abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47150454
Dat is voor mij de reden geweest om heel flauw alle fotos ed weg te gooien na dag 2 van de break up....
Ik doe niet meer aan een signature
pi_47150651
Die foto's kan je beter branden op een cd-tje en ergens in een doos gooien. Is altijd leuk voor over 5/ 10 jaar.
pi_47152920
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 20:00 schreef sefer het volgende:
Volgens mij heb ik nooit zoveel om een jongen gegeven dat ik moeite had met de verbreking, heeft eigenlijk ook wel wat triestigs
Pff daar herken ik mijzelf enorm in!!!
Heb in mijn jonge leven een aantal vriendjes gehad maar als ik eerlijk ben.. heel eerlijk.. dan heb ik nooit echt van ze gehouden.

Pas nadat mijn relatie vorig jaar maart uit ging (ben nu alweer een jaar single, god wat gaat dat snel).. toen heb ik gejankt en gejankt... Wist niet dat ik zoveel verdriet kon hebben om iemand.
Hij was de eerste en misschien ook wel de enige waarvan ik durf te zeggen dat ik oprecht van hem gehouden heb.

Aan de rest, heel veel sterkte.
Echt, jullie komen er wel. Het duurt alleen zo verdomde lang...
pi_47153090
quote:
Op zondag 11 maart 2007 11:38 schreef JoeDank het volgende:

[..]
thx!!
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
pi_47153094
nou was het verhaal dat hij heeft vastgezeten vanacht??

hij was aangehouden voor papiercontrole, vervolgens agressief geworden en moest mee naar het bureau.

Ik geloof er in ieder geval niks van. Ookal zag hij er moe uit. Ik wil het graag geloven, te graag zelfs...maar punt van vertrouwen is nu gezakt tot -60. Ookal hou ik zo veel van hem, ik moet hem loslaten en accepteren dat hij met die andere griet ervan door gaat op den duur.
pi_47153574
quote:
Op zondag 11 maart 2007 14:06 schreef Spekkiemonster het volgende:
nou was het verhaal dat hij heeft vastgezeten vanacht??

hij was aangehouden voor papiercontrole, vervolgens agressief geworden en moest mee naar het bureau.

Ik geloof er in ieder geval niks van. Ookal zag hij er moe uit. Ik wil het graag geloven, te graag zelfs...maar punt van vertrouwen is nu gezakt tot -60. Ookal hou ik zo veel van hem, ik moet hem loslaten en accepteren dat hij met die andere griet ervan door gaat op den duur.
Tja, niet echt geloofwaardig maar hij heeft neem ik aan wel een Proces-Verbaal van de politie gekregen vanwege zijn agressieve gedrag. En een boete vanwege gebrek aan papieren. Beide, dus.
Maar eigenlijk is het zo op het eerste gezicht een kutsmoes die te grappig voor woorden is, dat je daarmee durft aan te komen. Naast alles.
pi_47158598
nee Procesverbaal niet opgemaakt, want agressie viel uiteindelijk toch wel mee
papieren mocht hij vanmorgen laten zien op het bureau, dan was dat ook oke...

erg ongeloofwaaridg verhaal ja
pi_47160618
Ik kan hem verdomme maar niet vergeten, ik blijf gewoon aan hem denken.. Terwijl ik dat eigenlijk helemaal niet wil, ik weet niet waarom ik nog aan hem denk.. Maar het is zo verdomd kut. Hij heeft mij geblokkeerd op msn, ik zie vrolijke reacties van hem op een ander forum.. bah.. Het maakt hem gewoon helemaal geen zak uit volgens mij dat ie me niet meer spreekt. Doet echt pijn. En sosm denk ik helemaal niet aan hem maar als ik dat wel doe lijkt alles zo uitzichtloos. Dan voel ik me zo stom dat ik aan hem denk. Ik voel me echt eventjes kut nu en moet echt aan andere dingen gaan denken en leuke dingen gaan doen, maarja, het is net zondag he :s ...
  zondag 11 maart 2007 @ 17:30:36 #159
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_47160686
quote:
Op zondag 11 maart 2007 17:28 schreef Daantjee het volgende:
Ik kan hem verdomme maar niet vergeten, ik blijf gewoon aan hem denken.. Terwijl ik dat eigenlijk helemaal niet wil, ik weet niet waarom ik nog aan hem denk.. Maar het is zo verdomd kut. Hij heeft mij geblokkeerd op msn, ik zie vrolijke reacties van hem op een ander forum.. bah.. Het maakt hem gewoon helemaal geen zak uit volgens mij dat ie me niet meer spreekt. Doet echt pijn. En sosm denk ik helemaal niet aan hem maar als ik dat wel doe lijkt alles zo uitzichtloos. Dan voel ik me zo stom dat ik aan hem denk. Ik voel me echt eventjes kut nu en moet echt aan andere dingen gaan denken en leuke dingen gaan doen, maarja, het is net zondag he :s ...
Tenzij je bij de zwarte kousen bende hoort kun je een hoop dingen doen op zondag.
Thinking about thinking of you.
pi_47161806
damn het valt me toch vies tegen hoeveel moeite ik ermee blijk te hebben, dit ondanks het eigenlijk voor mij al een tijdje uit was.

ik mis haar best wel, helemaal op de momenten als ik me niet zo lekker in me vel voel zitten. Even een knuffel of een arm om je heen. Dat is er gewoon niet meer nu.

Nu krijg ik natuurlijk genoeg steun van vrienden.. maar toch is het anders. Het is nu een weekje uit dus zo gek is het natuurlijk niet. Maar dit had ik niet echt verwacht
pi_47162933
quote:
Op zondag 11 maart 2007 18:06 schreef sandertjuh het volgende:
damn het valt me toch vies tegen hoeveel moeite ik ermee blijk te hebben, dit ondanks het eigenlijk voor mij al een tijdje uit was.

ik mis haar best wel, helemaal op de momenten als ik me niet zo lekker in me vel voel zitten. Even een knuffel of een arm om je heen. Dat is er gewoon niet meer nu.

Nu krijg ik natuurlijk genoeg steun van vrienden.. maar toch is het anders. Het is nu een weekje uit dus zo gek is het natuurlijk niet. Maar dit had ik niet echt verwacht
Het voelt soms net als een kater. Compleet "kaal" als je er even doorheen zit, maar dat gaat echt over. Aan de andere kant is het soms prettig te beseffen dat je kennelijk echt mens bent.
pi_47163080
quote:
Op zondag 11 maart 2007 18:40 schreef JoeDank het volgende:

[..]

Het voelt soms net als een kater. Compleet "kaal" als je er even doorheen zit, maar dat gaat echt over. Aan de andere kant is het soms prettig te beseffen dat je kennelijk echt mens bent.
zo voelt het ook, vooral gisteravond op 1 of andere manire met het uitgaan, veel stelletjes, zie je lol hebben enzo, en dat miste ik dus gisteravond echt. Nu valt het wel weer een beetje mee maar het voelt echt leeg om het zo te zeggen.

Terwijl de relatie al een tijdje niet goed ging (1,5 maand ongeveer) en dat het voor me gevoel al uit was maar dat is nu toch blijkbaar anders.
pi_47163524
quote:
Op zondag 11 maart 2007 18:44 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

zo voelt het ook, vooral gisteravond op 1 of andere manire met het uitgaan, veel stelletjes, zie je lol hebben enzo, en dat miste ik dus gisteravond echt. Nu valt het wel weer een beetje mee maar het voelt echt leeg om het zo te zeggen.

Terwijl de relatie al een tijdje niet goed ging (1,5 maand ongeveer) en dat het voor me gevoel al uit was maar dat is nu toch blijkbaar anders.
Ja, nu is het dan ook echt voorbij. Hoe stom het misschien ook klinkt, het is ook belangrijk dat je dit voelt en niet wegstopt. Het is ook een soort "waardering" die je voor je relatie hebt gehad. Daarom laat het je niet zo maar los.
Dat doffe gevoel alsof alles langs je heen gaat als je in de kroeg staat en met mensen praat waarbij je denkt "ik ben hier eigenlijk niet aanwezig", verdwijnt maar kost gewoon even tijd. Het is even klote maar misschien helpt het als je op zulke momenten, waarop je andere stelletjes ziet, niet alleen te denken over wat je nu mist maar ook over de waardering voor wat je hebt gehad. Bitter-sweet.
pi_47163785
quote:
Op zondag 11 maart 2007 18:56 schreef JoeDank het volgende:

[..]

Ja, nu is het dan ook echt voorbij. Hoe stom het misschien ook klinkt, het is ook belangrijk dat je dit voelt en niet wegstopt. Het is ook een soort "waardering" die je voor je relatie hebt gehad. Daarom laat het je niet zo maar los.
Dat doffe gevoel alsof alles langs je heen gaat als je in de kroeg staat en met mensen praat waarbij je denkt "ik ben hier eigenlijk niet aanwezig", verdwijnt maar kost gewoon even tijd. Het is even klote maar misschien helpt het als je op zulke momenten, waarop je andere stelletjes ziet, niet alleen te denken over wat je nu mist maar ook over de waardering voor wat je hebt gehad. Bitter-sweet.
Bedankt voor je uitleg! Idd glipt het meeste langs je heen, het enige waar je eigenlijk jezelf mee bezig houd is waarom dat gevoel er is en waarom het niet gewoon weggaat. Het zal ook inderdaad tijd nodig hebben, een jaar vergeet je natuurlijk ook niet zomaar. Ik had het alleen deze week nog niet zo erg gehad tot gisteravond. Voor alsnog veel afleiding zoeken want met alleen thuis zitten kom je niet ver! Bedankt nogmaals!
pi_47164093
Ja ik heb nou eigenlijk vooral het meeste moeite ermee dat ze niet meer aardig tegen me doet....ik mis haar nog wel enzo....maar niet als ik haar niet zie op msn oid....maar op msn is ze zo'n ongelofelijke bitch...en ik kan maar niet begrijpen waarom....
pi_47164099
quote:
Op zondag 11 maart 2007 19:03 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

Bedankt voor je uitleg! Idd glipt het meeste langs je heen, het enige waar je eigenlijk jezelf mee bezig houd is waarom dat gevoel er is en waarom het niet gewoon weggaat. Het zal ook inderdaad tijd nodig hebben, een jaar vergeet je natuurlijk ook niet zomaar. Ik had het alleen deze week nog niet zo erg gehad tot gisteravond. Voor alsnog veel afleiding zoeken want met alleen thuis zitten kom je niet ver! Bedankt nogmaals!
Sandertjuh, graag gedaan! En het komt allemaal goed, lente en zomer komen eraan!
pi_47164257
quote:
Op zondag 11 maart 2007 19:13 schreef Lakai het volgende:
Ja ik heb nou eigenlijk vooral het meeste moeite ermee dat ze niet meer aardig tegen me doet....ik mis haar nog wel enzo....maar niet als ik haar niet zie op msn oid....maar op msn is ze zo'n ongelofelijke bitch...en ik kan maar niet begrijpen waarom....
Tering, volgens mij houd ik hier spreekuur! . Bitchy is gewoon om afstand (proberen) te nemen van je. Pijnlijk dat wel, maar haar manier.
pi_47164389
Oh ik geef haar die afstand allang....alleen ze blijft maar hangen in haar gebitch....
pi_47164496
quote:
beste is gewoon om dat contact te verbreken via msn. Sowieso werkte msn bij ons heel slecht, vaak onstonden de ruzies als we op msn waren. Nu heb ik zo af en toe contact met der maar dat is dan via sms en niet via msn. Dat loopt dan toch alleen maar fout.
pi_47164541
quote:
Op zondag 11 maart 2007 19:20 schreef Lakai het volgende:
Oh ik geef haar die afstand allang....alleen ze blijft maar hangen in haar gebitch....
Dat hoeft het andere niet uit te sluiten. Maar ja, wat doe je eraan of beter gezegd wat wil je er nog aandoen. Zij wilt het kennelijk zo, dus haar maar laten (net als Sandertjuh zegt)
pi_47167430
Mijn ex ook weer even gezien....

We kregen eerst telefonisch ruzie omdat ik in onze gezamelijke koffeeshop zat, waar zijn nieuwe bitch trouwens ook komt en hij ook. Hij wil niet in vervelende of ruzie-achtige situaties terecht komen, dus heeft liever niet dat ik er kom .... (of zou ik dan ergens achter komen, wat niet de bedoeling is van meneer ... bijv. dat hij en zijn eventuele nieuwe vriendin al wel verkering hebben)

Om de boel te sussen ben ik daarheen gereden. Even gezeten en bakkie koffie gedronken (2) Was opzich niet verkeerd. Bij het weggaan kreeg ik het weer verdomde zwaar. Weer brullen in de auto, en nu zie ik weer zo tegen de nacht op.

Ik kan het niet uitstaan dat hij nu in die shop zit, waarschijnlijk met haar, want zij komt altijd s 'avonds laat. Waarom kan ik hem niet gewoon loslaten en dankbaar zijn dat ik van hem af ben?
pi_47167521
quote:
dat zal je waarschijnlijk nooit begrijpen, want ze begrijpt het misschien zlf ook niet.
Mischien is haar haar manier van losmaken en soms kan dat alleen op een kwade manier. Het kan dat dat weer overgaat en als jullie elkaar voldoende verwerkt hebben dat normaal kontakt dan wel mogelijk is en zelfs leuk is.
pi_47173286
Tsja dan krijg ik bijna het gevoel dat zij het er moeilijker mee heeft dan ik ofzo....
maar ik neem nu geen contact meer met haar op, en als zij dat wel bij mij dat dan reageer ik gewoon terug....ik ga dan niet zeggen van...ja jij was eerst een bitch...nu is het mijn beurt...
pi_47175699
Blegh ik had gister al zo slecht voorgevoel, me ex ging uit met een ow zo goede vriend volgens haar. Naja ik ging ook uit met me vrienden maar kzat echt bijna jankend in de trein omdat ik me er zo slecht bij voelde.

Nu sprak ik haar vanavond even en bleek dus zat ze bijna met hem had gezoend enzo, en ze vond hem wel lekker en leuk en lief doen etc. Nu hoef ik die shit allemaal niet te horen, maar in feite wat haar tegen hield was dat ze het nog niet vanwege mij kon doen, teveel schuldgevoel. Naja dan gebeurd het over 2 weken wel.

Ik hoef het in ieder geval niet meer te weten as ze met andere jongens afspreekt of wat dan ook. Zo wilde een jongen uit me voetbalteam die ik redelijk ken van de week met der afspreken ( het was 3 dagen uit ofzo ) en zij met der naieve kop dat ze dacht dat het niks voorstelde blabla. Ze hebben nog niet afgesproke dan maar wat voel ik me dus genaaid zeg.

van 2 kanten
bah
pi_47177690
Lui, ik kan er niets aan de doen, sterker nog ik wil er niets aan doen.

Sinds de handtekeningzetterij van afgelopen vrijdag voel ik me bevrijd. Dat gevoel nam helemaal toe toen ik mijn nieuwe naambordje, voor bij mijn huis, bestelde. En hoe zou het voelen als dat straks naast mijn voordeur hangt!!!?.
Tuurlijk zijn er nog momenten dat ik mijn ex mis, maar merk dat het proces van loslaten duidelijk een bepaald punt heeft bereikt waarvan ik kan zeggen: "Laat maar gaan, het was goed zo".
En...raak jij al gefrustreerd van al die typ fouten?
pi_47189984
Ik hoop dat ik die fase ook maar snel nader dan, ik ben echt zo onrustig van binnen. Ik word echt gek van mezelf!
pi_47190323
hier ook sandertjuh ... maar de zomer komt er aan !!
pi_47190782
quote:
Op maandag 12 maart 2007 14:32 schreef Spekkiemonster het volgende:
hier ook sandertjuh ... maar de zomer komt er aan !!
jaa das zo, en lekker weer buiten nu.
maar zoals nu zit ik dan op werk, en ik kan gewoon niks anders doen dan niks doen, concentreren op iets lukt gewoon niet. Na 10 seconden is de aandacht weer weg.

ik voel me echt zwaar overhoop gehaald van binnen.

en wat heel grappig is dan. Zaterdag bij het voetbal zat er wel een leuk meisje. Nu kwam ik haar zonder naar te zoeken tegen op hyves en had haar dus toegevoegd. Net heb ik haar dan even gesproken op msn en op zulke momenten dat je met een ander meisje praat zijn je gevoelens gewoon even weg. Dus je voelt je weer happy..

totdat ze dan weer weggaat en je weer precies hetzelfde voelt als ervoor. Nu vind ik haar niet leuk of wat dan ook, dat is ook onmogelijk, het is alleen wel een erg leuk uitziend meisjes

wat ik dus probeerde te zeggen is dat contact met andere meisjes eventjes veel doet vergeten

[ Bericht 36% gewijzigd door sandertjuh op 12-03-2007 16:19:57 ]
pi_47195459
ik weet momenteel niet hoe ik me moet voelen,
ze accepteerd dat ik bij haar ben lijkt het ook leuk te vinden als ik bij haar ben.
afgelopen keer dat ik bij haar was bespeurde ik enige actie vanuit haar kant, maar ze leek zich in te houden omdat ik zoiets had van huh wtf is dit en dus ook gewoon niets terug deed.
maar ondertussen is ze op msn af en toe nog steeds zo afstandelijk.
terwijl als ik haar sms ze vaak geheel uit haar vrije wil op msn verschijnt om met me te praten.
vrouwen het zijn en blijven vage wezens.
maar het wordt lente en de zon schijnt en ik laat me niet meer van me stuk afbrengen door geen enkele vrouw hoe mooi lief en onschuldig ze ook mogen wezen
life is like a present you never know what is in it
  maandag 12 maart 2007 @ 18:43:54 #180
166341 AyGuey
kloon van Casey
pi_47199806
quote:
Op maandag 12 maart 2007 14:42 schreef sandertjuh het volgende:
wat ik dus probeerde te zeggen is dat contact met andere meisjes eventjes veel doet vergeten
Absoluut! En ik kan dan ook met gepaste trots melden dat ik afgelopen zaterdag een forse stap gezet heb in het loslatingsproces. Jawel

AG
El sexo más barato es el que se paga
pi_47206475
quote:
Op zondag 11 maart 2007 18:06 schreef sandertjuh het volgende:

Dit is ook wat ik zo ontzettend mis...
Het is dan nog wel niet echt uit maar zo voelt het wel. Ik probeer niets meer van mijn kant te laten komen.
Het is zijn beurt. Hij heeft me genoeg geflikt.
Het is afwachten. Kijken of er nog wat van zijn kant komt.
Hoeveel moeite hij uit zichzelf doet om elkaar te zien. Samen te kunnen zijn.
Tot nu toe merk ik er niet veel van en dat doet pijn, erg veel pijn.
En ik kan me doodongelukkig voelen als ik stelletjes zie, vooral met dit mooie weer.
Ik ben een actief meisje en vermaak me wel in mijn eentje maar ik wil zo graag SAMEN leuke dingen doen!

Het lijkt zo vanzelfsprekend voor anderen.
Waarom nu niet voor mij ?
/)__/) This is Bunny.
(='.'=) Copy and paste Bunny into your signature
(")_(") to help her gain world domination...
pi_47207120
quote:
Op maandag 12 maart 2007 21:17 schreef melissaatje007 het volgende:

[..]

Het is dan nog wel niet echt uit maar zo voelt het wel. Ik probeer niets meer van mijn kant te laten komen.
En ik kan me doodongelukkig voelen als ik stelletjes zie, vooral met dit mooie weer.
Ik ben een actief meisje en vermaak me wel in mijn eentje maar ik wil zo graag SAMEN leuke dingen doen!

Omdat hij die vriend heeft. Duidelijker kan ik het niet maken en daar moet wat aan gebeuren.
pi_47213215
quote:

[..]

dit heb ik dus ook echt, ik voel me dan zoo slecht op zulke momenten. Afgelopen zaterdag had ik daar dus echt heel erg veel last van.

Naja net was men ex dan even op msn, en het was echt een kut gesprek, na 10 minuten ben ik dan ook wat anders gaan doen want dat trek ik echt niet. Normaal converseren okee, maar als we achterlijk gaan lopen doen is het snel klaar. Ik ga mezelf daardoor alleen maar slechter voelen als het verder zou doorgaan en dat heb ik er gewoon niet voor over, helaas snapt zij dat nog niet helemaal.
  dinsdag 13 maart 2007 @ 00:01:15 #184
166341 AyGuey
kloon van Casey
pi_47213793
quote:
Op maandag 12 maart 2007 23:44 schreef sandertjuh het volgende:

Naja net was men ex dan even op msn, en het was echt een kut gesprek, na 10 minuten ben ik dan ook wat anders gaan doen want dat trek ik echt niet. Normaal converseren okee, maar als we achterlijk gaan lopen doen is het snel klaar. Ik ga mezelf daardoor alleen maar slechter voelen als het verder zou doorgaan en dat heb ik er gewoon niet voor over, helaas snapt zij dat nog niet helemaal.
Waarom doe je het jezelf dan ook aan? Niemand verplicht je toch om contact met haar te hebben? Ik heb helaas wel wat dingen die ik nog met mijn ex moet regelen (scheiding namelijk) maar verder dus gewoon 0,0 contact, geblocked op msn en geen sms-jes, mailtjes, telefoontjes... helemaal niets. En dat bevalt uitstekend.

AG
  dinsdag 13 maart 2007 @ 01:40:55 #185
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_47215933
-edit: nee.

[ Bericht 81% gewijzigd door Nosh op 13-03-2007 12:15:05 ]
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_47221089
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 00:01 schreef AyGuey het volgende:

[..]

Waarom doe je het jezelf dan ook aan? Niemand verplicht je toch om contact met haar te hebben? Ik heb helaas wel wat dingen die ik nog met mijn ex moet regelen (scheiding namelijk) maar verder dus gewoon 0,0 contact, geblocked op msn en geen sms-jes, mailtjes, telefoontjes... helemaal niets. En dat bevalt uitstekend.

AG
Niemand, ik heb alleen tegen haar gezegd, zo af en toe beetje bijbabbelen kan maar we gaan niet dom lopen doen of lopen bitchen want dan is het snel klaar, dan nok ik ermee inderdaad. Ik ga mezelfd daardoor niet nog verder naar benede laten halen.
pi_47221666
Heb ik ook last van
ik heb haar nu ook al een maand ofzo niet mer gesproken.....maar vroeg of laat moet bij haar toch wel dat besef komen dat ze belachelijk bezig was
pi_47222019
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 11:03 schreef Lakai het volgende:
Heb ik ook last van
ik heb haar nu ook al een maand ofzo niet mer gesproken.....maar vroeg of laat moet bij haar toch wel dat besef komen dat ze belachelijk bezig was
misschien heeft ze dat al maar wil ze het gewoon niet toegeven.
Daar was die van mij een ster in, als ik wat verkeerd deed het erin trappen maar och als zij wat fout had gedaan wilde ze het niet horen. Zo ongelovelijk eenkennig was ze!
pi_47222441
zou kunnen
maar ik sta er eigenlijk helemaal niet meer zo bij stil.....ik doe mijn ding...zij het hare....en als zij weer contact wil oid dan onderneemt ze maar iets en anders niet very makkelijk
pi_47236397
Dé tip bij een ex missen is denk ik toch wel afleiding zoeken. Kijk wat je leuk vindt en ga dat vooral doen. Zoek een leuke hobby en kom niet aan met 'ik vind niets leuk zonder mijn ex' want er zijn genoeg leuke dingen over. Maak een lijstje met dingen die je 'ooit' nog wel eens wilt doen en ga eraan werken om ze te realiseren. Het is niet onmogelijk, weet je.
Als je het even niet trekt, bel je moeder op. of een goede vriend die je al heel lang niet meer gesproken hebt en spreek er mee af. Mocht je door de verbroken relatie een andere woning moeten hebben zoeken, zoek contact met de buren. Beter een goede buur... en je weet nooit wanneer je hem of haar even nodig kunt hebben. Koop mooie groene planten of nieuwe bloemetjes voor in huis. Als je huis vrolijk is, ben je dat meestal zelf ook sneller. Wie wil er nu niet in een lekker opgeruimde kamer vol met levendige kleuren komen? Als je de ruimte hebt en je kunt het onderhouden: schaf een kat aan. Je kunt eens wat later thuiskomen en zo'n beestje is niet zo afhankelijk van je als een hond die je geregeld moet uitlaten. Maar zorg er wel goed voor!

Dit zijn maar tips voor mensen met liefdesverdriet. Het zijn maar voorbeelden, maar ze werken.
Echt.
Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone à midi seize
pi_47237648
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 18:19 schreef Blinky het volgende:
Dé tip bij een ex missen is denk ik toch wel afleiding zoeken.
Dat is helemaal juist!
Vandaag lekker in de tuin bezig toen hij opeens smste.
Hij wou langskomen en heb ff een halfuurtje gewacht voordat ik terugsmste (niet te happig).
Heb teruggesmst dat ie wel langs kon komen maar dat ik bezig was.

Toen hij kwam zag ik dat ie chagrijnig was.
Ik zei dat ik het nog even af wou maken en hij zei met een pissig gezicht dat het goed was.
Hij zei iets waaruit ik tussen de regels door kon opmaken dat ie blijkbaar pissig was omdat ik al een paar dagen geen contact meer met hem heb opgenomen om te vragen of we alsjeblieft konden praten...

Hij ging op het laatst nog wel even meehelpen.
Toen wou hij praten en stelde me ergens in het gesprek een vraag.
Toen ik antwoord gaf zei hij: shut up!?
Altijd weer hetzelfde liedje met hem
Schaamde me voor m'n buren en heb gezegd dat ik geen zin had om zo behandeld te worden.
Blij dat ie weer wegging.
Ben rustig verder gegaan, vond het eigenlijk niet eens zo erg dat ie weer weg was.

Wat 'n rust...
/)__/) This is Bunny.
pi_47240091
pff en dan word je vandaag gevraagd door een bekende, terwijl je het er vandaag nog over gehad hebt samen met je ex en hij natuurlijk alles stellig onttkent,

"hebben ze nou wat samen ... {naam ex en bitch} want ze wrijft steeds zo over zijn rug enzo "??

ARGHHHH
pi_47240122
blinky bedankt en afleiding is ook goed maar ik kan me maar moelijk ergens toe zetten en zou het liefste heel de dag op de bank voor me uit zitten te staren met de afstandsbediening in mijn hand om maar doelloos te zappen ...
pi_47240221
quote:

[..]

Heb je niet zo iets van , als het er nu niet in zit dan komt het nooit....?
Kan je er dan niet beter helemaal uitstappen nu het je wat makkelijker afgaat (in je andere berichtje te lezen)
pi_47241962
helaas een tvp
ne okuyon, bokmu var?
pi_47242255
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 19:59 schreef Spekkiemonster het volgende:
blinky bedankt en afleiding is ook goed maar ik kan me maar moelijk ergens toe zetten en zou het liefste heel de dag op de bank voor me uit zitten te staren met de afstandsbediening in mijn hand om maar doelloos te zappen ...
Ik begrijp heel goed dat je hoofd er niet naar staat.
Maar je gewoon verder moeten. De één is er eerder aan toe dan de ander, maar hoe dan ook, degene van wie je hield is er niet meer op die manier. Als je nog de ideale persoon was geweest, was het niet uit gegaan... dus waarom zou je je nog druk maken? Ik bedoel het niet zo zwart-wit als ik het nu schrijf, maar er zit wel een waarheid in. Verdriet hebben om een verbroken relatie hoort erbij, maar daarna ga je weer verder. Gun jezelf de tijd om uit te huilen, maar probeer het dan af te sluiten, hoe moeilijk het ook is. 'Wij' bestaat niet meer, het is nu 'ik'. Maar dat besef komt pas later.

Melissa, heel goed van je om gewoon door te gaan met wat je aan het doen was. Een hele effectieve manier om te laten zien dat hij niet meer automatisch het belangrijkste is
Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone à midi seize
pi_47242651
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 18:58 schreef melissaatje007 het volgende:

[..]

Dat is helemaal juist!
Vandaag lekker in de tuin bezig toen hij opeens smste.
Hij wou langskomen en heb ff een halfuurtje gewacht voordat ik terugsmste (niet te happig).
Heb teruggesmst dat ie wel langs kon komen maar dat ik bezig was.

Toen hij kwam zag ik dat ie chagrijnig was.
Ik zei dat ik het nog even af wou maken en hij zei met een pissig gezicht dat het goed was.
Hij zei iets waaruit ik tussen de regels door kon opmaken dat ie blijkbaar pissig was omdat ik al een paar dagen geen contact meer met hem heb opgenomen om te vragen of we alsjeblieft konden praten...

Hij ging op het laatst nog wel even meehelpen.
Toen wou hij praten en stelde me ergens in het gesprek een vraag.
Toen ik antwoord gaf zei hij: shut up!?
Altijd weer hetzelfde liedje met hem
Schaamde me voor m'n buren en heb gezegd dat ik geen zin had om zo behandeld te worden.
Blij dat ie weer wegging.
Ben rustig verder gegaan, vond het eigenlijk niet eens zo erg dat ie weer weg was.

Wat 'n rust...
Nog steeds heb ik erg het idee dat jij niet duidelijk verteld hoe kut je het wel niet vindt dat hij zo klote tegen je doet....en nou doet hij datzelfde bij jou!!!
zou ik echt niet toelaten,,,en al helemaal niet als je zegt dat je er erg kwaad over bent!
  dinsdag 13 maart 2007 @ 21:43:04 #198
166341 AyGuey
kloon van Casey
pi_47244261
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 21:02 schreef Lakai het volgende:

[..]

Nog steeds heb ik erg het idee dat jij niet duidelijk verteld hoe kut je het wel niet vindt dat hij zo klote tegen je doet....en nou doet hij datzelfde bij jou!!!
zou ik echt niet toelaten,,,en al helemaal niet als je zegt dat je er erg kwaad over bent!
Ik heb meer de indruk dat Melissa wanhopig probeert een droplul op te voeden. Meid zoek alsjeblieft een normaal persoon die je gewoon leuk behandelt? Dit is niets en dit wordt niets....

AG
pi_47251629
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 21:02 schreef Lakai het volgende:

[..]

Nog steeds heb ik erg het idee dat jij niet duidelijk verteld hoe kut je het wel niet vindt dat hij zo klote tegen je doet....
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 21:43 schreef AyGuey het volgende:

[..]

Ik heb meer de indruk dat Melissa wanhopig probeert een droplul op te voeden. Meid zoek alsjeblieft een normaal persoon die je gewoon leuk behandelt? Dit is niets en dit wordt niets....

AG
Ik heb "de droplul" een *duidelijke* brief geschreven waarin ik aangeef hoeveel moeite ik met zijn gedrag heb.
Waarin ik ook aangeef dat ik dit niet meer pik en dat ie zichzelf maar een schop onder zijn reet moet geven als hij nog verder met mij wil.
/)__/) This is Bunny.
  woensdag 14 maart 2007 @ 00:44:59 #200
166341 AyGuey
kloon van Casey
pi_47252152
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 00:28 schreef melissaatje007 het volgende:

Ik heb "de droplul" een *duidelijke* brief geschreven waarin ik aangeef hoeveel moeite ik met zijn gedrag heb.
Waarin ik ook aangeef dat ik dit niet meer pik en dat ie zichzelf maar een schop onder zijn reet moet geven als hij nog verder met mij wil.
Succes ermee Ik hoop echt dat het werkt. Het spijt me trouwens als ik te bot was (hoewel ik uit je verhaal niet het idee heb dat mijn benaming onterecht is... maar dat zal later wel blijken). Wat ik minder vind is dat je de bal bij hem legt. HIJ heeft zo weer het heft in handen, HIJ kan besluiten of hij verder wil of niet... Ik zou wellicht proberen het heft in eigen handen te houden hoewel dat makkelijker gezegd is dan gedaan.

AG
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')