abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47282459
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 00:28 schreef melissaatje007 het volgende:

[..]

[..]

Ik heb "de droplul" een *duidelijke* brief geschreven waarin ik aangeef hoeveel moeite ik met zijn gedrag heb.
Waarin ik ook aangeef dat ik dit niet meer pik en dat ie zichzelf maar een schop onder zijn reet moet geven als hij nog verder met mij wil.
ik hoop dat je succes boekt en dat het gaat werken!!
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
pi_47288217
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 00:44 schreef AyGuey het volgende:

[..]

Succes ermee Ik hoop echt dat het werkt. Het spijt me trouwens als ik te bot was (hoewel ik uit je verhaal niet het idee heb dat mijn benaming onterecht is... maar dat zal later wel blijken). Wat ik minder vind is dat je de bal bij hem legt. HIJ heeft zo weer het heft in handen, HIJ kan besluiten of hij verder wil of niet... Ik zou wellicht proberen het heft in eigen handen te houden hoewel dat makkelijker gezegd is dan gedaan.

AG
In deze situatie is de heft zelf in handen nemen onmogelijk !
Melissa wil graag zat verder (nu wellicht niet meer)
maar het ligt nu puur aan die "droplul"
en ook van mij kant excuses als het wat bot overkwam
Ik doe niet meer aan een signature
  donderdag 15 maart 2007 @ 02:18:50 #203
166341 AyGuey
kloon van Casey
pi_47289450
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 00:57 schreef Lakai het volgende:

[..]

In deze situatie is de heft zelf in handen nemen onmogelijk !
Melissa wil graag zat verder (nu wellicht niet meer)
maar het ligt nu puur aan die "droplul"
en ook van mij kant excuses als het wat bot overkwam
Ze kan DL vertellen dat hij de boom in kan en verder niets meer met hem wil. Dan heeft ZIJ het heft weer in handen. Mocht DL dan toch doorwillen dan moet hij Melissa overtuigen hem terug te nemen. Daar mag hij dan echt heel erg zijn best voor gaan doen want op ieder moment kan Melissa weer zeggen dat ie op mag zouten.
Nu is het zo dat Melissa heel erg graag doorwil en -please please pretty please with a cherry on top - vraagt of hij wat liever tegen haar wil zijn. Heeft geen zin.
El sexo más barato es el que se paga
pi_47356663
Bah, hij heeft t na een half jaar uitgemaakt. Het zat me dieper dan k dacht. Hij zegt dat de liefde over is en dat hij te dominant werd en ik te rustig. Hij weer daarvoor geen goede redenen aan te geven. Hij mist spontaniteit van mijn kant. Dat klopt ergens wel, ik ben wat verlegen. Hij wil me niet veranderen. Klote is dat hij geen goede reden heeft, en ZEGT niemand anders leuk te vinden.
Gelukkig ben ik volgende week jarig en komen mn vriendinnen.
Bahbah!
Gek meisje
pi_47356781
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 02:18 schreef AyGuey het volgende:

[..]

. Mocht DL dan toch doorwillen dan moet hij Melissa overtuigen hem terug te nemen.
doet hij dat....dan heeft hij zijn zin.... en is Melissa blij
doet hij dat niet.... heeft hij ook zijn zin en is Melissa 't zakje
pi_47356866
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 00:05 schreef AntiSh0x het volgende:
Hij mist spontaniteit van mijn kant. Dat klopt ergens wel, ik ben wat verlegen. Hij wil me niet veranderen.
Had ie dat nog nooit eerder gezegd?? of alleen nadat ie het had uitgemaakt
pi_47362098
Hebben mensen er ook last van hier terwijl ze het zelf hebben laten eindigen, dan kan het alsnog de kunst van het loslaten zijn
  zaterdag 17 maart 2007 @ 11:34:00 #208
106923 adicktit
-can't get enough-
pi_47363242
hey hey,

Ik zit meestal nooit op fok forum meestal lees ik alleen ff het nieuws.. maar ik met ff mijn verhaal kwijt aan iemand!
Mijn vriend heeft het gisteren met mij (22) uitgemaakt na een relatie van 2 jaar.

- Ik en mijn vriend komen beide uit Curaçao, hier om te studeren. We kwamen elkaar tegen via gemeenschappelijke vrienden. We waren meteen verliefd. Ik had nog niet echt eerder een relatie gehad en wou liever genieten van het leven, maar omdat ik zo gek op hem was hebben we het toch geprobeerd. Het ging goed. We passen in zoveel opzichte perfect bij elkaar. We hebben dezelfde hobby’s, vrienden, dromen, Vind maar een vent hier in Nederland die zijn familie en vrienden wil opgeven om terug te gaan nar Curaçao. In andere opzichten halen we onze slechte eigenschappen bij elkaar naar boven.
Hij wil graag genieten van het leven en leuke dingen doen met onze vrienden (zonder mij). Normaal kan het me niet zo zeer schelen. Maar ik heb nu het afgelopen jaar 5 dagen in de week stage. Het is vermoeiend en ik heb als ik thuis kom geen zin meer om veel te doen. Ik bleef het laatste jaar daarom ook bij hem. Super fijn gevoel als ik thuis kwam en hij was er. Maar zodra hij donderdags uit wou, werd ik boos, omdat dan onze vrienden zaterdags niet meer gingen. En ben ik in het weekend de dupe, omdat niemand met mij uit wil. Hij doet al een tijdje helemaal niks aan zijn studie en verveelt zich dood thuis. En ik werk freaking hard en dan ben ik gewoon moe en soms nogal kibbelig.
Na een tijd heeft hij gezegd dat hij meer wil genieten en dat omdat ik stage loop ook zijn leven saai wordt. Ik snapte het en we hebben nu ff sinds 2 weken weer los van elkaar gewoond. Hij kwam af en toe langs en ik kon om en om het weekend langs komen.
Nou gisteren kwam ik na mijn stage bij hem langs en we kregen weer ruzie om nix en hij was het zat. Hij zegt dat het hem zoveel pijn doet die ruzies en ik zie die ruzies meer als een kleine discussie en dan hebben we een gezellig tijd daarna. Blijkbaar kunnen wij samen niet met ruzies omgaan. Hij telt ruzies veels te zwaar mee en ik vind dat het bij een relatie hoort.
Nadat hij het inmiddels al 2 keer heeft uitgemaakt om precies dezelfde reden steeds. Was het gisteren weer zover. Dat hij me weer laat vallen en dan meteen zijn excuses aan biedt omdat hij zo van mij houdt, maar dat hij dit zo niet meer aankan. Vind ik zwaar KUT
Ik ben gewoon verbaasd, dat hij mij dit weer flikt.
Ik ben boos verdrietig en ik baal dat ik nu ik stage heb niemand heb om me heen en dat het een moeilijke periode is nu, en hij me gewoon laat vallen omdat het voor hem te moeilijk wordt. Maar het ergste is, dat ik van hem hou, en ik blijf hopen dat hij net als de vorige keren weer bij zinnen komt, maar ik wil niet hopen want misschien is het nu echt voorgoed over.
Zo, dat is eruit! hele lap tekst! Tnx!
I don’t care what you think, unless it is about me...
pi_47368172
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 00:14 schreef Lakai het volgende:

[..]

Had ie dat nog nooit eerder gezegd?? of alleen nadat ie het had uitgemaakt
Alleen toen hij t uitmaakte. Misschien draait hij wel om de hete brei heen. Hij ziet heus wel dat ik zo ben. Nu stoort het hem opeens. Vragen, vragen. Word er niet goed van.
Gek meisje
pi_47369474
Ja die van mij heeft het ook meteen uitgemaakt....zonder enige duidelijke reden....

maar ja die van jou verwachtte dus van jou dat je spontaan spontaner werd zonder dat je spontaan bent

Was bij mij ook lullig want ik wist niet dat ik iets fout deed ofzo en toen was het uit....
pi_47384303
Same here...
Gek meisje
pi_47385702
Godver, dit begint op een drakenspel te lijken. Nachtelijke telefoontjes van een anoniem nummer maar het is in elke betekenis te laat en toch hoop ik stiekem dat hij me smst.
ik ben het mannetje in de chinese kamer
pi_47388319
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 23:57 schreef sefer het volgende:
Godver, dit begint op een drakenspel te lijken. Nachtelijke telefoontjes van een anoniem nummer maar het is in elke betekenis te laat en toch hoop ik stiekem dat hij me smst.
initiatief nemen; die jongen weet ook niet waar die aan toe is. Zorgt alleen maar voor frustraties dit soort reacties.
pi_47388379
Hmm, ik ben onderhand een dikke 3 maanden verder. Het echte verdriet zit er niet meer, enkel soms nog een moment van "Damn, ik mis d'r wel." en "Ik voel me alleen.".
Toch heb ik nog steeds het idee dat ik d'r wel terug zou willen, als onze situaties anders zijn en we misschien ooit eerlijk een relatie met elkaar aan zouden kunnen gaan. Géén idee of ze daar open voor staat en niet iets waarvoor ik mezelf nu helemaal ga inbinden, maar over anderhalf, twee, wie weet hoeveel jaren ga ik haar toch weer eens opzoeken en gewoon kijken of het nu wel zou lukken. De liefde is er wel, nog nooit zoveel van iemand gehouden of door iemand geliefd geweest en daarvan blijft altijd een deel zitten.

Naja, nu eerst lekker eigen dingen doen, rustig wat afstand nemen en dan later eens zien of ik me nog zo voel. En ondertussen gewoon rondkijken, lolmaken en openstaan voor andere meiden.
Kapitalisatie is de beste remedie tegen ideologische inhoud. - Zodiakk.
FA Jump: webicon weggehaald wegens wachtwoord beveiliging
pi_47390650
Ik heb op pagina 2, ongeveer 2 weken terug gepost over dat mijn (inmiddels ex)vriendin het heeft
uitgemaakt.
Nou wilden we vrienden blijven, maar er werd al gezegd dat dit bijna onmogelijk is. En volgens mij is dat ook wel zo.
Het is gewoon heel anders gelopen en ze kijkt niet meer naar me om.. Nu zit ik te twijfelen of ze nou echt vrienden wilde blijven of meer omdat ze van me af wilde en dat als een smoesje gebruikte..

Deze situatie kenmerkt eigenlijk ook onze relatie, dingen raken mij veel sneller dan haar.
We hadden weleens ruzie als elk ander koppel, en als ik haar de dag daarna weer spreek vertelde ik dat ik me ontzettend kut heb gevoeld enzo.. Terwijl zij er niet eens over heeft nagedacht..
Terwijl het naar mijn mening de ruzies altijd door haar werden veroorzaakt(tja vrouwen hè )
  zondag 18 maart 2007 @ 08:39:50 #216
117283 Kreupelhout
C'est Jaques Plafond!
pi_47390672
Je kunt wel vrienden blijven, maar dan moet je er allebei wel zo over denken dat het gewoon niet meer werkt. Ik was klaar met mijn ex en zij met mij en nu zijn we nog gewoon bevriend
pi_47390744
Hoelang duurde de relatie toen?
En hoe goed zijn jullie nu bevriend?
En was het meteen na het einde van de relatie koek en ei?
pi_47390921
Oh my god, ze heeft net toegegeven verliefd op iemand anders te zijn.
This is the part when you feel like dying.
pi_47391330
quote:
Op zondag 18 maart 2007 09:35 schreef Rejected het volgende:
Oh my god, ze heeft net toegegeven verliefd op iemand anders te zijn.
This is the part when you feel like dying.
als je vrienden wil blijven moet je dat leren accepteren.
  zondag 18 maart 2007 @ 11:15:30 #220
82456 teig
oh my gow
pi_47392011
quote:
Op zondag 11 maart 2007 12:28 schreef melissaatje007 het volgende:

[..]

Het idee dat ik ermee kan stoppen geeft me rust. Dat ik dit niet meer hoef mee te maken als ik er nu een punt achter zet.
Maar tegelijkertijd ook het knagende gevoel dat het zo leuk kan zijn en dat ik dat niet weg wil gooien...
En dan zie ik weer zo'n leuke foto van ons samen op de computer en dan breek ik helemaal...
Dit komt mij zeer bekend voor. Gister weer een ruzie gehad met mijn vriend, waar ik van alles naar mijn hoofd geslingerd heb gekregen. Om twee uur later weer een sorry te horen.

Heb het voor mijn gevoel al uit gemaakt, dat geeft me idd rust. Maar nu het nog doen..(we zijn nu 2 jaar en 3 mnd samen)
  zondag 18 maart 2007 @ 11:20:55 #221
30203 sefer
Larrios
pi_47392113
quote:
Op zondag 18 maart 2007 01:41 schreef flappiewappie het volgende:

[..]

initiatief nemen; die jongen weet ook niet waar die aan toe is. Zorgt alleen maar voor frustraties dit soort reacties.
Nou heeft hij vannacht gesmst, maar ik voel me er apathischer bij dan ik had verwacht. Och, eigenlijk gaat het me ook enkel om de aandacht.
ik ben het mannetje in de chinese kamer
pi_47392445
hij zou bellen gistrenavond, wacht nogg steeds .... toen ik om half 5 vanacht naar zijn huis reed, was hij er niet!!! wat een viezerik en wat fijn dat hij het me zo makkelijk maakt hem los te laten ...
pi_47394258
quote:
Op zondag 18 maart 2007 11:20 schreef sefer het volgende:

[..]

Nou heeft hij vannacht gesmst, maar ik voel me er apathischer bij dan ik had verwacht. Och, eigenlijk gaat het me ook enkel om de aandacht.
Das tenminste eerlijke reactie, zou mijn ex wat van geleerd kunnen hebben
pi_47394304
quote:
Op zondag 18 maart 2007 11:38 schreef Spekkiemonster het volgende:
hij zou bellen gistrenavond, wacht nogg steeds .... toen ik om half 5 vanacht naar zijn huis reed, was hij er niet!!! wat een viezerik en wat fijn dat hij het me zo makkelijk maakt hem los te laten ...
Volgens mij is het helemaal niet makkelijk voor jou e heb je het er behoorlijk moeilijk mee. Waarom rij je langs zijn huis om half 5 s'nachts en hou je dan vol dat hij het makkelijk maakt?
pi_47394526
quote:
Op zondag 18 maart 2007 01:45 schreef paladin het volgende:
Hmm, ik ben onderhand een dikke 3 maanden verder. Het echte verdriet zit er niet meer, enkel soms nog een moment van "Damn, ik mis d'r wel." en "Ik voel me alleen.".
Toch heb ik nog steeds het idee dat ik d'r wel terug zou willen, als onze situaties anders zijn en we misschien ooit eerlijk een relatie met elkaar aan zouden kunnen gaan. Géén idee of ze daar open voor staat en niet iets waarvoor ik mezelf nu helemaal ga inbinden, maar over anderhalf, twee, wie weet hoeveel jaren ga ik haar toch weer eens opzoeken en gewoon kijken of het nu wel zou lukken. De liefde is er wel, nog nooit zoveel van iemand gehouden of door iemand geliefd geweest en daarvan blijft altijd een deel zitten.

Naja, nu eerst lekker eigen dingen doen, rustig wat afstand nemen en dan later eens zien of ik me nog zo voel. En ondertussen gewoon rondkijken, lolmaken en openstaan voor andere meiden.
Ik heb een beetje heel erg hetzelfde......het gevoel alsof het altijd ergens nog wel goed gaat komen ofzo.....
maar ik denk dat ik hier niet meer zoveel ga rondkijken in dit topic want het is voor mij nu ook weer 3 maanden geleden.....
en wanneer ik hier kijk mis ik haar wel weer meer dan normaal
  zondag 18 maart 2007 @ 12:59:15 #226
106923 adicktit
-can't get enough-
pi_47394638
ik wordt gek... ik kijk constant naar me telefoon... als hij online is hoop ik dat hij iets tegen me zegt!!!
En al hij nix zegt of doet heb ik zooo de neiging om iets tegen hem te zeggen... but I won't, i'm trying!!!
het lijkt wel alsof ik aan het afkicken ben; het is so fucking moeilijk om weer te leren wat ik leuk vond om te doen in mijn eentje.
I'm used to him; I'm addicted!
  zondag 18 maart 2007 @ 13:04:16 #227
106923 adicktit
-can't get enough-
pi_47394809
quote:
Op zondag 18 maart 2007 11:38 schreef Spekkiemonster het volgende:
Wat verwacht je eigenlijk van hem als je hem ziet? Wat zal er gebeuren?
Als ik jou zo hoor, dan denk ik dat je het contact opzoekt, en hij rejected je over and over again... Dat maakt het gevoel dat je nu hebt alleen maar erger....
Laat hem ff barsten.. take control.. Laat hem ff voelen hoe het is dat jij zonder hem kan! En het is uit, maar jij mag lekker zelf bepalen hoe je ermee om wilt gaan... Dus bepaald voor jezelf wat je nodig hebt, hoeft hij je niet bij te helpen, anders was hij wel bij je gebleven.
  zondag 18 maart 2007 @ 13:15:38 #228
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_47395169
quote:
Op zondag 18 maart 2007 12:59 schreef adicktit het volgende:
ik wordt gek... ik kijk constant naar me telefoon... als hij online is hoop ik dat hij iets tegen me zegt!!!
En al hij nix zegt of doet heb ik zooo de neiging om iets tegen hem te zeggen... but I won't, i'm trying!!!
het lijkt wel alsof ik aan het afkicken ben; het is so fucking moeilijk om weer te leren wat ik leuk vond om te doen in mijn eentje.
I'm used to him; I'm addicted!
Is het dan niet beter om hem uit je MSN lijst te gooien O.o;
mja voor mezelf, nadat het uit ging met mijn vriendin heb ik besloten om maar als een soort van zombie te leven en allleen de dingen doen die echt moeten. Studie en werk, enige war ik nog wat genot uit haal is anime en DDR eik, mja denk dat je me kan vergelijken met de 2 uit revenge of the nerds maar goed vind ik niet erg.

heb er gewoon geen trek meer in, in een relatie veel moeite erin gestoken voor wat eigelijk? voor niks
pi_47395415
quote:
Op zondag 18 maart 2007 13:15 schreef Kabuto_Raiger het volgende:

[..]

heb er gewoon geen trek meer in, in een relatie veel moeite erin gestoken voor wat eigelijk? voor niks
als je er ook zoveel moeite voor moet doen is het ook al verkeerd....die dingen meoten komen aanwaaien....
je kan hooguit ervoor zorgen dat ze net iets meer komen aanwaaien
pi_47396529
Animé en DDR, kom maar hier
Gek meisje
  zondag 18 maart 2007 @ 14:02:29 #231
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_47396710
quote:
Op zondag 18 maart 2007 13:23 schreef Lakai het volgende:

[..]

als je er ook zoveel moeite voor moet doen is het ook al verkeerd....die dingen meoten komen aanwaaien....
je kan hooguit ervoor zorgen dat ze net iets meer komen aanwaaien
true maar ja, heb altijd het idee gehad dat je wel iets moet doen om je relatie op peil te houden maar ja, kennelijk was die gedachte verkeerd
quote:
Op zondag 18 maart 2007 13:56 schreef AntiSh0x het volgende:
Animé en DDR, kom maar hier
check me fobo maar voor wat filmpjes ofzo
pi_47411018
quote:
Op zondag 18 maart 2007 13:04 schreef adicktit het volgende:

[..]

Wat verwacht je eigenlijk van hem als je hem ziet? Wat zal er gebeuren?
Als ik jou zo hoor, dan denk ik dat je het contact opzoekt, en hij rejected je over and over again... Dat maakt het gevoel dat je nu hebt alleen maar erger....
Laat hem ff barsten.. take control.. Laat hem ff voelen hoe het is dat jij zonder hem kan! En het is uit, maar jij mag lekker zelf bepalen hoe je ermee om wilt gaan... Dus bepaald voor jezelf wat je nodig hebt, hoeft hij je niet bij te helpen, anders was hij wel bij je gebleven.
Hij belt zelf elke avond of ik alsjeblieft kom en vervolgens of ik wil blijven slapen. Als je het een beetje gelezen hebt hier begrijp je dat ik me moeilijk los kan maken van iemand van wie ik zielsveel hou en zichzelf steeds in de slachtofferrol gooit. Was hij maar duidelijk en stootte hij me maar af maar hij blijft trekken en dat maakt het zo zwaar en ik trap er steeds weer in (snappie??)
pi_47411120
quote:
Op zondag 18 maart 2007 12:49 schreef NotoriousJw het volgende:

[..]

Volgens mij is het helemaal niet makkelijk voor jou e heb je het er behoorlijk moeilijk mee. Waarom rij je langs zijn huis om half 5 s'nachts en hou je dan vol dat hij het makkelijk maakt?
Ik heb het er ook moeilijk mee, en hou me soms groot. Soms gaat het ook gewoon wat beter en voel ik me sterkter.
Dat hij nog steeds liegt maakt het makkelijker voor me.

De reden dat ik ga rijden is omdat ik bevestiging zoek. Kon niet slapen, vroeg me duizend dingen af en het meeste of hij thuis zou slapen.
bevestiging gevonden en daarna nog lekker kunnen slapen...

Het klinkt raar maar voor mij werkt het wel
  zondag 18 maart 2007 @ 21:33:00 #234
106923 adicktit
-can't get enough-
pi_47414221
quote:
Op zondag 18 maart 2007 20:18 schreef Spekkiemonster het volgende:

[..]

Hij belt zelf elke avond of ik alsjeblieft kom en vervolgens of ik wil blijven slapen. Als je het een beetje gelezen hebt hier begrijp je dat ik me moeilijk los kan maken van iemand van wie ik zielsveel hou en zichzelf steeds in de slachtofferrol gooit. Was hij maar duidelijk en stootte hij me maar af maar hij blijft trekken en dat maakt het zo zwaar en ik trap er steeds weer in (snappie??)
Ja, ik bergijp je... lijkt me ook moeilijk... als mijn ex ook zo vaak zou bellen zou ik alleen maar opnemen, want het is de hoop... de hoop blijft gewoon. Maar als hij contact opzoekt , (en dat betekent voor jou een keline bevestiging dat hij je misschien toch zou willen) weet je toch eingenlijk dat er niets van komt... Dus probeer gewoon "nee" te zeggen... blokeer zijn telefoonnummer of neem gewoon niet op....
Je moet zogenaamd altijd naar je hart luisteren... maar je mind bespaart je de pijn die hij je hart aan doet... luister naar je mind... denk aan wat het beste voor jezelf is, en misschien niet voor je hart (maar daar kom je uiteindelijk doorheen)!
  zondag 18 maart 2007 @ 22:28:07 #235
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_47416542
Ik heb het vanavond uit gemaakt met mijn vriendin, van 20 maanden
Wij hadden een LAT-relatie, want ze was engels.
D'r zijn wat dingetjes voor gevallen waarbij mijn gevoel steeds minder werd, en neem dan de afstand en de tijd dat je mekaar ziet en dan onstaat d'r een soort bom, omdat je niet veel dingen uitpraat.
Ik wilde me zelf en haar ook niet meer voor de gek houden, maar ik wilde haar ook niet onnodig kwetsen.
Dus het werd een enorm zwaar gesprek.

Bleeeeergh ik zal je wel zeggen dit was de moeilijkste beslissing in mijn leven, en dat voor je eigen "gelukkigheid"
pi_47481032
Het loslaten gaat steeds beter. Maar het blijft vreemd, alleen thuis.
En als ik haar dan tegenkom op de sportschool dan vind ik het wel leuk om haar te zien en enven te spreken, maar meer ook niet. Dat geeft me gelukkig nog steeds de bevestiging dat we de juiste keuze gemaakt hebben.
En...raak jij al gefrustreerd van al die typ fouten?
pi_47481149
quote:
wat heeft har nationaliteit emee te maken....
  dinsdag 20 maart 2007 @ 18:46:26 #238
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_47481406
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 18:39 schreef juon_jacket1 het volgende:

[..]

wat heeft har nationaliteit emee te maken....
Nou ja, dan weet je in ieder geval waarom die LAT relatie

Maar het gaat prima met mij beter als verwacht
pi_47484040
quote:
Op zondag 18 maart 2007 22:28 schreef Grimm het volgende:
Ik heb het vanavond uit gemaakt met mijn vriendin, van 20 maanden
D'r zijn wat dingetjes voor gevallen waarbij mijn gevoel steeds minder werd, en neem dan de afstand en de tijd dat je mekaar ziet en dan onstaat d'r een soort bom, omdat je niet veel dingen uitpraat.
Ik wilde me zelf en haar ook niet meer voor de gek houden, maar ik wilde haar ook niet onnodig kwetsen.
Dus het werd een enorm zwaar gesprek.

Bleeeeergh ik zal je wel zeggen dit was de moeilijkste beslissing in mijn leven, en dat voor je eigen "gelukkigheid"
ja kut is dat he, ik heb het ook uitgemaakt ondanks dat ik nog op een bepaalde manier van dr hou...
ben nu echt aan het vechten om haar uit "mn systeem te krijgen".... raar leven ....
  dinsdag 20 maart 2007 @ 20:27:54 #240
136868 Dannie_Dorka
Just call me Danny
pi_47485855
Sinds dit weekend is het na bijna 4 jaar uit.We waren uit elkaar gegroeid en we zagen elkaar ook veels te weing.Het is toch raar,normaal als ik de trein terug naar Rotterdam nam keek er enorm naar uit om haar weer te zien.Nu kom ik thuis en dan is er niemand.Net zoals er nu niemand naast me ligt als ik s'ochtends wakker word.Ik zal er echt aan moeten wennen....
Mijn DVD's | RetroJunk
There's no such thing as a good cult movie or a bad cult movie.They're just.....cult.
pi_47486645
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 20:27 schreef Dannie_Dorka het volgende:
Sinds dit weekend is het na bijna 4 jaar uit.We waren uit elkaar gegroeid en we zagen elkaar ook veels te weing.Het is toch raar,normaal als ik de trein terug naar Rotterdam nam keek er enorm naar uit om haar weer te zien.Nu kom ik thuis en dan is er niemand.Net zoals er nu niemand naast me ligt als ik s'ochtends wakker word.Ik zal er echt aan moeten wennen....
Je moet leren alleen zijn das zo verrot, heb het nu ook, mn weekende moet je gaan plannen, als je savonds alleen bent is het echt irritant alleen life sucks soms joh
Time will heal
pi_47486710
quote:
als je savonds alleen bent is het echt irritant alleen life sucks soms joh
idd........das dan echt wennen....
pi_47498192
En alleen dan weten mensen (een beetje) hoe klote het is om alleen te zijn.
Maar eerder afgeven op mensen die geeneens relatie kunnen krijgen.
Als ik brak als een stuk metaal was het gelijk over. Nu lijd ik al 20 jaar.
pi_47498195
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 19:48 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Pff....het is allemaal zo tegenstrijdig. Je wilt zo'n meisje tussen haar kop krijgen dat ik de beste ben voor haar. Dat zij ze vorige week ook na 4 maanden radiostilte (zij belde mij). Ze mist me blablbal het was uit met die andere jongen, had ze alleen mee gezoend. Maar na één week zijn de rollen weer omgedraaid, moet ik weer voor haar krupen, terwijl zij mijn verrouwen terug zou winnen.

En allemaal toevaligheden. Mij niet bellen/ telefoon op/ bij een kennis slapen/ vanavond gaat zze naar de bios met haar 'vader' en dan belt ze me morgenmiddag wel.

Begrijp het niet.........het kan allemaal wel, maar het kan ook allemaal niet.
Jonge meisjes willen hun vrijheid. Girls Just Wanna Have Fun. En dat doen ze dan ook.
Ik zou dr persoonlijk ongelooflijke klap op dr harses geven en zeggen dat het net zo pijn doet bij jou maar dan van binnen.
Als ik brak als een stuk metaal was het gelijk over. Nu lijd ik al 20 jaar.
pi_47523768
Hmmm
ik had mijn ex uit mijn lijst gegooid....(en ffkes helemaal niet meer naar om gekeken) dus ik blij
dus nou weet ik wat me verder te doen staat

maar nu zag ik achter haar naam staan iets in de trend van <3 (persoon)
ik ging echt kapot!!
ik kreeg het echt benauwd, en ik dacht echt NOOOOOOOOOOOO

maar later bleek dat dat het achterschrift was van iemand anders...en dat dat toevallig daar kwam te staan (foutje van msn ofzo, heel vaag)

Ik vind het allemaal nog steeds ook maar kut dat het ineens zo 0,0 contact is of whatever....
pi_47523817
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 20:11 schreef Lakai het volgende:
Hmmm
ik had mijn ex uit mijn lijst gegooid....(en ffkes helemaal niet meer naar om gekeken) dus ik blij
dus nou weet ik wat me verder te doen staat

maar nu zag ik achter haar naam staan iets in de trend van <3 (persoon)
ik ging echt kapot!!
ik kreeg het echt benauwd, en ik dacht echt NOOOOOOOOOOOO

maar later bleek dat dat het achterschrift was van iemand anders...en dat dat toevallig daar kwam te staan (foutje van msn ofzo, heel vaag)

Ik vind het allemaal nog steeds ook maar kut dat het ineens zo 0,0 contact is of whatever....
en dat geloof je zelf?
pi_47523880
Nee nee ik had niet met haar gepraat

ik had het zelf nog uitgeprobeerd.....ze staat helemaal onderaan in mijn lijst in "niet-messenger-contacten"

en als ik dan naar beneden scroll staat er iedere keer weer iets anders....
pi_47524257
Argh, vandaag ook weer. Bel ik mn 2 beste vriendinnen, het eerste wat ik te horen krijg: oh, daar kom je wel weer overheen. Er zijn meer jongens dan kerken. Beide meiden (apart gebeld) lieten mij niet de ruimte om mijn verhaal te doen. En één daarvan kan zaterdag ook niet winkelen. Ik schreeuw om afleiding. Waar zijn ze als ik ze nodig heb? Ik heb de afgelopen tijd altijd nog contact met ze gehad en opgezocht.
En mn ouders snappen er al helemaal niks van. Ik kan nergens mijn gevoel kwijt en voel mij ook best eenzaam daardoor.
Al die herinneringen die eerst zo leuk lijken, zijn nu pijnlijk geworden. Zo zag ik het "ik mis je" kaarsje op mn bureau staan, en ik brak gewoon.
De ex heeft het nu ook opeens over de afstand die een rol speelde. Zeeland - Groningen. Daar heb ik hem nog nooit over gehoord. Ik snap het niet....
Gek meisje
pi_47524361
Ach ja die is nu aan het proberen te concentreren op de "slechte" dingen van de relatie.....zou jij (en ik ook ) eigenlijk ook moeten doen....dan komt na een tijdje het : ach het is eigenlijk ook maar goed ook!!
pi_47524460
zo was die van mij eigenlijk maar een heel saai, (te) verstandig, meisje...
ik kon niet zo super met haar lachen....bij veel "grappige" opmerkingen dacht ik : hmmmm die heb je van mij....of van iemand anders....of gewoon saai
maar toch ist lastig!!
pi_47658095
Bah, zo'n dag als vandaag is toch wel weer even minder nu ik weer alleen ben. Ik was in de stad en zag veel te veel gezellig keuvelende stelletjes op de terasjes zitten.....
  zondag 25 maart 2007 @ 23:59:26 #252
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_47658819
quote:
Op zondag 25 maart 2007 23:39 schreef TripleBee het volgende:
Bah, zo'n dag als vandaag is toch wel weer even minder nu ik weer alleen ben. Ik was in de stad en zag veel te veel gezellig keuvelende stelletjes op de terasjes zitten.....
niet teveel aan denken triplebee, jouw beurt komt ook nog wel. degenen die knuffelend op dat terrasje zaten zullen ooit ook wel een keer gedumpt zijn of nog gedumpt worden in de toekomst.

als jij weer knuffelend daar zit zullen hun datzelfde weer over jou denken als ze jou daar zien zitten.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_47662629
quote:
Op zondag 25 maart 2007 23:59 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

niet teveel aan denken triplebee, jouw beurt komt ook nog wel. degenen die knuffelend op dat terrasje zaten zullen ooit ook wel een keer gedumpt zijn of nog gedumpt worden in de toekomst.

als jij weer knuffelend daar zit zullen hun datzelfde weer over jou denken als ze jou daar zien zitten.
True, true. Het zal voor het grootste gedeelte komen doordat dit de 1e lente in 9 jaar is dat ik weer alleen ben. Toch weer even wennen..
  maandag 26 maart 2007 @ 10:21:39 #254
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_47664206
ga gewoon veel leuke dingen doen en richt je op de dingen die echt belangrijk zijn
voor mezelf had ik al besloten om alleen me op me studie en werk te richten en voor me plezier vooral veel Anime te kijken en veel DDR te spelen, moet bekennen dat me lichaam weeer goed in vorm aan het raken is van al dat DDR haha anyway het helpt om contact te maken, zeker als je het speelt op een openbare plek ic de arcade in scheveningen, want je staat altijd wel een keer uit te leggen hoe het spel werkt en komt soms ook wel voor dat je opeens met een MSN adres in je klauwen staat, althns das mijn ervaring dan in elk geval
  maandag 26 maart 2007 @ 21:14:52 #255
76312 sh4dow
¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_47687971
Ook net al gepost in het HVJJ topic:

DAMN! Het is vanavond uit gegaan met mijn vriendin, ze belde me op om te zeggen dat ze ermee wilde stoppen. Zonder reden, zonder verder iets te zeggen. Voel me echt beroerd nu.

pi_47689187
quote:
Op maandag 26 maart 2007 21:14 schreef sh4dow het volgende:
Ook net al gepost in het HVJJ topic:

DAMN! Het is vanavond uit gegaan met mijn vriendin, ze belde me op om te zeggen dat ze ermee wilde stoppen. Zonder reden, zonder verder iets te zeggen. Voel me echt beroerd nu.

Sterkte ermee
pi_47689249
ja idd
knap lullig ook over de telefoon..
  maandag 26 maart 2007 @ 21:53:21 #258
76312 sh4dow
¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_47689992
Dankje allebei. Het ging al een tijdje minder tussen ons. Maar dit heb ik echt niet zien aankomen..
  maandag 26 maart 2007 @ 21:57:52 #259
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_47690205
hoe lang had je dan Shadow?

ik heb 18 maand geleden hetzelfde meegemaakt, na 6 jaar maakte ze het uit , ik zag het ook niet aankomen. ik heb er een jaar over gedaan om het te verwerken.ze scheen verliefd te zijn op een ander, hij heeft haar toen gedumpt een half jaar later.
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
  maandag 26 maart 2007 @ 22:06:07 #260
76312 sh4dow
¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_47690643
Op 1 mei zouden we samen 2 jaar met elkaar hebben. Toch wel een lange tijd..

Ik weet zeker dat ze geen ander heeft, zo is ze gewoon niet. Maar ik zou nog wel graag willen weten wat de reden hierachter precies is. Heb haar net gesmst of we nog eens konden praten, maar ze wil me nooit meer spreken of zien.
  maandag 26 maart 2007 @ 22:15:59 #261
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_47691107
nooit meer ?? wat raar? is er een ruzie vooraf geweest?
pi_47691190
quote:
maar ze wil me nooit meer spreken of zien.
dat zegt ze ook expliciet???
wees dan blij....
voor mijn ex geldt waarschijnlijk hetzelfde alleen wil ze het niet echt toegeven....
dat is pas frustrerend.....we hadden zelfs nog allerlei dingen afgesproken.....
  maandag 26 maart 2007 @ 22:18:50 #263
76312 sh4dow
¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_47691269
Nee er is geen ruzie geweest. Ze smste me letterlijk terug: "Hierbij verbreek ik het contact, ik hoef je NOOIT MEER TE ZIEN EN TE SPREKEN". Whehe..

Wij hadden ook nog allerlei plannen enz, ik zou daar wel graag nog eens over praten. Maar eigenlijk voel ik me aan de andere kant nu ook wel opgelucht. Heel raar..
  maandag 26 maart 2007 @ 22:38:22 #264
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_47692284
quote:
Op maandag 26 maart 2007 22:18 schreef sh4dow het volgende:
Nee er is geen ruzie geweest. Ze smste me letterlijk terug: "Hierbij verbreek ik het contact, ik hoef je NOOIT MEER TE ZIEN EN TE SPREKEN". Whehe..

Wij hadden ook nog allerlei plannen enz, ik zou daar wel graag nog eens over praten. Maar eigenlijk voel ik me aan de andere kant nu ook wel opgelucht. Heel raar..
het lijkt sterk alsof ze boos is over iets, is er iets in de afgelopen maanden gebeurd wat haar kwaad heeft gemaakt?
  maandag 26 maart 2007 @ 23:10:12 #265
167052 marjo84
Heerschenderwijs goed bezig.
pi_47693902
quote:
Op maandag 26 maart 2007 22:38 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

het lijkt sterk alsof ze boos is over iets, is er iets in de afgelopen maanden gebeurd wat haar kwaad heeft gemaakt?
Of heeft ze van iemand een wild verhaal gehoord, of dat nu waar is of niet?
Really??
'Ik ben NIET dwars!.'
  maandag 26 maart 2007 @ 23:13:38 #266
76312 sh4dow
¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_47694099
Naar mij toe heeft ze echt niets laten merken, daarom komt het ook zo onverwacht. Ik zit al de hele avond te piekeren over wat ik fout gedaan zou hebben, of wat het kan zijn dat het nu voorbij is.. Als ze het me nu gewoon vertelde .
  maandag 26 maart 2007 @ 23:16:44 #267
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_47694252
quote:
Op maandag 26 maart 2007 22:18 schreef sh4dow het volgende:

Had ik ook! ik had 20 maanden een vriendin, en nu een week verder ben ik de hele dag gewoon vrolijk
  maandag 26 maart 2007 @ 23:24:45 #268
76312 sh4dow
¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_47694641
Ja ik weet niet, het voelt ook wel opgelucht aan de ene kant. Maar die leegte he.. Al die kleine dingetjes die ik ga missen.
  maandag 26 maart 2007 @ 23:27:49 #269
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_47694802
quote:
Op maandag 26 maart 2007 23:24 schreef sh4dow het volgende:
Ja ik weet niet, het voelt ook wel opgelucht aan de ene kant. Maar die leegte he.. Al die kleine dingetjes die ik ga missen.
Tjsa..maar als ze het ineens zo uit maakt, dan zat d'r wel iets gigantisch mis lijkt me zo.
Wat ik heb gedaan en wat enorm hielp was alle foto's en al die dingetjes van haar in een doos doen en op zolder neer zetten.
  maandag 26 maart 2007 @ 23:30:20 #270
76312 sh4dow
¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_47694930
Ik weet niet of ik die spulletjes wel wil bewaren. Ik heb wel alle foto's en dingetjes op mijn computer al verwijderd.
  maandag 26 maart 2007 @ 23:37:30 #271
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_47695313
quote:
Op maandag 26 maart 2007 23:30 schreef sh4dow het volgende:
Ik weet niet of ik die spulletjes wel wil bewaren. Ik heb wel alle foto's en dingetjes op mijn computer al verwijderd.
Mieter je ze weg, zolang ze maar uit zicht zijn hehe
  maandag 26 maart 2007 @ 23:42:22 #272
76312 sh4dow
¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_47695550
Dat ga ik morgen als eerste doen. Is het raar dat ik er nog geen traan om gelaten heb? Ik denk dat dat nog komt .
  dinsdag 27 maart 2007 @ 00:15:35 #273
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_47697009
quote:
Op maandag 26 maart 2007 23:42 schreef sh4dow het volgende:
Dat ga ik morgen als eerste doen. Is het raar dat ik er nog geen traan om gelaten heb? Ik denk dat dat nog komt .
Komt later wel, onder de douche ofzo, op zo'n denk moment
pi_47697255
hier begint de vrolijkheid ook steeds vaker de kop op te steken
tuurlijk mis ik hem wel, maar ik voel me ook wel heel vrij eigenlijk in al mijn doen en laten
pi_47697281
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 00:15 schreef Grimm het volgende:

[..]

Komt later wel, onder de douche ofzo, op zo'n denk moment
of iets waarbij je alleen maar aan haar kan denken... zoiets heel typisch...

ik ben nu weer uit de ex-uit-mijn-leven fase en we zijn samen aan het kijken hoe we nu verder gaan, want dat er nog gevoelens zijn; dat staat vast. Alleen verschild dat gevoel bij ons beide, soms erg verwarrend. ach jah, thoud je bezig
pi_47697338
mijn ex heeft zichzelf de kunst van het loslaten van een ex heel erg eigen gemaakt vandaag en om heel eerlijk te zijn ben ik nog trots op hem ook
je moet het maar kunnen op de manier zoals hij dat gedaan heeft

gelukkig heb ik wat meer gevoel in mijn donder en is het voor mij een gewoon gangbaar proces van uithuilen, boos worden, accepteren en verwerken en weer doorgaan en daar ben ik toch wel heel blij mee.

ieder zo zijn manier denk ik maar zo.
je blijft altijd zoeken zolang je het nog niet hebt gevonden.
pi_47697357
denk je dat dat nog zin heeft flappe-wappie, is dat geen uitstel van executie?

je hebt gevoelens en gevoelens ...
  dinsdag 27 maart 2007 @ 01:03:59 #278
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_47698297
quote:
Op maandag 26 maart 2007 23:24 schreef sh4dow het volgende:
Die ga je in de loop der tijd allemaal vervangen met andere leuke dingen
Echt waar, ik ben nu 2 maanden verder, ze komt nog wel (bijna?) iederre dag voor in mijn hoofd maar dat is alleen dan als ik iets zie wat me aan haar doet denken en dan ook maar even

Tijd geneest deze wond mijn zoon
Thinking about thinking of you.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 09:48:59 #279
76312 sh4dow
¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_47702223
Ja ik weet dat het een kwestie is van tijd dat ik me weer beter voel, maar tot die tijd wil ik me niet zo voelen . Ik heb vannacht weinig geslapen, ik heb veel liggen nadenken. Ik voel nu steeds de drang om haar weer te smsen, maar ik moet sterk blijven!
pi_47709291
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 00:26 schreef Spekkiemonster het volgende:
denk je dat dat nog zin heeft flappe-wappie, is dat geen uitstel van executie?

je hebt gevoelens en gevoelens ...
Nee, het heeft geen zin. We gaan ook niet verder, maar het negeren kon mijn ex-niet aan. Dus toen wou ik opzich wel weer beetje contact enzo, maar ze is zooooo veranderd, heel moeilijk om te zien.

Dus ik denk dat dit uitloopt op een keer op de thee ofzo, meer niet. Scheeld wel dat je elkaar niet hoeft te ontwijken...
  dinsdag 27 maart 2007 @ 16:39:21 #281
76312 sh4dow
¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_47716491
Damn wat een klotegevoel.. .
  dinsdag 27 maart 2007 @ 16:41:23 #282
174757 lavAzza
Cappuccino!
pi_47716566
Ik heb er eigenlijk nooit problemen mee gehad. Sure ik voelde me kut achteraf, maar ben nooit teruggevallen en gepoogd er weer wat van te maken.
Here are condoms lined with a topical anesthetic for prolonged action. What a paradox. You don't feel anything but you can fuck for hours. This really seems to miss the point. I want my whole life to be lined with topical anesthetic.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 17:12:28 #283
76312 sh4dow
¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_47717681
Ik had het gevoel zelf nog erger verwacht, tot nu toe valt het nog wel mee.. Ik hoop dat het hierbij blijft.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 17:18:04 #284
174757 lavAzza
Cappuccino!
pi_47717882
Het is wel op een rare manier uitgegaan zeg... Wel grappig mijn relatie van meer dan 2 jaar is ook ongeveer net uit. Toevallig...
Here are condoms lined with a topical anesthetic for prolonged action. What a paradox. You don't feel anything but you can fuck for hours. This really seems to miss the point. I want my whole life to be lined with topical anesthetic.
  donderdag 29 maart 2007 @ 08:34:37 #285
106923 adicktit
-can't get enough-
pi_47779537
Starting over again
Ask me where and when
I need to make a plan
Beginning where I once began
It’s so hard on my own
Back to the unknown
I hate to be like this
It’s my old life I miss
Miss coming home to you
Miss the fun things we used to do
Miss the love and security
Miss the old me
Finding myself all over again
Don’t even know who I really am
Make new friends; find a hobby
But this life feels like a misery
Don’t want it this way
I wanted you to stay
I wanted to be together
We had plans for forever
So hard being alone
So hard being on my own
I want to live my life with you
But I have to start again, fresh and new.
  donderdag 29 maart 2007 @ 23:19:04 #286
76312 sh4dow
¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_47812000
Hmm.. een beetje vluchtig contact gehad.. ze wil nog een keer met me praten. Is dat verstandig? Nu ik weer contact heb begin ik me weer meer klote te voelen.
  vrijdag 30 maart 2007 @ 01:11:17 #287
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_47816682
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 23:19 schreef sh4dow het volgende:
Hmm.. een beetje vluchtig contact gehad.. ze wil nog een keer met me praten. Is dat verstandig? Nu ik weer contact heb begin ik me weer meer klote te voelen.
niet doen, over is over
trust me, gewoon afkappen
anders krijg je weer hoop etc en das het laatste wat je wil
zo ver mogelijk uit je buurt houden in elk geval
pi_47823350
Hoi mensen,

Toch maar mijn verhaal hier.. De eerste 4 a 5 weken was ik namelijk helemaal kapot van de breuk tussen mij en mijn vriend. (we hadden veeeel ruzie, ik twijfelde of ik daar wel wilde blijven wonen, voelde me uit mn eigen omgeving gerukt. Was ik zelf bij, maar toch) Ben zelfs nog 2 keer naar hem toegegaan om te kijken of er echt niets meer te redden viel.. Huilen, smeken, praten als Brugman..Helaas.. meneer had zelfs al een andere leuke meid ontmoet en zei dat het ws niets meer tussen ons zou worden..
Na de 2e keer dat ik naar hem toe was geweest en hij zei dat ie t prima vond zonder mij en dat ie wel genoot van zn leven alleen, geen stess meer, ruzies etc, had ik zoiets van: Oke, dit was genoeg. Zal nu verder gaan met mn eigen leven. En alsof hij t voelde: hij belde die avond. Of we goede vrienden konden blijven, dat ie nog van me hield en dat hij t er ook moeilijk mee had. Ik heb toen nogal kortaf proberen te doen en dat merkte hij ook. Hij vroeg zich af waarom ik zo kortaf deed. Daarna 3 weken geen contact meer gehad en warempel: op een dag liep ik sochtends op het station en dacht:"Het is net alsof ik nooit ben weggeweest!' (was voor hen namelijk verhuisd om te gaan samenwonen). "ik denk dat ik er nu gewoon overheen ben!!"

Later nog smsjes ontvangen in de trant van nog achtergebleven post en spullen ophalen. Vond t allemaal prima, i didnt care anymore! Uitgegaan met een vriendin in de stad waar we hebben gewoond.. en ja hoor.. meneer was toevallig ook die avond in de stad. Toen hij hoorde waar wij waren, kwam hij bijna op me afgerénd. Hij was zooo blij me te zien!! Ik zag er goed uit! Ik voelde al meteen dat er van mijn kant iets miste.. Later is het nog een emotionele avond geworden. Zn leven was leeg zonder mij, hij miste me nog elke dag.. Kortom, hij wilde t opnieuw proberen. Ik heb gezegd dat t daar nu iets te laat voor was.. ben toch met em mee naar huis geweest.. Sex gehad ( was altijd al heeeerlijk geweest) en snachts weer teruggereden. Voelde me daarna best klote omdat ik had gehoopt dat alles weer zo zou zijn als t was. Dat was dus niet zo. Voor mij voelde t allemaal anders. Daarna nog meerdere afspraken gehad, gezellig gedaan, uiteten, strand, stad in.. Het voelt allemaal goed. maar niet zoals t zou moeten zijn.

Ik wil zo graag dat t weer is zoals t was. Want hij was echt heel erg goed voor me, deed alles voor me. Eigenlijk een perfecte vent. Ik kan me t allemaal helemaal voorstellen met hem! Alleen.. als ik naar hem kijk.. ik weet niet.. ik denk dat er iemand is waar ik verliefder op zal zijn.. Die zal ws niet beter voor me zijn.. maar ik denk dat ik dan meer liefde zal voelen.. het voelt alsof t nu voor hem niet genoeg is.. Ik weet niet wat ik moet doen.. loslaten of een tijd wachten of er toch voor gaan en dan vanzelf kijken of weer wordt zoals eerst??

En voor alle mensen die nu nog verdrinken in liefdesverdriet: Het gaat met de tijd echt over.. dat eenzame KUTgevoel gaat echt weg! Ik had t zelf ook niet gedacht, maar t ging zelfs sneller dan verwacht!!

xxx
pi_47823812
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 23:19 schreef sh4dow het volgende:
Ik ben toch echt benieuwd wat er gebeurd is dat ze ineenkeer zoiets stuurt.
Ben je 'n keer vreemdgegaan ofzo??
a dirty mind is a joy forever
Forum admin Jump: webicon weggehaald wegens veiligheidswaarschuwing.
  vrijdag 30 maart 2007 @ 12:24:29 #290
76312 sh4dow
¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_47825812
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 11:23 schreef stribe het volgende:

Ik ben toch echt benieuwd wat er gebeurd is dat ze ineenkeer zoiets stuurt.
Ben je 'n keer vreemdgegaan ofzo??
Nee ik ben niet vreemdgegaan. Maar ik spreek haar nu liever niet meer.
  vrijdag 30 maart 2007 @ 19:57:11 #291
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_47841491
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 12:24 schreef sh4dow het volgende:

[..]

Nee ik ben niet vreemdgegaan. Maar ik spreek haar nu liever niet meer.
Volgens mij zijn er dingen die je ons niet verteld
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')