A.s. vrijdag.....quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:33 schreef TripleBee het volgende:
Binnenkort komt er een belangrijke mijlpaal in mijn "kunst van het loslaten van een ex".
Dan krijg ik eindelijk het huis dat eens van ons ons was, in zijn geheel op mijn naam en dan zijn al onze financiele verbintenissen verbroken. Dan alleen nog die emotionele....![]()
gefeliciteerd TB! Vandaag heb ik even een mijlpaal gehad (afspraak bij de rechter ivm. de scheiding), en de volgende komt op 29 maart- dan ben ik officieel weer helemaal single!!! Wiew!quote:
Ach ik dacht dat mijn situatie ook erg was, tot ik het verhaal van Eliminator20quote:Op donderdag 8 maart 2007 00:18 schreef Lakai het volgende:
Mijn situatie valt best wel in het niet in vergelijking met jullie
Zo zie je maar dat iedereen het verbreken van een relatie op zijn eigen manier verwerkt en dat iedereen een eigen "ideale" wijze waarop heeft. (jouw ex heeft daar duidelijk een ander beeld bij dan jij)quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:17 schreef Lakai het volgende:
ik had anders liever toen een fight gehad zodat ik haar zou verafschuwen...
nu zegt ze geen hol meer tegen me zonder enige aanleiding....
(we hadden nog afgesproken om naar de bios te gaan, te gaan schaatsen, en meer dingen)
ze heoft blijkbaar niks meer van te hebben maar she says otherwise...
En zo geschiedde.....sinds vanochtend 9:15 ben ik alleen eigenaar. Voelt goed moet ik zeggen. Nu vanavond nog het naambordje (met onze beide namen) weghalen en dan is het allemaal afgerond.quote:
Beetje gevangen in je eigen gevoelens ?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:32 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Nou ik heb sinds 1 1/2 week weer contact met me ex. We hebben bijna weer wat, maar ik voel me meer kut/ klote/ verdrietig dan dat ik blij moet zijn. ik vertrouw haar niet, zij heeft problemen (psycholoog) en heeft geen zin/ tijd voor mijn problemen.
Ze gaat nog steeds om met de jongen waarmee ze er vandoor is gegaan.
ik weet precies wat je bedoeld ! klote situatiequote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:59 schreef LordVan het volgende:
Kreeg zojuist een depressie aanval omdat ik mn ex zo mis. ondanks dat ze vreemd gegaan was. Ik heb de kunst van het loslaten nog niet echt door. Komt denk ik door dat ik weet dat zij al haar energie in dr nieuwe vriend kan steken en dat maakt het allemaal makkelijker voor haar. Voor mij wat lastiger.
Pff....het is allemaal zo tegenstrijdig. Je wilt zo'n meisje tussen haar kop krijgen dat ik de beste ben voor haar. Dat zij ze vorige week ook na 4 maanden radiostilte (zij belde mij). Ze mist me blablbal het was uit met die andere jongen, had ze alleen mee gezoend. Maar na één week zijn de rollen weer omgedraaid, moet ik weer voor haar krupen, terwijl zij mijn verrouwen terug zou winnen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:41 schreef JoeDank het volgende:
[..]
Beetje gevangen in je eigen gevoelens ?
Er wordt dus een beetje met je gespeeld als ik het goed begrijp. Ik had je eerdere posts ook al eens gelezen (niet helemaal op het netvlies, maar okee). Maar nee, het kan allemaal niet. Hoewel ik uit je posts heb begrepen dat zij de "ware" voor je is. Is dit het een beetje: Jij bent oprecht en snapt niet waarom zij niet begrijpt dat zij wat goed te maken heeft. Dat zij heel erg blij mag zijn met jou en hoe jij met haar omgaat ? Tegenover haar die doet alsof er niets aan de hand is en is geweest ?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:48 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Pff....het is allemaal zo tegenstrijdig. Je wilt zo'n meisje tussen haar kop krijgen dat ik de beste ben voor haar. Dat zij ze vorige week ook na 4 maanden radiostilte (zij belde mij). Ze mist me blablbal het was uit met die andere jongen, had ze alleen mee gezoend. Maar na één week zijn de rollen weer omgedraaid, moet ik weer voor haar krupen, terwijl zij mijn verrouwen terug zou winnen.
En allemaal toevaligheden. Mij niet bellen/ telefoon op/ bij een kennis slapen/ vanavond gaat zze naar de bios met haar 'vader' en dan belt ze me morgenmiddag wel.
Begrijp het niet.........het kan allemaal wel, maar het kan ook allemaal niet.
Dat heeft het zeker. Nu wel een vriend waarom je veel geeft?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:00 schreef sefer het volgende:
Volgens mij heb ik nooit zoveel om een jongen gegeven dat ik moeite had met de verbreking, heeft eigenlijk ook wel wat triestigs
Niet echt, volgens mij voer ik mijn narcisme tot een hoogtepunt als ik niet snel de liefde van mijn leven tegenkom.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:04 schreef JoeDank het volgende:
[..]
Dat heeft het zeker. Nu wel een vriend waarom je veel geeft?
Ja, eigenlijk wel. Ik doe in mjn ogen alles voor haar. Breng haar thuis/ haal haar op/ breng haar naar stage, waardoor ik zlef 2 uur te laat ben op me werk. Kijk voor een vervolgstudie voor haar, bel haar enz.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:54 schreef JoeDank het volgende:
[..]
Er wordt dus een beetje met je gespeeld als ik het goed begrijp. Ik had je eerdere posts ook al eens gelezen (niet helemaal op het netvlies, maar okee). Maar nee, het kan allemaal niet. Hoewel ik uit je posts heb begrepen dat zij de "ware" voor je is. Is dit het een beetje: Jij bent oprecht en snapt niet waarom zij niet begrijpt dat zij wat goed te maken heeft. Dat zij heel erg blij mag zijn met jou en hoe jij met haar omgaat ? Tegenover haar die doet alsof er niets aan de hand is en is geweest ?
Dat is mij ook zo bekend....quote:Maar dan zou ze mij gisteravond bellen, heeft ze niet gedaan (
Pfff....een belletje doet al zoveel wonderenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:17 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Dat is mij ook zo bekend.......heel frustrerend....
...(alleen bij mij is het een "hij".)
idd....quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:19 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Pfff....een belletje doet al zoveel wonderen![]()
Nu al, op je 21-22ste. Dat wordt wat tot je 80ste. Elke keer in die spiegel staren en ja, je bent het helemaal. Long life. Maar hé, je bent ook maar een meisje, wel een knap meisje als ik je FoBo zie.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:11 schreef sefer het volgende:
[..]
Niet echt, volgens mij voer ik mijn narcisme tot een hoogtepunt als ik niet snel de liefde van mijn leven tegenkom.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |