abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45693126
Vorig deel:
De kunst van het loslaten van een ex #46

Que?
Relatie over? Kon ze d'r benen niet bij elkaar houden? Ging hij vreemd? Was het gevoel weg? Ging het niet meer? Stort hier je hart uit.

En nu?
Schrijf het van je af. Praat erover met vrienden. Dat helpt. Verder kunnen de volgende linkjes verlichting bieden.
http://www.liefdescursus.nl/tranendal/
http://www.ldvd.nl/
http://www.liefdesverdriet.nu/
Liefdesverdriet (Bol.com)
Hoe lijm ik mijn gebroken hart? (Bol.com)
Red je relatie! (Bol.com)

Stort je hart uit, niet slowchatten.
pi_45693622
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 23:23 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

ik vind dat wij als mannen massaal de straat op moeten gaan om tegen dit onrecht te strijden. dit is geen democratie, onze rechten als man worden van ons afgenomen. tuurlijk zijn er ook slechte mannen, maar er zijn ook slechte vrouwen en goede mannen! de wet beschermt zo de vrouwen teveel waardoor er onrechtvaardige situaties ontstaan.

dit gaat nog een keer gigantisch mis. massaal zullen mannen (en ook vrouwen die achter deze gedupeerde mannen staan) de straat opgaan om tegen dit onrecht te strijden.

iig sterkte! ik hoop dat je snel je kinderen in je armen mag sluiten.
En de machtspositie waar mijn ex in zit, gebruikt ze volledig tegen me. Als ik maar iets te dicht in de buurt kom van haar en mijn kinderen, schakelt ze direct de politie in. Ik heb 2x keer op het politieburo moeten komen van aangifte van stalken, bedreigingen en ga zo maar door. Het enige wat ik wil is omgang met de kinderen in goed overleg, maar ze ziet alle pogingen die ik onderneem als een bedreiging.

Daarnaast word ze ook ontzettend beinvloed door een koppel waar ze vaak is, en een grote kinderwens hebben wat maar niet wil lukken. Ze gebruiken dus mijn kinderen nu als vervanging van wat zij (nog) niet hebben. Mijn ex vind alles best zolang ze maar in de watten gelegd word.

Dat ik haar terugwil en nog van haar hou is waarschijnlijk dat ik maar moeilijk kan beseffen dat mijn grote droom aan duingen ligt. Ik ben 3 maanden lang uitgegaan van het goede uit haar, maar langzaam maar zeker begin ik nu echt te beseffen hoever ik verwijderd ben van mijn droom. Ik kan ook maar niet tot haar doordringen dat ik louter goede bedoelingen heb.

Misschien ben ik wel te ver gegaan in iets vast te houden wat er al lange tijd niet meer was.
pi_45694022
Daar hou je je nu nog aan vast eliminator .....!
Wat er was, dat is niet meer ....! ....helaas.....
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
pi_45696400
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 13:38 schreef Spekkiemonster het volgende:
Daar hou je je nu nog aan vast eliminator .....!
Wat er was, dat is niet meer ....! ....helaas.....
Tja...

5 invloedrijke personen in haar leven zijn tegen mij, al 3 maanden negeert ze me, is verliefd op een ander, houd de kinderen van me weg, heeft me aangegeven bij de polite, heeft een advocate in handen...

Kan de hoop onderhand wel opgeven ja.
pi_45696932
Niet helemaal ..... Hoop op een goed kontakt met je kinderen en probeer daarin de beste weg te vinden. Ga praten met instanties en probeer zo veel mogelijk info te vinden over hoe je het kontakt met je kinderen wél kan krijgen.

Als vader sta je in je onrecht, je kan geen kant op. Dat is knap waardeloos. Moeders die kinderen hun vader weerhouden zijn helemaal waardeloos, maar helaas heb jij er mee te maken. Dat je zo iemand nog terug zou willen ..... ??

Vecht voor je kids, maar laat daarbij je ex zo veel mogelijk met rust (anders stapt ze zo weer naar justitie).

owja....en veel sterkte!
  vrijdag 26 januari 2007 @ 16:01:41 #6
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_45698774
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 13:26 schreef Eliminator20 het volgende:

[..]

En de machtspositie waar mijn ex in zit, gebruikt ze volledig tegen me. Als ik maar iets te dicht in de buurt kom van haar en mijn kinderen, schakelt ze direct de politie in. Ik heb 2x keer op het politieburo moeten komen van aangifte van stalken, bedreigingen en ga zo maar door. Het enige wat ik wil is omgang met de kinderen in goed overleg, maar ze ziet alle pogingen die ik onderneem als een bedreiging.

Daarnaast word ze ook ontzettend beinvloed door een koppel waar ze vaak is, en een grote kinderwens hebben wat maar niet wil lukken. Ze gebruiken dus mijn kinderen nu als vervanging van wat zij (nog) niet hebben. Mijn ex vind alles best zolang ze maar in de watten gelegd word.

Dat ik haar terugwil en nog van haar hou is waarschijnlijk dat ik maar moeilijk kan beseffen dat mijn grote droom aan duingen ligt. Ik ben 3 maanden lang uitgegaan van het goede uit haar, maar langzaam maar zeker begin ik nu echt te beseffen hoever ik verwijderd ben van mijn droom. Ik kan ook maar niet tot haar doordringen dat ik louter goede bedoelingen heb.

Misschien ben ik wel te ver gegaan in iets vast te houden wat er al lange tijd niet meer was.
sorry dat ik het zeg, maar ik vind je ex heel erg schofterig en meedogenloos (dit is nog zacht uitgedrukt) en een byzondere egoist. ik had ook 5 jaar lang een relaTie, daarna ruilde ze me in voor een ander. ze werd ook behoorlijk gestookt door haar moeder een oma en een tante + een vriendin die erg tegen mij waren. nadat ik door haar gedumpt was heb ik haar laten gaan eht enigste wat ik tegen haar zei was: "jij komt jezelf nog wel tegen....". Na een half jaar nam ze weer contact met me op en ik zei; "laat dit de laatste keer zijn dat je me belt, voor mij ben je dood...".
Gelukkig had ik geen kinderen, als ik zie waartoe sommige vrouwen toe in staat zijn zoals bij jou....dat ze zo haar machtspositie misbruikt...wat een *&%$@#
Kijk jij ging nog van het goede van haar uit, kennelijk heeft ze dat goede dus bitter weinig of gedaan alsof ze dat had, anders flikte ze je dit niet. Dat je in het goede van haar uitgaat laat alleen maar zien dat je zelf goed bent ipv haar.
iig er moeten gewoon massale optochten georganiseerd worden, overnachten in den haag en de volgende dag weer protesteren, dit onrecht moet uit de wereld.deze belachelijke wet moet herzien worden!!
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_45721253
Gisteren bijna compleet uit de hand gelopen. Ik werd bedreigd door haar beste vriend en haar nieuwe vriendjes en kwamen bij mij voor de deur langs. Ondertussen kreeg ik een eindeloos aantal sms'jes van ze dat ze lekker zat te zoenen met haar nieuwe vriendje en dat die beste vriend wel even de nieuwe vader zal zijn voor mijn kinderen. Ondertussen had ik al de politie gebeld, en die had ze op heterdaad betrapt voor openlijke bedreigingen. Zover gaat mijn ex dus nu ook. Het verheerlijken dat de vader van haar kindjes in elkaar gemept gaat worden door haar nieuwe homies. Politie vroeg mij of ik aangifte ging doen zodat ze direct meegenomen konden worden, maar dat had ik geweigerd omdat ik de boel niet verder wil laten escaleren, dus het is met een sisser afgelopen.

Dat ze niet meer van me houd, ok, maar dat ze geen eens moeite wil doen omwille van de kinderen weigerd met mij te praten en de onrust verder wil vergroten is inderdaad meedogenloos en enorm schofterig. Dankzij dit staan mijn vriendengroep en haar vriendengroep lijnrecht tegenover elkaar, en is het wachtten op een nieuwe escalatie. Mijn vrienden, familie en kennisen zijn het namelijk ook zat dat ik zo misbruikt word door haar. Ze zien me mentaal enorm afglijden.

Ze heeft het in haar macht om een het eens en voor altijd te sussen, maar nog steeds weigerd ze iedere contact. Ze is waarschijnlijk een goede verzorger voor de kinderen, maar een compleet waardeloze moeder. Ik houd mijn hart vast.

Ik begin me langzamerhand ook steeds beter te voelen dat ik van haar af ben. Met zo iemand wil je gewoon niks. Ik verdien beter. Ik heb me enorm in haar vergist, en snap ook eigenlijk niet van mezelf dat ik enige moeite heb ondernomen om haar terug te krijgen. Ik ga nu gewoon vechten voor mijn kinderen en daar houd het verder mee op.
  zaterdag 27 januari 2007 @ 12:03:43 #8
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_45721778
Hoe kun je een ex loslaten als hij zegt dat hij nog van je houdt en nog verliefd op je is? En als je dan langs gaat dat hij dan zegt: "Ik snap heel goed waarom ik verliefd op je ben geworden?"
Hoe laat je een ex los, die nog steeds heel veel gevoel bij je losmaakt, door dit soort uitspraken, terwijl hij degene is geweest die er een punt achter gezet heeft??

Hoe laat je een ex los, waarvan je denkt dat hij het emotioneel niet redt als je hem helemaal laat gaan?
Hoe laat je een ex los, als je die diep in je hart niet wilt laten gaan?
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
  zaterdag 27 januari 2007 @ 12:07:54 #9
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_45721884
Eliminator,
Heb je zelf al een advo in armen genomen? Ik denk als ik je verhaal zo lees, is er een kans dat jij voogdij over je kids kan krijgen?
Misschien een idee om dat eens aan te gaan kaarten, erg stabiel is ze namelijk niet en als je dat aan kan tonen...
Succes en sterkte
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
  zaterdag 27 januari 2007 @ 12:09:37 #10
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_45721942
Eliminator, zij zal haar lesje wel krijgen!

na een paar jaar (hopelijk eerder) wordt ze gedumpt door die "nieuwe vriend" en als je kind na een aantal jaar zijn hersens wat zal kunnen gebruiken zal dat kind haar ook als moeder dumpen. Een kind voelt onrechtvaardig gedrag goed aan.
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
pi_45724318
Dolfina, ik heb een advocaat in handen, en we zijn ermee bezig. 2 weken geleden bood ze me via haar advocaat een omgangregeling aan. Dat ik bij haar ouders thuis (ze woont nog thuis, en daar is alle ellende eigenlijk begonnen) 1x in de 2 weken, 2 uurtjes mijn kindjes mag vasthouden. Dat is omgerekend 52 uur per jaar! Ik zit per jaar 10x langer op de plee dan dat ik mijn kindjes dus zie. Ging er dus niet mee akkoord. Via mijn advocaat probeerde ik een weg te vinden om samen met haar en de advocaten een gesprek te organiseren. Daar ging mevrouw dus niet mee akkoord. Dus ik ben genoodzaakt zonder onderhandelingen een rechtzaak te beginnen. Ik wil haar nu ook niet meer spreken, want het blijkt dat er met haar gewoon niet valt te praten.

Wolf, zover wil ik niet laten komen. Kinderen hebben hun beide ouders nodig, punt. Alleen zoekt ze nu een vaderfiguur in andere mensen (haar ouders, vrienden) wat niet helemaal de bedoeling is. Maar ik mijn kinderen NOOIT tegen hun moeder opzetten (al verwacht ik dat zij dat wel zal doen)

mwoah... daar is ze eigenlijk al mee bezig.
  zaterdag 27 januari 2007 @ 13:57:47 #12
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_45724389
Dat je je zo kan vergissen in iemand zeg.
Thinking about thinking of you.
pi_45727550
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 13:57 schreef shifto het volgende:
Dat je je zo kan vergissen in iemand zeg.
Zoiets valt helaas niet te voorspellen. Ik ken haar nu 6 jaar ofzo, en kende haar voor de zwangerschap als een harstikke leuke, vrolijke, gezellige en begripvol persoon. Naarmate de zwangerschap voorderde begon ze steeds grimmiger tegen me te worden. Toen de kinderen er eenmaal waren werd ze een complete bitch zonder enige meededogen.

Daar zit je dan maar mooi mee. Kinderen krijgen met zo iemand. Ik had me een ander leven met de moeder van mijn kids voorgesteld (en gehoopt)

Dit valt ook helaas niet meer terug te draaien. Als ik dit van te voren wist...
  zaterdag 27 januari 2007 @ 16:37:33 #14
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_45728191
True.

Dat iemand zo kan veranderen zeg.
  zaterdag 27 januari 2007 @ 17:13:59 #15
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_45729169
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 16:11 schreef Eliminator20 het volgende:

[..]

Zoiets valt helaas niet te voorspellen. Ik ken haar nu 6 jaar ofzo, en kende haar voor de zwangerschap als een harstikke leuke, vrolijke, gezellige en begripvol persoon. Naarmate de zwangerschap voorderde begon ze steeds grimmiger tegen me te worden. Toen de kinderen er eenmaal waren werd ze een complete bitch zonder enige meededogen.

Daar zit je dan maar mooi mee. Kinderen krijgen met zo iemand. Ik had me een ander leven met de moeder van mijn kids voorgesteld (en gehoopt)

Dit valt ook helaas niet meer terug te draaien. Als ik dit van te voren wist...
kennelijk hecht ze niet zoveel waarde aan een gezin, waarvan de echte vader en de moeder de kinderen opvoeden. ik denk dat ze die gozer tijdens haar zwangerschap heeft leren kennen....tsja en dan egoistisch blijven doordenken, niet in de trant van "ik krijg een kind en dat is de vader van mijn kind...", maar van "tsja ik vind die gozer leuker dan hem, wat maakt het nou uit of ik een kind krijg die zal hij wel accepteren..."....niet even aan je partner (en zijn dromen en pijn) en je kinderen (en hun toekomst) denken, maar puur je eigen (verliefdheids)gevoelens volgen...

eigenlijk zouden sommige mensen voor ze aan kinderen beginnen aan een psychologische test onderwordpen moeten worden.
pi_45754624
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 17:13 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

kennelijk hecht ze niet zoveel waarde aan een gezin, waarvan de echte vader en de moeder de kinderen opvoeden. ik denk dat ze die gozer tijdens haar zwangerschap heeft leren kennen....tsja en dan egoistisch blijven doordenken, niet in de trant van "ik krijg een kind en dat is de vader van mijn kind...", maar van "tsja ik vind die gozer leuker dan hem, wat maakt het nou uit of ik een kind krijg die zal hij wel accepteren..."....niet even aan je partner (en zijn dromen en pijn) en je kinderen (en hun toekomst) denken, maar puur je eigen (verliefdheids)gevoelens volgen...

eigenlijk zouden sommige mensen voor ze aan kinderen beginnen aan een psychologische test onderwordpen moeten worden.
Dat met die gozer is 2 maanden later gekomen (denk ik). Puur een uitvlucht en/of mij nog een extra trap te geven. Ze liep al bij een maatscappelijke werkster tijdens haar zwangerschap. Maar ik wilde haar blijven steuen. En ze hecht inderdaad allerminst aan dat de échte moeder en vader de kinderen opvoeden. Hell, ze gaat ieder vrijdag en zaterdag gaat ze tegenwoordig uit en laat ze de kinderen bij haar ouders. Ik heb daar alleminst behoeft aan, kan ze de kinderen net zo goed bij mij zetten. Ik wil wél voor ze zorgen. Het zal wel haar jeugdige leeftijd zijn denk ik. Ze was nog lang niet klaar om kindjes te krijgen.

Daarnaast krijg ze ook verkeerd advies van de mensen waar ze mee omgaat. Als een vriend of vriendin in mijn situatie zal zitten, zal ik ze adviseren er alles aan te doen om bij elkaar te blijven of er voor te zorgen dat ze in het belang van het kind met elkaar blijven communiseren.
  zondag 28 januari 2007 @ 16:03:07 #17
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_45759525
quote:
Op zondag 28 januari 2007 13:38 schreef Eliminator20 het volgende:

[..]

Dat met die gozer is 2 maanden later gekomen (denk ik). Puur een uitvlucht en/of mij nog een extra trap te geven. Ze liep al bij een maatscappelijke werkster tijdens haar zwangerschap. Maar ik wilde haar blijven steuen. En ze hecht inderdaad allerminst aan dat de échte moeder en vader de kinderen opvoeden. Hell, ze gaat ieder vrijdag en zaterdag gaat ze tegenwoordig uit en laat ze de kinderen bij haar ouders. Ik heb daar alleminst behoeft aan, kan ze de kinderen net zo goed bij mij zetten. Ik wil wél voor ze zorgen. Het zal wel haar jeugdige leeftijd zijn denk ik. Ze was nog lang niet klaar om kindjes te krijgen.(1)
Daarnaast krijg ze ook verkeerd advies van de mensen waar ze mee omgaat. Als een vriend of vriendin in mijn situatie zal zitten, zal ik ze adviseren er alles aan te doen om bij elkaar te blijven of er voor te zorgen dat ze in het belang van het kind met elkaar blijven communiseren.(2)
(1) hoe oud is ze als ik vragen mag? persoonlijk denk ik als je weloverwogen een beslissing neemt om kinderen te krijgen moet je ook de volwassenheid kunnen tonen om ze op te voeden.

(2) kennelijk willen haar ouders dochterlief nog lekker bij hun thuis houden en gebruiken ze 1 of meerdere negatieve punten (die elk mens heeft) van jou als propaganda om haar bij jou weg te krijgen. wacht maar tot dochterlief verliefd wordt op een of andere criminele drugs-addict en zij hem als papa voor het kind wil .
pi_45763657
tussen mij en mijn ex gaat het ondertussen wat beter.
ik durf het nu eindelijk weer aan om haar wat te geven met valentijn en haar mee uiteten te nemen
life is like a present you never know what is in it
pi_45783863
quote:
Op zondag 28 januari 2007 16:03 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

(1) hoe oud is ze als ik vragen mag? persoonlijk denk ik als je weloverwogen een beslissing neemt om kinderen te krijgen moet je ook de volwassenheid kunnen tonen om ze op te voeden.

(2) kennelijk willen haar ouders dochterlief nog lekker bij hun thuis houden en gebruiken ze 1 of meerdere negatieve punten (die elk mens heeft) van jou als propaganda om haar bij jou weg te krijgen. wacht maar tot dochterlief verliefd wordt op een of andere criminele drugs-addict en zij hem als papa voor het kind wil .
Ze is 20 jaar. Dat verklaart waarschijnlijk ook een hoop. Dit weekend heb ik eens rustig nagedacht. Ben tot de conclusie gekomen dat ik er helemaal niet zo slecht voor sta als ik dacht. Ik ben 24 jaar, heb nog een hele leven voor me, heb 3 echte vrienden die zich door de jaren door hebben bewezen en een familie die me door dik en dun steunen. Woon sinds kort lekker op mezelf en begin me steeds beter en beter te voelen en te realizeren dat mijn voorgenomen droom om met haar een leven te beginnen onrealistisch is. Ben eerder blij dat het nu is gebeurd dan over 20 jaar. Ik heb nu nog volop kansen om mijn dromen met een (volwassen) vrouw te realizeren.

Zij zit vast aan de kinderen, heeft minder kans op een carriere, en zal gaan relatie aan kunnen geen zonder dat het perfect zou moeten zijn. En een perfecte relatie bestaat niet. Daarnaast, welke kerel van tussen de 20 en 30 heeft interesse om een (serieuse) relatie aan te gaan met een meisje van 20 met 2 kinderen van een ander. Ik in ieder geval niet. Die gozer waar ze nu schijnbaar wat mee heb is 19. En van horen zeggen heeft ie nog nooit eerder een relatie gehad. De mannen die zij de komende tijd zal tegenkomen zijn alleen mannen die over haar heen willen gaan, en daarmee uit.

Ik had haar en de kinderen alles willen geven wat hun hartje begeert, maar dat heeft zij nu verpest, niet ik. Relatie's gaan nou eenmaal met ups en downs, laat haar dat nou meer eerst leren!
  maandag 29 januari 2007 @ 11:16:42 #20
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_45784077
Mooizo, gewoon lekker hard laten vallen. Wel een beetje laf dat je haar de kinderen geeft en zowiets hebt van dan zit zij er maar mee. Jij zal er ook mee zitten, het zijn nog steeds jouw kinderen. Wat nou als mamma erachter komt dat die kinderen helemaal niet zo leuk zijn? en ze vervolgens bij jouw dumpt? Dan zit jij ermee te kijken, en eerlijk gezegd zie ik haar er wel voor aan (in hoeverre ik haar ken van dit topic dan).
pi_45786637
quote:
Op maandag 29 januari 2007 11:16 schreef shifto het volgende:
Mooizo, gewoon lekker hard laten vallen. Wel een beetje laf dat je haar de kinderen geeft en zowiets hebt van dan zit zij er maar mee. Jij zal er ook mee zitten, het zijn nog steeds jouw kinderen. Wat nou als mamma erachter komt dat die kinderen helemaal niet zo leuk zijn? en ze vervolgens bij jouw dumpt? Dan zit jij ermee te kijken, en eerlijk gezegd zie ik haar er wel voor aan (in hoeverre ik haar ken van dit topic dan).
Hoho! Mijn kinderen geef ik niet op!! NOOIT!!! Ik heb niets voor niets een advocaat in armen genomen. Ik ben samen met mijn advocaat keihard aan het werk om een omgangregeling af te dwingen. Deur blijft voor zowel mijn kinderen als mijn ex altijd open. Maar ik zal geen pogingen meer ondernemen om haar terug te krijgen.
  maandag 29 januari 2007 @ 12:49:44 #22
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_45786671
Mooi. Dat je de deur voor haar open houdt zegt een hoop over jouw als mens, echt zo een die "te goed is voor deze wereld". Ieder ander zou die kuthoer laten vallen als een beton blok in de diepste oceaan op aarde.
pi_45788986
quote:
Op maandag 29 januari 2007 12:49 schreef shifto het volgende:
Mooi. Dat je de deur voor haar open houdt zegt een hoop over jouw als mens, echt zo een die "te goed is voor deze wereld". Ieder ander zou die kuthoer laten vallen als een beton blok in de diepste oceaan op aarde.
Kijk, niemand is perfect, en ik heb ook mijn fouten gemaakt. Beschamende fouten zelfs. Maar kinderen weghouden van zijn of haar ouder is het aller-allerlaagste wat je kan doen. Dan verdien je inderdaad een blok beton.

Problemen zijn er om over te praten, niet dood te negeren totdat het erger word. Ik vrees echt dat mijn kinderen hierdoor de welbekende kind van de rekening zijn. Maar ze is 20, ze heeft volgens mij echt geen idee waar ze mee bezig, althans, op lange termijn.
pi_45792108
tpv
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_45792962
Waarom zit mijn ex nog altijd met ALLEEN MIJN BERICHTJES te kloten op hyves. Of wat veranderen, aanpassen of deleten. Of van bloemen rozen gaan maken. Gezellig gesprekje kunnen voeren in het weekend tot op zekere hoogte (ja circa 5 minuten, dan wordt de spanning te hoog), maar ho maar als het te dichtbij komt...
Always look on the bright side of life :-)
pi_45820710
Gisteravond een enorme moeilijke avond en nacht gehad. Voelde me al niet zo best op me werk en stortte volledig in toen ik eenmaal thuis kwam. Zo erg dat ik mijn afspraak moet cancellen van een vriend en vriendin die langs zouden komen. Ik was niet bepaald in de stemming om mijn nep grijns (die ik op me werk (met moeite) wel kan laten zien) weer naar voren te toveren. Ben om 8 uur mijn bed in gedoken en heb af en toe wat kunnen slapen, uiteraard wel gepaard met de nodige nachtmerries.

Eerst kon ik mijn gedachte nog wel eens ergens anders op focussen dan mijn kinderen, maar het wordt met de dag moeilijker en moeilijker. Ik denk nu echt 24/7 aan ze, en dat doet pijn. Helse pijn.

Ik ben nu in een positie beland dat ik er ALLES aan doe om mijn kinderen te zien. Al moet ik 1000 euro betalen voor 2 minuten.... Al moet ik de wereld rondfietsten, dan leen ik een fiets.... Helaas is iedere misstap die ik nu bega, de kans steeds kleiner dat ik mijn kinderen (snel) in mijn armen mag sluiten. En die is in de ogen van mijn ex pijlsnel gemaakt. Ik mag niks zeggen, ik mag niet bellen, ik vertrouw bijna niemand meer, ben compleet machteloos en overgelaten aan de goedwilligheid van mijn ex.

Het gaat nog minimaal 6 weken duren voordat de verzoekschrift bij de rechtbank word ingewilligd. Tot die tijd zal ik waarschijnlijk heeeel sterk in mijn schoenen moeten staan om ook niet mijn baan te verliezen. Het opstaan word namelijk ook steeds moeilijker.

Wat een mens moet doorstaan om zijn kinderen te mogen zien
  dinsdag 30 januari 2007 @ 16:08:16 #27
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_45826519
ik snap het niet ,..... een tijd geleden was het nog op het nieuws met die kinderen die naar Syrie werden ontvoerd...het hele land op zijn kop en in rep en roer!

dit is minstens even erg. je ex is net die Syrier! wat ik al zei, masaal protesteren op het malieveld tegen deze wet die (sommige) kwaadwillende vrouwen bevoordeeld!
pi_45830146
Ik vind het echt heel kut voor je eliminator! Ik wens je oprecht veel sterkte en hoop dat je de kracht hebt/houd wijs te zijn!! Ookal doet dat juist zoveel pijn....
pi_45833526
Spekkie, wolf, bedankt voor jullie steun! Ik denk dat ik beter voorlopig niet meer ga posten. Mijn ex snuffelt hier ook rond, en leest hoogstwaarschijnlijk mijn posts mee. Ben er bang voor dat ze dit ook weer tegen mij gaat gebruiken zoals zoveel dingen. Beter kan ik me op alle fronten koest houden en mijn verdriet en pijn offline wegschrijven.

Nogmaals, bedankt voor jullie steun en ik hoop dat ik binnenkort beter nieuws kan posten dat nu het geval is.
  dinsdag 30 januari 2007 @ 20:24:00 #30
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_45835671
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 19:34 schreef Eliminator20 het volgende:
Spekkie, wolf, bedankt voor jullie steun! Ik denk dat ik beter voorlopig niet meer ga posten. Mijn ex snuffelt hier ook rond, en leest hoogstwaarschijnlijk mijn posts mee. Ben er bang voor dat ze dit ook weer tegen mij gaat gebruiken zoals zoveel dingen. Beter kan ik me op alle fronten koest houden en mijn verdriet en pijn offline wegschrijven.

Nogmaals, bedankt voor jullie steun en ik hoop dat ik binnenkort beter nieuws kan posten dat nu het geval is.
wat jij doet is toch niet illegaal??

wat zij doet is illegaal en wreed, eerst de kinderen confesqueren en nu ook 1 van je weinige uitlaatkleppen van je laten afnemen??

laat haar toch niet zo je leven bepalen! niet buigen voor onrechtvaardigheid als we dat allemaal deden leefden we echt in een kutwereld!
pi_45972069
Maar even een korte updatje

Ben haar vrijdag 2x tegengekomen. Eerst in de supermarkt waar ze werkt, en daarna in een café bij mij in het dorp. In het café was ze samen met haar nieuwe vriendje. Bijna direct werd ik aangesproken door 2 vriendjes van haar die me voor van alles uitmaakte. Ken ze niet eens, en hun mij ook niet, blijkbaar heeft mijn ex mij compleet zwart gemaakt, maar goed dat maakt niet uit. Ik heb mezelf beloofd me vanaf nu netjes te houden. Ik ga nergens meer op in. Ik blijf ook de positieve kanten van dit gedoe bekijken. Ik heb nu alle tijd (en rust) om mezelf weer te vinden. Ik ben in ieder geval op de juiste weg. Ik heb de afgelopen week me niet meer verlaagd om haar te proberen te spreken of op een ander manier te benaderen, en daar ben ik trots op. Wat dat betreft maakt het me niet uit of het nu zin had gehad haar weer proberen te benaderen (en dat vermoed ik niet). Ik heb eindelijk iets waar ik trots op kan zijn, en dat is in lange tijd niet het geval geweest. Dit was me overigens niet gelukt zonder het geduld van al mijn echte vrienden en familie die me door dik en dun steunen. Ook de hulp van mijn maatschappelijke werkster bied uitkomst. Ben trots dat ik na zoveel jaren van ellende waarbij ik steeds hulp zocht bij mensen die mijn problemen (uiteindelijk) tegen mij zijn gaan gebruiken, eindelijk de stap heb kunnen zetten om professional hulp te vragen. Niet zozeer om de problemen waar ik nu mee te maken heb, maar ook de problemen die ik het verleden heb gehad en het niet heb kunnen verwerken zodat ik 2 persoonlijkheden heb gecreerd. De 1 een goedaardig en liefhebbende man waarop iedereen kan bouwen en de ander een kerel die leeft in angst om fouten te maken en die ze dan ook in totale emotionele toestand (als het even tegenzit) maakt waardoor hij de mensen waar hij van houdt, kwijtraakt. Het maakt dan niet uit of ik credits heb opgebouwd uit de eerst, het laatste blijft bij de mens hangen.

Update werd even wat langer dat gedacht. Doet me goed om het lekker om het ff van me af te schrijven.
pi_46315753
Sorry dat ik er even tussendoor kom.... ook mijn relatie is over na een voor mij lange tijd. 1,5 jaar wat gehad en nu is het dan ook over. We weten allebei niet wat het is, maar op 1 of andere manier werkt het niet?

voordat ze met mij ging wilde ze eerst niet, Ik vroeg me toen mezelf de vraag: waarom niet met mij? Nu na anderhalf jaar relatie, heb ik nog niet het antwoord.

Zaterdag was het over. Na 2 uur gepraat te hebben hebben we elkaar verteld dat we nog erg verliefd op elkaar zijn, veel van elkaar houden maar toch.....Het is beter om te stoppen?

Kan dit?? Zo bij elkaar passen? Veel plezier met elkaar hebben? en toch op een gegeven moment voelen dat het niet werkt/gaat?

Op dit moment zou ik meteen weer teruggaan naar die tijd.. Je kan beter met keiharde ruzie elkaar verlaten, dan op deze manier, dat het zoveel pjin doet....Kan dit? Dit is toch gewoon raar.....
"..what a man can do, and what a man can't do.."
pi_46326879
alvave.. ok met keiharde ruze doet het veel pijn.
sterke in elk geval
  donderdag 15 februari 2007 @ 13:34:02 #34
167723 sanni
Acima de seu
pi_46329553
Herkenbaar voor iedereen de topic-header aangezien iedereen het weleens heeft
meegemaakt. Grappige is wel dat je dan zonder er erg in te hebben veelal nieuwe
vriendinnen neemt die erg op haar lijken, tenminste dat was bij mij zo.
pi_46348701
Pff sterkte en succes Eliminator20, lijkt me een kut situatie om in te zitten.
pi_46348717
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 13:34 schreef sanni het volgende:
Herkenbaar voor iedereen de topic-header aangezien iedereen het weleens heeft
meegemaakt. Grappige is wel dat je dan zonder er erg in te hebben veelal nieuwe
vriendinnen neemt die erg op haar lijken, tenminste dat was bij mij zo.
bij mij absoluut niet..
pi_46390590
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 22:27 schreef Beroepsgokker het volgende:
Pff sterkte en succes Eliminator20, lijkt me een kut situatie om in te zitten.
Heb nu gelukkig een datum wanneer dit voor de rechter komt. Heb heel veel nagedacht, en weet nog steeds niet hoe ze het in haar hoofd haalt om de kinderen bij me weg te houden. Ik heb 2 jaar lang twijfels over haar gehad, en dat is helemaal uitgekomen. Beter dat ik er nu ben achter gekomen dat over een paar jaar. Ben nog jong, ben gek op mijn kinderen, en heb nog een hele leven voor me, samen mét mijn kinderen!

Woon lekker op mezelf, Heb hulp gezocht om hier overheen te komen, heb mijn zelfvetrouwen weer terug en mijn sociale leven weer helemaal opgepakt. Wat dat betreft ben ik er sterker uitgekomen dan dat ik zelf had verwacht. Ben ook helemaal over mijn ex heen. Als je niet voor je gezin kiest, kinderen weghoudt van hun vader, vrij snel een nieuwe relatie begint, continu uitgaat, buitenstaanders aanwijst als vervanged vader en de kinderen achterlaat bij opa & oma, dan heb je de plank volledig misgeslagen en ben je niet serieus bezig met het opvoeden van 2 kleine kinderen. Heb ook meer medelijden met mijn kinderen dan met mezelf. Ze worden een deel van hun opvoeding compleet ontnomen.

Ben er nu achter dat bij haar de intelligentie ontbreek om in te zien dat ze fout bezig is. Heb me hier ook bij neergelegd dat ze dat waarschijnlijk ook nooit zal inzien.

Uiteindelijk ben ik niet diegene die hulp moet zoeken, maar zij.

[ Bericht 1% gewijzigd door Eliminator20 op 17-02-2007 03:40:01 ]
  zaterdag 17 februari 2007 @ 17:49:51 #38
166341 AyGuey
kloon van Casey
pi_46403437
Ik wil je heel veel sterkte wensen, Eliminator. Je gaat ben ik bang nog een heel erg moeilijke tijd tegemoed. Die ex van jou; ja dat is nu eenmaal drollenvolk, niets an te doen. Maar voor je kinderen zul je moeten vechten. Succes!
El sexo más barato es el que se paga
  zaterdag 17 februari 2007 @ 18:22:00 #39
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_46404263
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 03:26 schreef Eliminator20 het volgende:

[..]

Heb nu gelukkig een datum wanneer dit voor de rechter komt. Heb heel veel nagedacht, en weet nog steeds niet hoe ze het in haar hoofd haalt om de kinderen bij me weg te houden. Ik heb 2 jaar lang twijfels over haar gehad, en dat is helemaal uitgekomen. Beter dat ik er nu ben achter gekomen dat over een paar jaar. Ben nog jong, ben gek op mijn kinderen, en heb nog een hele leven voor me, samen mét mijn kinderen!

Woon lekker op mezelf, Heb hulp gezocht om hier overheen te komen, heb mijn zelfvetrouwen weer terug en mijn sociale leven weer helemaal opgepakt. Wat dat betreft ben ik er sterker uitgekomen dan dat ik zelf had verwacht. Ben ook helemaal over mijn ex heen. Als je niet voor je gezin kiest, kinderen weghoudt van hun vader, vrij snel een nieuwe relatie begint, continu uitgaat, buitenstaanders aanwijst als vervanged vader en de kinderen achterlaat bij opa & oma, dan heb je de plank volledig misgeslagen en ben je niet serieus bezig met het opvoeden van 2 kleine kinderen. Heb ook meer medelijden met mijn kinderen dan met mezelf. Ze worden een deel van hun opvoeding compleet ontnomen.

Ben er nu achter dat bij haar de intelligentie ontbreek om in te zien dat ze fout bezig is. Heb me hier ook bij neergelegd dat ze dat waarschijnlijk ook nooit zal inzien.

Uiteindelijk ben ik niet diegene die hulp moet zoeken, maar zij.
Gewoon een vraag...wil jij part time papa zijn? of full time? dus de kinderen helemaal zelf opvoeden? dat laastste zal dan wel niet lukken om het gerechtelijk voor elkaar te krijgen..maar goed.....
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_46417390
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 18:22 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Gewoon een vraag...wil jij part time papa zijn? of full time? dus de kinderen helemaal zelf opvoeden? dat laastste zal dan wel niet lukken om het gerechtelijk voor elkaar te krijgen..maar goed.....
Over mijn eis doe ik verder geen uitspraken omdat mijn ex hier ook rondsnuffelt. Maar vader ben je voor eeuwig. Ik zal voor hun door het vuur gaan. Sterker nog, ik ga voor hun al door het vuur. Hoeveel mannen van mijn leeftijd (24) met zo'n ex lopen hier voor weg? Bijna allemaal. 90% van de mensen om me heen hebben mij de advies gegeven dit te laten gaan zoals het is. Het doet hun pijn mij zo te zien lijden. Ik begrijp mijn omgeving heel goed, maar dit kan ik onmogelijk laten gaan. Zo zit ik nou eenmaal in elkaar. Ik heb ze een gouden toekomst beloofd, en dat is ook precies wat ik ga doen. Mijn eigen belangen zijn hier aan ondergeschikt. De pijn van het missen van hun, neem ik graag op de koop toe.

Dat mijn ex zo moeilijk doet, zal in de verloop van tijd alleen maar in haar nadeel werken.
pi_46804598
Even binnen komen vallen om Eliminator een dikke knuffel te geven
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_46804926
Mijn ex heeft maandag weer gebeld na 3/4 maanden dat ze me terug wilt. Heel apart.
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
pi_46807762
en wat vind je ervan tongtong?
pi_46809895
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 14:48 schreef Spekkiemonster het volgende:
en wat vind je ervan tongtong?
Dubbel Ze heeft me kapot gemaakt, schijt aan me gehad, maar ze zegt dat ze aleen met dide jongen heeft gezoend. En ze miste me blablabla. Ze heeft fouten gemaakt enz. enz.

Ik bekijk het allemaal wel. Ik ga niet zomaa weer met haar nemen, nu mag zij door de stront.
pi_46810088
succes! en hou ons op de hoogte .... laat haar maar eens flink door t stof bijten
pi_46810572
goedzo flink door de stront laten gaan die meid.
en inderdaad hou ons op de hoogte.
ben blij dat het met mij nu beter gaat dan met mijn ex
pi_46812306
dat is mooi stampertjuh .... heerlijk om te zien dat gerechtigheid wint gnagna ...
pi_46813806
Binnenkort komt er een belangrijke mijlpaal in mijn "kunst van het loslaten van een ex".
Dan krijg ik eindelijk het huis dat eens van ons ons was, in zijn geheel op mijn naam en dan zijn al onze financiele verbintenissen verbroken. Dan alleen nog die emotionele....
En...raak jij al gefrustreerd van al die typ fouten?
pi_46816070
lekker alles schoonmaken en ander zetten, psychologische schoonmaak tripleB
pi_46820110
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 18:45 schreef Spekkiemonster het volgende:
lekker alles schoonmaken en ander zetten, psychologische schoonmaak tripleB
Komt helemaal goed.

Mijn ex heeft in goed overleg een aantal inboedel stukken meegenomen. De inrichting van het huis wordt dus sowieso anders.
pi_46870770
het lukt godverdomme niet!
Geile Breezerhoer!
Webicon max 100kB, geen 508kB
pi_46870967
Mijn vriendin heeft het gister uitgemaakt na 4 jaar.
Het gevoel was er bij haar niet meer, we houden nog heel veel van elkaar maar ze vond het toch een beetje saai aan het worden denk ik.
Maar gek genoeg voelde ik me niet zo heel slecht gisteravond... Dacht dat ik het wel kon handle-en, nou als ik denk aan al die dingen die ik van plan was om met haar te doen kan ik er gewoon niet tegen en doet het heel veel pijn in m'n hart.
Ik dacht dat we voor altijd samen zouden zijn, kan me geen leuke momenten bedenken zonder haar.
4 jaar klinkt eigenlijk niet erg lang als je het met levensjaren vergelijkt maar het waren de 4 beste jaren van mijn leven en ik heb geen idee hoe ik verder moet.
pi_46871034
Vier jaar is niet echt niks, hoor. Kan het me goed voorstellen dat al je toekomstbeelden even weg zijn.
Maar er is geen kans dat het toch nog goed komt ?
pi_46871106
In april 2006(we zaten beide in 6 VWO) had ik het uitgemaakt omdat ze toen iets te vaak chagerijnig was en daar kon ik niet mee leven.. We zouden "als" vrienden met elkaar omgaan maar dat was gewoon moeilijk, ze had er niet veel begrip mee dat ik het had uitgemaakt dus er was toch een soort spanning. Maar na de examens gingen we met de examenklas naar 6 VWO en daar realiseerde ik gewoon dat ik verder met dr wilde en het ging ook een hele lange tijd goed.
Maar aan het begin van dit studiejaar, zij in Leiden ik in Amsterdam, had zij veel nieuwe vrienden gemaakt in Leiden en ik geen vrienden op mijn nieuwe studie(econometrie nerds ). En ik merkte gewoon dat ze vaak liever met dr vrienden was en ik heb dit ook weleens aangekaart. Ik zei dat ik me meer als een vriend voelde dan háár vriend zeg maar. Maar ze zei dat dit niet zo was, gister heeft ze dit dus wel toegegeven toen ik er weer wat over zei.
Ik ben wel blij dat ze er gewoon eerlijk voor uit komt want ik weet dat het moeilijk voor haar is. Dus het speelt al ietsjes langer denk ik en ik weet niet of er nog een kans is dat het nog goed komt.
Er is nu ook geen parijsreisje meer e.d.
Ik blijf erop hopen, ik wil haar eigenlijk helemaal niet los laten, maar sooner or later moet ik wel denk ik...
pi_46871121
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 08:00 schreef Rejected het volgende:
Mijn vriendin heeft het gister uitgemaakt na 4 jaar.
Het gevoel was er bij haar niet meer, we houden nog heel veel van elkaar maar ze vond het toch een beetje saai aan het worden denk ik.
Maar gek genoeg voelde ik me niet zo heel slecht gisteravond... Dacht dat ik het wel kon handle-en, nou als ik denk aan al die dingen die ik van plan was om met haar te doen kan ik er gewoon niet tegen en doet het heel veel pijn in m'n hart.
Ik dacht dat we voor altijd samen zouden zijn, kan me geen leuke momenten bedenken zonder haar.
4 jaar klinkt eigenlijk niet erg lang als je het met levensjaren vergelijkt maar het waren de 4 beste jaren van mijn leven en ik heb geen idee hoe ik verder moet.
4 jaar...20 jaar...het heeft volgens mij niet zo zeer met de duur van een relatie te maken, maar meer met de intensiteit. 4 jaren kunnen zo heftig zijn terwijl 20 zo leeg...
Een breuk doet altijd pijn..zelfs als jij degene bent die er een punt achter zet.

Maar het is nog zo "vers"...geef jezelf de tijd om het te verwerken... Laat je verdriet toe, huil... ..wordt boos... ...die gevoelens moeten er toch uit..... hoe langer je die binnen houdt, hoe langer het gaat duren.

klinkt lomp, maar het leven gaat door... ...ook zonder haar.. ..ooit zul je dat inzien en zul je weer van het leven kunnen genieten.

Heel veel sterkte.....!!!!!!!!!
pi_46871134
Haar studieleven is natuurlijk ook voor haar een nieuw leven en dan gaat het wel eens mis. Hoe lullig het ook klinkt. Moet wel lachen om je "econometrie nerds" opmerking.
pi_46871197
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 09:00 schreef juon_jacket1 het volgende:

[..]

4 jaar...20 jaar...het heeft volgens mij niet zo zeer met de duur van een relatie te maken, maar meer met de intensiteit. 4 jaren kunnen zo heftig zijn terwijl 20 zo leeg...
Een breuk doet altijd pijn..zelfs als jij degene bent die er een punt achter zet.

Maar het is nog zo "vers"...geef jezelf de tijd om het te verwerken... Laat je verdriet toe, huil... ..wordt boos... ...die gevoelens moeten er toch uit..... hoe langer je die binnen houdt, hoe langer het gaat duren.

klinkt lomp, maar het leven gaat door... ...ook zonder haar.. ..ooit zul je dat inzien en zul je weer van het leven kunnen genieten.

Ik ben het helemaal met jou eens. Het gaat niet om de duur van een relatie maar wel om de intensiteit. Die fout wordt vaak door omstanders gemaakt als je goedbedoelde opbeurende woorden krijgt als 'nou, wees maar blij dat jullie nog niet getrouwd waren' of 'nou ja, anderhalf jaar valt gelukkig wel mee'...
en dan de ergste: 'je moet maar zo denken: geen hand vol, maar een land vol'
Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone à midi seize
pi_46871243
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 09:00 schreef juon_jacket1 het volgende:

[..]

Er zal vast dat moment komen, maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat er iemand anders is die zó veel voor me kan betekenen. En ik vatte het best goed op, ik ben helemaal niet boos op haar maar gewoon verdrietig. Maar als ik gewoon over mijn toekomst die ik in mn gedachte had nadenk word ik echt verdrietig. Heb gisteravond toch een heleboel uitgelaten, maar het is ook gewoon lastig soms met allemaal mensen om je heen die je het toch (nog) niet wil vertellen. Bedankt voor je tips en medeleven.
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 09:03 schreef JoeDank het volgende:
Haar studieleven is natuurlijk ook voor haar een nieuw leven en dan gaat het wel eens mis. Hoe lullig het ook klinkt. Moet wel lachen om je "econometrie nerds" opmerking.
Ja dat is het ook zei ze, ze vertelde me ook iets van dat ze voorheen nog niet zoveel mensen kende en dat ze daarom meer waarde aan mij hechtte.
Hahaha, vind het wel grappig dat je erom moet lachen. Voel mij ook niet echt thuis tussen die mensen, sure er zijn ook wel mensen waar je wel mee op kan schieten maar daar doe ik verder niet veel mee na schooltijd. Ik heb vorige week trouwens besloten dat ik overstap naar economie, omdat ecometrie toch te zwaar is en ik het er niet voorover heb om er zó veel tijd in te steken.
Ik voelde mij het laatste half jaar toch niet helemaal op mijn plek en miste de tijd van de middelbare school omdat ik haar toen elke dag zag en het laatste half jaar slechts een paar uur per week..

Tyler Durden(Brad Pitt uit de film Fight Club): Shit man, now it's all gone.
pi_46871246

[ Bericht 99% gewijzigd door Rejected op 03-03-2007 09:32:45 (Oeps dubbel) ]
pi_46871279
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 09:28 schreef Rejected het volgende:

Hahaha, vind het wel grappig dat je erom moet lachen. Voel mij ook niet echt thuis tussen die mensen, sure er zijn ook wel mensen waar je wel mee op kan schieten maar daar doe ik verder niet veel mee na schooltijd. Ik heb vorige week trouwens besloten dat ik overstap naar economie, omdat ecometrie toch te zwaar is en ik het er niet voorover heb om er zó veel tijd in te steken.
Ik voelde mij het laatste half jaar toch niet helemaal op mijn plek en miste de tijd van de middelbare school omdat ik haar toen elke dag zag en het laatste half jaar slechts een paar uur per week..
Een vriendje van mij heeft wel econometrie gedaan maar dan in Groningen. Nu studeert hij verder in de VS (PHD). Maar altijd als ik vroeg wat leer je dan of ben je mee bezig, kreeg ik altijd zo'n antwoord van dat ga je helemaal niet begrijpen behalve iets met modelletjes. . Had ik natuurlijk ook niet naar moeten vragen met mijn "softe" cursus Bedrijfskunde. .
pi_46871283
quote:

[..]

Er zal vast dat moment komen, maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat er iemand anders is die zó veel voor me kan betekenen. En ik vatte het best goed op, ik ben helemaal niet boos op haar maar gewoon verdrietig. Maar als ik gewoon over mijn toekomst die ik in mn gedachte had nadenk word ik echt verdrietig. Heb gisteravond toch een heleboel uitgelaten, maar het is ook gewoon lastig soms met allemaal mensen om je heen die je het toch (nog) niet wil vertellen. Bedankt voor je tips en medeleven.
[..]

Ja dat is het ook zei ze, ze vertelde me ook iets van dat ze voorheen nog niet zoveel mensen kende en dat ze daarom meer waarde aan mij hechtte.

Tyler Durden(Brad Pitt uit de film Fight Club): Shit man, now it's all gone.
dit tijd komt er...echt.. ...je hoeft niemand iets te vertellen, alhoewel het met sommige best fijn kan zijn..dit is iets van jou...jou verdriet..jou (eventuele) boosheid...
ik sanp zo goed dat je het eerst goed opvatte... heb ik vorig jaar ook gehad.en bij mij, net als bij jou, is de klap pas de volgende dag gekomen...gelukkig kreeg ik vlak erna mijn eigen huisje, dus een hele drukke tijd....
blijf niet alleen met je verdriet.... praat er over... ..schrijf het op...en zorg dat je bezig blijft!!! afleiding is zeker goed....!
pi_46871305
quote:

[..]

Ik weet nog wel dat toen mijn vorige relatie uitging (tien jaar) dat ik eerst ook zo zat van:"WTF voel niks, kan het makkelijk hebben en handlen". Tja, en dan zie je de volgende dag die man met die grote hamer. En dan ga je weer op en neer en op en neer.
pi_46871468
Oww dus het is compleet normaal om de volgende dag pas de grote klap te krijgen hehe had ik me niet kunnen voorstellen. Het lucht wel heel erg op dat ik het nu gewoon lekker kan uittikken
Voel me toch wel een beetje schuldig dat ik hier nu wél kom terwijl ik verder nooit in dit topic kom om mensen te steunen zoals jullie doen Ik waardeer het enorm!
Ik ga nu even sporten als afleiding
pi_46871487
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 09:57 schreef Rejected het volgende:
Oww dus het is compleet normaal om de volgende dag pas de grote klap te krijgen hehe had ik me niet kunnen voorstellen. Het lucht wel heel erg op dat ik het nu gewoon lekker kan uittikken
Voel me toch wel een beetje schuldig dat ik hier nu wél kom terwijl ik verder nooit in dit topic kom om mensen te steunen zoals jullie doen Ik waardeer het enorm!
Ik ga nu even sporten als afleiding
..afleiding.... lekker van je af sporten....het gaat je echt lukken...!!!!! over een tijdje kijk je heel anders naar dit klote tijd..... ....
pi_46921473
Nou me ex heeft vrijdag bij me geslapen. Veel gepraat. Ze heeft me gemist blablbal ze zegt dat ze niet met die jongen naar bed is gegaan en dat ze spijt heeft van al haar daden.

Ik vertrouw haar nog steeds voor geen haar en voel mn weer klote omdat ze vanaf gister 2uur s'middags niets van zich heeft laten horen, ik wil haar bellen, maar ik kan volgens mij beter al het contact nu van haar kant laten komen anders ga ik weer naar de klote.
pi_46921678
quote:
Op zondag 4 maart 2007 21:59 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Nou me ex heeft vrijdag bij me geslapen. Veel gepraat. Ze heeft me gemist blablbal ze zegt dat ze niet met die jongen naar bed is gegaan en dat ze spijt heeft van al haar daden.

Ik vertrouw haar nog steeds voor geen haar en voel mn weer klote omdat ze vanaf gister 2uur s'middags niets van zich heeft laten horen, ik wil haar bellen, maar ik kan volgens mij beter al het contact nu van haar kant laten komen anders ga ik weer naar de klote.
als je haar niet vertrouw....waarom haar een tweede kans geven.... ...van wachten totdat zij kontakt me je zoekt kun je ook behoorlijk naar de klote brengen.... (...spreek uit ervaring....)
pi_46921757
quote:
Op zondag 4 maart 2007 22:03 schreef juon_jacket1 het volgende:

[..]

als je haar niet vertrouw....waarom haar een tweede kans geven.... ...van wachten totdat zij kontakt me je zoekt kun je ook behoorlijk naar de klote brengen.... (...spreek uit ervaring....)
Omdat (hoe lomp het ook klinkt) zij voor mij de ware is, ik heb haar 2 jaar geleden ook bedrogen. Ik hoop dat ze nu tot inkeer is gekomen en we weer één kunnen worden.

Alleen staan de tranen weer in me ogen, en ik heb geen idee waarom. Ik moet blij zijn, maar ondertussen....
pi_46922253
quote:
Op zondag 4 maart 2007 22:04 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Omdat (hoe lomp het ook klinkt) zij voor mij de ware is, ik heb haar 2 jaar geleden ook bedrogen. Ik hoop dat ze nu tot inkeer is gekomen en we weer één kunnen worden.

Alleen staan de tranen weer in me ogen, en ik heb geen idee waarom. Ik moet blij zijn, maar ondertussen....
hoe raar het ook klinkt.... ben ik heel goed in advies geven aan andere.... maar mijn eigen advies volgen.... ...ik weet alleen dat hopen alleen je nergens brengt.... ...zij moet er ook achter staan en willen....en dat moet je haar heel duidelijk melden....ook hoe je je voelt (vooral zelfs....)..je vindt het raar dat je nu op het punt staat te huilen...? ik niet!!!! is eigenlijk heel logisch....je zit met zoveel onzekerheden en twijfels... ...laat je gevoelens de vrije loop...het helpt echt....! ..maar ga ook met jezelf in beraad...wat wil je precies? en hoe wil je het? als je dat weet kun je het haar ook duidelijk maken....kan ze daar misschien overna denken... en dan bij iig een stapje verder.... ...maar weet dat een relatie weer opbouwen nadat het uit is gegaan, heel moeilijk kan lopen... je moet er allebei aan werken anders heeft het geen zin...
pi_46929385
Het valt mij op (en ja ik weet dat mij werd verteld dat ik niet meer moest denken),
als 2 uit mekaar gaan. Is er altijd 1 die 'de overhand' heeft zegt maar.
Degene die er heel goed vanaf komt uit de relatie. Degene die niet goed uit de relatie
komt geeft door zijn/har gedrag (en ja dat lijkt me gewoon heel veel pijn hebben maarja)
de ander juist die kracht en dat gevoel van macht.
Is alsof mensen in relaties graag saddistisch zijn naar mekaar toe. Volgen jullie me nog?

Er is altijd 1 die de ander pijnigt. En degene die het voor het zeggen heeft, huilt/jankt/zeikt
natuurlijk niet nauwelijks.. Zo gek.
Als ik brak als een stuk metaal was het gelijk over. Nu lijd ik al 20 jaar.
pi_46932579
is het zo dat vrouwen het kunnen aanvullen zodra er een ander in je leven verschijnt?
nu er dus een nieuwe vrouw in mijn leven is verschenen , en nu doet mijn ex doet poes lief opeens.
en wilt ze dat ik naar verschijdene dingen van haar mee ga.
pi_46932898
quote:
Op maandag 5 maart 2007 02:02 schreef Lipton-Anubis het volgende:
Het valt mij op (en ja ik weet dat mij werd verteld dat ik niet meer moest denken),
Degene die er heel goed vanaf komt uit de relatie. Degene die niet goed uit de relatie
komt geeft door zijn/har gedrag (en ja dat lijkt me gewoon heel veel pijn hebben maarja)
Is alsof mensen in relaties graag saddistisch zijn naar mekaar toe. Volgen jullie me nog?

Er is altijd 1 die de ander pijnigt. En degene die het voor het zeggen heeft, huilt/jankt/zeikt
Klopt helemaal. Was bij mij ook zo, ik janken en zij keihard doen en schijt aan me hebben. En die macht is volgens mij heeriljk.
pi_46940824
quote:
Op maandag 5 maart 2007 10:09 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Klopt helemaal. Was bij mij ook zo, ik janken en zij keihard doen en schijt aan me hebben. En die macht is volgens mij heeriljk.
Nouja dat schijt aan de ander hebben is natuurlijk niet altijd het geval.
Vaak zit er ook iemand met schuldgevoel hoor.
pi_46941460
quote:
Op maandag 5 maart 2007 02:02 schreef Lipton-Anubis het volgende:

zo gek is het niet... degene die de relatie een halte toe roept heeft daar natuurlijk zijn reden voor...wat dus ook zegt dat zijn/haar gevoelens voor de ander een stuk minder geworden zijn. Als ji degene bent die de relatie stopt doe je dit om ergens uit te komen waar je niet (meer) gelukkig bent.... wat niet wilt zeggen dat de ander daar zo blij mee is (meestal niet dus he... )..dus voor jou is het een opluchting... en voor de ander een hel.... ..vaak zie je dat relaties eindigen op en niet zo "vriendelijke" manier..bijvoorbeeld als er bedrog in het spel zit... als jijdegene bent die bedrogen is..ben je boos.... ..je hebt pijn.. en wat is je eerste reactie dan...???? je wilt de ander dezelfde pijn laten voelen!!! door het uitmaken geef je die pijn ....en omdat de ander hieronder lijdt put jij weer hieruit kracht.... en hoe meer pijn de ander heeft.... hoe meer ij een "machtsgevoel" hebt, omdat JIJ de oorzaak bent van zijn/haar pijn....
pi_46941500
quote:
Op maandag 5 maart 2007 14:59 schreef juon_jacket1 het volgende:

[..]

zo gek is het niet... degene die de relatie een halte toe roept heeft daar natuurlijk zijn reden voor...wat dus ook zegt dat zijn/haar gevoelens voor de ander een stuk minder geworden zijn. Als ji degene bent die de relatie stopt doe je dit om ergens uit te komen waar je niet (meer) gelukkig bent.... wat niet wilt zeggen dat de ander daar zo blij mee is (meestal niet dus he... )..dus voor jou is het een opluchting... en voor de ander een hel.... ..vaak zie je dat relaties eindigen op en niet zo "vriendelijke" manier..bijvoorbeeld als er bedrog in het spel zit... als jijdegene bent die bedrogen is..ben je boos.... ..je hebt pijn.. en wat is je eerste reactie dan...???? je wilt de ander dezelfde pijn laten voelen!!! door het uitmaken geef je die pijn ....en omdat de ander hieronder lijdt put jij weer hieruit kracht.... en hoe meer pijn de ander heeft.... hoe meer ij een "machtsgevoel" hebt, omdat JIJ de oorzaak bent van zijn/haar pijn....
Je maakt er een prachtig verhaal van met je emoticons
pi_46941552
quote:

[..]

Auto-biografisch, in tien zinnen ?
pi_46941565
quote:
Op maandag 5 maart 2007 15:00 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Je maakt er een prachtig verhaal van met je emoticons
ach ja....zo wordt een minder vrolijk verhaal wat leuker....
pi_46942780
quote:

[..]

In jouw geval ( ?) hebben jullie mekaar gepijnigd. Je ex zel vast wel weten waardoor dat komt dat
je het hebt uitgemaakt.
Er zijn zat relaties waarbij de een de ander pijn doet zonder veel aanleiding.
En wat ik bedoelde te zeggen, is dat als jij degene bent die is gedumpt, gekwetst, misbrukt (zoals de
meesten hier in dit topic, anders zouden ze hier niet zijn maar vroelijk door het leven gaan)
Dat jij degene bent die daar heel moeilijk uit zal komen (met die pijn om zal kunnen gaan.)
Je bent denk ik ahw. gepwnd/geowned. Degend ie jou heeft bedrogen/gepijnigd gaat vrolijk verder
door het leven want iemand kwetsen is cool.
Het enige redmiddel dan, is denk ik 'wraak'
We zijn gewoon saddistische opportunisctihe wezens.. En gaat erom wie het meeste krijgt.
En wie het meeste heeft gehad in welke situatie dan ook.
Dus als je over je liefdesverdriet heen wilt komen is maar een oplossing mogelijk: Get Even!
Of vind een manier om alle ellende bij de ander te leggen.
Eerder zie ik, mensen om mij heen, niet van die liefdesverdriet afkomen....

Dat bedoelde ik eigenlijk te zeggen. Maar mensen zulen ws. wel weer niet weten wat de
fuck ik nou weer dudielijk wil maken..
pi_46946561
quote:
Op maandag 5 maart 2007 15:35 schreef Lipton-Anubis het volgende:

[..]

In jouw geval ( ?) hebben jullie mekaar gepijnigd. Je ex zel vast wel weten waardoor dat komt dat
je het hebt uitgemaakt.
Er zijn zat relaties waarbij de een de ander pijn doet zonder veel aanleiding.
En wat ik bedoelde te zeggen, is dat als jij degene bent die is gedumpt, gekwetst, misbrukt (zoals de
meesten hier in dit topic, anders zouden ze hier niet zijn maar vroelijk door het leven gaan)
Dat jij degene bent die daar heel moeilijk uit zal komen (met die pijn om zal kunnen gaan.)
Je bent denk ik ahw. gepwnd/geowned. Degend ie jou heeft bedrogen/gepijnigd gaat vrolijk verder
door het leven want iemand kwetsen is cool.
Het enige redmiddel dan, is denk ik 'wraak'
We zijn gewoon saddistische opportunisctihe wezens.. En gaat erom wie het meeste krijgt.
En wie het meeste heeft gehad in welke situatie dan ook.
Dus als je over je liefdesverdriet heen wilt komen is maar een oplossing mogelijk: Get Even!
Of vind een manier om alle ellende bij de ander te leggen.
Eerder zie ik, mensen om mij heen, niet van die liefdesverdriet afkomen....

Dat bedoelde ik eigenlijk te zeggen. Maar mensen zulen ws. wel weer niet weten wat de
fuck ik nou weer dudielijk wil maken..
...ik spreek niet uit eigen ervaring.... ....
pi_46946576
quote:
Op maandag 5 maart 2007 17:07 schreef juon_jacket1 het volgende:

[..]

...ik spreek niet uit eigen ervaring.... ....
alhoewel....
  maandag 5 maart 2007 @ 19:06:35 #80
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_46950766
Het valt me op dat meer mannen meer verdriet hebben dan vrouwen (meer mannen posten in topic dan vrouwen).
  maandag 5 maart 2007 @ 19:29:33 #81
166341 AyGuey
kloon van Casey
pi_46951731
quote:
Op maandag 5 maart 2007 19:06 schreef shifto het volgende:
Het valt me op dat meer mannen meer verdriet hebben dan vrouwen (meer mannen posten in topic dan vrouwen).
Komt doordat alle vrouwen sletten zijn

kon em niet laten liggen,sorry, geintje

AG
pi_46953612
quote:
Ik denk dat mannen minder goed zijn in loslaten.
Meestal hoor je ook verhalen over mannelijke stalkers, niet vrouwelijke. Zou het daar mee te maken hebben?
pi_46954968
quote:
valt mij ook op,

ik heb zat vrienden; maar mannen kunnen hier gewoon niet over praten. Ik heb vrienden die mij goed begrijpen en in de zelfde situaties zitten. Maar als je er dan over begint te praten dan is het zo iets van; ja schijt erop kom we gaan tsjikkies pakken; stoere praat dus. En toch die emoties van binnen zijn het die je kwijt moet.

Vrouwen zijn veel openlijker, zo heb ik een keer met een vriendin zitten kletsen en dat ging HELEMAAL nergens over (ja ik en mijn ex aten altijd aardappelschijfjes, en ging altijd csi kijken enzo, en dan zij van; ja ik deed altijd dit en dat bla bla bla) en dat luchtte gewoon zo enorm op, terwijl het gewoon nergens opsloeg.

Het is bij mij inmiddels nu bijna 5 maanden uit; en ik mis haar gewoon niet. Ook omdat je gewoon in moet zien dat het zijn energie niet waard is, je schiet er werkelijk niks mee op.

En dat over die 2 kanten aan een relatie (1tje de saddistische en de andere de "zielige" ) bij ons waren we allebei de saddistische en de zielige kant, dus gaat niet altijd op.

Verhaal kort te maken; relaties die uitgaan hoort bij het leven, word je hard van + van fouten leer je.
Zie het als een auto die je total loss rijd; je hield er van, reed best goed maar in de showroom staan 100en nieuwe modellen
pi_46961478
-knip-

[ Bericht 54% gewijzigd door Lipton-Anubis op 06-03-2007 00:49:55 ]
pi_46961971
Nou ik kan me ook melden, sinds vanavond is het uit. Over de reden wil ik me niet echt uitlaten, er is gewoon teveel van beide kanten gebeurd. Het valt me op dat ik me gewoon dood van binnen voel, heel apart.. kan er niet om lachen, maar er zijn ook niet echt tranen

Ik denk dat dit komt omdat het eigenlijk misschien bij mij van binnen al soort van over was, het ging de laatste tijd nogal kut en ik heb ook geen energie meer om het nog probere goed te krijgen.

dus ja het is uit.. ik ga zo maar me bedje in, en morgen maar een beetje haar spulletjes verzamele en opbergen.

we zouden zondag een jaartje hebben
pi_46962249
quote:
Op maandag 5 maart 2007 20:13 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Ik denk dat mannen minder goed zijn in loslaten.
Meestal hoor je ook verhalen over mannelijke stalkers, niet vrouwelijke. Zou het daar mee te maken hebben?
Het valt inderdaad op dat (veel) meer mannen dan vrouwen hier hun hart komen luchten, en het er over het algemeen ook moeilijker mee hebben.

Ik denk dat mannen moeilijker hun verhaal kwijt kunnen bij hun vrienden en omgeving dan vrouwen. Denk dat dat een grote factor speelt in het (anoniem) posten van hun verhaal. Ik persoonlijk vind het makkelijker mijn verhaal van me af te typen dan er over te praten.

Uiteindeiljk denk ik niet dat er veel verschil zit in beide sexe, beide verwerken het gewoon op een ander manier.
pi_46962547
Alhoewel ik weet dat mijn beide exen meelezen wat ik op FOK! post, en wachtten tot ik iets verkeerds post, doet het me vrij weinig. Ik post hier voor mezelf, niet voor hun.
pi_46962699
quote:
Op maandag 5 maart 2007 23:47 schreef sandertjuh het volgende:
Nou ik kan me ook melden, sinds vanavond is het uit. Over de reden wil ik me niet echt uitlaten, er is gewoon teveel van beide kanten gebeurd. Het valt me op dat ik me gewoon dood van binnen voel, heel apart.. kan er niet om lachen, maar er zijn ook niet echt tranen

Ik denk dat dit komt omdat het eigenlijk misschien bij mij van binnen al soort van over was, het ging de laatste tijd nogal kut en ik heb ook geen energie meer om het nog probere goed te krijgen.

dus ja het is uit.. ik ga zo maar me bedje in, en morgen maar een beetje haar spulletjes verzamele en opbergen.

we zouden zondag een jaartje hebben

Succes en sterkte met het verwerken
pi_46962749
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 00:18 schreef Rejected het volgende:

[..]

Succes en sterkte met het verwerken
Danke!
Probleem is alleen dat ze zo afhankelijk van me is, ze heeft niet veel buiten mij om en dat maakt het voor mij écht moeilijk, ze zegt dan dingen zoals als je niet kan slapen sms je maar want ik kan dat ook niet.. maar aan dat soort dingen heb ik nu gewoon niks

bahbah
  dinsdag 6 maart 2007 @ 01:17:10 #90
166341 AyGuey
kloon van Casey
pi_46963788
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 00:21 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

Danke!
Probleem is alleen dat ze zo afhankelijk van me is, ze heeft niet veel buiten mij om en dat maakt het voor mij écht moeilijk, ze zegt dan dingen zoals als je niet kan slapen sms je maar want ik kan dat ook niet.. maar aan dat soort dingen heb ik nu gewoon niks

bahbah
Dat noem je dus emotionele chantage. 1 voordeel: jij gaat dit zo ongelovelijk snel zo ongelovelijk spuugzat worden dat je hier snel overheen gaat zijn. Je prikt hier binnen de korste keren namelijk gewoon doorheen en dan wordt je echt heel erg snel zat van der. Ik hoop voor haar dat ze hier rap mee ophoudt.

AG
  dinsdag 6 maart 2007 @ 01:29:07 #91
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_46963992
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 01:17 schreef AyGuey het volgende:

[..]

Dat noem je dus emotionele chantage. 1 voordeel: jij gaat dit zo ongelovelijk snel zo ongelovelijk spuugzat worden dat je hier snel overheen gaat zijn. Je prikt hier binnen de korste keren namelijk gewoon doorheen en dan wordt je echt heel erg snel zat van der. Ik hoop voor haar dat ze hier rap mee ophoudt.

AG
Precies, ik ben mijn ex momenteel ook spuugzat. Ze zoekt het maar uit, ik was alleen "handig" wanneer het haar uit komt. Mooi niet Kheb er nu al 2 weken niet gezien of gesproken, maakt alles zoveel makkelijker
pi_46971172
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 01:17 schreef AyGuey het volgende:

[..]

AG
Dat weet ik ook wel maar ik durf haar niet echt als een blok te laten vallen. Voor mezelf zou het inderdaad gewoon beter zijn, even geen contact etc maar deze stap durf ik echt niet te nemen omdat ik weet hoe ze is
  dinsdag 6 maart 2007 @ 17:55:32 #93
166341 AyGuey
kloon van Casey
pi_46982970
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 12:39 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

Dat weet ik ook wel maar ik durf haar niet echt als een blok te laten vallen. Voor mezelf zou het inderdaad gewoon beter zijn, even geen contact etc maar deze stap durf ik echt niet te nemen omdat ik weet hoe ze is
Je weet niet hoe ze is, je weet hoe ze zich voordoet. En zij weet heel goed hoe ze jou bij de ballen heeft. En daar is ze nu uitgebreid misbruik van aan het maken. Doe haar en jezelf een lol, en kap ieder contact nu met haar af. Ze pleegt echt geen zelfmoord hoor, maak je daar nu ff geen zorgen over.

AG
pi_46987336
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 12:39 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

Helaas denken mannen vaak dat ze weten hoe wij vrouwen zijn ....

Elke opening die jij laat is een sprankje hoop voor haar.
Het idee dat ze toch altijd bij je terecht kan doet haar hopen dat je er achter komt genoeg om haar te geven en alsnog met elkaar door te gaan. Daar maakt ze misbruik van want elke kans die ze krijgt bij je te zijn zal ze aanpakken ....

Duidelijkheid tegenover haar en haar laten vallen (voor een tijdje) is eigenlijk voor beste partijen wat je kunt doen. Hoe kan ze over je heen komen als je steeds rondom haar bent .... hoe kan ze je dan vergeten?

*spreekt uit ervaring vrouwelijke zijde
pi_46994530
Ik heb vlak voor de kerst ook mijn vriendin verloren....
ik was wel een week of 2 flink down....
ik ben er nu wel (allang) achter dat het niks meer wordt maar ik vind het zo vervelend dat we dan gelijk ook echt niets meer tegen elkaar zeggen....
ik wil graag goeie vrienden eraan overhouden, maar helaas
Ik doe niet meer aan een signature
pi_46997334
Het is dan niet echt mijn ex (niet officieel een relatie gehad), maar toch..
Ik heb ontdekt dat hij me heeft geblokkeerd op msn. Daar heb ik eigenlijk geen problemen mee, ik was toch al niet van plan om tegen hem te gaan praten. Dus ik zet in mijn persoonlijk bericht: "altijd grappig om te ontdekken dat iemand je heeft geblokkeerd!!". Krijg ik smsje van hem dat ie me alleen blokkeert omdat we anders de eerste weken ongemakkelijke gesprekken hebben. Ik heb niks teruggestuurd.

Eigenlijk vind ik het zooo jammer dat we geen contact meer hebben nu, en het lijkt ook alsof het hem helemaal niks doet (ik vind dat hij echt ontzettend koel kan zijn). Maar aan de andere kant weet ik wel dat ik hem anders gewoon niet kan vergeten.

Ik heb er gewoon zooo'n problemen mee dat ik zeg maar niet het laatste woord heb gehad. Hij beslist dit allemaal. Hij beslist om mij te blokkeren. Hij beslist dat ie geen relatie wil met mij. Daar kan ik echt niet tegen!!! Dat maakt het zo moeilijk om af te sluiten, omdat het niet mijn eigen keus is geweest.

Nu zit ik er dus aan te denken of ik hem moet verwijderen op msn. Wat vinden jullie? Doen of niet? Ik vraag me af wat het voor nut heeft om hem over een aantal weken weer te spreken.. Nu wil ik hem eigenlijk alleen maar vergeten...
pi_46997704
Wat ik nu doe is niks tegen mij ex zeggen (zij heeft het uitgemaakt, de bitch )
tenzij zij tegen mij praat.....maar aangezien ze dit niet doet vind ik dat vervelend.....we zijn echt ontzettend aarzelend uit elkaar gegaan en dan is het 'uit' en dan zou ze me in een keer niet meer mogen...ja daag..
maar dus ik zou hem niet verwijderen....gewoon niks ermee doen....je hebt geen macht what so ever...
pi_47006274
Nu maandag 12 maart is het exact 1 jaar over met mij en mijn ex, na een relatie van 3.5 jaar. Zij had het uitgemaakt omdat ze niets meer voor me voelde en 2 a 3 maanden later had ze alweer iemand anders. Ik heb me nog nooit zo kut gevoeld in die eerste maanden erna, met name de eerste 3 maanden nadat het uit was (ook veel hier gepost gedurende die tijd).

Maar als ik nu terugkijk een jaar later ben ik zo veel gelukkiger dan dat ik ooit met haar was. Heb nu een vriendin die super bij mij past, kan leuk met haar lachen, kan goed met haar praten, kan mezelf meer zijn, ze geeft me de ruimte om me meer te ontwikkelen en ook de sex is super . Met mijn nieuwe vriendin onderneem ik ook veel meer dingen, zo zit ik nu in Shanghai om hier te werken voor 6 maanden, waarna we in juli in Nederland willen gaan samenwonen, en we hebben zelfs plannen om samen een bedrijf te beginnen.

Hoe kut je je ook voelt omdat het net uit is, weet dat er altijd betere tijden komen. Over een aantal maanden kom je een nieuw persoon tegen in je leven die heel speciaal voor je is. En ook al denk je dat niet nooit meer zoveel van iemand zal houden, en waarschijnlijk zal je nog meer om deze persoon geven dan om je ex (net zoals ik nog meer houd van mijn huidige vriendin dan ik ooit van mij ex heb gehouden).

Ik wilde dit gewoon ff kwijt en ik hoop dat ik hiermee sommige mensen weer een positieve draai kan geven.
a dirty mind is a joy forever
Forum admin Jump: webicon weggehaald wegens veiligheidswaarschuwing.
  woensdag 7 maart 2007 @ 18:27:00 #99
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_47023874
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 09:41 schreef stribe het volgende:
Nu maandag 12 maart is het exact 1 jaar over met mij en mijn ex, na een relatie van 3.5 jaar. Zij had het uitgemaakt omdat ze niets meer voor me voelde en 2 a 3 maanden later had ze alweer iemand anders. Ik heb me nog nooit zo kut gevoeld in die eerste maanden erna, met name de eerste 3 maanden nadat het uit was (ook veel hier gepost gedurende die tijd).

Maar als ik nu terugkijk een jaar later ben ik zo veel gelukkiger dan dat ik ooit met haar was. Heb nu een vriendin die super bij mij past, kan leuk met haar lachen, kan goed met haar praten, kan mezelf meer zijn, ze geeft me de ruimte om me meer te ontwikkelen en ook de sex is super . Met mijn nieuwe vriendin onderneem ik ook veel meer dingen, zo zit ik nu in Shanghai om hier te werken voor 6 maanden, waarna we in juli in Nederland willen gaan samenwonen, en we hebben zelfs plannen om samen een bedrijf te beginnen.

Hoe kut je je ook voelt omdat het net uit is, weet dat er altijd betere tijden komen. Over een aantal maanden kom je een nieuw persoon tegen in je leven die heel speciaal voor je is. En ook al denk je dat niet nooit meer zoveel van iemand zal houden, en waarschijnlijk zal je nog meer om deze persoon geven dan om je ex (net zoals ik nog meer houd van mijn huidige vriendin dan ik ooit van mij ex heb gehouden).

Ik wilde dit gewoon ff kwijt en ik hoop dat ik hiermee sommige mensen weer een positieve draai kan geven.
mooi voor je, ennuh je zegt dat de sex beter is dan ooit...als je huidige vriendin die aziatische is van in je fotoboek kan ik het wel begrijpen, die zijn vaak beter in sex dan hollandse dames.
  woensdag 7 maart 2007 @ 18:32:38 #100
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_47024057
Mijn ex heeft me ook geblokkeerd en waarschijnlijk verwijderd op MSN, ik heb haar nog gewoon erin staan unblokked en al, soms luister ik 1 van haar liedjes en hoop ik dat ze dat stiekem ziet en aan me denkt.. (via die shit dat je kan zien welk nummer je luisterd via msn)
pi_47039650
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 17:33 schreef TripleBee het volgende:
Binnenkort komt er een belangrijke mijlpaal in mijn "kunst van het loslaten van een ex".
Dan krijg ik eindelijk het huis dat eens van ons ons was, in zijn geheel op mijn naam en dan zijn al onze financiele verbintenissen verbroken. Dan alleen nog die emotionele....
A.s. vrijdag.....
  donderdag 8 maart 2007 @ 00:16:54 #102
166341 AyGuey
kloon van Casey
pi_47039708
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 00:14 schreef TripleBee het volgende:

[..]

A.s. vrijdag.....
gefeliciteerd TB! Vandaag heb ik even een mijlpaal gehad (afspraak bij de rechter ivm. de scheiding), en de volgende komt op 29 maart- dan ben ik officieel weer helemaal single!!! Wiew!

AG
pi_47039750
Mijn situatie valt best wel in het niet in vergelijking met jullie
pi_47039942
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 00:18 schreef Lakai het volgende:
Mijn situatie valt best wel in het niet in vergelijking met jullie
Ach ik dacht dat mijn situatie ook erg was, tot ik het verhaal van Eliminator20

De kunst van het loslaten van een ex #47

terug had gelezen. Dan merk je gelijk dat alles relatief is.
Bovendien zijn mijn ex en ik als goede vrienden uit elkaar gegaan en daardoor is het ook weer wat makkelijker dan in andere gevallen waar dat niet zo is......denk ik..
pi_47056399
ik had anders liever toen een fight gehad zodat ik haar zou verafschuwen...
nu zegt ze geen hol meer tegen me zonder enige aanleiding....
(we hadden nog afgesproken om naar de bios te gaan, te gaan schaatsen, en meer dingen)
ze heoft blijkbaar niks meer van te hebben maar she says otherwise...
pi_47059970
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 16:17 schreef Lakai het volgende:
ik had anders liever toen een fight gehad zodat ik haar zou verafschuwen...
nu zegt ze geen hol meer tegen me zonder enige aanleiding....
(we hadden nog afgesproken om naar de bios te gaan, te gaan schaatsen, en meer dingen)
ze heoft blijkbaar niks meer van te hebben maar she says otherwise...
Zo zie je maar dat iedereen het verbreken van een relatie op zijn eigen manier verwerkt en dat iedereen een eigen "ideale" wijze waarop heeft. (jouw ex heeft daar duidelijk een ander beeld bij dan jij)

Ik ben blij dat mijn ex en ik na 9 jaar toch als goede vrienden uit elkaar zijn gegaan. Kijk was er een situatie, waarbij de een of de ander, op wat voor manier dan ook over de schreef was gegaan, dan was het bij ons waarschijnlijk ook anders gelopen dan nu.
pi_47066347
Bij ons is niks fout gegaan....ze had zei ze gewoon geen goed gevoel meer erover, en wilde graag als goede vrienden uit elkaar...en ik geloofde haar
pi_47086351
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 00:14 schreef TripleBee het volgende:

[..]

A.s. vrijdag.....
En zo geschiedde.....sinds vanochtend 9:15 ben ik alleen eigenaar. Voelt goed moet ik zeggen. Nu vanavond nog het naambordje (met onze beide namen) weghalen en dan is het allemaal afgerond.
pi_47089668
gefeliciteerd tripleB! en nu afsluiten maar en lekker verder leven!
pi_47101506
Kreeg zojuist een depressie aanval omdat ik mn ex zo mis. ondanks dat ze vreemd gegaan was. Ik heb de kunst van het loslaten nog niet echt door. Komt denk ik door dat ik weet dat zij al haar energie in dr nieuwe vriend kan steken en dat maakt het allemaal makkelijker voor haar. Voor mij wat lastiger.

[ Bericht 0% gewijzigd door LordVan op 09-03-2007 19:07:52 ]
pi_47102724
Nou ik heb sinds 1 1/2 week weer contact met me ex. We hebben bijna weer wat, maar ik voel me meer kut/ klote/ verdrietig dan dat ik blij moet zijn. ik vertrouw haar niet, zij heeft problemen (psycholoog) en heeft geen zin/ tijd voor mijn problemen.

Ze gaat nog steeds om met de jongen waarmee ze er vandoor is gegaan.
pi_47103106
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 19:32 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Nou ik heb sinds 1 1/2 week weer contact met me ex. We hebben bijna weer wat, maar ik voel me meer kut/ klote/ verdrietig dan dat ik blij moet zijn. ik vertrouw haar niet, zij heeft problemen (psycholoog) en heeft geen zin/ tijd voor mijn problemen.

Ze gaat nog steeds om met de jongen waarmee ze er vandoor is gegaan.
Beetje gevangen in je eigen gevoelens ?
  vrijdag 9 maart 2007 @ 19:44:17 #113
163488 RubenSosa
pi_47103198
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 18:59 schreef LordVan het volgende:
Kreeg zojuist een depressie aanval omdat ik mn ex zo mis. ondanks dat ze vreemd gegaan was. Ik heb de kunst van het loslaten nog niet echt door. Komt denk ik door dat ik weet dat zij al haar energie in dr nieuwe vriend kan steken en dat maakt het allemaal makkelijker voor haar. Voor mij wat lastiger.
ik weet precies wat je bedoeld ! klote situatie

en het lijkt net of het haar niks doet....maar ook eens voor haar komt de klap, geloof me......
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_47103320
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 19:41 schreef JoeDank het volgende:

[..]

Beetje gevangen in je eigen gevoelens ?
Pff....het is allemaal zo tegenstrijdig. Je wilt zo'n meisje tussen haar kop krijgen dat ik de beste ben voor haar. Dat zij ze vorige week ook na 4 maanden radiostilte (zij belde mij). Ze mist me blablbal het was uit met die andere jongen, had ze alleen mee gezoend. Maar na één week zijn de rollen weer omgedraaid, moet ik weer voor haar krupen, terwijl zij mijn verrouwen terug zou winnen.

En allemaal toevaligheden. Mij niet bellen/ telefoon op/ bij een kennis slapen/ vanavond gaat zze naar de bios met haar 'vader' en dan belt ze me morgenmiddag wel.

Begrijp het niet.........het kan allemaal wel, maar het kan ook allemaal niet.
pi_47103362
+ ik heb hier 3/4 maanden geleden al gepost, en ik was nog steeds niet over haar heen en nu hebben we weer contact en een soort van bijna 'relatie' en ben ik bang dat ik weer op dezelfde manier genaait ga worden, terwijl zij belooft van niet.

(het klinkt raar, maar ik zou het nu niet eens erg vinden om een auto ongeluk te krijgen en gewoon van al deze shit af te zijn )
pi_47103587
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 19:48 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Pff....het is allemaal zo tegenstrijdig. Je wilt zo'n meisje tussen haar kop krijgen dat ik de beste ben voor haar. Dat zij ze vorige week ook na 4 maanden radiostilte (zij belde mij). Ze mist me blablbal het was uit met die andere jongen, had ze alleen mee gezoend. Maar na één week zijn de rollen weer omgedraaid, moet ik weer voor haar krupen, terwijl zij mijn verrouwen terug zou winnen.

En allemaal toevaligheden. Mij niet bellen/ telefoon op/ bij een kennis slapen/ vanavond gaat zze naar de bios met haar 'vader' en dan belt ze me morgenmiddag wel.

Er wordt dus een beetje met je gespeeld als ik het goed begrijp. Ik had je eerdere posts ook al eens gelezen (niet helemaal op het netvlies, maar okee). Maar nee, het kan allemaal niet. Hoewel ik uit je posts heb begrepen dat zij de "ware" voor je is. Is dit het een beetje: Jij bent oprecht en snapt niet waarom zij niet begrijpt dat zij wat goed te maken heeft. Dat zij heel erg blij mag zijn met jou en hoe jij met haar omgaat ? Tegenover haar die doet alsof er niets aan de hand is en is geweest ?
  vrijdag 9 maart 2007 @ 20:00:15 #117
30203 sefer
Larrios
pi_47103819
Volgens mij heb ik nooit zoveel om een jongen gegeven dat ik moeite had met de verbreking, heeft eigenlijk ook wel wat triestigs
ik ben het mannetje in de chinese kamer
pi_47104001
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 20:00 schreef sefer het volgende:
Volgens mij heb ik nooit zoveel om een jongen gegeven dat ik moeite had met de verbreking, heeft eigenlijk ook wel wat triestigs
Dat heeft het zeker. Nu wel een vriend waarom je veel geeft?
  vrijdag 9 maart 2007 @ 20:11:23 #119
30203 sefer
Larrios
pi_47104221
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 20:04 schreef JoeDank het volgende:

[..]

Dat heeft het zeker. Nu wel een vriend waarom je veel geeft?
Niet echt, volgens mij voer ik mijn narcisme tot een hoogtepunt als ik niet snel de liefde van mijn leven tegenkom.
pi_47104317
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 19:54 schreef JoeDank het volgende:

[..]

Er wordt dus een beetje met je gespeeld als ik het goed begrijp. Ik had je eerdere posts ook al eens gelezen (niet helemaal op het netvlies, maar okee). Maar nee, het kan allemaal niet. Hoewel ik uit je posts heb begrepen dat zij de "ware" voor je is. Is dit het een beetje: Jij bent oprecht en snapt niet waarom zij niet begrijpt dat zij wat goed te maken heeft. Dat zij heel erg blij mag zijn met jou en hoe jij met haar omgaat ? Tegenover haar die doet alsof er niets aan de hand is en is geweest ?
Ja, eigenlijk wel. Ik doe in mjn ogen alles voor haar. Breng haar thuis/ haal haar op/ breng haar naar stage, waardoor ik zlef 2 uur te laat ben op me werk. Kijk voor een vervolgstudie voor haar, bel haar enz.

Maar dan zou ze mij gisteravond bellen, heeft ze niet gedaan (normaal zou ik dan als een sycko haar gaan bellen), maar toen bleek ze dus weer met die jongen te zijn. Ja...het is een beetje dubbel allemaal.

Ze belt net weer en ze wordt boos, omdat ik rekening met haar moet houden en mij er niet bij kan hebben, met al haar probleem. Ik zeg: waarom heb jij dan weer contact opgenomen

Liefde is moeilijk en iedereen die een gelukkige relatie heeft druk ik ook op het hart dat ze er van moeten genieten zolang het kan.
pi_47104434
Ik weet niet of het merendeel van de mensen dat hier ook weleens heeft, maar dan denk ik ach...zo slecht heb ik het hier niet in NL, er leven mensen aan de andere kant van de wereld die het woord liefde niet eens kennen bij wijze van spreke en die hebben pas een 'kut' leven. Dus eigenlijk moet ik gewoon vrolijk zijn, hbo studie bijna klaar/ goede baan en een aantal goede vrienden, maar die gedachte helpt me ook maar 5 minuten.
pi_47104482
quote:
Maar dan zou ze mij gisteravond bellen, heeft ze niet gedaan (
Dat is mij ook zo bekend.... ...heel frustrerend.... ...(alleen bij mij is het een "hij".)
pi_47104545
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 20:17 schreef juon_jacket1 het volgende:

[..]

Dat is mij ook zo bekend.... ...heel frustrerend.... ...(alleen bij mij is het een "hij".)
Pfff....een belletje doet al zoveel wonderen
pi_47104584
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 20:19 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Pfff....een belletje doet al zoveel wonderen
idd.... ...iig je belofte nakomen....
pi_47104623
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 20:11 schreef sefer het volgende:

[..]

Niet echt, volgens mij voer ik mijn narcisme tot een hoogtepunt als ik niet snel de liefde van mijn leven tegenkom.
Nu al, op je 21-22ste. Dat wordt wat tot je 80ste. Elke keer in die spiegel staren en ja, je bent het helemaal. Long life. Maar hé, je bent ook maar een meisje, wel een knap meisje als ik je FoBo zie.
pi_47104699
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 20:11 schreef sefer het volgende:

[..]

hoe meer je er op zoek gaat hoe mnder je het zult vinden....
pi_47104932
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 20:16 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik weet niet of het merendeel van de mensen dat hier ook weleens heeft, maar dan denk ik ach...zo slecht heb ik het hier niet in NL, er leven mensen aan de andere kant van de wereld die het woord liefde niet eens kennen bij wijze van spreke en die hebben pas een 'kut' leven. Dus eigenlijk moet ik gewoon vrolijk zijn, hbo studie bijna klaar/ goede baan en een aantal goede vrienden, maar die gedachte helpt me ook maar 5 minuten.
Weet je wat het volgens mij een beetje bij jou is, tongytongylickylicky , je leeft haar leven als je met haar omgaat ipv wat goed is voor jou. Ga echt op je strepen staan.
Waarom ik dat zeg, ik ben ook zo'n goedzak die overal begrip voor heeft en soms ook over mij heen laat lopen. Ik verwacht ook dat ik eens in zo'n situatie als jij nu hebt, terecht zal komen. Maar aangezien dat nu bij mij nog niet het geval is, kan ik je wel dit zeggen: Kies eens voor jezelf of stel je grenzen. Laat een vrouw eens een aanvulling zijn op jou in plaats van dat je haar moet aanvullen. Je bent heel veel waard, koester dat.
Hoe moeilijk dat ook in je hart zal zijn. Aardig gevonden worden is geen deugd.
pi_47106747
Nou ook hier weer ellende ... wat is dat toch vandaag? Ik ben niet helemaal bijgelezen maar zag weer een hoop wantrouwige en onzekere posts voorbij komen.

Hier is het 2 maanden geleden uitgegaan. De eerste week was verschrikkelijk en zochten we elkaar konstant op en bleven nachten in de auto of in een hotel om toch maar bij elkaar te zijn. Min of meer besloten dan toch maar door te gaan met elkaar en na een week of 6 begon de ellende weer. Ruzie zoeken om ruzie te maken en een reden te hebben er maar weer mee te kappen. Toch maar niet gekapt toen want we zouden elkaar dan toch weeer opzoeken dus dat schoot niet op. Nu ... wederom 3 weken later ... ga ik (na ruim 2 maanden) mijn 1e nachtje alleen tegemoet.

Maar ik vind het echt verschrikkelijk. Ookal heeft ie me bedonderd en belogen. Ja, hij ging vreemd en ontkende net zolang totdat ik er naar speur en zoekwerk zelf achter moest komen. Ik hou nog steeds zoveel van hem en ik heb overal een verklaring voor wat zijn gedrag betreft, houd hem steeds de hand boven het hoofd. Hij is een klootzak, maar ik kan het niet zien.

Ik krijg de zenuwen als ik er over type. Het giert door heel mijn lijf. Hartkloppingen/wartmte aanvallen en dan weer rillen van de kou. Ik heb het vanavond alleen al allemaal gehad (en de nacht moet nog beginnen) ....

Ik neem zo of straks een flinke borrel en hoop maar wat te kunnen slapen. Hij zou nog bellen ....

Hij heeft trouwens met die eerdere chick, naar eigen zeggen, weer normaal kontakt. Ze hadden elkaar een tijd niet gesproken. Hij heeft nog steeds gevoelens voor haar, zij ook voor hem. Hij houd van mij, maar kan dus niet met me door. Waarom weet ie zelf ook niet en het doet hem, wederom naar eigen zeggen, ontzettend veel pijn.

Hij is niet eerlijk en toch wil ik hem eigenlijk niet kwijt. Ik weet heus wel dat dit allemaal niet opschiet, maar het verdriet is soms ondraaglijk en de pijn niet te harden. En wat is het makkelijk om dan maar de makkelijke weg te kiezen tegen beter weten in ....

Heel relaas, sorry, maar moest even van me afschrijven. Tips zijn welkom!!
pi_47106927
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 21:21 schreef Spekkiemonster het volgende:

Heel relaas, sorry, maar moest even van me afschrijven. Tips zijn welkom!!
Tip is dit: Kan je naast hem,met een goed gevoel, voor het altaar staan. Oftewel, ben je ervan overtuigd dat hij alleen en alleen maar voor jou kiest, en zal kiezen. Belangeloos.
pi_47107216
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 21:26 schreef JoeDank het volgende:

[..]

Tip is dit: Kan je naast hem,met een goed gevoel, voor het altaar staan. Oftewel, ben je ervan overtuigd dat hij alleen en alleen maar voor jou kiest, en zal kiezen. Belangeloos.
NEE, ben er eerder van overtuigd dat hij dat NIET zal doen
pi_47107733
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 21:34 schreef Spekkiemonster het volgende:

[..]

NEE, ben er eerder van overtuigd dat hij dat NIET zal doen
Lijkt dan een beetje op SM. Maar daar heb je niet zoveel aan, denk ik. Je houdt immers van hem. Cold turkey: Hij is jou niet waard. En anders moet je hem heel erg duidelijk maken dat hij niets te willen heeft (zoals niet weten wat hij wilt, of contact met een ander meisje) om verder te gaan. Ik kan makkelijk stellen dat het geen goede gozer is maar misschien moet hij begrijpen dat het speelkwartier over is. Hoe jij dat inschat, of hij dat kan en oprecht zal doen, kan je alleen zelf, Nu, houdt hij je aan het lijntje met zijn praatjes. Focus moet op jou liggen en niet op hem. Hij heft alles goed te maken. En als hij dat niet kan dan doet dat inderdaad pijn. Verlies van vertrouwen.
pi_47107915
het is nu ook echt over, maar de pijn zit er nog steeds.

Hij gaat nu gewoon met die andere meid verder, tuurlijk zullen ze het even stil houden en het over een paar weken vertellen dat ze toch maar wat begonnen zijn.

Mijn gevoel is dat ze gewoon al die tijd met elkaar zijn gegaan en dat hij tegen haar heeft gezegd rustig aan te doen zodat hij rustig met mij af kon bouwen (mede omdat we gezamelijke vrienden hebben en hij wil alles koek en ei lijkt en niemand weet hoe hij werkelijk is)
Maar toch wil ik dat op de een of andere manier niet geloven omdat we het juist zo leuk hadden samen.

Overigens heeft ie voor mij ook zijn relatie op zo'n manier beeindigd. door vreemd te gaan en net zolang door te gaan totdat hij niets anders kon.

Het idiote is dat ik het allemaal zo goed weet, maar het gevoel he....!
pi_47108262
En nog erger, hoe ga je ermee om als hij met haar is en jullie gezamelijke vrienden. Allemaal heel lullig, als je er wat van zegt ben je weer de rancuneuze ex. Tja, raad is makkelijk gegeven: Zoek een andere vriend die je wel waard is. Het leven is alleen geen optel of aftrek-som, voor je gevoelens nu.
pi_47109014
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 20:29 schreef JoeDank het volgende:

[..]

Weet je wat het volgens mij een beetje bij jou is, tongytongylickylicky , je leeft haar leven als je met haar omgaat ipv wat goed is voor jou. Ga echt op je strepen staan.
Waarom ik dat zeg, ik ben ook zo'n goedzak die overal begrip voor heeft en soms ook over mij heen laat lopen. Ik verwacht ook dat ik eens in zo'n situatie als jij nu hebt, terecht zal komen. Maar aangezien dat nu bij mij nog niet het geval is, kan ik je wel dit zeggen: Kies eens voor jezelf of stel je grenzen. Laat een vrouw eens een aanvulling zijn op jou in plaats van dat je haar moet aanvullen. Je bent heel veel waard, koester dat.
Hoe moeilijk dat ook in je hart zal zijn. Aardig gevonden worden is geen deugd.
tnx man...je hebt gelijk. Ik kies eerder voor haar dan voor mezelf.

En zij vindt het allemaal wel best natuurlij, ik doe alles voor haar, leg zelfs het pad voor haar toekomst en zij chillt rustig met andere jongens.
pi_47109172
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 22:20 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

tnx man...je hebt gelijk. Ik kies eerder voor haar dan voor mezelf.

En zij vindt het allemaal wel best natuurlij, ik doe alles voor haar, leg zelfs het pad voor haar toekomst en zij chillt rustig met andere jongens.
Ja, maar makkelijk is natuurlijk anders. Dat weet je zelf ook wel, zo zit je in elkaar. Aardig en begripvol. Te aardig en begripvol, maar haar dat eens uit je systeem als iemand anders daar gebruik van maakt. Punt bij paaltje: Wederom, laat een vrouw jou eens aanvullen in plaats van dat jij de kar trekt.
pi_47109304
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 22:24 schreef JoeDank het volgende:

[..]

Ja, maar makkelijk is natuurlijk anders. Dat weet je zelf ook wel, zo zit je in elkaar.
Vrienden zeggen het ook. Je kan nu weer met haar nemen, maar zij zal nooit te vertrouwen zijn ook al woont ze bij je. En zij trekt jou naar beneden i.p.v. dat ze je omhoog helpt en jij haar.

Vanaf morgen zal ik het proberen, als er nog wat te halen/ redden valt bij haar.
pi_47109562
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 22:27 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Vrienden zeggen het ook. Je kan nu weer met haar nemen, maar zij zal nooit te vertrouwen zijn ook al woont ze bij je. En zij trekt jou naar beneden i.p.v. dat ze je omhoog helpt en jij haar.

Vanaf morgen zal ik het proberen, als er nog wat te halen/ redden valt bij haar.
Maar ga, godverdomme, op je strepen staan. Bedenk je dit: Nog vijftig jaar op deze manier. Wil je dat. Het grappige is dat ik dit zelf ook nog over mij heen krijg en alles tegen elkaar moet gaan afwegen. Vrienden - familie - gevoelens. Toch denk ik dat ik wel (eindelijk ) heb geleerd om voor mezelf te kiezen. Enige raad die ik je kan geven is het voorgaande en laat je niet die kuil inslepen. Tenzij zij er wat aan gaat doen. Maar dat gaat ongetwijfeld met vallen en opstaan. Vraag is: Wil je dat en wil je die tijd en kans nemen ? Ik niet. Maar goed, gevoelens.
pi_47109651
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 22:33 schreef JoeDank het volgende:

[..]

Maar ga, godverdomme, op je strepen staan. Bedenk je dit: Nog vijftig jaar op deze manier. Wil je dat. Het grappige is dat ik dit zelf ook nog over mij heen krijg en alles tegen elkaar moet gaan afwegen. Vrienden - familie - gevoelens. Toch denk ik dat ik wel (eindelijk ) heb geleerd om voor mezelf te kiezen. Enige raad die ik je kan geven is het voorgaande en laat je niet die kuil inslepen. Tenzij zij er wat aan gaat doen. Maar dat gaat ongetwijfeld met vallen en opstaan. Vraag is: Wil je dat en wil je die tijd en kans nemen ? Ik niet. Maar goed, gevoelens.
Het gaat mij ook meer om vertrouwen en een 'andere jongen' in het spel en het spijt me zeer ik ga niet om haar vechten samen met die ander. Die tijd heb ik gehad.

En ik ken haar al 6 jaar lang al 6 jaar lang hoor ik haar problemen aan en heb ik haar nooit lastig gevallen met mijn problemen.

Wordt vervolgd
  vrijdag 9 maart 2007 @ 22:38:52 #139
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_47109780
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 19:48 schreef tongytongylickylic... het volgende:

(het klinkt raar, maar ik zou het nu niet eens erg vinden om een auto ongeluk te krijgen en gewoon van al deze shit af te zijn )
Als het je zoveel pijn doet, je zó rot laat voelen... waarom dan? Waarom dan gewoon geen contact met haar?
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  vrijdag 9 maart 2007 @ 22:42:49 #140
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_47109941
Oh, spuit 11
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_47120744
Pff,

Gehoopt dat ik nooit meer in dit topic zou hoeven schrijven. Dat 3 jaar geleden mijn echte leven was begonnen. Eindelijk een leuke vriend. Waarmee ik samenwoon-plannen had, huisje boompje beestje, kids, maar eerst nog ff lekker samenzijn, met z'n tweetjes, leuke dingen doen.

Vriendje trok zich echter steeds meer terug. Kan niet goed met problemen omgaan lijkt het wel. Elke kleine discussie loopt uit op een fikse ruzie waarin hij vaak spullen kapotmaakt. Zijn familie zegt dat ie dit altijd al heeft gehad.

Ruzies worden niet uitgepraat, problemen niet opgelost. Als ik wegga doet ie de gordijnen dicht en ging hij drinken en blowen, samen met zijn "beste vriend", die ook al tegen de 30 loopt en nog steeds thuiswoont, nog nooit een vriendin heeft gehad. En uiteindelijk (echtwaar) vrijwel alle avonden bij mijn vriendje zit. En het hele weekend; van vrijdag tot en met zondag.

Ik heb er heel veel moeite mee gehad. Ik ben helaas te goed van begrip geweest. Heb er wel eens wat van gezegd maar dan werd ik afgebekt. Ik was een zeikwijf en ik blowde en dronk niet en kon dus ook niet begrijpen dat hij geen zin had om samen met mij wat leuks te gaan doen in het weekend (?!). Als ik hem belde omdat we wat hadden afgesproken en ik niks meer van hem hoorde dan schreeuwde hij in de telefoon dat hij visite had. "Halloooo, ik heb een VRIEND op visite hier, en ik stuur mijn VRIEND niet weg! Dat snap je toch zeker wel of niet?"

Ik voelde me dan vreselijk in de zeik genomen. Maar wel je afspraak met je vriendin "vergeten", en die vriend is er vrijwel iedere dag en het hele weekend. Dat zei ik niet, maar dacht het wel. Ik zei alleen maar dat ik het niet leuk vond dat ie zo tegen me deed. Als ik het zo neerschrijf dan voel ik me eigenlijk best wel een beetje een slappe zak, in vrouwelijke vorm dan.

Hij heeft twee weken geleden zoveel gezopen en geblowd dat hij niet meer naar zijn stageplek is gegaan. Ik ben zelfs nog zo stom geweest om begrip te tonen. Die vriend van hem vindt het allemaal wel best, zolang die maar een plek heeft waar ie zijn joint kan roken en zijn bier kan drinken. Toen ik er van de week wat van zei kreeg ik weer de wind van voren.

Ik heb me toen maar helemaal teruggetrokken. Besloten het maar een maand aan te kijken. Dit is namelijk niet wat ik wil. Met zo iemand kan ik geen leven opbouwen. Het kost me de grootst mogelijke moeite, maar ik neem gewoon geen contact meer met hem op. Laat het allemaal maar even van zijn kant komen.

Gisteren kwam ie ineens langs om te praten. Ik was erg blij dat ie kwam, maar dat zakte al snel weg.
Hij kwam voorstellen om meteen samen te gaan wonen, dan zouden alle problemen voorbij zijn.
Toen ik daarop aangaf dat ik het niet meteen van tafel wou vegen maar ff aan dat idee moest wennen werd ie heel erg boos. Hij ging verder niet eens op mijn opmerkingen.
"Nou dat is goed hoor. Maar dan komt onze relatie wel op een laag pitje te staan. Dan ga ik wel met mijn beste vriend kijken naar een huis. Want ik ben mijn plek allang zat en hij wil ook graag uit huis."

Hoe simple-minded kun je zijn ??

Van de ene kant heb ik zoiets van: laat maar lekker doodbloeden. Dit is niks voor mij. Ik wil dit niet meer.
Blij dat ik er vanaf ben. Ga maar lekker samenwonen met hem.
Ik zoek wel een man die het wèl fijn vindt om samen te zijn met mij.
Een man waar ik niet zo aan hoef te trekken. Die het leuk vindt om er samen op uit te gaan. Dingen te ondernemen.

Maar wat mij heel erg pijn doet is dat ie boos is op mij.
Het klopt ergens niet. Ik zou toch boos moeten zijn op hem ?
Ik voel me schuldig dat ik hem niet begrijp.
De gedachte dat dit kapot gaat omdat ik hèm niet zou begrijpen is bijna ondraaglijk.

Ik heb voor mijn gevoel alles gedaan wat ik kon.

Ik heb er moeite mee om te accepteren dat het ondanks die moeite toch stuk kan gaan...
Door hem toch zo uitgelegd kan worden dat alles mijn fout lijkt te zijn.

[ Bericht 33% gewijzigd door melissaatje007 op 10-03-2007 12:46:48 ]
/)__/) This is Bunny.
(='.'=) Copy and paste Bunny into your signature
(")_(") to help her gain world domination...
pi_47122631
Ik denk he (uit jou verhaal opmakende)
Maar ik kan me vergissen...
dat je toch moeite hebt met DUIDELIJK zeggen wat er aan de hand is....je denkt dingen...maar je zegt ze niet...waardoor hij dan zal denken..zie je wel ze heeft gewoon ff weer een zeikmoment, en heeft ie simpelweg niet door dat je er zo erg mee zit...
pi_47124078
quote:
Van de ene kant heb ik zoiets van: laat maar lekker doodbloeden. Dit is niks voor mij. Ik wil dit niet meer.
Blij dat ik er vanaf ben. Ga maar lekker samenwonen met hem.
Ik zoek wel een man die het wèl fijn vindt om samen te zijn met mij.
Een man waar ik niet zo aan hoef te trekken. Die het leuk vindt om er samen op uit te gaan. Dingen te ondernemen.
dit is voor mij zo herkenbaar.... en toch geef ik het niet op.... ...vraag me niet waarom....ik zeg vaak dat ik aan hem "verslaafd" ben, en het lijkt erop dat het ook zo is....Maar hij is degene die ik wil, ik heb nog nooit zoveel van iemand gehouden (klinkt cliché ik weet het...) en het klein beetje hoop die ik heb dat het ooit wel heel mooi/leuk kan worden maakt het voor mij zo moeilijk.... ...ik wil hem eigenlijk voor geen goud kwijt....terwijl hij mj zo vaak pijn doet....
pi_47124171
sterkte man.Best wel triest om te lezen dat de kinderen altijd maar weer de lul zijn van een scheiding
pi_47138710
tvp
pi_47147140
zoals ik eergisteren schreef zou ik toen mijn 1e nachtje alleen hebben... dit heeft een nachtje langer geduurd en vanacht was de eerste vreselijke nacht. Mén, wat een ellende ... om het uur zwetend en met hartkloppingen wakker worden ...

Ik ben natuurlijk niet achterlijk en ik ben vanacht eens een rondje gaan rijden. Meneer is de hele nacht niet thuisgeweest. Ja ik weet dat het uit is maar heb moeite met het te accepteren. Juist omdat hij zegt zo van me te houden en verstrikt te zitten in zijn gevoelens. Maar zo te zien aan vanacht viel dat allemaal wel mee. De eerste de beste nacht dat hij alleen zou slapen, slaapt hij natuurlijk bij die chick. Van de week kruipt ie nog tegen me aan met de woorden: ahhh lekker meisje van me" Nu word hij daar zo wakker.. Ik vind het echt pijnlijk.
Waarom is hij niet gewoon eerlijk. Dat heb ik na al die jaren toch wel verdiend .... duidelijkheid.

Hij zou nog bellen gisteravond .... niet meer gebeurd.

Eigenlijk geeft het me wel een soort van rust. Het aan het lijntje houden is nu dus afgelopen.

Ik moet wel lachen ook, want die nieuwe meid denkt dat hij de laatste 2 maandjes alleen was. Maar hij was gewoon met mij. Die relatie begint ook goed ..... nee lekker blijven liegen overal.

Als ik 2 maanden geleden niet op speurtocht was gegaan, was er niks aan de hand geweest. Had ik nog van niks geweten en liep hij vrolijk rond te hoeren.
Maar t doet allemaal verdomde pijn!!
pi_47147213
quote:
Op zondag 11 maart 2007 09:34 schreef Spekkiemonster het volgende:
zoals ik eergisteren schreef zou ik toen mijn 1e nachtje alleen hebben... dit heeft een nachtje langer geduurd en vanacht was de eerste vreselijke nacht. Mén, wat een ellende ... om het uur zwetend en met hartkloppingen wakker worden ...

Ik ben natuurlijk niet achterlijk en ik ben vanacht eens een rondje gaan rijden. Meneer is de hele nacht niet thuisgeweest. Ja ik weet dat het uit is maar heb moeite met het te accepteren. Juist omdat hij zegt zo van me te houden en verstrikt te zitten in zijn gevoelens. Maar zo te zien aan vanacht viel dat allemaal wel mee. De eerste de beste nacht dat hij alleen zou slapen, slaapt hij natuurlijk bij die chick. Van de week kruipt ie nog tegen me aan met de woorden: ahhh lekker meisje van me" Nu word hij daar zo wakker.. Ik vind het echt pijnlijk.
Waarom is hij niet gewoon eerlijk. Dat heb ik na al die jaren toch wel verdiend .... duidelijkheid.

Eigenlijk geeft het me wel een soort van rust. Het aan het lijntje houden is nu dus afgelopen.

Ik moet wel lachen ook, want die nieuwe meid denkt dat hij de laatste 2 maandjes alleen was. Maar hij was gewoon met mij. Die relatie begint ook goed ..... nee lekker blijven liegen overal.

Als ik 2 maanden geleden niet op speurtocht was gegaan, was er niks aan de hand geweest. Had ik nog van niks geweten en liep hij vrolijk rond te hoeren.
Maar t doet allemaal verdomde pijn!!
Het is moeilijk te begrijpen, hé, dat iemand waarmee je jaren lief en leed hebt gedeeld nu zo met je omgaat. Aan de andere kant is het nu wel heel duidelijk dat hij niet je vriend meer is.
pi_47147285
ik begrijp het echt niet en dat doet nog wel het meeste pijn. Zoveel meegemaakt samen, eindelijk echt samen kunnen zijn en nu flikt hij me dit.

Duidelijker kan haast niet he JoeDank.
En nog zou ik hem willen geloven als hij belt dat hij bij familie is geweest (buiten de stad) En dat zijn mobieltje uitgevallen was. Tuurlijk is dat niet zo, maar ik kan gewoon niet geloven dat er mannen zijn die zo met iemand omgaan
pi_47148861
quote:
Op zondag 11 maart 2007 10:01 schreef Spekkiemonster het volgende:
ik begrijp het echt niet en dat doet nog wel het meeste pijn. Zoveel meegemaakt samen, eindelijk echt samen kunnen zijn en nu flikt hij me dit.

Duidelijker kan haast niet he JoeDank.
En nog zou ik hem willen geloven als hij belt dat hij bij familie is geweest (buiten de stad) En dat zijn mobieltje uitgevallen was. Tuurlijk is dat niet zo, maar ik kan gewoon niet geloven dat er mannen zijn die zo met iemand omgaan
Andersom gebeurd het ook, met vrouwen . Soms ligt dat aan verliefdheid, daar kan je heel egoistisch van worden (wolk / eiland) of aan hoe iemand in elkaar zit.
Ik zie het zo: Iedereen kan eens een "foutje" maken, maar meerdere foutjes zijn gedrag. En dat kan je niet even veranderen, hoeveel je daar ook op hoopt. Eerste keer is een foutje, tweede keer is gedrag: knoop dat goed in je oren.

Hoe pijnlijk en onrechtvaardig het ook is maar ook hoe machteloos je je ook voelt, probeer hem los te laten en niet jezelf zand in de ogen te laten strooien. Je leeft in eerste instantie voor jou en niet voor hem. Jij bent hem wel waard, hij is jou niet waard.
Tja, begrijpbaarder wordt het er niet van. Soms sta je heel raar van mensen te kijken, die je al zo lang kent. "Familie", die zo met je omgaat. Maar dat is hij dan ook niet meer.
Probeer het ook niet te begrijpen, dat heb je al genoeg gedaan. Hij niet, hij volgt alleen zijn eigenbelang en niet jullie en jouw belang.

P.S. Misschien helpt je dit over je gevoelens heen als hij met een excuus komt: Bel meteen voor zijn neus die familie op en check zijn hele verhaal. Werkt heel ontnuchterend en draait de rollen om.
pi_47149921
quote:
Op zondag 11 maart 2007 09:34 schreef Spekkiemonster het volgende:
Ik vind het echt pijnlijk.

Zo herkenbaar...

Gisteravond mijn vriendje opgebeld. Uitgenodigd voor een feestje. Hij had er zin in.
Om tien uur 's avonds belt ie af. Rept met geen woord over het feit dat zijn drinkvriend er weer is.
Ik heb gezegd dat ik het heel erg kut vond. Hij werd helemaal stil.

Het idee dat ik ermee kan stoppen geeft me rust. Dat ik dit niet meer hoef mee te maken als ik er nu een punt achter zet.
Maar tegelijkertijd ook het knagende gevoel dat het zo leuk kan zijn en dat ik dat niet weg wil gooien...
En dan zie ik weer zo'n leuke foto van ons samen op de computer en dan breek ik helemaal...
/)__/) This is Bunny.
pi_47150454
Dat is voor mij de reden geweest om heel flauw alle fotos ed weg te gooien na dag 2 van de break up....
pi_47150651
Die foto's kan je beter branden op een cd-tje en ergens in een doos gooien. Is altijd leuk voor over 5/ 10 jaar.
pi_47152920
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 20:00 schreef sefer het volgende:
Pff daar herken ik mijzelf enorm in!!!
Heb in mijn jonge leven een aantal vriendjes gehad maar als ik eerlijk ben.. heel eerlijk.. dan heb ik nooit echt van ze gehouden.

Pas nadat mijn relatie vorig jaar maart uit ging (ben nu alweer een jaar single, god wat gaat dat snel).. toen heb ik gejankt en gejankt... Wist niet dat ik zoveel verdriet kon hebben om iemand.
Hij was de eerste en misschien ook wel de enige waarvan ik durf te zeggen dat ik oprecht van hem gehouden heb.

Aan de rest, heel veel sterkte.
Echt, jullie komen er wel. Het duurt alleen zo verdomde lang...
pi_47153090
quote:
Op zondag 11 maart 2007 11:38 schreef JoeDank het volgende:

[..]
thx!!
pi_47153094
nou was het verhaal dat hij heeft vastgezeten vanacht??

hij was aangehouden voor papiercontrole, vervolgens agressief geworden en moest mee naar het bureau.

Ik geloof er in ieder geval niks van. Ookal zag hij er moe uit. Ik wil het graag geloven, te graag zelfs...maar punt van vertrouwen is nu gezakt tot -60. Ookal hou ik zo veel van hem, ik moet hem loslaten en accepteren dat hij met die andere griet ervan door gaat op den duur.
pi_47153574
quote:
Op zondag 11 maart 2007 14:06 schreef Spekkiemonster het volgende:
nou was het verhaal dat hij heeft vastgezeten vanacht??

hij was aangehouden voor papiercontrole, vervolgens agressief geworden en moest mee naar het bureau.

Ik geloof er in ieder geval niks van. Ookal zag hij er moe uit. Ik wil het graag geloven, te graag zelfs...maar punt van vertrouwen is nu gezakt tot -60. Ookal hou ik zo veel van hem, ik moet hem loslaten en accepteren dat hij met die andere griet ervan door gaat op den duur.
Tja, niet echt geloofwaardig maar hij heeft neem ik aan wel een Proces-Verbaal van de politie gekregen vanwege zijn agressieve gedrag. En een boete vanwege gebrek aan papieren. Beide, dus.
Maar eigenlijk is het zo op het eerste gezicht een kutsmoes die te grappig voor woorden is, dat je daarmee durft aan te komen. Naast alles.
pi_47158598
nee Procesverbaal niet opgemaakt, want agressie viel uiteindelijk toch wel mee
papieren mocht hij vanmorgen laten zien op het bureau, dan was dat ook oke...

erg ongeloofwaaridg verhaal ja
pi_47160618
Ik kan hem verdomme maar niet vergeten, ik blijf gewoon aan hem denken.. Terwijl ik dat eigenlijk helemaal niet wil, ik weet niet waarom ik nog aan hem denk.. Maar het is zo verdomd kut. Hij heeft mij geblokkeerd op msn, ik zie vrolijke reacties van hem op een ander forum.. bah.. Het maakt hem gewoon helemaal geen zak uit volgens mij dat ie me niet meer spreekt. Doet echt pijn. En sosm denk ik helemaal niet aan hem maar als ik dat wel doe lijkt alles zo uitzichtloos. Dan voel ik me zo stom dat ik aan hem denk. Ik voel me echt eventjes kut nu en moet echt aan andere dingen gaan denken en leuke dingen gaan doen, maarja, het is net zondag he :s ...
  zondag 11 maart 2007 @ 17:30:36 #159
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_47160686
quote:
Op zondag 11 maart 2007 17:28 schreef Daantjee het volgende:
Ik kan hem verdomme maar niet vergeten, ik blijf gewoon aan hem denken.. Terwijl ik dat eigenlijk helemaal niet wil, ik weet niet waarom ik nog aan hem denk.. Maar het is zo verdomd kut. Hij heeft mij geblokkeerd op msn, ik zie vrolijke reacties van hem op een ander forum.. bah.. Het maakt hem gewoon helemaal geen zak uit volgens mij dat ie me niet meer spreekt. Doet echt pijn. En sosm denk ik helemaal niet aan hem maar als ik dat wel doe lijkt alles zo uitzichtloos. Dan voel ik me zo stom dat ik aan hem denk. Ik voel me echt eventjes kut nu en moet echt aan andere dingen gaan denken en leuke dingen gaan doen, maarja, het is net zondag he :s ...
Tenzij je bij de zwarte kousen bende hoort kun je een hoop dingen doen op zondag.
pi_47161806
damn het valt me toch vies tegen hoeveel moeite ik ermee blijk te hebben, dit ondanks het eigenlijk voor mij al een tijdje uit was.

ik mis haar best wel, helemaal op de momenten als ik me niet zo lekker in me vel voel zitten. Even een knuffel of een arm om je heen. Dat is er gewoon niet meer nu.

Nu krijg ik natuurlijk genoeg steun van vrienden.. maar toch is het anders. Het is nu een weekje uit dus zo gek is het natuurlijk niet. Maar dit had ik niet echt verwacht
pi_47162933
quote:
Op zondag 11 maart 2007 18:06 schreef sandertjuh het volgende:
damn het valt me toch vies tegen hoeveel moeite ik ermee blijk te hebben, dit ondanks het eigenlijk voor mij al een tijdje uit was.

ik mis haar best wel, helemaal op de momenten als ik me niet zo lekker in me vel voel zitten. Even een knuffel of een arm om je heen. Dat is er gewoon niet meer nu.

Nu krijg ik natuurlijk genoeg steun van vrienden.. maar toch is het anders. Het is nu een weekje uit dus zo gek is het natuurlijk niet. Maar dit had ik niet echt verwacht
Het voelt soms net als een kater. Compleet "kaal" als je er even doorheen zit, maar dat gaat echt over. Aan de andere kant is het soms prettig te beseffen dat je kennelijk echt mens bent.
pi_47163080
quote:
Op zondag 11 maart 2007 18:40 schreef JoeDank het volgende:

[..]

Het voelt soms net als een kater. Compleet "kaal" als je er even doorheen zit, maar dat gaat echt over. Aan de andere kant is het soms prettig te beseffen dat je kennelijk echt mens bent.
zo voelt het ook, vooral gisteravond op 1 of andere manire met het uitgaan, veel stelletjes, zie je lol hebben enzo, en dat miste ik dus gisteravond echt. Nu valt het wel weer een beetje mee maar het voelt echt leeg om het zo te zeggen.

Terwijl de relatie al een tijdje niet goed ging (1,5 maand ongeveer) en dat het voor me gevoel al uit was maar dat is nu toch blijkbaar anders.
pi_47163524
quote:
Op zondag 11 maart 2007 18:44 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

zo voelt het ook, vooral gisteravond op 1 of andere manire met het uitgaan, veel stelletjes, zie je lol hebben enzo, en dat miste ik dus gisteravond echt. Nu valt het wel weer een beetje mee maar het voelt echt leeg om het zo te zeggen.

Terwijl de relatie al een tijdje niet goed ging (1,5 maand ongeveer) en dat het voor me gevoel al uit was maar dat is nu toch blijkbaar anders.
Ja, nu is het dan ook echt voorbij. Hoe stom het misschien ook klinkt, het is ook belangrijk dat je dit voelt en niet wegstopt. Het is ook een soort "waardering" die je voor je relatie hebt gehad. Daarom laat het je niet zo maar los.
Dat doffe gevoel alsof alles langs je heen gaat als je in de kroeg staat en met mensen praat waarbij je denkt "ik ben hier eigenlijk niet aanwezig", verdwijnt maar kost gewoon even tijd. Het is even klote maar misschien helpt het als je op zulke momenten, waarop je andere stelletjes ziet, niet alleen te denken over wat je nu mist maar ook over de waardering voor wat je hebt gehad. Bitter-sweet.
pi_47163785
quote:
Op zondag 11 maart 2007 18:56 schreef JoeDank het volgende:

[..]

Ja, nu is het dan ook echt voorbij. Hoe stom het misschien ook klinkt, het is ook belangrijk dat je dit voelt en niet wegstopt. Het is ook een soort "waardering" die je voor je relatie hebt gehad. Daarom laat het je niet zo maar los.
Dat doffe gevoel alsof alles langs je heen gaat als je in de kroeg staat en met mensen praat waarbij je denkt "ik ben hier eigenlijk niet aanwezig", verdwijnt maar kost gewoon even tijd. Het is even klote maar misschien helpt het als je op zulke momenten, waarop je andere stelletjes ziet, niet alleen te denken over wat je nu mist maar ook over de waardering voor wat je hebt gehad. Bitter-sweet.
Bedankt voor je uitleg! Idd glipt het meeste langs je heen, het enige waar je eigenlijk jezelf mee bezig houd is waarom dat gevoel er is en waarom het niet gewoon weggaat. Het zal ook inderdaad tijd nodig hebben, een jaar vergeet je natuurlijk ook niet zomaar. Ik had het alleen deze week nog niet zo erg gehad tot gisteravond. Voor alsnog veel afleiding zoeken want met alleen thuis zitten kom je niet ver! Bedankt nogmaals!
pi_47164093
Ja ik heb nou eigenlijk vooral het meeste moeite ermee dat ze niet meer aardig tegen me doet....ik mis haar nog wel enzo....maar niet als ik haar niet zie op msn oid....maar op msn is ze zo'n ongelofelijke bitch...en ik kan maar niet begrijpen waarom....
pi_47164099
quote:
Op zondag 11 maart 2007 19:03 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

Bedankt voor je uitleg! Idd glipt het meeste langs je heen, het enige waar je eigenlijk jezelf mee bezig houd is waarom dat gevoel er is en waarom het niet gewoon weggaat. Het zal ook inderdaad tijd nodig hebben, een jaar vergeet je natuurlijk ook niet zomaar. Ik had het alleen deze week nog niet zo erg gehad tot gisteravond. Voor alsnog veel afleiding zoeken want met alleen thuis zitten kom je niet ver! Bedankt nogmaals!
Sandertjuh, graag gedaan! En het komt allemaal goed, lente en zomer komen eraan!
pi_47164257
quote:
Op zondag 11 maart 2007 19:13 schreef Lakai het volgende:
Ja ik heb nou eigenlijk vooral het meeste moeite ermee dat ze niet meer aardig tegen me doet....ik mis haar nog wel enzo....maar niet als ik haar niet zie op msn oid....maar op msn is ze zo'n ongelofelijke bitch...en ik kan maar niet begrijpen waarom....
Tering, volgens mij houd ik hier spreekuur! . Bitchy is gewoon om afstand (proberen) te nemen van je. Pijnlijk dat wel, maar haar manier.
pi_47164389
Oh ik geef haar die afstand allang....alleen ze blijft maar hangen in haar gebitch....
pi_47164496
quote:
beste is gewoon om dat contact te verbreken via msn. Sowieso werkte msn bij ons heel slecht, vaak onstonden de ruzies als we op msn waren. Nu heb ik zo af en toe contact met der maar dat is dan via sms en niet via msn. Dat loopt dan toch alleen maar fout.
pi_47164541
quote:
Op zondag 11 maart 2007 19:20 schreef Lakai het volgende:
Oh ik geef haar die afstand allang....alleen ze blijft maar hangen in haar gebitch....
Dat hoeft het andere niet uit te sluiten. Maar ja, wat doe je eraan of beter gezegd wat wil je er nog aandoen. Zij wilt het kennelijk zo, dus haar maar laten (net als Sandertjuh zegt)
pi_47167430
Mijn ex ook weer even gezien....

We kregen eerst telefonisch ruzie omdat ik in onze gezamelijke koffeeshop zat, waar zijn nieuwe bitch trouwens ook komt en hij ook. Hij wil niet in vervelende of ruzie-achtige situaties terecht komen, dus heeft liever niet dat ik er kom .... (of zou ik dan ergens achter komen, wat niet de bedoeling is van meneer ... bijv. dat hij en zijn eventuele nieuwe vriendin al wel verkering hebben)

Om de boel te sussen ben ik daarheen gereden. Even gezeten en bakkie koffie gedronken (2) Was opzich niet verkeerd. Bij het weggaan kreeg ik het weer verdomde zwaar. Weer brullen in de auto, en nu zie ik weer zo tegen de nacht op.

Ik kan het niet uitstaan dat hij nu in die shop zit, waarschijnlijk met haar, want zij komt altijd s 'avonds laat. Waarom kan ik hem niet gewoon loslaten en dankbaar zijn dat ik van hem af ben?
pi_47167521
quote:
dat zal je waarschijnlijk nooit begrijpen, want ze begrijpt het misschien zlf ook niet.
Mischien is haar haar manier van losmaken en soms kan dat alleen op een kwade manier. Het kan dat dat weer overgaat en als jullie elkaar voldoende verwerkt hebben dat normaal kontakt dan wel mogelijk is en zelfs leuk is.
pi_47173286
Tsja dan krijg ik bijna het gevoel dat zij het er moeilijker mee heeft dan ik ofzo....
maar ik neem nu geen contact meer met haar op, en als zij dat wel bij mij dat dan reageer ik gewoon terug....ik ga dan niet zeggen van...ja jij was eerst een bitch...nu is het mijn beurt...
pi_47175699
Blegh ik had gister al zo slecht voorgevoel, me ex ging uit met een ow zo goede vriend volgens haar. Naja ik ging ook uit met me vrienden maar kzat echt bijna jankend in de trein omdat ik me er zo slecht bij voelde.

Nu sprak ik haar vanavond even en bleek dus zat ze bijna met hem had gezoend enzo, en ze vond hem wel lekker en leuk en lief doen etc. Nu hoef ik die shit allemaal niet te horen, maar in feite wat haar tegen hield was dat ze het nog niet vanwege mij kon doen, teveel schuldgevoel. Naja dan gebeurd het over 2 weken wel.

Ik hoef het in ieder geval niet meer te weten as ze met andere jongens afspreekt of wat dan ook. Zo wilde een jongen uit me voetbalteam die ik redelijk ken van de week met der afspreken ( het was 3 dagen uit ofzo ) en zij met der naieve kop dat ze dacht dat het niks voorstelde blabla. Ze hebben nog niet afgesproke dan maar wat voel ik me dus genaaid zeg.

van 2 kanten
bah
pi_47177690
Lui, ik kan er niets aan de doen, sterker nog ik wil er niets aan doen.

Sinds de handtekeningzetterij van afgelopen vrijdag voel ik me bevrijd. Dat gevoel nam helemaal toe toen ik mijn nieuwe naambordje, voor bij mijn huis, bestelde. En hoe zou het voelen als dat straks naast mijn voordeur hangt!!!?.
Tuurlijk zijn er nog momenten dat ik mijn ex mis, maar merk dat het proces van loslaten duidelijk een bepaald punt heeft bereikt waarvan ik kan zeggen: "Laat maar gaan, het was goed zo".
pi_47189984
Ik hoop dat ik die fase ook maar snel nader dan, ik ben echt zo onrustig van binnen. Ik word echt gek van mezelf!
pi_47190323
hier ook sandertjuh ... maar de zomer komt er aan !!
pi_47190782
quote:
Op maandag 12 maart 2007 14:32 schreef Spekkiemonster het volgende:
hier ook sandertjuh ... maar de zomer komt er aan !!
jaa das zo, en lekker weer buiten nu.
maar zoals nu zit ik dan op werk, en ik kan gewoon niks anders doen dan niks doen, concentreren op iets lukt gewoon niet. Na 10 seconden is de aandacht weer weg.

ik voel me echt zwaar overhoop gehaald van binnen.

en wat heel grappig is dan. Zaterdag bij het voetbal zat er wel een leuk meisje. Nu kwam ik haar zonder naar te zoeken tegen op hyves en had haar dus toegevoegd. Net heb ik haar dan even gesproken op msn en op zulke momenten dat je met een ander meisje praat zijn je gevoelens gewoon even weg. Dus je voelt je weer happy..

totdat ze dan weer weggaat en je weer precies hetzelfde voelt als ervoor. Nu vind ik haar niet leuk of wat dan ook, dat is ook onmogelijk, het is alleen wel een erg leuk uitziend meisjes

wat ik dus probeerde te zeggen is dat contact met andere meisjes eventjes veel doet vergeten

[ Bericht 36% gewijzigd door sandertjuh op 12-03-2007 16:19:57 ]
pi_47195459
ik weet momenteel niet hoe ik me moet voelen,
ze accepteerd dat ik bij haar ben lijkt het ook leuk te vinden als ik bij haar ben.
afgelopen keer dat ik bij haar was bespeurde ik enige actie vanuit haar kant, maar ze leek zich in te houden omdat ik zoiets had van huh wtf is dit en dus ook gewoon niets terug deed.
maar ondertussen is ze op msn af en toe nog steeds zo afstandelijk.
terwijl als ik haar sms ze vaak geheel uit haar vrije wil op msn verschijnt om met me te praten.
vrouwen het zijn en blijven vage wezens.
maar het wordt lente en de zon schijnt en ik laat me niet meer van me stuk afbrengen door geen enkele vrouw hoe mooi lief en onschuldig ze ook mogen wezen
  maandag 12 maart 2007 @ 18:43:54 #180
166341 AyGuey
kloon van Casey
pi_47199806
quote:
Op maandag 12 maart 2007 14:42 schreef sandertjuh het volgende:
wat ik dus probeerde te zeggen is dat contact met andere meisjes eventjes veel doet vergeten
Absoluut! En ik kan dan ook met gepaste trots melden dat ik afgelopen zaterdag een forse stap gezet heb in het loslatingsproces. Jawel

AG
pi_47206475
quote:
Op zondag 11 maart 2007 18:06 schreef sandertjuh het volgende:

Dit is ook wat ik zo ontzettend mis...
Het is dan nog wel niet echt uit maar zo voelt het wel. Ik probeer niets meer van mijn kant te laten komen.
Het is zijn beurt. Hij heeft me genoeg geflikt.
Het is afwachten. Kijken of er nog wat van zijn kant komt.
Hoeveel moeite hij uit zichzelf doet om elkaar te zien. Samen te kunnen zijn.
Tot nu toe merk ik er niet veel van en dat doet pijn, erg veel pijn.
En ik kan me doodongelukkig voelen als ik stelletjes zie, vooral met dit mooie weer.
Ik ben een actief meisje en vermaak me wel in mijn eentje maar ik wil zo graag SAMEN leuke dingen doen!

Het lijkt zo vanzelfsprekend voor anderen.
Waarom nu niet voor mij ?
/)__/) This is Bunny.
pi_47207120
quote:
Op maandag 12 maart 2007 21:17 schreef melissaatje007 het volgende:

[..]

Het is dan nog wel niet echt uit maar zo voelt het wel. Ik probeer niets meer van mijn kant te laten komen.
En ik kan me doodongelukkig voelen als ik stelletjes zie, vooral met dit mooie weer.
Ik ben een actief meisje en vermaak me wel in mijn eentje maar ik wil zo graag SAMEN leuke dingen doen!

Omdat hij die vriend heeft. Duidelijker kan ik het niet maken en daar moet wat aan gebeuren.
pi_47213215
quote:

[..]

dit heb ik dus ook echt, ik voel me dan zoo slecht op zulke momenten. Afgelopen zaterdag had ik daar dus echt heel erg veel last van.

Naja net was men ex dan even op msn, en het was echt een kut gesprek, na 10 minuten ben ik dan ook wat anders gaan doen want dat trek ik echt niet. Normaal converseren okee, maar als we achterlijk gaan lopen doen is het snel klaar. Ik ga mezelf daardoor alleen maar slechter voelen als het verder zou doorgaan en dat heb ik er gewoon niet voor over, helaas snapt zij dat nog niet helemaal.
  dinsdag 13 maart 2007 @ 00:01:15 #184
166341 AyGuey
kloon van Casey
pi_47213793
quote:
Op maandag 12 maart 2007 23:44 schreef sandertjuh het volgende:

Naja net was men ex dan even op msn, en het was echt een kut gesprek, na 10 minuten ben ik dan ook wat anders gaan doen want dat trek ik echt niet. Normaal converseren okee, maar als we achterlijk gaan lopen doen is het snel klaar. Ik ga mezelf daardoor alleen maar slechter voelen als het verder zou doorgaan en dat heb ik er gewoon niet voor over, helaas snapt zij dat nog niet helemaal.
Waarom doe je het jezelf dan ook aan? Niemand verplicht je toch om contact met haar te hebben? Ik heb helaas wel wat dingen die ik nog met mijn ex moet regelen (scheiding namelijk) maar verder dus gewoon 0,0 contact, geblocked op msn en geen sms-jes, mailtjes, telefoontjes... helemaal niets. En dat bevalt uitstekend.

AG
  dinsdag 13 maart 2007 @ 01:40:55 #185
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_47215933
-edit: nee.

[ Bericht 81% gewijzigd door Nosh op 13-03-2007 12:15:05 ]
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_47221089
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 00:01 schreef AyGuey het volgende:

[..]

Waarom doe je het jezelf dan ook aan? Niemand verplicht je toch om contact met haar te hebben? Ik heb helaas wel wat dingen die ik nog met mijn ex moet regelen (scheiding namelijk) maar verder dus gewoon 0,0 contact, geblocked op msn en geen sms-jes, mailtjes, telefoontjes... helemaal niets. En dat bevalt uitstekend.

AG
Niemand, ik heb alleen tegen haar gezegd, zo af en toe beetje bijbabbelen kan maar we gaan niet dom lopen doen of lopen bitchen want dan is het snel klaar, dan nok ik ermee inderdaad. Ik ga mezelfd daardoor niet nog verder naar benede laten halen.
pi_47221666
Heb ik ook last van
ik heb haar nu ook al een maand ofzo niet mer gesproken.....maar vroeg of laat moet bij haar toch wel dat besef komen dat ze belachelijk bezig was
pi_47222019
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 11:03 schreef Lakai het volgende:
Heb ik ook last van
ik heb haar nu ook al een maand ofzo niet mer gesproken.....maar vroeg of laat moet bij haar toch wel dat besef komen dat ze belachelijk bezig was
misschien heeft ze dat al maar wil ze het gewoon niet toegeven.
Daar was die van mij een ster in, als ik wat verkeerd deed het erin trappen maar och als zij wat fout had gedaan wilde ze het niet horen. Zo ongelovelijk eenkennig was ze!
pi_47222441
zou kunnen
maar ik sta er eigenlijk helemaal niet meer zo bij stil.....ik doe mijn ding...zij het hare....en als zij weer contact wil oid dan onderneemt ze maar iets en anders niet very makkelijk
pi_47236397
Dé tip bij een ex missen is denk ik toch wel afleiding zoeken. Kijk wat je leuk vindt en ga dat vooral doen. Zoek een leuke hobby en kom niet aan met 'ik vind niets leuk zonder mijn ex' want er zijn genoeg leuke dingen over. Maak een lijstje met dingen die je 'ooit' nog wel eens wilt doen en ga eraan werken om ze te realiseren. Het is niet onmogelijk, weet je.
Als je het even niet trekt, bel je moeder op. of een goede vriend die je al heel lang niet meer gesproken hebt en spreek er mee af. Mocht je door de verbroken relatie een andere woning moeten hebben zoeken, zoek contact met de buren. Beter een goede buur... en je weet nooit wanneer je hem of haar even nodig kunt hebben. Koop mooie groene planten of nieuwe bloemetjes voor in huis. Als je huis vrolijk is, ben je dat meestal zelf ook sneller. Wie wil er nu niet in een lekker opgeruimde kamer vol met levendige kleuren komen? Als je de ruimte hebt en je kunt het onderhouden: schaf een kat aan. Je kunt eens wat later thuiskomen en zo'n beestje is niet zo afhankelijk van je als een hond die je geregeld moet uitlaten. Maar zorg er wel goed voor!

Dit zijn maar tips voor mensen met liefdesverdriet. Het zijn maar voorbeelden, maar ze werken.
Echt.
Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone à midi seize
pi_47237648
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 18:19 schreef Blinky het volgende:
Dé tip bij een ex missen is denk ik toch wel afleiding zoeken.
Dat is helemaal juist!
Vandaag lekker in de tuin bezig toen hij opeens smste.
Hij wou langskomen en heb ff een halfuurtje gewacht voordat ik terugsmste (niet te happig).
Heb teruggesmst dat ie wel langs kon komen maar dat ik bezig was.

Toen hij kwam zag ik dat ie chagrijnig was.
Ik zei dat ik het nog even af wou maken en hij zei met een pissig gezicht dat het goed was.
Hij zei iets waaruit ik tussen de regels door kon opmaken dat ie blijkbaar pissig was omdat ik al een paar dagen geen contact meer met hem heb opgenomen om te vragen of we alsjeblieft konden praten...

Hij ging op het laatst nog wel even meehelpen.
Toen wou hij praten en stelde me ergens in het gesprek een vraag.
Toen ik antwoord gaf zei hij: shut up!?
Altijd weer hetzelfde liedje met hem
Schaamde me voor m'n buren en heb gezegd dat ik geen zin had om zo behandeld te worden.
Blij dat ie weer wegging.
Ben rustig verder gegaan, vond het eigenlijk niet eens zo erg dat ie weer weg was.

Wat 'n rust...
/)__/) This is Bunny.
pi_47240091
pff en dan word je vandaag gevraagd door een bekende, terwijl je het er vandaag nog over gehad hebt samen met je ex en hij natuurlijk alles stellig onttkent,

"hebben ze nou wat samen ... {naam ex en bitch} want ze wrijft steeds zo over zijn rug enzo "??

ARGHHHH
pi_47240122
blinky bedankt en afleiding is ook goed maar ik kan me maar moelijk ergens toe zetten en zou het liefste heel de dag op de bank voor me uit zitten te staren met de afstandsbediening in mijn hand om maar doelloos te zappen ...
pi_47240221
quote:

[..]

Heb je niet zo iets van , als het er nu niet in zit dan komt het nooit....?
Kan je er dan niet beter helemaal uitstappen nu het je wat makkelijker afgaat (in je andere berichtje te lezen)
pi_47241962
helaas een tvp
ne okuyon, bokmu var?
pi_47242255
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 19:59 schreef Spekkiemonster het volgende:
blinky bedankt en afleiding is ook goed maar ik kan me maar moelijk ergens toe zetten en zou het liefste heel de dag op de bank voor me uit zitten te staren met de afstandsbediening in mijn hand om maar doelloos te zappen ...
Ik begrijp heel goed dat je hoofd er niet naar staat.
Maar je gewoon verder moeten. De één is er eerder aan toe dan de ander, maar hoe dan ook, degene van wie je hield is er niet meer op die manier. Als je nog de ideale persoon was geweest, was het niet uit gegaan... dus waarom zou je je nog druk maken? Ik bedoel het niet zo zwart-wit als ik het nu schrijf, maar er zit wel een waarheid in. Verdriet hebben om een verbroken relatie hoort erbij, maar daarna ga je weer verder. Gun jezelf de tijd om uit te huilen, maar probeer het dan af te sluiten, hoe moeilijk het ook is. 'Wij' bestaat niet meer, het is nu 'ik'. Maar dat besef komt pas later.

Melissa, heel goed van je om gewoon door te gaan met wat je aan het doen was. Een hele effectieve manier om te laten zien dat hij niet meer automatisch het belangrijkste is
pi_47242651
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 18:58 schreef melissaatje007 het volgende:

[..]

Dat is helemaal juist!
Vandaag lekker in de tuin bezig toen hij opeens smste.
Hij wou langskomen en heb ff een halfuurtje gewacht voordat ik terugsmste (niet te happig).
Heb teruggesmst dat ie wel langs kon komen maar dat ik bezig was.

Toen hij kwam zag ik dat ie chagrijnig was.
Ik zei dat ik het nog even af wou maken en hij zei met een pissig gezicht dat het goed was.
Hij zei iets waaruit ik tussen de regels door kon opmaken dat ie blijkbaar pissig was omdat ik al een paar dagen geen contact meer met hem heb opgenomen om te vragen of we alsjeblieft konden praten...

Hij ging op het laatst nog wel even meehelpen.
Toen wou hij praten en stelde me ergens in het gesprek een vraag.
Toen ik antwoord gaf zei hij: shut up!?
Altijd weer hetzelfde liedje met hem
Schaamde me voor m'n buren en heb gezegd dat ik geen zin had om zo behandeld te worden.
Blij dat ie weer wegging.
Ben rustig verder gegaan, vond het eigenlijk niet eens zo erg dat ie weer weg was.

Wat 'n rust...
Nog steeds heb ik erg het idee dat jij niet duidelijk verteld hoe kut je het wel niet vindt dat hij zo klote tegen je doet....en nou doet hij datzelfde bij jou!!!
zou ik echt niet toelaten,,,en al helemaal niet als je zegt dat je er erg kwaad over bent!
  dinsdag 13 maart 2007 @ 21:43:04 #198
166341 AyGuey
kloon van Casey
pi_47244261
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 21:02 schreef Lakai het volgende:

[..]

Nog steeds heb ik erg het idee dat jij niet duidelijk verteld hoe kut je het wel niet vindt dat hij zo klote tegen je doet....en nou doet hij datzelfde bij jou!!!
zou ik echt niet toelaten,,,en al helemaal niet als je zegt dat je er erg kwaad over bent!
Ik heb meer de indruk dat Melissa wanhopig probeert een droplul op te voeden. Meid zoek alsjeblieft een normaal persoon die je gewoon leuk behandelt? Dit is niets en dit wordt niets....

AG
pi_47251629
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 21:02 schreef Lakai het volgende:

[..]

Nog steeds heb ik erg het idee dat jij niet duidelijk verteld hoe kut je het wel niet vindt dat hij zo klote tegen je doet....
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 21:43 schreef AyGuey het volgende:

[..]

Ik heb meer de indruk dat Melissa wanhopig probeert een droplul op te voeden. Meid zoek alsjeblieft een normaal persoon die je gewoon leuk behandelt? Dit is niets en dit wordt niets....

AG
Ik heb "de droplul" een *duidelijke* brief geschreven waarin ik aangeef hoeveel moeite ik met zijn gedrag heb.
Waarin ik ook aangeef dat ik dit niet meer pik en dat ie zichzelf maar een schop onder zijn reet moet geven als hij nog verder met mij wil.
/)__/) This is Bunny.
  woensdag 14 maart 2007 @ 00:44:59 #200
166341 AyGuey
kloon van Casey
pi_47252152
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 00:28 schreef melissaatje007 het volgende:

Ik heb "de droplul" een *duidelijke* brief geschreven waarin ik aangeef hoeveel moeite ik met zijn gedrag heb.
Waarin ik ook aangeef dat ik dit niet meer pik en dat ie zichzelf maar een schop onder zijn reet moet geven als hij nog verder met mij wil.
Succes ermee Ik hoop echt dat het werkt. Het spijt me trouwens als ik te bot was (hoewel ik uit je verhaal niet het idee heb dat mijn benaming onterecht is... maar dat zal later wel blijken). Wat ik minder vind is dat je de bal bij hem legt. HIJ heeft zo weer het heft in handen, HIJ kan besluiten of hij verder wil of niet... Ik zou wellicht proberen het heft in eigen handen te houden hoewel dat makkelijker gezegd is dan gedaan.

AG
pi_47282459
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 00:28 schreef melissaatje007 het volgende:

[..]

[..]

ik hoop dat je succes boekt en dat het gaat werken!!
pi_47288217
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 00:44 schreef AyGuey het volgende:

[..]

Succes ermee Ik hoop echt dat het werkt. Het spijt me trouwens als ik te bot was (hoewel ik uit je verhaal niet het idee heb dat mijn benaming onterecht is... maar dat zal later wel blijken). Wat ik minder vind is dat je de bal bij hem legt. HIJ heeft zo weer het heft in handen, HIJ kan besluiten of hij verder wil of niet... Ik zou wellicht proberen het heft in eigen handen te houden hoewel dat makkelijker gezegd is dan gedaan.

AG
In deze situatie is de heft zelf in handen nemen onmogelijk !
Melissa wil graag zat verder (nu wellicht niet meer)
maar het ligt nu puur aan die "droplul"
en ook van mij kant excuses als het wat bot overkwam
  donderdag 15 maart 2007 @ 02:18:50 #203
166341 AyGuey
kloon van Casey
pi_47289450
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 00:57 schreef Lakai het volgende:

[..]

In deze situatie is de heft zelf in handen nemen onmogelijk !
Melissa wil graag zat verder (nu wellicht niet meer)
maar het ligt nu puur aan die "droplul"
en ook van mij kant excuses als het wat bot overkwam
Ze kan DL vertellen dat hij de boom in kan en verder niets meer met hem wil. Dan heeft ZIJ het heft weer in handen. Mocht DL dan toch doorwillen dan moet hij Melissa overtuigen hem terug te nemen. Daar mag hij dan echt heel erg zijn best voor gaan doen want op ieder moment kan Melissa weer zeggen dat ie op mag zouten.
Nu is het zo dat Melissa heel erg graag doorwil en -please please pretty please with a cherry on top - vraagt of hij wat liever tegen haar wil zijn. Heeft geen zin.
pi_47356663
Bah, hij heeft t na een half jaar uitgemaakt. Het zat me dieper dan k dacht. Hij zegt dat de liefde over is en dat hij te dominant werd en ik te rustig. Hij weer daarvoor geen goede redenen aan te geven. Hij mist spontaniteit van mijn kant. Dat klopt ergens wel, ik ben wat verlegen. Hij wil me niet veranderen. Klote is dat hij geen goede reden heeft, en ZEGT niemand anders leuk te vinden.
Gelukkig ben ik volgende week jarig en komen mn vriendinnen.
Bahbah!
Gek meisje
pi_47356781
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 02:18 schreef AyGuey het volgende:

[..]

. Mocht DL dan toch doorwillen dan moet hij Melissa overtuigen hem terug te nemen.
doet hij dat....dan heeft hij zijn zin.... en is Melissa blij
doet hij dat niet.... heeft hij ook zijn zin en is Melissa 't zakje
pi_47356866
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 00:05 schreef AntiSh0x het volgende:
Hij mist spontaniteit van mijn kant. Dat klopt ergens wel, ik ben wat verlegen. Hij wil me niet veranderen.
Had ie dat nog nooit eerder gezegd?? of alleen nadat ie het had uitgemaakt
pi_47362098
Hebben mensen er ook last van hier terwijl ze het zelf hebben laten eindigen, dan kan het alsnog de kunst van het loslaten zijn
  zaterdag 17 maart 2007 @ 11:34:00 #208
106923 adicktit
-can't get enough-
pi_47363242
hey hey,

Ik zit meestal nooit op fok forum meestal lees ik alleen ff het nieuws.. maar ik met ff mijn verhaal kwijt aan iemand!
Mijn vriend heeft het gisteren met mij (22) uitgemaakt na een relatie van 2 jaar.

- Ik en mijn vriend komen beide uit Curaçao, hier om te studeren. We kwamen elkaar tegen via gemeenschappelijke vrienden. We waren meteen verliefd. Ik had nog niet echt eerder een relatie gehad en wou liever genieten van het leven, maar omdat ik zo gek op hem was hebben we het toch geprobeerd. Het ging goed. We passen in zoveel opzichte perfect bij elkaar. We hebben dezelfde hobby’s, vrienden, dromen, Vind maar een vent hier in Nederland die zijn familie en vrienden wil opgeven om terug te gaan nar Curaçao. In andere opzichten halen we onze slechte eigenschappen bij elkaar naar boven.
Hij wil graag genieten van het leven en leuke dingen doen met onze vrienden (zonder mij). Normaal kan het me niet zo zeer schelen. Maar ik heb nu het afgelopen jaar 5 dagen in de week stage. Het is vermoeiend en ik heb als ik thuis kom geen zin meer om veel te doen. Ik bleef het laatste jaar daarom ook bij hem. Super fijn gevoel als ik thuis kwam en hij was er. Maar zodra hij donderdags uit wou, werd ik boos, omdat dan onze vrienden zaterdags niet meer gingen. En ben ik in het weekend de dupe, omdat niemand met mij uit wil. Hij doet al een tijdje helemaal niks aan zijn studie en verveelt zich dood thuis. En ik werk freaking hard en dan ben ik gewoon moe en soms nogal kibbelig.
Na een tijd heeft hij gezegd dat hij meer wil genieten en dat omdat ik stage loop ook zijn leven saai wordt. Ik snapte het en we hebben nu ff sinds 2 weken weer los van elkaar gewoond. Hij kwam af en toe langs en ik kon om en om het weekend langs komen.
Nou gisteren kwam ik na mijn stage bij hem langs en we kregen weer ruzie om nix en hij was het zat. Hij zegt dat het hem zoveel pijn doet die ruzies en ik zie die ruzies meer als een kleine discussie en dan hebben we een gezellig tijd daarna. Blijkbaar kunnen wij samen niet met ruzies omgaan. Hij telt ruzies veels te zwaar mee en ik vind dat het bij een relatie hoort.
Nadat hij het inmiddels al 2 keer heeft uitgemaakt om precies dezelfde reden steeds. Was het gisteren weer zover. Dat hij me weer laat vallen en dan meteen zijn excuses aan biedt omdat hij zo van mij houdt, maar dat hij dit zo niet meer aankan. Vind ik zwaar KUT
Ik ben gewoon verbaasd, dat hij mij dit weer flikt.
Ik ben boos verdrietig en ik baal dat ik nu ik stage heb niemand heb om me heen en dat het een moeilijke periode is nu, en hij me gewoon laat vallen omdat het voor hem te moeilijk wordt. Maar het ergste is, dat ik van hem hou, en ik blijf hopen dat hij net als de vorige keren weer bij zinnen komt, maar ik wil niet hopen want misschien is het nu echt voorgoed over.
Zo, dat is eruit! hele lap tekst! Tnx!
I don’t care what you think, unless it is about me...
pi_47368172
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 00:14 schreef Lakai het volgende:

[..]

Had ie dat nog nooit eerder gezegd?? of alleen nadat ie het had uitgemaakt
Alleen toen hij t uitmaakte. Misschien draait hij wel om de hete brei heen. Hij ziet heus wel dat ik zo ben. Nu stoort het hem opeens. Vragen, vragen. Word er niet goed van.
Gek meisje
pi_47369474
Ja die van mij heeft het ook meteen uitgemaakt....zonder enige duidelijke reden....

maar ja die van jou verwachtte dus van jou dat je spontaan spontaner werd zonder dat je spontaan bent

Was bij mij ook lullig want ik wist niet dat ik iets fout deed ofzo en toen was het uit....
pi_47384303
Same here...
Gek meisje
pi_47385702
Godver, dit begint op een drakenspel te lijken. Nachtelijke telefoontjes van een anoniem nummer maar het is in elke betekenis te laat en toch hoop ik stiekem dat hij me smst.
pi_47388319
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 23:57 schreef sefer het volgende:
Godver, dit begint op een drakenspel te lijken. Nachtelijke telefoontjes van een anoniem nummer maar het is in elke betekenis te laat en toch hoop ik stiekem dat hij me smst.
initiatief nemen; die jongen weet ook niet waar die aan toe is. Zorgt alleen maar voor frustraties dit soort reacties.
pi_47388379
Hmm, ik ben onderhand een dikke 3 maanden verder. Het echte verdriet zit er niet meer, enkel soms nog een moment van "Damn, ik mis d'r wel." en "Ik voel me alleen.".
Toch heb ik nog steeds het idee dat ik d'r wel terug zou willen, als onze situaties anders zijn en we misschien ooit eerlijk een relatie met elkaar aan zouden kunnen gaan. Géén idee of ze daar open voor staat en niet iets waarvoor ik mezelf nu helemaal ga inbinden, maar over anderhalf, twee, wie weet hoeveel jaren ga ik haar toch weer eens opzoeken en gewoon kijken of het nu wel zou lukken. De liefde is er wel, nog nooit zoveel van iemand gehouden of door iemand geliefd geweest en daarvan blijft altijd een deel zitten.

Naja, nu eerst lekker eigen dingen doen, rustig wat afstand nemen en dan later eens zien of ik me nog zo voel. En ondertussen gewoon rondkijken, lolmaken en openstaan voor andere meiden.
Kapitalisatie is de beste remedie tegen ideologische inhoud. - Zodiakk.
FA Jump: webicon weggehaald wegens wachtwoord beveiliging
pi_47390650
Ik heb op pagina 2, ongeveer 2 weken terug gepost over dat mijn (inmiddels ex)vriendin het heeft
uitgemaakt.
Nou wilden we vrienden blijven, maar er werd al gezegd dat dit bijna onmogelijk is. En volgens mij is dat ook wel zo.
Het is gewoon heel anders gelopen en ze kijkt niet meer naar me om.. Nu zit ik te twijfelen of ze nou echt vrienden wilde blijven of meer omdat ze van me af wilde en dat als een smoesje gebruikte..

Deze situatie kenmerkt eigenlijk ook onze relatie, dingen raken mij veel sneller dan haar.
We hadden weleens ruzie als elk ander koppel, en als ik haar de dag daarna weer spreek vertelde ik dat ik me ontzettend kut heb gevoeld enzo.. Terwijl zij er niet eens over heeft nagedacht..
Terwijl het naar mijn mening de ruzies altijd door haar werden veroorzaakt(tja vrouwen hè )
  zondag 18 maart 2007 @ 08:39:50 #216
117283 Kreupelhout
C'est Jaques Plafond!
pi_47390672
Je kunt wel vrienden blijven, maar dan moet je er allebei wel zo over denken dat het gewoon niet meer werkt. Ik was klaar met mijn ex en zij met mij en nu zijn we nog gewoon bevriend
pi_47390744
Hoelang duurde de relatie toen?
En hoe goed zijn jullie nu bevriend?
En was het meteen na het einde van de relatie koek en ei?
pi_47390921
Oh my god, ze heeft net toegegeven verliefd op iemand anders te zijn.
This is the part when you feel like dying.
pi_47391330
quote:
Op zondag 18 maart 2007 09:35 schreef Rejected het volgende:
Oh my god, ze heeft net toegegeven verliefd op iemand anders te zijn.
This is the part when you feel like dying.
als je vrienden wil blijven moet je dat leren accepteren.
  zondag 18 maart 2007 @ 11:15:30 #220
82456 teig
oh my gow
pi_47392011
quote:
Op zondag 11 maart 2007 12:28 schreef melissaatje007 het volgende:

[..]

Het idee dat ik ermee kan stoppen geeft me rust. Dat ik dit niet meer hoef mee te maken als ik er nu een punt achter zet.
Maar tegelijkertijd ook het knagende gevoel dat het zo leuk kan zijn en dat ik dat niet weg wil gooien...
En dan zie ik weer zo'n leuke foto van ons samen op de computer en dan breek ik helemaal...
Dit komt mij zeer bekend voor. Gister weer een ruzie gehad met mijn vriend, waar ik van alles naar mijn hoofd geslingerd heb gekregen. Om twee uur later weer een sorry te horen.

Heb het voor mijn gevoel al uit gemaakt, dat geeft me idd rust. Maar nu het nog doen..(we zijn nu 2 jaar en 3 mnd samen)
  zondag 18 maart 2007 @ 11:20:55 #221
30203 sefer
Larrios
pi_47392113
quote:
Op zondag 18 maart 2007 01:41 schreef flappiewappie het volgende:

[..]

initiatief nemen; die jongen weet ook niet waar die aan toe is. Zorgt alleen maar voor frustraties dit soort reacties.
Nou heeft hij vannacht gesmst, maar ik voel me er apathischer bij dan ik had verwacht. Och, eigenlijk gaat het me ook enkel om de aandacht.
pi_47392445
hij zou bellen gistrenavond, wacht nogg steeds .... toen ik om half 5 vanacht naar zijn huis reed, was hij er niet!!! wat een viezerik en wat fijn dat hij het me zo makkelijk maakt hem los te laten ...
pi_47394258
quote:
Op zondag 18 maart 2007 11:20 schreef sefer het volgende:

[..]

Nou heeft hij vannacht gesmst, maar ik voel me er apathischer bij dan ik had verwacht. Och, eigenlijk gaat het me ook enkel om de aandacht.
Das tenminste eerlijke reactie, zou mijn ex wat van geleerd kunnen hebben
pi_47394304
quote:
Op zondag 18 maart 2007 11:38 schreef Spekkiemonster het volgende:
hij zou bellen gistrenavond, wacht nogg steeds .... toen ik om half 5 vanacht naar zijn huis reed, was hij er niet!!! wat een viezerik en wat fijn dat hij het me zo makkelijk maakt hem los te laten ...
Volgens mij is het helemaal niet makkelijk voor jou e heb je het er behoorlijk moeilijk mee. Waarom rij je langs zijn huis om half 5 s'nachts en hou je dan vol dat hij het makkelijk maakt?
pi_47394526
quote:
Op zondag 18 maart 2007 01:45 schreef paladin het volgende:
Hmm, ik ben onderhand een dikke 3 maanden verder. Het echte verdriet zit er niet meer, enkel soms nog een moment van "Damn, ik mis d'r wel." en "Ik voel me alleen.".
Toch heb ik nog steeds het idee dat ik d'r wel terug zou willen, als onze situaties anders zijn en we misschien ooit eerlijk een relatie met elkaar aan zouden kunnen gaan. Géén idee of ze daar open voor staat en niet iets waarvoor ik mezelf nu helemaal ga inbinden, maar over anderhalf, twee, wie weet hoeveel jaren ga ik haar toch weer eens opzoeken en gewoon kijken of het nu wel zou lukken. De liefde is er wel, nog nooit zoveel van iemand gehouden of door iemand geliefd geweest en daarvan blijft altijd een deel zitten.

Naja, nu eerst lekker eigen dingen doen, rustig wat afstand nemen en dan later eens zien of ik me nog zo voel. En ondertussen gewoon rondkijken, lolmaken en openstaan voor andere meiden.
Ik heb een beetje heel erg hetzelfde......het gevoel alsof het altijd ergens nog wel goed gaat komen ofzo.....
maar ik denk dat ik hier niet meer zoveel ga rondkijken in dit topic want het is voor mij nu ook weer 3 maanden geleden.....
en wanneer ik hier kijk mis ik haar wel weer meer dan normaal
  zondag 18 maart 2007 @ 12:59:15 #226
106923 adicktit
-can't get enough-
pi_47394638
ik wordt gek... ik kijk constant naar me telefoon... als hij online is hoop ik dat hij iets tegen me zegt!!!
En al hij nix zegt of doet heb ik zooo de neiging om iets tegen hem te zeggen... but I won't, i'm trying!!!
het lijkt wel alsof ik aan het afkicken ben; het is so fucking moeilijk om weer te leren wat ik leuk vond om te doen in mijn eentje.
I'm used to him; I'm addicted!
  zondag 18 maart 2007 @ 13:04:16 #227
106923 adicktit
-can't get enough-
pi_47394809
quote:
Op zondag 18 maart 2007 11:38 schreef Spekkiemonster het volgende:
Wat verwacht je eigenlijk van hem als je hem ziet? Wat zal er gebeuren?
Als ik jou zo hoor, dan denk ik dat je het contact opzoekt, en hij rejected je over and over again... Dat maakt het gevoel dat je nu hebt alleen maar erger....
Laat hem ff barsten.. take control.. Laat hem ff voelen hoe het is dat jij zonder hem kan! En het is uit, maar jij mag lekker zelf bepalen hoe je ermee om wilt gaan... Dus bepaald voor jezelf wat je nodig hebt, hoeft hij je niet bij te helpen, anders was hij wel bij je gebleven.
  zondag 18 maart 2007 @ 13:15:38 #228
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_47395169
quote:
Op zondag 18 maart 2007 12:59 schreef adicktit het volgende:
ik wordt gek... ik kijk constant naar me telefoon... als hij online is hoop ik dat hij iets tegen me zegt!!!
En al hij nix zegt of doet heb ik zooo de neiging om iets tegen hem te zeggen... but I won't, i'm trying!!!
het lijkt wel alsof ik aan het afkicken ben; het is so fucking moeilijk om weer te leren wat ik leuk vond om te doen in mijn eentje.
I'm used to him; I'm addicted!
Is het dan niet beter om hem uit je MSN lijst te gooien O.o;
mja voor mezelf, nadat het uit ging met mijn vriendin heb ik besloten om maar als een soort van zombie te leven en allleen de dingen doen die echt moeten. Studie en werk, enige war ik nog wat genot uit haal is anime en DDR eik, mja denk dat je me kan vergelijken met de 2 uit revenge of the nerds maar goed vind ik niet erg.

heb er gewoon geen trek meer in, in een relatie veel moeite erin gestoken voor wat eigelijk? voor niks
pi_47395415
quote:
Op zondag 18 maart 2007 13:15 schreef Kabuto_Raiger het volgende:

[..]

heb er gewoon geen trek meer in, in een relatie veel moeite erin gestoken voor wat eigelijk? voor niks
als je er ook zoveel moeite voor moet doen is het ook al verkeerd....die dingen meoten komen aanwaaien....
je kan hooguit ervoor zorgen dat ze net iets meer komen aanwaaien
pi_47396529
Animé en DDR, kom maar hier
Gek meisje
  zondag 18 maart 2007 @ 14:02:29 #231
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_47396710
quote:
Op zondag 18 maart 2007 13:23 schreef Lakai het volgende:

[..]

als je er ook zoveel moeite voor moet doen is het ook al verkeerd....die dingen meoten komen aanwaaien....
je kan hooguit ervoor zorgen dat ze net iets meer komen aanwaaien
true maar ja, heb altijd het idee gehad dat je wel iets moet doen om je relatie op peil te houden maar ja, kennelijk was die gedachte verkeerd
quote:
Op zondag 18 maart 2007 13:56 schreef AntiSh0x het volgende:
Animé en DDR, kom maar hier
check me fobo maar voor wat filmpjes ofzo
pi_47411018
quote:
Op zondag 18 maart 2007 13:04 schreef adicktit het volgende:

[..]

Wat verwacht je eigenlijk van hem als je hem ziet? Wat zal er gebeuren?
Als ik jou zo hoor, dan denk ik dat je het contact opzoekt, en hij rejected je over and over again... Dat maakt het gevoel dat je nu hebt alleen maar erger....
Laat hem ff barsten.. take control.. Laat hem ff voelen hoe het is dat jij zonder hem kan! En het is uit, maar jij mag lekker zelf bepalen hoe je ermee om wilt gaan... Dus bepaald voor jezelf wat je nodig hebt, hoeft hij je niet bij te helpen, anders was hij wel bij je gebleven.
Hij belt zelf elke avond of ik alsjeblieft kom en vervolgens of ik wil blijven slapen. Als je het een beetje gelezen hebt hier begrijp je dat ik me moeilijk los kan maken van iemand van wie ik zielsveel hou en zichzelf steeds in de slachtofferrol gooit. Was hij maar duidelijk en stootte hij me maar af maar hij blijft trekken en dat maakt het zo zwaar en ik trap er steeds weer in (snappie??)
pi_47411120
quote:
Op zondag 18 maart 2007 12:49 schreef NotoriousJw het volgende:

[..]

Volgens mij is het helemaal niet makkelijk voor jou e heb je het er behoorlijk moeilijk mee. Waarom rij je langs zijn huis om half 5 s'nachts en hou je dan vol dat hij het makkelijk maakt?
Ik heb het er ook moeilijk mee, en hou me soms groot. Soms gaat het ook gewoon wat beter en voel ik me sterkter.
Dat hij nog steeds liegt maakt het makkelijker voor me.

De reden dat ik ga rijden is omdat ik bevestiging zoek. Kon niet slapen, vroeg me duizend dingen af en het meeste of hij thuis zou slapen.
bevestiging gevonden en daarna nog lekker kunnen slapen...

Het klinkt raar maar voor mij werkt het wel
  zondag 18 maart 2007 @ 21:33:00 #234
106923 adicktit
-can't get enough-
pi_47414221
quote:
Op zondag 18 maart 2007 20:18 schreef Spekkiemonster het volgende:

[..]

Hij belt zelf elke avond of ik alsjeblieft kom en vervolgens of ik wil blijven slapen. Als je het een beetje gelezen hebt hier begrijp je dat ik me moeilijk los kan maken van iemand van wie ik zielsveel hou en zichzelf steeds in de slachtofferrol gooit. Was hij maar duidelijk en stootte hij me maar af maar hij blijft trekken en dat maakt het zo zwaar en ik trap er steeds weer in (snappie??)
Ja, ik bergijp je... lijkt me ook moeilijk... als mijn ex ook zo vaak zou bellen zou ik alleen maar opnemen, want het is de hoop... de hoop blijft gewoon. Maar als hij contact opzoekt , (en dat betekent voor jou een keline bevestiging dat hij je misschien toch zou willen) weet je toch eingenlijk dat er niets van komt... Dus probeer gewoon "nee" te zeggen... blokeer zijn telefoonnummer of neem gewoon niet op....
Je moet zogenaamd altijd naar je hart luisteren... maar je mind bespaart je de pijn die hij je hart aan doet... luister naar je mind... denk aan wat het beste voor jezelf is, en misschien niet voor je hart (maar daar kom je uiteindelijk doorheen)!
  zondag 18 maart 2007 @ 22:28:07 #235
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_47416542
Ik heb het vanavond uit gemaakt met mijn vriendin, van 20 maanden
Wij hadden een LAT-relatie, want ze was engels.
D'r zijn wat dingetjes voor gevallen waarbij mijn gevoel steeds minder werd, en neem dan de afstand en de tijd dat je mekaar ziet en dan onstaat d'r een soort bom, omdat je niet veel dingen uitpraat.
Ik wilde me zelf en haar ook niet meer voor de gek houden, maar ik wilde haar ook niet onnodig kwetsen.
Dus het werd een enorm zwaar gesprek.

Bleeeeergh ik zal je wel zeggen dit was de moeilijkste beslissing in mijn leven, en dat voor je eigen "gelukkigheid"
pi_47481032
Het loslaten gaat steeds beter. Maar het blijft vreemd, alleen thuis.
En als ik haar dan tegenkom op de sportschool dan vind ik het wel leuk om haar te zien en enven te spreken, maar meer ook niet. Dat geeft me gelukkig nog steeds de bevestiging dat we de juiste keuze gemaakt hebben.
pi_47481149
quote:
wat heeft har nationaliteit emee te maken....
  dinsdag 20 maart 2007 @ 18:46:26 #238
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_47481406
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 18:39 schreef juon_jacket1 het volgende:

[..]

wat heeft har nationaliteit emee te maken....
Nou ja, dan weet je in ieder geval waarom die LAT relatie

Maar het gaat prima met mij beter als verwacht
pi_47484040
quote:
Op zondag 18 maart 2007 22:28 schreef Grimm het volgende:
Ik heb het vanavond uit gemaakt met mijn vriendin, van 20 maanden
D'r zijn wat dingetjes voor gevallen waarbij mijn gevoel steeds minder werd, en neem dan de afstand en de tijd dat je mekaar ziet en dan onstaat d'r een soort bom, omdat je niet veel dingen uitpraat.
Ik wilde me zelf en haar ook niet meer voor de gek houden, maar ik wilde haar ook niet onnodig kwetsen.
Dus het werd een enorm zwaar gesprek.

Bleeeeergh ik zal je wel zeggen dit was de moeilijkste beslissing in mijn leven, en dat voor je eigen "gelukkigheid"
ja kut is dat he, ik heb het ook uitgemaakt ondanks dat ik nog op een bepaalde manier van dr hou...
ben nu echt aan het vechten om haar uit "mn systeem te krijgen".... raar leven ....
  dinsdag 20 maart 2007 @ 20:27:54 #240
136868 Dannie_Dorka
Just call me Danny
pi_47485855
Sinds dit weekend is het na bijna 4 jaar uit.We waren uit elkaar gegroeid en we zagen elkaar ook veels te weing.Het is toch raar,normaal als ik de trein terug naar Rotterdam nam keek er enorm naar uit om haar weer te zien.Nu kom ik thuis en dan is er niemand.Net zoals er nu niemand naast me ligt als ik s'ochtends wakker word.Ik zal er echt aan moeten wennen....
Mijn DVD's | RetroJunk
There's no such thing as a good cult movie or a bad cult movie.They're just.....cult.
pi_47486645
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 20:27 schreef Dannie_Dorka het volgende:
Sinds dit weekend is het na bijna 4 jaar uit.We waren uit elkaar gegroeid en we zagen elkaar ook veels te weing.Het is toch raar,normaal als ik de trein terug naar Rotterdam nam keek er enorm naar uit om haar weer te zien.Nu kom ik thuis en dan is er niemand.Net zoals er nu niemand naast me ligt als ik s'ochtends wakker word.Ik zal er echt aan moeten wennen....
Je moet leren alleen zijn das zo verrot, heb het nu ook, mn weekende moet je gaan plannen, als je savonds alleen bent is het echt irritant alleen life sucks soms joh
Time will heal
pi_47486710
quote:
als je savonds alleen bent is het echt irritant alleen life sucks soms joh
idd........das dan echt wennen....
pi_47498192
En alleen dan weten mensen (een beetje) hoe klote het is om alleen te zijn.
Maar eerder afgeven op mensen die geeneens relatie kunnen krijgen.
pi_47498195
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 19:48 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Jonge meisjes willen hun vrijheid. Girls Just Wanna Have Fun. En dat doen ze dan ook.
Ik zou dr persoonlijk ongelooflijke klap op dr harses geven en zeggen dat het net zo pijn doet bij jou maar dan van binnen.
pi_47523768
Hmmm
ik had mijn ex uit mijn lijst gegooid....(en ffkes helemaal niet meer naar om gekeken) dus ik blij
dus nou weet ik wat me verder te doen staat

maar nu zag ik achter haar naam staan iets in de trend van <3 (persoon)
ik ging echt kapot!!
ik kreeg het echt benauwd, en ik dacht echt NOOOOOOOOOOOO

maar later bleek dat dat het achterschrift was van iemand anders...en dat dat toevallig daar kwam te staan (foutje van msn ofzo, heel vaag)

Ik vind het allemaal nog steeds ook maar kut dat het ineens zo 0,0 contact is of whatever....
pi_47523817
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 20:11 schreef Lakai het volgende:
Hmmm
ik had mijn ex uit mijn lijst gegooid....(en ffkes helemaal niet meer naar om gekeken) dus ik blij
dus nou weet ik wat me verder te doen staat

maar nu zag ik achter haar naam staan iets in de trend van <3 (persoon)
ik ging echt kapot!!
ik kreeg het echt benauwd, en ik dacht echt NOOOOOOOOOOOO

maar later bleek dat dat het achterschrift was van iemand anders...en dat dat toevallig daar kwam te staan (foutje van msn ofzo, heel vaag)

Ik vind het allemaal nog steeds ook maar kut dat het ineens zo 0,0 contact is of whatever....
en dat geloof je zelf?
pi_47523880
Nee nee ik had niet met haar gepraat

ik had het zelf nog uitgeprobeerd.....ze staat helemaal onderaan in mijn lijst in "niet-messenger-contacten"

en als ik dan naar beneden scroll staat er iedere keer weer iets anders....
pi_47524257
Argh, vandaag ook weer. Bel ik mn 2 beste vriendinnen, het eerste wat ik te horen krijg: oh, daar kom je wel weer overheen. Er zijn meer jongens dan kerken. Beide meiden (apart gebeld) lieten mij niet de ruimte om mijn verhaal te doen. En één daarvan kan zaterdag ook niet winkelen. Ik schreeuw om afleiding. Waar zijn ze als ik ze nodig heb? Ik heb de afgelopen tijd altijd nog contact met ze gehad en opgezocht.
En mn ouders snappen er al helemaal niks van. Ik kan nergens mijn gevoel kwijt en voel mij ook best eenzaam daardoor.
Al die herinneringen die eerst zo leuk lijken, zijn nu pijnlijk geworden. Zo zag ik het "ik mis je" kaarsje op mn bureau staan, en ik brak gewoon.
De ex heeft het nu ook opeens over de afstand die een rol speelde. Zeeland - Groningen. Daar heb ik hem nog nooit over gehoord. Ik snap het niet....
Gek meisje
pi_47524361
Ach ja die is nu aan het proberen te concentreren op de "slechte" dingen van de relatie.....zou jij (en ik ook ) eigenlijk ook moeten doen....dan komt na een tijdje het : ach het is eigenlijk ook maar goed ook!!
pi_47524460
zo was die van mij eigenlijk maar een heel saai, (te) verstandig, meisje...
ik kon niet zo super met haar lachen....bij veel "grappige" opmerkingen dacht ik : hmmmm die heb je van mij....of van iemand anders....of gewoon saai
maar toch ist lastig!!
pi_47658095
Bah, zo'n dag als vandaag is toch wel weer even minder nu ik weer alleen ben. Ik was in de stad en zag veel te veel gezellig keuvelende stelletjes op de terasjes zitten.....
  zondag 25 maart 2007 @ 23:59:26 #252
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_47658819
quote:
Op zondag 25 maart 2007 23:39 schreef TripleBee het volgende:
Bah, zo'n dag als vandaag is toch wel weer even minder nu ik weer alleen ben. Ik was in de stad en zag veel te veel gezellig keuvelende stelletjes op de terasjes zitten.....
niet teveel aan denken triplebee, jouw beurt komt ook nog wel. degenen die knuffelend op dat terrasje zaten zullen ooit ook wel een keer gedumpt zijn of nog gedumpt worden in de toekomst.

als jij weer knuffelend daar zit zullen hun datzelfde weer over jou denken als ze jou daar zien zitten.
pi_47662629
quote:
Op zondag 25 maart 2007 23:59 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

niet teveel aan denken triplebee, jouw beurt komt ook nog wel. degenen die knuffelend op dat terrasje zaten zullen ooit ook wel een keer gedumpt zijn of nog gedumpt worden in de toekomst.

als jij weer knuffelend daar zit zullen hun datzelfde weer over jou denken als ze jou daar zien zitten.
True, true. Het zal voor het grootste gedeelte komen doordat dit de 1e lente in 9 jaar is dat ik weer alleen ben. Toch weer even wennen..
  maandag 26 maart 2007 @ 10:21:39 #254
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_47664206
ga gewoon veel leuke dingen doen en richt je op de dingen die echt belangrijk zijn
voor mezelf had ik al besloten om alleen me op me studie en werk te richten en voor me plezier vooral veel Anime te kijken en veel DDR te spelen, moet bekennen dat me lichaam weeer goed in vorm aan het raken is van al dat DDR haha anyway het helpt om contact te maken, zeker als je het speelt op een openbare plek ic de arcade in scheveningen, want je staat altijd wel een keer uit te leggen hoe het spel werkt en komt soms ook wel voor dat je opeens met een MSN adres in je klauwen staat, althns das mijn ervaring dan in elk geval
  maandag 26 maart 2007 @ 21:14:52 #255
76312 sh4dow
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_47687971
Ook net al gepost in het HVJJ topic:

DAMN! Het is vanavond uit gegaan met mijn vriendin, ze belde me op om te zeggen dat ze ermee wilde stoppen. Zonder reden, zonder verder iets te zeggen. Voel me echt beroerd nu.

pi_47689187
quote:
Op maandag 26 maart 2007 21:14 schreef sh4dow het volgende:
Ook net al gepost in het HVJJ topic:

DAMN! Het is vanavond uit gegaan met mijn vriendin, ze belde me op om te zeggen dat ze ermee wilde stoppen. Zonder reden, zonder verder iets te zeggen. Voel me echt beroerd nu.

Sterkte ermee
pi_47689249
ja idd
knap lullig ook over de telefoon..
  maandag 26 maart 2007 @ 21:53:21 #258
76312 sh4dow
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_47689992
Dankje allebei. Het ging al een tijdje minder tussen ons. Maar dit heb ik echt niet zien aankomen..
  maandag 26 maart 2007 @ 21:57:52 #259
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_47690205
hoe lang had je dan Shadow?

ik heb 18 maand geleden hetzelfde meegemaakt, na 6 jaar maakte ze het uit , ik zag het ook niet aankomen. ik heb er een jaar over gedaan om het te verwerken.ze scheen verliefd te zijn op een ander, hij heeft haar toen gedumpt een half jaar later.
  maandag 26 maart 2007 @ 22:06:07 #260
76312 sh4dow
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_47690643
Op 1 mei zouden we samen 2 jaar met elkaar hebben. Toch wel een lange tijd..

Ik weet zeker dat ze geen ander heeft, zo is ze gewoon niet. Maar ik zou nog wel graag willen weten wat de reden hierachter precies is. Heb haar net gesmst of we nog eens konden praten, maar ze wil me nooit meer spreken of zien.
  maandag 26 maart 2007 @ 22:15:59 #261
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_47691107
nooit meer ?? wat raar? is er een ruzie vooraf geweest?
pi_47691190
quote:
maar ze wil me nooit meer spreken of zien.
dat zegt ze ook expliciet???
wees dan blij....
voor mijn ex geldt waarschijnlijk hetzelfde alleen wil ze het niet echt toegeven....
dat is pas frustrerend.....we hadden zelfs nog allerlei dingen afgesproken.....
  maandag 26 maart 2007 @ 22:18:50 #263
76312 sh4dow
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_47691269
Nee er is geen ruzie geweest. Ze smste me letterlijk terug: "Hierbij verbreek ik het contact, ik hoef je NOOIT MEER TE ZIEN EN TE SPREKEN". Whehe..

Wij hadden ook nog allerlei plannen enz, ik zou daar wel graag nog eens over praten. Maar eigenlijk voel ik me aan de andere kant nu ook wel opgelucht. Heel raar..
  maandag 26 maart 2007 @ 22:38:22 #264
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_47692284
quote:
Op maandag 26 maart 2007 22:18 schreef sh4dow het volgende:
Nee er is geen ruzie geweest. Ze smste me letterlijk terug: "Hierbij verbreek ik het contact, ik hoef je NOOIT MEER TE ZIEN EN TE SPREKEN". Whehe..

Wij hadden ook nog allerlei plannen enz, ik zou daar wel graag nog eens over praten. Maar eigenlijk voel ik me aan de andere kant nu ook wel opgelucht. Heel raar..
het lijkt sterk alsof ze boos is over iets, is er iets in de afgelopen maanden gebeurd wat haar kwaad heeft gemaakt?
  maandag 26 maart 2007 @ 23:10:12 #265
167052 marjo84
Heerschenderwijs goed bezig.
pi_47693902
quote:
Op maandag 26 maart 2007 22:38 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

het lijkt sterk alsof ze boos is over iets, is er iets in de afgelopen maanden gebeurd wat haar kwaad heeft gemaakt?
Of heeft ze van iemand een wild verhaal gehoord, of dat nu waar is of niet?
Really??
'Ik ben NIET dwars!.'
  maandag 26 maart 2007 @ 23:13:38 #266
76312 sh4dow
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_47694099
Naar mij toe heeft ze echt niets laten merken, daarom komt het ook zo onverwacht. Ik zit al de hele avond te piekeren over wat ik fout gedaan zou hebben, of wat het kan zijn dat het nu voorbij is.. Als ze het me nu gewoon vertelde .
  maandag 26 maart 2007 @ 23:16:44 #267
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_47694252
quote:
Op maandag 26 maart 2007 22:18 schreef sh4dow het volgende:

Had ik ook! ik had 20 maanden een vriendin, en nu een week verder ben ik de hele dag gewoon vrolijk
  maandag 26 maart 2007 @ 23:24:45 #268
76312 sh4dow
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_47694641
Ja ik weet niet, het voelt ook wel opgelucht aan de ene kant. Maar die leegte he.. Al die kleine dingetjes die ik ga missen.
  maandag 26 maart 2007 @ 23:27:49 #269
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_47694802
quote:
Op maandag 26 maart 2007 23:24 schreef sh4dow het volgende:
Ja ik weet niet, het voelt ook wel opgelucht aan de ene kant. Maar die leegte he.. Al die kleine dingetjes die ik ga missen.
Tjsa..maar als ze het ineens zo uit maakt, dan zat d'r wel iets gigantisch mis lijkt me zo.
Wat ik heb gedaan en wat enorm hielp was alle foto's en al die dingetjes van haar in een doos doen en op zolder neer zetten.
  maandag 26 maart 2007 @ 23:30:20 #270
76312 sh4dow
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_47694930
Ik weet niet of ik die spulletjes wel wil bewaren. Ik heb wel alle foto's en dingetjes op mijn computer al verwijderd.
  maandag 26 maart 2007 @ 23:37:30 #271
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_47695313
quote:
Op maandag 26 maart 2007 23:30 schreef sh4dow het volgende:
Ik weet niet of ik die spulletjes wel wil bewaren. Ik heb wel alle foto's en dingetjes op mijn computer al verwijderd.
Mieter je ze weg, zolang ze maar uit zicht zijn hehe
  maandag 26 maart 2007 @ 23:42:22 #272
76312 sh4dow
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_47695550
Dat ga ik morgen als eerste doen. Is het raar dat ik er nog geen traan om gelaten heb? Ik denk dat dat nog komt .
  dinsdag 27 maart 2007 @ 00:15:35 #273
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_47697009
quote:
Op maandag 26 maart 2007 23:42 schreef sh4dow het volgende:
Dat ga ik morgen als eerste doen. Is het raar dat ik er nog geen traan om gelaten heb? Ik denk dat dat nog komt .
Komt later wel, onder de douche ofzo, op zo'n denk moment
pi_47697255
hier begint de vrolijkheid ook steeds vaker de kop op te steken
tuurlijk mis ik hem wel, maar ik voel me ook wel heel vrij eigenlijk in al mijn doen en laten
pi_47697281
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 00:15 schreef Grimm het volgende:

[..]

Komt later wel, onder de douche ofzo, op zo'n denk moment
of iets waarbij je alleen maar aan haar kan denken... zoiets heel typisch...

ik ben nu weer uit de ex-uit-mijn-leven fase en we zijn samen aan het kijken hoe we nu verder gaan, want dat er nog gevoelens zijn; dat staat vast. Alleen verschild dat gevoel bij ons beide, soms erg verwarrend. ach jah, thoud je bezig
pi_47697338
mijn ex heeft zichzelf de kunst van het loslaten van een ex heel erg eigen gemaakt vandaag en om heel eerlijk te zijn ben ik nog trots op hem ook
je moet het maar kunnen op de manier zoals hij dat gedaan heeft

gelukkig heb ik wat meer gevoel in mijn donder en is het voor mij een gewoon gangbaar proces van uithuilen, boos worden, accepteren en verwerken en weer doorgaan en daar ben ik toch wel heel blij mee.

ieder zo zijn manier denk ik maar zo.
je blijft altijd zoeken zolang je het nog niet hebt gevonden.
pi_47697357
denk je dat dat nog zin heeft flappe-wappie, is dat geen uitstel van executie?

je hebt gevoelens en gevoelens ...
  dinsdag 27 maart 2007 @ 01:03:59 #278
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_47698297
quote:
Op maandag 26 maart 2007 23:24 schreef sh4dow het volgende:
Die ga je in de loop der tijd allemaal vervangen met andere leuke dingen
Echt waar, ik ben nu 2 maanden verder, ze komt nog wel (bijna?) iederre dag voor in mijn hoofd maar dat is alleen dan als ik iets zie wat me aan haar doet denken en dan ook maar even

Tijd geneest deze wond mijn zoon
  dinsdag 27 maart 2007 @ 09:48:59 #279
76312 sh4dow
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_47702223
Ja ik weet dat het een kwestie is van tijd dat ik me weer beter voel, maar tot die tijd wil ik me niet zo voelen . Ik heb vannacht weinig geslapen, ik heb veel liggen nadenken. Ik voel nu steeds de drang om haar weer te smsen, maar ik moet sterk blijven!
pi_47709291
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 00:26 schreef Spekkiemonster het volgende:
denk je dat dat nog zin heeft flappe-wappie, is dat geen uitstel van executie?

je hebt gevoelens en gevoelens ...
Nee, het heeft geen zin. We gaan ook niet verder, maar het negeren kon mijn ex-niet aan. Dus toen wou ik opzich wel weer beetje contact enzo, maar ze is zooooo veranderd, heel moeilijk om te zien.

Dus ik denk dat dit uitloopt op een keer op de thee ofzo, meer niet. Scheeld wel dat je elkaar niet hoeft te ontwijken...
  dinsdag 27 maart 2007 @ 16:39:21 #281
76312 sh4dow
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_47716491
Damn wat een klotegevoel.. .
  dinsdag 27 maart 2007 @ 16:41:23 #282
174757 lavAzza
Cappuccino!
pi_47716566
Ik heb er eigenlijk nooit problemen mee gehad. Sure ik voelde me kut achteraf, maar ben nooit teruggevallen en gepoogd er weer wat van te maken.
Here are condoms lined with a topical anesthetic for prolonged action. What a paradox. You don't feel anything but you can fuck for hours. This really seems to miss the point. I want my whole life to be lined with topical anesthetic.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 17:12:28 #283
76312 sh4dow
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_47717681
Ik had het gevoel zelf nog erger verwacht, tot nu toe valt het nog wel mee.. Ik hoop dat het hierbij blijft.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 17:18:04 #284
174757 lavAzza
Cappuccino!
pi_47717882
Het is wel op een rare manier uitgegaan zeg... Wel grappig mijn relatie van meer dan 2 jaar is ook ongeveer net uit. Toevallig...
Here are condoms lined with a topical anesthetic for prolonged action. What a paradox. You don't feel anything but you can fuck for hours. This really seems to miss the point. I want my whole life to be lined with topical anesthetic.
  donderdag 29 maart 2007 @ 08:34:37 #285
106923 adicktit
-can't get enough-
pi_47779537
Starting over again
Ask me where and when
I need to make a plan
Beginning where I once began
It’s so hard on my own
Back to the unknown
I hate to be like this
It’s my old life I miss
Miss coming home to you
Miss the fun things we used to do
Miss the love and security
Miss the old me
Finding myself all over again
Don’t even know who I really am
Make new friends; find a hobby
But this life feels like a misery
Don’t want it this way
I wanted you to stay
I wanted to be together
We had plans for forever
So hard being alone
So hard being on my own
I want to live my life with you
But I have to start again, fresh and new.
  donderdag 29 maart 2007 @ 23:19:04 #286
76312 sh4dow
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_47812000
Hmm.. een beetje vluchtig contact gehad.. ze wil nog een keer met me praten. Is dat verstandig? Nu ik weer contact heb begin ik me weer meer klote te voelen.
  vrijdag 30 maart 2007 @ 01:11:17 #287
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_47816682
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 23:19 schreef sh4dow het volgende:
Hmm.. een beetje vluchtig contact gehad.. ze wil nog een keer met me praten. Is dat verstandig? Nu ik weer contact heb begin ik me weer meer klote te voelen.
niet doen, over is over
trust me, gewoon afkappen
anders krijg je weer hoop etc en das het laatste wat je wil
zo ver mogelijk uit je buurt houden in elk geval
pi_47823350
Hoi mensen,

Toch maar mijn verhaal hier.. De eerste 4 a 5 weken was ik namelijk helemaal kapot van de breuk tussen mij en mijn vriend. (we hadden veeeel ruzie, ik twijfelde of ik daar wel wilde blijven wonen, voelde me uit mn eigen omgeving gerukt. Was ik zelf bij, maar toch) Ben zelfs nog 2 keer naar hem toegegaan om te kijken of er echt niets meer te redden viel.. Huilen, smeken, praten als Brugman..Helaas.. meneer had zelfs al een andere leuke meid ontmoet en zei dat het ws niets meer tussen ons zou worden..
Na de 2e keer dat ik naar hem toe was geweest en hij zei dat ie t prima vond zonder mij en dat ie wel genoot van zn leven alleen, geen stess meer, ruzies etc, had ik zoiets van: Oke, dit was genoeg. Zal nu verder gaan met mn eigen leven. En alsof hij t voelde: hij belde die avond. Of we goede vrienden konden blijven, dat ie nog van me hield en dat hij t er ook moeilijk mee had. Ik heb toen nogal kortaf proberen te doen en dat merkte hij ook. Hij vroeg zich af waarom ik zo kortaf deed. Daarna 3 weken geen contact meer gehad en warempel: op een dag liep ik sochtends op het station en dacht:"Het is net alsof ik nooit ben weggeweest!' (was voor hen namelijk verhuisd om te gaan samenwonen). "ik denk dat ik er nu gewoon overheen ben!!"

Later nog smsjes ontvangen in de trant van nog achtergebleven post en spullen ophalen. Vond t allemaal prima, i didnt care anymore! Uitgegaan met een vriendin in de stad waar we hebben gewoond.. en ja hoor.. meneer was toevallig ook die avond in de stad. Toen hij hoorde waar wij waren, kwam hij bijna op me afgerénd. Hij was zooo blij me te zien!! Ik zag er goed uit! Ik voelde al meteen dat er van mijn kant iets miste.. Later is het nog een emotionele avond geworden. Zn leven was leeg zonder mij, hij miste me nog elke dag.. Kortom, hij wilde t opnieuw proberen. Ik heb gezegd dat t daar nu iets te laat voor was.. ben toch met em mee naar huis geweest.. Sex gehad ( was altijd al heeeerlijk geweest) en snachts weer teruggereden. Voelde me daarna best klote omdat ik had gehoopt dat alles weer zo zou zijn als t was. Dat was dus niet zo. Voor mij voelde t allemaal anders. Daarna nog meerdere afspraken gehad, gezellig gedaan, uiteten, strand, stad in.. Het voelt allemaal goed. maar niet zoals t zou moeten zijn.

Ik wil zo graag dat t weer is zoals t was. Want hij was echt heel erg goed voor me, deed alles voor me. Eigenlijk een perfecte vent. Ik kan me t allemaal helemaal voorstellen met hem! Alleen.. als ik naar hem kijk.. ik weet niet.. ik denk dat er iemand is waar ik verliefder op zal zijn.. Die zal ws niet beter voor me zijn.. maar ik denk dat ik dan meer liefde zal voelen.. het voelt alsof t nu voor hem niet genoeg is.. Ik weet niet wat ik moet doen.. loslaten of een tijd wachten of er toch voor gaan en dan vanzelf kijken of weer wordt zoals eerst??

En voor alle mensen die nu nog verdrinken in liefdesverdriet: Het gaat met de tijd echt over.. dat eenzame KUTgevoel gaat echt weg! Ik had t zelf ook niet gedacht, maar t ging zelfs sneller dan verwacht!!

xxx
pi_47823812
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 23:19 schreef sh4dow het volgende:
Ik ben toch echt benieuwd wat er gebeurd is dat ze ineenkeer zoiets stuurt.
Ben je 'n keer vreemdgegaan ofzo??
a dirty mind is a joy forever
Forum admin Jump: webicon weggehaald wegens veiligheidswaarschuwing.
  vrijdag 30 maart 2007 @ 12:24:29 #290
76312 sh4dow
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_47825812
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 11:23 schreef stribe het volgende:

Ik ben toch echt benieuwd wat er gebeurd is dat ze ineenkeer zoiets stuurt.
Ben je 'n keer vreemdgegaan ofzo??
Nee ik ben niet vreemdgegaan. Maar ik spreek haar nu liever niet meer.
  vrijdag 30 maart 2007 @ 19:57:11 #291
163488 RubenSosa
pi_47841491
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 12:24 schreef sh4dow het volgende:

[..]

Nee ik ben niet vreemdgegaan. Maar ik spreek haar nu liever niet meer.
Volgens mij zijn er dingen die je ons niet verteld
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')