opnieuw ingeplugged worden en een invloedrijke man zijn..om Morpheus aan te bieden zegt hij eigenlijk.."ik wil meer als dit biefstuk", ik wil meer proeven ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |