Pff daar herken ik mijzelf enorm in!!!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:00 schreef sefer het volgende:
Volgens mij heb ik nooit zoveel om een jongen gegeven dat ik moeite had met de verbreking, heeft eigenlijk ook wel wat triestigs
thx!!quote:
Tja, niet echt geloofwaardig maar hij heeft neem ik aan wel een Proces-Verbaal van de politie gekregen vanwege zijn agressieve gedrag. En een boete vanwege gebrek aan papieren. Beide, dus.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:06 schreef Spekkiemonster het volgende:
nou was het verhaal dat hij heeft vastgezeten vanacht??
hij was aangehouden voor papiercontrole, vervolgens agressief geworden en moest mee naar het bureau.
Ik geloof er in ieder geval niks van. Ookal zag hij er moe uit. Ik wil het graag geloven, te graag zelfs...maar punt van vertrouwen is nu gezakt tot -60. Ookal hou ik zo veel van hem, ik moet hem loslaten en accepteren dat hij met die andere griet ervan door gaat op den duur.
Tenzij je bij de zwarte kousen bende hoort kun je een hoop dingen doen op zondag.quote:Op zondag 11 maart 2007 17:28 schreef Daantjee het volgende:
Ik kan hem verdomme maar niet vergeten, ik blijf gewoon aan hem denken.. Terwijl ik dat eigenlijk helemaal niet wil, ik weet niet waarom ik nog aan hem denk.. Maar het is zo verdomd kut. Hij heeft mij geblokkeerd op msn, ik zie vrolijke reacties van hem op een ander forum.. bah.. Het maakt hem gewoon helemaal geen zak uit volgens mij dat ie me niet meer spreekt. Doet echt pijn. En sosm denk ik helemaal niet aan hem maar als ik dat wel doe lijkt alles zo uitzichtloos. Dan voel ik me zo stom dat ik aan hem denk. Ik voel me echt eventjes kut nu en moet echt aan andere dingen gaan denken en leuke dingen gaan doen, maarja, het is net zondag he :s ...
Het voelt soms net als een kater. Compleet "kaal" als je er even doorheen zit, maar dat gaat echt over. Aan de andere kant is het soms prettig te beseffen dat je kennelijk echt mens bent.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:06 schreef sandertjuh het volgende:
damn het valt me toch vies tegen hoeveel moeite ik ermee blijk te hebben, dit ondanks het eigenlijk voor mij al een tijdje uit was.
ik mis haar best wel, helemaal op de momenten als ik me niet zo lekker in me vel voel zitten. Even een knuffel of een arm om je heen. Dat is er gewoon niet meer nu.
Nu krijg ik natuurlijk genoeg steun van vrienden.. maar toch is het anders. Het is nu een weekje uit dus zo gek is het natuurlijk niet. Maar dit had ik niet echt verwacht
zo voelt het ook, vooral gisteravond op 1 of andere manire met het uitgaan, veel stelletjes, zie je lol hebben enzo, en dat miste ik dus gisteravond echt. Nu valt het wel weer een beetje mee maar het voelt echt leeg om het zo te zeggen.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:40 schreef JoeDank het volgende:
[..]
Het voelt soms net als een kater. Compleet "kaal" als je er even doorheen zit, maar dat gaat echt over. Aan de andere kant is het soms prettig te beseffen dat je kennelijk echt mens bent.
Ja, nu is het dan ook echt voorbij. Hoe stom het misschien ook klinkt, het is ook belangrijk dat je dit voelt en niet wegstopt. Het is ook een soort "waardering" die je voor je relatie hebt gehad. Daarom laat het je niet zo maar los.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:44 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
zo voelt het ook, vooral gisteravond op 1 of andere manire met het uitgaan, veel stelletjes, zie je lol hebben enzo, en dat miste ik dus gisteravond echt. Nu valt het wel weer een beetje mee maar het voelt echt leeg om het zo te zeggen.
Terwijl de relatie al een tijdje niet goed ging (1,5 maand ongeveer) en dat het voor me gevoel al uit was maar dat is nu toch blijkbaar anders.
Bedankt voor je uitleg! Idd glipt het meeste langs je heen, het enige waar je eigenlijk jezelf mee bezig houd is waarom dat gevoel er is en waarom het niet gewoon weggaat. Het zal ook inderdaad tijd nodig hebben, een jaar vergeet je natuurlijk ook niet zomaar. Ik had het alleen deze week nog niet zo erg gehad tot gisteravond. Voor alsnog veel afleiding zoeken want met alleen thuis zitten kom je niet ver! Bedankt nogmaals!quote:Op zondag 11 maart 2007 18:56 schreef JoeDank het volgende:
[..]
Ja, nu is het dan ook echt voorbij. Hoe stom het misschien ook klinkt, het is ook belangrijk dat je dit voelt en niet wegstopt. Het is ook een soort "waardering" die je voor je relatie hebt gehad. Daarom laat het je niet zo maar los.
Dat doffe gevoel alsof alles langs je heen gaat als je in de kroeg staat en met mensen praat waarbij je denkt "ik ben hier eigenlijk niet aanwezig", verdwijnt maar kost gewoon even tijd. Het is even klote maar misschien helpt het als je op zulke momenten, waarop je andere stelletjes ziet, niet alleen te denken over wat je nu mist maar ook over de waardering voor wat je hebt gehad. Bitter-sweet.
Sandertjuh, graag gedaan! En het komt allemaal goed, lente en zomer komen eraan!quote:Op zondag 11 maart 2007 19:03 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Bedankt voor je uitleg! Idd glipt het meeste langs je heen, het enige waar je eigenlijk jezelf mee bezig houd is waarom dat gevoel er is en waarom het niet gewoon weggaat. Het zal ook inderdaad tijd nodig hebben, een jaar vergeet je natuurlijk ook niet zomaar. Ik had het alleen deze week nog niet zo erg gehad tot gisteravond. Voor alsnog veel afleiding zoeken want met alleen thuis zitten kom je niet ver! Bedankt nogmaals!
Tering, volgens mij houd ik hier spreekuur!quote:Op zondag 11 maart 2007 19:13 schreef Lakai het volgende:
Ja ik heb nou eigenlijk vooral het meeste moeite ermee dat ze niet meer aardig tegen me doet....ik mis haar nog wel enzo....maar niet als ik haar niet zie op msn oid....maar op msn is ze zo'n ongelofelijke bitch...en ik kan maar niet begrijpen waarom....
beste is gewoon om dat contact te verbreken via msn. Sowieso werkte msn bij ons heel slecht, vaak onstonden de ruzies als we op msn waren. Nu heb ik zo af en toe contact met der maar dat is dan via sms en niet via msn. Dat loopt dan toch alleen maar fout.quote:Op zondag 11 maart 2007 19:13 schreef Lakai het volgende:
Ja ik heb nou eigenlijk vooral het meeste moeite ermee dat ze niet meer aardig tegen me doet....ik mis haar nog wel enzo....maar niet als ik haar niet zie op msn oid....maar op msn is ze zo'n ongelofelijke bitch...en ik kan maar niet begrijpen waarom....
Dat hoeft het andere niet uit te sluiten. Maar ja, wat doe je eraan of beter gezegd wat wil je er nog aandoen. Zij wilt het kennelijk zo, dus haar maar laten (net als Sandertjuh zegt)quote:Op zondag 11 maart 2007 19:20 schreef Lakai het volgende:
Oh ik geef haar die afstand allang....alleen ze blijft maar hangen in haar gebitch....
dat zal je waarschijnlijk nooit begrijpen, want ze begrijpt het misschien zlf ook niet.quote:Op zondag 11 maart 2007 19:13 schreef Lakai het volgende:
jaa das zo, en lekker weer buiten nu.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:32 schreef Spekkiemonster het volgende:
hier ook sandertjuh ... maar de zomer komt er aan !!
Absoluut!quote:Op maandag 12 maart 2007 14:42 schreef sandertjuh het volgende:
wat ik dus probeerde te zeggen is dat contact met andere meisjes eventjes veel doet vergeten
Dit is ook wat ik zo ontzettend mis...quote:Op zondag 11 maart 2007 18:06 schreef sandertjuh het volgende:
damn het valt me toch vies tegen hoeveel moeite ik ermee blijk te hebben, dit ondanks het eigenlijk voor mij al een tijdje uit was.
ik mis haar best wel, helemaal op de momenten als ik me niet zo lekker in me vel voel zitten. Even een knuffel of een arm om je heen. Dat is er gewoon niet meer nu.
Nu krijg ik natuurlijk genoeg steun van vrienden.. maar toch is het anders. Het is nu een weekje uit dus zo gek is het natuurlijk niet. Maar dit had ik niet echt verwacht
Omdat hij die vriend heeft. Duidelijker kan ik het niet maken en daar moet wat aan gebeuren.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:17 schreef melissaatje007 het volgende:
[..]
Dit is ook wat ik zo ontzettend mis...
Het is dan nog wel niet echt uit maar zo voelt het wel. Ik probeer niets meer van mijn kant te laten komen.
Het is zijn beurt. Hij heeft me genoeg geflikt.
Het is afwachten. Kijken of er nog wat van zijn kant komt.
Hoeveel moeite hij uit zichzelf doet om elkaar te zien. Samen te kunnen zijn.
Tot nu toe merk ik er niet veel van en dat doet pijn, erg veel pijn.
En ik kan me doodongelukkig voelen als ik stelletjes zie, vooral met dit mooie weer.
Ik ben een actief meisje en vermaak me wel in mijn eentje maar ik wil zo graag SAMEN leuke dingen doen!
Het lijkt zo vanzelfsprekend voor anderen.
Waarom nu niet voor mij ?
dit heb ik dus ook echt, ik voel me dan zoo slecht op zulke momenten. Afgelopen zaterdag had ik daar dus echt heel erg veel last van.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:17 schreef melissaatje007 het volgende:
[..]
En ik kan me doodongelukkig voelen als ik stelletjes zie, vooral met dit mooie weer.
Waarom doe je het jezelf dan ook aan? Niemand verplicht je toch om contact met haar te hebben? Ik heb helaas wel wat dingen die ik nog met mijn ex moet regelen (scheiding namelijk) maar verder dus gewoon 0,0 contact, geblocked op msn en geen sms-jes, mailtjes, telefoontjes... helemaal niets. En dat bevalt uitstekend.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:44 schreef sandertjuh het volgende:
Naja net was men ex dan even op msn, en het was echt een kut gesprek, na 10 minuten ben ik dan ook wat anders gaan doen want dat trek ik echt niet. Normaal converseren okee, maar als we achterlijk gaan lopen doen is het snel klaar. Ik ga mezelf daardoor alleen maar slechter voelen als het verder zou doorgaan en dat heb ik er gewoon niet voor over, helaas snapt zij dat nog niet helemaal.
Niemand, ik heb alleen tegen haar gezegd, zo af en toe beetje bijbabbelen kan maar we gaan niet dom lopen doen of lopen bitchen want dan is het snel klaar, dan nok ik ermee inderdaad. Ik ga mezelfd daardoor niet nog verder naar benede laten halen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:01 schreef AyGuey het volgende:
[..]
Waarom doe je het jezelf dan ook aan? Niemand verplicht je toch om contact met haar te hebben? Ik heb helaas wel wat dingen die ik nog met mijn ex moet regelen (scheiding namelijk) maar verder dus gewoon 0,0 contact, geblocked op msn en geen sms-jes, mailtjes, telefoontjes... helemaal niets. En dat bevalt uitstekend.
AG
misschien heeft ze dat al maar wil ze het gewoon niet toegeven.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:03 schreef Lakai het volgende:
Heb ik ook last van
ik heb haar nu ook al een maand ofzo niet mer gesproken.....maar vroeg of laat moet bij haar toch wel dat besef komen dat ze belachelijk bezig was![]()
Dat is helemaal juist!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:19 schreef Blinky het volgende:
Dé tip bij een ex missen is denk ik toch wel afleiding zoeken.
Heb je niet zo iets van , als het er nu niet in zit dan komt het nooit....?quote:Op maandag 12 maart 2007 21:17 schreef melissaatje007 het volgende:
[..]
Dit is ook wat ik zo ontzettend mis...
Het is dan nog wel niet echt uit maar zo voelt het wel. Ik probeer niets meer van mijn kant te laten komen.
Het is zijn beurt. Hij heeft me genoeg geflikt.
Het is afwachten. Kijken of er nog wat van zijn kant komt.
Hoeveel moeite hij uit zichzelf doet om elkaar te zien. Samen te kunnen zijn.
Tot nu toe merk ik er niet veel van en dat doet pijn, erg veel pijn.
Ik ben een actief meisje en vermaak me wel in mijn eentje maar ik wil zo graag SAMEN leuke dingen doen!
Het lijkt zo vanzelfsprekend voor anderen.
Waarom nu niet voor mij ?
Ik begrijp heel goed dat je hoofd er niet naar staat.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:59 schreef Spekkiemonster het volgende:
blinky bedankt en afleiding is ook goed maar ik kan me maar moelijk ergens toe zetten en zou het liefste heel de dag op de bank voor me uit zitten te staren met de afstandsbediening in mijn hand om maar doelloos te zappen ...
Nog steeds heb ik erg het idee dat jij niet duidelijk verteld hoe kut je het wel niet vindt dat hij zo klote tegen je doet....en nou doet hij datzelfde bij jou!!!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:58 schreef melissaatje007 het volgende:
[..]
Dat is helemaal juist!![]()
Vandaag lekker in de tuin bezig toen hij opeens smste.
Hij wou langskomen en heb ff een halfuurtje gewacht voordat ik terugsmste (niet te happig).
Heb teruggesmst dat ie wel langs kon komen maar dat ik bezig was.
Toen hij kwam zag ik dat ie chagrijnig was.
Ik zei dat ik het nog even af wou maken en hij zei met een pissig gezicht dat het goed was.
Hij zei iets waaruit ik tussen de regels door kon opmaken dat ie blijkbaar pissig was omdat ik al een paar dagen geen contact meer met hem heb opgenomen om te vragen of we alsjeblieft konden praten...
Hij ging op het laatst nog wel even meehelpen.
Toen wou hij praten en stelde me ergens in het gesprek een vraag.
Toen ik antwoord gaf zei hij: shut up!?![]()
Altijd weer hetzelfde liedje met hem![]()
Schaamde me voor m'n buren en heb gezegd dat ik geen zin had om zo behandeld te worden.
Blij dat ie weer wegging.
Ben rustig verder gegaan, vond het eigenlijk niet eens zo erg dat ie weer weg was.![]()
Wat 'n rust...![]()
Ik heb meer de indruk dat Melissa wanhopig probeert een droplul op te voeden. Meid zoek alsjeblieft een normaal persoon die je gewoon leuk behandelt? Dit is niets en dit wordt niets....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:02 schreef Lakai het volgende:
[..]
Nog steeds heb ik erg het idee dat jij niet duidelijk verteld hoe kut je het wel niet vindt dat hij zo klote tegen je doet....en nou doet hij datzelfde bij jou!!!![]()
zou ik echt niet toelaten,,,en al helemaal niet als je zegt dat je er erg kwaad over bent!
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:02 schreef Lakai het volgende:
[..]
Nog steeds heb ik erg het idee dat jij niet duidelijk verteld hoe kut je het wel niet vindt dat hij zo klote tegen je doet....
Ik heb "de droplul" een *duidelijke* brief geschreven waarin ik aangeef hoeveel moeite ik met zijn gedrag heb.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:43 schreef AyGuey het volgende:
[..]
Ik heb meer de indruk dat Melissa wanhopig probeert een droplul op te voeden. Meid zoek alsjeblieft een normaal persoon die je gewoon leuk behandelt? Dit is niets en dit wordt niets....
AG
Succes ermeequote:Op woensdag 14 maart 2007 00:28 schreef melissaatje007 het volgende:
Ik heb "de droplul" een *duidelijke* brief geschreven waarin ik aangeef hoeveel moeite ik met zijn gedrag heb.
Waarin ik ook aangeef dat ik dit niet meer pik en dat ie zichzelf maar een schop onder zijn reet moet geven als hij nog verder met mij wil.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |