En de machtspositie waar mijn ex in zit, gebruikt ze volledig tegen me. Als ik maar iets te dicht in de buurt kom van haar en mijn kinderen, schakelt ze direct de politie in. Ik heb 2x keer op het politieburo moeten komen van aangifte van stalken, bedreigingen en ga zo maar door. Het enige wat ik wil is omgang met de kinderen in goed overleg, maar ze ziet alle pogingen die ik onderneem als een bedreiging.quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:23 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
ik vind dat wij als mannen massaal de straat op moeten gaan om tegen dit onrecht te strijden. dit is geen democratie, onze rechten als man worden van ons afgenomen. tuurlijk zijn er ook slechte mannen, maar er zijn ook slechte vrouwen en goede mannen! de wet beschermt zo de vrouwen teveel waardoor er onrechtvaardige situaties ontstaan.
dit gaat nog een keer gigantisch mis. massaal zullen mannen (en ook vrouwen die achter deze gedupeerde mannen staan) de straat opgaan om tegen dit onrecht te strijden.![]()
iig sterkte! ik hoop dat je snel je kinderen in je armen mag sluiten.
Tja...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:38 schreef Spekkiemonster het volgende:
Daar hou je je nu nog aan vast eliminator .....!
Wat er was, dat is niet meer ....! ....helaas.....
sorry dat ik het zeg, maar ik vind je ex heel erg schofterig en meedogenloos (dit is nog zacht uitgedrukt) en een byzondere egoist. ik had ook 5 jaar lang een relaTie, daarna ruilde ze me in voor een ander. ze werd ook behoorlijk gestookt door haar moeder een oma en een tante + een vriendin die erg tegen mij waren. nadat ik door haar gedumpt was heb ik haar laten gaan eht enigste wat ik tegen haar zei was: "jij komt jezelf nog wel tegen....". Na een half jaar nam ze weer contact met me op en ik zei; "laat dit de laatste keer zijn dat je me belt, voor mij ben je dood...".quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:26 schreef Eliminator20 het volgende:
[..]
En de machtspositie waar mijn ex in zit, gebruikt ze volledig tegen me. Als ik maar iets te dicht in de buurt kom van haar en mijn kinderen, schakelt ze direct de politie in. Ik heb 2x keer op het politieburo moeten komen van aangifte van stalken, bedreigingen en ga zo maar door. Het enige wat ik wil is omgang met de kinderen in goed overleg, maar ze ziet alle pogingen die ik onderneem als een bedreiging.
Daarnaast word ze ook ontzettend beinvloed door een koppel waar ze vaak is, en een grote kinderwens hebben wat maar niet wil lukken. Ze gebruiken dus mijn kinderen nu als vervanging van wat zij (nog) niet hebben. Mijn ex vind alles best zolang ze maar in de watten gelegd word.
Dat ik haar terugwil en nog van haar hou is waarschijnlijk dat ik maar moeilijk kan beseffen dat mijn grote droom aan duingen ligt. Ik ben 3 maanden lang uitgegaan van het goede uit haar, maar langzaam maar zeker begin ik nu echt te beseffen hoever ik verwijderd ben van mijn droom. Ik kan ook maar niet tot haar doordringen dat ik louter goede bedoelingen heb.
Misschien ben ik wel te ver gegaan in iets vast te houden wat er al lange tijd niet meer was.![]()
Zoiets valt helaas niet te voorspellen. Ik ken haar nu 6 jaar ofzo, en kende haar voor de zwangerschap als een harstikke leuke, vrolijke, gezellige en begripvol persoon. Naarmate de zwangerschap voorderde begon ze steeds grimmiger tegen me te worden. Toen de kinderen er eenmaal waren werd ze een complete bitch zonder enige meededogen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:57 schreef shifto het volgende:
Dat je je zo kan vergissen in iemand zeg.
kennelijk hecht ze niet zoveel waarde aan een gezin, waarvan de echte vader en de moeder de kinderen opvoeden. ik denk dat ze die gozer tijdens haar zwangerschap heeft leren kennen....tsja en dan egoistisch blijven doordenken, niet in de trant van "ik krijg een kind en dat is de vader van mijn kind...", maar van "tsja ik vind die gozer leuker dan hem, wat maakt het nou uit of ik een kind krijg die zal hij wel accepteren..."....niet even aan je partner (en zijn dromen en pijn) en je kinderen (en hun toekomst) denken, maar puur je eigen (verliefdheids)gevoelens volgen...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:11 schreef Eliminator20 het volgende:
[..]
Zoiets valt helaas niet te voorspellen. Ik ken haar nu 6 jaar ofzo, en kende haar voor de zwangerschap als een harstikke leuke, vrolijke, gezellige en begripvol persoon. Naarmate de zwangerschap voorderde begon ze steeds grimmiger tegen me te worden. Toen de kinderen er eenmaal waren werd ze een complete bitch zonder enige meededogen.
Daar zit je dan maar mooi mee. Kinderen krijgen met zo iemand. Ik had me een ander leven met de moeder van mijn kids voorgesteld (en gehoopt)![]()
Dit valt ook helaas niet meer terug te draaien. Als ik dit van te voren wist...![]()
Dat met die gozer is 2 maanden later gekomen (denk ik). Puur een uitvlucht en/of mij nog een extra trap te geven. Ze liep al bij een maatscappelijke werkster tijdens haar zwangerschap. Maar ik wilde haar blijven steuen. En ze hecht inderdaad allerminst aan dat de échte moeder en vader de kinderen opvoeden. Hell, ze gaat ieder vrijdag en zaterdag gaat ze tegenwoordig uit en laat ze de kinderen bij haar ouders. Ik heb daar alleminst behoeft aan, kan ze de kinderen net zo goed bij mij zetten. Ik wil wél voor ze zorgen. Het zal wel haar jeugdige leeftijd zijn denk ik. Ze was nog lang niet klaar om kindjes te krijgen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:13 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
kennelijk hecht ze niet zoveel waarde aan een gezin, waarvan de echte vader en de moeder de kinderen opvoeden. ik denk dat ze die gozer tijdens haar zwangerschap heeft leren kennen....tsja en dan egoistisch blijven doordenken, niet in de trant van "ik krijg een kind en dat is de vader van mijn kind...", maar van "tsja ik vind die gozer leuker dan hem, wat maakt het nou uit of ik een kind krijg die zal hij wel accepteren..."....niet even aan je partner (en zijn dromen en pijn) en je kinderen (en hun toekomst) denken, maar puur je eigen (verliefdheids)gevoelens volgen...
eigenlijk zouden sommige mensen voor ze aan kinderen beginnen aan een psychologische test onderwordpen moeten worden.
(1) hoe oud is ze als ik vragen mag? persoonlijk denk ik als je weloverwogen een beslissing neemt om kinderen te krijgen moet je ook de volwassenheid kunnen tonen om ze op te voeden.quote:Op zondag 28 januari 2007 13:38 schreef Eliminator20 het volgende:
[..]
Dat met die gozer is 2 maanden later gekomen (denk ik). Puur een uitvlucht en/of mij nog een extra trap te geven. Ze liep al bij een maatscappelijke werkster tijdens haar zwangerschap. Maar ik wilde haar blijven steuen. En ze hecht inderdaad allerminst aan dat de échte moeder en vader de kinderen opvoeden. Hell, ze gaat ieder vrijdag en zaterdag gaat ze tegenwoordig uit en laat ze de kinderen bij haar ouders. Ik heb daar alleminst behoeft aan, kan ze de kinderen net zo goed bij mij zetten. Ik wil wél voor ze zorgen. Het zal wel haar jeugdige leeftijd zijn denk ik. Ze was nog lang niet klaar om kindjes te krijgen.(1)
Daarnaast krijg ze ook verkeerd advies van de mensen waar ze mee omgaat. Als een vriend of vriendin in mijn situatie zal zitten, zal ik ze adviseren er alles aan te doen om bij elkaar te blijven of er voor te zorgen dat ze in het belang van het kind met elkaar blijven communiseren.(2)
Ze is 20 jaar. Dat verklaart waarschijnlijk ook een hoop. Dit weekend heb ik eens rustig nagedacht. Ben tot de conclusie gekomen dat ik er helemaal niet zo slecht voor sta als ik dacht. Ik ben 24 jaar, heb nog een hele leven voor me, heb 3 echte vrienden die zich door de jaren door hebben bewezen en een familie die me door dik en dun steunen. Woon sinds kort lekker op mezelf en begin me steeds beter en beter te voelen en te realizeren dat mijn voorgenomen droom om met haar een leven te beginnen onrealistisch is. Ben eerder blij dat het nu is gebeurd dan over 20 jaar. Ik heb nu nog volop kansen om mijn dromen met een (volwassen) vrouw te realizeren.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:03 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
(1) hoe oud is ze als ik vragen mag? persoonlijk denk ik als je weloverwogen een beslissing neemt om kinderen te krijgen moet je ook de volwassenheid kunnen tonen om ze op te voeden.
(2) kennelijk willen haar ouders dochterlief nog lekker bij hun thuis houden en gebruiken ze 1 of meerdere negatieve punten (die elk mens heeft) van jou als propaganda om haar bij jou weg te krijgen. wacht maar tot dochterlief verliefd wordt op een of andere criminele drugs-addict en zij hem als papa voor het kind wil .
Hoho! Mijn kinderen geef ik niet op!! NOOIT!!! Ik heb niets voor niets een advocaat in armen genomen. Ik ben samen met mijn advocaat keihard aan het werk om een omgangregeling af te dwingen. Deur blijft voor zowel mijn kinderen als mijn ex altijd open. Maar ik zal geen pogingen meer ondernemen om haar terug te krijgen.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:16 schreef shifto het volgende:
Mooizo, gewoon lekker hard laten vallen. Wel een beetje laf dat je haar de kinderen geeft en zowiets hebt van dan zit zij er maar mee. Jij zal er ook mee zitten, het zijn nog steeds jouw kinderen. Wat nou als mamma erachter komt dat die kinderen helemaal niet zo leuk zijn? en ze vervolgens bij jouw dumpt? Dan zit jij ermee te kijken, en eerlijk gezegd zie ik haar er wel voor aan (in hoeverre ik haar ken van dit topic dan).
Kijk, niemand is perfect, en ik heb ook mijn fouten gemaakt. Beschamende fouten zelfs. Maar kinderen weghouden van zijn of haar ouder is het aller-allerlaagste wat je kan doen. Dan verdien je inderdaad een blok beton.quote:Op maandag 29 januari 2007 12:49 schreef shifto het volgende:
Mooi. Dat je de deur voor haar open houdt zegt een hoop over jouw als mens, echt zo een die "te goed is voor deze wereld". Ieder ander zou die kuthoer laten vallen als een beton blok in de diepste oceaan op aarde.
wat jij doet is toch niet illegaal??quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:34 schreef Eliminator20 het volgende:
Spekkie, wolf, bedankt voor jullie steun! Ik denk dat ik beter voorlopig niet meer ga posten. Mijn ex snuffelt hier ook rond, en leest hoogstwaarschijnlijk mijn posts mee. Ben er bang voor dat ze dit ook weer tegen mij gaat gebruiken zoals zoveel dingen. Beter kan ik me op alle fronten koest houden en mijn verdriet en pijn offline wegschrijven.
Nogmaals, bedankt voor jullie steun en ik hoop dat ik binnenkort beter nieuws kan posten dat nu het geval is.
bij mij absoluut niet..quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:34 schreef sanni het volgende:
Herkenbaar voor iedereen de topic-header aangezien iedereen het weleens heeft
meegemaakt. Grappige is wel dat je dan zonder er erg in te hebben veelal nieuwe
vriendinnen neemt die erg op haar lijken, tenminste dat was bij mij zo.![]()
Heb nu gelukkig een datum wanneer dit voor de rechter komt. Heb heel veel nagedacht, en weet nog steeds niet hoe ze het in haar hoofd haalt om de kinderen bij me weg te houden. Ik heb 2 jaar lang twijfels over haar gehad, en dat is helemaal uitgekomen. Beter dat ik er nu ben achter gekomen dat over een paar jaar. Ben nog jong, ben gek op mijn kinderen, en heb nog een hele leven voor me, samen mét mijn kinderen!quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:27 schreef Beroepsgokker het volgende:
Pff sterkte en succes Eliminator20, lijkt me een kut situatie om in te zitten.
Gewoon een vraag...wil jij part time papa zijn? of full time? dus de kinderen helemaal zelf opvoeden? dat laastste zal dan wel niet lukken om het gerechtelijk voor elkaar te krijgen..maar goed.....quote:Op zaterdag 17 februari 2007 03:26 schreef Eliminator20 het volgende:
[..]
Heb nu gelukkig een datum wanneer dit voor de rechter komt. Heb heel veel nagedacht, en weet nog steeds niet hoe ze het in haar hoofd haalt om de kinderen bij me weg te houden. Ik heb 2 jaar lang twijfels over haar gehad, en dat is helemaal uitgekomen. Beter dat ik er nu ben achter gekomen dat over een paar jaar. Ben nog jong, ben gek op mijn kinderen, en heb nog een hele leven voor me, samen mét mijn kinderen!
Woon lekker op mezelf, Heb hulp gezocht om hier overheen te komen, heb mijn zelfvetrouwen weer terug en mijn sociale leven weer helemaal opgepakt. Wat dat betreft ben ik er sterker uitgekomen dan dat ik zelf had verwacht. Ben ook helemaal over mijn ex heen. Als je niet voor je gezin kiest, kinderen weghoudt van hun vader, vrij snel een nieuwe relatie begint, continu uitgaat, buitenstaanders aanwijst als vervanged vader en de kinderen achterlaat bij opa & oma, dan heb je de plank volledig misgeslagen en ben je niet serieus bezig met het opvoeden van 2 kleine kinderen. Heb ook meer medelijden met mijn kinderen dan met mezelf. Ze worden een deel van hun opvoeding compleet ontnomen.
Ben er nu achter dat bij haar de intelligentie ontbreek om in te zien dat ze fout bezig is. Heb me hier ook bij neergelegd dat ze dat waarschijnlijk ook nooit zal inzien.
Uiteindelijk ben ik niet diegene die hulp moet zoeken, maar zij.
Over mijn eis doe ik verder geen uitspraken omdat mijn ex hier ook rondsnuffelt. Maar vader ben je voor eeuwig. Ik zal voor hun door het vuur gaan. Sterker nog, ik ga voor hun al door het vuur. Hoeveel mannen van mijn leeftijd (24) met zo'n ex lopen hier voor weg? Bijna allemaal. 90% van de mensen om me heen hebben mij de advies gegeven dit te laten gaan zoals het is. Het doet hun pijn mij zo te zien lijden. Ik begrijp mijn omgeving heel goed, maar dit kan ik onmogelijk laten gaan. Zo zit ik nou eenmaal in elkaar. Ik heb ze een gouden toekomst beloofd, en dat is ook precies wat ik ga doen. Mijn eigen belangen zijn hier aan ondergeschikt. De pijn van het missen van hun, neem ik graag op de koop toe.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:22 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Gewoon een vraag...wil jij part time papa zijn? of full time? dus de kinderen helemaal zelf opvoeden? dat laastste zal dan wel niet lukken om het gerechtelijk voor elkaar te krijgen..maar goed.....
Dubbelquote:Op donderdag 1 maart 2007 14:48 schreef Spekkiemonster het volgende:
en wat vind je ervan tongtong?
Komt helemaal goed.quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:45 schreef Spekkiemonster het volgende:
lekker alles schoonmaken en ander zetten, psychologische schoonmaak tripleB
4 jaar...20 jaar...het heeft volgens mij niet zo zeer met de duur van een relatie te maken, maar meer met de intensiteit. 4 jaren kunnen zo heftig zijn terwijl 20 zo leeg...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 08:00 schreef Rejected het volgende:
Mijn vriendin heeft het gister uitgemaakt na 4 jaar.![]()
Het gevoel was er bij haar niet meer, we houden nog heel veel van elkaar maar ze vond het toch een beetje saai aan het worden denk ik.![]()
Maar gek genoeg voelde ik me niet zo heel slecht gisteravond... Dacht dat ik het wel kon handle-en, nou als ik denk aan al die dingen die ik van plan was om met haar te doen kan ik er gewoon niet tegen en doet het heel veel pijn in m'n hart.![]()
Ik dacht dat we voor altijd samen zouden zijn, kan me geen leuke momenten bedenken zonder haar.
4 jaar klinkt eigenlijk niet erg lang als je het met levensjaren vergelijkt maar het waren de 4 beste jaren van mijn leven en ik heb geen idee hoe ik verder moet.
Ik ben het helemaal met jou eens. Het gaat niet om de duur van een relatie maar wel om de intensiteit. Die fout wordt vaak door omstanders gemaakt als je goedbedoelde opbeurende woorden krijgt als 'nou, wees maar blij dat jullie nog niet getrouwd waren' of 'nou ja, anderhalf jaar valt gelukkig wel mee'...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 09:00 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
4 jaar...20 jaar...het heeft volgens mij niet zo zeer met de duur van een relatie te maken, maar meer met de intensiteit. 4 jaren kunnen zo heftig zijn terwijl 20 zo leeg...![]()
Een breuk doet altijd pijn..zelfs als jij degene bent die er een punt achter zet.
Maar het is nog zo "vers"...geef jezelf de tijd om het te verwerken...Laat je verdriet toe, huil...
..wordt boos...
...die gevoelens moeten er toch uit..... hoe langer je die binnen houdt, hoe langer het gaat duren.
klinkt lomp, maar het leven gaat door......ook zonder haar..
..ooit zul je dat inzien en zul je weer van het leven kunnen genieten.
Heel veel sterkte.....!!!!!!!!!![]()
Er zal vast dat moment komen, maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat er iemand anders is die zó veel voor me kan betekenen. En ik vatte het best goed op, ik ben helemaal niet boos op haar maar gewoon verdrietig. Maar als ik gewoon over mijn toekomst die ik in mn gedachte had nadenk word ik echt verdrietig. Heb gisteravond toch een heleboel uitgelaten, maar het is ook gewoon lastig soms met allemaal mensen om je heen die je het toch (nog) niet wil vertellen. Bedankt voor je tips en medeleven.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 09:00 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
4 jaar...20 jaar...het heeft volgens mij niet zo zeer met de duur van een relatie te maken, maar meer met de intensiteit. 4 jaren kunnen zo heftig zijn terwijl 20 zo leeg...![]()
Een breuk doet altijd pijn..zelfs als jij degene bent die er een punt achter zet.
Maar het is nog zo "vers"...geef jezelf de tijd om het te verwerken...Laat je verdriet toe, huil...
..wordt boos...
...die gevoelens moeten er toch uit..... hoe langer je die binnen houdt, hoe langer het gaat duren.
klinkt lomp, maar het leven gaat door......ook zonder haar..
..ooit zul je dat inzien en zul je weer van het leven kunnen genieten.
Heel veel sterkte.....!!!!!!!!!![]()
Ja dat is het ook zei ze, ze vertelde me ook iets van dat ze voorheen nog niet zoveel mensen kende en dat ze daarom meer waarde aan mij hechtte.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 09:03 schreef JoeDank het volgende:
Haar studieleven is natuurlijk ook voor haar een nieuw leven en dan gaat het wel eens mis. Hoe lullig het ook klinkt. Moet wel lachen om je "econometrie nerds" opmerking.
Een vriendje van mij heeft wel econometrie gedaan maar dan in Groningen. Nu studeert hij verder in de VS (PHD). Maar altijd als ik vroeg wat leer je dan of ben je mee bezig, kreeg ik altijd zo'n antwoord van dat ga je helemaal niet begrijpen behalve iets met modelletjes.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 09:28 schreef Rejected het volgende:
Hahaha, vind het wel grappig dat je erom moet lachen.Voel mij ook niet echt thuis tussen die mensen, sure er zijn ook wel mensen waar je wel mee op kan schieten maar daar doe ik verder niet veel mee na schooltijd. Ik heb vorige week trouwens besloten dat ik overstap naar economie, omdat ecometrie toch te zwaar is en ik het er niet voorover heb om er zó veel tijd in te steken.
Ik voelde mij het laatste half jaar toch niet helemaal op mijn plek en miste de tijd van de middelbare school omdat ik haar toen elke dag zag en het laatste half jaar slechts een paar uur per week..
dit tijd komt er...echt..quote:Op zaterdag 3 maart 2007 09:28 schreef Rejected het volgende:
[..]
Er zal vast dat moment komen, maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat er iemand anders is die zó veel voor me kan betekenen. En ik vatte het best goed op, ik ben helemaal niet boos op haar maar gewoon verdrietig. Maar als ik gewoon over mijn toekomst die ik in mn gedachte had nadenk word ik echt verdrietig. Heb gisteravond toch een heleboel uitgelaten, maar het is ook gewoon lastig soms met allemaal mensen om je heen die je het toch (nog) niet wil vertellen. Bedankt voor je tips en medeleven.
[..]
Ja dat is het ook zei ze, ze vertelde me ook iets van dat ze voorheen nog niet zoveel mensen kende en dat ze daarom meer waarde aan mij hechtte.
Hahaha, vind het wel grappig dat je erom moet lachen.Voel mij ook niet echt thuis tussen die mensen, sure er zijn ook wel mensen waar je wel mee op kan schieten maar daar doe ik verder niet veel mee na schooltijd. Ik heb vorige week trouwens besloten dat ik overstap naar economie, omdat ecometrie toch te zwaar is en ik het er niet voorover heb om er zó veel tijd in te steken.
Ik voelde mij het laatste half jaar toch niet helemaal op mijn plek en miste de tijd van de middelbare school omdat ik haar toen elke dag zag en het laatste half jaar slechts een paar uur per week..
Tyler Durden(Brad Pitt uit de film Fight Club): Shit man, now it's all gone.
Ik weet nog wel dat toen mijn vorige relatie uitging (tien jaar) dat ik eerst ook zo zat van:"WTF voel niks, kan het makkelijk hebben en handlen". Tja, en dan zie je de volgende dag die man met die grote hamer. En dan ga je weer op en neer en op en neer.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 09:28 schreef Rejected het volgende:
[..]
Er zal vast dat moment komen, maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat er iemand anders is die zó veel voor me kan betekenen. En ik vatte het best goed op, ik ben helemaal niet boos op haar maar gewoon verdrietig. Maar als ik gewoon over mijn toekomst die ik in mn gedachte had nadenk word ik echt verdrietig. Heb gisteravond toch een heleboel uitgelaten, maar het is ook gewoon lastig soms met allemaal mensen om je heen die je het toch (nog) niet wil vertellen. Bedankt voor je tips en medeleven.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 09:57 schreef Rejected het volgende:
Oww dus het is compleet normaal om de volgende dag pas de grote klap te krijgen hehe had ik me niet kunnen voorstellen. Het lucht wel heel erg op dat ik het nu gewoon lekker kan uittikken
Voel me toch wel een beetje schuldig dat ik hier nu wél kom terwijl ik verder nooit in dit topic kom om mensen te steunen zoals jullie doenIk waardeer het enorm!
Ik ga nu even sporten als afleiding
als je haar niet vertrouw....waarom haar een tweede kans geven....quote:Op zondag 4 maart 2007 21:59 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Nou me ex heeft vrijdag bij me geslapen. Veel gepraat. Ze heeft me gemist blablbal ze zegt dat ze niet met die jongen naar bed is gegaan en dat ze spijt heeft van al haar daden.
Ik vertrouw haar nog steeds voor geen haar en voel mn weer klote omdat ze vanaf gister 2uur s'middags niets van zich heeft laten horen, ik wil haar bellen, maar ik kan volgens mij beter al het contact nu van haar kant laten komen anders ga ik weer naar de klote.
Omdat (hoe lomp het ook klinkt) zij voor mij de ware is, ik heb haar 2 jaar geleden ook bedrogen. Ik hoop dat ze nu tot inkeer is gekomen en we weer één kunnen worden.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:03 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
als je haar niet vertrouw....waarom haar een tweede kans geven.......van wachten totdat zij kontakt me je zoekt kun je ook behoorlijk naar de klote brengen....
(...spreek uit ervaring....)
hoe raar het ook klinkt....quote:Op zondag 4 maart 2007 22:04 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Omdat (hoe lomp het ook klinkt) zij voor mij de ware is, ik heb haar 2 jaar geleden ook bedrogen. Ik hoop dat ze nu tot inkeer is gekomen en we weer één kunnen worden.
Alleen staan de tranen weer in me ogen, en ik heb geen idee waarom. Ik moet blij zijn, maar ondertussen....![]()
quote:Op maandag 5 maart 2007 02:02 schreef Lipton-Anubis het volgende:
Het valt mij op (en ja ik weet dat mij werd verteld dat ik niet meer moest denken),
als 2 uit mekaar gaan. Is er altijd 1 die 'de overhand' heeft zegt maar.
Degene die er heel goed vanaf komt uit de relatie. Degene die niet goed uit de relatie
komt geeft door zijn/har gedrag (en ja dat lijkt me gewoon heel veel pijn hebben maarja)
de ander juist die kracht en dat gevoel van macht.
Is alsof mensen in relaties graag saddistisch zijn naar mekaar toe. Volgen jullie me nog?
Er is altijd 1 die de ander pijnigt. En degene die het voor het zeggen heeft, huilt/jankt/zeikt
natuurlijk niet nauwelijks.. Zo gek.
Nouja dat schijt aan de ander hebben is natuurlijk niet altijd het geval.quote:Op maandag 5 maart 2007 10:09 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Was bij mij ook zo, ik janken en zij keihard doen en schijt aan me hebben. En die macht is volgens mij heeriljk.
zo gek is het niet...quote:Op maandag 5 maart 2007 02:02 schreef Lipton-Anubis het volgende:
Het valt mij op (en ja ik weet dat mij werd verteld dat ik niet meer moest denken),
als 2 uit mekaar gaan. Is er altijd 1 die 'de overhand' heeft zegt maar.
Degene die er heel goed vanaf komt uit de relatie. Degene die niet goed uit de relatie
komt geeft door zijn/har gedrag (en ja dat lijkt me gewoon heel veel pijn hebben maarja)
de ander juist die kracht en dat gevoel van macht.
Is alsof mensen in relaties graag saddistisch zijn naar mekaar toe. Volgen jullie me nog?
Er is altijd 1 die de ander pijnigt. En degene die het voor het zeggen heeft, huilt/jankt/zeikt
natuurlijk niet nauwelijks.. Zo gek.
Je maakt er een prachtig verhaal van met je emoticonsquote:Op maandag 5 maart 2007 14:59 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zo gek is het niet...degene die de relatie een halte toe roept heeft daar natuurlijk zijn reden voor...wat dus ook zegt dat zijn/haar gevoelens voor de ander een stuk minder geworden zijn.
Als ji degene bent die de relatie stopt doe je dit om ergens uit te komen waar je niet (meer) gelukkig bent....
wat niet wilt zeggen dat de ander daar zo blij mee is (meestal niet dus he...
)..dus voor jou is het een opluchting...
en voor de ander een hel....
..vaak zie je dat relaties eindigen op en niet zo "vriendelijke" manier..bijvoorbeeld als er bedrog in het spel zit...
als jijdegene bent die bedrogen is..ben je boos....
..je hebt pijn..
en wat is je eerste reactie dan...???? je wilt de ander dezelfde pijn laten voelen!!! door het uitmaken geef je die pijn ....en omdat de ander hieronder lijdt put jij weer hieruit kracht....
en hoe meer pijn de ander heeft....
hoe meer ij een "machtsgevoel" hebt, omdat JIJ de oorzaak bent van zijn/haar pijn....
![]()
Auto-biografisch, in tien zinnen ?quote:Op maandag 5 maart 2007 14:59 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zo gek is het niet...degene die de relatie een halte toe roept heeft daar natuurlijk zijn reden voor...wat dus ook zegt dat zijn/haar gevoelens voor de ander een stuk minder geworden zijn.
Als ji degene bent die de relatie stopt doe je dit om ergens uit te komen waar je niet (meer) gelukkig bent....
..vaak zie je dat relaties eindigen op en niet zo "vriendelijke" manier..bijvoorbeeld als er bedrog in het spel zit...
..je hebt pijn..
en wat is je eerste reactie dan...???? je wilt de ander dezelfde pijn laten voelen!!! door het uitmaken geef je die pijn ....en omdat de ander hieronder lijdt put jij weer hieruit kracht....
hoe meer ij een "machtsgevoel" hebt, omdat JIJ de oorzaak bent van zijn/haar pijn....
![]()
ach ja....zo wordt een minder vrolijk verhaal wat leuker....quote:Op maandag 5 maart 2007 15:00 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Je maakt er een prachtig verhaal van met je emoticons![]()
In jouw geval (quote:Op maandag 5 maart 2007 14:59 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
..je hebt pijn..
![]()
quote:Op maandag 5 maart 2007 15:35 schreef Lipton-Anubis het volgende:
[..]
In jouw geval (?) hebben jullie mekaar gepijnigd. Je ex zel vast wel weten waardoor dat komt dat
je het hebt uitgemaakt.
Er zijn zat relaties waarbij de een de ander pijn doet zonder veel aanleiding.
En wat ik bedoelde te zeggen, is dat als jij degene bent die is gedumpt, gekwetst, misbrukt (zoals de
meesten hier in dit topic, anders zouden ze hier niet zijn maar vroelijk door het leven gaan)
Dat jij degene bent die daar heel moeilijk uit zal komen (met die pijn om zal kunnen gaan.)
Je bent denk ik ahw. gepwnd/geowned. Degend ie jou heeft bedrogen/gepijnigd gaat vrolijk verder
door het leven want iemand kwetsen is cool.
Het enige redmiddel dan, is denk ik 'wraak'
We zijn gewoon saddistische opportunisctihe wezens.. En gaat erom wie het meeste krijgt.
En wie het meeste heeft gehad in welke situatie dan ook.
Dus als je over je liefdesverdriet heen wilt komen is maar een oplossing mogelijk: Get Even!
Of vind een manier om alle ellende bij de ander te leggen.
Eerder zie ik, mensen om mij heen, niet van die liefdesverdriet afkomen....
Dat bedoelde ik eigenlijk te zeggen. Maar mensen zulen ws. wel weer niet weten wat de
fuck ik nou weer dudielijk wil maken..
alhoewel....quote:Op maandag 5 maart 2007 17:07 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...ik spreek niet uit eigen ervaring....
....
![]()
Komt doordat alle vrouwen sletten zijnquote:Op maandag 5 maart 2007 19:06 schreef shifto het volgende:
Het valt me op dat meer mannen meer verdriet hebben dan vrouwen (meer mannen posten in topic dan vrouwen).
Ik denk dat mannen minder goed zijn in loslaten.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:06 schreef shifto het volgende:
Het valt me op dat meer mannen meer verdriet hebben dan vrouwen (meer mannen posten in topic dan vrouwen).
valt mij ook op,quote:Op maandag 5 maart 2007 19:06 schreef shifto het volgende:
Het valt inderdaad op dat (veel) meer mannen dan vrouwen hier hun hart komen luchten, en het er over het algemeen ook moeilijker mee hebben.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:13 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ik denk dat mannen minder goed zijn in loslaten.
Meestal hoor je ook verhalen over mannelijke stalkers, niet vrouwelijke. Zou het daar mee te maken hebben?
quote:Op maandag 5 maart 2007 23:47 schreef sandertjuh het volgende:
Nou ik kan me ook melden, sinds vanavond is het uit. Over de reden wil ik me niet echt uitlaten, er is gewoon teveel van beide kanten gebeurd. Het valt me op dat ik me gewoon dood van binnen voel, heel apart.. kan er niet om lachen, maar er zijn ook niet echt tranen
Ik denk dat dit komt omdat het eigenlijk misschien bij mij van binnen al soort van over was, het ging de laatste tijd nogal kut en ik heb ook geen energie meer om het nog probere goed te krijgen.
dus ja het is uit.. ik ga zo maar me bedje in, en morgen maar een beetje haar spulletjes verzamele en opbergen.
we zouden zondag een jaartje hebben
Danke!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:18 schreef Rejected het volgende:
[..]![]()
Succes en sterkte met het verwerken
Dat noem je dus emotionele chantage. 1 voordeel: jij gaat dit zo ongelovelijk snel zo ongelovelijk spuugzat worden dat je hier snel overheen gaat zijn. Je prikt hier binnen de korste keren namelijk gewoon doorheen en dan wordt je echt heel erg snel zat van der. Ik hoop voor haar dat ze hier rap mee ophoudt.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:21 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Danke!
Probleem is alleen dat ze zo afhankelijk van me is, ze heeft niet veel buiten mij omen dat maakt het voor mij écht moeilijk, ze zegt dan dingen zoals als je niet kan slapen sms je maar want ik kan dat ook niet.. maar aan dat soort dingen heb ik nu gewoon niks
bahbah
Precies, ik ben mijn ex momenteel ook spuugzat. Ze zoekt het maar uit, ik was alleen "handig" wanneer het haar uit komt. Mooi nietquote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:17 schreef AyGuey het volgende:
[..]
Dat noem je dus emotionele chantage. 1 voordeel: jij gaat dit zo ongelovelijk snel zo ongelovelijk spuugzat worden dat je hier snel overheen gaat zijn. Je prikt hier binnen de korste keren namelijk gewoon doorheen en dan wordt je echt heel erg snel zat van der. Ik hoop voor haar dat ze hier rap mee ophoudt.
AG
Dat weet ik ook wel maar ik durf haar niet echt als een blok te laten vallen. Voor mezelf zou het inderdaad gewoon beter zijn, even geen contact etc maar deze stap durf ik echt niet te nemen omdat ik weet hoe ze isquote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:17 schreef AyGuey het volgende:
[..]
Dat noem je dus emotionele chantage. 1 voordeel: jij gaat dit zo ongelovelijk snel zo ongelovelijk spuugzat worden dat je hier snel overheen gaat zijn. Je prikt hier binnen de korste keren namelijk gewoon doorheen en dan wordt je echt heel erg snel zat van der. Ik hoop voor haar dat ze hier rap mee ophoudt.
AG
Je weet niet hoe ze is, je weet hoe ze zich voordoet. En zij weet heel goed hoe ze jou bij de ballen heeft. En daar is ze nu uitgebreid misbruik van aan het maken. Doe haar en jezelf een lol, en kap ieder contact nu met haar af. Ze pleegt echt geen zelfmoord hoor, maak je daar nu ff geen zorgen over.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:39 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel maar ik durf haar niet echt als een blok te laten vallen. Voor mezelf zou het inderdaad gewoon beter zijn, even geen contact etc maar deze stap durf ik echt niet te nemen omdat ik weet hoe ze is
Helaas denken mannen vaak dat ze weten hoe wij vrouwen zijn ....quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:39 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel maar ik durf haar niet echt als een blok te laten vallen. Voor mezelf zou het inderdaad gewoon beter zijn, even geen contact etc maar deze stap durf ik echt niet te nemen omdat ik weet hoe ze is
mooi voor je, ennuh je zegt dat de sex beter is dan ooit...als je huidige vriendin die aziatische is van in je fotoboek kan ik het wel begrijpen, die zijn vaak beter in sex dan hollandse dames.quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:41 schreef stribe het volgende:
Nu maandag 12 maart is het exact 1 jaar over met mij en mijn ex, na een relatie van 3.5 jaar. Zij had het uitgemaakt omdat ze niets meer voor me voelde en 2 a 3 maanden later had ze alweer iemand anders. Ik heb me nog nooit zo kut gevoeld in die eerste maanden erna, met name de eerste 3 maanden nadat het uit was (ook veel hier gepost gedurende die tijd).
Maar als ik nu terugkijk een jaar later ben ik zo veel gelukkiger dan dat ik ooit met haar was. Heb nu een vriendin die super bij mij past, kan leuk met haar lachen, kan goed met haar praten, kan mezelf meer zijn, ze geeft me de ruimte om me meer te ontwikkelen en ook de sex is super. Met mijn nieuwe vriendin onderneem ik ook veel meer dingen, zo zit ik nu in Shanghai om hier te werken voor 6 maanden, waarna we in juli in Nederland willen gaan samenwonen, en we hebben zelfs plannen om samen een bedrijf te beginnen.
Hoe kut je je ook voelt omdat het net uit is, weet dat er altijd betere tijden komen. Over een aantal maanden kom je een nieuw persoon tegen in je leven die heel speciaal voor je is. En ook al denk je dat niet nooit meer zoveel van iemand zal houden, en waarschijnlijk zal je nog meer om deze persoon geven dan om je ex (net zoals ik nog meer houd van mijn huidige vriendin dan ik ooit van mij ex heb gehouden).
Ik wilde dit gewoon ff kwijt en ik hoop dat ik hiermee sommige mensen weer een positieve draai kan geven.
A.s. vrijdag.....quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:33 schreef TripleBee het volgende:
Binnenkort komt er een belangrijke mijlpaal in mijn "kunst van het loslaten van een ex".
Dan krijg ik eindelijk het huis dat eens van ons ons was, in zijn geheel op mijn naam en dan zijn al onze financiele verbintenissen verbroken. Dan alleen nog die emotionele....![]()
gefeliciteerd TB! Vandaag heb ik even een mijlpaal gehad (afspraak bij de rechter ivm. de scheiding), en de volgende komt op 29 maart- dan ben ik officieel weer helemaal single!!! Wiew!quote:
Ach ik dacht dat mijn situatie ook erg was, tot ik het verhaal van Eliminator20quote:Op donderdag 8 maart 2007 00:18 schreef Lakai het volgende:
Mijn situatie valt best wel in het niet in vergelijking met jullie
Zo zie je maar dat iedereen het verbreken van een relatie op zijn eigen manier verwerkt en dat iedereen een eigen "ideale" wijze waarop heeft. (jouw ex heeft daar duidelijk een ander beeld bij dan jij)quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:17 schreef Lakai het volgende:
ik had anders liever toen een fight gehad zodat ik haar zou verafschuwen...
nu zegt ze geen hol meer tegen me zonder enige aanleiding....
(we hadden nog afgesproken om naar de bios te gaan, te gaan schaatsen, en meer dingen)
ze heoft blijkbaar niks meer van te hebben maar she says otherwise...
En zo geschiedde.....sinds vanochtend 9:15 ben ik alleen eigenaar. Voelt goed moet ik zeggen. Nu vanavond nog het naambordje (met onze beide namen) weghalen en dan is het allemaal afgerond.quote:
Beetje gevangen in je eigen gevoelens ?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:32 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Nou ik heb sinds 1 1/2 week weer contact met me ex. We hebben bijna weer wat, maar ik voel me meer kut/ klote/ verdrietig dan dat ik blij moet zijn. ik vertrouw haar niet, zij heeft problemen (psycholoog) en heeft geen zin/ tijd voor mijn problemen.
Ze gaat nog steeds om met de jongen waarmee ze er vandoor is gegaan.
ik weet precies wat je bedoeld ! klote situatiequote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:59 schreef LordVan het volgende:
Kreeg zojuist een depressie aanval omdat ik mn ex zo mis. ondanks dat ze vreemd gegaan was. Ik heb de kunst van het loslaten nog niet echt door. Komt denk ik door dat ik weet dat zij al haar energie in dr nieuwe vriend kan steken en dat maakt het allemaal makkelijker voor haar. Voor mij wat lastiger.
Pff....het is allemaal zo tegenstrijdig. Je wilt zo'n meisje tussen haar kop krijgen dat ik de beste ben voor haar. Dat zij ze vorige week ook na 4 maanden radiostilte (zij belde mij). Ze mist me blablbal het was uit met die andere jongen, had ze alleen mee gezoend. Maar na één week zijn de rollen weer omgedraaid, moet ik weer voor haar krupen, terwijl zij mijn verrouwen terug zou winnen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:41 schreef JoeDank het volgende:
[..]
Beetje gevangen in je eigen gevoelens ?
Er wordt dus een beetje met je gespeeld als ik het goed begrijp. Ik had je eerdere posts ook al eens gelezen (niet helemaal op het netvlies, maar okee). Maar nee, het kan allemaal niet. Hoewel ik uit je posts heb begrepen dat zij de "ware" voor je is. Is dit het een beetje: Jij bent oprecht en snapt niet waarom zij niet begrijpt dat zij wat goed te maken heeft. Dat zij heel erg blij mag zijn met jou en hoe jij met haar omgaat ? Tegenover haar die doet alsof er niets aan de hand is en is geweest ?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:48 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Pff....het is allemaal zo tegenstrijdig. Je wilt zo'n meisje tussen haar kop krijgen dat ik de beste ben voor haar. Dat zij ze vorige week ook na 4 maanden radiostilte (zij belde mij). Ze mist me blablbal het was uit met die andere jongen, had ze alleen mee gezoend. Maar na één week zijn de rollen weer omgedraaid, moet ik weer voor haar krupen, terwijl zij mijn verrouwen terug zou winnen.
En allemaal toevaligheden. Mij niet bellen/ telefoon op/ bij een kennis slapen/ vanavond gaat zze naar de bios met haar 'vader' en dan belt ze me morgenmiddag wel.
Begrijp het niet.........het kan allemaal wel, maar het kan ook allemaal niet.
Dat heeft het zeker. Nu wel een vriend waarom je veel geeft?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:00 schreef sefer het volgende:
Volgens mij heb ik nooit zoveel om een jongen gegeven dat ik moeite had met de verbreking, heeft eigenlijk ook wel wat triestigs
Niet echt, volgens mij voer ik mijn narcisme tot een hoogtepunt als ik niet snel de liefde van mijn leven tegenkom.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:04 schreef JoeDank het volgende:
[..]
Dat heeft het zeker. Nu wel een vriend waarom je veel geeft?
Ja, eigenlijk wel. Ik doe in mjn ogen alles voor haar. Breng haar thuis/ haal haar op/ breng haar naar stage, waardoor ik zlef 2 uur te laat ben op me werk. Kijk voor een vervolgstudie voor haar, bel haar enz.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:54 schreef JoeDank het volgende:
[..]
Er wordt dus een beetje met je gespeeld als ik het goed begrijp. Ik had je eerdere posts ook al eens gelezen (niet helemaal op het netvlies, maar okee). Maar nee, het kan allemaal niet. Hoewel ik uit je posts heb begrepen dat zij de "ware" voor je is. Is dit het een beetje: Jij bent oprecht en snapt niet waarom zij niet begrijpt dat zij wat goed te maken heeft. Dat zij heel erg blij mag zijn met jou en hoe jij met haar omgaat ? Tegenover haar die doet alsof er niets aan de hand is en is geweest ?
Dat is mij ook zo bekend....quote:Maar dan zou ze mij gisteravond bellen, heeft ze niet gedaan (
Pfff....een belletje doet al zoveel wonderenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:17 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Dat is mij ook zo bekend.......heel frustrerend....
...(alleen bij mij is het een "hij".)
idd....quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:19 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Pfff....een belletje doet al zoveel wonderen![]()
Nu al, op je 21-22ste. Dat wordt wat tot je 80ste. Elke keer in die spiegel staren en ja, je bent het helemaal. Long life. Maar hé, je bent ook maar een meisje, wel een knap meisje als ik je FoBo zie.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:11 schreef sefer het volgende:
[..]
Niet echt, volgens mij voer ik mijn narcisme tot een hoogtepunt als ik niet snel de liefde van mijn leven tegenkom.
hoe meer je er op zoek gaat hoe mnder je het zult vinden....quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:11 schreef sefer het volgende:
[..]
Niet echt, volgens mij voer ik mijn narcisme tot een hoogtepunt als ik niet snel de liefde van mijn leven tegenkom.
Weet je wat het volgens mij een beetje bij jou is, tongytongylickylicky , je leeft haar leven als je met haar omgaat ipv wat goed is voor jou. Ga echt op je strepen staan.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:16 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik weet niet of het merendeel van de mensen dat hier ook weleens heeft, maar dan denk ik ach...zo slecht heb ik het hier niet in NL, er leven mensen aan de andere kant van de wereld die het woord liefde niet eens kennen bij wijze van spreke en die hebben pas een 'kut' leven. Dus eigenlijk moet ik gewoon vrolijk zijn, hbo studie bijna klaar/ goede baan en een aantal goede vrienden, maar die gedachte helpt me ook maar 5 minuten.
Tip is dit: Kan je naast hem,met een goed gevoel, voor het altaar staan. Oftewel, ben je ervan overtuigd dat hij alleen en alleen maar voor jou kiest, en zal kiezen. Belangeloos.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:21 schreef Spekkiemonster het volgende:
Heel relaas, sorry, maar moest even van me afschrijven. Tips zijn welkom!!
NEE, ben er eerder van overtuigd dat hij dat NIET zal doenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:26 schreef JoeDank het volgende:
[..]
Tip is dit: Kan je naast hem,met een goed gevoel, voor het altaar staan. Oftewel, ben je ervan overtuigd dat hij alleen en alleen maar voor jou kiest, en zal kiezen. Belangeloos.
Lijkt dan een beetje op SM. Maar daar heb je niet zoveel aan, denk ik. Je houdt immers van hem. Cold turkey: Hij is jou niet waard. En anders moet je hem heel erg duidelijk maken dat hij niets te willen heeft (zoals niet weten wat hij wilt, of contact met een ander meisje) om verder te gaan. Ik kan makkelijk stellen dat het geen goede gozer is maar misschien moet hij begrijpen dat het speelkwartier over is. Hoe jij dat inschat, of hij dat kan en oprecht zal doen, kan je alleen zelf, Nu, houdt hij je aan het lijntje met zijn praatjes. Focus moet op jou liggen en niet op hem. Hij heft alles goed te maken. En als hij dat niet kan dan doet dat inderdaad pijn. Verlies van vertrouwen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:34 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
NEE, ben er eerder van overtuigd dat hij dat NIET zal doen
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:29 schreef JoeDank het volgende:
[..]
Weet je wat het volgens mij een beetje bij jou is, tongytongylickylicky , je leeft haar leven als je met haar omgaat ipv wat goed is voor jou. Ga echt op je strepen staan.
Waarom ik dat zeg, ik ben ook zo'n goedzak die overal begrip voor heeft en soms ook over mij heen laat lopen. Ik verwacht ook dat ik eens in zo'n situatie als jij nu hebt, terecht zal komen. Maar aangezien dat nu bij mij nog niet het geval is, kan ik je wel dit zeggen: Kies eens voor jezelf of stel je grenzen. Laat een vrouw eens een aanvulling zijn op jou in plaats van dat je haar moet aanvullen. Je bent heel veel waard, koester dat.
Hoe moeilijk dat ook in je hart zal zijn. Aardig gevonden worden is geen deugd.
Ja, maar makkelijk is natuurlijk anders. Dat weet je zelf ook wel, zo zit je in elkaar. Aardig en begripvol. Te aardig en begripvol, maar haar dat eens uit je systeem als iemand anders daar gebruik van maakt. Punt bij paaltje: Wederom, laat een vrouw jou eens aanvullen in plaats van dat jij de kar trekt.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:20 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
![]()
tnx man...je hebt gelijk. Ik kies eerder voor haar dan voor mezelf.
En zij vindt het allemaal wel best natuurlij, ik doe alles voor haar, leg zelfs het pad voor haar toekomst en zij chillt rustig met andere jongens.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:24 schreef JoeDank het volgende:
[..]
Ja, maar makkelijk is natuurlijk anders. Dat weet je zelf ook wel, zo zit je in elkaar.
Maar ga, godverdomme, op je strepen staan. Bedenk je dit: Nog vijftig jaar op deze manier. Wil je dat. Het grappige is dat ik dit zelf ook nog over mij heen krijg en alles tegen elkaar moet gaan afwegen. Vrienden - familie - gevoelens. Toch denk ik dat ik wel (eindelijkquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:27 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Vrienden zeggen het ook. Je kan nu weer met haar nemen, maar zij zal nooit te vertrouwen zijn ook al woont ze bij je. En zij trekt jou naar beneden i.p.v. dat ze je omhoog helpt en jij haar.
Vanaf morgen zal ik het proberen, als er nog wat te halen/ redden valt bij haar.
Het gaat mij ook meer om vertrouwen en een 'andere jongen' in het spel en het spijt me zeer ik ga niet om haar vechten samen met die ander. Die tijd heb ik gehad.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:33 schreef JoeDank het volgende:
[..]
Maar ga, godverdomme, op je strepen staan. Bedenk je dit: Nog vijftig jaar op deze manier. Wil je dat. Het grappige is dat ik dit zelf ook nog over mij heen krijg en alles tegen elkaar moet gaan afwegen. Vrienden - familie - gevoelens. Toch denk ik dat ik wel (eindelijk) heb geleerd om voor mezelf te kiezen. Enige raad die ik je kan geven is het voorgaande en laat je niet die kuil inslepen. Tenzij zij er wat aan gaat doen. Maar dat gaat ongetwijfeld met vallen en opstaan. Vraag is: Wil je dat en wil je die tijd en kans nemen ? Ik niet. Maar goed, gevoelens.
Als het je zoveel pijn doet, je zó rot laat voelen... waarom dan? Waarom dan gewoon geen contact met haar?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:48 schreef tongytongylickylic... het volgende:
(het klinkt raar, maar ik zou het nu niet eens erg vinden om een auto ongeluk te krijgen en gewoon van al deze shit af te zijn)
dit is voor mij zo herkenbaar....quote:Van de ene kant heb ik zoiets van: laat maar lekker doodbloeden. Dit is niks voor mij. Ik wil dit niet meer.
Blij dat ik er vanaf ben. Ga maar lekker samenwonen met hem.
Ik zoek wel een man die het wèl fijn vindt om samen te zijn met mij.
Een man waar ik niet zo aan hoef te trekken. Die het leuk vindt om er samen op uit te gaan. Dingen te ondernemen.
Het is moeilijk te begrijpen, hé, dat iemand waarmee je jaren lief en leed hebt gedeeld nu zo met je omgaat. Aan de andere kant is het nu wel heel duidelijk dat hij niet je vriend meer is.quote:Op zondag 11 maart 2007 09:34 schreef Spekkiemonster het volgende:
zoals ik eergisteren schreef zou ik toen mijn 1e nachtje alleen hebben... dit heeft een nachtje langer geduurd en vanacht was de eerste vreselijke nacht. Mén, wat een ellende ... om het uur zwetend en met hartkloppingen wakker worden ...
Ik ben natuurlijk niet achterlijk en ik ben vanacht eens een rondje gaan rijden. Meneer is de hele nacht niet thuisgeweest. Ja ik weet dat het uit is maar heb moeite met het te accepteren. Juist omdat hij zegt zo van me te houden en verstrikt te zitten in zijn gevoelens. Maar zo te zien aan vanacht viel dat allemaal wel mee. De eerste de beste nacht dat hij alleen zou slapen, slaapt hij natuurlijk bij die chick. Van de week kruipt ie nog tegen me aan met de woorden: ahhh lekker meisje van me" Nu word hij daar zo wakker.. Ik vind het echt pijnlijk.
Waarom is hij niet gewoon eerlijk. Dat heb ik na al die jaren toch wel verdiend .... duidelijkheid.
Hij zou nog bellen gisteravond .... niet meer gebeurd.
Eigenlijk geeft het me wel een soort van rust. Het aan het lijntje houden is nu dus afgelopen.
Ik moet wel lachen ook, want die nieuwe meid denkt dat hij de laatste 2 maandjes alleen was. Maar hij was gewoon met mij. Die relatie begint ook goed ..... nee lekker blijven liegen overal.
Als ik 2 maanden geleden niet op speurtocht was gegaan, was er niks aan de hand geweest. Had ik nog van niks geweten en liep hij vrolijk rond te hoeren.
Maar t doet allemaal verdomde pijn!!
Andersom gebeurd het ook, met vrouwenquote:Op zondag 11 maart 2007 10:01 schreef Spekkiemonster het volgende:
ik begrijp het echt niet en dat doet nog wel het meeste pijn. Zoveel meegemaakt samen, eindelijk echt samen kunnen zijn en nu flikt hij me dit.
Duidelijker kan haast niet he JoeDank.
En nog zou ik hem willen geloven als hij belt dat hij bij familie is geweest (buiten de stad) En dat zijn mobieltje uitgevallen was. Tuurlijk is dat niet zo, maar ik kan gewoon niet geloven dat er mannen zijn die zo met iemand omgaan
Zo herkenbaar...quote:Op zondag 11 maart 2007 09:34 schreef Spekkiemonster het volgende:
Ik vind het echt pijnlijk.
Waarom is hij niet gewoon eerlijk. Dat heb ik na al die jaren toch wel verdiend .... duidelijkheid.
Hij zou nog bellen gisteravond .... niet meer gebeurd.
Eigenlijk geeft het me wel een soort van rust. Het aan het lijntje houden is nu dus afgelopen.
Pff daar herken ik mijzelf enorm in!!!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:00 schreef sefer het volgende:
Volgens mij heb ik nooit zoveel om een jongen gegeven dat ik moeite had met de verbreking, heeft eigenlijk ook wel wat triestigs
thx!!quote:
Tja, niet echt geloofwaardig maar hij heeft neem ik aan wel een Proces-Verbaal van de politie gekregen vanwege zijn agressieve gedrag. En een boete vanwege gebrek aan papieren. Beide, dus.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:06 schreef Spekkiemonster het volgende:
nou was het verhaal dat hij heeft vastgezeten vanacht??
hij was aangehouden voor papiercontrole, vervolgens agressief geworden en moest mee naar het bureau.
Ik geloof er in ieder geval niks van. Ookal zag hij er moe uit. Ik wil het graag geloven, te graag zelfs...maar punt van vertrouwen is nu gezakt tot -60. Ookal hou ik zo veel van hem, ik moet hem loslaten en accepteren dat hij met die andere griet ervan door gaat op den duur.
Tenzij je bij de zwarte kousen bende hoort kun je een hoop dingen doen op zondag.quote:Op zondag 11 maart 2007 17:28 schreef Daantjee het volgende:
Ik kan hem verdomme maar niet vergeten, ik blijf gewoon aan hem denken.. Terwijl ik dat eigenlijk helemaal niet wil, ik weet niet waarom ik nog aan hem denk.. Maar het is zo verdomd kut. Hij heeft mij geblokkeerd op msn, ik zie vrolijke reacties van hem op een ander forum.. bah.. Het maakt hem gewoon helemaal geen zak uit volgens mij dat ie me niet meer spreekt. Doet echt pijn. En sosm denk ik helemaal niet aan hem maar als ik dat wel doe lijkt alles zo uitzichtloos. Dan voel ik me zo stom dat ik aan hem denk. Ik voel me echt eventjes kut nu en moet echt aan andere dingen gaan denken en leuke dingen gaan doen, maarja, het is net zondag he :s ...
Het voelt soms net als een kater. Compleet "kaal" als je er even doorheen zit, maar dat gaat echt over. Aan de andere kant is het soms prettig te beseffen dat je kennelijk echt mens bent.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:06 schreef sandertjuh het volgende:
damn het valt me toch vies tegen hoeveel moeite ik ermee blijk te hebben, dit ondanks het eigenlijk voor mij al een tijdje uit was.
ik mis haar best wel, helemaal op de momenten als ik me niet zo lekker in me vel voel zitten. Even een knuffel of een arm om je heen. Dat is er gewoon niet meer nu.
Nu krijg ik natuurlijk genoeg steun van vrienden.. maar toch is het anders. Het is nu een weekje uit dus zo gek is het natuurlijk niet. Maar dit had ik niet echt verwacht
zo voelt het ook, vooral gisteravond op 1 of andere manire met het uitgaan, veel stelletjes, zie je lol hebben enzo, en dat miste ik dus gisteravond echt. Nu valt het wel weer een beetje mee maar het voelt echt leeg om het zo te zeggen.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:40 schreef JoeDank het volgende:
[..]
Het voelt soms net als een kater. Compleet "kaal" als je er even doorheen zit, maar dat gaat echt over. Aan de andere kant is het soms prettig te beseffen dat je kennelijk echt mens bent.
Ja, nu is het dan ook echt voorbij. Hoe stom het misschien ook klinkt, het is ook belangrijk dat je dit voelt en niet wegstopt. Het is ook een soort "waardering" die je voor je relatie hebt gehad. Daarom laat het je niet zo maar los.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:44 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
zo voelt het ook, vooral gisteravond op 1 of andere manire met het uitgaan, veel stelletjes, zie je lol hebben enzo, en dat miste ik dus gisteravond echt. Nu valt het wel weer een beetje mee maar het voelt echt leeg om het zo te zeggen.
Terwijl de relatie al een tijdje niet goed ging (1,5 maand ongeveer) en dat het voor me gevoel al uit was maar dat is nu toch blijkbaar anders.
Bedankt voor je uitleg! Idd glipt het meeste langs je heen, het enige waar je eigenlijk jezelf mee bezig houd is waarom dat gevoel er is en waarom het niet gewoon weggaat. Het zal ook inderdaad tijd nodig hebben, een jaar vergeet je natuurlijk ook niet zomaar. Ik had het alleen deze week nog niet zo erg gehad tot gisteravond. Voor alsnog veel afleiding zoeken want met alleen thuis zitten kom je niet ver! Bedankt nogmaals!quote:Op zondag 11 maart 2007 18:56 schreef JoeDank het volgende:
[..]
Ja, nu is het dan ook echt voorbij. Hoe stom het misschien ook klinkt, het is ook belangrijk dat je dit voelt en niet wegstopt. Het is ook een soort "waardering" die je voor je relatie hebt gehad. Daarom laat het je niet zo maar los.
Dat doffe gevoel alsof alles langs je heen gaat als je in de kroeg staat en met mensen praat waarbij je denkt "ik ben hier eigenlijk niet aanwezig", verdwijnt maar kost gewoon even tijd. Het is even klote maar misschien helpt het als je op zulke momenten, waarop je andere stelletjes ziet, niet alleen te denken over wat je nu mist maar ook over de waardering voor wat je hebt gehad. Bitter-sweet.
Sandertjuh, graag gedaan! En het komt allemaal goed, lente en zomer komen eraan!quote:Op zondag 11 maart 2007 19:03 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Bedankt voor je uitleg! Idd glipt het meeste langs je heen, het enige waar je eigenlijk jezelf mee bezig houd is waarom dat gevoel er is en waarom het niet gewoon weggaat. Het zal ook inderdaad tijd nodig hebben, een jaar vergeet je natuurlijk ook niet zomaar. Ik had het alleen deze week nog niet zo erg gehad tot gisteravond. Voor alsnog veel afleiding zoeken want met alleen thuis zitten kom je niet ver! Bedankt nogmaals!
Tering, volgens mij houd ik hier spreekuur!quote:Op zondag 11 maart 2007 19:13 schreef Lakai het volgende:
Ja ik heb nou eigenlijk vooral het meeste moeite ermee dat ze niet meer aardig tegen me doet....ik mis haar nog wel enzo....maar niet als ik haar niet zie op msn oid....maar op msn is ze zo'n ongelofelijke bitch...en ik kan maar niet begrijpen waarom....
beste is gewoon om dat contact te verbreken via msn. Sowieso werkte msn bij ons heel slecht, vaak onstonden de ruzies als we op msn waren. Nu heb ik zo af en toe contact met der maar dat is dan via sms en niet via msn. Dat loopt dan toch alleen maar fout.quote:Op zondag 11 maart 2007 19:13 schreef Lakai het volgende:
Ja ik heb nou eigenlijk vooral het meeste moeite ermee dat ze niet meer aardig tegen me doet....ik mis haar nog wel enzo....maar niet als ik haar niet zie op msn oid....maar op msn is ze zo'n ongelofelijke bitch...en ik kan maar niet begrijpen waarom....
Dat hoeft het andere niet uit te sluiten. Maar ja, wat doe je eraan of beter gezegd wat wil je er nog aandoen. Zij wilt het kennelijk zo, dus haar maar laten (net als Sandertjuh zegt)quote:Op zondag 11 maart 2007 19:20 schreef Lakai het volgende:
Oh ik geef haar die afstand allang....alleen ze blijft maar hangen in haar gebitch....
dat zal je waarschijnlijk nooit begrijpen, want ze begrijpt het misschien zlf ook niet.quote:Op zondag 11 maart 2007 19:13 schreef Lakai het volgende:
jaa das zo, en lekker weer buiten nu.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:32 schreef Spekkiemonster het volgende:
hier ook sandertjuh ... maar de zomer komt er aan !!
Absoluut!quote:Op maandag 12 maart 2007 14:42 schreef sandertjuh het volgende:
wat ik dus probeerde te zeggen is dat contact met andere meisjes eventjes veel doet vergeten
Dit is ook wat ik zo ontzettend mis...quote:Op zondag 11 maart 2007 18:06 schreef sandertjuh het volgende:
damn het valt me toch vies tegen hoeveel moeite ik ermee blijk te hebben, dit ondanks het eigenlijk voor mij al een tijdje uit was.
ik mis haar best wel, helemaal op de momenten als ik me niet zo lekker in me vel voel zitten. Even een knuffel of een arm om je heen. Dat is er gewoon niet meer nu.
Nu krijg ik natuurlijk genoeg steun van vrienden.. maar toch is het anders. Het is nu een weekje uit dus zo gek is het natuurlijk niet. Maar dit had ik niet echt verwacht
Omdat hij die vriend heeft. Duidelijker kan ik het niet maken en daar moet wat aan gebeuren.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:17 schreef melissaatje007 het volgende:
[..]
Dit is ook wat ik zo ontzettend mis...
Het is dan nog wel niet echt uit maar zo voelt het wel. Ik probeer niets meer van mijn kant te laten komen.
Het is zijn beurt. Hij heeft me genoeg geflikt.
Het is afwachten. Kijken of er nog wat van zijn kant komt.
Hoeveel moeite hij uit zichzelf doet om elkaar te zien. Samen te kunnen zijn.
Tot nu toe merk ik er niet veel van en dat doet pijn, erg veel pijn.
En ik kan me doodongelukkig voelen als ik stelletjes zie, vooral met dit mooie weer.
Ik ben een actief meisje en vermaak me wel in mijn eentje maar ik wil zo graag SAMEN leuke dingen doen!
Het lijkt zo vanzelfsprekend voor anderen.
Waarom nu niet voor mij ?
dit heb ik dus ook echt, ik voel me dan zoo slecht op zulke momenten. Afgelopen zaterdag had ik daar dus echt heel erg veel last van.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:17 schreef melissaatje007 het volgende:
[..]
En ik kan me doodongelukkig voelen als ik stelletjes zie, vooral met dit mooie weer.
Waarom doe je het jezelf dan ook aan? Niemand verplicht je toch om contact met haar te hebben? Ik heb helaas wel wat dingen die ik nog met mijn ex moet regelen (scheiding namelijk) maar verder dus gewoon 0,0 contact, geblocked op msn en geen sms-jes, mailtjes, telefoontjes... helemaal niets. En dat bevalt uitstekend.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:44 schreef sandertjuh het volgende:
Naja net was men ex dan even op msn, en het was echt een kut gesprek, na 10 minuten ben ik dan ook wat anders gaan doen want dat trek ik echt niet. Normaal converseren okee, maar als we achterlijk gaan lopen doen is het snel klaar. Ik ga mezelf daardoor alleen maar slechter voelen als het verder zou doorgaan en dat heb ik er gewoon niet voor over, helaas snapt zij dat nog niet helemaal.
Niemand, ik heb alleen tegen haar gezegd, zo af en toe beetje bijbabbelen kan maar we gaan niet dom lopen doen of lopen bitchen want dan is het snel klaar, dan nok ik ermee inderdaad. Ik ga mezelfd daardoor niet nog verder naar benede laten halen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:01 schreef AyGuey het volgende:
[..]
Waarom doe je het jezelf dan ook aan? Niemand verplicht je toch om contact met haar te hebben? Ik heb helaas wel wat dingen die ik nog met mijn ex moet regelen (scheiding namelijk) maar verder dus gewoon 0,0 contact, geblocked op msn en geen sms-jes, mailtjes, telefoontjes... helemaal niets. En dat bevalt uitstekend.
AG
misschien heeft ze dat al maar wil ze het gewoon niet toegeven.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:03 schreef Lakai het volgende:
Heb ik ook last van
ik heb haar nu ook al een maand ofzo niet mer gesproken.....maar vroeg of laat moet bij haar toch wel dat besef komen dat ze belachelijk bezig was![]()
Dat is helemaal juist!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:19 schreef Blinky het volgende:
Dé tip bij een ex missen is denk ik toch wel afleiding zoeken.
Heb je niet zo iets van , als het er nu niet in zit dan komt het nooit....?quote:Op maandag 12 maart 2007 21:17 schreef melissaatje007 het volgende:
[..]
Dit is ook wat ik zo ontzettend mis...
Het is dan nog wel niet echt uit maar zo voelt het wel. Ik probeer niets meer van mijn kant te laten komen.
Het is zijn beurt. Hij heeft me genoeg geflikt.
Het is afwachten. Kijken of er nog wat van zijn kant komt.
Hoeveel moeite hij uit zichzelf doet om elkaar te zien. Samen te kunnen zijn.
Tot nu toe merk ik er niet veel van en dat doet pijn, erg veel pijn.
Ik ben een actief meisje en vermaak me wel in mijn eentje maar ik wil zo graag SAMEN leuke dingen doen!
Het lijkt zo vanzelfsprekend voor anderen.
Waarom nu niet voor mij ?
Ik begrijp heel goed dat je hoofd er niet naar staat.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:59 schreef Spekkiemonster het volgende:
blinky bedankt en afleiding is ook goed maar ik kan me maar moelijk ergens toe zetten en zou het liefste heel de dag op de bank voor me uit zitten te staren met de afstandsbediening in mijn hand om maar doelloos te zappen ...
Nog steeds heb ik erg het idee dat jij niet duidelijk verteld hoe kut je het wel niet vindt dat hij zo klote tegen je doet....en nou doet hij datzelfde bij jou!!!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:58 schreef melissaatje007 het volgende:
[..]
Dat is helemaal juist!![]()
Vandaag lekker in de tuin bezig toen hij opeens smste.
Hij wou langskomen en heb ff een halfuurtje gewacht voordat ik terugsmste (niet te happig).
Heb teruggesmst dat ie wel langs kon komen maar dat ik bezig was.
Toen hij kwam zag ik dat ie chagrijnig was.
Ik zei dat ik het nog even af wou maken en hij zei met een pissig gezicht dat het goed was.
Hij zei iets waaruit ik tussen de regels door kon opmaken dat ie blijkbaar pissig was omdat ik al een paar dagen geen contact meer met hem heb opgenomen om te vragen of we alsjeblieft konden praten...
Hij ging op het laatst nog wel even meehelpen.
Toen wou hij praten en stelde me ergens in het gesprek een vraag.
Toen ik antwoord gaf zei hij: shut up!?![]()
Altijd weer hetzelfde liedje met hem![]()
Schaamde me voor m'n buren en heb gezegd dat ik geen zin had om zo behandeld te worden.
Blij dat ie weer wegging.
Ben rustig verder gegaan, vond het eigenlijk niet eens zo erg dat ie weer weg was.![]()
Wat 'n rust...![]()
Ik heb meer de indruk dat Melissa wanhopig probeert een droplul op te voeden. Meid zoek alsjeblieft een normaal persoon die je gewoon leuk behandelt? Dit is niets en dit wordt niets....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:02 schreef Lakai het volgende:
[..]
Nog steeds heb ik erg het idee dat jij niet duidelijk verteld hoe kut je het wel niet vindt dat hij zo klote tegen je doet....en nou doet hij datzelfde bij jou!!!![]()
zou ik echt niet toelaten,,,en al helemaal niet als je zegt dat je er erg kwaad over bent!
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:02 schreef Lakai het volgende:
[..]
Nog steeds heb ik erg het idee dat jij niet duidelijk verteld hoe kut je het wel niet vindt dat hij zo klote tegen je doet....
Ik heb "de droplul" een *duidelijke* brief geschreven waarin ik aangeef hoeveel moeite ik met zijn gedrag heb.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:43 schreef AyGuey het volgende:
[..]
Ik heb meer de indruk dat Melissa wanhopig probeert een droplul op te voeden. Meid zoek alsjeblieft een normaal persoon die je gewoon leuk behandelt? Dit is niets en dit wordt niets....
AG
Succes ermeequote:Op woensdag 14 maart 2007 00:28 schreef melissaatje007 het volgende:
Ik heb "de droplul" een *duidelijke* brief geschreven waarin ik aangeef hoeveel moeite ik met zijn gedrag heb.
Waarin ik ook aangeef dat ik dit niet meer pik en dat ie zichzelf maar een schop onder zijn reet moet geven als hij nog verder met mij wil.
ik hoop dat je succes boekt en dat het gaat werken!!quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:28 schreef melissaatje007 het volgende:
[..]
[..]
Ik heb "de droplul" een *duidelijke* brief geschreven waarin ik aangeef hoeveel moeite ik met zijn gedrag heb.
Waarin ik ook aangeef dat ik dit niet meer pik en dat ie zichzelf maar een schop onder zijn reet moet geven als hij nog verder met mij wil.
In deze situatie is de heft zelf in handen nemen onmogelijk !quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:44 schreef AyGuey het volgende:
[..]
Succes ermeeIk hoop echt dat het werkt. Het spijt me trouwens als ik te bot was (hoewel ik uit je verhaal niet het idee heb dat mijn benaming onterecht is... maar dat zal later wel blijken). Wat ik minder vind is dat je de bal bij hem legt. HIJ heeft zo weer het heft in handen, HIJ kan besluiten of hij verder wil of niet... Ik zou wellicht proberen het heft in eigen handen te houden hoewel dat makkelijker gezegd is dan gedaan.
AG
Ze kan DL vertellen dat hij de boom in kan en verder niets meer met hem wil. Dan heeft ZIJ het heft weer in handen. Mocht DL dan toch doorwillen dan moet hij Melissa overtuigen hem terug te nemen. Daar mag hij dan echt heel erg zijn best voor gaan doen want op ieder moment kan Melissa weer zeggen dat ie op mag zouten.quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:57 schreef Lakai het volgende:
[..]
In deze situatie is de heft zelf in handen nemen onmogelijk !
Melissa wil graag zat verder (nu wellicht niet meer)
maar het ligt nu puur aan die "droplul"
en ook van mij kant excuses als het wat bot overkwam
doet hij dat....dan heeft hij zijn zin.... en is Melissa blijquote:Op donderdag 15 maart 2007 02:18 schreef AyGuey het volgende:
[..]
. Mocht DL dan toch doorwillen dan moet hij Melissa overtuigen hem terug te nemen.
Had ie dat nog nooit eerder gezegd?? of alleen nadat ie het had uitgemaaktquote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:05 schreef AntiSh0x het volgende:
Hij mist spontaniteit van mijn kant. Dat klopt ergens wel, ik ben wat verlegen. Hij wil me niet veranderen.
Alleen toen hij t uitmaakte. Misschien draait hij wel om de hete brei heen. Hij ziet heus wel dat ik zo ben. Nu stoort het hem opeens. Vragen, vragen. Word er niet goed van.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:14 schreef Lakai het volgende:
[..]
Had ie dat nog nooit eerder gezegd?? of alleen nadat ie het had uitgemaakt
initiatief nemen; die jongen weet ook niet waar die aan toe is. Zorgt alleen maar voor frustraties dit soort reacties.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:57 schreef sefer het volgende:
Godver, dit begint op een drakenspel te lijken. Nachtelijke telefoontjes van een anoniem nummer maar het is in elke betekenis te laat en toch hoop ik stiekem dat hij me smst.
als je vrienden wil blijven moet je dat leren accepteren.quote:Op zondag 18 maart 2007 09:35 schreef Rejected het volgende:
Oh my god, ze heeft net toegegeven verliefd op iemand anders te zijn.
This is the part when you feel like dying.
Dit komt mij zeer bekend voor. Gister weer een ruzie gehad met mijn vriend, waar ik van alles naar mijn hoofd geslingerd heb gekregen. Om twee uur later weer een sorry te horen.quote:Op zondag 11 maart 2007 12:28 schreef melissaatje007 het volgende:
[..]
Het idee dat ik ermee kan stoppen geeft me rust. Dat ik dit niet meer hoef mee te maken als ik er nu een punt achter zet.
Maar tegelijkertijd ook het knagende gevoel dat het zo leuk kan zijn en dat ik dat niet weg wil gooien...
En dan zie ik weer zo'n leuke foto van ons samen op de computer en dan breek ik helemaal...![]()
Nou heeft hij vannacht gesmst, maar ik voel me er apathischer bij dan ik had verwacht. Och, eigenlijk gaat het me ook enkel om de aandacht.quote:Op zondag 18 maart 2007 01:41 schreef flappiewappie het volgende:
[..]
initiatief nemen; die jongen weet ook niet waar die aan toe is. Zorgt alleen maar voor frustraties dit soort reacties.
Das tenminste eerlijke reactie, zou mijn ex wat van geleerd kunnen hebbenquote:Op zondag 18 maart 2007 11:20 schreef sefer het volgende:
[..]
Nou heeft hij vannacht gesmst, maar ik voel me er apathischer bij dan ik had verwacht. Och, eigenlijk gaat het me ook enkel om de aandacht.
Volgens mij is het helemaal niet makkelijk voor jou e heb je het er behoorlijk moeilijk mee. Waarom rij je langs zijn huis om half 5 s'nachts en hou je dan vol dat hij het makkelijk maakt?quote:Op zondag 18 maart 2007 11:38 schreef Spekkiemonster het volgende:
hij zou bellen gistrenavond, wacht nogg steeds .... toen ik om half 5 vanacht naar zijn huis reed, was hij er niet!!! wat een viezerik en wat fijn dat hij het me zo makkelijk maakt hem los te laten ...
Ik heb een beetje heel erg hetzelfde......het gevoel alsof het altijd ergens nog wel goed gaat komen ofzo.....quote:Op zondag 18 maart 2007 01:45 schreef paladin het volgende:
Hmm, ik ben onderhand een dikke 3 maanden verder. Het echte verdriet zit er niet meer, enkel soms nog een moment van "Damn, ik mis d'r wel." en "Ik voel me alleen.".
Toch heb ik nog steeds het idee dat ik d'r wel terug zou willen, als onze situaties anders zijn en we misschien ooit eerlijk een relatie met elkaar aan zouden kunnen gaan. Géén idee of ze daar open voor staat en niet iets waarvoor ik mezelf nu helemaal ga inbinden, maar over anderhalf, twee, wie weet hoeveel jaren ga ik haar toch weer eens opzoeken en gewoon kijken of het nu wel zou lukken. De liefde is er wel, nog nooit zoveel van iemand gehouden of door iemand geliefd geweest en daarvan blijft altijd een deel zitten.
Naja, nu eerst lekker eigen dingen doen, rustig wat afstand nemen en dan later eens zien of ik me nog zo voel. En ondertussen gewoon rondkijken, lolmaken en openstaan voor andere meiden.
Wat verwacht je eigenlijk van hem als je hem ziet? Wat zal er gebeuren?quote:Op zondag 18 maart 2007 11:38 schreef Spekkiemonster het volgende:
hij zou bellen gistrenavond, wacht nogg steeds .... toen ik om half 5 vanacht naar zijn huis reed, was hij er niet!!! wat een viezerik en wat fijn dat hij het me zo makkelijk maakt hem los te laten ...
Is het dan niet beter om hem uit je MSN lijst te gooien O.o;quote:Op zondag 18 maart 2007 12:59 schreef adicktit het volgende:
ik wordt gek... ik kijk constant naar me telefoon... als hij online is hoop ik dat hij iets tegen me zegt!!!
En al hij nix zegt of doet heb ik zooo de neiging om iets tegen hem te zeggen... but I won't, i'm trying!!!
het lijkt wel alsof ik aan het afkicken ben; het is so fucking moeilijk om weer te leren wat ik leuk vond om te doen in mijn eentje.
I'm used to him; I'm addicted!
als je er ook zoveel moeite voor moet doen is het ook al verkeerd....die dingen meoten komen aanwaaien....quote:Op zondag 18 maart 2007 13:15 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
heb er gewoon geen trek meer in, in een relatie veel moeite erin gestoken voor wat eigelijk? voor niks
true maar ja, heb altijd het idee gehad dat je wel iets moet doen om je relatie op peil te houden maar ja, kennelijk was die gedachte verkeerdquote:Op zondag 18 maart 2007 13:23 schreef Lakai het volgende:
[..]
als je er ook zoveel moeite voor moet doen is het ook al verkeerd....die dingen meoten komen aanwaaien....
je kan hooguit ervoor zorgen dat ze net iets meer komen aanwaaien
check me fobo maar voor wat filmpjes ofzoquote:
Hij belt zelf elke avond of ik alsjeblieft kom en vervolgens of ik wil blijven slapen. Als je het een beetje gelezen hebt hier begrijp je dat ik me moeilijk los kan maken van iemand van wie ik zielsveel hou en zichzelf steeds in de slachtofferrol gooit. Was hij maar duidelijk en stootte hij me maar af maar hij blijft trekken en dat maakt het zo zwaar en ik trap er steeds weer in (snappie??)quote:Op zondag 18 maart 2007 13:04 schreef adicktit het volgende:
[..]
Wat verwacht je eigenlijk van hem als je hem ziet? Wat zal er gebeuren?
Als ik jou zo hoor, dan denk ik dat je het contact opzoekt, en hij rejected je over and over again... Dat maakt het gevoel dat je nu hebt alleen maar erger....
Laat hem ff barsten.. take control.. Laat hem ff voelen hoe het is dat jij zonder hem kan! En het is uit, maar jij mag lekker zelf bepalen hoe je ermee om wilt gaan... Dus bepaald voor jezelf wat je nodig hebt, hoeft hij je niet bij te helpen, anders was hij wel bij je gebleven.![]()
Ik heb het er ook moeilijk mee, en hou me soms groot. Soms gaat het ook gewoon wat beter en voel ik me sterkter.quote:Op zondag 18 maart 2007 12:49 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
Volgens mij is het helemaal niet makkelijk voor jou e heb je het er behoorlijk moeilijk mee. Waarom rij je langs zijn huis om half 5 s'nachts en hou je dan vol dat hij het makkelijk maakt?
Ja, ik bergijp je... lijkt me ook moeilijk... als mijn ex ook zo vaak zou bellen zou ik alleen maar opnemen, want het is de hoop... de hoop blijft gewoon. Maar als hij contact opzoekt , (en dat betekent voor jou een keline bevestiging dat hij je misschien toch zou willen) weet je toch eingenlijk dat er niets van komt... Dus probeer gewoon "nee" te zeggen... blokeer zijn telefoonnummer of neem gewoon niet op....quote:Op zondag 18 maart 2007 20:18 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
Hij belt zelf elke avond of ik alsjeblieft kom en vervolgens of ik wil blijven slapen. Als je het een beetje gelezen hebt hier begrijp je dat ik me moeilijk los kan maken van iemand van wie ik zielsveel hou en zichzelf steeds in de slachtofferrol gooit. Was hij maar duidelijk en stootte hij me maar af maar hij blijft trekken en dat maakt het zo zwaar en ik trap er steeds weer in (snappie??)
Nou ja, dan weet je in ieder geval waarom die LAT relatiequote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:39 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
wat heeft har nationaliteit emee te maken....![]()
ja kut is dat he, ik heb het ook uitgemaakt ondanks dat ik nog op een bepaalde manier van dr hou...quote:Op zondag 18 maart 2007 22:28 schreef Grimm het volgende:
Ik heb het vanavond uit gemaakt met mijn vriendin, van 20 maanden
Wij hadden een LAT-relatie, want ze was engels.
D'r zijn wat dingetjes voor gevallen waarbij mijn gevoel steeds minder werd, en neem dan de afstand en de tijd dat je mekaar ziet en dan onstaat d'r een soort bom, omdat je niet veel dingen uitpraat.
Ik wilde me zelf en haar ook niet meer voor de gek houden, maar ik wilde haar ook niet onnodig kwetsen.
Dus het werd een enorm zwaar gesprek.
Bleeeeergh ik zal je wel zeggen dit was de moeilijkste beslissing in mijn leven, en dat voor je eigen "gelukkigheid"
Je moet leren alleen zijn das zo verrot, heb het nu ook, mn weekende moet je gaan plannen, als je savonds alleen bent is het echt irritant alleen life sucks soms johquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:27 schreef Dannie_Dorka het volgende:
Sinds dit weekend is het na bijna 4 jaar uit.We waren uit elkaar gegroeid en we zagen elkaar ook veels te weing.Het is toch raar,normaal als ik de trein terug naar Rotterdam nam keek er enorm naar uit om haar weer te zien.Nu kom ik thuis en dan is er niemand.Net zoals er nu niemand naast me ligt als ik s'ochtends wakker word.Ik zal er echt aan moeten wennen....
idd........das dan echt wennen....quote:als je savonds alleen bent is het echt irritant alleen life sucks soms joh
Jonge meisjes willen hun vrijheid. Girls Just Wanna Have Fun. En dat doen ze dan ook.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:48 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Pff....het is allemaal zo tegenstrijdig. Je wilt zo'n meisje tussen haar kop krijgen dat ik de beste ben voor haar. Dat zij ze vorige week ook na 4 maanden radiostilte (zij belde mij). Ze mist me blablbal het was uit met die andere jongen, had ze alleen mee gezoend. Maar na één week zijn de rollen weer omgedraaid, moet ik weer voor haar krupen, terwijl zij mijn verrouwen terug zou winnen.
En allemaal toevaligheden. Mij niet bellen/ telefoon op/ bij een kennis slapen/ vanavond gaat zze naar de bios met haar 'vader' en dan belt ze me morgenmiddag wel.
Begrijp het niet.........het kan allemaal wel, maar het kan ook allemaal niet.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:11 schreef Lakai het volgende:
Hmmm
ik had mijn ex uit mijn lijst gegooid....(en ffkes helemaal niet meer naar om gekeken) dus ik blij
dus nou weet ik wat me verder te doen staat
maar nu zag ik achter haar naam staan iets in de trend van <3 (persoon)
ik ging echt kapot!!![]()
ik kreeg het echt benauwd, en ik dacht echt NOOOOOOOOOOOO![]()
maar later bleek dat dat het achterschrift was van iemand anders...en dat dat toevallig daar kwam te staan (foutje van msn ofzo, heel vaag)
Ik vind het allemaal nog steeds ook maar kut dat het ineens zo 0,0 contact is of whatever....
niet teveel aan denken triplebee, jouw beurt komt ook nog wel. degenen die knuffelend op dat terrasje zaten zullen ooit ook wel een keer gedumpt zijn of nog gedumpt worden in de toekomst.quote:Op zondag 25 maart 2007 23:39 schreef TripleBee het volgende:
Bah, zo'n dag als vandaag is toch wel weer even minder nu ik weer alleen ben. Ik was in de stad en zag veel te veel gezellig keuvelende stelletjes op de terasjes zitten.....![]()
True, true. Het zal voor het grootste gedeelte komen doordat dit de 1e lente in 9 jaar is dat ik weer alleen ben. Toch weer even wennen..quote:Op zondag 25 maart 2007 23:59 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
niet teveel aan denken triplebee, jouw beurt komt ook nog wel. degenen die knuffelend op dat terrasje zaten zullen ooit ook wel een keer gedumpt zijn of nog gedumpt worden in de toekomst.
als jij weer knuffelend daar zit zullen hun datzelfde weer over jou denken als ze jou daar zien zitten.
quote:Op maandag 26 maart 2007 21:14 schreef sh4dow het volgende:
Ook net al gepost in het HVJJ topic:
DAMN! Het is vanavond uit gegaan met mijn vriendin, ze belde me op om te zeggen dat ze ermee wilde stoppen. Zonder reden, zonder verder iets te zeggen. Voel me echt beroerd nu.
dat zegt ze ook expliciet???quote:maar ze wil me nooit meer spreken of zien.
het lijkt sterk alsof ze boos is over iets, is er iets in de afgelopen maanden gebeurd wat haar kwaad heeft gemaakt?quote:Op maandag 26 maart 2007 22:18 schreef sh4dow het volgende:
Nee er is geen ruzie geweest. Ze smste me letterlijk terug: "Hierbij verbreek ik het contact, ik hoef je NOOIT MEER TE ZIEN EN TE SPREKEN". Whehe..
Wij hadden ook nog allerlei plannen enz, ik zou daar wel graag nog eens over praten. Maar eigenlijk voel ik me aan de andere kant nu ook wel opgelucht. Heel raar..
Of heeft ze van iemand een wild verhaal gehoord, of dat nu waar is of niet?quote:Op maandag 26 maart 2007 22:38 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
het lijkt sterk alsof ze boos is over iets, is er iets in de afgelopen maanden gebeurd wat haar kwaad heeft gemaakt?
Had ik ook! ik had 20 maanden een vriendin, en nu een week verder ben ik de hele dag gewoon vrolijkquote:Op maandag 26 maart 2007 22:18 schreef sh4dow het volgende:
Wij hadden ook nog allerlei plannen enz, ik zou daar wel graag nog eens over praten. Maar eigenlijk voel ik me aan de andere kant nu ook wel opgelucht. Heel raar..
Tjsa..maar als ze het ineens zo uit maakt, dan zat d'r wel iets gigantisch mis lijkt me zo.quote:Op maandag 26 maart 2007 23:24 schreef sh4dow het volgende:
Ja ik weet niet, het voelt ook wel opgelucht aan de ene kant. Maar die leegte he.. Al die kleine dingetjes die ik ga missen.
Mieter je ze weg, zolang ze maar uit zicht zijn hehequote:Op maandag 26 maart 2007 23:30 schreef sh4dow het volgende:
Ik weet niet of ik die spulletjes wel wil bewaren. Ik heb wel alle foto's en dingetjes op mijn computer al verwijderd.
Komt later wel, onder de douche ofzo, op zo'n denk momentquote:Op maandag 26 maart 2007 23:42 schreef sh4dow het volgende:
Dat ga ik morgen als eerste doen. Is het raar dat ik er nog geen traan om gelaten heb? Ik denk dat dat nog komt.
of iets waarbij je alleen maar aan haar kan denken... zoiets heel typisch...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:15 schreef Grimm het volgende:
[..]
Komt later wel, onder de douche ofzo, op zo'n denk moment
Die ga je in de loop der tijd allemaal vervangen met andere leuke dingenquote:Op maandag 26 maart 2007 23:24 schreef sh4dow het volgende:
Ja ik weet niet, het voelt ook wel opgelucht aan de ene kant. Maar die leegte he.. Al die kleine dingetjes die ik ga missen.
Nee, het heeft geen zin. We gaan ook niet verder, maar het negeren kon mijn ex-niet aan. Dus toen wou ik opzich wel weer beetje contact enzo, maar ze is zooooo veranderd, heel moeilijk om te zien.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:26 schreef Spekkiemonster het volgende:
denk je dat dat nog zin heeft flappe-wappie, is dat geen uitstel van executie?
je hebt gevoelens en gevoelens ...
niet doen, over is overquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:19 schreef sh4dow het volgende:
Hmm.. een beetje vluchtig contact gehad.. ze wil nog een keer met me praten. Is dat verstandig? Nu ik weer contact heb begin ik me weer meer klote te voelen.
Ik ben toch echt benieuwd wat er gebeurd is dat ze ineenkeer zoiets stuurt.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:19 schreef sh4dow het volgende:
Hmm.. een beetje vluchtig contact gehad.. ze wil nog een keer met me praten. Is dat verstandig? Nu ik weer contact heb begin ik me weer meer klote te voelen.
Nee ik ben niet vreemdgegaan. Maar ik spreek haar nu liever niet meer.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:23 schreef stribe het volgende:
Ik ben toch echt benieuwd wat er gebeurd is dat ze ineenkeer zoiets stuurt.
Ben je 'n keer vreemdgegaan ofzo??
Volgens mij zijn er dingen die je ons niet verteldquote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:24 schreef sh4dow het volgende:
[..]
Nee ik ben niet vreemdgegaan. Maar ik spreek haar nu liever niet meer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |