ik hoop dat je succes boekt en dat het gaat werken!!quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:28 schreef melissaatje007 het volgende:
[..]
[..]
Ik heb "de droplul" een *duidelijke* brief geschreven waarin ik aangeef hoeveel moeite ik met zijn gedrag heb.
Waarin ik ook aangeef dat ik dit niet meer pik en dat ie zichzelf maar een schop onder zijn reet moet geven als hij nog verder met mij wil.
In deze situatie is de heft zelf in handen nemen onmogelijk !quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:44 schreef AyGuey het volgende:
[..]
Succes ermeeIk hoop echt dat het werkt. Het spijt me trouwens als ik te bot was (hoewel ik uit je verhaal niet het idee heb dat mijn benaming onterecht is... maar dat zal later wel blijken). Wat ik minder vind is dat je de bal bij hem legt. HIJ heeft zo weer het heft in handen, HIJ kan besluiten of hij verder wil of niet... Ik zou wellicht proberen het heft in eigen handen te houden hoewel dat makkelijker gezegd is dan gedaan.
AG
Ze kan DL vertellen dat hij de boom in kan en verder niets meer met hem wil. Dan heeft ZIJ het heft weer in handen. Mocht DL dan toch doorwillen dan moet hij Melissa overtuigen hem terug te nemen. Daar mag hij dan echt heel erg zijn best voor gaan doen want op ieder moment kan Melissa weer zeggen dat ie op mag zouten.quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:57 schreef Lakai het volgende:
[..]
In deze situatie is de heft zelf in handen nemen onmogelijk !
Melissa wil graag zat verder (nu wellicht niet meer)
maar het ligt nu puur aan die "droplul"
en ook van mij kant excuses als het wat bot overkwam
doet hij dat....dan heeft hij zijn zin.... en is Melissa blijquote:Op donderdag 15 maart 2007 02:18 schreef AyGuey het volgende:
[..]
. Mocht DL dan toch doorwillen dan moet hij Melissa overtuigen hem terug te nemen.
Had ie dat nog nooit eerder gezegd?? of alleen nadat ie het had uitgemaaktquote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:05 schreef AntiSh0x het volgende:
Hij mist spontaniteit van mijn kant. Dat klopt ergens wel, ik ben wat verlegen. Hij wil me niet veranderen.
Alleen toen hij t uitmaakte. Misschien draait hij wel om de hete brei heen. Hij ziet heus wel dat ik zo ben. Nu stoort het hem opeens. Vragen, vragen. Word er niet goed van.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:14 schreef Lakai het volgende:
[..]
Had ie dat nog nooit eerder gezegd?? of alleen nadat ie het had uitgemaakt
initiatief nemen; die jongen weet ook niet waar die aan toe is. Zorgt alleen maar voor frustraties dit soort reacties.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:57 schreef sefer het volgende:
Godver, dit begint op een drakenspel te lijken. Nachtelijke telefoontjes van een anoniem nummer maar het is in elke betekenis te laat en toch hoop ik stiekem dat hij me smst.
als je vrienden wil blijven moet je dat leren accepteren.quote:Op zondag 18 maart 2007 09:35 schreef Rejected het volgende:
Oh my god, ze heeft net toegegeven verliefd op iemand anders te zijn.
This is the part when you feel like dying.
Dit komt mij zeer bekend voor. Gister weer een ruzie gehad met mijn vriend, waar ik van alles naar mijn hoofd geslingerd heb gekregen. Om twee uur later weer een sorry te horen.quote:Op zondag 11 maart 2007 12:28 schreef melissaatje007 het volgende:
[..]
Het idee dat ik ermee kan stoppen geeft me rust. Dat ik dit niet meer hoef mee te maken als ik er nu een punt achter zet.
Maar tegelijkertijd ook het knagende gevoel dat het zo leuk kan zijn en dat ik dat niet weg wil gooien...
En dan zie ik weer zo'n leuke foto van ons samen op de computer en dan breek ik helemaal...![]()
Nou heeft hij vannacht gesmst, maar ik voel me er apathischer bij dan ik had verwacht. Och, eigenlijk gaat het me ook enkel om de aandacht.quote:Op zondag 18 maart 2007 01:41 schreef flappiewappie het volgende:
[..]
initiatief nemen; die jongen weet ook niet waar die aan toe is. Zorgt alleen maar voor frustraties dit soort reacties.
Das tenminste eerlijke reactie, zou mijn ex wat van geleerd kunnen hebbenquote:Op zondag 18 maart 2007 11:20 schreef sefer het volgende:
[..]
Nou heeft hij vannacht gesmst, maar ik voel me er apathischer bij dan ik had verwacht. Och, eigenlijk gaat het me ook enkel om de aandacht.
Volgens mij is het helemaal niet makkelijk voor jou e heb je het er behoorlijk moeilijk mee. Waarom rij je langs zijn huis om half 5 s'nachts en hou je dan vol dat hij het makkelijk maakt?quote:Op zondag 18 maart 2007 11:38 schreef Spekkiemonster het volgende:
hij zou bellen gistrenavond, wacht nogg steeds .... toen ik om half 5 vanacht naar zijn huis reed, was hij er niet!!! wat een viezerik en wat fijn dat hij het me zo makkelijk maakt hem los te laten ...
Ik heb een beetje heel erg hetzelfde......het gevoel alsof het altijd ergens nog wel goed gaat komen ofzo.....quote:Op zondag 18 maart 2007 01:45 schreef paladin het volgende:
Hmm, ik ben onderhand een dikke 3 maanden verder. Het echte verdriet zit er niet meer, enkel soms nog een moment van "Damn, ik mis d'r wel." en "Ik voel me alleen.".
Toch heb ik nog steeds het idee dat ik d'r wel terug zou willen, als onze situaties anders zijn en we misschien ooit eerlijk een relatie met elkaar aan zouden kunnen gaan. Géén idee of ze daar open voor staat en niet iets waarvoor ik mezelf nu helemaal ga inbinden, maar over anderhalf, twee, wie weet hoeveel jaren ga ik haar toch weer eens opzoeken en gewoon kijken of het nu wel zou lukken. De liefde is er wel, nog nooit zoveel van iemand gehouden of door iemand geliefd geweest en daarvan blijft altijd een deel zitten.
Naja, nu eerst lekker eigen dingen doen, rustig wat afstand nemen en dan later eens zien of ik me nog zo voel. En ondertussen gewoon rondkijken, lolmaken en openstaan voor andere meiden.
Wat verwacht je eigenlijk van hem als je hem ziet? Wat zal er gebeuren?quote:Op zondag 18 maart 2007 11:38 schreef Spekkiemonster het volgende:
hij zou bellen gistrenavond, wacht nogg steeds .... toen ik om half 5 vanacht naar zijn huis reed, was hij er niet!!! wat een viezerik en wat fijn dat hij het me zo makkelijk maakt hem los te laten ...
Is het dan niet beter om hem uit je MSN lijst te gooien O.o;quote:Op zondag 18 maart 2007 12:59 schreef adicktit het volgende:
ik wordt gek... ik kijk constant naar me telefoon... als hij online is hoop ik dat hij iets tegen me zegt!!!
En al hij nix zegt of doet heb ik zooo de neiging om iets tegen hem te zeggen... but I won't, i'm trying!!!
het lijkt wel alsof ik aan het afkicken ben; het is so fucking moeilijk om weer te leren wat ik leuk vond om te doen in mijn eentje.
I'm used to him; I'm addicted!
als je er ook zoveel moeite voor moet doen is het ook al verkeerd....die dingen meoten komen aanwaaien....quote:Op zondag 18 maart 2007 13:15 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
heb er gewoon geen trek meer in, in een relatie veel moeite erin gestoken voor wat eigelijk? voor niks
true maar ja, heb altijd het idee gehad dat je wel iets moet doen om je relatie op peil te houden maar ja, kennelijk was die gedachte verkeerdquote:Op zondag 18 maart 2007 13:23 schreef Lakai het volgende:
[..]
als je er ook zoveel moeite voor moet doen is het ook al verkeerd....die dingen meoten komen aanwaaien....
je kan hooguit ervoor zorgen dat ze net iets meer komen aanwaaien
check me fobo maar voor wat filmpjes ofzoquote:
Hij belt zelf elke avond of ik alsjeblieft kom en vervolgens of ik wil blijven slapen. Als je het een beetje gelezen hebt hier begrijp je dat ik me moeilijk los kan maken van iemand van wie ik zielsveel hou en zichzelf steeds in de slachtofferrol gooit. Was hij maar duidelijk en stootte hij me maar af maar hij blijft trekken en dat maakt het zo zwaar en ik trap er steeds weer in (snappie??)quote:Op zondag 18 maart 2007 13:04 schreef adicktit het volgende:
[..]
Wat verwacht je eigenlijk van hem als je hem ziet? Wat zal er gebeuren?
Als ik jou zo hoor, dan denk ik dat je het contact opzoekt, en hij rejected je over and over again... Dat maakt het gevoel dat je nu hebt alleen maar erger....
Laat hem ff barsten.. take control.. Laat hem ff voelen hoe het is dat jij zonder hem kan! En het is uit, maar jij mag lekker zelf bepalen hoe je ermee om wilt gaan... Dus bepaald voor jezelf wat je nodig hebt, hoeft hij je niet bij te helpen, anders was hij wel bij je gebleven.![]()
Ik heb het er ook moeilijk mee, en hou me soms groot. Soms gaat het ook gewoon wat beter en voel ik me sterkter.quote:Op zondag 18 maart 2007 12:49 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
Volgens mij is het helemaal niet makkelijk voor jou e heb je het er behoorlijk moeilijk mee. Waarom rij je langs zijn huis om half 5 s'nachts en hou je dan vol dat hij het makkelijk maakt?
Ja, ik bergijp je... lijkt me ook moeilijk... als mijn ex ook zo vaak zou bellen zou ik alleen maar opnemen, want het is de hoop... de hoop blijft gewoon. Maar als hij contact opzoekt , (en dat betekent voor jou een keline bevestiging dat hij je misschien toch zou willen) weet je toch eingenlijk dat er niets van komt... Dus probeer gewoon "nee" te zeggen... blokeer zijn telefoonnummer of neem gewoon niet op....quote:Op zondag 18 maart 2007 20:18 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
Hij belt zelf elke avond of ik alsjeblieft kom en vervolgens of ik wil blijven slapen. Als je het een beetje gelezen hebt hier begrijp je dat ik me moeilijk los kan maken van iemand van wie ik zielsveel hou en zichzelf steeds in de slachtofferrol gooit. Was hij maar duidelijk en stootte hij me maar af maar hij blijft trekken en dat maakt het zo zwaar en ik trap er steeds weer in (snappie??)
Nou ja, dan weet je in ieder geval waarom die LAT relatiequote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:39 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
wat heeft har nationaliteit emee te maken....![]()
ja kut is dat he, ik heb het ook uitgemaakt ondanks dat ik nog op een bepaalde manier van dr hou...quote:Op zondag 18 maart 2007 22:28 schreef Grimm het volgende:
Ik heb het vanavond uit gemaakt met mijn vriendin, van 20 maanden
Wij hadden een LAT-relatie, want ze was engels.
D'r zijn wat dingetjes voor gevallen waarbij mijn gevoel steeds minder werd, en neem dan de afstand en de tijd dat je mekaar ziet en dan onstaat d'r een soort bom, omdat je niet veel dingen uitpraat.
Ik wilde me zelf en haar ook niet meer voor de gek houden, maar ik wilde haar ook niet onnodig kwetsen.
Dus het werd een enorm zwaar gesprek.
Bleeeeergh ik zal je wel zeggen dit was de moeilijkste beslissing in mijn leven, en dat voor je eigen "gelukkigheid"
Je moet leren alleen zijn das zo verrot, heb het nu ook, mn weekende moet je gaan plannen, als je savonds alleen bent is het echt irritant alleen life sucks soms johquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:27 schreef Dannie_Dorka het volgende:
Sinds dit weekend is het na bijna 4 jaar uit.We waren uit elkaar gegroeid en we zagen elkaar ook veels te weing.Het is toch raar,normaal als ik de trein terug naar Rotterdam nam keek er enorm naar uit om haar weer te zien.Nu kom ik thuis en dan is er niemand.Net zoals er nu niemand naast me ligt als ik s'ochtends wakker word.Ik zal er echt aan moeten wennen....
idd........das dan echt wennen....quote:als je savonds alleen bent is het echt irritant alleen life sucks soms joh
Jonge meisjes willen hun vrijheid. Girls Just Wanna Have Fun. En dat doen ze dan ook.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:48 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Pff....het is allemaal zo tegenstrijdig. Je wilt zo'n meisje tussen haar kop krijgen dat ik de beste ben voor haar. Dat zij ze vorige week ook na 4 maanden radiostilte (zij belde mij). Ze mist me blablbal het was uit met die andere jongen, had ze alleen mee gezoend. Maar na één week zijn de rollen weer omgedraaid, moet ik weer voor haar krupen, terwijl zij mijn verrouwen terug zou winnen.
En allemaal toevaligheden. Mij niet bellen/ telefoon op/ bij een kennis slapen/ vanavond gaat zze naar de bios met haar 'vader' en dan belt ze me morgenmiddag wel.
Begrijp het niet.........het kan allemaal wel, maar het kan ook allemaal niet.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:11 schreef Lakai het volgende:
Hmmm
ik had mijn ex uit mijn lijst gegooid....(en ffkes helemaal niet meer naar om gekeken) dus ik blij
dus nou weet ik wat me verder te doen staat
maar nu zag ik achter haar naam staan iets in de trend van <3 (persoon)
ik ging echt kapot!!![]()
ik kreeg het echt benauwd, en ik dacht echt NOOOOOOOOOOOO![]()
maar later bleek dat dat het achterschrift was van iemand anders...en dat dat toevallig daar kwam te staan (foutje van msn ofzo, heel vaag)
Ik vind het allemaal nog steeds ook maar kut dat het ineens zo 0,0 contact is of whatever....
niet teveel aan denken triplebee, jouw beurt komt ook nog wel. degenen die knuffelend op dat terrasje zaten zullen ooit ook wel een keer gedumpt zijn of nog gedumpt worden in de toekomst.quote:Op zondag 25 maart 2007 23:39 schreef TripleBee het volgende:
Bah, zo'n dag als vandaag is toch wel weer even minder nu ik weer alleen ben. Ik was in de stad en zag veel te veel gezellig keuvelende stelletjes op de terasjes zitten.....![]()
True, true. Het zal voor het grootste gedeelte komen doordat dit de 1e lente in 9 jaar is dat ik weer alleen ben. Toch weer even wennen..quote:Op zondag 25 maart 2007 23:59 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
niet teveel aan denken triplebee, jouw beurt komt ook nog wel. degenen die knuffelend op dat terrasje zaten zullen ooit ook wel een keer gedumpt zijn of nog gedumpt worden in de toekomst.
als jij weer knuffelend daar zit zullen hun datzelfde weer over jou denken als ze jou daar zien zitten.
quote:Op maandag 26 maart 2007 21:14 schreef sh4dow het volgende:
Ook net al gepost in het HVJJ topic:
DAMN! Het is vanavond uit gegaan met mijn vriendin, ze belde me op om te zeggen dat ze ermee wilde stoppen. Zonder reden, zonder verder iets te zeggen. Voel me echt beroerd nu.
dat zegt ze ook expliciet???quote:maar ze wil me nooit meer spreken of zien.
het lijkt sterk alsof ze boos is over iets, is er iets in de afgelopen maanden gebeurd wat haar kwaad heeft gemaakt?quote:Op maandag 26 maart 2007 22:18 schreef sh4dow het volgende:
Nee er is geen ruzie geweest. Ze smste me letterlijk terug: "Hierbij verbreek ik het contact, ik hoef je NOOIT MEER TE ZIEN EN TE SPREKEN". Whehe..
Wij hadden ook nog allerlei plannen enz, ik zou daar wel graag nog eens over praten. Maar eigenlijk voel ik me aan de andere kant nu ook wel opgelucht. Heel raar..
Of heeft ze van iemand een wild verhaal gehoord, of dat nu waar is of niet?quote:Op maandag 26 maart 2007 22:38 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
het lijkt sterk alsof ze boos is over iets, is er iets in de afgelopen maanden gebeurd wat haar kwaad heeft gemaakt?
Had ik ook! ik had 20 maanden een vriendin, en nu een week verder ben ik de hele dag gewoon vrolijkquote:Op maandag 26 maart 2007 22:18 schreef sh4dow het volgende:
Wij hadden ook nog allerlei plannen enz, ik zou daar wel graag nog eens over praten. Maar eigenlijk voel ik me aan de andere kant nu ook wel opgelucht. Heel raar..
Tjsa..maar als ze het ineens zo uit maakt, dan zat d'r wel iets gigantisch mis lijkt me zo.quote:Op maandag 26 maart 2007 23:24 schreef sh4dow het volgende:
Ja ik weet niet, het voelt ook wel opgelucht aan de ene kant. Maar die leegte he.. Al die kleine dingetjes die ik ga missen.
Mieter je ze weg, zolang ze maar uit zicht zijn hehequote:Op maandag 26 maart 2007 23:30 schreef sh4dow het volgende:
Ik weet niet of ik die spulletjes wel wil bewaren. Ik heb wel alle foto's en dingetjes op mijn computer al verwijderd.
Komt later wel, onder de douche ofzo, op zo'n denk momentquote:Op maandag 26 maart 2007 23:42 schreef sh4dow het volgende:
Dat ga ik morgen als eerste doen. Is het raar dat ik er nog geen traan om gelaten heb? Ik denk dat dat nog komt.
of iets waarbij je alleen maar aan haar kan denken... zoiets heel typisch...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:15 schreef Grimm het volgende:
[..]
Komt later wel, onder de douche ofzo, op zo'n denk moment
Die ga je in de loop der tijd allemaal vervangen met andere leuke dingenquote:Op maandag 26 maart 2007 23:24 schreef sh4dow het volgende:
Ja ik weet niet, het voelt ook wel opgelucht aan de ene kant. Maar die leegte he.. Al die kleine dingetjes die ik ga missen.
Nee, het heeft geen zin. We gaan ook niet verder, maar het negeren kon mijn ex-niet aan. Dus toen wou ik opzich wel weer beetje contact enzo, maar ze is zooooo veranderd, heel moeilijk om te zien.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:26 schreef Spekkiemonster het volgende:
denk je dat dat nog zin heeft flappe-wappie, is dat geen uitstel van executie?
je hebt gevoelens en gevoelens ...
niet doen, over is overquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:19 schreef sh4dow het volgende:
Hmm.. een beetje vluchtig contact gehad.. ze wil nog een keer met me praten. Is dat verstandig? Nu ik weer contact heb begin ik me weer meer klote te voelen.
Ik ben toch echt benieuwd wat er gebeurd is dat ze ineenkeer zoiets stuurt.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:19 schreef sh4dow het volgende:
Hmm.. een beetje vluchtig contact gehad.. ze wil nog een keer met me praten. Is dat verstandig? Nu ik weer contact heb begin ik me weer meer klote te voelen.
Nee ik ben niet vreemdgegaan. Maar ik spreek haar nu liever niet meer.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:23 schreef stribe het volgende:
Ik ben toch echt benieuwd wat er gebeurd is dat ze ineenkeer zoiets stuurt.
Ben je 'n keer vreemdgegaan ofzo??
Volgens mij zijn er dingen die je ons niet verteldquote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:24 schreef sh4dow het volgende:
[..]
Nee ik ben niet vreemdgegaan. Maar ik spreek haar nu liever niet meer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |