abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47039650
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 17:33 schreef TripleBee het volgende:
Binnenkort komt er een belangrijke mijlpaal in mijn "kunst van het loslaten van een ex".
Dan krijg ik eindelijk het huis dat eens van ons ons was, in zijn geheel op mijn naam en dan zijn al onze financiele verbintenissen verbroken. Dan alleen nog die emotionele....
A.s. vrijdag.....
En...raak jij al gefrustreerd van al die typ fouten?
  donderdag 8 maart 2007 @ 00:16:54 #102
166341 AyGuey
kloon van Casey
pi_47039708
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 00:14 schreef TripleBee het volgende:

[..]

A.s. vrijdag.....
gefeliciteerd TB! Vandaag heb ik even een mijlpaal gehad (afspraak bij de rechter ivm. de scheiding), en de volgende komt op 29 maart- dan ben ik officieel weer helemaal single!!! Wiew!

AG
El sexo más barato es el que se paga
pi_47039750
Mijn situatie valt best wel in het niet in vergelijking met jullie
Ik doe niet meer aan een signature
pi_47039942
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 00:18 schreef Lakai het volgende:
Mijn situatie valt best wel in het niet in vergelijking met jullie
Ach ik dacht dat mijn situatie ook erg was, tot ik het verhaal van Eliminator20

De kunst van het loslaten van een ex #47

terug had gelezen. Dan merk je gelijk dat alles relatief is.
Bovendien zijn mijn ex en ik als goede vrienden uit elkaar gegaan en daardoor is het ook weer wat makkelijker dan in andere gevallen waar dat niet zo is......denk ik..
pi_47056399
ik had anders liever toen een fight gehad zodat ik haar zou verafschuwen...
nu zegt ze geen hol meer tegen me zonder enige aanleiding....
(we hadden nog afgesproken om naar de bios te gaan, te gaan schaatsen, en meer dingen)
ze heoft blijkbaar niks meer van te hebben maar she says otherwise...
pi_47059970
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 16:17 schreef Lakai het volgende:
ik had anders liever toen een fight gehad zodat ik haar zou verafschuwen...
nu zegt ze geen hol meer tegen me zonder enige aanleiding....
(we hadden nog afgesproken om naar de bios te gaan, te gaan schaatsen, en meer dingen)
ze heoft blijkbaar niks meer van te hebben maar she says otherwise...
Zo zie je maar dat iedereen het verbreken van een relatie op zijn eigen manier verwerkt en dat iedereen een eigen "ideale" wijze waarop heeft. (jouw ex heeft daar duidelijk een ander beeld bij dan jij)

Ik ben blij dat mijn ex en ik na 9 jaar toch als goede vrienden uit elkaar zijn gegaan. Kijk was er een situatie, waarbij de een of de ander, op wat voor manier dan ook over de schreef was gegaan, dan was het bij ons waarschijnlijk ook anders gelopen dan nu.
pi_47066347
Bij ons is niks fout gegaan....ze had zei ze gewoon geen goed gevoel meer erover, en wilde graag als goede vrienden uit elkaar...en ik geloofde haar
pi_47086351
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 00:14 schreef TripleBee het volgende:

[..]

A.s. vrijdag.....
En zo geschiedde.....sinds vanochtend 9:15 ben ik alleen eigenaar. Voelt goed moet ik zeggen. Nu vanavond nog het naambordje (met onze beide namen) weghalen en dan is het allemaal afgerond.
pi_47089668
gefeliciteerd tripleB! en nu afsluiten maar en lekker verder leven!
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
pi_47101506
Kreeg zojuist een depressie aanval omdat ik mn ex zo mis. ondanks dat ze vreemd gegaan was. Ik heb de kunst van het loslaten nog niet echt door. Komt denk ik door dat ik weet dat zij al haar energie in dr nieuwe vriend kan steken en dat maakt het allemaal makkelijker voor haar. Voor mij wat lastiger.

[ Bericht 0% gewijzigd door LordVan op 09-03-2007 19:07:52 ]
pi_47102724
Nou ik heb sinds 1 1/2 week weer contact met me ex. We hebben bijna weer wat, maar ik voel me meer kut/ klote/ verdrietig dan dat ik blij moet zijn. ik vertrouw haar niet, zij heeft problemen (psycholoog) en heeft geen zin/ tijd voor mijn problemen.

Ze gaat nog steeds om met de jongen waarmee ze er vandoor is gegaan.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_47103106
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 19:32 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Nou ik heb sinds 1 1/2 week weer contact met me ex. We hebben bijna weer wat, maar ik voel me meer kut/ klote/ verdrietig dan dat ik blij moet zijn. ik vertrouw haar niet, zij heeft problemen (psycholoog) en heeft geen zin/ tijd voor mijn problemen.

Ze gaat nog steeds om met de jongen waarmee ze er vandoor is gegaan.
Beetje gevangen in je eigen gevoelens ?
  vrijdag 9 maart 2007 @ 19:44:17 #113
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_47103198
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 18:59 schreef LordVan het volgende:
Kreeg zojuist een depressie aanval omdat ik mn ex zo mis. ondanks dat ze vreemd gegaan was. Ik heb de kunst van het loslaten nog niet echt door. Komt denk ik door dat ik weet dat zij al haar energie in dr nieuwe vriend kan steken en dat maakt het allemaal makkelijker voor haar. Voor mij wat lastiger.
ik weet precies wat je bedoeld ! klote situatie

en het lijkt net of het haar niks doet....maar ook eens voor haar komt de klap, geloof me......
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_47103320
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 19:41 schreef JoeDank het volgende:

[..]

Beetje gevangen in je eigen gevoelens ?
Pff....het is allemaal zo tegenstrijdig. Je wilt zo'n meisje tussen haar kop krijgen dat ik de beste ben voor haar. Dat zij ze vorige week ook na 4 maanden radiostilte (zij belde mij). Ze mist me blablbal het was uit met die andere jongen, had ze alleen mee gezoend. Maar na één week zijn de rollen weer omgedraaid, moet ik weer voor haar krupen, terwijl zij mijn verrouwen terug zou winnen.

En allemaal toevaligheden. Mij niet bellen/ telefoon op/ bij een kennis slapen/ vanavond gaat zze naar de bios met haar 'vader' en dan belt ze me morgenmiddag wel.

Begrijp het niet.........het kan allemaal wel, maar het kan ook allemaal niet.
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
pi_47103362
+ ik heb hier 3/4 maanden geleden al gepost, en ik was nog steeds niet over haar heen en nu hebben we weer contact en een soort van bijna 'relatie' en ben ik bang dat ik weer op dezelfde manier genaait ga worden, terwijl zij belooft van niet.

(het klinkt raar, maar ik zou het nu niet eens erg vinden om een auto ongeluk te krijgen en gewoon van al deze shit af te zijn )
pi_47103587
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 19:48 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Pff....het is allemaal zo tegenstrijdig. Je wilt zo'n meisje tussen haar kop krijgen dat ik de beste ben voor haar. Dat zij ze vorige week ook na 4 maanden radiostilte (zij belde mij). Ze mist me blablbal het was uit met die andere jongen, had ze alleen mee gezoend. Maar na één week zijn de rollen weer omgedraaid, moet ik weer voor haar krupen, terwijl zij mijn verrouwen terug zou winnen.

En allemaal toevaligheden. Mij niet bellen/ telefoon op/ bij een kennis slapen/ vanavond gaat zze naar de bios met haar 'vader' en dan belt ze me morgenmiddag wel.

Begrijp het niet.........het kan allemaal wel, maar het kan ook allemaal niet.
Er wordt dus een beetje met je gespeeld als ik het goed begrijp. Ik had je eerdere posts ook al eens gelezen (niet helemaal op het netvlies, maar okee). Maar nee, het kan allemaal niet. Hoewel ik uit je posts heb begrepen dat zij de "ware" voor je is. Is dit het een beetje: Jij bent oprecht en snapt niet waarom zij niet begrijpt dat zij wat goed te maken heeft. Dat zij heel erg blij mag zijn met jou en hoe jij met haar omgaat ? Tegenover haar die doet alsof er niets aan de hand is en is geweest ?
  vrijdag 9 maart 2007 @ 20:00:15 #117
30203 sefer
Larrios
pi_47103819
Volgens mij heb ik nooit zoveel om een jongen gegeven dat ik moeite had met de verbreking, heeft eigenlijk ook wel wat triestigs
ik ben het mannetje in de chinese kamer
pi_47104001
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 20:00 schreef sefer het volgende:
Volgens mij heb ik nooit zoveel om een jongen gegeven dat ik moeite had met de verbreking, heeft eigenlijk ook wel wat triestigs
Dat heeft het zeker. Nu wel een vriend waarom je veel geeft?
  vrijdag 9 maart 2007 @ 20:11:23 #119
30203 sefer
Larrios
pi_47104221
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 20:04 schreef JoeDank het volgende:

[..]

Dat heeft het zeker. Nu wel een vriend waarom je veel geeft?
Niet echt, volgens mij voer ik mijn narcisme tot een hoogtepunt als ik niet snel de liefde van mijn leven tegenkom.
ik ben het mannetje in de chinese kamer
pi_47104317
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 19:54 schreef JoeDank het volgende:

[..]

Er wordt dus een beetje met je gespeeld als ik het goed begrijp. Ik had je eerdere posts ook al eens gelezen (niet helemaal op het netvlies, maar okee). Maar nee, het kan allemaal niet. Hoewel ik uit je posts heb begrepen dat zij de "ware" voor je is. Is dit het een beetje: Jij bent oprecht en snapt niet waarom zij niet begrijpt dat zij wat goed te maken heeft. Dat zij heel erg blij mag zijn met jou en hoe jij met haar omgaat ? Tegenover haar die doet alsof er niets aan de hand is en is geweest ?
Ja, eigenlijk wel. Ik doe in mjn ogen alles voor haar. Breng haar thuis/ haal haar op/ breng haar naar stage, waardoor ik zlef 2 uur te laat ben op me werk. Kijk voor een vervolgstudie voor haar, bel haar enz.

Maar dan zou ze mij gisteravond bellen, heeft ze niet gedaan (normaal zou ik dan als een sycko haar gaan bellen), maar toen bleek ze dus weer met die jongen te zijn. Ja...het is een beetje dubbel allemaal.

Ze belt net weer en ze wordt boos, omdat ik rekening met haar moet houden en mij er niet bij kan hebben, met al haar probleem. Ik zeg: waarom heb jij dan weer contact opgenomen

Liefde is moeilijk en iedereen die een gelukkige relatie heeft druk ik ook op het hart dat ze er van moeten genieten zolang het kan.
pi_47104434
Ik weet niet of het merendeel van de mensen dat hier ook weleens heeft, maar dan denk ik ach...zo slecht heb ik het hier niet in NL, er leven mensen aan de andere kant van de wereld die het woord liefde niet eens kennen bij wijze van spreke en die hebben pas een 'kut' leven. Dus eigenlijk moet ik gewoon vrolijk zijn, hbo studie bijna klaar/ goede baan en een aantal goede vrienden, maar die gedachte helpt me ook maar 5 minuten.
pi_47104482
quote:
Maar dan zou ze mij gisteravond bellen, heeft ze niet gedaan (
Dat is mij ook zo bekend.... ...heel frustrerend.... ...(alleen bij mij is het een "hij".)
pi_47104545
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 20:17 schreef juon_jacket1 het volgende:

[..]

Dat is mij ook zo bekend.... ...heel frustrerend.... ...(alleen bij mij is het een "hij".)
Pfff....een belletje doet al zoveel wonderen
pi_47104584
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 20:19 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Pfff....een belletje doet al zoveel wonderen
idd.... ...iig je belofte nakomen....
pi_47104623
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 20:11 schreef sefer het volgende:

[..]

Niet echt, volgens mij voer ik mijn narcisme tot een hoogtepunt als ik niet snel de liefde van mijn leven tegenkom.
Nu al, op je 21-22ste. Dat wordt wat tot je 80ste. Elke keer in die spiegel staren en ja, je bent het helemaal. Long life. Maar hé, je bent ook maar een meisje, wel een knap meisje als ik je FoBo zie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')