abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 28 januari 2007 @ 16:45:55 #239
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45761674
Zou best kunnen Sara, je bent als mens geboren op een bepaalde tijd in een bepaalde maand in een bepaald jaar en gebeurtenissen volgen elkaar vaak logisch op. Er zit als het ware een bepaald schema in als je het mij vraagt.

En wie weet heeft het wel met de stand van de maan te maken.

Of wat anders. Alles kan.

Ik weet van mezelf dat ik in de zomer actiever wordt. Dus dat is in mijn geval een kwestie van het schema. De zomer waar de dagen lekker lang duren en dromenvanger gaat sneller functioneren. Maar deze zomer ga ik remmen.

Ik zie mezelf nu al nachten overslaan maar dat ga ik niet doen als het ff kan. Ik wil mijn 8 uur slaap deze zomer iedere nacht bewaren. Anders krijg ik weer te maken met opbranden.

Ik zit dus in een versnelling op dit moment, een stroomversnelling en dat merk ik al aan hoe snel ik beweeg en hoe ik de tijd meemaak. Vorige zomer leek ik afstand te kunnen afleggen zonder dat ik besef had van tijd. Ik bewoog meters en het leek zo snel te gaan dat ik niet bewoog.

Ik bewoog me wel maar het ging zo snel in mijn beleving dat het amper tijd kostte. Dat heb ik nu dus weer.

16:51.

Dat zijn 2 uur vergeleken met de laatste keer op de klok kijken en het lijken amper 10 minuten te zijn geweest. Vergelijk ik dit met dagen die eeuwen lijken omdat het niet vooruit te branden is allemaal, dan lijkt het te vliegen allemaal.

En dan kies ik voor dit Ik heb geen behoefte aan dagen die eeuwen lijken te zijn, ik wil dat de dag snel voorbij gaat want dat staat voor snelheid en zo zijn er genoeg dagen.

[ Bericht 20% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 28-01-2007 16:53:25 ]
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  zondag 28 januari 2007 @ 17:02:37 #240
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45762367
Vandaag staat dus echt in het teken van paranormale activiteit hier

Eerst die uittreding en nu zit ik buiten te denken hoe ik in deze zomer ga leven en door het naar voren kijken richting de zomer zie ik mezelf lopen ergens met papieren in de handen. Ik zie mezelf in de omgeving buiten geprojecteerd zijn en als ik echt verder oefen zie ik volgens mij alles nog duidelijker naar voren komen, zo duidelijk dat ik kan lezen wat op die papieren staat die ik in de handen had net. Wie weet niet eens zo'n gek idee om het verder te trainen maar het is spontaan als het gebeurt altijd. Ook die uittreding was spontaan, ik kan natuurlijk gaan oefenen maar daar ben ik te lui voor. Het gebeurt als het gebeurt. Hoewel ik dat uittreden net wel zelf aan het doen was door te trainen, af en toe trainen kan geen kwaad Als ik in de toekomst zou kunnen kijken, stel het is mogelijk, waarom zou ik dat niet gaan trainen? Gezien het feit dat het allemaal vast staat in de film is het niet eens zo'n gekke gedachte dat je beelden kunt opvragen die nog moeten plaats vinden. Hoewel dat weer tegenstrijdig is met wat ik beweerde over zelf invloed hebben, wat is je eigen invloed als het vast staat? Of heeft het ook te maken met handelingen in het heden? Kies je nu voor afslag A dan kom je in de toekomst bij de Q te staan en niet bij de F. Kies ik nu voor afslag C dan kom ik ook weer elders uit.

Stel nou ik zag mezelf dus echt zoals ik in de toekomst ben, dat ik in de toekomst dus echt daar loop met exact dezelfde bewegingen, dan is het de film vooruit kijken, kijken en zien wat nog moet gebeuren. Stel nou je kunt de lotto bekijken Zomaar een gedachte. Die beelden leken dus zo echt te zijn dat je het bijna kunt aanraken en ze spelen zich ongeveer 15 meter van me af plaats.

Ik zag mezelf net even bij een kopierapparaat staan dus, ik zag mezelf kopieren en rondlopen daar

En dan is dat dus alsof ik een film aan het bekijken ben. Ik zag de beelden dus duidelijk, ik legde even in een impuls de focus richting de toekomst en ik zie beelden uit de toekomst. Zonder echt te trainen maar spontaan.

[ Bericht 19% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 28-01-2007 17:08:09 ]
pi_45762777
quote:
Op zondag 28 januari 2007 13:37 schreef Mirage het volgende:
Je weet er wel wat van te maken Dromenvanger.

In jouw omgeving is het nooit saai

@nokwanda, je had gisteravond een beetje last van je buik.
Is dat weer in orde na een nachtje slaap ?
Dat wisselt al weken.
Zal wel komen door alle rare dingen die ik soms door elkaar heen eet de laatste tijd.
Ben daardoor overigens wel al twee kilo aangekomen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_45762937
quote:
Op zondag 28 januari 2007 13:37 schreef Mirage het volgende:
Je weet er wel wat van te maken Dromenvanger.

In jouw omgeving is het nooit saai

@nokwanda, je had gisteravond een beetje last van je buik.
Is dat weer in orde na een nachtje slaap ?
Zoessie dr kookkunsten?
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  zondag 28 januari 2007 @ 17:21:30 #243
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45763054
Helpt Yakult niet?

Ik drink iedere dag 1 kleintje yakult. Sommigen beweren dat het niet helpt maar een tijd geleden op tv had je schaatsers die over het middel spraken zonder dat het reclame was zoals normale reclame is. Eerder een documentaire was het dan reclame.

Geloofwaardig dus ook. Niet zomaar 1 thee-lepel dreft volstaat voor de hele vaat reclame.
pi_45763206
quote:
Op zondag 28 januari 2007 17:18 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Zoessie dr kookkunsten?
Denk het niet. Heb er heeeerlijk van gegeten.
Was alleen vergeten mijn groene jurk aan te trekken (als kliko)
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_45763242
quote:
Op zondag 28 januari 2007 17:21 schreef Dromenvanger het volgende:
Helpt Yakult niet?

Ik drink iedere dag 1 kleintje yakult. Sommigen beweren dat het niet helpt maar een tijd geleden op tv had je schaatsers die over het middel spraken zonder dat het reclame was zoals normale reclame is. Eerder een documentaire was het dan reclame.

Geloofwaardig dus ook. Niet zomaar 1 thee-lepel dreft volstaat voor de hele vaat reclame.
Die ranzige zooi mot ik nie
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 28 januari 2007 @ 17:33:27 #246
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_45763541
quote:
Op zondag 28 januari 2007 17:21 schreef Dromenvanger het volgende:
Helpt Yakult niet?

ik geloof gewoon in gezond eten met mate en veel sporten
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  zondag 28 januari 2007 @ 17:35:33 #247
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45763610
quote:
Op zondag 28 januari 2007 17:25 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Die ranzige zooi mot ik nie
Ik drink het nu voorlopig wel even omdat ik niet de meest gezonde leefgewoonte heb, zou ik zoals Barra zeg iedere dag sporten en exact zijn met voedsel eten op een gezonde manier dan is het middel niet nodig.

Maar nu even wel als extra basis. Lichamelijk gezien gaat het niet slecht maar het kan beter, ik voel me fit maar lang niet fit genoeg.

Lichamelijk kan ik beter op mezelf passen maar zo ga je vanzelf minder aandacht schenken aan je lichaam als je geestelijk een wrak bent.
  zondag 28 januari 2007 @ 17:36:14 #248
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45763637
quote:
Op zondag 28 januari 2007 17:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

ik geloof gewoon in gezond eten met mate en veel sporten
Dat is ook het beste om te doen Barra

Maar ik zit even in een ander ritme dus ik gebruik het even als hulp middel nu. Even de makkelijke manier kiezen als het niet anders loopt op dit moment.

Zou ik iedere dag sporten en echt op groente en fruit letten dan is het niet meer nodig omdat je dan natuurlijk alles krijgt wat nodig is en dan wordt je vanzelf op een natuurlijke basis sterker qua lichamelijke gezondheid.
  zondag 28 januari 2007 @ 17:40:49 #249
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45763791
Heb even mijn sig aangepast

Lady in red staat op van Eric Clapton Mooi nummer
pi_45764080
Ik eet ook wel veel goeie dingen. Heb ook een voorkeur voor gezond eten eigenlijk. Ben geen echte snoeper. Wel hartigheden en lekker eten.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 28 januari 2007 @ 18:02:10 #251
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45764504
Snoepen doe ik ook amper.

Ik eet ook vaker groentes en fruit ook vaak genoeg. Vorige week nog peren en kiwi's gekocht omdat ik het erbij vind horen.

Ben niet anti gezondheid.

Je hebt ook mensen die bewust kiezen om niet gezond te leven, ben een keer iemand tegen gekomen die weigerde groentes en fruit te eten omdat het staat voor een gezonde levensstijl

Wat zijn dat voor principes

Als je groentes niet eet omdat je het niet lekker vindt is tot daaraantoe maar niet eten omdat het staat voor gezondheid

Is het niet stoer als je fruit eet en groentes? Of wat denken zulke mensen? Stoer is wanneer je naar de klote gaat? Maar dan zijn het uitzonderingen op de regel natuurlijk. Eerste keer dat ik zo iemand tegenkwam.

Nu heb ik zin in koude witlof in een salade met stukjes appel en sinas appel Warme witlof met kaas en ham erop is ook lekker. Witlof met gesmolten kaas en ham
  zondag 28 januari 2007 @ 18:05:43 #252
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45764583
Eten dus ook, genieten van eten. Vaak is het geweest dat ik niet kon genieten van eten, aan tafel zitten omdat eten moet en niet omdat eten lekker is, eten om niet te sterven dus ook, eten alleen omdat voedsel brandstof is Gejaagd zijn dus weer, zo gejaagd zijn dat ik niet eens tijd heb om lekker voor de maaltijd te gaan zitten. Bezig zijn met jagen en nergens tijd voor hebben. Zoals mijn hele leven jagen was, totdat ik nu kies voor rust zonder jagen. Haastige spoed is zelden goed.

Eten is zeker lekker

Lekker eten

En dan ook de tijd nemen om te eten Niet hap slik weg maar eens proeven van de maaltijd.

Heb zin om te eten nu En dan zeker geen 3 borden maar een bescheiden bord. Het gaat niet om de hoeveelheid maar om de ervaring van het eten.

Je kunt 1 klein biefstuk eten en genieten van ieder stuk, of je wreet 10 kilo biefstuk en je wreet alleen om het wreten.

Wreten en eten

Ik kies voor eten Rustig eten. En dan bij iedere hap proeven hoe het smaakt
  zondag 28 januari 2007 @ 18:10:13 #253
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45764730
Salt N' Pepa - Push it

Push it good!!! Push it real good

Geweldige muziek

Vreemd dat je van sommige bands niets meer hoort, ze maken goede muziek in de jaren 80-90 en je hoort er daarna niets meer van. Terwijl je genoeg artiesten hebt die tijdloos zijn.
  zondag 28 januari 2007 @ 18:12:38 #254
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_45764808
goedeavond heel ff is mijn energie weg..ik neem daarom ook een:

Alles goed hier? ahw ik lees dat het over muziek gaat
De agents merkten op dat de zion maanframe hun tegenwerkte. Ze kregen via hun headphones door dat ze beter niet konden liegen over het koekje wat ze al hadden gehad bij de toekomst-oma. Ze wilden er graag nog eentje, maar ze is niet zo gek!
  zondag 28 januari 2007 @ 18:17:20 #255
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_45764950
ja dv dat klopt idd..ik snap precies wat je bedoelt, maar gelukkig kunnen we ten aller tijde genieten wat er toendertijd gefabriceerd is
De agents merkten op dat de zion maanframe hun tegenwerkte. Ze kregen via hun headphones door dat ze beter niet konden liegen over het koekje wat ze al hadden gehad bij de toekomst-oma. Ze wilden er graag nog eentje, maar ze is niet zo gek!
pi_45765041
quote:
Op zondag 28 januari 2007 18:02 schreef Dromenvanger het volgende:

Nu heb ik zin in koude witlof in een salade met stukjes appel en sinas appel Warme witlof met kaas en ham erop is ook lekker. Witlof met gesmolten kaas en ham
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 28 januari 2007 @ 18:23:34 #257
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_45765112
hej nokwanda..hoe was het bezoekje met EW bij draculletetje?
pi_45765308
Erg leuk.
EW wilde eigenlijk niet meer naar huis. Ik snap ook best dat de stad op zich al een aantrekkingskracht op hem heeft. Maar dit was puur de schuld van de vaste bewoners van huize Draakje.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 28 januari 2007 @ 18:34:23 #259
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_45765417
leuk om te horen altijd fijn als het gezellig is.. als je iemand tegen-komt..hadden jullie elkaar wel eens eerder gezien zo-wie-zo?
  zondag 28 januari 2007 @ 18:36:29 #260
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_45765477
  • by the way

vanavond komt er een best aardige film: The Time Machine
  • De agents merkten op dat de zion maanframe hun tegenwerkte. Ze kregen via hun headphones door dat ze beter niet konden liegen over het koekje wat ze al hadden gehad bij de toekomst-oma. Ze wilden er graag nog eentje, maar ze is niet zo gek!
      zondag 28 januari 2007 @ 18:38:34 #261
    162836 Normalneo
    zion_gras_zon_lucht
    pi_45765540
      zondag 28 januari 2007 @ 18:40:22 #262
    162836 Normalneo
    zion_gras_zon_lucht
    pi_45765587
    voetnoot..voor degene die het niet wisten..

het is vier rum..een wit glas, een blauwe bar-tafel en een rode achtergrond..
      zondag 28 januari 2007 @ 18:42:57 #263
    84252 Verdwaalde_99
    Definitief uitgelogged.
    pi_45765680
    quote:
    Op zondag 28 januari 2007 18:21 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Lekker eten

Ik had net even 3 plakken peper-rosbief gepakt uit de ijskast, vlees voor op de boterham maar oh zo lekker C1000 verkoopt geen rosbief hier in de buurt, de dichts bijzijnde super heeft geen rosbief in het assortiment als vleeswaren Wat is dat voor supermarkt Niet eens rosbief aanbieden.

Albert Heyn heeft tenminste wel rosbief in het het assortiment en vele betere smeerbare leverworst. Albert Heyn is sowieos beter

Maar even op de film the matrix terug komen. Die film is gewoon niet realistisch. Ze doen net alsof een bestaan met biefstuk niet okey is, dat je pap moet eten iedere dag.

Wat is fout aan een biefstuk? In wat voor psychose leven de makers van die film om biefstuk af te schetsen als iets dat staat voor een nep realiteit?

Vandaag eet ik dus ook een steak en geloof maar dat het me smaakt

Een kleine niet al te grote steak en wat is daar mis mee?

We hebben niet voor niets tanden die vlees kunnen verwerken? Zouden we gemaakt zijn om pap te eten de hele dag dan hadden we geen tanden nodig.

Sommige films slaan de spijker op een aantal gebieden compleet mis. De film the matrix zet wel tot denken aan maar dan is het een succes van de kijker om er wat van te maken als ze twijfelen aan de realiteit.

Die gaten in het hoofd van de acteurs slaat ook nergens op.

Maar goed, het eten

3 dunne plakjes peper rosbief en dan de neiging hebben om alle kasten leeg te plunderen. Dat doe ik dus niet en genoeg mensen die doen dat wel. Je hebt mensen erbij die plunderen de kasten leeg. Sommige mensen krijgen eetlust en wreten dus echt het huis met baksteen en al op als het ff kan.

Morgen ga ik naar Albert Heyn even, 20 minuten langer lopen maar ik ga eens de rekken na op zoek naar wat lekkers, kijken of er nog wat bijzonders te maken valt.

Kreeftensoep van Unox zag ik dan wel pas geleden liggen bij C1000, ik wilde die kreeftensoep nemen omdat ik het nog nooit gehad heb, dus wie weet morgen even checken hoe kreeftensoep smaakt

Iedere dag hetzelfde eten is ook niet dat je zegt afwisseling

Heb nu zin om recepten op te zoeken online

Aparte recepten, van mijn part moet ik 10 KM lopen om de ingredienten bij elkaar te zamelen. Ik wil eens wat anders eten.

Vis heb ik nu ook zin in Vandaag dus steak maar ik heb zin in een apart stukje vis

Variatie
      zondag 28 januari 2007 @ 18:43:41 #264
    84252 Verdwaalde_99
    Definitief uitgelogged.
    pi_45765704
    quote:
    Op zondag 28 januari 2007 18:36 schreef Normalneo het volgende:
  • by the way

vanavond komt er een best aardige film: The Time Machine
  • Die heb ik hier op dvd liggen.

Goede film
      zondag 28 januari 2007 @ 18:44:21 #265
    84252 Verdwaalde_99
    Definitief uitgelogged.
    pi_45765726
    quote:
    Op zondag 28 januari 2007 18:40 schreef Normalneo het volgende:
    voetnoot..voor degene die het niet wisten..

het is vier rum..een wit glas, een blauwe bar-tafel en een rode achtergrond..
    Ik dacht forum.

Het is dus 4 rum die jij iedere avond drinkt

zondag 28 januari 2007 @ 18:47:36 #266
    162836 Normalneo
    zion_gras_zon_lucht
    pi_45765815
    quote:
    Op zondag 28 januari 2007 18:42 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]
    Maar even op de film the matrix terug komen. Die film is gewoon niet realistisch. Ze doen net alsof een bestaan met biefstuk niet okey is, dat je pap moet eten iedere dag.

Wat is fout aan een biefstuk? In wat voor psychose leven de makers van die film om biefstuk af te schetsen als iets dat staat voor een nep realiteit?
    Nee das niet zo..degene die het biefstuk eet..de verader..zegt: ik weet dat hij lekker smaakt, ik weet dat.. en dat.., maar in de matrix is het eigenlijk een 1 (bij wijze van spreke), voor hem is het een soort stuk plastic waar hij niet tevreden mee is..hij wil immers opnieuw ingeplugged worden en een invloedrijke man zijn..om Morpheus aan te bieden/af-te-leveren zegt hij eigenlijk.."ik wil meer als dit biefstuk" , ik wil meer proeven ..
      zondag 28 januari 2007 @ 18:48:00 #267
    130154 BarraCupraCuda
    yeah im talking to you!
    pi_45765828
    rum is good maar met mate
    Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
    The only easy day is yesterday
    stay frosty
      zondag 28 januari 2007 @ 18:49:05 #268
    162836 Normalneo
    zion_gras_zon_lucht
    pi_45765852
    quote:
    nee af en toe een beetje..vind rum cola echt super lekker
    vooral die wat donkere rum..volgens mij Caribian rum..wat zoeter is die als bacardi..
      zondag 28 januari 2007 @ 18:49:11 #269
    84252 Verdwaalde_99
    Definitief uitgelogged.
    pi_45765853
    Gisteren heb ik 4 kleine whisky gekocht trouwens Neo 4 kleine flesjes in 1 doos die bij elkaar horen.

Van die kleine flesjes en net het laatste flesje gedronken. Ik koop niet graag 75 cl flessen dus ik zoek altijd kleine flesjes uit. Ik koop niet graag grote flessen omdat kleine flesjes mij een groter genot geven, zo'n grote fles komt al snel over alsof het massa is en gemaakt is om in grote getale op te drinken. Zo'n klein flesje heeft ook meer charme in mijn ogen.

Af en toe een slokje whisky is lekker

Eten en drinken
      zondag 28 januari 2007 @ 18:50:47 #270
    84252 Verdwaalde_99
    Definitief uitgelogged.
    pi_45765897
    quote:
    Op zondag 28 januari 2007 18:47 schreef Normalneo het volgende:

[..]

Nee das niet zo..degene die het biefstuk eet..de verader..zegt: ik weet dat hij lekker smaakt, ik weet dat.. en dat.., maar in de matrix is het eigenlijk een 1 (bij wijze van spreke), voor hem is het een soort stuk plastic waar hij niet tevreden mee is..hij wil immers opnieuw ingeplugged worden en een invloedrijke man zijn..om Morpheus aan te bieden zegt hij eigenlijk.."ik wil meer als dit biefstuk" , ik wil meer proeven ..
    Ahzo

Volgende keer zal ik eens beter opletten

Ik dacht dat hij terug ging om van de smaak te proeven van het biefstuk.

Waarom eten ze dan na uitpluggen van die waterige zooi in die film?

Ik zie ze daar alleen maar kots eten.
      zondag 28 januari 2007 @ 18:53:41 #271
    162836 Normalneo
    zion_gras_zon_lucht
    pi_45765991
    ik weet niet precies over welke scene je het hebt DV.., maar misschien kun je hem even beschrijven..

ik kan je wel vertellen dat de agents Morpheus willen hebben voor de codes van Zion's mainframe en dit dus een belangrijke happening is in de film..

uitgangspunt van het etentje zijn eigenlijk de codes, maar die heeft de verader niet..Morpheus wel..maar die laat ze niet zo makkelijk "gaan"

nou ja de rest hoef ik niet uit-te-leggen hopelijk
      zondag 28 januari 2007 @ 18:56:00 #272
    84252 Verdwaalde_99
    Definitief uitgelogged.
    pi_45766067
    Neo is via dat ding aan zijn hoofd ingelogged elders en dan komt die ene met dat geweer aan als verrader en daarna zie je hem ergens in een restaurant genieten van een steak.

En dan leg ik de link tussen Neo die vloeistof krijgt als voedsel en de verrader die vaste maaltijd eet in de vorm van een lekker sappig biefstuk en dan denk ik van.

Waarom laten ze ontsnappen van het systeem zien als eten van vloeibaar voedsel en waarom is kiezen voor een leven binnen het systeem eten van biefstuk.

Ik dacht van. " Waarom laten ze het als anti held zien wanneer je een biefstuk eet en waarom ben je een held wanneer je water eet?".

Waarom hebben ze dus juist gekozen om dat biefstuk naar voren te halen? Wat is de toegevoegde waarde om die ene persoon dat biefstuk te laten eten?

Wat voegt die biefstuk toe?

Wat is de drijfveer geweest dus.

Zo bekijk ik dus iedere film, als ik een film kijk dan analyseer ik de scenes van die film. Komt een film over alsof het nergens over gaat dan stel ik vraagtekens bij de drijfveren van de makers. Wat de makers van een film bezielt om een bepaalde scene een bepaalde inhoud te geven ook. Of het niet totaal krankzinnig is of overbodig.

Ik zie die hele biefstuk scene in als overbodig en krankzinnig. En ook het gaten boren in het hoofd slaat nergens op.

Als je science fiction maakt, doe het dan goed en maak er een geloofwaardig verhaal van.

Het succes van the matrix is volgens mij dus echt het inlevingsvermogen van de kijker geweest. De kijker ziet een paar zaken en gaat verder denken, daarom is de film the matrix zo hoog gewaardeerd. De film the matrix an sich stelt vrij weinig voor in mijn ogen.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')