abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47039650
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 17:33 schreef TripleBee het volgende:
Binnenkort komt er een belangrijke mijlpaal in mijn "kunst van het loslaten van een ex".
Dan krijg ik eindelijk het huis dat eens van ons ons was, in zijn geheel op mijn naam en dan zijn al onze financiele verbintenissen verbroken. Dan alleen nog die emotionele....
A.s. vrijdag.....
En...raak jij al gefrustreerd van al die typ fouten?
  donderdag 8 maart 2007 @ 00:16:54 #102
166341 AyGuey
kloon van Casey
pi_47039708
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 00:14 schreef TripleBee het volgende:

[..]

A.s. vrijdag.....
gefeliciteerd TB! Vandaag heb ik even een mijlpaal gehad (afspraak bij de rechter ivm. de scheiding), en de volgende komt op 29 maart- dan ben ik officieel weer helemaal single!!! Wiew!

AG
El sexo más barato es el que se paga
pi_47039750
Mijn situatie valt best wel in het niet in vergelijking met jullie
Ik doe niet meer aan een signature
pi_47039942
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 00:18 schreef Lakai het volgende:
Mijn situatie valt best wel in het niet in vergelijking met jullie
Ach ik dacht dat mijn situatie ook erg was, tot ik het verhaal van Eliminator20

De kunst van het loslaten van een ex #47

terug had gelezen. Dan merk je gelijk dat alles relatief is.
Bovendien zijn mijn ex en ik als goede vrienden uit elkaar gegaan en daardoor is het ook weer wat makkelijker dan in andere gevallen waar dat niet zo is......denk ik..
pi_47056399
ik had anders liever toen een fight gehad zodat ik haar zou verafschuwen...
nu zegt ze geen hol meer tegen me zonder enige aanleiding....
(we hadden nog afgesproken om naar de bios te gaan, te gaan schaatsen, en meer dingen)
ze heoft blijkbaar niks meer van te hebben maar she says otherwise...
pi_47059970
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 16:17 schreef Lakai het volgende:
ik had anders liever toen een fight gehad zodat ik haar zou verafschuwen...
nu zegt ze geen hol meer tegen me zonder enige aanleiding....
(we hadden nog afgesproken om naar de bios te gaan, te gaan schaatsen, en meer dingen)
ze heoft blijkbaar niks meer van te hebben maar she says otherwise...
Zo zie je maar dat iedereen het verbreken van een relatie op zijn eigen manier verwerkt en dat iedereen een eigen "ideale" wijze waarop heeft. (jouw ex heeft daar duidelijk een ander beeld bij dan jij)

Ik ben blij dat mijn ex en ik na 9 jaar toch als goede vrienden uit elkaar zijn gegaan. Kijk was er een situatie, waarbij de een of de ander, op wat voor manier dan ook over de schreef was gegaan, dan was het bij ons waarschijnlijk ook anders gelopen dan nu.
pi_47066347
Bij ons is niks fout gegaan....ze had zei ze gewoon geen goed gevoel meer erover, en wilde graag als goede vrienden uit elkaar...en ik geloofde haar
pi_47086351
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 00:14 schreef TripleBee het volgende:

[..]

A.s. vrijdag.....
En zo geschiedde.....sinds vanochtend 9:15 ben ik alleen eigenaar. Voelt goed moet ik zeggen. Nu vanavond nog het naambordje (met onze beide namen) weghalen en dan is het allemaal afgerond.
pi_47089668
gefeliciteerd tripleB! en nu afsluiten maar en lekker verder leven!
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
pi_47101506
Kreeg zojuist een depressie aanval omdat ik mn ex zo mis. ondanks dat ze vreemd gegaan was. Ik heb de kunst van het loslaten nog niet echt door. Komt denk ik door dat ik weet dat zij al haar energie in dr nieuwe vriend kan steken en dat maakt het allemaal makkelijker voor haar. Voor mij wat lastiger.

[ Bericht 0% gewijzigd door LordVan op 09-03-2007 19:07:52 ]
pi_47102724
Nou ik heb sinds 1 1/2 week weer contact met me ex. We hebben bijna weer wat, maar ik voel me meer kut/ klote/ verdrietig dan dat ik blij moet zijn. ik vertrouw haar niet, zij heeft problemen (psycholoog) en heeft geen zin/ tijd voor mijn problemen.

Ze gaat nog steeds om met de jongen waarmee ze er vandoor is gegaan.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_47103106
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 19:32 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Nou ik heb sinds 1 1/2 week weer contact met me ex. We hebben bijna weer wat, maar ik voel me meer kut/ klote/ verdrietig dan dat ik blij moet zijn. ik vertrouw haar niet, zij heeft problemen (psycholoog) en heeft geen zin/ tijd voor mijn problemen.

Ze gaat nog steeds om met de jongen waarmee ze er vandoor is gegaan.
Beetje gevangen in je eigen gevoelens ?
  vrijdag 9 maart 2007 @ 19:44:17 #113
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_47103198
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 18:59 schreef LordVan het volgende:
Kreeg zojuist een depressie aanval omdat ik mn ex zo mis. ondanks dat ze vreemd gegaan was. Ik heb de kunst van het loslaten nog niet echt door. Komt denk ik door dat ik weet dat zij al haar energie in dr nieuwe vriend kan steken en dat maakt het allemaal makkelijker voor haar. Voor mij wat lastiger.
ik weet precies wat je bedoeld ! klote situatie

en het lijkt net of het haar niks doet....maar ook eens voor haar komt de klap, geloof me......
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_47103320
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 19:41 schreef JoeDank het volgende:

[..]

Beetje gevangen in je eigen gevoelens ?
Pff....het is allemaal zo tegenstrijdig. Je wilt zo'n meisje tussen haar kop krijgen dat ik de beste ben voor haar. Dat zij ze vorige week ook na 4 maanden radiostilte (zij belde mij). Ze mist me blablbal het was uit met die andere jongen, had ze alleen mee gezoend. Maar na één week zijn de rollen weer omgedraaid, moet ik weer voor haar krupen, terwijl zij mijn verrouwen terug zou winnen.

En allemaal toevaligheden. Mij niet bellen/ telefoon op/ bij een kennis slapen/ vanavond gaat zze naar de bios met haar 'vader' en dan belt ze me morgenmiddag wel.

Begrijp het niet.........het kan allemaal wel, maar het kan ook allemaal niet.
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
pi_47103362
+ ik heb hier 3/4 maanden geleden al gepost, en ik was nog steeds niet over haar heen en nu hebben we weer contact en een soort van bijna 'relatie' en ben ik bang dat ik weer op dezelfde manier genaait ga worden, terwijl zij belooft van niet.

(het klinkt raar, maar ik zou het nu niet eens erg vinden om een auto ongeluk te krijgen en gewoon van al deze shit af te zijn )
pi_47103587
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 19:48 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Pff....het is allemaal zo tegenstrijdig. Je wilt zo'n meisje tussen haar kop krijgen dat ik de beste ben voor haar. Dat zij ze vorige week ook na 4 maanden radiostilte (zij belde mij). Ze mist me blablbal het was uit met die andere jongen, had ze alleen mee gezoend. Maar na één week zijn de rollen weer omgedraaid, moet ik weer voor haar krupen, terwijl zij mijn verrouwen terug zou winnen.

En allemaal toevaligheden. Mij niet bellen/ telefoon op/ bij een kennis slapen/ vanavond gaat zze naar de bios met haar 'vader' en dan belt ze me morgenmiddag wel.

Begrijp het niet.........het kan allemaal wel, maar het kan ook allemaal niet.
Er wordt dus een beetje met je gespeeld als ik het goed begrijp. Ik had je eerdere posts ook al eens gelezen (niet helemaal op het netvlies, maar okee). Maar nee, het kan allemaal niet. Hoewel ik uit je posts heb begrepen dat zij de "ware" voor je is. Is dit het een beetje: Jij bent oprecht en snapt niet waarom zij niet begrijpt dat zij wat goed te maken heeft. Dat zij heel erg blij mag zijn met jou en hoe jij met haar omgaat ? Tegenover haar die doet alsof er niets aan de hand is en is geweest ?
  vrijdag 9 maart 2007 @ 20:00:15 #117
30203 sefer
Larrios
pi_47103819
Volgens mij heb ik nooit zoveel om een jongen gegeven dat ik moeite had met de verbreking, heeft eigenlijk ook wel wat triestigs
ik ben het mannetje in de chinese kamer
pi_47104001
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 20:00 schreef sefer het volgende:
Volgens mij heb ik nooit zoveel om een jongen gegeven dat ik moeite had met de verbreking, heeft eigenlijk ook wel wat triestigs
Dat heeft het zeker. Nu wel een vriend waarom je veel geeft?
  vrijdag 9 maart 2007 @ 20:11:23 #119
30203 sefer
Larrios
pi_47104221
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 20:04 schreef JoeDank het volgende:

[..]

Dat heeft het zeker. Nu wel een vriend waarom je veel geeft?
Niet echt, volgens mij voer ik mijn narcisme tot een hoogtepunt als ik niet snel de liefde van mijn leven tegenkom.
ik ben het mannetje in de chinese kamer
pi_47104317
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 19:54 schreef JoeDank het volgende:

[..]

Er wordt dus een beetje met je gespeeld als ik het goed begrijp. Ik had je eerdere posts ook al eens gelezen (niet helemaal op het netvlies, maar okee). Maar nee, het kan allemaal niet. Hoewel ik uit je posts heb begrepen dat zij de "ware" voor je is. Is dit het een beetje: Jij bent oprecht en snapt niet waarom zij niet begrijpt dat zij wat goed te maken heeft. Dat zij heel erg blij mag zijn met jou en hoe jij met haar omgaat ? Tegenover haar die doet alsof er niets aan de hand is en is geweest ?
Ja, eigenlijk wel. Ik doe in mjn ogen alles voor haar. Breng haar thuis/ haal haar op/ breng haar naar stage, waardoor ik zlef 2 uur te laat ben op me werk. Kijk voor een vervolgstudie voor haar, bel haar enz.

Maar dan zou ze mij gisteravond bellen, heeft ze niet gedaan (normaal zou ik dan als een sycko haar gaan bellen), maar toen bleek ze dus weer met die jongen te zijn. Ja...het is een beetje dubbel allemaal.

Ze belt net weer en ze wordt boos, omdat ik rekening met haar moet houden en mij er niet bij kan hebben, met al haar probleem. Ik zeg: waarom heb jij dan weer contact opgenomen

Liefde is moeilijk en iedereen die een gelukkige relatie heeft druk ik ook op het hart dat ze er van moeten genieten zolang het kan.
pi_47104434
Ik weet niet of het merendeel van de mensen dat hier ook weleens heeft, maar dan denk ik ach...zo slecht heb ik het hier niet in NL, er leven mensen aan de andere kant van de wereld die het woord liefde niet eens kennen bij wijze van spreke en die hebben pas een 'kut' leven. Dus eigenlijk moet ik gewoon vrolijk zijn, hbo studie bijna klaar/ goede baan en een aantal goede vrienden, maar die gedachte helpt me ook maar 5 minuten.
pi_47104482
quote:
Maar dan zou ze mij gisteravond bellen, heeft ze niet gedaan (
Dat is mij ook zo bekend.... ...heel frustrerend.... ...(alleen bij mij is het een "hij".)
pi_47104545
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 20:17 schreef juon_jacket1 het volgende:

[..]

Dat is mij ook zo bekend.... ...heel frustrerend.... ...(alleen bij mij is het een "hij".)
Pfff....een belletje doet al zoveel wonderen
pi_47104584
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 20:19 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Pfff....een belletje doet al zoveel wonderen
idd.... ...iig je belofte nakomen....
pi_47104623
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 20:11 schreef sefer het volgende:

[..]

Niet echt, volgens mij voer ik mijn narcisme tot een hoogtepunt als ik niet snel de liefde van mijn leven tegenkom.
Nu al, op je 21-22ste. Dat wordt wat tot je 80ste. Elke keer in die spiegel staren en ja, je bent het helemaal. Long life. Maar hé, je bent ook maar een meisje, wel een knap meisje als ik je FoBo zie.
pi_47104699
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 20:11 schreef sefer het volgende:

[..]

hoe meer je er op zoek gaat hoe mnder je het zult vinden....
pi_47104932
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 20:16 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik weet niet of het merendeel van de mensen dat hier ook weleens heeft, maar dan denk ik ach...zo slecht heb ik het hier niet in NL, er leven mensen aan de andere kant van de wereld die het woord liefde niet eens kennen bij wijze van spreke en die hebben pas een 'kut' leven. Dus eigenlijk moet ik gewoon vrolijk zijn, hbo studie bijna klaar/ goede baan en een aantal goede vrienden, maar die gedachte helpt me ook maar 5 minuten.
Weet je wat het volgens mij een beetje bij jou is, tongytongylickylicky , je leeft haar leven als je met haar omgaat ipv wat goed is voor jou. Ga echt op je strepen staan.
Waarom ik dat zeg, ik ben ook zo'n goedzak die overal begrip voor heeft en soms ook over mij heen laat lopen. Ik verwacht ook dat ik eens in zo'n situatie als jij nu hebt, terecht zal komen. Maar aangezien dat nu bij mij nog niet het geval is, kan ik je wel dit zeggen: Kies eens voor jezelf of stel je grenzen. Laat een vrouw eens een aanvulling zijn op jou in plaats van dat je haar moet aanvullen. Je bent heel veel waard, koester dat.
Hoe moeilijk dat ook in je hart zal zijn. Aardig gevonden worden is geen deugd.
pi_47106747
Nou ook hier weer ellende ... wat is dat toch vandaag? Ik ben niet helemaal bijgelezen maar zag weer een hoop wantrouwige en onzekere posts voorbij komen.

Hier is het 2 maanden geleden uitgegaan. De eerste week was verschrikkelijk en zochten we elkaar konstant op en bleven nachten in de auto of in een hotel om toch maar bij elkaar te zijn. Min of meer besloten dan toch maar door te gaan met elkaar en na een week of 6 begon de ellende weer. Ruzie zoeken om ruzie te maken en een reden te hebben er maar weer mee te kappen. Toch maar niet gekapt toen want we zouden elkaar dan toch weeer opzoeken dus dat schoot niet op. Nu ... wederom 3 weken later ... ga ik (na ruim 2 maanden) mijn 1e nachtje alleen tegemoet.

Maar ik vind het echt verschrikkelijk. Ookal heeft ie me bedonderd en belogen. Ja, hij ging vreemd en ontkende net zolang totdat ik er naar speur en zoekwerk zelf achter moest komen. Ik hou nog steeds zoveel van hem en ik heb overal een verklaring voor wat zijn gedrag betreft, houd hem steeds de hand boven het hoofd. Hij is een klootzak, maar ik kan het niet zien.

Ik krijg de zenuwen als ik er over type. Het giert door heel mijn lijf. Hartkloppingen/wartmte aanvallen en dan weer rillen van de kou. Ik heb het vanavond alleen al allemaal gehad (en de nacht moet nog beginnen) ....

Ik neem zo of straks een flinke borrel en hoop maar wat te kunnen slapen. Hij zou nog bellen ....

Hij heeft trouwens met die eerdere chick, naar eigen zeggen, weer normaal kontakt. Ze hadden elkaar een tijd niet gesproken. Hij heeft nog steeds gevoelens voor haar, zij ook voor hem. Hij houd van mij, maar kan dus niet met me door. Waarom weet ie zelf ook niet en het doet hem, wederom naar eigen zeggen, ontzettend veel pijn.

Hij is niet eerlijk en toch wil ik hem eigenlijk niet kwijt. Ik weet heus wel dat dit allemaal niet opschiet, maar het verdriet is soms ondraaglijk en de pijn niet te harden. En wat is het makkelijk om dan maar de makkelijke weg te kiezen tegen beter weten in ....

Heel relaas, sorry, maar moest even van me afschrijven. Tips zijn welkom!!
pi_47106927
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 21:21 schreef Spekkiemonster het volgende:

Heel relaas, sorry, maar moest even van me afschrijven. Tips zijn welkom!!
Tip is dit: Kan je naast hem,met een goed gevoel, voor het altaar staan. Oftewel, ben je ervan overtuigd dat hij alleen en alleen maar voor jou kiest, en zal kiezen. Belangeloos.
pi_47107216
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 21:26 schreef JoeDank het volgende:

[..]

Tip is dit: Kan je naast hem,met een goed gevoel, voor het altaar staan. Oftewel, ben je ervan overtuigd dat hij alleen en alleen maar voor jou kiest, en zal kiezen. Belangeloos.
NEE, ben er eerder van overtuigd dat hij dat NIET zal doen
pi_47107733
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 21:34 schreef Spekkiemonster het volgende:

[..]

NEE, ben er eerder van overtuigd dat hij dat NIET zal doen
Lijkt dan een beetje op SM. Maar daar heb je niet zoveel aan, denk ik. Je houdt immers van hem. Cold turkey: Hij is jou niet waard. En anders moet je hem heel erg duidelijk maken dat hij niets te willen heeft (zoals niet weten wat hij wilt, of contact met een ander meisje) om verder te gaan. Ik kan makkelijk stellen dat het geen goede gozer is maar misschien moet hij begrijpen dat het speelkwartier over is. Hoe jij dat inschat, of hij dat kan en oprecht zal doen, kan je alleen zelf, Nu, houdt hij je aan het lijntje met zijn praatjes. Focus moet op jou liggen en niet op hem. Hij heft alles goed te maken. En als hij dat niet kan dan doet dat inderdaad pijn. Verlies van vertrouwen.
pi_47107915
het is nu ook echt over, maar de pijn zit er nog steeds.

Hij gaat nu gewoon met die andere meid verder, tuurlijk zullen ze het even stil houden en het over een paar weken vertellen dat ze toch maar wat begonnen zijn.

Mijn gevoel is dat ze gewoon al die tijd met elkaar zijn gegaan en dat hij tegen haar heeft gezegd rustig aan te doen zodat hij rustig met mij af kon bouwen (mede omdat we gezamelijke vrienden hebben en hij wil alles koek en ei lijkt en niemand weet hoe hij werkelijk is)
Maar toch wil ik dat op de een of andere manier niet geloven omdat we het juist zo leuk hadden samen.

Overigens heeft ie voor mij ook zijn relatie op zo'n manier beeindigd. door vreemd te gaan en net zolang door te gaan totdat hij niets anders kon.

Het idiote is dat ik het allemaal zo goed weet, maar het gevoel he....!
pi_47108262
En nog erger, hoe ga je ermee om als hij met haar is en jullie gezamelijke vrienden. Allemaal heel lullig, als je er wat van zegt ben je weer de rancuneuze ex. Tja, raad is makkelijk gegeven: Zoek een andere vriend die je wel waard is. Het leven is alleen geen optel of aftrek-som, voor je gevoelens nu.
pi_47109014
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 20:29 schreef JoeDank het volgende:

[..]

Weet je wat het volgens mij een beetje bij jou is, tongytongylickylicky , je leeft haar leven als je met haar omgaat ipv wat goed is voor jou. Ga echt op je strepen staan.
Waarom ik dat zeg, ik ben ook zo'n goedzak die overal begrip voor heeft en soms ook over mij heen laat lopen. Ik verwacht ook dat ik eens in zo'n situatie als jij nu hebt, terecht zal komen. Maar aangezien dat nu bij mij nog niet het geval is, kan ik je wel dit zeggen: Kies eens voor jezelf of stel je grenzen. Laat een vrouw eens een aanvulling zijn op jou in plaats van dat je haar moet aanvullen. Je bent heel veel waard, koester dat.
Hoe moeilijk dat ook in je hart zal zijn. Aardig gevonden worden is geen deugd.
tnx man...je hebt gelijk. Ik kies eerder voor haar dan voor mezelf.

En zij vindt het allemaal wel best natuurlij, ik doe alles voor haar, leg zelfs het pad voor haar toekomst en zij chillt rustig met andere jongens.
pi_47109172
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 22:20 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

tnx man...je hebt gelijk. Ik kies eerder voor haar dan voor mezelf.

En zij vindt het allemaal wel best natuurlij, ik doe alles voor haar, leg zelfs het pad voor haar toekomst en zij chillt rustig met andere jongens.
Ja, maar makkelijk is natuurlijk anders. Dat weet je zelf ook wel, zo zit je in elkaar. Aardig en begripvol. Te aardig en begripvol, maar haar dat eens uit je systeem als iemand anders daar gebruik van maakt. Punt bij paaltje: Wederom, laat een vrouw jou eens aanvullen in plaats van dat jij de kar trekt.
pi_47109304
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 22:24 schreef JoeDank het volgende:

[..]

Ja, maar makkelijk is natuurlijk anders. Dat weet je zelf ook wel, zo zit je in elkaar.
Vrienden zeggen het ook. Je kan nu weer met haar nemen, maar zij zal nooit te vertrouwen zijn ook al woont ze bij je. En zij trekt jou naar beneden i.p.v. dat ze je omhoog helpt en jij haar.

Vanaf morgen zal ik het proberen, als er nog wat te halen/ redden valt bij haar.
pi_47109562
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 22:27 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Vrienden zeggen het ook. Je kan nu weer met haar nemen, maar zij zal nooit te vertrouwen zijn ook al woont ze bij je. En zij trekt jou naar beneden i.p.v. dat ze je omhoog helpt en jij haar.

Vanaf morgen zal ik het proberen, als er nog wat te halen/ redden valt bij haar.
Maar ga, godverdomme, op je strepen staan. Bedenk je dit: Nog vijftig jaar op deze manier. Wil je dat. Het grappige is dat ik dit zelf ook nog over mij heen krijg en alles tegen elkaar moet gaan afwegen. Vrienden - familie - gevoelens. Toch denk ik dat ik wel (eindelijk ) heb geleerd om voor mezelf te kiezen. Enige raad die ik je kan geven is het voorgaande en laat je niet die kuil inslepen. Tenzij zij er wat aan gaat doen. Maar dat gaat ongetwijfeld met vallen en opstaan. Vraag is: Wil je dat en wil je die tijd en kans nemen ? Ik niet. Maar goed, gevoelens.
pi_47109651
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 22:33 schreef JoeDank het volgende:

[..]

Maar ga, godverdomme, op je strepen staan. Bedenk je dit: Nog vijftig jaar op deze manier. Wil je dat. Het grappige is dat ik dit zelf ook nog over mij heen krijg en alles tegen elkaar moet gaan afwegen. Vrienden - familie - gevoelens. Toch denk ik dat ik wel (eindelijk ) heb geleerd om voor mezelf te kiezen. Enige raad die ik je kan geven is het voorgaande en laat je niet die kuil inslepen. Tenzij zij er wat aan gaat doen. Maar dat gaat ongetwijfeld met vallen en opstaan. Vraag is: Wil je dat en wil je die tijd en kans nemen ? Ik niet. Maar goed, gevoelens.
Het gaat mij ook meer om vertrouwen en een 'andere jongen' in het spel en het spijt me zeer ik ga niet om haar vechten samen met die ander. Die tijd heb ik gehad.

En ik ken haar al 6 jaar lang al 6 jaar lang hoor ik haar problemen aan en heb ik haar nooit lastig gevallen met mijn problemen.

Wordt vervolgd
  vrijdag 9 maart 2007 @ 22:38:52 #139
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_47109780
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 19:48 schreef tongytongylickylic... het volgende:

(het klinkt raar, maar ik zou het nu niet eens erg vinden om een auto ongeluk te krijgen en gewoon van al deze shit af te zijn )
Als het je zoveel pijn doet, je zó rot laat voelen... waarom dan? Waarom dan gewoon geen contact met haar?
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  vrijdag 9 maart 2007 @ 22:42:49 #140
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_47109941
Oh, spuit 11
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_47120744
Pff,

Gehoopt dat ik nooit meer in dit topic zou hoeven schrijven. Dat 3 jaar geleden mijn echte leven was begonnen. Eindelijk een leuke vriend. Waarmee ik samenwoon-plannen had, huisje boompje beestje, kids, maar eerst nog ff lekker samenzijn, met z'n tweetjes, leuke dingen doen.

Vriendje trok zich echter steeds meer terug. Kan niet goed met problemen omgaan lijkt het wel. Elke kleine discussie loopt uit op een fikse ruzie waarin hij vaak spullen kapotmaakt. Zijn familie zegt dat ie dit altijd al heeft gehad.

Ruzies worden niet uitgepraat, problemen niet opgelost. Als ik wegga doet ie de gordijnen dicht en ging hij drinken en blowen, samen met zijn "beste vriend", die ook al tegen de 30 loopt en nog steeds thuiswoont, nog nooit een vriendin heeft gehad. En uiteindelijk (echtwaar) vrijwel alle avonden bij mijn vriendje zit. En het hele weekend; van vrijdag tot en met zondag.

Ik heb er heel veel moeite mee gehad. Ik ben helaas te goed van begrip geweest. Heb er wel eens wat van gezegd maar dan werd ik afgebekt. Ik was een zeikwijf en ik blowde en dronk niet en kon dus ook niet begrijpen dat hij geen zin had om samen met mij wat leuks te gaan doen in het weekend (?!). Als ik hem belde omdat we wat hadden afgesproken en ik niks meer van hem hoorde dan schreeuwde hij in de telefoon dat hij visite had. "Halloooo, ik heb een VRIEND op visite hier, en ik stuur mijn VRIEND niet weg! Dat snap je toch zeker wel of niet?"

Ik voelde me dan vreselijk in de zeik genomen. Maar wel je afspraak met je vriendin "vergeten", en die vriend is er vrijwel iedere dag en het hele weekend. Dat zei ik niet, maar dacht het wel. Ik zei alleen maar dat ik het niet leuk vond dat ie zo tegen me deed. Als ik het zo neerschrijf dan voel ik me eigenlijk best wel een beetje een slappe zak, in vrouwelijke vorm dan.

Hij heeft twee weken geleden zoveel gezopen en geblowd dat hij niet meer naar zijn stageplek is gegaan. Ik ben zelfs nog zo stom geweest om begrip te tonen. Die vriend van hem vindt het allemaal wel best, zolang die maar een plek heeft waar ie zijn joint kan roken en zijn bier kan drinken. Toen ik er van de week wat van zei kreeg ik weer de wind van voren.

Ik heb me toen maar helemaal teruggetrokken. Besloten het maar een maand aan te kijken. Dit is namelijk niet wat ik wil. Met zo iemand kan ik geen leven opbouwen. Het kost me de grootst mogelijke moeite, maar ik neem gewoon geen contact meer met hem op. Laat het allemaal maar even van zijn kant komen.

Gisteren kwam ie ineens langs om te praten. Ik was erg blij dat ie kwam, maar dat zakte al snel weg.
Hij kwam voorstellen om meteen samen te gaan wonen, dan zouden alle problemen voorbij zijn.
Toen ik daarop aangaf dat ik het niet meteen van tafel wou vegen maar ff aan dat idee moest wennen werd ie heel erg boos. Hij ging verder niet eens op mijn opmerkingen.
"Nou dat is goed hoor. Maar dan komt onze relatie wel op een laag pitje te staan. Dan ga ik wel met mijn beste vriend kijken naar een huis. Want ik ben mijn plek allang zat en hij wil ook graag uit huis."

Hoe simple-minded kun je zijn ??

Van de ene kant heb ik zoiets van: laat maar lekker doodbloeden. Dit is niks voor mij. Ik wil dit niet meer.
Blij dat ik er vanaf ben. Ga maar lekker samenwonen met hem.
Ik zoek wel een man die het wèl fijn vindt om samen te zijn met mij.
Een man waar ik niet zo aan hoef te trekken. Die het leuk vindt om er samen op uit te gaan. Dingen te ondernemen.

Maar wat mij heel erg pijn doet is dat ie boos is op mij.
Het klopt ergens niet. Ik zou toch boos moeten zijn op hem ?
Ik voel me schuldig dat ik hem niet begrijp.
De gedachte dat dit kapot gaat omdat ik hèm niet zou begrijpen is bijna ondraaglijk.

Ik heb voor mijn gevoel alles gedaan wat ik kon.

Ik heb er moeite mee om te accepteren dat het ondanks die moeite toch stuk kan gaan...
Door hem toch zo uitgelegd kan worden dat alles mijn fout lijkt te zijn.

[ Bericht 33% gewijzigd door melissaatje007 op 10-03-2007 12:46:48 ]
/)__/) This is Bunny.
(='.'=) Copy and paste Bunny into your signature
(")_(") to help her gain world domination...
pi_47122631
Ik denk he (uit jou verhaal opmakende)
Maar ik kan me vergissen...
dat je toch moeite hebt met DUIDELIJK zeggen wat er aan de hand is....je denkt dingen...maar je zegt ze niet...waardoor hij dan zal denken..zie je wel ze heeft gewoon ff weer een zeikmoment, en heeft ie simpelweg niet door dat je er zo erg mee zit...
pi_47124078
quote:
Van de ene kant heb ik zoiets van: laat maar lekker doodbloeden. Dit is niks voor mij. Ik wil dit niet meer.
Blij dat ik er vanaf ben. Ga maar lekker samenwonen met hem.
Ik zoek wel een man die het wèl fijn vindt om samen te zijn met mij.
Een man waar ik niet zo aan hoef te trekken. Die het leuk vindt om er samen op uit te gaan. Dingen te ondernemen.
dit is voor mij zo herkenbaar.... en toch geef ik het niet op.... ...vraag me niet waarom....ik zeg vaak dat ik aan hem "verslaafd" ben, en het lijkt erop dat het ook zo is....Maar hij is degene die ik wil, ik heb nog nooit zoveel van iemand gehouden (klinkt cliché ik weet het...) en het klein beetje hoop die ik heb dat het ooit wel heel mooi/leuk kan worden maakt het voor mij zo moeilijk.... ...ik wil hem eigenlijk voor geen goud kwijt....terwijl hij mj zo vaak pijn doet....
pi_47124171
sterkte man.Best wel triest om te lezen dat de kinderen altijd maar weer de lul zijn van een scheiding
pi_47138710
tvp
pi_47147140
zoals ik eergisteren schreef zou ik toen mijn 1e nachtje alleen hebben... dit heeft een nachtje langer geduurd en vanacht was de eerste vreselijke nacht. Mén, wat een ellende ... om het uur zwetend en met hartkloppingen wakker worden ...

Ik ben natuurlijk niet achterlijk en ik ben vanacht eens een rondje gaan rijden. Meneer is de hele nacht niet thuisgeweest. Ja ik weet dat het uit is maar heb moeite met het te accepteren. Juist omdat hij zegt zo van me te houden en verstrikt te zitten in zijn gevoelens. Maar zo te zien aan vanacht viel dat allemaal wel mee. De eerste de beste nacht dat hij alleen zou slapen, slaapt hij natuurlijk bij die chick. Van de week kruipt ie nog tegen me aan met de woorden: ahhh lekker meisje van me" Nu word hij daar zo wakker.. Ik vind het echt pijnlijk.
Waarom is hij niet gewoon eerlijk. Dat heb ik na al die jaren toch wel verdiend .... duidelijkheid.

Hij zou nog bellen gisteravond .... niet meer gebeurd.

Eigenlijk geeft het me wel een soort van rust. Het aan het lijntje houden is nu dus afgelopen.

Ik moet wel lachen ook, want die nieuwe meid denkt dat hij de laatste 2 maandjes alleen was. Maar hij was gewoon met mij. Die relatie begint ook goed ..... nee lekker blijven liegen overal.

Als ik 2 maanden geleden niet op speurtocht was gegaan, was er niks aan de hand geweest. Had ik nog van niks geweten en liep hij vrolijk rond te hoeren.
Maar t doet allemaal verdomde pijn!!
pi_47147213
quote:
Op zondag 11 maart 2007 09:34 schreef Spekkiemonster het volgende:
zoals ik eergisteren schreef zou ik toen mijn 1e nachtje alleen hebben... dit heeft een nachtje langer geduurd en vanacht was de eerste vreselijke nacht. Mén, wat een ellende ... om het uur zwetend en met hartkloppingen wakker worden ...

Ik ben natuurlijk niet achterlijk en ik ben vanacht eens een rondje gaan rijden. Meneer is de hele nacht niet thuisgeweest. Ja ik weet dat het uit is maar heb moeite met het te accepteren. Juist omdat hij zegt zo van me te houden en verstrikt te zitten in zijn gevoelens. Maar zo te zien aan vanacht viel dat allemaal wel mee. De eerste de beste nacht dat hij alleen zou slapen, slaapt hij natuurlijk bij die chick. Van de week kruipt ie nog tegen me aan met de woorden: ahhh lekker meisje van me" Nu word hij daar zo wakker.. Ik vind het echt pijnlijk.
Waarom is hij niet gewoon eerlijk. Dat heb ik na al die jaren toch wel verdiend .... duidelijkheid.

Eigenlijk geeft het me wel een soort van rust. Het aan het lijntje houden is nu dus afgelopen.

Ik moet wel lachen ook, want die nieuwe meid denkt dat hij de laatste 2 maandjes alleen was. Maar hij was gewoon met mij. Die relatie begint ook goed ..... nee lekker blijven liegen overal.

Als ik 2 maanden geleden niet op speurtocht was gegaan, was er niks aan de hand geweest. Had ik nog van niks geweten en liep hij vrolijk rond te hoeren.
Maar t doet allemaal verdomde pijn!!
Het is moeilijk te begrijpen, hé, dat iemand waarmee je jaren lief en leed hebt gedeeld nu zo met je omgaat. Aan de andere kant is het nu wel heel duidelijk dat hij niet je vriend meer is.
pi_47147285
ik begrijp het echt niet en dat doet nog wel het meeste pijn. Zoveel meegemaakt samen, eindelijk echt samen kunnen zijn en nu flikt hij me dit.

Duidelijker kan haast niet he JoeDank.
En nog zou ik hem willen geloven als hij belt dat hij bij familie is geweest (buiten de stad) En dat zijn mobieltje uitgevallen was. Tuurlijk is dat niet zo, maar ik kan gewoon niet geloven dat er mannen zijn die zo met iemand omgaan
pi_47148861
quote:
Op zondag 11 maart 2007 10:01 schreef Spekkiemonster het volgende:
ik begrijp het echt niet en dat doet nog wel het meeste pijn. Zoveel meegemaakt samen, eindelijk echt samen kunnen zijn en nu flikt hij me dit.

Duidelijker kan haast niet he JoeDank.
En nog zou ik hem willen geloven als hij belt dat hij bij familie is geweest (buiten de stad) En dat zijn mobieltje uitgevallen was. Tuurlijk is dat niet zo, maar ik kan gewoon niet geloven dat er mannen zijn die zo met iemand omgaan
Andersom gebeurd het ook, met vrouwen . Soms ligt dat aan verliefdheid, daar kan je heel egoistisch van worden (wolk / eiland) of aan hoe iemand in elkaar zit.
Ik zie het zo: Iedereen kan eens een "foutje" maken, maar meerdere foutjes zijn gedrag. En dat kan je niet even veranderen, hoeveel je daar ook op hoopt. Eerste keer is een foutje, tweede keer is gedrag: knoop dat goed in je oren.

Hoe pijnlijk en onrechtvaardig het ook is maar ook hoe machteloos je je ook voelt, probeer hem los te laten en niet jezelf zand in de ogen te laten strooien. Je leeft in eerste instantie voor jou en niet voor hem. Jij bent hem wel waard, hij is jou niet waard.
Tja, begrijpbaarder wordt het er niet van. Soms sta je heel raar van mensen te kijken, die je al zo lang kent. "Familie", die zo met je omgaat. Maar dat is hij dan ook niet meer.
Probeer het ook niet te begrijpen, dat heb je al genoeg gedaan. Hij niet, hij volgt alleen zijn eigenbelang en niet jullie en jouw belang.

P.S. Misschien helpt je dit over je gevoelens heen als hij met een excuus komt: Bel meteen voor zijn neus die familie op en check zijn hele verhaal. Werkt heel ontnuchterend en draait de rollen om.
pi_47149921
quote:
Op zondag 11 maart 2007 09:34 schreef Spekkiemonster het volgende:
Ik vind het echt pijnlijk.

Zo herkenbaar...

Gisteravond mijn vriendje opgebeld. Uitgenodigd voor een feestje. Hij had er zin in.
Om tien uur 's avonds belt ie af. Rept met geen woord over het feit dat zijn drinkvriend er weer is.
Ik heb gezegd dat ik het heel erg kut vond. Hij werd helemaal stil.

Het idee dat ik ermee kan stoppen geeft me rust. Dat ik dit niet meer hoef mee te maken als ik er nu een punt achter zet.
Maar tegelijkertijd ook het knagende gevoel dat het zo leuk kan zijn en dat ik dat niet weg wil gooien...
En dan zie ik weer zo'n leuke foto van ons samen op de computer en dan breek ik helemaal...
/)__/) This is Bunny.
pi_47150454
Dat is voor mij de reden geweest om heel flauw alle fotos ed weg te gooien na dag 2 van de break up....
pi_47150651
Die foto's kan je beter branden op een cd-tje en ergens in een doos gooien. Is altijd leuk voor over 5/ 10 jaar.
pi_47152920
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 20:00 schreef sefer het volgende:
Pff daar herken ik mijzelf enorm in!!!
Heb in mijn jonge leven een aantal vriendjes gehad maar als ik eerlijk ben.. heel eerlijk.. dan heb ik nooit echt van ze gehouden.

Pas nadat mijn relatie vorig jaar maart uit ging (ben nu alweer een jaar single, god wat gaat dat snel).. toen heb ik gejankt en gejankt... Wist niet dat ik zoveel verdriet kon hebben om iemand.
Hij was de eerste en misschien ook wel de enige waarvan ik durf te zeggen dat ik oprecht van hem gehouden heb.

Aan de rest, heel veel sterkte.
Echt, jullie komen er wel. Het duurt alleen zo verdomde lang...
pi_47153090
quote:
Op zondag 11 maart 2007 11:38 schreef JoeDank het volgende:

[..]
thx!!
pi_47153094
nou was het verhaal dat hij heeft vastgezeten vanacht??

hij was aangehouden voor papiercontrole, vervolgens agressief geworden en moest mee naar het bureau.

Ik geloof er in ieder geval niks van. Ookal zag hij er moe uit. Ik wil het graag geloven, te graag zelfs...maar punt van vertrouwen is nu gezakt tot -60. Ookal hou ik zo veel van hem, ik moet hem loslaten en accepteren dat hij met die andere griet ervan door gaat op den duur.
pi_47153574
quote:
Op zondag 11 maart 2007 14:06 schreef Spekkiemonster het volgende:
nou was het verhaal dat hij heeft vastgezeten vanacht??

hij was aangehouden voor papiercontrole, vervolgens agressief geworden en moest mee naar het bureau.

Ik geloof er in ieder geval niks van. Ookal zag hij er moe uit. Ik wil het graag geloven, te graag zelfs...maar punt van vertrouwen is nu gezakt tot -60. Ookal hou ik zo veel van hem, ik moet hem loslaten en accepteren dat hij met die andere griet ervan door gaat op den duur.
Tja, niet echt geloofwaardig maar hij heeft neem ik aan wel een Proces-Verbaal van de politie gekregen vanwege zijn agressieve gedrag. En een boete vanwege gebrek aan papieren. Beide, dus.
Maar eigenlijk is het zo op het eerste gezicht een kutsmoes die te grappig voor woorden is, dat je daarmee durft aan te komen. Naast alles.
pi_47158598
nee Procesverbaal niet opgemaakt, want agressie viel uiteindelijk toch wel mee
papieren mocht hij vanmorgen laten zien op het bureau, dan was dat ook oke...

erg ongeloofwaaridg verhaal ja
pi_47160618
Ik kan hem verdomme maar niet vergeten, ik blijf gewoon aan hem denken.. Terwijl ik dat eigenlijk helemaal niet wil, ik weet niet waarom ik nog aan hem denk.. Maar het is zo verdomd kut. Hij heeft mij geblokkeerd op msn, ik zie vrolijke reacties van hem op een ander forum.. bah.. Het maakt hem gewoon helemaal geen zak uit volgens mij dat ie me niet meer spreekt. Doet echt pijn. En sosm denk ik helemaal niet aan hem maar als ik dat wel doe lijkt alles zo uitzichtloos. Dan voel ik me zo stom dat ik aan hem denk. Ik voel me echt eventjes kut nu en moet echt aan andere dingen gaan denken en leuke dingen gaan doen, maarja, het is net zondag he :s ...
  zondag 11 maart 2007 @ 17:30:36 #159
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_47160686
quote:
Op zondag 11 maart 2007 17:28 schreef Daantjee het volgende:
Ik kan hem verdomme maar niet vergeten, ik blijf gewoon aan hem denken.. Terwijl ik dat eigenlijk helemaal niet wil, ik weet niet waarom ik nog aan hem denk.. Maar het is zo verdomd kut. Hij heeft mij geblokkeerd op msn, ik zie vrolijke reacties van hem op een ander forum.. bah.. Het maakt hem gewoon helemaal geen zak uit volgens mij dat ie me niet meer spreekt. Doet echt pijn. En sosm denk ik helemaal niet aan hem maar als ik dat wel doe lijkt alles zo uitzichtloos. Dan voel ik me zo stom dat ik aan hem denk. Ik voel me echt eventjes kut nu en moet echt aan andere dingen gaan denken en leuke dingen gaan doen, maarja, het is net zondag he :s ...
Tenzij je bij de zwarte kousen bende hoort kun je een hoop dingen doen op zondag.
Thinking about thinking of you.
pi_47161806
damn het valt me toch vies tegen hoeveel moeite ik ermee blijk te hebben, dit ondanks het eigenlijk voor mij al een tijdje uit was.

ik mis haar best wel, helemaal op de momenten als ik me niet zo lekker in me vel voel zitten. Even een knuffel of een arm om je heen. Dat is er gewoon niet meer nu.

Nu krijg ik natuurlijk genoeg steun van vrienden.. maar toch is het anders. Het is nu een weekje uit dus zo gek is het natuurlijk niet. Maar dit had ik niet echt verwacht
pi_47162933
quote:
Op zondag 11 maart 2007 18:06 schreef sandertjuh het volgende:
damn het valt me toch vies tegen hoeveel moeite ik ermee blijk te hebben, dit ondanks het eigenlijk voor mij al een tijdje uit was.

ik mis haar best wel, helemaal op de momenten als ik me niet zo lekker in me vel voel zitten. Even een knuffel of een arm om je heen. Dat is er gewoon niet meer nu.

Nu krijg ik natuurlijk genoeg steun van vrienden.. maar toch is het anders. Het is nu een weekje uit dus zo gek is het natuurlijk niet. Maar dit had ik niet echt verwacht
Het voelt soms net als een kater. Compleet "kaal" als je er even doorheen zit, maar dat gaat echt over. Aan de andere kant is het soms prettig te beseffen dat je kennelijk echt mens bent.
pi_47163080
quote:
Op zondag 11 maart 2007 18:40 schreef JoeDank het volgende:

[..]

Het voelt soms net als een kater. Compleet "kaal" als je er even doorheen zit, maar dat gaat echt over. Aan de andere kant is het soms prettig te beseffen dat je kennelijk echt mens bent.
zo voelt het ook, vooral gisteravond op 1 of andere manire met het uitgaan, veel stelletjes, zie je lol hebben enzo, en dat miste ik dus gisteravond echt. Nu valt het wel weer een beetje mee maar het voelt echt leeg om het zo te zeggen.

Terwijl de relatie al een tijdje niet goed ging (1,5 maand ongeveer) en dat het voor me gevoel al uit was maar dat is nu toch blijkbaar anders.
pi_47163524
quote:
Op zondag 11 maart 2007 18:44 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

zo voelt het ook, vooral gisteravond op 1 of andere manire met het uitgaan, veel stelletjes, zie je lol hebben enzo, en dat miste ik dus gisteravond echt. Nu valt het wel weer een beetje mee maar het voelt echt leeg om het zo te zeggen.

Terwijl de relatie al een tijdje niet goed ging (1,5 maand ongeveer) en dat het voor me gevoel al uit was maar dat is nu toch blijkbaar anders.
Ja, nu is het dan ook echt voorbij. Hoe stom het misschien ook klinkt, het is ook belangrijk dat je dit voelt en niet wegstopt. Het is ook een soort "waardering" die je voor je relatie hebt gehad. Daarom laat het je niet zo maar los.
Dat doffe gevoel alsof alles langs je heen gaat als je in de kroeg staat en met mensen praat waarbij je denkt "ik ben hier eigenlijk niet aanwezig", verdwijnt maar kost gewoon even tijd. Het is even klote maar misschien helpt het als je op zulke momenten, waarop je andere stelletjes ziet, niet alleen te denken over wat je nu mist maar ook over de waardering voor wat je hebt gehad. Bitter-sweet.
pi_47163785
quote:
Op zondag 11 maart 2007 18:56 schreef JoeDank het volgende:

[..]

Ja, nu is het dan ook echt voorbij. Hoe stom het misschien ook klinkt, het is ook belangrijk dat je dit voelt en niet wegstopt. Het is ook een soort "waardering" die je voor je relatie hebt gehad. Daarom laat het je niet zo maar los.
Dat doffe gevoel alsof alles langs je heen gaat als je in de kroeg staat en met mensen praat waarbij je denkt "ik ben hier eigenlijk niet aanwezig", verdwijnt maar kost gewoon even tijd. Het is even klote maar misschien helpt het als je op zulke momenten, waarop je andere stelletjes ziet, niet alleen te denken over wat je nu mist maar ook over de waardering voor wat je hebt gehad. Bitter-sweet.
Bedankt voor je uitleg! Idd glipt het meeste langs je heen, het enige waar je eigenlijk jezelf mee bezig houd is waarom dat gevoel er is en waarom het niet gewoon weggaat. Het zal ook inderdaad tijd nodig hebben, een jaar vergeet je natuurlijk ook niet zomaar. Ik had het alleen deze week nog niet zo erg gehad tot gisteravond. Voor alsnog veel afleiding zoeken want met alleen thuis zitten kom je niet ver! Bedankt nogmaals!
pi_47164093
Ja ik heb nou eigenlijk vooral het meeste moeite ermee dat ze niet meer aardig tegen me doet....ik mis haar nog wel enzo....maar niet als ik haar niet zie op msn oid....maar op msn is ze zo'n ongelofelijke bitch...en ik kan maar niet begrijpen waarom....
pi_47164099
quote:
Op zondag 11 maart 2007 19:03 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

Bedankt voor je uitleg! Idd glipt het meeste langs je heen, het enige waar je eigenlijk jezelf mee bezig houd is waarom dat gevoel er is en waarom het niet gewoon weggaat. Het zal ook inderdaad tijd nodig hebben, een jaar vergeet je natuurlijk ook niet zomaar. Ik had het alleen deze week nog niet zo erg gehad tot gisteravond. Voor alsnog veel afleiding zoeken want met alleen thuis zitten kom je niet ver! Bedankt nogmaals!
Sandertjuh, graag gedaan! En het komt allemaal goed, lente en zomer komen eraan!
pi_47164257
quote:
Op zondag 11 maart 2007 19:13 schreef Lakai het volgende:
Ja ik heb nou eigenlijk vooral het meeste moeite ermee dat ze niet meer aardig tegen me doet....ik mis haar nog wel enzo....maar niet als ik haar niet zie op msn oid....maar op msn is ze zo'n ongelofelijke bitch...en ik kan maar niet begrijpen waarom....
Tering, volgens mij houd ik hier spreekuur! . Bitchy is gewoon om afstand (proberen) te nemen van je. Pijnlijk dat wel, maar haar manier.
pi_47164389
Oh ik geef haar die afstand allang....alleen ze blijft maar hangen in haar gebitch....
pi_47164496
quote:
beste is gewoon om dat contact te verbreken via msn. Sowieso werkte msn bij ons heel slecht, vaak onstonden de ruzies als we op msn waren. Nu heb ik zo af en toe contact met der maar dat is dan via sms en niet via msn. Dat loopt dan toch alleen maar fout.
pi_47164541
quote:
Op zondag 11 maart 2007 19:20 schreef Lakai het volgende:
Oh ik geef haar die afstand allang....alleen ze blijft maar hangen in haar gebitch....
Dat hoeft het andere niet uit te sluiten. Maar ja, wat doe je eraan of beter gezegd wat wil je er nog aandoen. Zij wilt het kennelijk zo, dus haar maar laten (net als Sandertjuh zegt)
pi_47167430
Mijn ex ook weer even gezien....

We kregen eerst telefonisch ruzie omdat ik in onze gezamelijke koffeeshop zat, waar zijn nieuwe bitch trouwens ook komt en hij ook. Hij wil niet in vervelende of ruzie-achtige situaties terecht komen, dus heeft liever niet dat ik er kom .... (of zou ik dan ergens achter komen, wat niet de bedoeling is van meneer ... bijv. dat hij en zijn eventuele nieuwe vriendin al wel verkering hebben)

Om de boel te sussen ben ik daarheen gereden. Even gezeten en bakkie koffie gedronken (2) Was opzich niet verkeerd. Bij het weggaan kreeg ik het weer verdomde zwaar. Weer brullen in de auto, en nu zie ik weer zo tegen de nacht op.

Ik kan het niet uitstaan dat hij nu in die shop zit, waarschijnlijk met haar, want zij komt altijd s 'avonds laat. Waarom kan ik hem niet gewoon loslaten en dankbaar zijn dat ik van hem af ben?
pi_47167521
quote:
dat zal je waarschijnlijk nooit begrijpen, want ze begrijpt het misschien zlf ook niet.
Mischien is haar haar manier van losmaken en soms kan dat alleen op een kwade manier. Het kan dat dat weer overgaat en als jullie elkaar voldoende verwerkt hebben dat normaal kontakt dan wel mogelijk is en zelfs leuk is.
pi_47173286
Tsja dan krijg ik bijna het gevoel dat zij het er moeilijker mee heeft dan ik ofzo....
maar ik neem nu geen contact meer met haar op, en als zij dat wel bij mij dat dan reageer ik gewoon terug....ik ga dan niet zeggen van...ja jij was eerst een bitch...nu is het mijn beurt...
pi_47175699
Blegh ik had gister al zo slecht voorgevoel, me ex ging uit met een ow zo goede vriend volgens haar. Naja ik ging ook uit met me vrienden maar kzat echt bijna jankend in de trein omdat ik me er zo slecht bij voelde.

Nu sprak ik haar vanavond even en bleek dus zat ze bijna met hem had gezoend enzo, en ze vond hem wel lekker en leuk en lief doen etc. Nu hoef ik die shit allemaal niet te horen, maar in feite wat haar tegen hield was dat ze het nog niet vanwege mij kon doen, teveel schuldgevoel. Naja dan gebeurd het over 2 weken wel.

Ik hoef het in ieder geval niet meer te weten as ze met andere jongens afspreekt of wat dan ook. Zo wilde een jongen uit me voetbalteam die ik redelijk ken van de week met der afspreken ( het was 3 dagen uit ofzo ) en zij met der naieve kop dat ze dacht dat het niks voorstelde blabla. Ze hebben nog niet afgesproke dan maar wat voel ik me dus genaaid zeg.

van 2 kanten
bah
pi_47177690
Lui, ik kan er niets aan de doen, sterker nog ik wil er niets aan doen.

Sinds de handtekeningzetterij van afgelopen vrijdag voel ik me bevrijd. Dat gevoel nam helemaal toe toen ik mijn nieuwe naambordje, voor bij mijn huis, bestelde. En hoe zou het voelen als dat straks naast mijn voordeur hangt!!!?.
Tuurlijk zijn er nog momenten dat ik mijn ex mis, maar merk dat het proces van loslaten duidelijk een bepaald punt heeft bereikt waarvan ik kan zeggen: "Laat maar gaan, het was goed zo".
pi_47189984
Ik hoop dat ik die fase ook maar snel nader dan, ik ben echt zo onrustig van binnen. Ik word echt gek van mezelf!
pi_47190323
hier ook sandertjuh ... maar de zomer komt er aan !!
pi_47190782
quote:
Op maandag 12 maart 2007 14:32 schreef Spekkiemonster het volgende:
hier ook sandertjuh ... maar de zomer komt er aan !!
jaa das zo, en lekker weer buiten nu.
maar zoals nu zit ik dan op werk, en ik kan gewoon niks anders doen dan niks doen, concentreren op iets lukt gewoon niet. Na 10 seconden is de aandacht weer weg.

ik voel me echt zwaar overhoop gehaald van binnen.

en wat heel grappig is dan. Zaterdag bij het voetbal zat er wel een leuk meisje. Nu kwam ik haar zonder naar te zoeken tegen op hyves en had haar dus toegevoegd. Net heb ik haar dan even gesproken op msn en op zulke momenten dat je met een ander meisje praat zijn je gevoelens gewoon even weg. Dus je voelt je weer happy..

totdat ze dan weer weggaat en je weer precies hetzelfde voelt als ervoor. Nu vind ik haar niet leuk of wat dan ook, dat is ook onmogelijk, het is alleen wel een erg leuk uitziend meisjes

wat ik dus probeerde te zeggen is dat contact met andere meisjes eventjes veel doet vergeten

[ Bericht 36% gewijzigd door sandertjuh op 12-03-2007 16:19:57 ]
pi_47195459
ik weet momenteel niet hoe ik me moet voelen,
ze accepteerd dat ik bij haar ben lijkt het ook leuk te vinden als ik bij haar ben.
afgelopen keer dat ik bij haar was bespeurde ik enige actie vanuit haar kant, maar ze leek zich in te houden omdat ik zoiets had van huh wtf is dit en dus ook gewoon niets terug deed.
maar ondertussen is ze op msn af en toe nog steeds zo afstandelijk.
terwijl als ik haar sms ze vaak geheel uit haar vrije wil op msn verschijnt om met me te praten.
vrouwen het zijn en blijven vage wezens.
maar het wordt lente en de zon schijnt en ik laat me niet meer van me stuk afbrengen door geen enkele vrouw hoe mooi lief en onschuldig ze ook mogen wezen
life is like a present you never know what is in it
  maandag 12 maart 2007 @ 18:43:54 #180
166341 AyGuey
kloon van Casey
pi_47199806
quote:
Op maandag 12 maart 2007 14:42 schreef sandertjuh het volgende:
wat ik dus probeerde te zeggen is dat contact met andere meisjes eventjes veel doet vergeten
Absoluut! En ik kan dan ook met gepaste trots melden dat ik afgelopen zaterdag een forse stap gezet heb in het loslatingsproces. Jawel

AG
pi_47206475
quote:
Op zondag 11 maart 2007 18:06 schreef sandertjuh het volgende:

Dit is ook wat ik zo ontzettend mis...
Het is dan nog wel niet echt uit maar zo voelt het wel. Ik probeer niets meer van mijn kant te laten komen.
Het is zijn beurt. Hij heeft me genoeg geflikt.
Het is afwachten. Kijken of er nog wat van zijn kant komt.
Hoeveel moeite hij uit zichzelf doet om elkaar te zien. Samen te kunnen zijn.
Tot nu toe merk ik er niet veel van en dat doet pijn, erg veel pijn.
En ik kan me doodongelukkig voelen als ik stelletjes zie, vooral met dit mooie weer.
Ik ben een actief meisje en vermaak me wel in mijn eentje maar ik wil zo graag SAMEN leuke dingen doen!

Het lijkt zo vanzelfsprekend voor anderen.
Waarom nu niet voor mij ?
/)__/) This is Bunny.
pi_47207120
quote:
Op maandag 12 maart 2007 21:17 schreef melissaatje007 het volgende:

[..]

Het is dan nog wel niet echt uit maar zo voelt het wel. Ik probeer niets meer van mijn kant te laten komen.
En ik kan me doodongelukkig voelen als ik stelletjes zie, vooral met dit mooie weer.
Ik ben een actief meisje en vermaak me wel in mijn eentje maar ik wil zo graag SAMEN leuke dingen doen!

Omdat hij die vriend heeft. Duidelijker kan ik het niet maken en daar moet wat aan gebeuren.
pi_47213215
quote:

[..]

dit heb ik dus ook echt, ik voel me dan zoo slecht op zulke momenten. Afgelopen zaterdag had ik daar dus echt heel erg veel last van.

Naja net was men ex dan even op msn, en het was echt een kut gesprek, na 10 minuten ben ik dan ook wat anders gaan doen want dat trek ik echt niet. Normaal converseren okee, maar als we achterlijk gaan lopen doen is het snel klaar. Ik ga mezelf daardoor alleen maar slechter voelen als het verder zou doorgaan en dat heb ik er gewoon niet voor over, helaas snapt zij dat nog niet helemaal.
  dinsdag 13 maart 2007 @ 00:01:15 #184
166341 AyGuey
kloon van Casey
pi_47213793
quote:
Op maandag 12 maart 2007 23:44 schreef sandertjuh het volgende:

Naja net was men ex dan even op msn, en het was echt een kut gesprek, na 10 minuten ben ik dan ook wat anders gaan doen want dat trek ik echt niet. Normaal converseren okee, maar als we achterlijk gaan lopen doen is het snel klaar. Ik ga mezelf daardoor alleen maar slechter voelen als het verder zou doorgaan en dat heb ik er gewoon niet voor over, helaas snapt zij dat nog niet helemaal.
Waarom doe je het jezelf dan ook aan? Niemand verplicht je toch om contact met haar te hebben? Ik heb helaas wel wat dingen die ik nog met mijn ex moet regelen (scheiding namelijk) maar verder dus gewoon 0,0 contact, geblocked op msn en geen sms-jes, mailtjes, telefoontjes... helemaal niets. En dat bevalt uitstekend.

AG
  dinsdag 13 maart 2007 @ 01:40:55 #185
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_47215933
-edit: nee.

[ Bericht 81% gewijzigd door Nosh op 13-03-2007 12:15:05 ]
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_47221089
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 00:01 schreef AyGuey het volgende:

[..]

Waarom doe je het jezelf dan ook aan? Niemand verplicht je toch om contact met haar te hebben? Ik heb helaas wel wat dingen die ik nog met mijn ex moet regelen (scheiding namelijk) maar verder dus gewoon 0,0 contact, geblocked op msn en geen sms-jes, mailtjes, telefoontjes... helemaal niets. En dat bevalt uitstekend.

AG
Niemand, ik heb alleen tegen haar gezegd, zo af en toe beetje bijbabbelen kan maar we gaan niet dom lopen doen of lopen bitchen want dan is het snel klaar, dan nok ik ermee inderdaad. Ik ga mezelfd daardoor niet nog verder naar benede laten halen.
pi_47221666
Heb ik ook last van
ik heb haar nu ook al een maand ofzo niet mer gesproken.....maar vroeg of laat moet bij haar toch wel dat besef komen dat ze belachelijk bezig was
pi_47222019
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 11:03 schreef Lakai het volgende:
Heb ik ook last van
ik heb haar nu ook al een maand ofzo niet mer gesproken.....maar vroeg of laat moet bij haar toch wel dat besef komen dat ze belachelijk bezig was
misschien heeft ze dat al maar wil ze het gewoon niet toegeven.
Daar was die van mij een ster in, als ik wat verkeerd deed het erin trappen maar och als zij wat fout had gedaan wilde ze het niet horen. Zo ongelovelijk eenkennig was ze!
pi_47222441
zou kunnen
maar ik sta er eigenlijk helemaal niet meer zo bij stil.....ik doe mijn ding...zij het hare....en als zij weer contact wil oid dan onderneemt ze maar iets en anders niet very makkelijk
pi_47236397
Dé tip bij een ex missen is denk ik toch wel afleiding zoeken. Kijk wat je leuk vindt en ga dat vooral doen. Zoek een leuke hobby en kom niet aan met 'ik vind niets leuk zonder mijn ex' want er zijn genoeg leuke dingen over. Maak een lijstje met dingen die je 'ooit' nog wel eens wilt doen en ga eraan werken om ze te realiseren. Het is niet onmogelijk, weet je.
Als je het even niet trekt, bel je moeder op. of een goede vriend die je al heel lang niet meer gesproken hebt en spreek er mee af. Mocht je door de verbroken relatie een andere woning moeten hebben zoeken, zoek contact met de buren. Beter een goede buur... en je weet nooit wanneer je hem of haar even nodig kunt hebben. Koop mooie groene planten of nieuwe bloemetjes voor in huis. Als je huis vrolijk is, ben je dat meestal zelf ook sneller. Wie wil er nu niet in een lekker opgeruimde kamer vol met levendige kleuren komen? Als je de ruimte hebt en je kunt het onderhouden: schaf een kat aan. Je kunt eens wat later thuiskomen en zo'n beestje is niet zo afhankelijk van je als een hond die je geregeld moet uitlaten. Maar zorg er wel goed voor!

Dit zijn maar tips voor mensen met liefdesverdriet. Het zijn maar voorbeelden, maar ze werken.
Echt.
Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone à midi seize
pi_47237648
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 18:19 schreef Blinky het volgende:
Dé tip bij een ex missen is denk ik toch wel afleiding zoeken.
Dat is helemaal juist!
Vandaag lekker in de tuin bezig toen hij opeens smste.
Hij wou langskomen en heb ff een halfuurtje gewacht voordat ik terugsmste (niet te happig).
Heb teruggesmst dat ie wel langs kon komen maar dat ik bezig was.

Toen hij kwam zag ik dat ie chagrijnig was.
Ik zei dat ik het nog even af wou maken en hij zei met een pissig gezicht dat het goed was.
Hij zei iets waaruit ik tussen de regels door kon opmaken dat ie blijkbaar pissig was omdat ik al een paar dagen geen contact meer met hem heb opgenomen om te vragen of we alsjeblieft konden praten...

Hij ging op het laatst nog wel even meehelpen.
Toen wou hij praten en stelde me ergens in het gesprek een vraag.
Toen ik antwoord gaf zei hij: shut up!?
Altijd weer hetzelfde liedje met hem
Schaamde me voor m'n buren en heb gezegd dat ik geen zin had om zo behandeld te worden.
Blij dat ie weer wegging.
Ben rustig verder gegaan, vond het eigenlijk niet eens zo erg dat ie weer weg was.

Wat 'n rust...
/)__/) This is Bunny.
pi_47240091
pff en dan word je vandaag gevraagd door een bekende, terwijl je het er vandaag nog over gehad hebt samen met je ex en hij natuurlijk alles stellig onttkent,

"hebben ze nou wat samen ... {naam ex en bitch} want ze wrijft steeds zo over zijn rug enzo "??

ARGHHHH
pi_47240122
blinky bedankt en afleiding is ook goed maar ik kan me maar moelijk ergens toe zetten en zou het liefste heel de dag op de bank voor me uit zitten te staren met de afstandsbediening in mijn hand om maar doelloos te zappen ...
pi_47240221
quote:

[..]

Heb je niet zo iets van , als het er nu niet in zit dan komt het nooit....?
Kan je er dan niet beter helemaal uitstappen nu het je wat makkelijker afgaat (in je andere berichtje te lezen)
pi_47241962
helaas een tvp
ne okuyon, bokmu var?
pi_47242255
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 19:59 schreef Spekkiemonster het volgende:
blinky bedankt en afleiding is ook goed maar ik kan me maar moelijk ergens toe zetten en zou het liefste heel de dag op de bank voor me uit zitten te staren met de afstandsbediening in mijn hand om maar doelloos te zappen ...
Ik begrijp heel goed dat je hoofd er niet naar staat.
Maar je gewoon verder moeten. De één is er eerder aan toe dan de ander, maar hoe dan ook, degene van wie je hield is er niet meer op die manier. Als je nog de ideale persoon was geweest, was het niet uit gegaan... dus waarom zou je je nog druk maken? Ik bedoel het niet zo zwart-wit als ik het nu schrijf, maar er zit wel een waarheid in. Verdriet hebben om een verbroken relatie hoort erbij, maar daarna ga je weer verder. Gun jezelf de tijd om uit te huilen, maar probeer het dan af te sluiten, hoe moeilijk het ook is. 'Wij' bestaat niet meer, het is nu 'ik'. Maar dat besef komt pas later.

Melissa, heel goed van je om gewoon door te gaan met wat je aan het doen was. Een hele effectieve manier om te laten zien dat hij niet meer automatisch het belangrijkste is
Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone à midi seize
pi_47242651
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 18:58 schreef melissaatje007 het volgende:

[..]

Dat is helemaal juist!
Vandaag lekker in de tuin bezig toen hij opeens smste.
Hij wou langskomen en heb ff een halfuurtje gewacht voordat ik terugsmste (niet te happig).
Heb teruggesmst dat ie wel langs kon komen maar dat ik bezig was.

Toen hij kwam zag ik dat ie chagrijnig was.
Ik zei dat ik het nog even af wou maken en hij zei met een pissig gezicht dat het goed was.
Hij zei iets waaruit ik tussen de regels door kon opmaken dat ie blijkbaar pissig was omdat ik al een paar dagen geen contact meer met hem heb opgenomen om te vragen of we alsjeblieft konden praten...

Hij ging op het laatst nog wel even meehelpen.
Toen wou hij praten en stelde me ergens in het gesprek een vraag.
Toen ik antwoord gaf zei hij: shut up!?
Altijd weer hetzelfde liedje met hem
Schaamde me voor m'n buren en heb gezegd dat ik geen zin had om zo behandeld te worden.
Blij dat ie weer wegging.
Ben rustig verder gegaan, vond het eigenlijk niet eens zo erg dat ie weer weg was.

Wat 'n rust...
Nog steeds heb ik erg het idee dat jij niet duidelijk verteld hoe kut je het wel niet vindt dat hij zo klote tegen je doet....en nou doet hij datzelfde bij jou!!!
zou ik echt niet toelaten,,,en al helemaal niet als je zegt dat je er erg kwaad over bent!
  dinsdag 13 maart 2007 @ 21:43:04 #198
166341 AyGuey
kloon van Casey
pi_47244261
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 21:02 schreef Lakai het volgende:

[..]

Nog steeds heb ik erg het idee dat jij niet duidelijk verteld hoe kut je het wel niet vindt dat hij zo klote tegen je doet....en nou doet hij datzelfde bij jou!!!
zou ik echt niet toelaten,,,en al helemaal niet als je zegt dat je er erg kwaad over bent!
Ik heb meer de indruk dat Melissa wanhopig probeert een droplul op te voeden. Meid zoek alsjeblieft een normaal persoon die je gewoon leuk behandelt? Dit is niets en dit wordt niets....

AG
pi_47251629
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 21:02 schreef Lakai het volgende:

[..]

Nog steeds heb ik erg het idee dat jij niet duidelijk verteld hoe kut je het wel niet vindt dat hij zo klote tegen je doet....
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 21:43 schreef AyGuey het volgende:

[..]

Ik heb meer de indruk dat Melissa wanhopig probeert een droplul op te voeden. Meid zoek alsjeblieft een normaal persoon die je gewoon leuk behandelt? Dit is niets en dit wordt niets....

AG
Ik heb "de droplul" een *duidelijke* brief geschreven waarin ik aangeef hoeveel moeite ik met zijn gedrag heb.
Waarin ik ook aangeef dat ik dit niet meer pik en dat ie zichzelf maar een schop onder zijn reet moet geven als hij nog verder met mij wil.
/)__/) This is Bunny.
  woensdag 14 maart 2007 @ 00:44:59 #200
166341 AyGuey
kloon van Casey
pi_47252152
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 00:28 schreef melissaatje007 het volgende:

Ik heb "de droplul" een *duidelijke* brief geschreven waarin ik aangeef hoeveel moeite ik met zijn gedrag heb.
Waarin ik ook aangeef dat ik dit niet meer pik en dat ie zichzelf maar een schop onder zijn reet moet geven als hij nog verder met mij wil.
Succes ermee Ik hoop echt dat het werkt. Het spijt me trouwens als ik te bot was (hoewel ik uit je verhaal niet het idee heb dat mijn benaming onterecht is... maar dat zal later wel blijken). Wat ik minder vind is dat je de bal bij hem legt. HIJ heeft zo weer het heft in handen, HIJ kan besluiten of hij verder wil of niet... Ik zou wellicht proberen het heft in eigen handen te houden hoewel dat makkelijker gezegd is dan gedaan.

AG
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')